Malin Siekkinen

Malin Siekkinen

Malin Siekkinen är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Malin Siekkinen har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Malin Siekkinen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Siekkinen har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

85 omdömen om Malin Siekkinen

Sedan starten hos Reco 2019
Martina T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Åkeshov

Bra, enkelt samarbete kunnig, bra mäklare!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Martina! Stort tack för din rekommendation! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!

Christian J
Traneberg

Malin gav ett professionellt och kunnigt intryck från dag 1. Tydlig, ärlig och enkel att ha att göra med genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne.

Svar från Malin Siekkinen

Tack Christian för ditt fina omdöme, uppskattar verkligen dina fina ord! Tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!

Linnea S
Traneberg

Fantastisk mäklare! Engagerad, driven och samtidigt ärlig. Hon var mycket pålitlig och kompetent!

Svar från Malin Siekkinen

Tusen tusen tack Linnea för dina fina ord! Blir jätteglad över att du tog dig tid att skriva ett omdöme! :) Tack för förtroendet att få förmedla er fina lägenhet!

Anton Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Traneberg

Bra bemötande, inte pushig, väldigt tillmötesgående med min förfrågan om extra visning. Kändes opartisk mellan oss och säljaren. Nöjd med affären.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Anton! Tusen tack för dina fina ord! Stort grattis till er fina lägenhet!

Ida S
Traneberg

Malin var supertrevlig, hjälpsam, positiv och engagerad i vår försäljning. Vi hade under hela processen nära kontakt och hon var alltid tillgänglig för frågor och liknande. Hon lade ner mycket tid på att vi skulle känna oss trygga i processen och kändes hela tiden transparent och på vår sida. Ett stort plus i kanten för att hon dessutom var engagerad i vårt köp av ny lägenhet, hjälpte oss att kolla på årsredovisningar etc. trots att det inte var det som vi anlitat henne för. Kommer definitivt vilja anlita Malin igen nästa gång vi säljer. Rekommenderas varmt!!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Ida! Tusen, tusen tack för dina fina ord och rekommendation! Grattis till er nya lägenhet och stort tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen :)

Els-Marie H
Åkeshov

Öppen informativ och ärlig och rak!

Svar från Malin Siekkinen

Stort tack för dina snälla ord! Grattis till köpet av en superfin lägenhet!

Shirin M
Åkeshov

Helt uppriktigt en FANTASTISK mäklare. Huvudet på skaft, erfaren och mycket trevlig samt omtänksam! Vi är mer än nöjda!

Svar från Malin Siekkinen

Tusen tack Shirin för ditt fina omdöme :) Stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen!

Alva E
Åkeshov

Jättetrevlig och har koll på läget! Hon har också stöttat både mig som köpare och säljaren mycket.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Alva! Tusen tack för dina fina ord! Grattis till din nya, fina lägenhet!

Karin R
Ulvsunda/Johannesfred

Malin är en kompetent och lyhörd mäklare. Snabb i återkoppling. Rekommenderar verkligen henne .

Svar från Malin Siekkinen

Hej Karin! Stort tack för dina fina ord, de uppskattas! Stort grattis till din nya lägenhet!

Elin A
Abrahamsberg

Malin har varit mycket bra att ha att göra med under mitt lägenhetsköp! Tillmötesgående, trevlig och påläst.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Elin! Tusen tack för dina fina ord och rekommendation :) Grattis till köpet av en toppen lägenhet!