Daniel Fredricson

• Malin B
    Malin B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-10-21

Mariehäll
    Har sålt en lägenhet genom Daniel Fredricson.
    Daniel har under hela processen varit extremt tillmötesgående och positiv till våra krav och önskemål. Han har konstant hållit oss uppdaterade med lägesrapporter och levererat över förväntan map slutpris.
    Kan starkt rekommendera MOHV och särskilt Daniel! Läs mer
  • Charlie O sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-10-19

Mariehäll
    Otroligt kompetent människa och mäklare! Läs mer
  • Ann-Katrin N sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-10-08

Abrahamsberg
    Daniel har sålt min lägenhet på 47 kvm i Abrahamsberg. Han är trevlig, proffsig och mycket noggrann. Jag ställer stora krav på tillgänglighet och återkoppling och Daniel uppfyller allt detta. Jag kunde alltid nå honom och han återkopplade alltid och hörde av sig när han skulle, alternativt talade om när han skulle göra det om han var upptagen.
    Trevlig, noggrann, serviceminded, jag vill verkligen rekommendera Daniel! Läs mer
  • Isak T
    Isak T sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-10-02

Abrahamsberg
    Sålde min lägenhet (2a), med lyckat resultat. Daniel är kunnig och gav ett proffsigt och positivt bemötande. Alltid snabb på att svara i telefon / mail.
    Satte rimliga förväntningar när processen drog igång och levde upp till dem.

Sammanfattningsvis en mycket bra mäklare! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Frida O sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-09-19

Telefonplan
    Sålt en bostad i söderort med Daniels hjälp. Daniel är proffsig, trevlig och gör sitt yttersta för att komma i mål enligt våra önskemål. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Miranda Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-07-30

Köpt bostadsrätt
    Vi fick mycket bra och professionell hjälp av Daniel i vårt köp. Vi upplever Daniel som kunnig och lösningsorienterad, samtidigt som han är lätt att nå och svarar snabbt. Vi kan varmt rekommendera Daniel som mäklare!
    Patrik Öhlund Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Sara H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-07-12

Nockebyhov
    Daniel har varit mycket hjälpsam när vi sökte ny lägenhet i Bromma. Han har underlättat beslutet och köpet genom att vara tillgänglig och flexibel för oss hela tiden. Han är hjälpsam och anstränger sig utan att vara för ”säljig” eller stressande. En utmärkt mäklare! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Andreas M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-07-01

Åkeslund
    Daniel hjälpte oss sälja vår 2:a i Bromma. Vi uppskattade att han är rak, väldigt enkel att prata med och alltid tillgänglig. Supernöjda! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-05-07

Åkeslund
    Daniel är jättetrevlig, proffsig och pålitlig. Han skötte försäljningen snabbt och smidigt med goda resultat! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Nina B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-04-23

Kungsholmen
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, trevligt sätt och kunde berätta om lgh på ett bra sätt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Ferievägen