Malin Siekkinen

Malin Siekkinen

Malin Siekkinen är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Malin Siekkinen har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Malin Siekkinen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Siekkinen har haft 13 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

91 omdömen om Malin Siekkinen

Sedan starten hos Reco 2019
Viveca S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

En glad och positiv Malin S är tydlig och saklig Bra Tjej

Kerstin W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Viksjö

Blev bemött på bästa sätt. Professionell och duktig i sitt yrke. Mycket trevlig och behagligt sätt.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Kerstin! Stort tack för dina fina ord, uppskattar att du tar dig tid för att skriva en rekommendation. Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen.

Tomas S
Viksjö

Var trevlig och förstående och hjälpsam. Hoppas att hon njuter av din uppgift som mäklare. Kommer ej på vad jag ska fortsätta skriva för att komma upp till 30 tecken. Det här kanske blir sista raden. Hon ska ha beröm, samt röda rosor!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Tomas! Stort tack för dina fina ord och din rekommendation! Stort grattis till er nya lägenhet!

Joanna H
Barkabystaden

Malin är lyhörd, noggrann, hjälpsam, målinriktad och har ett otroligt engagemang. Vi kände oss trygga genom hela processen och vet att vi fått bästa tänkbara hjälp. Högsta betyg!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Joanna! Stort tack för dina fina ord och rekommendation! Tusen tack för att jag fick förtroendet att få förmedla er fina lägenhet!

Madelaine L
Åkeshov

Proffsig genom hela resan från första kontakt till kontraktskrivning. Rutinerad och toppen i diskussioner om vilken strategi som ska antas.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Madelaine! Stort tack för din rekommendation & stort tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet!

Lena L
Häggvik / Sollentuna

Malin ger ett professionellt intryck och var lugn och trygg. Jag förväntade mig en professionell mäklare och Malin uppfyllde förväntningarna. Jag är mycket nöjd.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Lena! Stort tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och tack för din fina rekommendation!

Martina T
Åkeshov

Bra, enkelt samarbete kunnig, bra mäklare!

Svar från Malin Siekkinen

Hej Martina! Stort tack för din rekommendation! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!

Christian J
Traneberg

Malin gav ett professionellt och kunnigt intryck från dag 1. Tydlig, ärlig och enkel att ha att göra med genom hela processen. Jag kan varmt rekommendera henne.

Svar från Malin Siekkinen

Tack Christian för ditt fina omdöme, uppskattar verkligen dina fina ord! Tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen!

Linnea S
Traneberg

Fantastisk mäklare! Engagerad, driven och samtidigt ärlig. Hon var mycket pålitlig och kompetent!

Svar från Malin Siekkinen

Tusen tusen tack Linnea för dina fina ord! Blir jätteglad över att du tog dig tid att skriva ett omdöme! :) Tack för förtroendet att få förmedla er fina lägenhet!

Anton Ö
Traneberg

Bra bemötande, inte pushig, väldigt tillmötesgående med min förfrågan om extra visning. Kändes opartisk mellan oss och säljaren. Nöjd med affären.

Svar från Malin Siekkinen

Hej Anton! Tusen tack för dina fina ord! Stort grattis till er fina lägenhet!