Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV MOHV Bromma

MOHV Bromma

En del av MOHVwww.mohv.se

Arkitektvägen 2, 168 30 Bromma — Visa karta

Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 253 kunder tycker om MOHV Bromma

• 2019-09-19

Jonathan H skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Otroligt fint bemötande från första stund och proffsig hantering. Väldig snabb, ärlig och enkel kommunikation genom hela processen vilket gjorde att man kände sig trygg! Läs mer
    2019-09-19 Malin S svarar Jonathan H
    Hej Jonathan!
    Stort tack för de fina omdömet :) Uppskattar verkligen att du tagit dig tid!
    Grattis till en superfin lägenhet! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-19

Frida O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Sålt en bostad i söderort med Daniels hjälp. Daniel är proffsig, trevlig och gör sitt yttersta för att komma i mål enligt våra önskemål. Läs mer
  • 2019-09-18

Marelize Isobel E skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Malin is great. She was helpful with the whole process and comfortable to communicate in English. She was fast with response on email, calls and messages. I would recommend her to anyone interested in buying or selling. Läs mer
    2019-09-19 Malin S svarar Marelize Isobel E
    Thanks for your kind words, I really appreciate it!
    I will see you I November 😃
  • 2019-09-12

Carin L skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Mycket trevlig, gott bemötande, vänlig och kunnig.

Saknade att vi inte fick en prospektbeskrivning med skalenlig ritning

Annars som sagt mycket bra Läs mer
    2019-09-12 Linus J svarar Carin L
    Tack för rekommendationen Carin, hoppas Mathilda kommer trivas bra i bostaden :)
  • 2019-09-11

Sarah Anna Katarina P skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Vi har fått hjälp att sälja våran villa.
    Susanne Eriksson har varit mycket tillgänglig,engagerad,flexibel, noggrann, och fantastisk energi. Har varit mycket kunnig om hur marknaden ser ut och vad vi som kund kan förvänta oss.
    Som kund har vi fått ett super bra bemötande under hela processen.
    Vi har fått mycket stöd/ info om vad vi som kund behöver göra för att det ska bli bra inför kommande försäljning, och det har gjort vårat jobb som kund mycket mera lätt arbetat/strukturerat.
    Vi har fått alla våra förväntningar väl uppfyllda även känt stor trygghet i hela processen.
    Så vi kan verkligen rekommendera
    Susanne Eriksson på
    Mohve Bromma

Sarah & Claes Läs mer
    2019-09-11 Susanne E svarar Sarah Anna Katarina P
    Hej Sarah & Claes,
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt trevligt och samarbeta med er och jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad!
    Med vänliga hälsningar
    Susanne Eriksson
  • Kifara H

2019-09-10

Kifara H skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Mycket trevlig, vänlig person med mycket förståelse. Samt Lätt att arbeta med. Läs mer
    2019-09-10 Malin S svarar Kifara H
    Hej Kifara!
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, de uppskattas verkligen!
    Stort grattis till nya lägenheten, där kommer familjen trivas bra!

Mats N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Smidig och kreativ, hade glömt att alla måste vara på plats, men det löste sig på ett bra sett. Läs mer
    2019-09-12 Linus J svarar Mats N
    Tack för rekommendationen Mats. Ibland når inte kommunikationen ända fram, men vi löste det bra tillsammans :)

Gilava K skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Världens bästa mäklare! Kompetent och inlyssnade med tålamod! ❤️ Läs mer
    2019-09-10 Malin S svarar Gilava K
    Tusen tack för dina fina ord! Och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet :)

Britt L skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Jag anlitade Susanne Eriksson på MOHV då jag skulle sälja min lgh i Bromma.
    Susanne kan jag varmt rekommendera då hon har ställt upp på alla tänkbara sätt! Hon har alltid funnits tillhands för mig med snabb återkoppling!
    Jag kan varmt rekommendera Susanne Eriksson som mäklare!
    Britt Lindberg Läs mer
    2019-09-10 Susanne E svarar Britt L
    Hej Britt,
    Tack för din fina rekommendation och gott samarbete! Det har varit jättetrevligt att hjälpa dig och jag hoppas du kommer trivas i ditt nya boende!
    Med vänliga hälsningar
    Susanne Eriksson

Filippa P skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Jag har köpt min första alldeles egna lägenhet.
    Jag fick otroligt bra hjälp av Malin som ordnade en privatvisning under lunchen samma dag som jag skrev på.
    Möttes av ett glatt humör som verkligen gav en inbjudande känsla.
    Fantastiskt trevlig och fin personlighet som gör hela köpet och kontraktsskrivandet mycket bättre!
    Noggranna förklaringar fick jag om hur allt kommer att gå till då det var första gången jag genomförde detta!

Så allt som allt så ät jag väldigt nöjd med upplevelsen och mötet med Malin, mycket kunnig på sitt jobb och en fin personlighet! Läs mer
    2019-09-10 Malin S svarar Filippa P
    Stort grattis till ditt första lägenhets köp! Så roligt att få hjälpa dig under processen!
    Och tack för dom extremt fina orden, de gör min dag :)

Simon C skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Hjälpsam till en bra och snabb affär! Läs mer
  • 2019-09-08

Johan S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Trevlig och avslappnad mäklare med bra bemötande och fin service. Läs mer
    2019-09-12 Linus J svarar Johan S
    Tack Johan! Hoppas ni kommer trivas bra i nya bostaden.
  • 2019-09-07

Christina J skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Söker du Brommas bästa mäklare, då kan du sluta leta! Du har nu hittat honom ☝🏻 Läs mer
  • 2019-09-05

Björne N skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Köpt bostadsrätt.
    På ett mycket bra sett.
    Allt har funkar bra.
    En bra affär med god hjälp från mäklaren. Läs mer
    2019-09-06 Malin S svarar Björne N
    Tack Björne!
    Uppskattar verkligen ditt fina omdöme!
    Du kommer trivas kanon i din nya fina lägenhet!

Vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-03

Christoffer S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Professionell rakt igenom, kommunicerar bra och gör det lilla extra för att få till en bra affär! Läs mer
    2019-09-12 Linus J svarar Christoffer S
    Tack för rekommendationen Christoffer. Kul att ha med er att göra och tack för förtroendet :)
  • 2019-09-03

Elsa L skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Genuint trevlig och väldigt bra mäklare! Läs mer
    2019-09-12 Linus J svarar Elsa L
    Tack för rekommendationen och förtroendet Elsa. Kul att vi både hittade ett nytt boende och en köpare till dig :)
  • 2019-08-28

Fredrik H skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Linus Johansson har en gedigen kunskap om bostadsmarknaden och en fingertoppskänsla när det gäller försäljning. Han är bra på lyssna till människor, mån om att alla i processen ska vara nöjda och samtidigt mycket målinriktad. Vi hade en bra dialog genom hela säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera att sälja med Linus och MOHV. Läs mer
    2019-09-12 Linus J svarar Fredrik H
    Tack för rekommendationen och omdömet Fredrik. Får tacka för en bra dialog och kul att vi lyckades med målet! :)
  • Pedro F

2019-08-25

Verifierad kundrelation
    Pedro F skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    when we polited disagreed to continue working with him Läs mer
    Paula H, Pedro F gillar detta
  • 2019-08-23

Thomas R skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Trevligt, smidigt, bra bemötande. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • INGVAR Z

2019-08-21

INGVAR Z skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Malin var mycket engagerad vid försäljning av min tidigare lägenhet och svarade snabbt på alla frågor jag kunde tänkas ha (skatterättsliga, andra juridiska, osv.). Uppfattade henne som mycket effektiv och hon levererade ett bra pris. Läs mer
    2019-08-21 Malin S svarar INGVAR Z
    Hej Ingvar!
    Tusen tack för ditt fina omdöme, uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva!
    Tack för förtroendet att få förmedla din lägenhet!
    Vi ses nästa vecka för frånträde.
  • 2019-08-13

Tobias H skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Köp av bostadsrätt i Mariehäll. Trivdes väldigt bra i affären med Linus. Linus är trevlig, hjälpsam, påläst, lätt att ha att göra med och förtroendeingivande, precis så som man vill ha en mäklare. Tack för en god affär! Läs mer
    2019-08-26 Linus J svarar Tobias H
    Tack själv Tobias och stort grattis till en fantastiskt fin lägenhet :)
  • 2019-08-08

Rick E skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Köpt bostadsrätt. 1:a på 26 kvadrat. Linus gav från början ett bra intryck. Uppfattas som kompetent, korrekt, pedagogisk, lättsam och trevlig. Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-08-26 Linus J svarar Rick E
    Tack för rekommendationen Rick. Det värmer att höra att du fått ett bra intryck av köpet :)
  • 2019-08-08

Märta S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Tack Linus för din fantastiska hjälp med försäljningen av min etta på Klippgatan! Du är precis den mäklaren man önskar sig när man ska göra en så stor affär. Trygg, kunnig & engagerad. Kommer inte tveka att ta hjälp av dig vid nästa bostadsförsäljning och har redan rekommenderat dig vidare! Läs mer
    2019-08-26 Linus J svarar Märta S
    Tusen tack för förtroendet Märta, din insats och kul att höra att du är nöjd med försäljningen. Det har vart ett nöje att få hjälpa till och hoppas vi syns vid nästa försäljning :)
  • 2019-07-30

Miranda Ö skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpt bostadsrätt
    Vi fick mycket bra och professionell hjälp av Daniel i vårt köp. Vi upplever Daniel som kunnig och lösningsorienterad, samtidigt som han är lätt att nå och svarar snabbt. Vi kan varmt rekommendera Daniel som mäklare!
    Patrik Öhlund Läs mer
  • 2019-07-18

Hanna O skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie är professionell, fötroendeingivande, tydlig och effektiv. Jag rekommenderar honom varmt och skulle anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-07-17

Ebba H skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Känner mig trygg som köpare. Läs mer
  • Linnea J

2019-07-12

Linnea J skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Köpte precis en lägenhet i Mariehäll, Linus var jättetrevlig och hjälpsam under processen! Rekommenderar honom :) Läs mer
  • 2019-07-12

Alexander N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Otroligt trevlig, ärlig och engagerad mäklare.
    Kommer absolut anlita Linus i kommande försäljningar jag kan tänkas göra. Läs mer
  • 2019-07-12

Sara H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel har varit mycket hjälpsam när vi sökte ny lägenhet i Bromma. Han har underlättat beslutet och köpet genom att vara tillgänglig och flexibel för oss hela tiden. Han är hjälpsam och anstränger sig utan att vara för ”säljig” eller stressande. En utmärkt mäklare! Läs mer
  • LOVISA D

2019-07-09

LOVISA D skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jimmie och är väldigt nöjda med hans jobb. Svarar alltid väldigt snabbt och lättsam att kommunicera med. Även om affären tog ett tag så var processen smidig och vi lyckades få bra betalt för lägenheten. Läs mer
  • 2019-07-01

Andreas M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel hjälpte oss sälja vår 2:a i Bromma. Vi uppskattade att han är rak, väldigt enkel att prata med och alltid tillgänglig. Supernöjda! Läs mer
  • 2019-06-30

Frank G skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har både köpt 2016 och sålt 2019
    via Jimmie och det har fungerat bra.
    Han var lite svår att få tag i ibland.
    Kanske telefonen som saknade talsvar Läs mer
  • 2019-06-30

Alexandra A skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi köpte en lägenhet och blev lurade på överlåtelseavgiften som vi enligt avtal inte skulle stå för. Under tiden när vi har försökt få upprättelse har mäklaren varit väldigt dålig med att återkoppla och det slutade med att vi inte fick tillbaka våra pengar. Läs mer
    Pedro F gillar detta
  • 2019-06-28

Mattias A skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    All kontakt med mäklaren gällande lägenheten funkade mycket bra. Hon besvarade alla frågor ang objektet och på ett tydligt och tillfredställande vis. Läs mer
    2019-07-02 Malin S svarar Mattias A
    Och grattis till din nya lägenhet! Vi ses på tillträdet!
  • 2019-06-25

Christine S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie är både kompetent och trevlig. Förtroendegivande, lätt att ha att göra med. Infriade mina förväntningar helt. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2019-06-22

Raziye D skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi bemött väldigt trevligt och artigtsätt av honom. Han lyssnade på vad vi sagt och svarade ärligt och öppet på frågor. Det är viktigt att en mäklare gör klart för både köpare och säljare vad som gäller om undersökningsplikt, lagfartskostnad, handpenning, vad ett kontrakt innebär etc. och såklart det gjorde han. Vi är väldigt väldigt nöjd med hans tjänst.
    Vi tackar honom för allt!
    Raziye Durukan Läs mer
  • 2019-06-10

Therese F skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Sålde min lägenhet med hjälp av Malin.
    Hon var engagerad och positiv och höll mig uppdaterad om hur läget låg till.
    Nöjd i det stora hela. Läs mer
    2019-06-10 Malin S svarar Therese F
    Tack Therese för ditt fina omdöme och tusen tack för förtroendet att förmedla din fantastiska lägenhet.
    Vi ses på tillträdet!
  • 2019-06-04

Evelina S skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Mycket professionell, trevlig, och lyhörd. Rekommenderar Linus varmt! Läs mer
  • 2019-06-04

Emelie J skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Jag har köpt en bostadsrätt och fick en mycket positiv bild av Malin redan i början. Hon lät oss gå runt i fred på visningen men fanns alltid tillgänglig om man ville fråga något - väldigt behagligt som spekulant! Under budgivningen var hon väldigt trevlig och tillmötesgående, alltid tillgänglig på telefon och hjälpsam med frågor och annan information. Hon gav oss god tid med buden och stressade oss inte samt försökte göra både köpare och säljare nöjda med affären, bra på att medla mellan de olika parterna. Läs mer
    2019-06-04 Malin S svarar Emelie J
    Hej Emelie!
    Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, de uppskattas verkligen! Och tack för dom fina orden.
    Grattis till en jättefin lägenhet. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-06-01

Karin L skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Proffsig, tydlig, trevlig, informativ Läs mer
  • Joakim S

2019-05-24

Joakim S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hela processen var väldigt smidig, professionell och trygg. Jag kan verkligen rekommendera Jimmie starkt! Läs mer
  • 2019-05-22

Christoffer S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi tog kontakt med Jimmie vid försäljningen av vår lägenhet då han säljer väldigt mycket i vårt område och med goda resultat. Det märks att han har full koll på området och han utnyttjade sitt goda kontaktnät vid försäljningen och sålde den utanför den öppna marknaden till ett kanonpris.

Jimmie är noggrann, tydlig, lugn och mycket påläst. Rekommenderas varmt!

Jag jobbar själv som mäklare, så förväntningarna är alltid höga på kollegor i branschen. Jimmie uppfyllde alla mina förväntningar och skötte försäljningen exemplariskt på alla sätt. Tack för ett jättebra jobb!
    /C och Y Läs mer
  • 2019-05-22

Simon A skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Toppen mäklare, väl bemött och snabb respons via mail & tfn. Läs mer
    2019-05-22 Malin S svarar Simon A
    Tack för ditt fina omdöme! Grattis till din nya bostad!
    Vi ses på tillträdet! / Malin
  • 2019-05-17

Jacob S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Trevligt bemötande, tillgänglig, flexibel! Läs mer
  • 2019-05-09

Malin R skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Bra bemötande och positiv fortsatt kontakt Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Malin R
    Hejsan Malin, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig och att ni är nöjda med köpet. Vi syns snart igen!
  • 2019-05-07

Johanna B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel är jättetrevlig, proffsig och pålitlig. Han skötte försäljningen snabbt och smidigt med goda resultat! Läs mer
  • 2019-05-03

Markus N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Köpte lägenhet. Fick ett bra bemötande utan krångel utan bara proffsigt och hjälpsamt. Läs mer
    2019-05-13 Linus J svarar Markus N
    Hejsan Markus, tack för rekommendationen och hoppas ni trivs bra i lägenhet och område. Vi springer säkert på varandra utanför kontoret i framtiden :)
  • 2019-05-02

Ann-Charlotte N skrev om Linus Johansson en del av MOHV Bromma
    Vi har köpt en liten etta vid Hornstull.
    Linus är jordnära, verklighetsförankrad och lättillgänglig. Det passar oss bra som inte är särskilt imponerade av ”hypade” trendmäklare.
    Han har stor kunskap om marknaden, som han generöst delar med sig av, håller hög kvalitet på kundbemötandet, behandlar säljare och köpare likvärdigt samt upplevs som ärlig. Läs mer
    2019-05-03 Linus J svarar Ann-Charlotte N
    Hejsan Lotta, tack så hemskt mycket för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Kul att lära känna er och ett nöje att ha med er att göra. Grattis till en fin lägenhet!
  • 2019-04-29

Ingela F skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har både köpt och sålt lägenhet av Jimmie Rönnbäck. Han är en seriös och erfaren mäklare. Tydlig och lösningsorienterad.
    Han inger förtroende och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-26

Stefan L skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt 2 rok.
    Jimmies bemötande: Proffsigt och hjälpsamt. Han levde verkligen upp till mina förväntningar. Vi är supernöjda med både kommunikationen med Jimmie och köpupplevelsen i stort. Läs mer

Arkitektvägen 2, 168 30 Bromma