Daniel Fredricson

Daniel Fredricson

Daniel Fredricson är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Daniel Fredricson har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Daniel Fredricson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 273 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Fredricson har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

273 omdömen om Daniel Fredricson

Sedan starten hos Reco 2015
Cecilia T
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Vinsta

Daniel var trevlig, hade ett gott bemötande, visade intresse för oss och var lätt att samarbeta med. Han hörde av sig kontinuerligt och uppdaterade oss. Daniel lyssnade på oss och vi upplevde att vi resonerade oss fram till vilka beslut som skulle tas.

Hans Oskar T
Vinsta

Nu har vi både köpt och såld med hjälp av Daniel och MOHV. Det har fungerat väldigt bra och vi kan varmt rekommendera Daniel . Hans engagemang,tillgänglighet och kunskap har varit ovärderlig för oss i processen. Oskar

Mats T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Fredricson en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Abrahamsberg

Mycket bra bemötande och bra dialog hela vägen genom försäljningsprocessen! Vid frågor/funderingar så återkom Daniel och hans kollega Adam direkt med svar. Kan starkt rekommendera MOHV och Daniel som mäklare!

Monica S
Abrahamsberg

Daniel Fredricson har lugnt, stabilt och prestigelöst skött försäljningen av min bostad. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare.

Berit H
Abrahamsberg / Åkeslund

Försäljningen av min lgh i Abrahamsberg var lång och utdragen troligen pga det bistra ekonomiska läget . Daniel har uppträtt mycket professionellt och vänligt under hela perioden. Alltid positiv och uppmuntrande vilket underlättade för mig mentalt och till slut gick det iallafall. Hälsningar Berit

Ulrika W
Beckomberga Söderberga Park

Daniel är mycket engagerad och kommunikativ. Vi hade hela tiden kontakt under "resans" gång. Han var lite över förväntan faktiskt. :)

Adam B
Aspudden

Daniel har varit professionell från start till mål. Jag var ute efter en smidig försäljning av min lägenhet och det var precis det jag fick. Daniel har skött processen exemplariskt och var en stor del i att det endast krävdes en visning innan lägenheten var såld. Rekommenderar verkligen!

Sonja O
Abrahamsberg

En mycket rolig och trevlig kille!! Han är ärlig i sin värdering och uppföljning. Det blir en trygg affär när han hjälper till. Superbra på uppföljning och återkoppling. Rekommenderar honom till alla som vill göra en trygg affär!!

Fredrik Å
Kungsholmen / Kristineberg

Trygghet med känsla. Har både köpt och sålt flera gånger med Daniel

Anneli M
Abrahamsberg

Daniel har ett vänligt bemötande, stor kännedom om området och arbetar oerhört professionellt. Har tidigare köpt av och nu sålt via Mohv som jag varmt kan rekommendera.