Daniel Fredricson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 145 Läs vad Daniel Fredricson

• Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-03-26

Birkastan/Vasastan
    Andra gången jag tar hjälp an Daniel, funkar utmärkt. Han jobbar Hårt och är engagerad för att göra en bra affär och lämnar inget åt slumpen. Han läser på och vet vad han säljer, man känner att han inte bara vill få det överstökat utan att det verkligen ska bli bra. Läs mer
  • Lydia M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-02-29

Huddinge
    Fick snabbt hjälp av mäklaren som ordnade privat visning. Väldigt trevligt och tillmötesgående Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Antonios L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-02-27

Kompetent och professionell! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Michael W köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-02-02

Gröndal
    Köpt en 2.a. Bra bemött av mäklaren som verkligen var lyhörd och verkade försöka göra sitt bästa för både mig och ägaren. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Fanny B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-01-06

Södermalm
    Daniel är en otroligt duktig mäklare som arbetar hårt för för att du som säljare ska bli nöjd. Han är mycket pedagogisk, har god kunskap om bostadsmarknaden och inger ett mycket stort förtroende.

Fanns tillgänglig under hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Ulrika K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-12-16

Hammarby Sjöstad
    Allt bra. Jag har köpte en 2:a i hammarby sjöstad.
    Väl bemött och allt funkade bra hittills. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Sebastian A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-12-09

Åkeslund
    Bra bemötande av mäklaren med information och hjälp av de frågor och funderingar jag hade Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Fredrik A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-12-06

Åkeslund
    Som köpare var han trevlig och korekt Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Robin K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-12-05

Åkeslund
    Daniel sålde min lägenhet i Bromma. Vi hade flera spekulanter redan innan visning tack vare hans breda kontaktnät och lyhördhet på andra visningar.

Jag kände mig lugn och säker genom hela processen.
    Daniel återkom med uppdateringar i jämna mellanrum och
    allt flöt på riktigt smidigt. Läs mer
    Daniel F gillar detta
  • Maria J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-12-02

Sundbyberg
    Är väldigt nöjd med upplevelsen. Bra bemötande, flexibel och trevlig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Stopvägen