MOHV Bromma

MOHV Bromma

En del av MOHV - www.mohv.se
Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 896 kunder tycker om MOHV Bromma 2

• Kallhäll
    2022-11-28 Verifierad kund
    Lovisa was very professional, friendly and honest from the start until the end. She helped us with selling our apartment at the requested price and she found us a new apartment at the same time! 5/5
    • Kallhäll
    2022-11-28 Verifierad kund
    Lovisa is a great broker. She put a lot of effort and time in selling our apartment during the bad market. There were not a lot of sales happening in our neighbourhood but Lovisa did it! Not only that she sold our apartment but she also helped us find a new dream home. You will always hear the truth from her, even if that is something you do not want to hear. She is caring, smart and organized. Also, she is a nice person and fun to work with.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Lovisa was very patient throughout the process and was able to understand our requirements. Very good experience:)
    • Åkeslund
    2022-11-24 Verifierad kund
    Bra upplevelse med handling av bostad
    2022-11-24 Verifierad kund
    Daniel hjälpte oss när vi skulle sälja för första gången. Proffsig, hjälpsam och fick oss att känna oss trygga genom hela processen. Snabb affär till ett bra pris i en ganska osäker marknad. Vi var jättenöjda med Daniel, våra varmaste rekommendationer!
    2022-11-23 Verifierad kund
    Daniel visade upp lägenhetens potential på bästa sätt och vi hade en bra dialog och smidig affär.
    • Åkeslund
    2022-11-23 Verifierad kund
    Daniel var väldigt lyhörd och stöttande genom hela processen. Från att samarbetet började till faktiskt försäljning vändes marknaden upp-och-ner, men Daniel gav många bra råd och var väldigt mån om att tillmötesgå våra önskemål.

Väldigt trevlig person och samtidigt väldigt pedagogisk i att förklara vad som gäller, och höll oss löpande uppdaterad om status på processen.

Kan varmt rekommendera Daniel!
    2022-11-23 Verifierad kund
    Lovisa is fantastic! great communication, and made the whole process very simple. Highly recommended
    2022-11-17 Verifierad kund
    Lovisa levde definitivt upp till förväntningarna vid försäljningen av min bostad i Sundbyberg. Försäljningen gick snabbt och smidigt!

Supernöjd med Lovisas insats, skulle rekommendera alla som säljer bostad i Sundbyberg att anlita Lovisa på MOHV.
    • Blackeberg
    2022-11-14 Verifierad kund
    Super nöjd med Daniel! Trevlig och erfaren mäklare :)
    • Årsta
    2022-11-14 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Daniel som mäklare. Han sålde min bostad över förväntat pris och innan visning, så var en väldigt smidig och bra affär. Jättebra kontakt och uppföljning under försäljningen. Rekommenderas verkligen!
    • Beckomberga Söderberga Park
    Bemött: utmärkt
    Niklas levde fullt upp till förväntningarna.
    Han fick ligga i lite men höll bra kontakt hela tiden och gav ingav bra förtroende.
  • K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2022-11-12 Verifierad kund
    Bra bemötande, höll mig alltid informerad, målinriktad och proffsig
    • Lilla Essingen
    2022-11-12 Verifierad kund
    Lovisa har varit mycket hjälpsam vid köpet av min nya lägenhet.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Väldigt avslappnad och mån om att ge köparen en positiv erfarenhet av köpet! Tacksam för att vi hade Daniel som kontaktperson i detta!
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
    2022-11-11 Verifierad kund
    Daniel har från första kontakt till kontraktsskrivning varit ett nöje att ha som mäklare. Hade ägt min lägenhet en lång tid samt det var första gången jag sålde en fastighet (vilket såklart kändes lite läskigt), Daniel fick mig att känna mig trygg i processen, var alltid smidig att få tag på och kommunikativ kring alla delar av försäljningsprocessen. Rekommenderar verkligen honom om du letar mäklare!
    2022-11-11 Verifierad kund
    Vi möttes av ett varmt välkomnande på visningen och därefter var Daniel både skämtsam och glad men också rak och tydlig med vad som faktiskt gällde.

Vi var båda nya på boendemarknaden och Daniel va görhjälpsam och svara på alla frågor med värme!

Allt som allt har Daniel varit en grym mäklare! Han såg till att både vi som köpare och säljarna va nöjda🙏
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    • Bromma-Stora Mossen
    2022-11-09 Verifierad kund
    Allt kändes super!
    Trevligt bemötande och lyfte verkligen lägenheten på ett bra sätt!
    Hej Lucas!
    Stort tack för dina fina ord!
    Stort grattis till din fina lägenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2022-11-05 Verifierad kund
    Bra korrekt noggrann sympatiskt
    2022-11-04 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Tillgänglig. Lyssnar.
    2022-11-02 Verifierad kund
    Daniel is experienced, and willing to answer all questions we have. He also helps us with specials occasions since we are not presented in Sweden most of the time. We appreciate his efforts and helps and wish for a smooth handover to close this case together with him.
    • Vällingby
    2022-10-28 Verifierad kund
    Vi blev bemött jättebra en mäklare jag kommer rekommendera vidare . Inte för på och säljig och alltid anträffbar. Klockrent från början till slut 👍
    2022-10-25 Verifierad kund
    Daniel är engagerad trevlig och hjälpsam. Alltid tillgänglig och lyhörd.

Kan varmt rekommendera
    2022-10-24 Verifierad kund
    Nogrann och hjälpsam. Gjorde processen väldigt smidigt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2022-10-24 Verifierad kund
    Niklas har ett trevligt bemötande och vi kände oss väl omhändertagna. Han var informativ och var påläst om sitt lägenhetsobjekt, samt väldigt effektiv.
    Vi är super nöjda.
    2022-10-24 Verifierad kund
    En bra och engagerande mäklare som genomförde försäljningen snabbt så vi var riktigt nöjda
    2022-10-24 Verifierad kund
    Tänkte träffa flera mäklare innan jag valde en specifik men efter mitt första möte med Niklas fick jag ett sådant bra intryck att jag inte kände att jag behövde jämföra med någon annan då han gav ett otroligt professionellt och kunnigt intryck.

Med tanke på den skakiga marknad vi sen gick in i var jag otroligt glad att ha valt Niklas då han genom hela processen höll ett lugn och jobbade stenhårt för att slutligen komma i mål till bästa möjliga pris utan att kompromissa någonstans.

Jag kan starkt rekommendera Niklas till alla som går i säljtankar!
    2022-10-21 Verifierad kund
    Mycket professionell, kunnig, hjälpsam genom hela processen, betryggande, realistisk.
    2022-10-21 Verifierad kund
    Bra, trevligt och proffsigt bemötande. Snabb i sin respons.
    2022-10-19 Verifierad kund
    Proffsig, lyhörd och kunnig beskriver Deisam väldigt bra skulle jag säga.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och driven. Engagerad och påläst - märktes att hon jobbade både för köpare och säljares bästa.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Bra engagemang och återkoppling.
    2022-10-14 Verifierad kund
    Daniel är påläst, driven och bra på att hålla kontakt under processen. Jag är väldigt nöjd och fick min lägenhet såld smidigt och till ett förväntat pris.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med Daniel! Stöttade toppenbra genom hela processen med gott humör och god kompetens. Ska ni sälja eller köpa ring till Daniel!
    2022-10-10 Verifierad kund
    Lovisa has been a great help for us. The buying process was smooth and she did great in facilitating the transaction. She is a customer focused person and I fully recommend her.
    2022-10-08 Verifierad kund
    Daniel gav ett trevligt och lyhört intryck på visningen. Fortsatt bara bra intryck av honom under processen. Lättsam och tydlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    • Minneberg
    2022-10-07 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Inga särskilda förväntningar
    Korrekt och affärsmässigt intryck
    2022-10-06 Verifierad kund
    Personlig support med ärlig och positivt bemötande.
    Stort tack
    2022-10-05 Verifierad kund
    Han var mycket trevlig och bra bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Felicia Johansson en del av MOHV Bromma
    2022-10-05 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, duktig och hjälpsam. Felicia hjälpte mig längsmed hela processen och gav ett väldigt professionellt intryck.
    2022-10-02 Verifierad kund
    Bra gemensam synkad plan tillsammans med Deisam! Lyckades sälja min bostad vid denna knepiga tidpunkt.
    Kan varmt rekommendera!
    • Södermalm
    2022-09-28 Verifierad kund
    Daniel har varit super professionel, väl insatt i marknaden, trovärdig och snabb rådgivning. Absolut bara positiv erfarenhet och upplevelse med Daniel. Han gör det där extra!! Vi rekommenderar honom till alla som skal sälja sin bostad.
    2022-09-25 Verifierad kund
    From the first contact by phone, Lovisa was very sympathetic and willing to help.
    As this was our first purchase of property outside our country of origin, I had several questions, and she, with a lot of knowledge and willingness to help, was simply fantastic.
    I'm sure it wouldn't have come to fruition so smoothly if it weren't for how she handled the negotiation.
    Thanks, Lovisa! You rock!
    2022-09-25 Verifierad kund
    Lovisa was very helpful and helped us with guidelines for the purchase of our first house in Sweden!
    • Grimsta
    2022-09-23 Verifierad kund
    As a first-time buying an apartment, Deisam has been peaceful and helpful, explaining every step and detail of the process, which made me feel comfortable to move on, even though this was all new for me. It's a pleasure to recommend Deisam, an excellent agent!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    2022-09-15 Verifierad kund
    Malin var glad och positiv på visningen. Hon kändes genuin, professionell och påläst. Under budgivningen fick vi svar på de frågor vi hade och det var enkelt att följa och hålla kontakten. Vid kontraktsskrivning visade hon samma glädje, positivitet och proffessionalitet som vid visningen. Hon gav köpare och säljare utrymme att socialisera och konversera om både lägenheten och annat. Det fanns inte någon stress att skynda på med formaliteterna. Det uppskattades då det alltid är en lite nervös situation för både köpare och säljare. Vi är mycket nöjda med Malin, tack.
    Hej Sandra!
    Tack för din superfina rekommendation. Blir verkligen jätteglad över din beskrivning av hur ni upplevde mig som mäklare vid ert köp. Stort grattis till er fina lägenhet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    2022-09-14 Verifierad kund
    Malin är verkligen professionell, lyhörd, kommunikativ och bra på att bygga förtroende, men samtidigt lättsam och avslappnad. Det var en oslagbar kombination både för säljare och köpare i vår senaste bostadsaffär. Rekommenderas varmt!
    Hej Måns!
    Tusen tack för dina fina ord! Uppskattar verkligen att du tog dig tid.
    Stort tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet!
    • Beckomberga Söderberga Park
    2022-09-13 Verifierad kund
    Mycket väl mött. Niklas är superduktig! Smidigt och enkelt. Rekommenderar Niklas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    2022-09-12 Verifierad kund
    Malin är en otroligt proffsig och lyhörd mäklare som gör allt och lite till av det du har förväntat dig. Detta var andra gången Malin hjälpte mig att sälja en bostad och trots en svår marknad lyckades hon överträffa mina förväntningar.

Tack!
    Hej Josefin!
    Stort tack för din fina rekommendation! Och tack för att jag återigen fick förtroendet att återigen hjälpa dig/er med försäljningen.
    Vi ses på frånträdet!
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
    2022-09-09 Verifierad kund
    Ett alldeles utmärkt jobb, lyhörd, kommunikativ, effektiv