Läs vad 182 Läs vad Daniel Fredricson

• 2021-01-14
    Fantastiskt bemötande när jag nu köpt bostad genom MOHV. Så trevliga, kunniga och enkla att ha att göra med. Jag kommer använda mig av Daniel & Mohv vid eventuell flytt i framtiden.
    Elin L
    • 42.0 m²
  • 2021-01-07
    Med stor insyn i branschen efter flertalet år som mäklare är Daniel ett sjävklart val. På ett effektivt sätt sålde han vår bostad inom en vecka till ett slutpris som vi är supernöjda med. Att tillägga verkar även köparna vara nöjda med affären.
    Linus J
    • 51.0 m²
  • 2021-01-05
    Köpt en bostadsrätt. Fick all information som jag efterfrågade och fixade extravisning utan problem. Toppen bra, tack!
    Jessica F
    • 4:a
    • 100.0 m²
    • Nockebyhov
  • 2020-12-09
    Enkel att ha att göra med. Förtroendegivande. Kunnig.

Vi är mycket nöjd med hanteringen av försäljningen samt det pris vi fick.

Skulle varmt rekommendera Daniel till andra som går i tankar att sälja!

/ V & C
    Ville E
    • 40.5 m²
    • Kungsholmen - Fredhäll
  • 2020-11-17
    Jag valde Daniel till att sälja min tvåa i Abrahamsberg för att han kändes pålitlig, trygg och kunnig. Allt det visade sig även stämma och jag är väldigt nöjd att jag valde honom. Jag uppskattar speciellt hans positiva inställning och vilja att göra en bra och rättvis affär, vilket även smittade av sig på mig.
    Calle H
    Calle H
    • 39.0 m²
  • 2020-11-13
    Supertrevlig och engagerad!
    Gjorde hela köpprocessen enkel och okomplicerad.

Rekommenderar Daniel starkt!
    Johan T
    • 39.0 m²
  • 2020-11-13
    Nu är inte allt klart än men hittills har Daniel skött sig exemplariskt. Det är mitt första bostadsköp och jag fick ett bra intryck redan vid första mötet och har inte upplevt några oklarheter kring affären. Så tveka inte på att höra av er om ni vill köpa eller sälja en bostad via Daniel!

/ Kim
    Kim V
    • 26.0 m²
  • 2020-11-12
    Daniel har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Väldigt proffsigt bemötande och jag har alltid känt att han tagit sig tid med mina frågor och funderingar!

Väldigt snygg annons, som gjorde extremt många intresserade av att kolla på lägenheten!

Att han sen lyckades sälja för betydligt mer än va jag någonsin vågar drömma om gör att han får absolut högsta poäng!

Vill du ha en seriös mäklare rekommenderar jag Daniel varmt!
    Annelie B
    Annelie B
    • 64.0 m²
    • Enskededalen
  • 2020-11-12
    Andra gången jag väljer att sälja med Daniel. Sålde en mini-tvåa på Lilla Essingen. Verkligen en toppenkille och toppenmäklare. Har stenkoll på alla delar i processen, är är alltid tydlig och rak men på ett ödmjukt och trevligt sätt. Skapar trygghet både för säljare och köpare.

Är mycket nöjd med Daniels insats och arbete med försäljningen.
    Mattias K
    • 34.5 m²
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
  • 2020-10-31
    Vi har köpt lägenhet och har under hela förloppet fått snabb återkoppling och svar på våra frågor. Daniel har även efter att vi bestämt oss och skrivit kontrakt varit nåbar för frågor och funderingar..Bemötandet har varit superbra vid alla tillfällen. När vi står inför nästa bostadsaffär kommer vi försöka anlita Daniel.
    Magnus L
    • 27.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte