Anton Bjärkenrud

Anton Bjärkenrud

Anton Bjärkenrud är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anton Bjärkenrud har varit registrerad mäklare sedan 2014-06. Anton Bjärkenrud har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-06 och har fått 452 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Bjärkenrud har haft 43 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

För att mäkla över tid behöver man älska att jobba med människor och affärer. Det räcker inte att ha jobbat med sälj innan, att vara hungrig eller sikta emot stjärnorna. Det är väldigt mycket jobb som kräver engagemang, fokus och vilja att nå lite längre än alla andra. Min karriär började inte som fastighetsmäklare utan den drömmen växte fram och jag utbildade mig under min föräldraledighet för att sedan ta anställning hos SF i Bromma. Det valet har jag aldrig ångrat! Sedan dess har jag skördat framgångar, löst problem och sålt allt från ettor till stora hus. Med mig kan Ni känna er trygga med att ha en mäklare som är Där! Kundnöjdheten, slutpriset och service är alla viktiga faktorer för en lyckad affär, läs gärna mer här nedan om vad mina kunder faktiskt tycker om att jobba med mig. Hör gärna av er om det är några som helst frågor!

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

452 omdömen om Anton Bjärkenrud

Sedan starten hos Reco 2017
Åke P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Ålsten

Kunnig, inlyssnande, starkt driv...och vet hur man får till en rätt affär.

Ann-charlotte B
Ålsten

Mycket nöjd med hela processen och med utfallet!

Katarina T
Traneberg

Min erfarenhet av Anton är mycket god. Han har hanterat allt, från start till mål på ett professionellt och vänligt sätt. Anton utstrålar trygghet och lugn, kunskap och klokskap. Allt har gått smidigt. Toppbetyg!

Jan-Didric T
Traneberg

Anton är exceptionellt proffsig och håller helt vad han lovar! Vi intervjuade tre mäklare under våren 2023. Alla hade goda betyg men vi upplevde att Anton kunde området, priserna och förstod oss bäst av de tre. Vi gjorde styling och annons klar i god tid, hösten 2023, eftersom vi ännu inte hittat nya boendet. Han genomförde en mycket smidig förberedelseprocess inklusive flera rekommendationer på vad vi borde åtgärda innan försäljningen och vad som inte var viktigt ur köparens perspektiv. Han var tydlig med svårigheten...

Frida L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Bjärkenrud en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Riksby

Snabba svar och finns där genom hela köpet med ett gott bemötande och en personlig kontakt. Vi är jättenöjda!

Zeinab M
Brommaplan

Anton was incredibly helpful; he patiently explained everything in a clear and understandable manner.

Saeid B
Brommaplan

Great experience with Anton! He help us a lot during the whole process and patiently explained everything to us as first time home buyers!

Josefine H
Ålsten

10/10! Vi kan varmt rekommendera Anton!

Viktor J
Ålsten

Otroligt kunnig och erfaren mäklare vilket skapar en trygghet som köpare. 10/10 för Anton!

Alexander T
Ålsten

Snabb smidig affär. Super trevlig och kunnig mäklare. Kommer garanterat använda mig av Anton i framtiden.