MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeTenYears
1 983

Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär. Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp....

1983 omdömen om MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1983 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Julia C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Beckomberga

Nicklas sålde min lägenhet, under processen kände jag att det fanns en tydlig, uppriktig kommunikation, som uppskattas och ger trygghet, ger snabb återkoppling, bra feedback, rörande bostaden, och även andra bostadsfrågor. En mäklare som gör sitt jobb mycket bra, och kan rekommenderas till andra.

Amanda L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Beckomberga

Vi är jättenöjda, bra bemötande och allt gick väldigt smidigt!

Martina T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Åkeshov

Bra, enkelt samarbete kunnig, bra mäklare!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Martina! Stort tack för din rekommendation! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!

Emma H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Hagastaden/Karolinska

Jättenöjd med Andreas, uppfyllde alla mina förväntningar!

Andreas D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Blackeberg

Otroligt påläst, seriös, noggran och hjälpsam.

Christian J
Traneberg

Malin gav ett professionellt och kunnigt intryck från dag 1. Tydlig, ärlig och enkel att ha att göra med genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne.

Svar från Malin Siekkinen

Tack Christian för ditt fina omdöme, uppskattar verkligen dina fina ord! Tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!

Linnea S
Traneberg

Fantastisk mäklare! Engagerad, driven och samtidigt ärlig. Hon var mycket pålitlig och kompetent!

Svar från Malin Siekkinen

Tusen tusen tack Linnea för dina fina ord! Blir jätteglad över att du tog dig tid att skriva ett omdöme! :) Tack för förtroendet att få förmedla er fina lägenhet!

Monica S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Abrahamsberg

Daniel Fredricson har lugnt, stabilt och prestigelöst skött försäljningen av min bostad. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Berit H
Abrahamsberg / Åkeslund

Försäljningen av min lgh i Abrahamsberg var lång och utdragen troligen pga det bistra ekonomiska läget . Daniel har uppträtt mycket professionellt och vänligt under hela perioden. Alltid positiv och uppmuntrande vilket underlättade för mig mentalt och till slut gick det iallafall. Hälsningar Berit

Janet H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Mariehäll

Jag fick den hjälp och stöd jag behövde som säljare av en bostad genom hennes kompetens, lyhördhet och empati. Hon känner av marknaden och har mycket god människokännedom. Mycket kunnig och trevlig mäklare.

Jennifer E
Mariehäll

Vi är jättenöjda med Lovisa! Hon har under försäljningsprocessens gång hela tiden visat på engagemang, kunnighet och tillgänglighet, kan varmt rekommendera henne vidare!

Ulrika W
Beckomberga Söderberga Park

Daniel är mycket engagerad och kommunikativ. Vi hade hela tiden kontakt under "resans" gång. Han var lite över förväntan faktiskt. :)

Freddie L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Råsunda/Vasalund

Jag är supernöjd med Adam som mäklare! Otroligt proffesionell, ärlig, tydlig och alltid tillgänglig. Han var mycket engagerad under hela försäljningen och väldigt noga med allt i säljprocessen. Skulle absolut rekommendera Adam som mäklare!

Gabriel H
Mariehäll

Bemötande: Trevlig och kunde sin sak! Behövde inte återkomma med svar senare fram utan hade svar på de frågor man hade. Förväntningar: Att mäklaren skulle kunna besvara frågor om bostadsrätten i fråga, vilket hon kunde. Dessutom att bemötandet var på så vis att man inte kände sig pressad eller inlurad, vilket också uppfylldes! Upplevelse: Lätt att göra med och kan starkt rekommendera

Michal C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Skytteholm

Adam was super helpful and always available. He lead the whole process in a calm and organized way. I highly recommend him!

Richard J
Mariehäll

Snabb smidig försäljning! Kontinuerlig återkoppling!

Anna K
Mariehäll

Hon var kunnig och tydlig om förutsättningarna. Det blev ett snabbt köp vilket hon smidigt medverkade till. Hon hade full koll på vad som gällde och mycket trevlig. Kändes rutinerad och rejäl.

Filippa M
Mariehäll

Mycket nöjd med Lovisa. Hela processen fungerade väldigt smidigt. Rekommenderas varmt

Anton Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Traneberg

Bra bemötande, inte pushig, väldigt tillmötesgående med min förfrågan om extra visning. Kändes opartisk mellan oss och säljaren. Nöjd med affären.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Anton! Tusen tack för dina fina ord! Stort grattis till er fina lägenhet!

Adam B
Aspudden

Daniel har varit professionell från start till mål. Jag var ute efter en smidig försäljning av min lägenhet och det var precis det jag fick. Daniel har skött processen exemplariskt och var en stor del i att det endast krävdes en visning innan lägenheten var såld. Rekommenderar verkligen!

Azadeh G
Ritorp/Norra Frösunda

Extremt trevlig, lyhörd, rak och effektiv! Uppskattas att det blev en snabb och smidig affär för oss som inte bor i Stockholm

Anna-Maria M
Brommaplan

Vi som köpare har varit supernöjda under hela processen.

Angelika K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Minneberg

Mycket nöjd när Jimmie sålde vår lägenhet!

David Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Minneberg

Jättetrevlig, pedagogisk och lugn. Bara positivt från vår sida som köpare. Vi hade väl inga specifika förväntningar, men budgivning och liknande är rätt stressigt i sig, så det hjälper om mäklaren inte jagar upp stämningen mer än nödvändigt. Vi kände oss trygga med processen.

Anton K
Minneberg

Jimmie är en mycket duktig mäklare som ger ett professionellt och tryggt intryck. Rekommenderas!

Laura A
Råsunda/Vasalund

Jag tycker att Adam har varit en otroligt professionell mäklare som har hjälpt mig som köpare enormt. Han är flexibel i sina tider och återkommer snabbt med svar på alla mina frågor. Han lägger upp processerna vid visning och underskrift på ett välplanerat sätt så att man verkligen förstår vad som händer. Jag känner att det var en av de bästa visningarna jag har varit på bara för att han hade planerat och förberett den så bra med alla dokument, mätare mm. Kändes också proffsigt att han hade alla underlag organiserade i sin...

Sonja O
Abrahamsberg

En mycket rolig och trevlig kille!! Han är ärlig i sin värdering och uppföljning. Det blir en trygg affär när han hjälper till. Superbra på uppföljning och återkoppling. Rekommenderar honom till alla som vill göra en trygg affär!!

Ping L
Centrala Sundbyberg

Super, kunnig, effektiv och mycket service-minded 10/10

Olga M
Brommaplan

Jag hade nyligen nöjet att arbeta med Lovisa för att sälja min lägenhet, och jag kunde inte vara mer imponerad av hennes professionalism och expertis. Från vår första konsultation till avslutandet av försäljningen visade hon en djup förståelse för den lokala marknaden och var otroligt proaktiv i marknadsföringen av min fastighet. Hennes uppmärksamhet på detaljer och strategiska inställning resulterade i en snabb försäljning. Under hela processen var hon alltid tillgänglig, lyhörd och gav värdefull vägledning varje steg på...

Hani H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Skytteholm

"I highly recommend Adam! He had very good local knowledge. He was responsive, experienced and committed. He made the selling journey to the house much easier and delivered good results! Thank you for all your work!

Larysa K
Gamla Råsunda

Very pleasant person, doesn't lie and/or mislead, doesn't act aggressive, always communicates professionally. Creates a sense of respect and trust. Knowledgeable about the property.

Stefan E
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Träkvista

En mycket säker och duktig mäklare som får en stå stadigt kvar på marken när man gör den största affären som privatperson. Om jag hamnar i en situation igen att man måste sälja bostad, så är det Mohv och Niklas jag kontaktar. Mvh Stefan

Oscar R
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Träkvista

Niklas inger ett stort förtroende och besitter god kunskap om marknaden. Stort tack för hjälpen Niklas!

Felix M
Solna Centrum

Jag rekommenderar starkt Adam! Han hade väldigt bra lokalkännedom som imponerade. Han var lyhörd, erfaren och engagerad. Han gjorde bostadresan betydligt lättare och leverade väldigt bra resultat! Tack för all ditt arbete!

Linus T
Blackeberg

Tillmötesgående och kommunikativ mäklare som väl företräder dig vid din fastighetsaffär

Christoffer P
Skrev om Lovisa Ek en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Sålde min lägenhet i en utmanande marknad där försäljningen drog ut på tiden. Lovisa visade under processen en stor kunnighet. Hon hade svar på frågor, var noggrann i processen och var anträffbar.

Lovisa E gillar detta
Sissel A
Sålde sitt hus med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Nälsta

Jimmie visade exceptionell kompetens och professionalism genom hela försäljningsprocessen. Noggrannhet och marknadskunskap var imponerande, vilket resulterade till en snabb och framgångsrik försäljning. En mäklare av högsta kvalitet som jag starkt rekommenderar för alla som söker en smidig och framgångsrik fastighetsaffär.

Fredrik Å
Kungsholmen / Kristineberg

Trygghet med känsla. Har både köpt och sålt flera gånger med Daniel

Sara Erika S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Skytteholm

Han är trevlig och duktig kille!

Roberth T
Mariehäll

Trevlig och proffsig mäklare som jag rekommenderar varmt! Snabb och smidig affär👍

Anna L
Annedal

Lyhörd, professionell och jordnära mäklare med varmt och trevligt sätt att vara, bra att diskutera med och kunnig inom sitt område. Vi kände oss bekväma och trygga med Lovisa under hela försäljningsprocessen, som förvisso drog ut lite på tiden pga olika omständigheter.

Alkiviadis P
Mariehäll

Mycket duktig och trevlig person

Anna B
Annedal

Trevlig och professionell mäklare, som med tydlighet och noggrannhet utför sitt jobb med bravur. Rekommenderas varmt.

Staffan L
Abrahamsberg

Ett sympatiskt och professionellt bemötande, som gjorde att bostadsaffären blev enkel att slutföra.

Catalin Mihai H
Mariehäll

Excellent experience. We are very happy with the collaboration.

Ida S
Traneberg

Malin var supertrevlig, hjälpsam, positiv och engagerad i vår försäljning. Vi hade under hela processen nära kontakt och hon var alltid tillgänglig för frågor och liknande. Hon lade ner mycket tid på att vi skulle känna oss trygga i processen och kändes hela tiden transparent och på vår sida. Ett stort plus i kanten för att hon dessutom var engagerad i vårt köp av ny lägenhet, hjälpte oss att kolla på årsredovisningar etc. trots att det inte var det som vi anlitat henne för. Kommer definitivt vilja anlita Malin igen nästa gång vi säljer. Rekommenderas varmt!!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Ida! Tusen, tusen tack för dina fina ord och rekommendation! Grattis till er nya lägenhet och stort tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen :)

Diana Elena H
Mariehäll

I recommend Lovisa as she was very professional in all topics. She offered her support in assisting even when was not her area. She took extra time to explain the process and steps. She was propyl answering, or giving a hand up when not possible.

Sofia S
Gamla Huvudsta

Jag har varit supernöjd med Adam under hela processen, han har kunnat svara på alla frågor och alltid varit tillgänglig. Som köpare har jag känt mig trygg och Adam har levt upp till alla förväntningar!

Albin B
Hagastaden/Karolinska

Andreas ledde mig genom min första försäljning i livet. Han är oerhört trygg och rådgivande i hur processen är och hur vi skulle göra för att lyckas så bra som möjligt vid försäljningen. Han är kunnig och påläst så med sin erfarenhet lyckades han sälja vår lägenhet till ett bra pris som vi är väldigt nöjda med.

Mikael P
Hagastaden/Karolinska

Bra på sitt sätt att jobba, har mycket kunskap inom bostadsmarknaden. Kan rekommendera honom