Lovisa Ek

Lovisa Ek

Lovisa Ek är mäklare på MOHV Bromma

Lovisa Ek har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Lovisa Ek har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Lovisa Ek har haft 15 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 21 Läs vad Lovisa Ek

2022-09-25 Verifierad kund
    From the first contact by phone, Lovisa was very sympathetic and willing to help.
    As this was our first purchase of property outside our country of origin, I had several questions, and she, with a lot of knowledge and willingness to help, was simply fantastic.
    I'm sure it wouldn't have come to fruition so smoothly if it weren't for how she handled the negotiation.
    Thanks, Lovisa! You rock!
    2022-09-25 Verifierad kund
    Lovisa was very helpful and helped us with guidelines for the purchase of our first house in Sweden!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Kände mig jättetrygg med Lovisa som mäklare. Lyhörd och jag kände mig delaktig genom hela processen.
    Hon lyckades leva upp till mina förväntningar trots dessa tider.
    Skulle verkligen rekommendera Lovisa vidare.
    • Beckomberga
    2022-07-25 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Flexibel och duktig på att kommunicera. Nöjd med priset jag fick för lägenheten.
    • Beckomberga
    2022-07-11 Verifierad kund
    Jättekunnig och väldigt hjälpsam. Mitt första köp och hon vägledde mig på ett tryggt sätt. Supertrevlig och jättebra med uppföljning samt kontaktade dagligen med statusrapporter. Toppbetyg!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Super Proportionell, väldigt hjälpsam, kunnig och flexibel.
    Tusen tack för allt så länge, vi gör ju klart affären i Oktober så hoppas att allt håller :)
    Tack
    2022-06-21 Verifierad kund
    Lovisa efterlevde alla förväntningar och gjorde ett utmärkt jobb
    2022-06-17 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande, trevliga snack och alltid tillgänglig.
    2022-06-10 Verifierad kund
    Lovisa på MOHV är mycket tillmötesgående och professionell. Är mycket nöjd under förloppet med affären.
    Eva Hammarlind
    2022-05-28 Verifierad kund
    Att sälja en bostad är både spännande och stressigt. Många faktorer spelar in. Ibland är tajmingen bra och ibland inte. Att hitta en bra köpare är viktigt, men att hitta rätt köpare kan vara ännu viktigare. Det gör upplevelsen tryggare både för den som säljer och köper. Lovisa hittade rätt köpare åt mig. En person som kommer trivas i min lägenhet och som var villig att betala bra för den. Hon har varit en trygg närvaro genom hela processen och har visat både tålamod och viljestyrka. Lovisa har ett lugnt och metodiskt arbetssätt och är otroligt påläst och proffsig. En tumregel för en bra försäljning brukar vara att fördela tiden och arbetet jämt före, under och efter. Lovisa har koll på detta och tar försäljningen hela vägen in i mål. Kan varmt rekommendera!