Malin Siekkinen är mäklare på MOHV Bromma

Malin Siekkinen har varit registrerad mäklare sedan 2010-07. Malin Siekkinen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Siekkinen har haft 20 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 66 Läs vad Malin Siekkinen

• Traneberg
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Malin! Positiv, rak och tydlig. Inga krusiduller. Lyhörd och tillgänglig.
    Rekommenderas!
    Tack Ulla för din fina rekommendation! Tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Malin Siekkinen
    • Abrahamsberg
    2022-04-10 Verifierad kund
    Trevligt, tillmötesgående och smidigt! Mycket kompetent och pedagogisk.
    Hej Eva!
    Stort tack för din rekommendation! Grattis till köpet av en superfin lägenhet!
    • Abrahamsberg
    2022-04-07 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med ett väl utfört uppdrag. Malin har tagit sig an affären med ett stort engagemang och smart strategi. Resultatet blev en fantastisk affär där jag som säljare känt mig trygg hela vägen in i mål. Jag kan inget annat än att ge mina varmaste och startade rekommendationer till att anlita Malin som mäklare för er framtida försäljning.

FLERA MALIN TILL BRANSCHEN 💫❤️
    Tusen tusen tack Sofie för dina fina ord och fantastiska rekommendation! Blir så jäkla glad!
    Tack för förtroendet att få förmedla din fina lägenhet!
    • Riksby
    2022-03-09 Verifierad kund
    Malin är väldigt proffsig och påläst! Jag kände mig trygg i min bostadsaffär med henne på min sida och jag är nöjd med resultatet! =) Rekommenderas
    Hej Alex!
    Stort tack för din fina rekommendation! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet.
    Vi ses i Juni!
    • Kungsholmen
    2022-03-02 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt och trevligt!
    Hej Julia!
    Tusen tack för din rekommendation! Och stort tack för att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet!
    • Kungsholmen
    2022-02-28 Verifierad kund
    Vänlig, kunnig och kommunikativ
    Hej Gustav!
    Stort tack för din rekommendation. Grattis till köpet av en superfin lägenhet!
    • Åkeshov
    2022-02-22 Verifierad kund
    Vi kan starkt rekommendera Malin som mäklare! Hon är kunnig, engagerad och lyhörd. Malin är en trevlig mäklare som levde upp till alla våra förväntningar. Vi kommer definitivt att anlita henne igen om vi säljer en bostad i området i framtiden!
    Tack Tanya för dina fina ord och rekommendation!
    Tack för förtroendet att få förmedla din fina lägenhet!
    2022-01-25 Verifierad kund
    Rekommenderar Malin varmt! Hela processen från första mötet till försäljning och kontraktsskrivande var väldigt proffsigt hanterat. Det märks att Malin är erfaren men också lyhörd för kundens önskemål. Hon kommer med goda råd och återkopplar ofta utan att vara pushig. Malin är också angelägen att vara påläst och insatt i säljobjektet inför visningen. Högsta betyg från mig!
    Hej Viveka!
    Stort tack för förtroendet att få förmedla din fina lägenhet!
    Uppskattar verkligen dina fina ord och rekommendation! Vi ses på frånträdet.
    2022-01-18 Verifierad kund
    Bra rakt igenom. Malin kändes proffsig och vänlig rakt igenom. Fick förtroende till Malin direkt.
    Hej Mats!
    Stort tack för dina ord! Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme.
    Grattis igen till en superfin lägenhet!
    • Johannesfred
    2021-12-03 Verifierad kund
    Positiv och glad. Snabb till handling.
    Hej Marcus!
    Tack för ditt fina omdöme! Tack för förtroendet att få förmedla din lägenhet!
    Vi ses till frånträdet!