Daniel Fredricson
Registrerad mäklare sedan 2014-07-03
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 161 Läs vad Daniel Fredricson

• Filippa K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-07-23

2:a
    Köpt bostad i form av lägenhet med min partner. Vi blev väl bemötta av mäklaren med stor respekt. Han medlade bra, var driven och det var snabba och enkla puckar vilket vi uppskattade. Han tog oss och situationen seröst och skulle inte bli besviken om det blir han som sedan om några år säljer vår bostad. Läs mer
  • Hanna M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-07-22

2:a
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet - genomtänkt process, trevligt och bra bemötande med gott resultat och slutpris. Läs mer
  • Eric J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-07-21

2:a
    Jag var köpare, kände mig väl omhändertagen och uppfattade Daniel som att han genuint brydde sig om att alla skulle få en bra affär.

Han jobbade sent på kvällen under hans lediga helg för att fixa kontraktet. Mycket bra service! Läs mer
  • Filip L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-07-21

2:a
    Sålt bostadsrätt. Genomgående tät och personlig kontakt under hela processen. Fick i slutändan det pris vi ville ha pga strukturerat och bra arbete av Daniel! Rekommenderas. Läs mer
  • Nasra Mohamed A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-07-16

Arenastaden
    Daniel hjälpte oss att sälja vår lägenhet på 75 kvm. Han var proffsig, pedagogisk, mycket trevlig samt hade ett glatt humör. Vi var väldigt nöjda med Daniel och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Patric L sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-07-07

4:a
    Traneberg
    Väldigt positiv och proffesionell. Läs mer
  • Agnieszka Z köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-06-25

3.5:a
    Åkeslund
    Hej,
    Daniel Fredricson hjälpte mig vid köp av en lägenhet. Han är en professionell mäklare: trevlig och saklig.
    Jag bad honom att se lägenheten några gånger och han blev alltid tillmötesgående. Läs mer
  • Anna K sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-06-25

Traneberg
    Sålde en trea med hjälp av Mohv. Daniel var väldigt proffsig. Lugn och kunnig, en bättre mäklare hittar ni inte! Läs mer
  • Nils N köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-06-24

Åkeslund
    Köpt bostadsrätt

Daniel är en mycket bra mäklare, professionell och tydlig.

Extra plus för alla små lappar med beskrivningar av rummen som låg utlagda i lägenheten under visningen Läs mer
  • Dan Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma

2020-06-05

Arenastaden
    Får intrycket att denna mäklare är ordentlig och uppriktig. Dessutom trevlig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Tyska Bottens Väg