Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV Bromma Daniel Fredricson
Daniel Fredricson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 129 Läs vad Daniel Fredricson

• Frida O sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-09-19

Telefonplan
    Sålt en bostad i söderort med Daniels hjälp. Daniel är proffsig, trevlig och gör sitt yttersta för att komma i mål enligt våra önskemål. Läs mer
  • Miranda Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-07-30

Köpt bostadsrätt
    Vi fick mycket bra och professionell hjälp av Daniel i vårt köp. Vi upplever Daniel som kunnig och lösningsorienterad, samtidigt som han är lätt att nå och svarar snabbt. Vi kan varmt rekommendera Daniel som mäklare!
    Patrik Öhlund Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Sara H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-07-12

Nockebyhov
    Daniel har varit mycket hjälpsam när vi sökte ny lägenhet i Bromma. Han har underlättat beslutet och köpet genom att vara tillgänglig och flexibel för oss hela tiden. Han är hjälpsam och anstränger sig utan att vara för ”säljig” eller stressande. En utmärkt mäklare! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Andreas M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-07-01

Åkeslund
    Daniel hjälpte oss sälja vår 2:a i Bromma. Vi uppskattade att han är rak, väldigt enkel att prata med och alltid tillgänglig. Supernöjda! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-05-07

Åkeslund
    Daniel är jättetrevlig, proffsig och pålitlig. Han skötte försäljningen snabbt och smidigt med goda resultat! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Nina B köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-04-23

Kungsholmen
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, trevligt sätt och kunde berätta om lgh på ett bra sätt. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Peter R sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-04-07

Beckomberga
    Skulle sälja min bostadsrätt. Var lite orolig i dessa tider men Daniel gav ett lugn o kom med härlig/positiv energi. Valde Mohv istället för dom ”stora” kedjorna. Hade en plan att dom tänker utanför boxen lite. Funkade jättebra, smidig och snabb affär. Var såå nöjd med bilderna/prospektet. Daniel återkopplade varje gång jag hade funderingar. Kanske inte dom billigaste på marknaden men man får kvalitet! Läs mer
  • Emma L
    Emma L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-04-04

Hagalund
    Jag har köpt en bostad i Solna .
    Telefon och mail Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Stephanie S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-04-04

Traneberg
    Väldig bra uppföljning och information hela vägen! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Petra S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-04-03

Södermalm