MOHV Bromma

MOHV Bromma

En del av MOHV - www.mohv.se
Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 542 kunder tycker om MOHV Bromma 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    2021-06-10
    Otroligt schysst och förtroendeingivande person. Vi är verkligen nöjd med hela processen!
    • Spånga-Tensta
    2021-06-10
    Trevlig Mäklare som jobbade hårt och fick lägenheten såld.
    2021-06-10
    Väldigt trevlig och uppmärksam mäklare. Bra kontakt och ingenting att anmärka på. Rekommenderas!
    2021-06-10
    Professionellt och trevligt. Mycket tillmötesgående och snabba.
  • Adam B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2021-06-10
    Jag valde Niklas som mäklare för att jag upplevde honom som både erfaren och hungrig att nå resultat och är väldigt glad för det valet. Niklas gör allt för att nå resultat och göra mig nöjd. Han har en tydlig struktur och la upp en plan tillsammans med mig efter mina önskemål. Han tog sig an uppdraget med en fantastisk energi och hunger och utförde allt exemplariskt. Jag kommer definitivt använda mig av Niklas i framtida bostadsförsäljningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    2021-06-10
    Blev otroligt bra bemött av Daniel och kände direkt ett förtroende för honom. Under hela processen har han varit ärlig och tydlig med oss. Som första gångs-köpare har det betytt väldigt mycket och vi är superglada över att just Daniel var den mäklare vi haft kontakt med.
    2021-06-10
    Det var väldigt smidigt och professionellt att jobba med honom. Han hade med sig väldigt effektiva och jättebra strategier att få det bästa pris till vår lägenhet.Tillsammans med jättebra kännedom av området och bästa inredning tips blev det en super kombination!

När vi sålde vår lägenhet fick vi faktiskt mer pengar än det vi önskade!
    Skulle tilläga att vi hade försökt med en annan mäklare firma innan honom men det blev ingen sälj även om vi var beredda att gå ner i priset.

Jag skulle absolut rekommendera honom om du vill få din bostad sold, det kommer att bli värt det, jag lovar!
    • Gärdet / Östermalm
    2021-06-08
    Daniel sålde min lägenhet och jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare! Proffsig, trevlig och lyhörd hela vägen. Rekommenderar varmt!
    • Ulvsunda
    2021-06-07
    Sålde vår lägenhet med Niklas. Han har under hela processen varit mycket noggrann och lyhörd. Varit ett bra bollplank och jobbat på outtröttligt. Vi är mycket nöjda!
    • Ulvsunda
    2021-06-07
    Niklas är lugn och metodisk men också uthållig och påläst. Han har alltid superkoll på förening och lägenhet och är lokalt förankrad i Bromma/Ekerö. Jag lämnar mina varmaste rekommendationer för Niklas.
    2021-06-03
    Köpt en tvåa på 48kvm. Mäklaren var proaktiv och kom med bra förslag på lägenheter efter att jag varit på en visning tidigare. Såg till att jag hade alternativ inom min prisklass och såg till att jag skulle vara nöjd. Lite hektisk ibland men överlag en bra affär.
    • Spånga-Tensta
    2021-06-02
    Köpte min första bostad genom Deisam och är nöjd med allt! Kommer absolut anlita han när jag säljer den.
    2021-06-02
    Vi har sålt våran 2a på karen blixens gata 7. Hela upplevelsen har varit professionell och känts trygg hela vägen till sålt objekt.
    2021-06-01
    En mycket lyhörd mäklare som uppvisade en yrkesstolthet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    • Jungfrusund
    2021-05-31
    Deisam gjorde ett strålande jobb vid försäljningen av vårt hus på Ekerö. Kan varmt rekommendera Deisam!
    • Bromma Eneby
    2021-05-31
    Niklas är trevlig, professionell, kunnig och har bra tillgänglighet vilket jag tycker är viktigt som mäklare. Kan bara rekommendera er att köpa och sälja via Niklas Bergsten och Mohv!
    2021-05-30
    Deisam är en väldigt kompetent mäklare. Redan från första kontakten ingav han ett stort förtroende, och har varit engagerad och hjälpsam. Det är sällan man möter en mäklare med dessa egenskaper som har varit väldigt viktiga för mig som köpare. Jag kommer definitivt att anlita Deisam vid en eventuell försäljning i framtiden.
    2021-05-28
    Sålde lägenhet i Bromma. Mycket nöjd med samarbetet och resultatet. Allt sköttes smidigt, snyggt och man kände sig hörd. Rekommenderar absolut. Hela företaget har känsla för detaljer och allt var genomtänkt.
    • Södermalm
    2021-05-28
    Vi är väldigt glada över att vi valde Daniel för att sälja vår lägenhet - trevlig, tydlig och kunnig. Han lät oss fundera och komma med egna slutsatser men när vi bad om guidning hade han bra inspel. Stark rekommendation med andra ord.
    2021-05-27
    Niklas har hjälpt mig att sälja min bostad på ett mycket föredömligt och smidigt sätt. Kompetent, påläst och mycket trevlig.
    2021-05-24
    Vi sålde vår lägenhet i Åkeslund/Abrahamsberg med hjälp av Daniel. Kände oss under processen trygga, välinformerade och hade ett högt förtroende för hans kompetens.
    Trevlig, social och ett öga för detaljer beskriver Daniel!
    2021-05-24
    Mäklaren skötte försäljningen perfekt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Tappström
    2021-05-20
    Professionellt bemötande. Hjälpsam och tillgänglig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    2021-05-12
    Daniel får mina varmaste rekommendationer! Vi fick vika oss i budgivningen av en mycket trevlig lägenhet i Abrahamsberg men Daniel hade uppfattat både att vi gillade området och vad vi sökte, så han kontaktade oss direkt när ett nytt och - för oss - mycket bättre objekt dök upp. Han är kunnig, trevlig, påläst och mån om att hitta den bästa lösningen för både köpare och säljare. Jag önskar att fler mäklare vore som han!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    2021-05-11
    Köpte en lägenhet av Malin i Abrahamsberg. Professionell visning och service, bra kommunikation och snabba svar på allmänna frågor. Visste hon inte svaret så återkom hon snabbt med ett svar. Uppskattar när mäklaren vågar säga att hen inte vet och kolla upp svar vid behov. Rekommenderar varmt.
    Hej Christoffer! Tusen tack för dina fina ord och rekommendation. Uppskattar verkligen att du tog dig tid! Stort grattis till en superfin lägenhet! Vi ses på tillträdet! Malin Siekkinen
    2021-05-10
    Fick Daniel rekommenderad av en bekant och hade höga förväntningar. Daniel lyckades överträffa dessa!

Professionellt, lyhört och ärligt hela vägen genom säljprocessen. Daniel vet verkligen hur man anstränger sig det lilla extra för både säljare och köpare.

Ger mina allra bästa rekommendationer. Den som funderar på att anlita Daniel kan känna sig trygg!
  • Madeleine S
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2021-05-04
    Niklas överträffade alla våra förväntningar och sålde vår bostad för ett rekordpris. Trygghet, kunskap och kompetens genom hela affären gör att jag ger min största rekommendation till Niklas.
    Tack för de fina orden :) Det var en ära att få hjälpa er och tack för att ni gav mig bästa förutsättningar för ett bra resultat! Hälsn Niklas Niklas Bergsten
    • Traneberg
    2021-05-03
    Daniel hjälpte mig att sälja min lägenhet i Traneberg.
    Jag skulle definitivt rekommendera Daniel till alla som går i säljtankar då han är otroligt genuin, engagerad och ambitiös. Han ger det lilla extra och överträffar förväntningarna!
    Tack snälla Linnéa för dom fina orden, och att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet! Det har varit en sann fröjd att få jobba och samarbeta med dig! :-D Daniel Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    • Gräsåker
    2021-05-02
    Vi fick ett bra bemötande och all den service som vi förväntade oss i samband med att vi sålde vårt radhus.
    • Munsö
    2021-04-30
    Jag hade radhus ! Niklas var min mäklare, som sålde den! Jag är jätte nöjd med hans arbete! Trevlig , seriöst, punktlig, och trevligt!
    Tack Gulnazam! Jättekul och trevligt att samarbeta med er :) Hälsn Niklas Bergsten Niklas Bergsten
  • Amanda D
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    2021-04-30
    Vi köpte en trea i Bromma via Daniel och blev väldigt fint bemötta. Daniel är lugn och vänlig, vi upplevde att vi fick ett personligt bemötande på en gång. Vi fick egen tid att gå runt och fundera lite för oss själva under visningen (det var privat visning). Jag upplevde att Daniel är en människo-person som känner av när han ska gå in och ge information, men framförallt när han ska ta ett kliv tillbaka och låta oss köpare (i det här fallet) ta lite egen tid och ta in lägenheten och fundera själva, det uppskattade jag mycket. Hela processen från privat visning till påskrivet kontrakt gick snabbt och smidigt, men utan att kännas stressigt.
    Den dagen jag behöver hjälp med försäljning kommer jag inte tveka att kontakta Daniel!
    Tack snälla Amanda för de snälla och fina orden! Så roligt att få träffa dig och Jimmy! Jag är övertygad att ni kommer trivas hur bra som helst i lägenheten och framförallt, välkomna till området! :-D Daniel Andersson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2021-04-30
    Strålande service oavsett vilket objekt som ska visas. Vid minsta problem har Jimmie löst det. Säker på sin sak och snabba puckar
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2021-04-30
    Min upplevelse av Jimmy som mäklare var otroligt bra! Kan varmt rekommendera honom för er nästa affär.
    Han var proffsig, trevlig och kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    • Johannesfred
    2021-04-25
    Malin sålde vår 2:a i Johannesfred och hon var helt fantastisk på alla punkter. För det första var hon väldigt tålmodig med oss när vi var lite långsamma i starten; vår visning ägde rum 7 månader efter vårt första möte. När det sedan blev dags var hon också väldigt bra på att hantera två nervösa förstagångssäljare, vi kände aldrig att vi var oinformerade eller att det var svårt att få tag på Malin. Om man tittar på resultatet verkar hon även gått hem hos de potentiella köparna på visningarna. Rekommenderar alla dagar i veckan!
    Hej Evert! Stort tack för dina fina ord, blir verkligen jätteglad över att du tog dig tid att skriva en sådan fin rekommendation! Och tusen tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet! Malin Siekkinen
    2021-04-22
    Niklas har agerat med stor professionalism från start till mål. Gav tidigt sin syn på hur vi skulle marknadsföra vårt objekt och har ett modernt nytänkande sätt som mäklare. Niklas har hela tiden varit extremt kommunikativ, tillgänglig och alltid haft svar och lösningar på våra frågor. Ett sant nöje att jobba med Niklas på MOHV. Jag ger mina varmaste rekommendationer, kunde inte blivit bättre!!!
    Vilken härlig läsning :) Och tack detsamma, var ett nöje att få samarbeta även med er och ni gav mig bästa förutsättningar! Mvh Niklas Bergsten Niklas Bergsten
    2021-04-14
    Proffsig, seriös och lyhörd mot kunden. Rekommenderas verkligen!
    2021-04-13
    Niklas har hjälpt mig sälja min lägenhet och har igenom hela processen varit klockren. Proffsig, på hugget, uppdaterar en löpande och viktigast av allt, fick till ett bra slutpris. Jag är väldigt nöjd med NIklas insats och kan varmt rekommendera honom. Kommer utan tvekan att höra av mig igen när det blir dags för ny försäljning/köp utav bostad. Tack!
    Kul Marcus, tack för de orden! Var enkelt och trevligt att samarbeta med dig. Du vet vart jag finns om det är något framöver. Hälsn Niklas Bergsten Niklas Bergsten
    2021-04-10
    Deisam är extremt duktig på det han gör och kunde hjälpa mig med alla frågor som fanns. Han sätter kunden i fokus och för mig som köpare gjorde han allt mycket enkelt och tryggt. Tack för en enkel process!
  • Ludwik T
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Vällingbyhöjden
    2021-04-07
    Jag har sålt villan , Niklas är trevlig och mycket engagerat vid fårselning . Han har lagt mycket arbete att få bästa priset. Jag är mycket nöjd med samarbete med honom.
    Tack Ludwik! Vad kul att vi lyckades till slut och att ni nu är nöjda! Mvh Niklas Bergsten Niklas Bergsten
    2021-04-01
    Professionell och pålitlig! Ska du sälja i Minneberg är han din man för jobbet. Skulle inte tveka att anlita honom igen.
    2021-03-29
    Vi har haft förmånen att både ha köpt lägenhet (två gånger) genom Jimmie och sålt med Jimmie (med prisrekord!).
    Det jag tycker utmärker Jimmie är stor proffesionalism, värme och mycket kunskap. Han är även superbra på att återkoppla och följa upp även när man själv är seg :). Han har alltid varit transparant och tydlig med fördelarna och nackdelarna med både ens egna objekt och andra objekt och den ärligheten har jag uppskattat både som köpare och som säljare.

Vi har även uppskattat att Jimmie alltid varit behjälplig när vi har haft behov av att bolla tankar kring objekt även om det inte varit hans objekt. Känns tryggt att kunna prata med en mäklare som både kan området och har lång erfarenhet.

För oss som bor i Minneberg, ser jag ingen som helst anledning att använda en annan mäklare. Vi kommer anlita Jimmie när det blir dags för vår nästa försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2021-03-25
    Vi har köpt en villa blev proffesionellt bemötta av mäklaren Niklas. Han var påläst och väl förberedd och kunde svara på frågor.
    Kul att höra! Hoppas ni kommer trivas fint i huset framöver... Hälsn Niklas Niklas Bergsten
    • Liljeholmskajen
    2021-03-23
    Professionell, duktig och trevlig, väldigt nöjda kunder!
    2021-03-22
    Vi har sålt en lägenhet som egentligen bestod av två st. Ett eftertraktat objekt i ett område där det inte finns den här typen av bostad. Deisam antog utmaningen (för det var det) och var respektfull, inkännande och sympatisk. Han var tillgänglig och hjälpsam. Deisam var genuin och lyssnade även på oss. Jag kommer absolut att rekommendera Deisam till de personer jag tror går i säljtankar.
    2021-03-22
    excellent support from Deisam, very reactive
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    • Åkeslund
    2021-03-22
    Mycket positivt. Jag har köpt lägenhet och känt mig uppmuntrad och sedd fast det egentligen är säljaren som är hennes (betalande) kund.
    Om jag någon gång ska sälja lägenhet eller om någon av mina vänner vill ha en rekommendation så kommer hennes namn ligga högt på listan!
    Hej Elly! Stort tack för dina fina ord, blir verkligen jätteglad över att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Grattis till en jättefin lägenhet! Malin Siekkinen
    • Liljeholmskajen
    2021-03-21
    Allt som man vill ha av en mäklare: rak, tillgänglig och ambitiös. Sen är vi väldigt nöjd med slutresultatet och det skadar inte!
    • Arenastaden
    2021-03-21
    Vi har anlitat Daniel för att sälja vår lägenhet och det var en dröm försäljning. Daniel är väldigt ambitiös, lyhörd, pålitlig och har en enorm erfarenhet i denna bransch. Det kändes väldigt trygg under hela processen och väldigt varmt rekommenderar Daniel till andra!
    2021-03-21
    Jag sålde min bostadsrätt med Deisam och är 100% nöjd. Han är professionell, flexibel, lättillgänglig och mycket engagerad mäklare som gör det lilla extra! Vill starkt rekommendera han till alla som vill sälja sin bostad!
    2021-03-21
    Jimmie är proffs ut i fingerspetsarna!
    Kunnig, lyhörd, mycket trevlig! Vi är nöjda över förväntningarna med försäljningen av vår lägenhet