MOHV Bromma

MOHV Bromma

En del av MOHV - www.mohv.se
Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 702 kunder tycker om MOHV Bromma 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2022-01-18 Verifierad kund
    Brommas och Västerorts vassaste mäklare! Fick vår lägenhet såld till önskat pris trots flera liknande objekt ute i området samtidigt. Gör både säljare och köpare supernöjda över förväntan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    2022-01-18 Verifierad kund
    Bra rakt igenom. Malin kändes proffsig och vänlig rakt igenom. Fick förtroende till Malin direkt.
    Hej Mats!
    Stort tack för dina ord! Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Grattis igen till en superfin lägenhet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma
    2022-01-16 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Lovisa! Vi trodde inte att det kunde vara så smidigt att sälja utan Hemnet annons och visningar, men med Lovisas hjälp var det möjligt - till ett pris som vi dessutom var jättenöjda över. Tack för hjälpen till en bra affär :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    2022-01-15 Verifierad kund
    Professionell, lugn och trygg. Jag kan starkt rekommenderar Daniel!
    • Traneberg
    2022-01-14 Verifierad kund
    Professionellt och förtroendeingivande bemötande. Levde upp till de förväntningar som jag hade.

Kan starkt rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma
    2022-01-14 Verifierad kund
    1. Ett väldigt bra bemötande direkt från första telefonsamtalet. Väldigt trevlig och lyhörd.
    2. Man har alltid förväntningar på att bli bemött på ett professionellt sätt och det tycker vi Lovisa har gjort. Snabb återkoppling och väldigt härlig energi.
    3. Hela upplevelsen gick väldigt smooth. Vi började med att skicka in en intresseanmälan och Lovisa ringde upp samma dag. Allt gick hand i hand och väldigt snabbt vilket vi uppskattat. Med bra återkoppling och kommunikation så gick detta köp väldigt bra. Allt blev klart på mindre en vecka och som vi förstått känns det även bra för säljarna också. En bra affär :) vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma
    2022-01-14 Verifierad kund
    Min sambo har haft den mesta kontakten med Lovisa men kände sig redan från början väl bemött och vi har fått svar på alla våra frågor under resans gång. Hon löste också en smidig signering trots utmaningar med pandemi-restriktioner. Vi är supernöjda!
    2022-01-14 Verifierad kund
    Bästa mäklaren! Han är öppen och rak i sin kommunikation och väldigt trevlig. Återkopplar under hela affären så det känns tryggt. Kan varmt rekommendera honom.
    • Traneberg
    2022-01-13 Verifierad kund
    Förtroendeingivande, kunnig och professionell. Snabba och engagerade svar oavsett fråga. Mycket nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    2022-01-12 Verifierad kund
    Erfaren, ödmjuk, och skarp! Gav det lilla extra som får en att känna sig trygg genom hela processen.
    2021-12-30 Verifierad kund
    It was an excellent and very smooth experience with Deisam. A very helpful , highly skilled and well communicator, who is always ready to give you his best.

I will highly recommend him !
  • sålde sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    2021-12-20 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, intresserad men inte FÖR på! Vi upplevde Deisam som pålitlig och kunnig och vi fick svar på de frågor som uppkom längs vägen. Vi fick det vi önskade vid försäljningen och det gick fort och smidigt.
  • Lin W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Bromma Norra Ängby
    2021-12-17 Verifierad kund
    Han var väldigt aktiv/engagerad, trevlig och lyhörd om min önskar mål. Han var kunnig om sitt jobb och jag upplevt jag har fått jätte jätte bra hjälp från honom. Bästa köp som jag kunde önska mig att få /hitta pga honom tycker jag. Det verkade att säljaren var lika nöjd med Niklas som jag.

En nöjd köpare
    Lin W
    Tack för de fina orden :) Känns jättekul att du är så nöjd! Mvh Niklas Niklas Bergsten
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Bromma Norra Ängby
    2021-12-15 Verifierad kund
    Proffsig, saklig, noggrann. Gav mig rimliga förväntningar.
    • Abrahamsberg / Åkeslund
    2021-12-11 Verifierad kund
    Mäklarupplevelsen har varit väldigt bra från start till slut. Vare sig ni ska sälja eller köpa kommer denna process vara trygg, smidig och trevlig med Daniel Andersson!
    2021-12-10 Verifierad kund
    Daniel var tydlig och tillgänglig genom hela processen, 5/5!
    • Åkeslund
    2021-12-10 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd och effektiv!
    • Midsommarkransen
    2021-12-05 Verifierad kund
    Jag blev väl bemött rakt igenom, fick snabba svar och alltid med ett leende!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Blackeberg
    2021-12-04 Verifierad kund
    Bra bemötande vid visning. Informerande utan att vara pusha. Jag hade höga förväntningar som han levde upp till. Signeringen sköttes lugnt och trevligt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    • Johannesfred
    2021-12-03 Verifierad kund
    Positiv och glad. Snabb till handling.
    Hej Marcus!
    Tack för ditt fina omdöme! Tack för förtroendet att få förmedla din lägenhet!
    Vi ses till frånträdet!
  • Martin F
    • Jungfrusund
    2021-12-02 Verifierad kund
    Professionell, tillgänglig och trevlig. Sålde också vårt hur till mycket bra pris, trots en stökig budgivning.
    Tack själv Martin! Det var väldigt trevligt att få hjälpa er och kul ni känner er nöjda med processen :) /Niklas Niklas Bergsten
    2021-12-01 Verifierad kund
    Väldigt saklig och proffesionellt utfört . Tydlig information om vad som händer från påskrift tills inflyttning. Väldig bra,!
    2021-12-01 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Daniel som mäklare. Jag är så otroligt nöjd med min försäljning av min bostad. Detta var första gången som jag sålde en lght & han gjorde ett toppen jobb.
    2021-12-01 Verifierad kund
    Lugn, saklig, effektiv och förtroendeingivande
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2021-11-29 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad och hjälpsam. Återkopplade med information via SMS och samtal, för att se till att hålla oss i loopen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2021-11-29 Verifierad kund
    Kan verkligen rekommendera Jimmie Rönnbäck, bra kundbemötande, strukturerad och målinriktad.

//A
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2021-11-28 Verifierad kund
    Jimmie är en professionell och engagerad mäklare som vi är väldigt nöjda med.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och fick till en ömsesidig uppgörelse på kort tid.
    2021-11-25 Verifierad kund
    Hjälpsam och ett trevligt bemötande. Gav bra information om de olika faserna i ett köp
    2021-11-25 Verifierad kund
    Daniel var jättetrevlig och mån om att allt skulle kännas bra för mig med försäljningen. Allt fungerade superbra och smidigt och jag är väldigt nöjd!
    2021-11-24 Verifierad kund
    Bra bemött, skapade förtroende och bra service och tillgänglighet.
    2021-11-24 Verifierad kund
    Trevlig och korrekt, mycket tillmötesgående som ordnade snabb improviserad visning. Bra och tydlig kommunikation, inga problem vid kontraktsskrivning via ombud. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Deisam.
  • Ewa K
    • Bromma Beckomberga
    2021-11-16 Verifierad kund
    Niklas Bergsten är professionell och engagerad. Tillgänglig och återkopplande.
    Tack, vad kul att höra! Och tack själva för samarbetet. Hälsn Niklas Niklas Bergsten
    • Abrahamsberg / Åkeslund
    2021-11-16 Verifierad kund
    Svarade snabbt på vår förfrågan ställde upp omgående.
    Påläst, presenterade bra information, god lokalkännedom snabb/vaken i sitt agerande.
    Satte snabbt vilka förväntningar vi skulle ha.
    Resultatet blev den snabbaste affär vi har varit med om.

Rekommenderar gärna Daniel om frågan kommer upp.
    • Åkeslund
    2021-11-14 Verifierad kund
    Mycket nöjd med bemötandet och all hantering från Daniels håll. Skulle gärna anlita Daniel igen i framtiden.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Blev bemött fantastiskt bra, Daniel är en toppenmäklare!
    2021-11-10 Verifierad kund
    Daniel hade ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Han ingav förtroende och såg till att allt gick smidigt. Vi var mycket nöjda med honom som mäklare!
    • Kungsholmen/Marieberg
    2021-11-09 Verifierad kund
    - Trevligt och tillmötesgående
    - Hade förväntningar att mäklaren skulle vara hjälpsam vilket han var
    - Min upplevelse var att allt gick snabbt och smidigt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    • Kungsholmen/Marieberg
    2021-11-09 Verifierad kund
    Jättetrevlig och enkel att ha att göra med! Engagerad och förstående.
    2021-11-08 Verifierad kund
    Mycket korrekt och trevlig. Försöker inte sälja in lägenheten på ett påfluget sätt utan låter köparen i lugn och ro göra de överväganden som krävs. Mycket bra.
  • 2021-11-07 Spontant omdöme
    Träffade Daniel i egenskap av köpare, och fick en fantastiskt bra kontakt direkt. Kunnig, trevlig och mycket engagerad tog han hand om oss spekulanter på ett lika effektivt som trevligt sätt. Köpet gick sedan rätt snabbt, och jag upplever att Daniel verkligen ansträngde sig för att göra affären så smidig och bra för både mig och säljaren. Kontraktskrivandet var också något extra, Daniel skapade en fantastiskt atmosfär och skötte det hela oklanderligt.
    All kommunikation har varit förträfflig, alla mina frågor har fått snabba och uttömmande svar och hela affären blev en oväntat angenäm upplevelse!
  • Marianne A
    • Ekerö Tappsund
    2021-11-05 Verifierad kund
    Saklig, lätt att ha och få kontakt med.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande visade stor kunnighet och proffesionellt bemötande.
    Uppfyllde våra förväntningar mer än väl.
    Rekommenderar Jimmie.
    2021-11-04 Verifierad kund
    Första mötet ingav förtroende och han tog emot sitt uppdrag mycket professionellt.

Mäklaren levde upp till våra förväntningar.

Hela försäljningen gick smidigt till och vi rekommenderar gärna Jimmie Rönnbäck.

Barbro o Ove Svedlund
    2021-11-04 Verifierad kund
    Deisam är en mäklare som tar sig tid att lyssna och förklara. Han är förtroendeingivande, mycket kunnig och återkopplar snabbt. Han är också lugn som person vilket vi har uppskattat. Jag kan varmt rekommendera honom!
    2021-11-04 Verifierad kund
    Fantastisk service från första sekunden, lugn och saklig. Ärlig och man fick ett stort förtroende. Bästa mäklaren vi har träffat på, detta är en person som skall rosas för sin kundvård och omtanke!!!!!!!!! Tack Deisam
    2021-11-03 Verifierad kund
    Jimmie är den bästa mäklaren jag någonsin haft. Han är både lyhörd, engagerad och framförallt så glömmer han inte att löpande informera mig under processen.
    2021-11-02 Verifierad kund
    We bought an apartment through MOHV and Deisam was our seller's broker. We can highly recommend him, as he was always friendly, respectful, punctual, attentive to detail and our needs. We're completely new to the country and housing market and Deisam took his time to explain all the peculiarities, how things usually work, he answered all our questions and gave useful recommendations on how to communicate with the banks or even improve the apartment. He was super helpful when it came to contract signing, we did the translations beforehand to know what exactly we're signing, but he went through all the contract clauses with us, translating and explaining their meaning. We are very happy about our decision and how smooth the whole process was. Thanks a lot, Deisam!
    2021-10-31 Verifierad kund
    Enligt förväntningarna, lyckades få till affären, blev några dröjsmål.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    • Brommaplan
    2021-10-31 Verifierad kund
    Super nöjd med mäklaren Malin! Väldigt tydlig med all information och höll i en jättebra visning. Rekommenderas!
    Hej Lorik!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Stort grattis till din nya lägenhet!