Daniel Fredricson

Daniel Fredricson

Daniel Fredricson är mäklare på MOHV Bromma

Daniel Fredricson har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Daniel Fredricson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 214 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Fredricson har haft 21 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 214 Läs vad Daniel Fredricson

• Traneberg
    2022-05-04 Verifierad kund
    I can highly recommend Daniel, he was very helpful and supportive throughout all the process, answered all my questions and doubts, he is quick in responding and easy to communicate to.
    When I will be selling this apartment, I think I know who could be the broker :)
    • Kungsholmen - Fredhäll
    2022-04-21 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande och agerande under hela processen. Levererade med hög kvalitet.
    • Årsta
    2022-02-19 Verifierad kund
    Flexibel ,snabb att svara på frågor.
    Rekommenderas
    2022-01-15 Verifierad kund
    Professionell, lugn och trygg. Jag kan starkt rekommenderar Daniel!
    2022-01-12 Verifierad kund
    Erfaren, ödmjuk, och skarp! Gav det lilla extra som får en att känna sig trygg genom hela processen.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Detta är andra gången vi anlitar Daniel för att sälja lägenheter och vi har båda gångerna varit väldigt nöjda, trots ganska olika objekt, områden och förutsättningar.

Andra gången var marknaden och utbudet tuffare men Daniel var genom hela processen positiv, kommunikativ, arbetade professionellt, metodiskt och vi kände ett stort förtroende hela vägen. Han gjorde det lilla extra för att få en affär att gå i lås. Efter att ha sett exempel på arbetsmetoder hos andra mäklare i närområdet var vi otroligt tacksamma kring vårt val!

Vi kan lämna våra varma rekommendationer, både för köpare och säljare, att använda Daniel och hans medarbetare på MOHV Bromma.
    2021-10-11 Verifierad kund
    Daniel var snabb, effektiv och trevlig. Han försökte hela tiden hitta lösningar som alla parter tjänar på och var väldigt hjälpsam med att t ex lösa P-plats.
    2021-10-10 Verifierad kund
    Daniel är ödmjuk och sympatisk samtidigt som han anstränger sig för att du som säljare ska få ut det bästa budet.

Han gör det där lilla extra som för andra mäklare kanske lämnas av lathet. Exempelvis:
    Han ringer det där extra samtalet för att se till att den nya köparen hittar lämplig parkeringsplatsen när det är den sista pusselbiten som skulle få köparen att lämna bud.

Vi är SÅ nöjda!
    2021-09-16 Verifierad kund
    Bra första möte med Daniel . Profesionell vid kundbemötandeoch vid försäljningen uppfylldes alla förväntningarna och lite till.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Försäljningen motsvarade alla förväntningar, bra mottagande 5 stjärnor!