Albin Persson

Albin Persson

Albin Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn

Albin Persson har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Albin Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Albin Persson har haft 30 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-04

69 omdömen om Albin Persson

Sune G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Nynäshamn - Centrum

Duktig Mäklare. Har lagt ut fina bilder. Bra kontakt och information från honom. Tack så mycket 💚

Ingrid P
Nynäshamn - Centrum

En mycket trevlig Albin som gör ett otroligt bra jobb och så lättsamt.

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Ingrid/Linnea. Det värmer att höra att ni är nöjda med tjänsten. Vi hörs vidare i köpet Albin

Rose-Marie R
Nynäshamn - Centrum

Albin Persson hadde ett jätte fint bemötande. Med våran okunskap i att sälga en lägenhet så förklarade Albin på ett mycket enkelt och pedagogiskt riktigt som var bra för oss. Så han får stor eloge för ett väl utfört arbete. En mycket kompetent mäklare som levde upp till våra förväntningar. Vi är väldigt nöjda med försäljningen av min mammas bostadsrätt på Grönviksvägen 16 B.

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Rose-Marie. Jag uppskattar den stort. Vi hörs vidare i köpet och fortsatt hantering. Allt gott Albin

Erik U
Sålde sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

Albin lyckas med det omöjliga och jobbar envetet på för oss som kunder. Otroligt kunnig och charmig får han både kund och säljare att bli trygga och nöjda. Albin är bäst!

Svar från Albin Persson

Ett stort tack för en mycket fin reco. Det har varit så kul att få jobba ihop med er. Vi hörs vidare i köpet! Albin

Thomas L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Norra Centrum

Trevlig prick, var snabb att göra det han skulle.

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Thomas och grattis till din nya bostad. Vi ses på stan här i Nynäshamn framåt och hörs vidare i köpet. Albin

Nina Maria U
Sorunda

Albin är väldigt professionell i sin roll. Han guidar kunden på ett tydligt och vänligt sätt och är verkligen rätt person på rätt ställe.

Svar från Albin Persson

Tack för en fin reco Nina. Det värmer att höra att ni är nöjda. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Hans S
Köpte sitt hus med hjälp av Albin Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Nynäshamn
Sorunda

Sympatisk och mycket trevlig och enkelt att ha och göra med. Mycket, mycket nöjd!

Svar från Albin Persson

Stort tack att höra och tack för en fin reco. Att ni är nöjd gör mig glad att höra. Vi hörs vidare i köpet innan ni får njuta av altanen och havet till sommaren. Albin

Susanne S
Sorunda

Mycket trevlig, kunnig och serviceminded! Lugn och sansad, behaglig, inte för "på". Känns tryggt att ha Albin som mäklare, vi litar på honom!

Svar från Albin Persson

Stort tack för en fin reco Sanna. Det är så kul att höra att ni är nöjda med mig och jag är glad att ni nu funnit rätt! Vi hörs vidare i köpet. Albin

Anna T
Norra Centrum

Albin är en fantastiskt trevlig och tillgänglig mäklare. Ett fint bemötande och gör det lilla extra som ibland behövs. Hjälpsam, informativ och kommer med bra förslag på lösningar. Vi är supernöjda! /Anna

Svar från Albin Persson

Stort tack för er fina reco! Det har varit kul att få samarbeta med er. Vi hörs vidare i köpet. Albin

Björn A
Nynäshamn

Vi vill tacka Albin som gjort det möjligt att på ett trevligt sätt medverkat vid både köp och försäljning. Albin är mycket kunnig och har verkligen lyssnat på våra önskemål. Vi kan verkligen rekommendera honom till varje kund. Tack för hjälpen Barbro och Björn

Svar från Albin Persson

Hej Björn o Barbro Stort tack för mycket gott samarbete, trevliga samtal och roliga kaffepauser. Jag tar till mig av era fina vitsord och är glad att jag fick förtroende att hjälpa er. Vi hörs vidare i köpet och livet. Albin