Anton Bjärkenrud
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01
För att mäkla över tid behöver man älska att jobba med människor och affärer. Det räcker inte att ha jobbat med sälj innan, att vara hungrig eller sikta emot stjärnorna. Det är väldigt mycket jobb som kräver engagemang, fokus och vilja att nå lite längre än alla andra. Min karriär började inte som fastighetsmäklare utan den drömmen växte fram och jag utbildade mig under min föräldraledighet för att sedan ta anställning hos SF i Bromma. Det valet har jag aldrig ångrat! Sedan dess har jag skördat framgångar, löst problem och sålt allt från ettor till stora hus. Med mig kan Ni känna er trygga med att ha en mäklare som är Där! Kundnöjdheten, slutpriset och service är alla viktiga faktorer för en lyckad affär, läs gärna mer här nedan om vad mina kunder faktiskt tycker om att jobba med mig. Hör gärna av er om det är några som helst frågor! Läs mer

Läs vad 204 Läs vad Anton Bjärkenrud

• Olle E köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Abrahamsberg
    Enklare övertag av befintlig del av lägenhet.
    Bra tydligt upplägg och allt gick som vi förväntade oss. Läs mer
  • Oscar E sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Abrahamsberg
    Det är nu andra gången Anton har hjälpt oss med vår bostad och vi är otroligt nöjda med hans genuina engagemang och proffessionalitet! Vi kan varmt rekommendera Anton. Läs mer
  • Erika P köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Abrahamsberg
    Köpte bostadsrätt i Bromma. Fick ett mycket trevligt bemötande och mycket information. Läs mer
  • Alessio D köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan
    Anton showed high courtesy, availability and kindnesses.
    He also has proven to be very knowledgeable and willing to help.
    We were able to reach an agreement with the seller smoothly thanks to Anton's guidance. Läs mer
  • Pernilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Abrahamsberg
    Jag sålde min lägenhet på 32kvm i Bromma.
    Jag blev positivt överraskad hur trevligt och roligt det kan kännas att sälja sin lägenhet när man har en bra mäklare, Anton var det första mäklaren jag träffade och det känns bra direkt!

Jag skulle rekommendera Anton till alla, tyckte att han gjorde ett fantastiskt bra jobb och han låg verkligen inte på latsidan snare tvärtom, han kämpade på in i det sista och jag är oroligt nöjd med min försäljning! Läs mer
  • Sofi Z sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Brommaplan
    Jag är mycket nöjd med Anton som mäklare och rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
  • Joacim M sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2020-01-30

Abrahamsberg
    Sålde precis en tvåa i abrahamsberg. Från första kontakt har Anton varit engagerad och lyssnat på våra mål med försäljningen. Han har gjort mer än vad som krävs av honom för att säkerställa att målet nåddes. Helt enkelt en väldigt bra mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Ruben Henrik Alexander S skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2019-12-31

Tack Anton! Över all förväntan.
    Engagerad, påläst, tillgänglig.
    Rekommenderar med råge för både köp och försäljning. Brommas vassaste mäklare Läs mer
  • Anton Tomas N
    Anton Tomas N skrev om Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2019-12-27

Fantastisk service-minded mäklare!
    Alltid kontaktbar och ett väldigt bra bollplank för att ge en den bästa möjliga affären! Läs mer
  • Jonathan L köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2019-12-23

Abrahamsberg
    Trevlig och förtroendeingivande mäklare som var väldigt proffsig och hjälpsam under hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anton Bjärkenrud