Anders Lewén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Bromma

Anders Lewén har varit registrerad mäklare sedan 1993-05. Anders Lewén har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 8 omdömen med ett betyg på 5.0. Anders Lewén har haft 4 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 8 Läs vad Anders Lewén

• sålde sitt hus med hjälp av Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Ålsten
    2021-09-15
    Anders är mycket responsiv, tillgänglig, bra på att lyssna, satte sig i vår situation. En mycket bra "team player" .
    Överträffade våra förväntningar ! Rekommenderar starkt!
    Tack för dom värmande orden.
    Det var kul att sälja ert fina hus. Extra kul att ni köpte det av mig för ca 19 år sedan.
    • Höglandet
    2021-05-26
    Ett föräldrahem genom faderns dödsbo. Anders är väldigt kunnig och lätt att ha att göra med. Har varit ett gott stöd och kan troligen fortsätta vara det.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Brommaplan
    2020-10-21
    Anders presenterade en tydlig strategi och kunde berätta mycket om de som troligen skulle vara intresserade av bostadsrätten. Han rekommenderade oss att möblera lägenheten och det kändes som ett lyckokast. Ett stort antal intresserad bjöd på lägenheten. Vi är mycket nöjda utfallet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Lewén en del av Svensk Fastighetsförmedling Bromma
    • Bromma
    2020-03-22
    Köpt ett hus via Anders i bromma med väldigt positiva upplevelser. Väldigt bra och hjälpsam mäklare med god erfarenhet i ryggen. Rekommenderar honom vidare
    Tack, allt gick ju "som på räls" och jag hoppas ni kommer trivas. Det är ett mysigt hus ni köpt, Anders Lewén
  • 2018-12-01
    Vi har sålt en villa i Bromma genom Anders Lewen. Vi har genom hela processen blivit vänligt bemötta och känt mäklarens engagemang och tålamod. Anders har alltid varit lätt att få tag på och lätt att prata med samt haft sunda värderingar. Vi kunde inte haft en bättre mäklare som stöttat oss mentalt under hela säljprocessen. Tack Anders!
    Tack Anna! Det har varit kul att sälja ert mycket fina hus. Anders Lewén
  • 2018-06-28
    Anders Lewén är en utmärkt mäklare. Han visade prov på stor hjälpsamhet och professionalitet i försäljningen av en villafastighet i Bromma och uppnådde bästa resultat. Jag kan varmt rekommendera Anders Lewén för alla typer av försäljningsuppdrag.
    Advokat David Almgren
    Tack själv David! Mycket jobb blev det men också ett bra resultat. Anders Lewén
  • 2018-06-14
    Anders hjälpte oss vid köpet av ett radhus i Bromma. Anders var både professionell, flexibel och sålde inte något som inte fanns. Rekommenderas.
    Tack
    Ni får ett jättefint hus med utmärkt läge. Vi kommer säkert stöta på varandra i området. MVH Anders Lewén
  • 2017-04-18
    Engagerat och trevligt bemötande.
    Vi är nöjda med försäljningen och mäklaren Ander Lewén som ombesörjt det på ett utmärkt sätt.
    Hälsn Dagny o Torgny Ahlberg
    Kul att ni är nöjda, det var ett jättefint hus ni sålde. MVH Anders Anders Lewén