Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV MOHV Bromma

MOHV Bromma

En del av MOHVwww.mohv.se

Arkitektvägen 2, 168 30 Bromma — Visa karta

Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 229 kunder tycker om MOHV Bromma

• 2019-07-18

Hanna O skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie är professionell, fötroendeingivande, tydlig och effektiv. Jag rekommenderar honom varmt och skulle anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-07-17

Ebba H skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Känner mig trygg som köpare. Läs mer
  • Linnea J

2019-07-12

Linnea J skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Köpte precis en lägenhet i Mariehäll, Linus var jättetrevlig och hjälpsam under processen! Rekommenderar honom :) Läs mer
  • 2019-07-12

Alexander N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Otroligt trevlig, ärlig och engagerad mäklare.
    Kommer absolut anlita Linus i kommande försäljningar jag kan tänkas göra. Läs mer
  • 2019-07-12

Sara H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel har varit mycket hjälpsam när vi sökte ny lägenhet i Bromma. Han har underlättat beslutet och köpet genom att vara tillgänglig och flexibel för oss hela tiden. Han är hjälpsam och anstränger sig utan att vara för ”säljig” eller stressande. En utmärkt mäklare! Läs mer
  • 2019-07-09

Lovisa D skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jimmie och är väldigt nöjda med hans jobb. Svarar alltid väldigt snabbt och lättsam att kommunicera med. Även om affären tog ett tag så var processen smidig och vi lyckades få bra betalt för lägenheten. Läs mer
  • 2019-07-01

Andreas M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel hjälpte oss sälja vår 2:a i Bromma. Vi uppskattade att han är rak, väldigt enkel att prata med och alltid tillgänglig. Supernöjda! Läs mer
  • 2019-06-30

Frank G skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har både köpt 2016 och sålt 2019
    via Jimmie och det har fungerat bra.
    Han var lite svår att få tag i ibland.
    Kanske telefonen som saknade talsvar Läs mer
  • 2019-06-30

Alexandra A skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi köpte en lägenhet och blev lurade på överlåtelseavgiften som vi enligt avtal inte skulle stå för. Under tiden när vi har försökt få upprättelse har mäklaren varit väldigt dålig med att återkoppla och det slutade med att vi inte fick tillbaka våra pengar. Läs mer
  • 2019-06-28

Mattias A skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    All kontakt med mäklaren gällande lägenheten funkade mycket bra. Hon besvarade alla frågor ang objektet och på ett tydligt och tillfredställande vis. Läs mer
    2019-07-02 Malin S svarar Mattias A
    Och grattis till din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-06-25

Christine S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie är både kompetent och trevlig. Förtroendegivande, lätt att ha att göra med. Infriade mina förväntningar helt. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-06-22

Raziye D skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi bemött väldigt trevligt och artigtsätt av honom. Han lyssnade på vad vi sagt och svarade ärligt och öppet på frågor. Det är viktigt att en mäklare gör klart för både köpare och säljare vad som gäller om undersökningsplikt, lagfartskostnad, handpenning, vad ett kontrakt innebär etc. och såklart det gjorde han. Vi är väldigt väldigt nöjd med hans tjänst.
    Vi tackar honom för allt!
    Raziye Durukan Läs mer
  • 2019-06-10

Therese F skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Sålde min lägenhet med hjälp av Malin.
    Hon var engagerad och positiv och höll mig uppdaterad om hur läget låg till.
    Nöjd i det stora hela. Läs mer
    2019-06-10 Malin S svarar Therese F
    Tack Therese för ditt fina omdöme och tusen tack för förtroendet att förmedla din fantastiska lägenhet.
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-06-04

Evelina S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Mycket professionell, trevlig, och lyhörd. Rekommenderar Linus varmt! Läs mer
  • 2019-06-04

Emelie J skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick en mycket positiv bild av Malin redan i början. Hon lät oss gå runt i fred på visningen men fanns alltid tillgänglig om man ville fråga något - väldigt behagligt som spekulant! Under budgivningen var hon väldigt trevlig och tillmötesgående, alltid tillgänglig på telefon och hjälpsam med frågor och annan information. Hon gav oss god tid med buden och stressade oss inte samt försökte göra både köpare och säljare nöjda med affären, bra på att medla mellan de olika parterna. Läs mer
    2019-06-04 Malin S svarar Emelie J
    Hej Emelie!
    Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, de uppskattas verkligen! Och tack för dom fina orden.
    Grattis till en jättefin lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-06-01

Karin L skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Proffsig, tydlig, trevlig, informativ Läs mer
  • Joakim S

2019-05-24

Joakim S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hela processen var väldigt smidig, professionell och trygg. Jag kan verkligen rekommendera Jimmie starkt! Läs mer
  • 2019-05-22

Christoffer S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi tog kontakt med Jimmie vid försäljningen av vår lägenhet då han säljer väldigt mycket i vårt område och med goda resultat. Det märks att han har full koll på området och han utnyttjade sitt goda kontaktnät vid försäljningen och sålde den utanför den öppna marknaden till ett kanonpris.

Jimmie är noggrann, tydlig, lugn och mycket påläst. Rekommenderas varmt!

Jag jobbar själv som mäklare, så förväntningarna är alltid höga på kollegor i branschen. Jimmie uppfyllde alla mina förväntningar och skötte försäljningen exemplariskt på alla sätt. Tack för ett jättebra jobb!
    /C och Y Läs mer
  • 2019-05-22

Simon A skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Toppen mäklare, väl bemött och snabb respons via mail & tfn. Läs mer
    2019-05-22 Malin S svarar Simon A
    Tack för ditt fina omdöme! Grattis till din nya bostad!
    Vi ses på tillträdet! / Malin
  • 2019-05-17

Jacob S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Trevligt bemötande, tillgänglig, flexibel! Läs mer
  • 2019-05-09

Malin R skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Bra bemötande och positiv fortsatt kontakt Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Malin R
    Hejsan Malin, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig och att ni är nöjda med köpet. Vi syns snart igen!
  • 2019-05-07

Johanna B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel är jättetrevlig, proffsig och pålitlig. Han skötte försäljningen snabbt och smidigt med goda resultat! Läs mer
  • 2019-05-03

Markus N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Köpte lägenhet. Fick ett bra bemötande utan krångel utan bara proffsigt och hjälpsamt. Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Markus N
    Hejsan Markus, tack för rekommendationen och hoppas ni trivs bra i lägenhet och område. Vi springer säkert på varandra utanför kontoret i framtiden :)
  • 2019-05-02

Ann-Charlotte N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Vi har köpt en liten etta vid Hornstull.
    Linus är jordnära, verklighetsförankrad och lättillgänglig. Det passar oss bra som inte är särskilt imponerade av ”hypade” trendmäklare.
    Han har stor kunskap om marknaden, som han generöst delar med sig av, håller hög kvalitet på kundbemötandet, behandlar säljare och köpare likvärdigt samt upplevs som ärlig. Läs mer
    2019-05-03 Linus J svarar Ann-Charlotte N
    Hejsan Lotta, tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Kul att lära känna er och ett nöje att ha med er att göra. Grattis till en fin lägenhet!
  • 2019-04-29

Ingela F skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har både köpt och sålt lägenhet av Jimmie Rönnbäck. Han är en seriös och erfaren mäklare. Tydlig och lösningsorienterad.
    Han inger förtroende och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-26

Stefan L skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt 2 rok.
    Jimmies bemötande: Proffsigt och hjälpsamt. Han levde verkligen upp till mina förväntningar. Vi är supernöjda med både kommunikationen med Jimmie och köpupplevelsen i stort. Läs mer
  • 2019-04-26

Johanna B skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag har sålt min bostad och Jimmie har företrätt mig som säljare¨på ett mycket professionellt sätt. Han vet vad han håller på med och det känns bra. Läs mer
  • 2019-04-25

Sofie Ö skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag har köpt en lägenhet av Jimmie. Bra dialog och trevlig bemötande! Läs mer
  • 2019-04-23

Nina B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, trevligt sätt och kunde berätta om lgh på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-04-22

Martina J skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Mycket professionell och djupt kunnig som mäklare och i detta fall speciellt kring Tranebergs-området. Sympatisk, behaglig och en person med "grit". Ger mina varmaste rekommendationer till denna mycket professionella mäklare. Läs mer
  • 2019-04-16

Guido H skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag är mycket nöjd med mäklarens insats, professionellt bemötande och träffsäker känsla för marknadsläget. Läs mer
  • 2019-04-15

Liisa Marie I skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Jimmie till någon som behöver mäklare för att sälja eller köper bostad! Läs mer
  • Roger W

2019-04-12

Roger W skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie gav ett gott och förtroendeingivande intryck vid vårt första möte, men han lyckades ändå överträffa mina förväntningar när han hjälpte mig med försäljning av min bostadsrätt.
    Hela resan, från första mötet till kontraktsskrivning, kändes trygg eftersom han hade full koll och gav utmärkt rådgivning.

Toppbetyg från mig! Läs mer
  • 2019-04-12

Sofia S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Mycket trevligt och profissionellt bemötande. Hade Jimmie som mäklare både vid köp och försäljning av bostad och var lika nöjd båda gångerna! Kan ge mina varmaste rekommendationer att anlita Jimmie. Läs mer
  • 2019-04-12

Anders I skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Mycket professionell och supertrevlig mäklare! Vi träffade Jimmie första gången när han mäklade våran bostadsrätt åt föregående ägare vid bostadsområdet Minneberg..

När tiden väl var inne och vi bestämt oss för att flytta ut och sälja valde vi att kontakta Jimmie , trots att många andra mäklare hade ringt oss, ungefär en gång i veckan, och velat få förtroendet att mäkla lägenheten, sen dag ett nästan.

Jimmie har en lugn karaktär och håller sig saklig och svarar realistiskt på alla ens frågor.
    Tusen tack för hjälpen genom åren Jimmie! Läs mer

Christian F skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har sålt lägenhet i Minneberg med Jimmie och är mycket nöjda. Han är trevlig och gav ett professionellt intryck. Jimmie har dessutom väldigt bra lokalkännedom vilket var värdefullt. Läs mer

Lena P skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Sålde vår villa . Mycket kunnig och påläst. Inger stort förtroende. Kan varmt rekomendera Jimmie om ni ska sälja . Läs mer

Anton B skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Bara bra erfarenhet. Professionell och trevlig! Läs mer

Frida H skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt tvåa på 63 kvadrat i Minneberg.
    Bra och professionellt bemötande av Jimmie. Läs mer

Daniel B skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpte en lägenhet via Jimmie.
    Hela processen var strulig, oklar och gav mig en väldigt dålig känsla i magen. Jag kommer aldrig använda mig av MOHV igen, varken för köp eller sälj. Läs mer
    2019-04-12 Jimmie Rönnbäck svarar Daniel B
    Hej Daniel och tack för att du tagit dig tid att ge omdöme!
    Just vid ditt köp har jag full förståelse för att du blev besviken och upprörd. Vi hade bokat tid för kontraktsskrivning men där det mellan detta och innan kontrakt var underskrivet kommer till ytterligare en budgivare som vill höja budet med 85 tkr. Jag är skyldig enligt lag att för fram alla bud till säljaren som sedan är den som bestämmer om de vill ta emot budet eller ej. Här önskade säljaren ta emot det budet då 85 tkr är en ansenlig summa och som dessutom minskade deras förlust på lägenheten. Säljaren har ju dessutom all rätt på sin sida att göra så, innan ett kontrakt är undertecknat. Jag vet ju dock precis hur detta kommer kännas för dig men tyvärr är detta en del av mitt jobb med, att meddela dig det. Förståeligt nog blir du väldigt upprörd och vi har en kort stund efter det ett möte på mitt kontor, du och jag, där vi går genom detta och jag förklarar lagen, mina skyldigheter och säljarens rättigheter. Du ges möjlighet att fundera på detta, du säger att du rådfrågar en person du känner om händelsen, kommer efter det tillbaka med ett för dig högre bud var vid du senare köper lägenheten. Jag är helt trygg med att detta gick korrekt till men jag förstår alla känslorna som du utsattes för. Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Trevlig helg! Mvh Jimmie
  • Martin S

Martin S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpte lgh i Alvik och han brydde sig om oss som köpare också, inte bara säljarna. Läs mer

Mia L skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Linus som mäklare. Han är driven, ambitiös och sätter höga mål. Det absolut bästa är att han även uppnår dessa mål.
    Linus ställer upp och gör det där lilla extra som gör att man som kund känner sig uppskattad och får bästa möjliga slutresultat
    Kommer absolut att anlita honom igen!

/Mia säljare av bostadsrätt Läs mer
    2019-04-15 Linus J svarar Mia L
    Härligt att vi tillsammans nådde upp till våra mål :) Tack för rekommendationen och förtroendet Mia!
  • Sven R

Sven R skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jag har både köpt och sålt med hjälp av Jimmie. Han hjälpte oss hitta en säljare som inte ens fotat sitt objekt och från det blev det affär. Han är lugn och jordnära, inte vräkig säljartyp som många andra mäklare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Faltin F

Faltin F skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt bostad. Strukturerad, tillgänglig och jordnära. Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer

Karin C skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Inte helt nöjda pga att vi upplevde att försäljningen av vårt objekt avslutades väldigt snabbt, efter 3 dagar, och kanske vi hade fått mer betalt om vi hade väntat in fler intressenter Läs mer
    2019-04-12 Jimmie Rönnbäck svarar Karin C
    Hej Karin och tack för att du tagit dig tid att lämna omdöme. Jag har inte hört något från er om detta tidigare så jag har gått genom försäljningen för att se om det var något vi kunnat göra annorlunda. Från start så gjorde ni ett fantastiskt jobb hemma med att fixa i ordning lägenheten och styla den. Vi fick med det jättefina bilder både på lägenheten och er vackra sjöutsikt. Annonsen blev väldigt exponerad med många besök/klick och visningarna gick jättebra. Bra med besökare och efter en bra budgivning lyckades vi få upp priset hela 500 tkr. När det sen står klart att ingen kund ville betala ett högre pris än så för lägenheten bokar vi upp köpare för att skriva kontrakt. Helt rätt att vi skrev kontrakt 3 dagar efter visningarna och budgivningens start men vi hade så klart annonsen ute på marknaden betydligt längre än så. I det skedet känns det både naturligt och rätt att skriva kontrakt med spekulanten på högsta budet och priset var även helt i linje med den värdering vi pratat om innan. Jag har så klart också vänt mig till er för att höra mer om hur ni menar kring detta. Med önskan om en trevlig helg! Mvh Jimmie
  • 2019-04-10

Mats R skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt. Högsta betyg från visning till avslut. Usel aftersales. Så märkligt!? Mvh Mats Rundfelt Läs mer
    2019-04-12 Jimmie Rönnbäck svarar Mats R
    Hej Mats,
    Tack snälla för ditt fina omdöme om att jag skötte försäljningen med visningen, avslutet etc så bra. Värmer! Jag förstår dock inte vad du menar med ”aftersales” varför jag precis ringde dig för att få prata med dig om det men inget svar. Lämnade ett meddelande. Återkom gärna till mig vid tillfälle så vi kan få klarhet i detta. Trevlig helg! Mvh Jimmie
  • 2019-04-10

Andreas E skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har sålt vår 2:a i Traneberg och Jimmie har verkligen gjort ett fantastiskt jobb och gör alltid det lilla extra. Jimmie har alltid under hela processen uppträtt professionellt och tålmodigt. Kan inte mer än rekommendera att välja Jimmie som sin mäklare till alla som går i säljtankar! Läs mer

Albin S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie löste vårt köp av bostad riktigt bra! Läs mer

Mats P skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Sålt vår villa i Bromsten, valde mellan 3 Mäklare och det var självklart för oss när vi träffat samtliga att vi skulle ha Jimmie.
    Han var lugn och gav ett stort förtroende, stressade inte på oss utan vi kom överens om när det var dags för försäljning.
    Han fanns alltid till hands och hjälpte oss tills vårat hus var sålt. Han levererade mer än vi förväntade oss och köparna
    var också väldigt nöjda.
    Och det bästa var att huset såldes direkt efter första visning
    och det kan vi tacka Jimmie för.
    Är det någon som känner oro för att anlita en Mäklare så kan vi med gott samvete rekomendera Jimmie på MOHV Läs mer

Anton K skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Både sålde med och köpte av Jimmie och det var inga konstigheter alls. Läs mer

Arkitektvägen 2, 168 30 Bromma