Anton Bjärkenrud är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anton Bjärkenrud har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Anton Bjärkenrud har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 291 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Bjärkenrud har haft 73 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

För att mäkla över tid behöver man älska att jobba med människor och affärer. Det räcker inte att ha jobbat med sälj innan, att vara hungrig eller sikta emot stjärnorna. Det är väldigt mycket jobb som kräver engagemang, fokus och vilja att nå lite längre än alla andra. Min karriär började inte som fastighetsmäklare utan den drömmen växte fram och jag utbildade mig under min föräldraledighet för att sedan ta anställning hos SF i Bromma. Det valet har jag aldrig ångrat! Sedan dess har jag skördat framgångar, löst problem och sålt allt från ettor till stora hus. Med mig kan Ni känna er trygga med att ha en mäklare som är Där! Kundnöjdheten, slutpriset och service är alla viktiga faktorer för en lyckad affär, läs gärna mer här nedan om vad mina kunder faktiskt tycker om att jobba med mig. Hör gärna av er om det är några som helst frågor!

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 291 Läs vad Anton Bjärkenrud

• 2020-11-26
    Anton är mycket trevlig, noggrann och kunnig. Han är kommunikativ och jag är mycket nöjd med honom som mäklare.
    Eva W
    • 51.0 m²
    • Riksby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
  • 2020-11-24
    Väldigt personligt bemötande och snabb på svar! Rekommenderar starkt!
    Marcus N
    • 51.0 m²
    • Riksby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
  • 2020-11-16
    Jag har köpt en Br-lägenhet som förmedlades av mäklare Anton Bjärkenrud. + Mäklaren Anton visade prov på en ovanligt stor social kompetens. Hans bemötande var alltid trevligt och kommunikationen var mycket god. + Jag upplevde Anton som förtroendeingivande och samarbetsvillig. . + Anton var engagerad, positiv och lösningsorienterad. . + Anton uppvisade en mycket god lokalkännedom. SAMMANFATTNINGSVIS fungerade allting utmärkt och jag är mycket nöjd med mäklaren Anton Bjärkenrud. Jag rekommenderar honom varmt. Christine E.
    Christine E
    • 1:a
    • 33.0 m²
    • Nockeby
  • 2020-11-12
    Allt lät bra och han lovade så mkt, men det mesta verkar ha varit skitsnack.
    Lukas H
    • 1.5:a
    • 34.0 m²
    • Stockholm
    Hej, Lukas. Vi har ju per telefon gått igenom vad det handlade om och att de problem som uppstått inte har med mig att göra, så jag ser fram emot att ett rättvist betyg sätts framöver som du sa sist. Jag kommer påminna dig ;) Jag förstår att du upplever en frustration över situationen, men då inga av sakerna som skett har med förmedlingen att göra känns det tråkigt att frustrationen går ut över mig, som dessutom fortsatt jobbar med att finna lösningar till ett problem som egentligen aldrig haft med mig att göra. Att föreningens internetleverantör inte höll vad dem lovade gällande leveranstiden är supertråkigt, men det är en sak föreningen måste lösa p g a att det är ett gruppabonnemang som dem tecknar, att stenskivan i köket gått sönder efter inflytt måste undersökas varför & att besiktningen av lägenheten inte kunnat genomföras med följande åtgärder p g a besiktningsmannens fulla kalender är alla saker jag inte rår över. Det tror jag också du förstod i samtalet. Jag är på din sida och jag kommer fortsätta att medla och hjälpa dig att finna lösningar på de kvarvarande problemen. Så som du känner vill inte jag att någon skall känna, oavsett vilken bostad de köper. I det här fallet har du haft maximal otur, men finna lösningar på dessa problem samt åtgärder! Ser fram emot en fortsatt god ton & dialog.

Visa svar
  • 2020-10-30
    Bra och transparent process, förklarade väldigt bra vid kontraktsskrivandet!
    Peter O
    • 3:a
    • 47.0 m²
  • 2020-10-26
    Sålde min lägenhet i abrahamsberg, en 2 rummare med 45 kvm. Anton är en trevlig mäklare och redan från första början kändes det väldigt säkert med Anton. han presentera sig på ett väldigt bra sätt och jag fick förtroende nästan dirrekt. Anton sålde lägenheten bättre än vad jag hade förväntat mig.
    Alfredo B
    • 45.0 m²
  • 2020-10-24
    Den bästa jag träffat vid köp av lägenhet.
    Monika B
    • 1:a
    • 30.0 m²
    • Bromma
  • 2020-10-20
    Inte många mäklare som är såpass flexibla och samarbetsvilliga. Himla nöjd med hela processen och min nya lägenhet!! Tack Anton!
    Anna-diana A
    • 45.0 m²
  • 2020-10-09
    Köpte en trea genom förhandsvisning. Konstant trevligt bemötande och bra kommunikation.
    Tove K
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Åkeslund
  • 2020-10-07
    Köpte lägenhet, med Anton som mäklare och jag upplevde att hela processen från visning till kontrakt var otroligt bra. Rekommenderar Anton starkt för alla som ska sälja eller köpa!
    Adrian Michael A
    • 53.5 m²
    • Traneberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte