Anton Bjärkenrud
Registrerad mäklare sedan 2014-06-13
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-02
2019-07 - 2020-06
För att mäkla över tid behöver man älska att jobba med människor och affärer. Det räcker inte att ha jobbat med sälj innan, att vara hungrig eller sikta emot stjärnorna. Det är väldigt mycket jobb som kräver engagemang, fokus och vilja att nå lite längre än alla andra. Min karriär började inte som fastighetsmäklare utan den drömmen växte fram och jag utbildade mig under min föräldraledighet för att sedan ta anställning hos SF i Bromma. Det valet har jag aldrig ångrat! Sedan dess har jag skördat framgångar, löst problem och sålt allt från ettor till stora hus. Med mig kan Ni känna er trygga med att ha en mäklare som är Där! Kundnöjdheten, slutpriset och service är alla viktiga faktorer för en lyckad affär, läs gärna mer här nedan om vad mina kunder faktiskt tycker om att jobba med mig. Hör gärna av er om det är några som helst frågor! Läs mer

Läs vad 264 Läs vad Anton Bjärkenrud

• Ann-Sofi A
    Ann-Sofi A köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2020-07-11

Brommaplan
    Jag Köpte en trea på förhand till accepterat pris .
    Jag blev glatt och korrekt bemött av mäklaren vid varje tillfälle.
    Jag hade skyhöga förväntningar och är en mycket kräsen och besvärlig kund. Tex kvällen innan kontraktet skulle skrivas ångrade vi oss och ringde mäklaren. Vi Sa som det var ; att vi nog ville ändra oss . Då ordnade han extra visningar i Arla morgonstund nästa dag Och i sista minuten! Han ordnade så att vi fick välja mellan de olika lägenheterna så att båda säljarna var beredda på att skriva kontrakt. Mycket bra gjort .
    Det hade varit krångligt redan innan med fullmakt och ena säljaren på semester . Även det klare han då med hjälp av kollegor på annan ort.
    Jag tycker att mäklaren överträffade mina förväntningar.
    Jag hoppas att lägenheten är så fin och motsvarar säljarens beskrivning.
    Det bästa med mäklaren var hans förmåga till kundförståelse - mina behov- denna gången en snabb affär . Samt att jag fick ombestämma mig.
    Sammanfattning : jag blev lotsad genom köpprocessen via Först mailkontakt sedan visningar Fram till kontraktsskrivning . Läs mer
  • Jessica C sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2020-07-11

Brommaplan
    Sålde vår lägenhet med Anton. Anton kan området superbra, är alltid lätt att få tag på och gör ett toppenjobb. Anton hade redan innan vår kontakt fler potentiella köpare i åtanke som han tog kontakt med och försäljningen gick snabbt. Läs mer
  • Jan-olov F sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2020-07-01

Riksby
    Sålt en lägenhet på tre rum och matrum och Anton tog över efter en kollega till honom som slutat. Jag är mycket nöjd med den "uppgraderingen".
    Anton hade ett naturligt och avkopplat sätt, men ändå väldigt korrekt när det kom till avtalen och andra viktiga frågor/punkter. Mycket hjälpsam och svarade på alla funderingar snabbt och korrekt.
    Mina förväntningar var förvisso inte så höga men Anton överträffade dem med råge!
    Jag är mycket nöjd med min kontakt/mäklare! Läs mer
  • Nils N köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2:a
    Riksby
    Köpte en lägenhet i Bromma nyligen och Mäklar-Anton fanns tillgänglig och var behjälplig varje gång jag undrade något.

Rutinerad, proffsig, serviceminded och flexibel!
    Allt gick supersmidigt från visning till kontraktskrivning utan knussel, jag kände mig sedd och lyssnad på som kund.

Antons sociala förmåga och tugg var också härligt, tack till Antons mamma och pappa! :) Läs mer
  • Charlotta W köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Riksby
    Jag har köpt en bostadsrätt, som Anton förmedlade. Han har varit ytterst trevlig och hjälpsam genom hela affären, och svarat på alla mina frågor. Bl.a. hjälpte han mig med en ny bankkontakt när min egen bank var långsam i sin behandling av min låneansökan. Jag hade inga särskilda förväntningar på förhand, tror jag, men Anton har uppfyllt alla tänkbara förväntningar på vänlighet och professionalitet. Läs mer
  • Anna N sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2:a
    Jag har sålt min tvåa. Bra professionellt bemötande. Läs mer
  • Anders W
    Anders W köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-16

Åkeshov
    Hjälpsam, transparent och tydlig. Rekommenderas! Läs mer
  • Annette L sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-15

Åkeshov
    Sålde med Anton och kände verkligen att han lyssnade på oss och jobbade för att vi skulle vara nöjda. Läs mer
  • Måns V sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-10

Traneberg
    Anton har hjälpt mig att sälja min lägenhet med ett bra resultat. Klara och tydliga direktiv genom hela försäljningsprocessen vilket innebär att man ständigt känner sig välinformerad. Rekommenderar Anton till alla som ska sälja sin bostad.

Tack för ett mycket bra samarbete! Läs mer
  • David W sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2020-06-09

Söderberga Allé
    Sålt en etta. Bra och trevligt bemötande med hjälp hela vägen så fort jag hade någon fråga. Pris som jag är nöjd med men inte mer. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anton Bjärkenrud