Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV MOHV Bromma Daniel Fredricson

Daniel Fredricson
en del av MOHV Bromma

Jag heter Daniel Fredricson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Arkitektvägen 2
168 30 Bromma — Visa karta

Vad tror Daniel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 95 kunder tycker om Daniel Fredricson

• Göran M
    Göran M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Vid vår försäljning i mitten av december var marknaden nervös pga av alla skriverier om hårdare amorteringsregler och krisande nyproducenter. Även mäklarna var nervösa.
    Daniel behöll ett professionellt lugn och visade prov på stort tålamod varför vi landade affären på önskad nivå. Med trevlig attityd och engagerad gjorde Daniel att också vi kände oss trygga trots att vi före försäljning redan köpt ny bostad. Tack! Läs mer
  • Stephanie S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel is an excellent broker - he was very helpful to us in our most recent purchase. He is very knowledgable about the market, fair in his dealings with both buyer and seller, friendly and professional in all his communications. When there was a delay in getting BRF approval, he regularly communicated with the board to make sure approval was moving forward. He is the 3rd broker we have met and he is among the best! I recommend him highly! Läs mer
  • Josefine O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Enkel och proffsig! Vi kom till en snabb affär. Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Fantastiskt bemötande. Kunnig,proffsig och vänlig. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Jan I skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel såg till att affären gick snabbt och förblev friktionslös, toppenmäklare! Läs mer
  • Magnus L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Han är i världsklass .
    Lätt att prata med, humor och väldigt proffsig på det han gör .
    Tar ansvar , lätt att nå om man har frågor m.m Läs mer
  • Erik P skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Hej. Även om processen inte är över än så har bemötandet varit väldigt bra. Tillmötesgående, gett oss den informationen som vi velat ha, har varit tillgänglig när vi undrat över saker eller velat se lägenheten som vi ville köpa även om det inte var visningstid. Läs mer
  • Christoffer H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Utmärkt. Trevlig , tillmötesgående och framförallt engagerad. Läs mer
  • Robert P
    Robert P skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel Fredricson was very knowledgable, helpful, and an excellent communicator during our buying experience. He was honest and professional throughout. He provided us a lot of solid data regarding other apartments that sold in our area, and that helped us justify an appropriate bid. Also, when the BRF approval took a little longer than expected, he communicated the BRF on a regular basis to make sure things were moving forward. He has a very friendly and outgoing personality. He is the 3rd broker we have worked with in our buying experiences and he is one of the best. We recommend him highly! Läs mer
  • Annie G skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Mitt intryck om Daniel förutom att han verkligen levererar köp & försäljning till väldigt bra resultat så är han otroligt jordnära, trevlig & duktig på sitt jobb , kan verkligen rekommendera honom starkt !! Läs mer
  • Olle S
    Olle S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Proffsig, rak och på alla sätt tydlig mot såväl oss som köparna Läs mer
  • Tommy P skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel gav ett lugnt, proffsigt och förtroendeingivande intryck Läs mer
  • Martina P skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel var både proffisionell och personlig och fick mig och min sambo att känna oss trygga. Läs mer
  • Sofia H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Jag fick väldigt bra bemötande av Daniel när jag köpte min lägenhet. Rekommenderar verkligen honom! Läs mer
  • Anders E skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Mycket korrekt bemötande och uppfyllde vår önskemål helt
    Hela försäljningen genomfördes mycket professionellt. Läs mer
  • Sophie H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Vi är jättenöjda med Daniel och har hela processen upplevt att han har stenkoll på läget och gör det han säger att han ska göra. Lugn och trygg att ha som mäklare och är en person som vinner tillit. Gick precis som vi önskade i vår försäljning. Bra mäklare att anlita! Läs mer
  • Erik G skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Som köpare upplevde jag att mäklaren var lite för på om att kontraktet skulle skrivas på NU, mem efter att själv ha sålt nu förstår jag att han måste det då många gärna drar sig ur affärer annars. Läs mer
  • Hanna T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Snabb och effektiv. Trevlig och pratsam, på ett bra sätt. Inte för säljig, positivt. Läs mer
  • Birthe S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Trevlig, personlig, förtroendeingivande, insatt Läs mer
  • Ludvig K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Han var jättebra! Trevlig, kunnig, snabb och tillgänglig! Läs mer
  • Mi-si Y skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel gav en seriös, kunnig och trevlig intryck. Läs mer
  • Viktor T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Jag kan absolut rekommendera Daniel. Han var engagerad genom hela processen, la upp en tydlig försäljningsplan, såg till att fotograftering och annonsering lyfte fram lägenhetens styrkor, professionell i sitt bemötande mot spekulanter och höll mig som säljare uppdaterad på ett bra sätt. Läs mer
  • Brf Folkungaträdet 5 L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Trevligt bemötande och väldigt hjälpsam. Transparent i sitt arbete och pålitlig. Läs mer
  • Nils M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Väldigt kunnig och tillmötesgående kille som hjälpte mig med både försäljning och köp av lägenhet.

Kan inte berömma honom nog! Läs mer
  • Balkis F skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Hej!
    Jag tycker att Daniel är en bra mäklare. Han är trevlig.
    Vi blev väl bemötta.
    Han var tillgängligt och jag fick snabbt besked på ett respektfullt och professionellt sätt.
    Jag är redo att anlita honom som mäklare igen.
    Jag skulle också rekommendera honom för andra.

Med vänliga hälsningar
    Balkis Faili Läs mer
  • Jonas H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Något mer engagerad, flexibel och snabbare att svara på frågor, innan signaturenn. Men över lag en väldigt bara upplevelse. Läs mer
  • Rasmus N
    Rasmus N skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Om du ska sälja din bostad så låt Daniel ta hand om den biten. Jag träffade tre olika mäklare inför min försäljning för att känna av vem jag fick störst förtroende för och Daniel stack ut. Dels föll MOHVS försäljningskoncept/strategi mig i smaken, men minst lika viktigt är hur förtroendeingivande mäklaren är som person. Och Daniel ingav förtroende direkt. Påläst, lugn, ambitiös, noggrann och rätt prioriteringar kände jag av redan första mötet. Och detta följde sedan med genom hela försäljningsprocessen. Dessutom alltid närvarande och svarar snabbt på mail och sms. Jag är mycket nöjd med mitt slutpris och jag är övertygad om att Daniel bidrog till detta. Han har en fingertoppskänsla kring vilka spekulanter som är värda att bearbeta mest sett till köpsignaler för att få till en bra budgivning. En skicklig mäklare kan absolut påverka slutpriset. Dels hur man är på själva visningarna, och dels hur sedan intresserade, och rätt, spekulanter bearbetas efteråt. I båda dessa moment tycker jag Daniel visar prov på grym skicklighet. Ett skolexempel på hur en mäklare ska vara. Och han är lika proffsig och coachande i båda relationerna, säljare kontra köpare. Fem solar! Läs mer
  • Thomas A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Lättsam, professionell, ambitiös Läs mer
  • Sonja H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    He was well informed, very kind and always helpful in any case. Läs mer
  • Mohammed A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Han är duktig och serviceinriktad Läs mer
    2017-01-18 Daniel F svarar Mohammed A
    Tack snälla för din rekommendation, hoppas du trivs uppe på våning 13! :) /Daniel
  • Hanna F skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Mycket engagerad och nytänkande mäklare som levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2017-01-18 Daniel F svarar Hanna F
    Tack för ert förtroende Hanna, önskar dig stort lycka till med allt framöver och tveka inte att kontakta mig igen vare sig det gäller sälj eller köp! /Daniel
  • Lennart G skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Jag intervjuade 6 st Mäklare innan jag bestämde mig om vem som skulle få uppdraget.
    Det stod klart att 2 st hade kunnande och säljupplägg som var genomtänkt.
    Det blev Daniel Fredricson på MOHV som fick uppdraget.
    Daniel genomförde uppdraget helt efter den plan han presenterade samt hade
    som person utmärkta säljegenskaper vilket resulterade till ett resultat mycket över förväntan. Läs mer
    2017-01-18 Daniel F svarar Lennart G
    Tack Lennart, det var en rolig utmaning att övertyga dig och jag är glad att jag fick chansen! Med bra ingredienser och ett hårt arbete kan man nå hur långt som helst och det visade sig i resultatet! Ta hand om dig och jag finns tillgänglig om det skulle vara något jag kan göra för er! :) /Daniel
  • Alessandro I skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    He is very good and professional. I'm happy how things went Läs mer
    2017-01-18 Daniel F svarar Alessandro I
    2017-01-18 Daniel F svarar Pia D
    Tack snälla Pia, hoppas allt är bra med dig och Jonas! :) /Daniel
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Grymt energirik och engagerad. Pålitlig och supertrevlig mäklare som vet var gränsen går mellan ett bemötande som är alldeles lagom säljande och aldrig "too much". Efter en smidig start med fotografering, styling och visning så drog budgivningen ut på tiden men Daniel höll lugnet och fick till ett grymt slutpris. Daniel rekommenderas varmt och jag kommer antagligen att anlita honom igen! Läs mer
    2017-01-18 Daniel F svarar Mattias F
    Vilka härliga ord Mattias, tack snälla! Jag blir glad och taggad för ännu fler utmaningar! Ser fram mot att få hjälpa dig igen! /Daniel
  • Annika B
    Annika B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Jag valde ut 5 st mäklare som jag träffade för intervju. Efter det stod det mellan 2 st mäklare, den ena var specialist i området och Daniel på MOHV var den andra. Det blev Daniel, mycket för att han var på "hugget" och beskrev sitt jobb på ett förtroendefullt sätt.
    Daniel genomförde säljprocessen precis så bra som han beskrivit vid vårt första möte, höll hela tiden fin kontakt och var tillgänglig för oss. Under budgivningen upplevde jag att Daniel var lika mån om spekulanterna som om mig som säljare. Det är en egenskap jag värderar högt då han ju faktiskt representerar mig som säljare i säljprocessen. Marknaden styr priset men jag tror att Daniels hantering vid slutförhandlingen gav det lilla extra vilket resulterade i ett för området rekordhögt slutpris. Läs mer
  • Johan skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Mycket kompetent och kommunikativ! Läs mer
  • Fredrik D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel genomförde försäljningen från start till mål på ett ypperligt sätt. Kanoninsats in i minsta detalj och med bra känsla för marknaden. Men mest av allt har han en personlighet som inger förtroende hos både köpare och säljare. Läs mer
  • Farhana J skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Professionell mäklare som är lika mån om sälja som köpare. Har enormt mycket tålamod och stressar aldrig upp sig eller säljaren. Plus i kanten att bilderna blir jättefina! Läs mer
  • Parviz K
    Parviz K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Mycket bra mäklare som gör allt för att kunden ska bli nöjd!
    Han har också visat mycket tålamod vid upprepade visningar. Läs mer
  • Stina K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    En mycket engagerad och förtroendeingivande mäklare som gjorde vår försäljningsprocess enkel och trevlig med ett mycket gott resultat. Kan varmt rekommendera Daniel! Läs mer
  • Örjan O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel är kunnig, målinriktad och lätt att prata med. Läs mer
  • Petter O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Jag är inte säker på vad frågan är. Om den är "kan du rekommendera Daniel som mäklare" så är svaret "ja". Läs mer
  • Fred B skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    En kunnig och proffessionellt mäklare.
    Väldigt nöjd med bostadsköpet utan att bli stressad. Jag rekommenderar honom till andra och önskar honom all lycka. Läs mer
  • Christian K skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    En oerhört hängiven och dedikerad mäklare som var engagerad i vår försäljning. Kan varmt rekommendera Daniel! Läs mer
  • Ulrika O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Trevligt och proffesionellt bemötande! Tog sig tid att kolla upp saker och var mycket tillmötesgående! Läs mer
  • Mats
    Mats skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Proffsigt intryck från första början med hög energi och driv. Läs mer
  • Emma L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Är supernöjd med den hjälp jag fick av MOVH Stockholm när jag skulle sälja min lägenhet! Daniel Fredricson gjorde ett grymt jobb och var väldigt professionell och duktig! Rekommenderar dom starkt! Läs mer
  • Carola T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Daniel representerade vår lägenhet på ett unikt, välarbetat och exklusivt sätt. Han ansträngde sig den extra milen för att sälja vår bostad och uppnå höga resultat.Kommunikationen var på tio hela vägen från början till slut. Vi skulle rekommendera honom till alla vi känner. Om vi någonsin säljer igen, hör vi gärna av oss till Daniel. Läs mer
  • Göran H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma
    Korrekt och proffessionellt, precis som man kan förvänta sig. Läs mer
Daniel Fredricson
Linus Johansson