Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV Bromma Daniel Fredricson
Daniel Fredricson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Daniel Fredricson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 102 kunder tycker om Daniel Fredricson

• Karin L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-02-17

Köpt en bostadsrätt . Han var ganska svår att få tag på när vi sökte honom Läs mer
  • Åsa A skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-02-15

Profesionell mäklare som vet hur man gör affärer på ett smidigt och lättsamt sätt. Han hade alltid svar på våra frågor och fick oss att känna oss helt trygga i köpet. Rekommenderar Daniel till alla! Läs mer
  • Rebecka T skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-02-14

Suverän mäklare. Uppriktig, proffsig och väldigt vänlig. Dessutom lättillgänglig, tillmötesgående och rolig! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Alexander D skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-02-14

Såld bostadsrätt i svår marknad. Trevlig och positiv mäklare. Läs mer
  • Tatjana C skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-02-13

Daniel har gjort ett riktig fantastiskt jobb med vår lägenhetsförsäljning. Bästa mäklare som jag har haft! Läs mer
    2019-02-14 Daniel F svarar Tatjana C
    Tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er Tatjana! Ni är ju kvar i området så jag ser fram mot att vi ses även framöver. Allt gott! /Daniel
  • Charlotte L skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-02-13

Sålt en 1:a på 25 kvm på Östermalm. Mycket nöjd med Mäklarens arbete och bemötande, rekommenderar till 100 %. Läs mer
    2019-02-13 Daniel F svarar Charlotte L
    Tack för rekommendationen Charlotte, ser fram mot att få besöka nya lägenheten så snart den är färdigrenoverad! :) /Daniel
  • Maria H skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2019-02-13

Supertrevlig, hjälpsam och alltid positiv. Kan inte ge annat än högsta betyg! Läs mer
    2019-02-13 Daniel F svarar Maria H
    Tack snälla för de fina orden Maria! Hoppas husbygget går bra och att livet på västkusten är toppen! :)

Allt gott!

Daniel
  • Göran M
    Göran M skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2018-02-27

Vid vår försäljning i mitten av december var marknaden nervös pga av alla skriverier om hårdare amorteringsregler och krisande nyproducenter. Även mäklarna var nervösa.
    Daniel behöll ett professionellt lugn och visade prov på stort tålamod varför vi landade affären på önskad nivå. Med trevlig attityd och engagerad gjorde Daniel att också vi kände oss trygga trots att vi före försäljning redan köpt ny bostad. Tack! Läs mer
  • Stephanie S skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2018-02-02

Daniel is an excellent broker - he was very helpful to us in our most recent purchase. He is very knowledgable about the market, fair in his dealings with both buyer and seller, friendly and professional in all his communications. When there was a delay in getting BRF approval, he regularly communicated with the board to make sure approval was moving forward. He is the 3rd broker we have met and he is among the best! I recommend him highly! Läs mer
  • Josefine O skrev om Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2018-01-29

Enkel och proffsig! Vi kom till en snabb affär. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Bromma

Daniel Fredricson