MOHV Bromma

En del av MOHVwww.mohv.se

Arkitektvägen 2, 168 30 Bromma — Visa karta

Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 325 kunder tycker om MOHV Bromma

• Kall R

2020-07-29

Kall R skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Utmärkt mäklare. Väldigt personligt och har alltid en bra plan. Läs mer
    2020-07-30 Malin S svarar Kall R
    Stort tack för din rekommendation! Tack för förtroendet att få förmedla din fina lägenhet!
  • Evi K

2020-07-25

Evi K skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Malin hjälpt mig otroligt mycket med att sälja min lägenhet!

Hon förstod mina behov från början, agerade snabbt och flexibelt!

Målinriktad, snäll och effektiv, med andra ord topp mäklaren! Läs mer
    2020-07-28 Malin S svarar Evi K
    Hej Evi!
    Tusen tack för dina fina ord! Tack för förtroendet att få sälja din lägenhet!
    Vi ses på frånträdet!
  • 2020-07-23

Filippa K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpt bostad i form av lägenhet med min partner. Vi blev väl bemötta av mäklaren med stor respekt. Han medlade bra, var driven och det var snabba och enkla puckar vilket vi uppskattade. Han tog oss och situationen seröst och skulle inte bli besviken om det blir han som sedan om några år säljer vår bostad. Läs mer
  • 2020-07-22

Hanna M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet - genomtänkt process, trevligt och bra bemötande med gott resultat och slutpris. Läs mer
  • 2020-07-21

Eric J skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Jag var köpare, kände mig väl omhändertagen och uppfattade Daniel som att han genuint brydde sig om att alla skulle få en bra affär.

Han jobbade sent på kvällen under hans lediga helg för att fixa kontraktet. Mycket bra service! Läs mer
  • 2020-07-21

Filip L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Sålt bostadsrätt. Genomgående tät och personlig kontakt under hela processen. Fick i slutändan det pris vi ville ha pga strukturerat och bra arbete av Daniel! Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-07-16

Nasra Mohamed A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel hjälpte oss att sälja vår lägenhet på 75 kvm. Han var proffsig, pedagogisk, mycket trevlig samt hade ett glatt humör. Vi var väldigt nöjda med Daniel och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-07-16

Elin W skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie sålde vår lägenhet åt oss och var väldigt trevlig och personlig genom hela processen. :) Som en bonus lyckades han få till en försäljning som blev väldigt bra. Både för oss som säljare och köpare. Rekommenderar Jimmie varmt. Läs mer
  • 2020-07-11

Jacob Z skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Deisam gjorde Försäljningen av min bostadsrätt enkel. Jag hölls uppdaterad under hela processen och behövde aldrig undra vad som försiggick. Läs mer
  • 2020-07-11

Helmer N skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Trevligt och professionellt bemötande. Svarade snabbt på frågor, även när någonting behövde kollas upp. Läs mer
  • 2020-07-10

Ali H skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Riktigt grym kille som överträffade mina förväntningar totalt! Fick till en bra och smidig affär utan några problem! Rekommenderar han starkt, till den nivån att jag ska sälja min andra bostad på andra sidan stan via honom!
    Tack för all hjälp Deisam, det var värt varendra krona! Läs mer
  • 2020-07-08

Fredrik E skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Tycker Jimmie var väldigt bra, trevlig och saklig! Läs mer
  • 2020-07-07

Per G skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Bra och snabba återkopplingar på samtal. Läs mer
  • 2020-07-07

Patric L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Väldigt positiv och proffesionell. Läs mer
  • 2020-07-04

Peter W skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    En glad och kunnig mäklare som visade mig en fin lägenhet i Råcksta och som har varit stödjande i hela processen med inköpet. Jag har blivit mycket positivt bemött och han har mött mina förväntningar på alla sätt. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-07-04

Thomas H skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Sålt hus på Lundhagsvägen 29, Ekerö.
    Mäklaren har på alla sätt varit professionell och uthållig även om prisprognosen till en början låg för högt. Jag är mycket nöjd och kan ge honom mina bästa rekommendationer!
    Thomas Läs mer
    2020-07-06 Niklas Bergsten svarar Thomas H
    Vad kul att höra Thomas! Tack för ett trevligt och bra samarbete :) Mvh Niklas
  • 2020-07-03

Hannah Q skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Jag och min sambo sålde vår första gemensamma lägenhet i Annedal via Daniel på Mohv. Vi är supernöjda med hans proffsighet och engagemang. En tydlig och väldigt lyhörd mäklare som ser till att du får bästa möjliga förutsättningar för ditt köp eller sälj av bostad :) Läs mer
    2020-07-03 Daniel A svarar Hannah Q
    Hej Hannah!
    Tack snälla för de fina orden och tack för att jag fick förmedla er lägenhet! Så roligt att hjälpa er längst med säljprocessen :-)
  • 2020-07-01

Gustav Henrik L skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Vi köpte före vår försäljning och anlitade Susanne mitt i vår budgivning. Vi har fått mycket bra hjälp och stöd i både vår köp och sälj process.

Susanne har i varje möte och samtal varit professionell engagerad och har alltid haft en positiv attityd.

Susanne överträffade våra förväntningar!

Vi skulle anlita Susanne igen utan att tveka!

/Henrik o Tanja Läs mer
    2020-07-01 Susanne E svarar Gustav Henrik L
    Hej Henrik & Tanja,

Tack för den fina rekommendationen!
    Det har varit väldigt roligt att hjälpa er genom hela processen och jag önskar er lycka till i ert nya boende!

• 2020-06-27

Yvonne N skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Jag har sålt min lägenhet på 42 kvm i Ulvsunda, Bromma
    Jag har mött Nicklas tidigare då han hjälpte mig sälja mitt radhus, och visste därför att Nicklas var en trevlig kompetent och pålitlig mäklare. Så bemötandet har jag bara gott om att säga.
    Förväntningarna var väl att försöka få lägenheten såld till ett pris som jag kunde känna mig nöjd med i dessa rådande osäkra tider. Och jag blev nöjd.
    Mina sammanfattande upplevelser är att jag gärna anlitar Nicklas även i framtiden när behov av att sälja/köpa föreligger.
    Mvh Yvonne Norrbom Läs mer
    2020-07-06 Niklas Bergsten svarar Yvonne N
    Tack för det Yvonne, jag hjälper dig gärna igen, det vet du! ;) Mvh Niklas
  • 2020-06-26

Emil H skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Trevligt bemötande , och snabb och smidig affär . (Tack för pennan😉) Läs mer
    2020-06-26 Niklas Bergsten svarar Emil H
    Tack själv Emil, so far so good! Vi har även flera pennor sen om du vill ha :D Mvh Niklas
  • 2020-06-25

Agnieszka Z skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Hej,
    Daniel Fredricson hjälpte mig vid köp av en lägenhet. Han är en professionell mäklare: trevlig och saklig.
    Jag bad honom att se lägenheten några gånger och han blev alltid tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-06-25

Anna K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Sålde en trea med hjälp av Mohv. Daniel var väldigt proffsig. Lugn och kunnig, en bättre mäklare hittar ni inte! Läs mer
  • 2020-06-24

Nils N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpt bostadsrätt

Daniel är en mycket bra mäklare, professionell och tydlig.

Extra plus för alla små lappar med beskrivningar av rummen som låg utlagda i lägenheten under visningen Läs mer
  • 2020-06-17

Alexandros A skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Entusiastisk, hjälpsam och driftig. Läs mer
    2020-06-17 Daniel A svarar Alexandros A
    Hej Alex och Anki!
    Stort tack för de fina orden. Har vart så roligt att hjälpa er med säljprocessen! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er lägenhet :-)
  • 2020-06-10

Elina D skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Jag och min sambo har köpt hus på Ekerö med Niklas som mäklare och han har varit proffsig och tillgänglig genom hela affären. Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-06-26 Niklas Bergsten svarar Elina D
    Kul att ni tycker det. Känns väldigt kul att just ni köpte huset och det vet jag säljaren också tycker! Mvh Niklas
  • Erik K

2020-06-08

Erik K skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Trevlig, alltid tillganglig och fantastiskt hangiven.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-06-17 Daniel A svarar Erik K
    Tjena Erik!
    Stort tack för de fina orden. Så glad att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet! :-)
  • 2020-06-05

Dan Ö skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Får intrycket att denna mäklare är ordentlig och uppriktig. Dessutom trevlig. Läs mer
  • 2020-06-01

Susanna S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpte av Jimmie. Är alltid lugn, proffsig och väl påläst! Tar sig tid för att köparen skall känna sig trygg. Kan minneberg som ett rinnande vatten :) Läs mer
  • Anna F

2020-05-30

Anna F skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Niklas är ödmjuk, lyhörd och professionell Mäklare som får både köpare och säljare att känna sig trygga i affären. Dessutom är han snabb och väldigt trevlig. Han gjort affär med honom tre gånger och det funkar alltid perfekt. Läs mer
    2020-06-26 Niklas Bergsten svarar Anna F
    Vad kul att du tycker det :) Tack själv, alltid kul att få hjälpa trevliga kunder! Hälsn Niklas
  • 2020-05-29

P-A K skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Vi har sålt en villa och köpt ett parhus. Niklas har genom hela processen varit noggrann, seriös och effektiv. Läs mer
    2020-06-26 Niklas Bergsten svarar P-A K
    Tack för det och för ett trevligt samarbete :) Mvh Niklas
  • 2020-05-29

Anna Birgitta Kristina K skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Sålt villa och köpt bostadsrätt.
    Niclas har bemött oss på ett proffsigt och vänligt sätt.
    Han har med andra ord uppfyllt våra förväntningar. Läs mer
    2020-06-26 Niklas Bergsten svarar Anna Birgitta Kristina K
    Kul att ni är nöjda! Tack själva för bra samarbete! Hälsn Niklas
  • 2020-05-28

Katrin W skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpt en lgh i Sundbyberg . Vi blev mycket bra bemötta av Jimmy. Läs mer

Christer P skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi har köpt Hamngatan 29B i Sundbyberg (4:a på 106 kvm).
    Vi blev mycket väl bemötta av Jimmie som på ett lugnt och trovärdigt sätt beskrev objektet och hanterade hela överlåtelseprocessen inkl budgivning mm. Vi fick stort förtroende för Jimmie. Läs mer

Elisabeth S skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Allt fungerade väldigt smidigt fr början till avtal. Lätt att ha att göra med enkel dialog Läs mer

Ante L skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Med hjälp av Deisam från MOHV så lyckades vi få våran lägenhet såld till ett bra pris och känner att vi fått en service i topp klass från Start till slut.

MOHV kommer vara ett självklart första val vid nästa försäljning utan frågetecken. Läs mer
  • 2020-05-22

Jonas N skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Mycket trevlig mäklare som på ett tydligt sätt gick igenom objektet och var tydligt i sin kommunikation kring köpet av bostaden.

Hade inga direkta förväntningar, men gillar mäklare som är naturliga och trevliga i sin approch, Desisam uppfyllde detta till fullo.

Bra upplevelse! Läs mer
  • 2020-05-20

Jens S skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Köpt fritidshus samt låter Susanne sälja vår bostadsrätt. Mycket proffsigt agerande. Hörde hela tiden av sig. Förtroendeingivande. Med andra ord en som vi kan rekommendera. Läs mer
    2020-05-22 Susanne E svarar Jens S
    Hej Jens,
    Tack för rekommendationen! Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus & jag ser fram emot att hjälpa er med er egen försäljning!
  • 2020-05-18

Isabell Carin Teresia A skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Engagerad, kunnig och väldigt proffsig! Läs mer
    2020-05-18 Susanne E svarar Isabell Carin Teresia A
    Hej Isabell,
    Tack för rekommendationen & mycket bra samarbete!
    Lycka till i ert nya boende!
    Med vänlig hälsning
  • 2020-05-17

Sofie N skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Jag fick hjälp av Niklas Bergsten på MOHV att sälja min lägenhet, en 1,5a i Solna.
    Niklas har utfört alla delar inför och under försäljning på ett utmärkt sätt vilket gjort att jag känt mig mycket nöjd och trygg under alla steg i processen. Det har under hela tiden varit enkelt att hålla kontakt med Niklas och jag har verkligen känt mig delaktig i alla steg.
    Jag kan verkligen rekommendera Niklas till dem som framöver planerar att sälja sin bostad :) Läs mer
    2020-05-18 Niklas Bergsten svarar Sofie N
    Tack Sofie! Kul att du känner så. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig :) Hälsn Niklas
  • Camilla Maria Helena H

2020-05-16

Camilla Maria Helena H skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Susanne är kunnig, engagerad och mycket hjälpsam igenom hela processen. Vi kände oss trygga igenom hela försäljningen av vår villa. Läs mer
    2020-05-17 Susanne E svarar Camilla Maria Helena H
    Hej Camilla!
    Tack för den fina rekommendationen & mycket gott samarbete!
  • LINUS V

2020-05-15

LINUS V skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Trygg person att ha med sig genom säljprocessen! Kompetent, trevlig och professionell. Kan rekommendera att anlita Daniel som mäklare till 100%, känner verkligen att jag hamnade hos rätt person! Läs mer
    2020-06-17 Daniel A svarar LINUS V
    Hej Linus,
    Tack för de fina orden, och stort tack att jag fick förtroende att förmedla din mysiga lägenhet. Grymt teamwork resulterar i bra slutpris :-)
  • 2020-05-09

Cecilia G skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Sålde vår lägenhet med hjälp av Daniel. Mycket proffsig och kompetent mäklare med stort kontaktnät och mycket kunskap. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-05-07

Niclas M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel inger ett mycket högt förtroende redan från första mötet. Han är transparent och trygg genom hela säljprocessen. Rutinerad, kunnig och smart! Läs mer
  • 2020-05-07

Martina S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Proffsigt bemötande och kunnig mäklare! Läs mer
  • 2020-05-06

Rose-marie T skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Mycket seriös. Positiv och intresserad.Fick snabbt förtroende för honom; såg lägenhetens potential, fördelar etc. inför en försäljning av en tvåa i Blackeberg. Deisam uppfyllde och genomförde de planer vi kommit överens om och det gav förväntat resultat.
    En ambitiös mäklare som visade stor entusiasm för sitt uppdrag till min fulla belåtenhet. Läs mer
  • Anton B

2020-05-05

Anton B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    En simpel sak att sälja en bostad, eller?
    Som konkurrent till Daniel(på samma marknad) kan jag säga att det var precis så behagligt som jag önskade. Efter att vi vid flera tillfällen korsat vägarna och jag alltid bemöts med trevligt och glatt humör så kändes det tryggt att låta Daniel ta sig an vår egen försäljning när behovet dök upp.
    Han genomförde privatvisningar med kort varsel, på obekväm arbetstid utan tveka varje gång, innan de öppna visningarna ordnades en förhandsvisning för flertalet spekulanter, varav det med en av dessa förhandlades till ett pris vi kunde acceptera.
    Sägas ska väl att vår lägenhet var en stor men lite udda rackare. Men en försäljning prioriterades före ett skyhögt slutpris. Vilket gjorde att vi nöjde oss där och sålde den. Jag är supernöjd!

Tack Daniel och jag hoppas vi fortsätter tjivas om kunderna! Läs mer
  • 2020-05-05

Dan N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Professionell, social & snabb. Läs mer
  • 2020-05-05

Katarina W skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Köpt en lägenhet 2 r o k. Bemötandet av mäklaren var mycket professionellt och trevligt. Han var öppen för att svara på frågor och var påläst om bostaden och omgivningarna. Han var även öppen för att hålla en extra visning, då jag ville titta på lägenheten ytterligare en gång efter ordinarie visning, vilket var uppskattat. Daniel levde upp till vad man förväntar sig av en mäklare, t ex att man ska vara trevlig, tillmötesgående och hjälpsam! Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-04-29

Martin S skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Återkommer alltid snabbt vid eventuella frågor. Läs mer
    2020-05-18 Niklas Bergsten svarar Martin S
    Tack själv Martin! Mvh Niklas Bergsten
  • 2020-04-26

Fredrika T skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Köpte en bostadsrätt. Jimmie var väl påläst och kunnig om både lägenhet och område. Allt sköttes väldigt proffsigt från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
Daniel Fredricson
Jimmie Rönnbäck