Anton Bjärkenrud

Anton Bjärkenrud

Anton Bjärkenrud är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anton Bjärkenrud har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Anton Bjärkenrud har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 472 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Bjärkenrud har haft 57 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

För att mäkla över tid behöver man älska att jobba med människor och affärer. Det räcker inte att ha jobbat med sälj innan, att vara hungrig eller sikta emot stjärnorna. Det är väldigt mycket jobb som kräver engagemang, fokus och vilja att nå lite längre än alla andra. Min karriär började inte som fastighetsmäklare utan den drömmen växte fram och jag utbildade mig under min föräldraledighet för att sedan ta anställning hos SF i Bromma. Det valet har jag aldrig ångrat! Sedan dess har jag skördat framgångar, löst problem och sålt allt från ettor till stora hus. Med mig kan Ni känna er trygga med att ha en mäklare som är Där! Kundnöjdheten, slutpriset och service är alla viktiga faktorer för en lyckad affär, läs gärna mer här nedan om vad mina kunder faktiskt tycker om att jobba med mig. Hör gärna av er om det är några som helst frågor!

2023-07 - 2024-06

472 omdömen om Anton Bjärkenrud

Sedan starten hos Reco 2017
Robin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Abrahamsberg

Anton har varit proffsig, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Vi har fått tydliga, raka och ärliga svar på frågor och goda rekommendationer på hur vi får till bästa försäljning. Anton har även anpassat sig efter våra önskemål på ett föredömligt sätt.

Niklas B
Bromma

Hej Anton är driven och återkopplar i tid. Fullt förtroende från min sida.,

Roger L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Äppelviken

Anton är vänlig och korrekt. Han var väl påläst om objektet och bostadsrättsföreningen. Han skötte budgivning perfekt och kontraktsskrivningen fungerade perfekt.

Gerd P
Äppelviken

Vi är så nöjda! Anton är en lugn och hjälpsam person som Inger förtroende. Vi förväntade oss inte att få det vi begärde men vi fick det. Anton har skött denna affär perfekt. Vi har ochså köpt en bostad av Anton som vi nu ska renovera.

Kim B
Abrahamsberg

Anton är fantastisk! Jordnära kille med hög tillgänglighet. Professionell i sitt bemötande och härligt avslappnad.

Eva-Lotta W
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Norra Ängby

Professionell, korrekt, tillgänglig och tydlig i sin kommunikation.

Christina F
Ålsten

Väldigt trevlig, serviceinriktad, kunnig, informativ , saklig och tydlig. Ställer dessutom upp för kompletterande frågor och möjlighet att vid detta speciella köp, visa lägenheten igen! Kan varmt rekommenderas!

Carl H
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Norra Ängby

Väl bemötande av mäklare och ett smidig bostadsköp.

Zhi Dan B
Abrahamsberg

Anton är en mycket hängiven och professionell mäklare. Mycket tålmodig och vara positiv alltid. Han anpassar försäljningsplan efter marknadsförhålland och ge bra förslag till oss. Vi är väldiga nöjda med honom.

Gunilla W

Tillgänglig, vänlig och resultatinriktad