MOHV Bromma

En del av MOHVwww.mohv.se

Arkitektvägen 2, 168 30 Bromma — Visa karta

Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 267 kunder tycker om MOHV Bromma

Daniel S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Andra gången jag tar hjälp an Daniel, funkar utmärkt. Han jobbar Hårt och är engagerad för att göra en bra affär och lämnar inget åt slumpen. Han läser på och vet vad han säljer, man känner att han inte bara vill få det överstökat utan att det verkligen ska bli bra. Läs mer

Linnéa H skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Sålde vår lägenhet i Traneberg med hjälp av Jimmie. Kände oss trygga hela vägen och är överlag mycket nöjda med försäljningen. Läs mer

Marie T skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Vi kände direkt förtroende för Malin vid vår första träff.
    Malin var engagerad och lyssnade mycket på våra synpunkter.
    Förberedelser, visning och kontraktsskrivning fungerade perfekt. Läs mer
    2020-03-27 Malin S svarar Marie T
    Hej Marie!
    Stort tack för dina fina ord! Och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet!
  • 2020-03-23

Emily J skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Jag köpte en tvåa i Bromma av Malin. Mitt intryck av Malin är mycket positivt. Hon är snabb, tillgänglig och inlyssnande. Hon har en härlig energi och alltid ett väldigt trevligt bemötande! Läs mer
    2020-03-23 Malin S svarar Emily J
    Hej Emily!
    Tusen tack för dina fina ord! Uppskattar verkligen att du tog dig tid.
    Stort grattis till er fina lägenhet!
  • 2020-03-19

Maria H skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Jag har köpt en bostad i Bromma ( 2 rum på 53,5 kvm). Den ligger högst upp i huset.

Jag har blivit väldigt trevligt bemöt och fått svar på de frågor jag haft. Har blivit kontaktad när jag inte nått fram själv.

Har inte haft några jätte förväntningar mer än att alla människor i grund och botten ska bemöta andra med sunt förnuft. Vilket Malin har gjort mer än andra. Hon har varit positiv och uppmuntrande till mina frågor och väl undervisning.

Sammanfattningsvis har min upplevelse var väldigt bra. Trevligt bemöt, positivitet och alltid funnit till hands för frågor och svar när det behövts. Hon brinner för det hon gör och behandlar varje kund individuellt på rätt sätt. Läs mer
    2020-03-20 Malin S svarar Maria H
    Hej Maria!
    Stort tack för din fina rekommendation! Uppskattar verkligen att du tog dig tid! Stort grattis till din fina lägenhet!
  • 2020-03-19

Eva N skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Sålt 4A i Järfälla.
    Positiv, drivande. Flexibel gällande tider Läs mer

Robin W skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Bromma. Malin var mycket proffsig genom hela vår försäljning. Påläst, förberedd och kunnig. Malin har hållit oss uppdaterade hela tiden och alltid svarat snabbt och väglett oss om vi hade några frågor eller funderingar. Högsta betyg! Läs mer
    2020-03-16 Malin S svarar Robin W
    Hej Robin!
    Tusen tack för att du tog dig tid, de uppskattas. Blir superglad av din fina rekommendation!
    Tack för förtroendet att få förmedla er fantastiska lägenhet!

Patrik S skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Bästa mäklaren man kan tänka sig. Vil kunden det1 allra bästa! Läs mer

Malin S skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Sålt flera bostadsrätter med Niklas hjälp. Varje gång lika proffsigt bemött! Ordning och reda och lyckosamma affärer. Skulle aldrig anlita någon annan mäklare! Läs mer
  • 2020-03-05

Weinni M skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt. Daniel var väldigt snäll och trevlig vid visningen och tillmötesgående efter budgivningen, inför kontraktskrivningen och även efter. Daniel levde upp till alla mina förväntningar.

Kunde inte haft ett bättre lägenhets köp! Läs mer
  • 2020-03-04

Aleksandar N skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Jag kunde inte ha haft en bättre person på rätt plats! Han gjorde ett fenomenalt bra jobb! Över all förväntan! Jag fick ett grymt bra slutpris! Väldigt nöjd Läs mer
  • 2020-02-29

Lydia M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Fick snabbt hjälp av mäklaren som ordnade privat visning. Väldigt trevligt och tillmötesgående Läs mer
  • 2020-02-27

Köpt bostadsrätt
    Mycket bra bemötande
    Förtroendeingivande
    Tydlig återkoppling
    Bra svar på många frågor Läs mer
    2020-02-20 Malin S svarar Simone R
    Hej Simone!
    Tusen tack för dina fina ord, bli så glad!
    Stort grattis till din nya lägenhet!
    Vi ses på tillträdet.
  • 2020-02-18

Kristina R skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Malin är trygg och kunnig. Hon hittade rätt läge på en gång med oss. Vi har sålt en 3:a på Kungsholmen och det blev en spännande men lugn process. Läs mer
    2020-02-20 Malin S svarar Kristina R
    Hej Tina!
    Stort tack för ditt fina omdöme! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
    Vi ses på frånträdet!
  • Sara T

2020-02-13

Sara T skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Vi fick hjälp av Malin att sälja vår bostadsrätt. Redan efter vårt första förutsättningslösa möte kände vi ett stort förtroende för Malin. Empatisk, engagerad, kunnig och professionell. Vi kände direkt att hon kommer ge oss det lilla extra - och det gjorde hon verkligen! Vi fick alltid snabb återkoppling på våra frågor och fick uppdateringar utan att behöva be om det. Malin var även behjälplig, på eget initiativ, när vi skulle köpa vårt hus vilket var oerhört uppskattat! Där gick hon utanför sitt uppdrag och servade oss till max. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare och vi kommer rekommendera henne till alla vi känner som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2020-02-13 Malin S svarar Sara T
    Hej Sara!
    Stort tack för dina fina ord och varma rekommendationer! Tack för förtroendet att få förmedla er fina lägenheten, de har varit så roligt att samarbeta med er!
    Vi ses på frånträdet!
  • 2020-02-07

Caroline K skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Malin hjälpte mig att sälja min lägenhet som jag köpte när priserna var som allra högst. Hon lyckades både lugna och peppa mig igenom hela processen, och resultatet blev så mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på. Jag skulle rekommendera Malin till alla som vill ha en otroligt kunnig mäklare med förmågan att få en att känna sig trygg i en jobbig process. Läs mer
    2020-02-07 Malin S svarar Caroline K
    Hej Caroline!
    Tusen, tusen tack för dina fina ord och rekommendationen! Så roligt att hjälpa dig med försäljningen!
  • 2020-02-02

Michael W skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpt en 2.a. Bra bemött av mäklaren som verkligen var lyhörd och verkade försöka göra sitt bästa för både mig och ägaren. Läs mer
  • 2020-01-29

Markus R skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt på 28kvm. Niklas har varit trevlig, jordnära, professionell och jag skulle helt klart tänka mig att kontakta honom igen i framtiden när/om det blir aktuellt. Läs mer
    2020-02-17 Niklas Bergsten svarar Markus R
    Kul att höra Markus. Jag ställer gärna upp den dagen det blir dags i framtiden!!! Hälsn Niklas
  • 2020-01-28

Patrik Ö skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Tydlig, höll mig alltid uppdaterad, lätt att få tag på, hade alltid en tanke Läs mer
    2020-02-17 Niklas Bergsten svarar Patrik Ö
    Tack för rekommendation och fina ord :) Hälsn Niklas
  • 2020-01-27

Emil K skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    En toppenmäklare med koll. Vi köpte våra lägenhet om 75 kvm av Nicklas som hela tiden hjälpe oss att förstå hur alla moment fungerade på ett tillmötesgående sätt. Läs mer
    2020-02-17 Niklas Bergsten svarar Emil K
    Kul att höra Emil! Hoppas ni ska trivas bra med lägenheten och området framöver :) /Niklas
  • 2020-01-24

Lars E skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Korrekt, faktaunderbyggd och social. Gör skillnad i en affär. Läs mer
    2020-01-27 Niklas Bergsten svarar Lars E
    Tack, kul att höra! :) /Niklas

Veronica D skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Niklas sålde en hyresrätt åt vår bostadsrättsförening. Niklas hade från början en bra och taktiskt utstakad plan för att nå högsta möjliga pris. Ska tilläggas som avviker från vad övriga konkurrenter lade upp, upplägget baserades på vad som är bäst för bostaden och inte ett upplägg som är "one fits all". Vilket även resulterade i otroligt många spekulanter på visning samt ett väldigt bra slutpris på bostaden. Niklas är en mäklare med (lång erfarenhet) fingertoppskänsla som vet vilka knappar man kan skruva på för att få ut ett maxat pris och hur processen ska fortlöpa för att kännas bra för såväl köpare som säljare. Niklas har genom hela processen upplevts ha koll på läget, han har haft en klar och tydlig plan som hållit hela vägen i mål. En otroligt kunnig och duktig mäklare som vi rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-01-23 Niklas Bergsten svarar Veronica D
    Tack så hjärtligt för de värmande orden. Jättekul att höra att ni är så pass nöjda!!! Hälsn Niklas

Hanna S skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Jag har både köpt och sålt med Niklas hjälp och vid båda tillfällena uppskattat hans tydlighet och transparens. Läs mer
    2020-01-23 Niklas Bergsten svarar Hanna S
    Kul att höra! Det är så jag försöker arbeta så extra kul då att höra att man lyckats :) Hälsn Niklas

Ida B skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Väldigt trevlig och gav ett mycket seriöst och kunnigt intryck. Läs mer
    2020-01-23 Niklas Bergsten svarar Ida B
    Kul att höra, tack för det Ida! Hälsn Niklas
  • 2020-01-22

Olle S skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Köpt lägenhet, hade förväntat mig att Susanne hållit oss uppdaterade under budprocessen. Nu var vi tvungna att gå in och kolla på Hemnet om något hänt. Våra bud kvitterades inte heller utan vi såg att de mottagits på Hemnet.
    Bortsett från detta sköttes hela processen korrekt. Läs mer
    2020-01-23 Susanne E svarar Olle S
    Hej Olle,
    Tack för rekommendationen!
    Olyckligtvis så var det fel telefonnummer inlagt som vi pratade om, så därav fick ni fick buden. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya fina lägenhet!
    Välkommen att höra av er om ni har några frågor.
    Med vänliga hälsningar
  • 2020-01-21

David D skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Framstående och trygg mäklare som guidar kunden genom hela affären. Läs mer
    2020-01-21 Niklas Bergsten svarar David D
    Kul att du är nöjd David :) /Niklas
  • 2020-01-06

Fanny B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel är en otroligt duktig mäklare som arbetar hårt för för att du som säljare ska bli nöjd. Han är mycket pedagogisk, har god kunskap om bostadsmarknaden och inger ett mycket stort förtroende.

Fanns tillgänglig under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-12-20

Emelie P skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Sålt en 3:a.
    Bra bemötande och kontinuerlig uppdatering om läget. Trots svår tid att sälja så lyckades mäklaren tillslut få igenom försäljningen för den summan vi tänkt oss. Läs mer
    2019-12-20 Niklas Bergsten svarar Emelie P
    Tack Emelie för det och bra bemötande från er också. Ni gav mig bästa möjligheter för att lyckas :) Hälsn Niklas
  • 2019-12-20

Johan I skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Har sålt en bostadsrätt, 3a.
    Har fått ett väldigt bra bemötande från min mäklare.
    Förväntningarna besvarades och jag är nöjd med min affär! Läs mer
    2019-12-20 Niklas Bergsten svarar Johan I
    Tack Johan, vad kul att ni känner er nöjda!!! /Niklas
  • 2019-12-16

Ulrika K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Allt bra. Jag har köpte en 2:a i hammarby sjöstad.
    Väl bemött och allt funkade bra hittills. Läs mer
  • 2019-12-12

Max M skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Köpt lägenhet, proffsigt bemött.
    Förväntade mig svar på våra frågor vilket vi fick. Läs mer
    2019-12-12 Niklas Bergsten svarar Max M
    Kul att du känner så, tack för det! /Hälsn Niklas
  • 2019-12-09

Sebastian A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Bra bemötande av mäklaren med information och hjälp av de frågor och funderingar jag hade Läs mer
  • 2019-12-06

Fredrik A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Som köpare var han trevlig och korekt Läs mer
  • 2019-12-05

Robin K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel sålde min lägenhet i Bromma. Vi hade flera spekulanter redan innan visning tack vare hans breda kontaktnät och lyhördhet på andra visningar.

Jag kände mig lugn och säker genom hela processen.
    Daniel återkom med uppdateringar i jämna mellanrum och
    allt flöt på riktigt smidigt. Läs mer
  • 2019-12-02

Maria J skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Är väldigt nöjd med upplevelsen. Bra bemötande, flexibel och trevlig. Läs mer
  • 2019-12-02

Urban F skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpt bostadsrätt i Sthlm. Blivit mycket bra och proffisionellt bemött. Läs mer
  • 2019-12-01

Fredrik L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Sundbyberg. Vi fick ett gott intryck av honom på direkten och han levererade rakt igenom hela säljprocessen, professionell, ambitiös, kunnig och mycket trevlig. Vi rekommenderar varmt både Daniel och MOHV. Läs mer
  • 2019-11-14

Håkan Karl Erik A skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Ett genomgående professionellt och engagerat bemötande. En snabbt hanterad försäljning från första kontakt till kontraktsskrivning. Läs mer
    2019-11-20 Susanne E svarar Håkan Karl Erik A
    Hej Håkan,
    Tack för rekommendationen och för gott samarbete! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
    Med vänliga hälsningar
  • 2019-11-10

Jonas H skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Helt fantastisk mäklare ! Gör allt och lite till för dig. Sålde min lägenhet i Solna. Om du ska sälja din lägenhet och behöver ett proffs som kan sina saker så är Malin mäklaren för dig ! Läs mer
    2019-11-11 Malin S svarar Jonas H
    Hej Jonas!
    Stort tack för dina fina ord och rekommendation! Blir så glad! :)
    Tusen tack för förtroendet att få förmedla din lägenhet!
  • 2019-10-30

Anette V skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Allt har fungerat bra från första möte till visning.

Niklas har varit inlyssnande och hans erfarenhet är mycket god.

Sammanfattningsvis har det varit en enkel process från idé till försäljning.

Vi kan rekommendera Niklas som mäklare för er kommande försäljning.

Anette Läs mer
    2019-10-30 Niklas Bergsten svarar Anette V
    Kul att höra Anette och detsamma!

Det var mycket trevligt att samarbeta med dig :)

Niklas
  • 2019-10-24

Birgit H skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Malin är en mycket trevlig mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Läs mer
    2019-10-25 Malin S svarar Birgit H
    Tack för de fina orden Bibbi! Och tack för förtroende att få förmedla din fina lägenhet!
  • 2019-10-23

Maria T skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Niklas är extremt duktig och lojal mäklare. Vad jag mer gillar hos Niklas är att han är duktig på att analysera och hitta rätt köpare till rätt lägenhet till rätt prislapp. Inte många mäklare som har den egenskapen. ;-)
    Jag kan varmt rekommendera Niklas! Läs mer
    2019-10-29 Niklas Bergsten svarar Maria T
    Tack Maria! Jättekul att höra såklart :) /Niklas
  • Malin B

2019-10-21

Malin B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Har sålt en lägenhet genom Daniel Fredricson.
    Daniel har under hela processen varit extremt tillmötesgående och positiv till våra krav och önskemål. Han har konstant hållit oss uppdaterade med lägesrapporter och levererat över förväntan map slutpris.
    Kan starkt rekommendera MOHV och särskilt Daniel! Läs mer
  • 2019-10-20

Mia P skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmy Rönnbäcks bemötande kändes lugnt och tryggt. Han var till god hjälp när det det vid första skrivningstillfället dök upp problem för mig, som gjorde att vi behövde boka om tiden för avtalsskrivning till en annan dag. Jag är verkligen glad att han gjorde sitt bästa, så att lägenhetsaffären kunde genomföras ett par dagar senare. Tack ! / Mia Persson Norbäck Läs mer
  • 2019-10-19

Vivian D skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie får 10 poäng av 10 möjliga! Vi fick ett SÅ proffsigt bemötande genom hela proceduren, då vi sålde vår bostadsrätt. Trots att en del hinder uppstod på vägen kände vi oss trygga genom hela försäljningsprocessen då Jimmie hanterade allting lugnt och metodiskt!
    Jimmie motsvarade alla våra förväntningar och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-10-19

Charlie O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Otroligt kompetent människa och mäklare! Läs mer
  • 2019-10-12

Charles C skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Mycket trevlig och professionell! Läs mer
    2019-10-25 Malin S svarar Charles C
    Tack Charles! Och grattis till köpet av en superfin lägenhet!
  • 2019-10-11

Ana S skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Hej!
    Jag har sålt bostadsrätten med hjälp av Niklas.
    Han är tydlig, förberedd och kan komma med förslag som kan passa kunden.
    Niklas lyssnar på kunden önskan vilket gör att uppdraget för kunden bli lättare att uppföra.
    Min upplevelse är att han är målmedvetet och jag som kund kan känna mig trygg.
    Ana Sauñe Läs mer
    2019-10-11 Niklas Bergsten svarar Ana S
    Vad kul att höra Ana! 😀

Tack så mycket själv för bra samarbete!

Mvh Niklas
  • 2019-10-08

Ann-Katrin N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel har sålt min lägenhet på 47 kvm i Abrahamsberg. Han är trevlig, proffsig och mycket noggrann. Jag ställer stora krav på tillgänglighet och återkoppling och Daniel uppfyller allt detta. Jag kunde alltid nå honom och han återkopplade alltid och hörde av sig när han skulle, alternativt talade om när han skulle göra det om han var upptagen.
    Trevlig, noggrann, serviceminded, jag vill verkligen rekommendera Daniel! Läs mer
Daniel Fredricson
Jimmie Rönnbäck