Daniel Fredricson

Daniel Fredricson

Daniel Fredricson är mäklare på MOHV Bromma

Daniel Fredricson har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Daniel Fredricson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 197 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Fredricson har haft 62 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 197 Läs vad Daniel Fredricson

• Centrala Sundbyberg
    2021-06-20
    Lösningsorienterad och lättsam/trevlig att ha att göra med!
    2021-06-19
    Extremt bra bemötande. Snabb och tydlig service och information. Topp!
    • Centrala Sundbyberg
    2021-06-17
    Duktig och proffessionell. Men det kändes som om han hade andra affärer på gång samtidigt, så jag vet inte om min lägenhet fick tillräckligt med tid för att det skulle gå riktigt bra.
    2021-06-10
    Otroligt schysst och förtroendeingivande person. Vi är verkligen nöjd med hela processen!
    2021-06-10
    Blev otroligt bra bemött av Daniel och kände direkt ett förtroende för honom. Under hela processen har han varit ärlig och tydlig med oss. Som första gångs-köpare har det betytt väldigt mycket och vi är superglada över att just Daniel var den mäklare vi haft kontakt med.
    • Södermalm
    2021-05-28
    Vi är väldigt glada över att vi valde Daniel för att sälja vår lägenhet - trevlig, tydlig och kunnig. Han lät oss fundera och komma med egna slutsatser men när vi bad om guidning hade han bra inspel. Stark rekommendation med andra ord.
    • Liljeholmskajen
    2021-03-23
    Professionell, duktig och trevlig, väldigt nöjda kunder!
    • Liljeholmskajen
    2021-03-21
    Allt som man vill ha av en mäklare: rak, tillgänglig och ambitiös. Sen är vi väldigt nöjd med slutresultatet och det skadar inte!
    • Arenastaden
    2021-03-21
    Vi har anlitat Daniel för att sälja vår lägenhet och det var en dröm försäljning. Daniel är väldigt ambitiös, lyhörd, pålitlig och har en enorm erfarenhet i denna bransch. Det kändes väldigt trygg under hela processen och väldigt varmt rekommenderar Daniel till andra!
    • Arenastaden
    2021-03-17
    Proaktivt i budgivningen, snabbt svar och skapade positivt stress för alla budgivare samt säljare. Vi hade köpt en lägenhet genom en ganska tuff budgivning och vi är nöjda med Daniels insats.