Adam Behrer

Adam Behrer

Adam Behrer är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Adam Behrer har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Adam Behrer har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Behrer har haft 6 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

115 omdömen om Adam Behrer

Sedan starten hos Reco 2024
Beatriz M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Västra Skogen/Ingenting

Adam är trevlig och professionell. Han hade bra koll på området och hjälpte oss att sälja lägenhet på ett bra sett.

Nils D
Västra Skogen/Ingenting

Adam var engagerad och duktig på att kommunicera. Hade bra kännedom om lägenheter och priser i området. Trevligt och professionellt bemötande.

Konstantina R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Behrer en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Västra Skogen/Ingenting

Vi är mycket nöjda med Adam. Han svarade på alla våra frågor och var jätte hjälpsam. :)

Hani H
Skytteholm

"I highly recommend Adam! He had very good local knowledge. He was responsive, experienced and committed. He made the selling journey to the house much easier and delivered good results! Thank you for all your work!

Felix M
Solna Centrum

Jag rekommenderar starkt Adam! Han hade väldigt bra lokalkännedom som imponerade. Han var lyhörd, erfaren och engagerad. Han gjorde bostadresan betydligt lättare och leverade väldigt bra resultat! Tack för all ditt arbete!

Sara Erika S
Skytteholm

Han är trevlig och duktig kille!

Sarah B
Skytteholm

Jag köpte en lägenhet på Ankdammsgatan i Solna. Där Adam var ansvarig mäklaren, under förhandlingen har Adam varit närvarande och engagerad,. Och jag fick en professionellt intryck på honom under hela processen.

Nicklas W
Solna Centrum

Från första möte till kontraktsskrivning har Adam varit väldigt engagerad, kunnig och hjälpsam. Ser fram emot att få flytta in i min nya lägenhet!

Sebastian B
Västra Skogen

Adam var en fantastisk mäklare som tog sig tid och höll mig uppdaterad hela vägen. Han var vänlig och tillmötesgående, med god lokalkännedom och realistisk uppfattning om marknaden. Kan starkt rekommendera – jättenöjd!

Annica A
Västra Skogen

Jättefint bemötande, snabb kontakt tillbaka när jag ringde. Information om läget. Var bra. Supernöjda.