MOHV Bromma

En del av MOHVwww.mohv.se

Arkitektvägen 2, 168 30 Bromma — Visa karta

Här i Bromma erbjuder vi på MOHV mäklartjänster som bygger på att vi är kreativa, nytänkande och drivs av framåtanda. Du är alltid med och bestämmer allt tillsammans med din mäklare eftersom vi tror att det leder till en lyckad bostadsaffär.

Vi är mycket stolta över att kunna erbjuda dig snabb, smidig och professionell mäklarhjälp. Vårt mantra är “rätt och riktigt” och vi har goda rekommendationer från tidigare kunder. På kontoret på Arkitektvägen 2 hittar du drivna mäklare som brinner för sitt jobb. Välkommen!

Läs vad 417 kunder tycker om MOHV Bromma

• 2020-11-26

Klara S skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Vi har köpt en bostadsrätt i Abrahamsberg. Daniel har varit väldigt professionell och tillmötesgående under hela köpet, vilket känns väldigt tryggt! Han har kunnat svara på alla frågor, samt varit väldigt snabb på att återkoppla. Läs mer
  • 2020-11-25

Derya B skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Under hela köpprocessen av vårt hus har Susanne konsekvent varit tydlig, rak och återkopplat över förväntan. Utöver det blev vi alltid bemötta med glädje och engagemang. Läs mer
  • 2020-11-25

Sara R skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Vi sålde vår lägenhet med Deisam och är väldigt nöjda med hans insats. Han anpassade sig efter hur vi ville sälja, förbereda allt först men sälja lite senare efter vi köpt, och allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • 2020-11-24

Ling Yi K skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Susanne är alltid glad, positiv och responsiv. Ingen ego. Rakt på saken. Bara få saker och ting gjort. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-11-24 Susanne E svarar Ling Yi K
    Hej Ling,
    Tack snälla för den fina rekommendationen & vad roligt att ni är nöjda!
    Jag önskar er lycka till med ert kommande projekt!
  • 2020-11-24

Maria O skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Sålt villa på Ekerö.
    Fint och proffsigt bemötande.
    Gav stöd och information.
    Supernöjd. Läs mer
    2020-11-24 Susanne E svarar Maria O
    Hej Maria,
    Tack Maria för den fina rekommendationen! Det har varit väldigt trevligt att hjälpa dig! Jag önskar er lycka till i ert nya boende!
  • Jennifer H

2020-11-24

Jennifer H skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Vi tog hjälp av Susanne för att sälja vår bostad, men vi fick så mycket mer än bara det! Vi anlitade Susanne vid första mötet, det fanns inga tvivel överhuvudtaget. Jag var under hela processen totalt trygg i hennes händer!

Susanne har en ovärderlig kompetens, servicekänsla och bemötandet är fläckfritt.
    Tillgängligheten inklusive flexibiliteten var otroligt uppskattad. Susanne informerade om alla händelser under processen och var tydlig med att det är VÅR affär och VÅRA beslut som avgör.

Susanne sålde dessutom våran bostad till rekordpris!

Vi kommer att rekommendera Susanne till varenda kotte, och det finns ingen tvekan om vem vi ringer om vi behöver hjälp i framtiden.

Vi kunde på inget sätt vara nöjdare! Läs mer
    2020-11-24 Susanne E svarar Jennifer H
    Hej Jennifer,
    Tack snälla för den fantastiskt fina rekommendationen! Det har varit jättetrevligt att hjälpa er & jag önskar er stort LYCKA TILL i er nya fina bostad!
  • Tim H

2020-11-23

Tim H skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Jimmie sålde vår lägenhet i Minneberg och han gjorde det verkligen till en bra upplevelse.
    Saker som jag uppskattar hos honom är att han var rak, ärlig och verkar genuint bry sig om oss. Inte den klassiska "sälj sälj" mäklaren som bara verkar bryr sig om avkastning.
    Sen upplevde jag att han gick "the extra mile" i vår försäljning. Så vi kunde inte vara nöjdare.
    /Tim H Läs mer
  • 2020-11-22

Erik B skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Mäklaren var väldigt professionell men samtidigt trevlig och kom med råd för val av lägenhet. Jag köpte en 2:a i Bromma för ett ganska bra pris och mäklaren var hjälpsam och objektiv när det kom till att bedömma prisvärdhet Läs mer
  • 2020-11-22

Jerry S skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Lyckades få lägenheten såld till ett bra pris! Läs mer
  • 2020-11-21

Johanna C skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Köpte utav Malin. Hon hade ett väldigt varmt och personligt bemötande. Rekommenderar henne! Läs mer
    2020-11-23 Malin S svarar Johanna C
    Hej Johanna!
    Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Och tack för de fina orden!
    Ni kommer trivas superbra i er nya lägenhet!
  • 2020-11-20

Peter S skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Vi har köpt en lägenhet i Vällingby.
    Vi fick ett mycket vänligt, informativt och proffisionellt bemötande av Deisam.
    Han ordnade exempelvis utan några problem en extra visning när vi hade lite svårt att besluta oss.
    Kommer med säkerhet att rekommendera honom om någon bekant skulle behöva en mäklare. Läs mer
  • Calle H

2020-11-17

Calle H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Jag valde Daniel till att sälja min tvåa i Abrahamsberg för att han kändes pålitlig, trygg och kunnig. Allt det visade sig även stämma och jag är väldigt nöjd att jag valde honom. Jag uppskattar speciellt hans positiva inställning och vilja att göra en bra och rättvis affär, vilket även smittade av sig på mig. Läs mer
  • 2020-11-13

Johan T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Supertrevlig och engagerad!
    Gjorde hela köpprocessen enkel och okomplicerad.

Rekommenderar Daniel starkt! Läs mer
  • 2020-11-13

Kim V skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Nu är inte allt klart än men hittills har Daniel skött sig exemplariskt. Det är mitt första bostadsköp och jag fick ett bra intryck redan vid första mötet och har inte upplevt några oklarheter kring affären. Så tveka inte på att höra av er om ni vill köpa eller sälja en bostad via Daniel!

/ Kim Läs mer
  • Annelie B

2020-11-12

Annelie B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Väldigt proffsigt bemötande och jag har alltid känt att han tagit sig tid med mina frågor och funderingar!

Väldigt snygg annons, som gjorde extremt många intresserade av att kolla på lägenheten!

Att han sen lyckades sälja för betydligt mer än va jag någonsin vågar drömma om gör att han får absolut högsta poäng!

Vill du ha en seriös mäklare rekommenderar jag Daniel varmt! Läs mer
  • 2020-11-12

Mattias K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Andra gången jag väljer att sälja med Daniel. Sålde en mini-tvåa på Lilla Essingen. Verkligen en toppenkille och toppenmäklare. Har stenkoll på alla delar i processen, är är alltid tydlig och rak men på ett ödmjukt och trevligt sätt. Skapar trygghet både för säljare och köpare.

Är mycket nöjd med Daniels insats och arbete med försäljningen. Läs mer
  • 2020-11-02

Raik B skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Effektiv och seriös. Det var en jättesmidig bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-10-31

Magnus L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Vi har köpt lägenhet och har under hela förloppet fått snabb återkoppling och svar på våra frågor. Daniel har även efter att vi bestämt oss och skrivit kontrakt varit nåbar för frågor och funderingar..Bemötandet har varit superbra vid alla tillfällen. När vi står inför nästa bostadsaffär kommer vi försöka anlita Daniel. Läs mer
  • 2020-10-30

Sebastian L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    En minitvåa i Traneberg. Superbra! Jag har bara att jämföra med andra mäklare jag träffat på andra visningar och gentemot dem är Daniel verkligen grym. Stenkoll på allt, snabb återkoppling osv Läs mer
  • 2020-10-26

Sandra A skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Vi blev rekommenderade av en kompis som precis hade sålt sin lägenhet. Så vi lyssna på honom och känner exakt samma sak. Niklas är en utmärkt mäklare och brinner verkligen för att göra sina kunder nöjda.
    Vi la över allt på Niklas och han hjälpte oss att sälja vår lägenhet till mer än vad vi räknade med samt alltid fått bra info från honom och allt har varit så bra. Kommer verkligen rekommendera honom till andra som ska sälja. Läs mer
    2020-10-26 Niklas Bergsten svarar Sandra A
    Tack Sandra, kul att höra :) Och tack själva för fint samarbete! Mvh Niklas
  • 2020-10-24

Frida L skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Köpte hus på Ekerö och uppskattade Susannes bemötande från första samtalet. Enkel och rak kommunikation, lätt att nå, snabba besked och en genuin vilja att göra både säljaren och oss nöjda.
    Har bara gott att säga! Läs mer
    2020-10-25 Susanne E svarar Frida L
    Hej Frida,
    Tack så mycket för rekommendationen!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i ert fantastiskt fina nya hus!
  • 2020-10-24

Patrick W skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Super trevlig säljare som fixat allt för mig under Corona pandemi.
    Kan varmt rekommenderas!
    /Patrick Läs mer
    2020-10-26 Malin S svarar Patrick W
    Hej Patrick!
    Stort tack för dina fina ord! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er lägenhet!
  • 2020-10-23

Sofia H skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Köpte lägenhet, trevlig mäklare med svar på alla frågor och tillgänglig på telefon Läs mer
  • 2020-10-21

Christina V skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Sålt fritidsboende på Ekerö.
    Mkt bra bemötande och kontinuerlig feed back på hur processen i budgivningen fortlöpte.
    Mkt tillgänglig; både för presumtiva köpare och för mig som säljare.
    Hjälp och idéer omkring bostadens skick och styling. Läs mer
    2020-10-21 Susanne E svarar Christina V
    Hej Christina,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen & för gott samarbete!
  • 2020-10-21

Annie R skrev om Daniel Andersson en del av MOHV Bromma
    Jag skulle sälja min första bostadsrätt och var därför rätt osäker på hur man skulle gå tillväga och vad jag kunde hoppas på för resultat. Daniel har varit en klippa genom hela processen, jag har upplevt honom som kompetent, trevlig och väldigt service minded. Han har alltid varit snabb på att svara på alla mina frågor och hjälpa till vid minsta lilla. Tack vare honom blev det en väldigt enkel process där han har tagit hand om ALLT. Dessutom med ett riktigt toppenresultat! Jag skulle varmt rekommendera Daniel som mäklare! Läs mer
    2020-10-22 Daniel A svarar Annie R
    Hej Annie!
    Tack snälla för den fina rekommendationen, och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet!
  • 2020-10-20

Anna Z skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Trevlig och kunnig, enkel att ha kontakt med. Läs mer
  • 2020-10-20

Henrik Mattias B skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Mycket bra! Fint samarbete och vilja Läs mer
  • Linus B

2020-10-20

Linus B skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Köpt en 3a i Blackeberg. Mäklaren har varit lätt att snacka med, han har varit bra på att ge information på ett snabbt och smidigt sätt. 5/5 upplevelse Läs mer
  • 2020-10-19

Robin F skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Sålde våran lgh. Niklas var helt grym, från start till mål med försäljningen. Han löste allt smidigt och bra. Läs mer
    2020-10-26 Niklas Bergsten svarar Robin F
    Kul att höra och tack själva för gott samarbete :) Mvh Niklas
  • 2020-10-18

Josephine T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Effektiv, lyhörd och får jobbet gjort. Jag är mycket nöjd med Daniel som mäklare och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-10-15

Kerstin Ö skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Niklas har sålt mitt radhus på ett utmärkt sätt. Jag är väldigt nöjd med all service och information som han har gett på ett professionellt sätt. Läs mer
    2020-10-26 Niklas Bergsten svarar Kerstin Ö
    Vad kul att höra Kerstin! Tack själv för gott samarbete :) / Niklas
  • 2020-10-15

Caroline C skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Niklas är min topp 10 mäklare 👍😃
    Jag kan rekomenderar Niklas till alla jag känner som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2020-10-26 Niklas Bergsten svarar Caroline C
    Åh men vad kul att höra :) Tack själv, du är en topp 5-säljare för mig ;) Hälsn Niklas
  • 2020-10-14

Jacob L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Bra 45678901234567890123456789 Läs mer
  • Alexander E

2020-10-11

Alexander E skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Sålt hus på Ekerö. Susanne är mkt engagerad, kommunikativ samt lyhörd. Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-21 Susanne E svarar Alexander E
    Hej Alexander,
    Tack för den fina rekommendationen. Jag önskar dig lycka till i din nya bostad!
  • 2020-10-10

Jonas G skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Vi sålde en lägenhet och allt gick bra från start till slut. Läs mer
    2020-10-26 Niklas Bergsten svarar Jonas G
    Kul att ni känner så, tack själva för samarbetet! Mvh Niklas
  • 2020-10-10

Eva B skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Snabb, effektiv, informativ.
    Affären i lås på3 dagar Läs mer
    2020-10-26 Niklas Bergsten svarar Eva B
    Tack själv! Det går ofta smidigt med trevliga spekulanter :) Mvh Niklas

Martin F skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Vi är mycket nöjda med Daniel som vår mäklare. Daniel var extremt proffesionell och hela försäljningsprocessen kändes enkel och okomplicerad. Mycket bra kommunikation under tiden från första mötet fram till avslutad försäljning. Läs mer

Frida S skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Ett gott bemötande och professionalism under hela köpprocessen. Alltid tillgänglig för att svara på frågor, en trygghet för en förstagångsköpare helt enkelt! Läs mer
    2020-10-12 Malin S svarar Frida S
    Hej Frida!
    Stort tack för din fina rekommendation, de uppskattas verkligen!
    Grattis till en superfin lägenhet! Vi ses på tillträdet!

Oskar S skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Niklas är mycket tillmötesgående och inger ett proffesionellt intryck! Vi har nu hittat våran drömlägenhet och vi uppskattade att vi kunde göra en snabb affär och att Niklas ordnade en visning och kontraktsskrivning samma kväll. Läs mer
    2020-10-26 Niklas Bergsten svarar Oskar S
    Tack själv Oskar! Kul att vi lyckades hitta en lgh till er som ni verkligen kommer trovas i :) Mvh Niklas

Åsa M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Vi köpte en etta till vår son , på södermalm . Vi fick mycket bra intryck av Daniel, han svarade på alla våra frågor som vi hade . Sen under kontraktsskrivningen fick vi ett lika bra bemötande som på visningen . Daniel svarade fort på våra mail frågor mm . Det är över 18 år sen sist som vi köpte en bostad och vi fick all hjälp som vi behövde . Med andra ord är vi mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-10-07

Linus M skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Köpte en lägenhet som Niklas sålde i Bromma på 46Kvm.

Niklas har varit reko från första början och även väldigt tydligt med vad som sker under processen.

Med tanke på den hjälpen och smidigheten som Niklas gav mig under buden samt visningen, anser jag honom som en pålitlig och duktig mäklare. Han hade koll på allting om lägenheten samt föreningen.

Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-26 Niklas Bergsten svarar Linus M
    Tack Linus, vad kul att höra :) Grattis till lägenheten och tack själv! Hälsn Niklas
  • 2020-10-05

Simon H skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Köpt kedjehus i Kälvesta.
    Seriöst intryck och ett tålmodigt hanterande av affären.
    Vi är köpare och har inte haft några särskilda förväntningar på säljarens rep. Nöjda med hur saker gått tillväga. Läs mer
  • 2020-10-02

Rafi M skrev om Deisam Sulayman en del av MOHV Bromma
    Jag har varit jätte nöjd med mäklaren. Deisam har varit engagerad och jag har fått bra med återkoppling av honom sedan start till slut. Försäljningen gick smidigt och båda partnerna blev nöjda. Jag upplevde att mäklaren gjorde ett professionellt arbete även när det kommer till fotograferingen av lgh.
    Jag kommer att rekommendera Deisam till alla Läs mer
  • 2020-10-01

Sarah R skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    Vi köpte lägenh via Jimmie Rönnbäck. Följande är vårt omdöme om hans uppdrag:
    - Snabb med svara på frågor med utförliga och konkreta svar.
    - Lött att nås både per mail och telefon.
    - Serös och ärlig.
    - Proffsigt
    - Fantastisk bemötande och trevlig
    - Rekomenderas! Läs mer
  • 2020-09-30

Thell Sigvard Gunder L skrev om Susanne Eriksson en del av MOHV Bromma
    Vi fick från början det bästa förtroende för våran mäklare, alltid glad och positiv och kunnig. Vi är mycket nöjda med affären Läs mer
    2020-10-21 Susanne E svarar Thell Sigvard Gunder L
    Hej Thell & Miriam,
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Jag önskar er lycka till i ert nya boende.
  • 2020-09-29

Magnus I skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Kompetent och inlyssnande med stort engagemang Läs mer
  • 2020-09-29

Cecilia N skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    Bostadsrätt
    Trevlig och proffsigt bemötande. Informativ. Läs mer
    2020-10-26 Niklas Bergsten svarar Cecilia N
    Tack själv och grattis till lägenheten! /Niklas
  • 2020-09-28

Joel W skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Malin är grym! Uppdaterade oss genom hela säljprocessen och vi var nöjda med slutpriset! Grymma bilder, enkel att samarbete med och nogrann i sitt arbete :) Stort Tack! Läs mer
    2020-09-28 Malin S svarar Joel W
    Hej Joel!
    Tusen tack för den grymt fina rekommendationen! Stort tack för ett jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet!
  • 2020-09-27

Dan G skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel är proffsig i sin närvaro och han inger trygghet från första stund. En smidig och snabb process med lokal stark kunskap ser jag i Daniel! Läs mer
  • 2020-09-24

Fredrik H skrev om Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    Köp bostadsrätt, mycket bra bemötande, kunnig om objektet.
    Professionellt bemötande på alla sätt. Läs mer
    2020-09-25 Malin S svarar Fredrik H
    Hej Fredrik! Tack så mycket för de fina orden! Hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte