Albin Persson

Albin Persson

Albin Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Albin Persson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Albin Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.8. Albin Persson har haft 30 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-04

64 omdömen om Albin Persson

Nina Maria U
Sålde sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

Albin är väldigt professionell i sin roll. Han guidar kunden på ett tydligt och vänligt sätt och är verkligen rätt person på rätt ställe.

Hans S
Köpte sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

Sympatisk och mycket trevlig och enkelt att ha och göra med. Mycket, mycket nöjd!

Susanne S
Sorunda

Mycket trevlig, kunnig och serviceminded! Lugn och sansad, behaglig, inte för "på". Känns tryggt att ha Albin som mäklare, vi litar på honom!

Anna T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Norra Centrum

Albin är en fantastiskt trevlig och tillgänglig mäklare. Ett fint bemötande och gör det lilla extra som ibland behövs. Hjälpsam, informativ och kommer med bra förslag på lösningar. Vi är supernöjda! /Anna

Björn A
Nynäshamn

Vi vill tacka Albin som gjort det möjligt att på ett trevligt sätt medverkat vid både köp och försäljning. Albin är mycket kunnig och har verkligen lyssnat på våra önskemål. Vi kan verkligen rekommendera honom till varje kund. Tack för hjälpen Barbro och Björn

Svar från Albin Persson

Hej Björn o Barbro Stort tack för mycket gott samarbete, trevliga samtal och roliga kaffepauser. Jag tar till mig av era fina vitsord och är glad att jag fick förtroende att hjälpa er. Vi hörs vidare i köpet och livet. Albin

Karin Å
Nynäshamn

Jag upplever att Albin är en toppenmäklare! Han är trevlig. Både personlig och proffesionell. Lyssnar aktivt. Förklarar på enkelt sätt. Har tålamod och väntar in. Han har presenterat flera objekt efter våra önskemål. Upplever att han även är köparens mäklare och han har bistått med frågor och hjälp som rört vårt framtida ägande av huset. Jag har förstått att han också lagt mycket tid för att hjälpa säljaren. Jag vill varmt rekomender Albin både till den som ska sälja sin fastighet men också till den som söker nytt.

Svar från Albin Persson

Tack Karin för en fin rekommendation och för fina vitsord. Det glädjer att höra att servicenivån är hög. Jag hoppas verkligen ni funnit rätt och kommer trivas i ert hus. Vi hörs vidare i köpet. Allt gott Albin

Jonas L
Nynäshamn

Albin har på bästa sätt hjälpt oss till att hitta vår nya bostad! Han är både lyhörd och kunnig och hans förmåga att hjälpa oss var helt suverän. Han visade på stor uthållighet och vilja när han försökte hitta lösningar på våra önskemål, svara på konstiga frågor eller kommmentera på våra tankar. Dessutom alltid med ett gott humör och ett ödmjukt sätt. Han får mina varmaste rekommendationer!

Svar från Albin Persson

Mycket tacksam för en fin rekommendation. Har varit så kul att få hjälpa er i allt och till slut landa i ert nya hem här i Nynäs. Vi hörs vidare i köpet och ses på inflyttningen. Allt gott Albin

Sung-kyu C
Nynäshamn

Mycket bra service, alltid lättillgänglig och tydlig i sin kommunikation vilket är a och o enligt mig. Trots att affären innebar en hel del besiktningar och undersökningar som drog ut på tiden så var Albin alltid tillgänglig, tålmodig och såg till att bägge parterna så fort som möjligt var informerade så att affären kunde drivas mot mål.

Svar från Albin Persson

Stort tack till dig och hela familjen för en fin rekommendation. Vi hörs vidare i köpet och genom hela resan till en trevlig fest vid poolen. Allt gott Albin

Marianne Ö
Nynäshamn

En mycket kompetent mäklare med fullt fokus på kundens situation och önskemål. Kreativ i förhandlingarna och drivande utan att pusha. Mycket service vänlig och med ett glatt, positivt humör. Vi har anlitat honom att hitta en lägenhet till oss, enligt en given kravspecifikation. Vi hyser stort förtroende och hopp att han kommer att lyckas

Svar från Albin Persson

Stort tack för er fina recenssion. Det värmer att höra och det varit kul att få hitta en ny ägare till ert fina ställe. Nu söker vi vidare mot en trevlig lägenhet med samma kvaliteter. Albin

Robert R
Sorunda

Mycket bra och trevlig, snabb återkoppling på ärenden och känns väldigt seriös!

Svar från Albin Persson

Stort tack för din fina reco Robert. Vi har haft ett gott samarbete. Vi hörs vidare i köpet. Albin