Anders Lewén

Anders Lewén

Anders Lewén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anders Lewén har varit registrerad mäklare sedan 1993-05. Anders Lewén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Lewén har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

10 omdömen om Anders Lewén

Sedan starten hos Reco 2017
Britt-Marie S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Bromma

Hoppades o trodde att Anders hade stor erfarenhet o kunnighet om Bromma. Jag blev över förväntan nöjd. Anders var lyhörd, o lyssnade på min mamma o såg till att hon fick relevant information. Hon fick träffa köparna o de kom till hennes nuvarande bostad där hon fick skriva under.

Thomas R
Bromma

Kunnig, saklig, tillgänglig, trevlig Verkligen jättenöjd

Svar från Anders Lewén

Tack, det går alltid bra när man får lite fria händer och bra hjälp från säljaren. Det var ett charmigt hus med jättebra läge ni sålde.

Sisira Sunimal E
Ålsten

Anders är mycket responsiv, tillgänglig, bra på att lyssna, satte sig i vår situation. En mycket bra "team player" . Överträffade våra förväntningar ! Rekommenderar starkt!

Svar från Anders Lewén

Tack för dom värmande orden. Det var kul att sälja ert fina hus. Extra kul att ni köpte det av mig för ca 19 år sedan.

Johan B
Höglandet

Ett föräldrahem genom faderns dödsbo. Anders är väldigt kunnig och lätt att ha att göra med. Har varit ett gott stöd och kan troligen fortsätta vara det.

Eva Margareta W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Brommaplan

Anders presenterade en tydlig strategi och kunde berätta mycket om de som troligen skulle vara intresserade av bostadsrätten. Han rekommenderade oss att möblera lägenheten och det kändes som ett lyckokast. Ett stort antal intresserad bjöd på lägenheten. Vi är mycket nöjda utfallet.

Joel A
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
Bromma

Köpt ett hus via Anders i bromma med väldigt positiva upplevelser. Väldigt bra och hjälpsam mäklare med god erfarenhet i ryggen. Rekommenderar honom vidare

Svar från Anders Lewén

Tack, allt gick ju "som på räls" och jag hoppas ni kommer trivas. Det är ett mysigt hus ni köpt,

Anna S

Vi har sålt en villa i Bromma genom Anders Lewen. Vi har genom hela processen blivit vänligt bemötta och känt mäklarens engagemang och tålamod. Anders har alltid varit lätt att få tag på och lätt att prata med samt haft sunda värderingar. Vi kunde inte haft en bättre mäklare som stöttat oss mentalt under hela säljprocessen. Tack Anders!

Svar från Anders Lewén

Tack Anna! Det har varit kul att sälja ert mycket fina hus.

David A

Anders Lewén är en utmärkt mäklare. Han visade prov på stor hjälpsamhet och professionalitet i försäljningen av en villafastighet i Bromma och uppnådde bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera Anders Lewén för alla typer av försäljningsuppdrag. Advokat David Almgren

Svar från Anders Lewén

Tack själv David! Mycket jobb blev det men också ett bra resultat.

Joakim E

Anders hjälpte oss vid köpet av ett radhus i Bromma. Anders var både professionell, flexibel och sålde inte något som inte fanns. Rekommenderas.

Svar från Anders Lewén

Tack Ni får ett jättefint hus med utmärkt läge. Vi kommer säkert stöta på varandra i området. MVH Anders Lewén

Dagny A

Engagerat och trevligt bemötande. Vi är nöjda med försäljningen och mäklaren Ander Lewén som ombesörjt det på ett utmärkt sätt. Hälsn Dagny o Torgny Ahlberg

Svar från Anders Lewén

Kul att ni är nöjda, det var ett jättefint hus ni sålde. MVH Anders