MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Snittbetyg
4.9
Ring 0775-33 30 70 Dela

Om företaget

Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär. Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp....

1936 omdömen om MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 1936 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Diana Elena H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Mariehäll

I recommend Lovisa as she was very professional in all topics. She offered her support in assisting even when was not her area. She took extra time to explain the process and steps. She was propyl answering, or giving a hand up when not possible.

Sofia S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Gamla Huvudsta

Jag har varit supernöjd med Adam under hela processen, han har kunnat svara på alla frågor och alltid varit tillgänglig. Som köpare har jag känt mig trygg och Adam har levt upp till alla förväntningar!

Albin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Hagastaden/Karolinska

Andreas ledde mig genom min första försäljning i livet. Han är oerhört trygg och rådgivande i hur processen är och hur vi skulle göra för att lyckas så bra som möjligt vid försäljningen. Han är kunnig och påläst så med sin erfarenhet lyckades han sälja vår lägenhet till ett bra pris som vi är väldigt nöjda med.

Mikael P
Hagastaden/Karolinska

Bra på sitt sätt att jobba, har mycket kunskap inom bostadsmarknaden. Kan rekommendera honom

Sonja O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Mariehäll

Lovisa Ek är en ärlig och korrekt mäklare utan att vara tråkig på något sätt. Hon har verkligen glimten i ögat. En mycket trevlig tjej. Vi har fått stor hjälp och är mycket nöjda.

Emelie E
Frösunda

Vi köpte via Andreas för drygt två år sedan, när vi skulle sälja gick våra tankar direkt till honom! Trevlig, ärlig, snabb och bra återkoppling, vi är jättenöjda.

Melker N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Otroligt professionell, ärlig och rakt på sak. Hela affären kändes trygg! Kan absolut rekommendera att köpa från han.

Anneli M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Abrahamsberg

Daniel har ett vänligt bemötande, stor kännedom om området och arbetar oerhört professionellt. Har tidigare köpt av och nu sålt via Mohv som jag varmt kan rekommendera.

Ola F
Västra Skogen/Ingenting

Allt var tydligt och smidigt! :)

Erik K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Hansson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Västra Skogen/Ingenting

Andreas är kunnig och engagerad. Han är alltid hjälpsam vid frågor eller liknande.

Jens N
Abrahamsberg

Mycket professionell och duktig. Lovisa var mer eller mindre alltid tillgänglig och höll oss konstant uppdaterade på hur försäljningen gick. Hon var även väl insatt i området, prisbilden och inte minst trevlig. Varm rekommendation.

Anna L
Abrahamsberg

Daniel förmedlade min lägenhet när jag köpte den och när jag nu skulle sälja den var det självklart att Daniel skulle få uppdraget. Kommunikationen har varit snabb och smidig, jag har både som köpare och säljare känt mig trygg och välinformerad. Ska du sälja en lägenhet i området rekommenderar jag varmt Daniel.

Julia H
Centrala Sundbyberg

Lovisa har varit enkelt att kommunicera med och haft en god dialog med både köpare och säljare trots förutsättningar som försvårat denna affär. Hon har varit lyhörd, anpassningsbar och trovärdig vilket givit mig som köpare en god upplevelse av bostadsköpet.

Maja W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Minneberg

Is i magen ger resultat, lugn och trygg

Amanda S
Lilla Alby

Lovisa har hela tiden varit lyhörd, engagerad, målmedveten och tydlig med sin kommunikation. Hon har varit rimlig med vad vi kan förvänta oss samtidigt som hon har lyssnat in på våra önskemål och vi fick tidigt en stor tillit till henne. Det har känts väldigt tryggt att ha Lovisa med oss under vår försäljning och vi är väldigt nöjda över utfallet. Vi kan absolut tänka oss att både köpa och sälja med Lovisa i framtiden!

Christopher J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Abrahamsberg

Trevligt bemötande, ordning och reda hela vägen från visning till köp. Väldigt nöjd 👍

Lucas R
Åkeslund

Kunnig och engagerad mäklare. Tydliga förväntningar och rak kommunikation. Kan varmt rekommendera Daniel!

Els-Marie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Åkeshov

Öppen informativ och ärlig och rak!

Svar från Malin Siekkinen

Stort tack för dina snälla ord! Grattis till köpet av en superfin lägenhet!

Sriram Y
Råsunda

It was great to have Andreas as or real estate agent. He was patient and persevering to sell our apartment. He listened to our requirements and tried his best to make the deal happen. He was communicative and reachable through out the process.

Sophie H
Minneberg

Jimmie är kunnig, man känner sig trygg i att saker och ting görs korrekt och med noggrannhet. Dessutom är han trevlig och tillmötesgående både till säljare och köpare.

Nicklas W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Solna Centrum

Från första möte till kontraktsskrivning har Adam varit väldigt engagerad, kunnig och hjälpsam. Ser fram emot att få flytta in i min nya lägenhet!

Sebastian B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Västra Skogen

Adam var en fantastisk mäklare som tog sig tid och höll mig uppdaterad hela vägen. Han var vänlig och tillmötesgående, med god lokalkännedom och realistisk uppfattning om marknaden. Kan starkt rekommendera – jättenöjd!

Annica A
Västra Skogen

Jättefint bemötande, snabb kontakt tillbaka när jag ringde. Information om läget. Var bra. Supernöjda.

Thomas A
Västra Skogen

Bra kunskap och flexibel. Snabb på att svara.

Alain D
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Hässelby Strand

Fantastiskt bemötandet. Deisam är mycket lugn och gjorde att affären kändes trygg. Det tog mindre 36 timmar från min intresseanmälan för att skriva på kontraktet. Jag är mycket nöjd

Louise H
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Hässelby Strand

Mycket trevlig person, kunnig , professionell kontakt. Snabb affär. Mycket trevligt bemötande. Helt nöjd.

Ann-sofie M
Solna Centrum

Fungerade utmärkt. Trevligt ordnat vid visningen av lägenheten och bra och effektivt arbete vid kontraktsskrivning.

Mats H
Solna Centrum

Väldigt duktig och tydlig mäklare. Hjälpte till och stöttade under hela processen. Levererade en rimligt och träffsäker värdering, uppskattad av mig som säljare och köparen kändes sig trygg. Skulle se det som något posetivt om han sålde lägenheten jag skulle vilja köpa och mitt självklara val vid en försäljning.

Lars Christer Andreas G
Råsunda/Näckrosen

Förtroende,seriös och bra mäklare!

Lena J
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Sånga-Säby

Niklas Bergsten är seriös, mån om att försäljningen ska bli bra. Han sätter sig väl in i allt som är viktigt vid en försäljning. Det känns tryggt att låta honom ta hand om försäljningen samtidigt som han stämmer av med mig som kund att vi är överens. Niklas lägger ner mycket tid och energi att ro försäljningen i land. Tack vare att han var så bra när jag köpte mitt hus för 12 år sedan, ville jag att han skulle ta försäljningen nu. Niklas kan bara få högsta betyg!

Annika J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Solna Centrum

Adam upplevs som oerhört professionell och kunnig. Han kan verkligen sitt Solna, där vi både köpt och sålt bostadsrätt via Adam. Vi förväntade oss en relativt snabb försäljning men det gick smidigare och snabbare än förväntat och Adams tankar och uppfattning om hur affären skulle bli överträffade våra förväntningar. Mycket bra skött från start till mål. En mycket trevlig och professionell person!!

Linda N
Gamla Råsunda

Tydlig kommunikation och duktig säljare genom hela processen

Tony J
Solna Centrum

Adam är påläst, engagerad, informativ, trevlig samt alltid tillgänglig. Han är mycket insatt i hur marknaden fungerar och väldigt bra på att förklara de frågor som dyker upp. Ovanstående innebär att det finns en stor trygghet att låta affären hanteras av honom.

Oscar M
Abrahamsberg

Jag har blivit bra bemött av Daniel och gänget på MOHV och mina förväntningar kring att försäljningen skulle gå smidigt till infriades. Jag upplever att kommunikationen har varit god genom hela processen och jag är således mycket nöjd med mitt val av Daniel som mäklare.

Ludvig K
Abrahamsberg

Daniel har varit en utmärkt mäklare under hela köpprocessen. Han är en trevlig, avslappnad och kompetent mäklare som gjort att jag och alla andra involverade kunde kännas oss trygga. Jag kan starkt rekommendera att ta hjälp av Daniel om man ska köpa eller sälja sin bostad!

Mats N
Åkeslund

Daniel är en toppenkille som gör det där extra för att göra dig som kund helt nöjd. Ärlig, trevlig rak och kommunikativ. Jag kände mig helt trygg med Daniel rakt igenom försäljningen av min lägenhet och ger honom mina varmaste rekommendationer.

Vendela A
Johannesfred

Lovisa har varit helt fantastisk. Vi har haft kontakt i 2 år då jag under en tid pausade framtida sälj. Hon lyssnade på mig under hela tiden och var inte pushig på något sätt, vilket jag uppskattar och föredrar. Bra kommunikation och jag kände att hon hela tiden var på min sida. Tack för tålamodet med mig, hon är en stjärna ️

Klara S
Johannesfred

Otroligt trevligt bemötande och alltid väldigt lättillgänglig. En förtroendeingivande och exceptionellt duktig mäklare. Har inget ont att säga om Lovisa, kommer anlita henne den dag jag ska sälja.

Stipe C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Blackeberg

Great experience, Niklas is very approachable and professional

Igor C
Skytteholm

Adam was very engaged and knowledgeable broker, making the selling of the apartment simple and without stress.

Therese V
Råsunda

Tydlig och förtroendeingivande. Förklarar och komminicerar mycket bra under processen.

Catrine W
Minneberg

Bra bemötande och en tydlig och snabb process.

Anders W
Minneberg

Vi valde MOHV och Jimmie Rönnbäck till uppdraget att sälja vår lägenhet eftersom han har mycket lång och gedigen erfarenhet av just vårt område samt kunskap om enskilda spekulanter och vad dessa letar efter. Det visade sig också att en av Jimmie's kontakter köpte vår lägenhet "vid sidan av" ordinarie visningar och budgivning. Denna proaktivitet är vi extremt tacksamma för. Jimmie har företrätt oss som säljare på ett föredömligt sätt genom en snabb och okomplicerad förhandling med kunden som ledde fram till att affären kunde genomföras inom en vecka från första visning.

Filip W
Riksby

Bra återkoppling, trevlig och hjälpsam.

Fabian L
Brommaplan

Professionell, tydlig och trevlig! Alltid tillgänglig för frågor och svar. Mycket bra.

Edina K
Brommaplan

Har fått hjälp och stöttning genom hela processen av Lovisa som varit tillgänglig för såväl stora som små funderingar. Har känt mig trygg i Lovisas kompetenta händer.

Sofia H
Riksby

Lovia är väldigt kommunikativ, alltid trevlig och rak. Hon svarade alltid på frågor, var alltid tillgänglig och ingav stort förtroende. Hon gjorde köp av lägenhet till en rolig och fin process. Rekommenderar henne verkligen till både säljare och köpare.

Rasmus K
Riksby

Lovisa var trygg att göra affärer med. Hon var kunnig och hade alltid svar på frågor. 10/10 would recommend.

Catja V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Sommerfors en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Hannah är mycket kunnig och väl insatt i den nu rådande marknaden.Hon är lätt att samarbeta med och som säljare känner man sig viktig.Det finns en härlig positiv anda och glädje i Hannah som smittar av sig och gör hela upplevelsen så himla bra.Långt över mina förväntningar.Rekommenderar starkt!

Björn Erik S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Sommerfors en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Hannah var mycket bra och kunnig. Framförallt upplevde jag att Hannah var pålitlig och seriös, vilket gjorde mig trygg i mitt köp. Jag upplever att många mäklare är "säljiga" och opålitliga när de far med tveksamma påståenden och spekulationer som en normal människa enkelt kan genomskåda. Detta gällde inte Hannah, hon lyssnade på mig som köpare, och hon jobbade lika aktivt för att jag som köpare skulle vara nöjd som hon gjorde för säljaren. En mäklare med ryggrad, helt enkelt! Dessutom kunde hon svara på alla frågor, även gällande krånglig juridik. 100% att rekommendera.

Svar från Hannah Sommerfors

Stort stort tack för ditt fina omdöme Björn Erik! Det värmer att läsa att du är nöjd med mig som mäklare. Återigen grattis till din nya bostad! Vi ses på tillträdet :)

Filtrera omdömen