Malin Siekkinen

• Kall R
    Kall R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-07-29

4:a
    Utmärkt mäklare. Väldigt personligt och har alltid en bra plan. Läs mer
    2020-07-30 Malin S svarar Kall R
    Stort tack för din rekommendation! Tack för förtroendet att få förmedla din fina lägenhet!
  • Evi K
    Evi K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-07-25

2.5:a
    Malin hjälpt mig otroligt mycket med att sälja min lägenhet!

Hon förstod mina behov från början, agerade snabbt och flexibelt!

Målinriktad, snäll och effektiv, med andra ord topp mäklaren! Läs mer
    2020-07-28 Malin S svarar Evi K
    Hej Evi!
    Tusen tack för dina fina ord! Tack för förtroendet att få sälja din lägenhet!
  • Marie T sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-03-26

Äppelviken
    Vi kände direkt förtroende för Malin vid vår första träff.
    Malin var engagerad och lyssnade mycket på våra synpunkter.
    Förberedelser, visning och kontraktsskrivning fungerade perfekt. Läs mer
    2020-03-27 Malin S svarar Marie T
    Hej Marie!
    Stort tack för dina fina ord! Och tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet!
  • Emily J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-03-23

Äppelviken
    Jag köpte en tvåa i Bromma av Malin. Mitt intryck av Malin är mycket positivt. Hon är snabb, tillgänglig och inlyssnande. Hon har en härlig energi och alltid ett väldigt trevligt bemötande! Läs mer
    2020-03-23 Malin S svarar Emily J
    Hej Emily!
    Tusen tack för dina fina ord! Uppskattar verkligen att du tog dig tid.
    Stort grattis till er fina lägenhet!
  • Maria H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-03-19

Riksby
    Jag har köpt en bostad i Bromma ( 2 rum på 53,5 kvm). Den ligger högst upp i huset.

Jag har blivit väldigt trevligt bemöt och fått svar på de frågor jag haft. Har blivit kontaktad när jag inte nått fram själv.

Har inte haft några jätte förväntningar mer än att alla människor i grund och botten ska bemöta andra med sunt förnuft. Vilket Malin har gjort mer än andra. Hon har varit positiv och uppmuntrande till mina frågor och väl undervisning.

Sammanfattningsvis har min upplevelse var väldigt bra. Trevligt bemöt, positivitet och alltid funnit till hands för frågor och svar när det behövts. Hon brinner för det hon gör och behandlar varje kund individuellt på rätt sätt. Läs mer
    2020-03-20 Malin S svarar Maria H
    Hej Maria!
    Stort tack för din fina rekommendation! Uppskattar verkligen att du tog dig tid! Stort grattis till din fina lägenhet!
    Vi ses på tillträdet!
  • Robin W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-03-14

Riksby
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Bromma. Malin var mycket proffsig genom hela vår försäljning. Påläst, förberedd och kunnig. Malin har hållit oss uppdaterade hela tiden och alltid svarat snabbt och väglett oss om vi hade några frågor eller funderingar. Högsta betyg! Läs mer
    2020-03-16 Malin S svarar Robin W
    Hej Robin!
    Tusen tack för att du tog dig tid, de uppskattas. Blir superglad av din fina rekommendation!
    Tack för förtroendet att få förmedla er fantastiska lägenhet!
  • Simone R köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-02-19

Kungsholmen
    Köpt bostadsrätt
    Mycket bra bemötande
    Förtroendeingivande
    Tydlig återkoppling
    Bra svar på många frågor Läs mer
    2020-02-20 Malin S svarar Simone R
    Hej Simone!
    Tusen tack för dina fina ord, bli så glad!
    Stort grattis till din nya lägenhet!
    Vi ses på tillträdet.
  • Kristina R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-02-18

Kungsholmen
    Malin är trygg och kunnig. Hon hittade rätt läge på en gång med oss. Vi har sålt en 3:a på Kungsholmen och det blev en spännande men lugn process. Läs mer
    2020-02-20 Malin S svarar Kristina R
    Hej Tina!
    Stort tack för ditt fina omdöme! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
  • Sara T
    Sara T sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-02-13

Åkeshov
    Vi fick hjälp av Malin att sälja vår bostadsrätt. Redan efter vårt första förutsättningslösa möte kände vi ett stort förtroende för Malin. Empatisk, engagerad, kunnig och professionell. Vi kände direkt att hon kommer ge oss det lilla extra - och det gjorde hon verkligen! Vi fick alltid snabb återkoppling på våra frågor och fick uppdateringar utan att behöva be om det. Malin var även behjälplig, på eget initiativ, när vi skulle köpa vårt hus vilket var oerhört uppskattat! Där gick hon utanför sitt uppdrag och servade oss till max. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare och vi kommer rekommendera henne till alla vi känner som ska sälja sin bostad! Läs mer
    2020-02-13 Malin S svarar Sara T
    Hej Sara!
    Stort tack för dina fina ord och varma rekommendationer! Tack för förtroendet att få förmedla er fina lägenheten, de har varit så roligt att samarbeta med er!
    Vi ses på frånträdet!
  • Caroline K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma

2020-02-07

Brommaplan
    Malin hjälpte mig att sälja min lägenhet som jag köpte när priserna var som allra högst. Hon lyckades både lugna och peppa mig igenom hela processen, och resultatet blev så mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på. Jag skulle rekommendera Malin till alla som vill ha en otroligt kunnig mäklare med förmågan att få en att känna sig trygg i en jobbig process. Läs mer
    2020-02-07 Malin S svarar Caroline K
    Hej Caroline!
    Tusen, tusen tack för dina fina ord och rekommendationen! Så roligt att hjälpa dig med försäljningen!
    Vi ses på tillträdet!

Senaste försäljningarna