Anton Bjärkenrud

Anton Bjärkenrud

Anton Bjärkenrud är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anton Bjärkenrud har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Anton Bjärkenrud har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 395 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Bjärkenrud har haft 48 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

För att mäkla över tid behöver man älska att jobba med människor och affärer. Det räcker inte att ha jobbat med sälj innan, att vara hungrig eller sikta emot stjärnorna. Det är väldigt mycket jobb som kräver engagemang, fokus och vilja att nå lite längre än alla andra. Min karriär började inte som fastighetsmäklare utan den drömmen växte fram och jag utbildade mig under min föräldraledighet för att sedan ta anställning hos SF i Bromma. Det valet har jag aldrig ångrat! Sedan dess har jag skördat framgångar, löst problem och sålt allt från ettor till stora hus. Med mig kan Ni känna er trygga med att ha en mäklare som är Där! Kundnöjdheten, slutpriset och service är alla viktiga faktorer för en lyckad affär, läs gärna mer här nedan om vad mina kunder faktiskt tycker om att jobba med mig. Hör gärna av er om det är några som helst frågor!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 395 Läs vad Anton Bjärkenrud

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Jag var uppdaterad under hela säljprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Stockholm
    2022-06-25 Verifierad kund
    Anton was very professional. He was very patient and always available to answer all the questions from us. Anton was also very quick on responding the email. It was a great experience we had with Anton.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jag är nöjd med Anton som mäklare. Vid kontraktsskrivning förklarade han allt väldigt utförligt i detalj. Jag kände mig trygg med Anton som mäklare. Mycket professionell.
    • Riksby
    2022-06-14 Verifierad kund
    Som säljare kan jag inte vara annat än nöjd. Smidig affär i vad som verkar vara lite lugnare tider på bomarknaden. Fick bra betalt, bra återkoppling och väldigt bra process hela vägen!
    Som sagt helnöjd, så verkar även köparen vara!
    • Beckomberga
    2022-06-06 Verifierad kund
    Anton är professionell, effektiv och väldigt duktig. Hela processen gick superbra!
    • Stockholm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Anton var mycket hjälpsam med att svara på våra tusentals frågor. väldigt uppskattad
    2022-05-29 Verifierad kund
    Bra och trevlig. Men lite väl avslappnad och svårt att märka att han faktiskt "arbetade i det dolda" som han sa. Han var också pepp tills man skrivit på då hörde jag inte av honom på 3 veckor, kan bero på att han säljer allt från det kontoret.
    • Traneberg
    2022-05-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig och engagerad. Alltid snabb att svara och finnas där när man behövde. Man kände sig trygg och omhändertagagen och prioriterad.
    Högsta betyg från mig 👍🏻
    • Brommaplan
    2022-05-17 Verifierad kund
    Jätte nöjda!!! Bästa mäklare 😊
    • Riksby
    2022-03-30 Verifierad kund
    Vid visningen fanns Anton där för att besvara alla våra funderingar och hade väl koll på allt som kändes väsentligt för oss. Jag hade inte några speciella förväntningar innan visningen eftersom det var vårat första bostadsköp. Med tanke på att det var vår första bostad, så tyckte jag att vi kände oss väl omhändertagna vid kontraktskrivning där Anton var vänlig att gå igenom allt med oss och också svara på våra frågor. Något jag uppskattar är när mäklare tar sig tiden till att göra så vi känner oss välkomna och sedda på visningen, men samtidigt gett oss utrymme till att kolla i lugn och ro.

Det jag uppskattat allra mest med Anton är att han är lätt att nå och att det funnits en känsla att vi alltid kan höra av oss. Vi fick också ett varmt välkomnande när vi besökte kontoret i Bromma. Jag skulle rekommendera Anton vidare och skulle inte tveka på att låta han sälja en lägenhet åt oss.