Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV MOHV Bromma

MOHV Bromma

En del av MOHVwww.mohv.se

Arkitektvägen 2, 168 30 Bromma — Visa karta

Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 212 kunder tycker om MOHV Bromma

• 2019-05-22

Christoffer S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi tog kontakt med Jimmie vid försäljningen av vår lägenhet då han säljer väldigt mycket i vårt område och med goda resultat. Det märks att han har full koll på området och han utnyttjade sitt goda kontaktnät vid försäljningen och sålde den utanför den öppna marknaden till ett kanonpris.

Jimmie är noggrann, tydlig, lugn och mycket påläst. Rekommenderas varmt!

Jag jobbar själv som mäklare, så förväntningarna är alltid höga på kollegor i branschen. Jimmie uppfyllde alla mina förväntningar och skötte försäljningen exemplariskt på alla sätt. Tack för ett jättebra jobb!
    /C och Y Läs mer
  • 2019-05-22

Simon A skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Toppen mäklare, väl bemött och snabb respons via mail & tfn. Läs mer
    2019-05-22 Malin S svarar Simon A
    Tack för ditt fina omdöme! Grattis till din nya bostad!
    Vi ses på tillträdet! / Malin
  • 2019-05-17

Jacob S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Trevligt bemötande, tillgänglig, flexibel! Läs mer
  • 2019-05-09

Malin R skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Bra bemötande och positiv fortsatt kontakt Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Malin R
    Hejsan Malin, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig och att ni är nöjda med köpet. Vi syns snart igen!
  • 2019-05-07

Johanna B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel är jättetrevlig, proffsig och pålitlig. Han skötte försäljningen snabbt och smidigt med goda resultat! Läs mer
  • 2019-05-03

Markus N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Köpte lägenhet. Fick ett bra bemötande utan krångel utan bara proffsigt och hjälpsamt. Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Markus N
    Hejsan Markus, tack för rekommendationen och hoppas ni trivs bra i lägenhet och område. Vi springer säkert på varandra utanför kontoret i framtiden :)
  • 2019-05-02

Ann-Charlotte N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Vi har köpt en liten etta vid Hornstull.
    Linus är jordnära, verklighetsförankrad och lättillgänglig. Det passar oss bra som inte är särskilt imponerade av ”hypade” trendmäklare.
    Han har stor kunskap om marknaden, som han generöst delar med sig av, håller hög kvalitet på kundbemötandet, behandlar säljare och köpare likvärdigt samt upplevs som ärlig. Läs mer
    2019-05-03 Linus J svarar Ann-Charlotte N
    Hejsan Lotta, tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Kul att lära känna er och ett nöje att ha med er att göra. Grattis till en fin lägenhet!
  • 2019-04-29

Ingela F skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har både köpt och sålt lägenhet av Jimmie Rönnbäck. Han är en seriös och erfaren mäklare. Tydlig och lösningsorienterad.
    Han inger förtroende och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-26

Stefan L skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt 2 rok.
    Jimmies bemötande: Proffsigt och hjälpsamt. Han levde verkligen upp till mina förväntningar. Vi är supernöjda med både kommunikationen med Jimmie och köpupplevelsen i stort. Läs mer
  • 2019-04-26

Johanna B skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag har sålt min bostad och Jimmie har företrätt mig som säljare¨på ett mycket professionellt sätt. Han vet vad han håller på med och det känns bra. Läs mer
  • 2019-04-25

Sofie Ö skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag har köpt en lägenhet av Jimmie. Bra dialog och trevlig bemötande! Läs mer
  • 2019-04-23

Nina B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, trevligt sätt och kunde berätta om lgh på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-04-22

Martina J skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Mycket professionell och djupt kunnig som mäklare och i detta fall speciellt kring Tranebergs-området. Sympatisk, behaglig och en person med "grit". Ger mina varmaste rekommendationer till denna mycket professionella mäklare. Läs mer
  • 2019-04-16

Guido H skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag är mycket nöjd med mäklarens insats, professionellt bemötande och träffsäker känsla för marknadsläget. Läs mer
  • 2019-04-15

Liisa Marie I skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Jimmie till någon som behöver mäklare för att sälja eller köper bostad! Läs mer
  • Roger W

2019-04-12

Roger W skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie gav ett gott och förtroendeingivande intryck vid vårt första möte, men han lyckades ändå överträffa mina förväntningar när han hjälpte mig med försäljning av min bostadsrätt.
    Hela resan, från första mötet till kontraktsskrivning, kändes trygg eftersom han hade full koll och gav utmärkt rådgivning.

Toppbetyg från mig! Läs mer
  • 2019-04-12

Sofia S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Mycket trevligt och profissionellt bemötande. Hade Jimmie som mäklare både vid köp och försäljning av bostad och var lika nöjd båda gångerna! Kan ge mina varmaste rekommendationer att anlita Jimmie. Läs mer
  • 2019-04-12

Anders I skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Mycket professionell och supertrevlig mäklare! Vi träffade Jimmie första gången när han mäklade våran bostadsrätt åt föregående ägare vid bostadsområdet Minneberg..

När tiden väl var inne och vi bestämt oss för att flytta ut och sälja valde vi att kontakta Jimmie , trots att många andra mäklare hade ringt oss, ungefär en gång i veckan, och velat få förtroendet att mäkla lägenheten, sen dag ett nästan.

Jimmie har en lugn karaktär och håller sig saklig och svarar realistiskt på alla ens frågor.
    Tusen tack för hjälpen genom åren Jimmie! Läs mer

Christian F skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har sålt lägenhet i Minneberg med Jimmie och är mycket nöjda. Han är trevlig och gav ett professionellt intryck. Jimmie har dessutom väldigt bra lokalkännedom vilket var värdefullt. Läs mer

Lena P skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Sålde vår villa . Mycket kunnig och påläst. Inger stort förtroende. Kan varmt rekomendera Jimmie om ni ska sälja . Läs mer

Anton B skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Bara bra erfarenhet. Professionell och trevlig! Läs mer

Frida H skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt tvåa på 63 kvadrat i Minneberg.
    Bra och professionellt bemötande av Jimmie. Läs mer

Daniel B skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpte en lägenhet via Jimmie.
    Hela processen var strulig, oklar och gav mig en väldigt dålig känsla i magen. Jag kommer aldrig använda mig av MOHV igen, varken för köp eller sälj. Läs mer
    2019-04-12 Jimmie Rönnbäck svarar Daniel B
    Hej Daniel och tack för att du tagit dig tid att ge omdöme!
    Just vid ditt köp har jag full förståelse för att du blev besviken och upprörd. Vi hade bokat tid för kontraktsskrivning men där det mellan detta och innan kontrakt var underskrivet kommer till ytterligare en budgivare som vill höja budet med 85 tkr. Jag är skyldig enligt lag att för fram alla bud till säljaren som sedan är den som bestämmer om de vill ta emot budet eller ej. Här önskade säljaren ta emot det budet då 85 tkr är en ansenlig summa och som dessutom minskade deras förlust på lägenheten. Säljaren har ju dessutom all rätt på sin sida att göra så, innan ett kontrakt är undertecknat. Jag vet ju dock precis hur detta kommer kännas för dig men tyvärr är detta en del av mitt jobb med, att meddela dig det. Förståeligt nog blir du väldigt upprörd och vi har en kort stund efter det ett möte på mitt kontor, du och jag, där vi går genom detta och jag förklarar lagen, mina skyldigheter och säljarens rättigheter. Du ges möjlighet att fundera på detta, du säger att du rådfrågar en person du känner om händelsen, kommer efter det tillbaka med ett för dig högre bud var vid du senare köper lägenheten. Jag är helt trygg med att detta gick korrekt till men jag förstår alla känslorna som du utsattes för. Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Trevlig helg! Mvh Jimmie
  • Martin S

Martin S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpte lgh i Alvik och han brydde sig om oss som köpare också, inte bara säljarna. Läs mer

Mia L skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Linus som mäklare. Han är driven, ambitiös och sätter höga mål. Det absolut bästa är att han även uppnår dessa mål.
    Linus ställer upp och gör det där lilla extra som gör att man som kund känner sig uppskattad och får bästa möjliga slutresultat
    Kommer absolut att anlita honom igen!

/Mia säljare av bostadsrätt Läs mer
    2019-04-15 Linus J svarar Mia L
    Härligt att vi tillsammans nådde upp till våra mål :) Tack för rekommendationen och förtroendet Mia!
  • Sven R

Sven R skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Jimmie. Han hjälpte oss hitta en säljare som inte ens fotat sitt objekt och från det blev det affär. Han är lugn och jordnära, inte vräkig säljartyp som många andra mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Faltin F

Faltin F skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt bostad. Strukturerad, tillgänglig och jordnära. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer

Karin C skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Inte helt nöjda pga att vi upplevde att försäljningen av vårt objekt avslutades väldigt snabbt, efter 3 dagar, och kanske vi hade fått mer betalt om vi hade väntat in fler intressenter Läs mer
    2019-04-12 Jimmie Rönnbäck svarar Karin C
    Hej Karin och tack för att du tagit dig tid att lämna omdöme. Jag har inte hört något från er om detta tidigare så jag har gått genom försäljningen för att se om det var något vi kunnat göra annorlunda. Från start så gjorde ni ett fantastiskt jobb hemma med att fixa i ordning lägenheten och styla den. Vi fick med det jättefina bilder både på lägenheten och er vackra sjöutsikt. Annonsen blev väldigt exponerad med många besök/klick och visningarna gick jättebra. Bra med besökare och efter en bra budgivning lyckades vi få upp priset hela 500 tkr. När det sen står klart att ingen kund ville betala ett högre pris än så för lägenheten bokar vi upp köpare för att skriva kontrakt. Helt rätt att vi skrev kontrakt 3 dagar efter visningarna och budgivningens start men vi hade så klart annonsen ute på marknaden betydligt längre än så. I det skedet känns det både naturligt och rätt att skriva kontrakt med spekulanten på högsta budet och priset var även helt i linje med den värdering vi pratat om innan. Jag har så klart också vänt mig till er för att höra mer om hur ni menar kring detta. Med önskan om en trevlig helg! Mvh Jimmie
  • 2019-04-10

Mats R skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt. Högsta betyg från visning till avslut. Usel aftersales. Så märkligt!? Mvh Mats Rundfelt Läs mer
    2019-04-12 Jimmie Rönnbäck svarar Mats R
    Hej Mats,
    Tack snälla för ditt fina omdöme om att jag skötte försäljningen med visningen, avslutet etc så bra. Värmer! Jag förstår dock inte vad du menar med ”aftersales” varför jag precis ringde dig för att få prata med dig om det men inget svar. Lämnade ett meddelande. Återkom gärna till mig vid tillfälle så vi kan få klarhet i detta. Trevlig helg! Mvh Jimmie
  • 2019-04-10

Andreas E skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har sålt vår 2:a i Traneberg och Jimmie har verkligen gjort ett fantastiskt jobb och gör alltid det lilla extra. Jimmie har alltid under hela processen uppträtt professionellt och tålmodigt. Kan inte mer än rekommendera att välja Jimmie som sin mäklare till alla som går i säljtankar! Läs mer

Albin S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie löste vårt köp av bostad riktigt bra! Läs mer

Mats P skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Sålt vår villa i Bromsten, valde mellan 3 Mäklare och det var självklart för oss när vi träffat samtliga att vi skulle ha Jimmie.
    Han var lugn och gav ett stort förtroende, stressade inte på oss utan vi kom överens om när det var dags för försäljning.
    Han fanns alltid till hands och hjälpte oss tills vårat hus var sålt. Han levererade mer än vi förväntade oss och köparna
    var också väldigt nöjda.
    Och det bästa var att huset såldes direkt efter första visning
    och det kan vi tacka Jimmie för.
    Är det någon som känner oro för att anlita en Mäklare så kan vi med gott samvete rekomendera Jimmie på MOHV Läs mer

Anton K skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Både sålde med och köpte av Jimmie och det var inga konstigheter alls. Läs mer

Sara S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi både köpte och sålde med Jimmie Römnbäck. Mycket nöjda med hans insats. Trevlig, serviceinriktad och hjälpsam. Rekommenderar varmt. Läs mer

Gustaf H skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Otroligt proffsig och noggran mäklare vilket kändes tryggt för oss som köpare Läs mer

Mikael J skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi köpte 3 rums lägenhet i Alvik

Jimmie bemötte oss bra och trevligt.

Vi hade nog inga förväntningar

vi upplevde Jimmie som en trevlig och kunnig mäklare
    som kan vårat område väldigt bra Läs mer

Eric G skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt en två på 63kvm i Minneberg.
    Har haft en bra kontakt med Jimmie som kunde på ett flexibelt sätt visa lägenhet på kvällen då vi inte hade möjlighet att se lägenheten på ordinarie visningsdag.

Mina förväntningar var att mötas av en "säljing" mäklare som pratar för mycket, tycker att Jimmie tog upp det som var relevant och lät oss kolla i lugn och ro men fanns i närheten för dom frågor vi hade, passade oss mycket bra. Läs mer

Åsa L skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt ett hus av Jimmie han var Lugn, glad, och servicemainded.
    Han var snabb på svara och återkoppla. Läs mer

Thérèse M skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag köpte en 2:a i Traneberg genom Jimmy på MOHV.
    Väldigt trevligt, lagom personligt och proffsigt bemötande!

Tittade på ett helt annat objekt till att börja med men blev senare rekommenderade en närliggande lägenhet.

Tycker med andra ord att han hade ett fantastiskt och flexibelt bemötande och var tydlig med informationen kring hus och lägenhet.

Sammanfattat är det en mkt positiv upplevelse. Läs mer

Eva K skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag är mycket nöjd med bemötande från honom,det fungerade perfekt👍🏽 Läs mer

Luar B skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Great job and always attentive! Läs mer
  • 2019-04-07

Peter R skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Skulle sälja min bostadsrätt. Var lite orolig i dessa tider men Daniel gav ett lugn o kom med härlig/positiv energi. Valde Mohv istället för dom ”stora” kedjorna. Hade en plan att dom tänker utanför boxen lite. Funkade jättebra, smidig och snabb affär. Var såå nöjd med bilderna/prospektet. Daniel återkopplade varje gång jag hade funderingar. Kanske inte dom billigaste på marknaden men man får kvalitet! Läs mer
  • Emma L

2019-04-04

Emma L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Jag har köpt en bostad i Solna .
    Telefon och mail Läs mer
  • 2019-04-04

Stephanie S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Väldig bra uppföljning och information hela vägen! Läs mer

Petra S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Supertrevlig och hjälpsam! Vi var köpare. Läs mer

Erik skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpt lägenhet av mäklaren, var trevlig och gjorde ett bra jobb med försäljning och pappersarbetet. Läs mer

Adrian E skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpte bostadsrätt i Arenastaden. Mycket bra bemötande och även hjälp med medling efter köp. Läs mer

Filip H skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Stabil mäklare som ger ett seriöst och hjälpsamt intryck! Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Filip H
    Tack för rekommendationen Filip och kul att du är nöjd! Hoppas ni trivs bra i nästa lägenhet :)

Ferdi I skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Sålda min lägenhet i Galonvägen 48 i Bromma 41 kvm 2 rum
    Linus är väldigt trevlig och lyhörd
    Han hjälpte mig sälja min lägenhet för ett bra pris jag är nöjd

Min upplevelse var positiv skulle rekommendera han till alla som vill sälja Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Ferdi I
    Tack för dem fina orden Ferdi! Hoppas ni kommer trivas bra i nästa lägenhet och jag ser fram emot nästa samarbete :)
  • 2019-04-02

Kerstin H skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Jag köpte en bostadsrätt som Linus förmedlade. Om jag mot förmodan skulle sälja denna någon gång så skulle jag självklart be Linus att hantera det uppdraget. Läs mer
    2019-04-03 Linus J svarar Kerstin H
    Vad kul att höra Kerstin! Hoppas du trivs bra så ser jag fram emot nästa samarbete :)

Arkitektvägen 2, 168 30 Bromma