MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeTenYears
2 027

Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär. Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp....

2027 omdömen om MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Sedan starten hos Reco 2017

Visar 2027 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Linda B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Blackeberg

Supernöjd genom hela processen!

Sofia E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Traneberg

Det var vår första försäljning och vi fick otrolig guidning och hjälp av Jimmie som gärna svarade på alla våra frågor. Vi är väldigt nöjda!

Madeleine G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Annedal

Så nöjd med Lovisa :) andra gången hon säljer vår bostad och hon briljerar :)

Viveca S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

En glad och positiv Malin S är tydlig och saklig Bra Tjej

Kerstin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Viksjö

Blev bemött på bästa sätt. Professionell och duktig i sitt yrke. Mycket trevlig och behagligt sätt.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Kerstin! Stort tack för dina fina ord, uppskattar att du tar dig tid för att skriva en rekommendation. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen.

Tomas S
Viksjö

Var trevlig och förstående och hjälpsam. Hoppas att hon njuter av din uppgift som mäklare. Kommer ej på vad jag ska fortsätta skriva för att komma upp till 30 tecken. Det här kanske blir sista raden. Hon ska ha beröm, samt röda rosor!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Tomas! Stort tack för dina fina ord och din rekommendation! Stort grattis till er nya lägenhet!

Sepehr S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Minneberg

He is so friendly, as I don’t know Swedish well so he desceibed me everything really nice. He bahaved really warmed welcome on contract day!

Gunilla A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Beckomberga Söderberga Park

Allt har gått smidigt och jag har fått snabba svar på frågor jag ställt trots mitt i midsommarhelgen.

Erik N
Johanneshov

Det är lätt att slänga sig med superlativ kring Jimmy, så här är en omvänd recension Många mäklare jag har stött på är: - Ointresserade av affären annat än för sin egen plånbok. - Inte nyfikna av de inblandade människorna eller deras ambition med försäljning - Dryga - Klarar inte av att segla om vinden kommer från fel håll - Svåra att nå - Ogenuina - Styva i korken - Försvunna likt en avlöning när affären är avslutad. Jimmy är motsatsen och den absolut bästa mäklaren jag korsat vägar med (och det är många..), han är mäklarnas svar på Kylian Mbappe!

Joanna H
Barkabystaden

Malin är lyhörd, noggrann, hjälpsam, målinriktad och har ett otroligt engagemang. Vi kände oss trygga genom hela processen och vet att vi fått bästa tänkbara hjälp. Högsta betyg!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Joanna! Stort tack för dina fina ord och rekommendation! Tusen tack för att jag fick förtroendet att få förmedla er fina lägenhet!

Madelaine L
Åkeshov

Proffsig genom hela resan från första kontakt till kontraktskrivning. Rutinerad och toppen i diskussioner om vilken strategi som ska antas.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Madelaine! Stort tack för din rekommendation & stort tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet!

Johan T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Skytteholm

Adam ger ett varmt och professionellt intryck. Han är kunnig om den lokala marknaden och kunde snabbt ge oss en realistiskt prisbild och bra statistik och tog oss smidigt genom säljprocessen. Vi slapp gå ut på öppna marknaden och med Adams kundregister lyckades vi sälja på kort tid och med ett längre tillträde som passade oss väl.

Gustav L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Vasastan

Vi köpte vår lägenhet via Adam och fick ett väldigt bra intryck, varför vi senare valde att sälja med honom. Det visade sig vara ett bra val, då Adam genom hela processen varit väldigt engagerad, tillgänglig och professionell. Adam höll på eget initiativ visningar fyra dagar i rad, då vissa spekulanter inte kunde komma på de ordinarie visningarna, något som visade sig vara viktigt senare i budgivningen, där priset överträffade våra förväntningar. Överlag en väldigt trevlig person som är enkel och trygg att ha vid sin sida i en försäljning.

Michele N
Solna Centrum

Jag är otroligt nöjd med den mäklartjänst jag fick av Adam! Han har en djup kunskap om Solna, vilket märktes tydligt genom hela försäljningsprocessen. Han var lyhörd för mina önskemål och krav, vilket gjorde att jag kände mig trygg och väl omhändertagen. Hans kommunikation var klar och tydlig, och hans trevliga sätt gjorde hela processen mycket behaglig. Jag kan varmt rekommendera Adam till alla som letar efter en professionell och engagerad mäklare.

Benny F
Abrahamsberg

Otrolig duktig mäklare! Han sålde min lgh, har aldrig känt mig så trygg i den affären. Karln har stenkoll.👍🏽 Kan varmt rekommendera honom till andra.😊

Elin R
Vasastan

Absolut bästa mäklaren! Vi har letat lägenhet i flera år och vi anlitade Adam för att kunna vara snabba när vi själva hade hittat något nytt. Adam har verkligen levererat över förväntan genom att bollat prospekt med oss när vi letat (vilket han verkligen inte behövde) samt verkligen gjort sitt yttersta för att få till en så bra försäljning som möjligt (x antal extravisningar mm.). Vår försäljning stötte därutöver på problem men tack vara Adam så löste sig allt väldigt bra i slutändan.

Ronya M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Ek en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Mariehäll

Bra bemötande, allt tydligt genom hela processen. Sammanfattningsvis toppen

Krister Å
Centrala Sundbyberg

Bra bemötande, ödmjuk, empatisk. Skicklig och kommunikativ i kund- och i ett sälj perspektiv. Rekommenderas!

Susanne H
Brommaplan

Efter en vecka var lägenheten såld. Effektiv och bra bemötande, bra kommunikation genom hela processen

Pochara H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Skytteholm

Very accommodating and helpful. Provided us with timely details on bids.

Mats Ö
Köpte sin stuga med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Nibbla

Korrekt och kunnigt bemötande. Noggrann och tålmodig. Serviceinriktad.

Eva-Lena S
Åkeslund

Stort tack Daniel för kanon samarbete. Klar och tydlig information under hela processen. Speciellt bra i första mötet där genomgång av hur man säljer sin bostad. Rekommenderar varmt till nya kunder.

NINA P
Skytteholm

Jag har anlitat Adam flera gånger och blir alltid lika nöjd. Finns i ärlighetens namn ingen bättre, både när du är säljare och köpare. Han är supertrevlig, ödmjuk, lyhörd och otroligt professionell. Jag rekommenderar honom verkligen till allt och alla!

Lena L
Häggvik / Sollentuna

Malin ger ett professionellt intryck och var lugn och trygg. Jag förväntade mig en professionell mäklare och Malin uppfyllde förväntningarna. Jag är mycket nöjd.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Lena! Stort tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och tack för din fina rekommendation!

Susanne R
Råsunda

Vi har känt oss helt trygga genom hela försäljnings processen med Andreas. Hans bemötande har alltid varit vänligt, trevligt och professionellt. Alltid tillgänglig och hållit oss informerade om hur det går hela tiden och till fullo motsvarat vår förväntning i samarbetet.

Sanaz H
Traneberg

Kompetent, trevlig och otroligt hjälpsam mäklare, vägledde mig genom hela köpprocessen. Rekommenderar starkt!

Torbjörn O
Råsunda

Mycket trevlig och engagerad från första kontakt till signerad överlåtelse.

Tove N
Minneberg

Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare. Trygg, lugn och extremt professionell. Hade vi vetat redan innan att vi skulle vara i så trygga händer så hade vi slappnat av betydligt mer inför att sälja vårt hem. Vi rekommenderar Jimmie till hundra procent.

Olugsegum D
Ursvik

He is hard working and sincere

Filip I
Minneberg

Trevlig och professionell i sitt bemötande. Bra koll på området

Hanna H
Solna Centrum

Jag köpte min lägenhet genom Adam och fick då stort förtroende för honom, och valde därför att även sälja med honom när det var dags, och det har jag verkligen inte ångrat. Adam är kunnig, påläst, tillgänglig, engagerad, professionell och väldigt smidig att ha att göra med. Hans stora lokalkännedom om Solna är dessutom verkligen en särskild tillgång. Tack vare Adam fick jag en oerhört smidig försäljningsprocess. Kunde inte varit mer nöjd med hans insats. Stort tack!

Christine H
Solna Centrum

Jag har enbart haft kontakt via Mail och sms Snabba svar och suveränt jobb på avstånd.

Karin J
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Hagastaden/Karolinska

Informativ och enkel att kommunicera med. Svarade på mina frågor som jag hade funderingar på som köpare.

Mariano L
Västra Skogen/Ingenting

Our experience with Mr. Ulfung was particularly pleasing. Since the very inception of the transaction, Mr. Ulfung demonstrated professionalism and aplomb, coming well prepared to each and all meetings and provided sound advice, properly backed up by hard, relevant data without exception. At the same time he catered his expertise, he remained open to our suggestions and eager to answer all queries which arose along the process, something that was proven invaluable to our customer satisfaction and certainly will be appreciated...

Ioannis P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Västra Skogen/Ingenting

We had a great experience with Adam from MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg. His expertise and dedication made buying our apartment a breeze. He always provided prompt information and assistance when needed. I highly recommend him for anyone in search of a competent real estate agent.

Elin N
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Adam är toppen! 3e gången vi anlitar Adam, det känns tryggt och han höll oss väl uppdaterade genom processen.

Beatriz M
Västra Skogen/Ingenting

Adam är trevlig och professionell. Han hade bra koll på området och hjälpte oss att sälja lägenhet på ett bra sett.

Nils D
Västra Skogen/Ingenting

Adam var engagerad och duktig på att kommunicera. Hade bra kännedom om lägenheter och priser i området. Trevligt och professionellt bemötande.

Konstantina R
Västra Skogen/Ingenting

Vi är mycket nöjda med Adam. Han svarade på alla våra frågor och var jätte hjälpsam. :)

Ida L
Johanneshov

Jimmie gav allt från start och gjorde ett jättebra jobb när han tog uppdraget att sälja min lägenhet. Extremt kunnig och duktig. Rekommenderar Jimmie starkt till den som går i säljtankar!

Philip C
Mariehäll

Jag är verkligen imponerad av Lovisa. Hennes ärlighet och ödmjukhet gjorde att jag kände mig väldigt trygg genom hela försäljningsprocessen. Dessutom uppskattade jag hennes professionella och engagerade tillvägagångssätt, vilket gjorde hela upplevelsen mycket positiv.

Cecilia T
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Vinsta

Daniel var trevlig, hade ett gott bemötande, visade intresse för oss och var lätt att samarbeta med. Han hörde av sig kontinuerligt och uppdaterade oss. Daniel lyssnade på oss och vi upplevde att vi resonerade oss fram till vilka beslut som skulle tas.

Hans Oskar T
Vinsta

Nu har vi både köpt och såld med hjälp av Daniel och MOHV. Det har fungerat väldigt bra och vi kan varmt rekommendera Daniel . Hans engagemang,tillgänglighet och kunskap har varit ovärderlig för oss i processen. Oskar

Mats T
Abrahamsberg

Mycket bra bemötande och bra dialog hela vägen genom försäljningsprocessen! Vid frågor/funderingar så återkom Daniel och hans kollega Adam direkt med svar. Kan starkt rekommendera MOHV och Daniel som mäklare!

Julia C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Beckomberga

Nicklas sålde min lägenhet, under processen kände jag att det fanns en tydlig, uppriktig kommunikation, som uppskattas och ger trygghet, ger snabb återkoppling, bra feedback, rörande bostaden, och även andra bostadsfrågor. En mäklare som gör sitt jobb mycket bra, och kan rekommenderas till andra.

Amanda L
Beckomberga

Vi är jättenöjda, bra bemötande och allt gick väldigt smidigt!

Martina T
Åkeshov

Bra, enkelt samarbete kunnig, bra mäklare!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Martina! Stort tack för din rekommendation! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!

Emma H
Hagastaden/Karolinska

Jättenöjd med Andreas, uppfyllde alla mina förväntningar!

Andreas D
Blackeberg

Otroligt påläst, seriös, noggran och hjälpsam.

Christian J
Traneberg

Malin gav ett professionellt och kunnigt intryck från dag 1. Tydlig, ärlig och enkel att ha att göra med genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne.

Svar från Malin Siekkinen

Tack Christian för ditt fina omdöme, uppskattar verkligen dina fina ord! Tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!