Anders Lewén
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 5 Läs vad Anders Lewén

• Joel A köpte sitt hus med hjälp av Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2020-03-22

Bromma
    Köpt ett hus via Anders i bromma med väldigt positiva upplevelser. Väldigt bra och hjälpsam mäklare med god erfarenhet i ryggen. Rekommenderar honom vidare Läs mer
    2020-03-23 Anders L svarar Joel A
    Tack, allt gick ju "som på räls" och jag hoppas ni kommer trivas. Det är ett mysigt hus ni köpt,
  • Anna S skrev om Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2018-12-01

Vi har sålt en villa i Bromma genom Anders Lewen. Vi har genom hela processen blivit vänligt bemötta och känt mäklarens engagemang och tålamod. Anders har alltid varit lätt att få tag på och lätt att prata med samt haft sunda värderingar. Vi kunde inte haft en bättre mäklare som stöttat oss mentalt under hela säljprocessen. Tack Anders! Läs mer
    2018-12-06 Anders L svarar Anna S
    Tack Anna! Det har varit kul att sälja ert mycket fina hus.
  • David A
    David A skrev om Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2018-06-28

Anders Lewén är en utmärkt mäklare. Han visade prov på stor hjälpsamhet och professionalitet i försäljningen av en villafastighet i Bromma och uppnådde bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera Anders Lewén för alla typer av försäljningsuppdrag.
    Advokat David Almgren Läs mer
    2018-06-28 Anders L svarar David A
    Tack själv David! Mycket jobb blev det men också ett bra resultat.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2018-06-14

Anders hjälpte oss vid köpet av ett radhus i Bromma. Anders var både professionell, flexibel och sålde inte något som inte fanns. Rekommenderas. Läs mer
    2018-06-15 Anders L svarar Joakim E
    Tack
    Ni får ett jättefint hus med utmärkt läge. Vi kommer säkert stöta på varandra i området. MVH Anders Lewén
  • Dagny A skrev om Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma

2017-04-18

Engagerat och trevligt bemötande.
    Vi är nöjda med försäljningen och mäklaren Ander Lewén som ombesörjt det på ett utmärkt sätt.
    Hälsn Dagny o Torgny Ahlberg Läs mer
    2017-04-18 Anders L svarar Dagny A
    Kul att ni är nöjda, det var ett jättefint hus ni sålde. MVH Anders

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anton Bjärkenrud