Malin Siekkinen

Malin Siekkinen

Malin Siekkinen är mäklare på MOHV Bromma

Malin Siekkinen har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Malin Siekkinen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Siekkinen har haft 27 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 49 Läs vad Malin Siekkinen

• Johannesfred
    2021-07-19
    Malin visade stort engagemang och fanns tillgänglig för frågor under hela affären. Fick en egen visning av lgh då jag inte kunde gå på ordinarie visning!
    Rekommenderas starkt!
    Hej Joakim! Stort tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation! Och tack för dom fina orden. Grattis till din nya fina lägenheten! Trevlig sommar, vi ses i höst! Malin Siekkinen
    • Brommaplan
    2021-07-06
    Väldigt driven mäklaren, positiv och varm i bemötande, trevlig i kontakt. Vi skrattade en hel del:) hela processen kändes väldigt transparent
    Hej Ekaterina! Tack för dina fina ord! Och stort grattis till din nya bostad! Vi ses efter sommaren! Malin Siekkinen
    • Brommaplan
    2021-07-03
    Vi träffade flera mäklare inför vår försäljning och fastnade snabbt för Malin som kändes trevlig, trygg och transparent. Den känslan hängde med under hela vägen! Malin gjorde ett fantastiskt och ihärdigt jobb att sälja vår lägenhet till ett pris vi är väldigt nöjd med, alltid med ett leende!
    Hej Madelene! Stort tack för dina fina ord, uppskattas verkligen! Tack för förtroendet att få förmedla er fina lägenhet! Glad sommar så ses vi i september! Malin Siekkinen
    • Abrahamsberg
    2021-05-11
    Köpte en lägenhet av Malin i Abrahamsberg. Professionell visning och service, bra kommunikation och snabba svar på allmänna frågor. Visste hon inte svaret så återkom hon snabbt med ett svar. Uppskattar när mäklaren vågar säga att hen inte vet och kolla upp svar vid behov. Rekommenderar varmt.
    Hej Christoffer! Tusen tack för dina fina ord och rekommendation. Uppskattar verkligen att du tog dig tid! Stort grattis till en superfin lägenhet! Vi ses på tillträdet! Malin Siekkinen
    • Johannesfred
    2021-04-25
    Malin sålde vår 2:a i Johannesfred och hon var helt fantastisk på alla punkter. För det första var hon väldigt tålmodig med oss när vi var lite långsamma i starten; vår visning ägde rum 7 månader efter vårt första möte. När det sedan blev dags var hon också väldigt bra på att hantera två nervösa förstagångssäljare, vi kände aldrig att vi var oinformerade eller att det var svårt att få tag på Malin. Om man tittar på resultatet verkar hon även gått hem hos de potentiella köparna på visningarna. Rekommenderar alla dagar i veckan!
    Hej Evert! Stort tack för dina fina ord, blir verkligen jätteglad över att du tog dig tid att skriva en sådan fin rekommendation! Och tusen tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet! Malin Siekkinen
    • Åkeslund
    2021-03-22
    Mycket positivt. Jag har köpt lägenhet och känt mig uppmuntrad och sedd fast det egentligen är säljaren som är hennes (betalande) kund.
    Om jag någon gång ska sälja lägenhet eller om någon av mina vänner vill ha en rekommendation så kommer hennes namn ligga högt på listan!
    Hej Elly! Stort tack för dina fina ord, blir verkligen jätteglad över att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Grattis till en jättefin lägenhet! Malin Siekkinen
    • Kungsholmen / Fridhemsplan
    2021-03-08
    Malin är fantastisk! Vi är supernöjda med hela upplevelsen!
    Tusen tusen tack för dina fina ord Madeleine! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla er fina lägenhet! Malin Siekkinen
    • Riksby
    2021-02-24
    Tryggt och bra! Snabba återkopplingar under hela processen
    Hej Urban! Tusen tack för rekommendationen! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Malin Siekkinen
    • Riksby
    2021-02-22
    Vi köpte en jättefin mindre lägenhet.Vi fick efter våra önskemål komma på visning i efterhand då vi missat visningsdagarna. Vi blev mycket trevligt och kunnigt bemötta ,fick bra och snabba svar på våra frågor och hanteringen av köpet gick mycket snabbt och smidigt.
    Hej Eva! Stort tack för dina fina ord och er rekommendation! Och grattis till en jättefin bostad! Vi ses på tillträdet! Malin Siekkinen
  • Peter L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Siekkinen en del av MOHV Bromma
    • Kungsholmen / Fridhemsplan
    2021-02-22
    Sålt Sankt Eriksgatan 57 A, 3 tr en tvåa på 64 kvm. Det gick väldigt fort och enkelt. Ute på hem net på måndagen visad och såld på torsdagen samma vecka. Skrev köpekontrakt fredag förmiddag.
    Mäklaren var bra påläst och följsam under budgivningen.
    Ordning och reda såld på fredag!
    Hej Peter! Stort tack för dina fina rekommendation! Och tusen tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Malin Siekkinen