Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV Bromma Jimmie Rönnbäck
Jimmie Rönnbäck

• Joakim S
    Joakim S sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-05-24

Minneberg
    Jimmie hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hela processen var väldigt smidig, professionell och trygg. Jag kan verkligen rekommendera Jimmie starkt! Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Christoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-05-22

Minneberg
    Vi tog kontakt med Jimmie vid försäljningen av vår lägenhet då han säljer väldigt mycket i vårt område och med goda resultat. Det märks att han har full koll på området och han utnyttjade sitt goda kontaktnät vid försäljningen och sålde den utanför den öppna marknaden till ett kanonpris.

Jimmie är noggrann, tydlig, lugn och mycket påläst. Rekommenderas varmt!

Jag jobbar själv som mäklare, så förväntningarna är alltid höga på kollegor i branschen. Jimmie uppfyllde alla mina förväntningar och skötte försäljningen exemplariskt på alla sätt. Tack för ett jättebra jobb!
    /C och Y Läs mer
  • Jacob S köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-05-17

Traneberg
    Trevligt bemötande, tillgänglig, flexibel! Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Ingela F sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-04-29

Traneberg
    Vi har både köpt och sålt lägenhet av Jimmie Rönnbäck. Han är en seriös och erfaren mäklare. Tydlig och lösningsorienterad.
    Han inger förtroende och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Stefan L köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-04-26

Köpt 2 rok.
    Jimmies bemötande: Proffsigt och hjälpsamt. Han levde verkligen upp till mina förväntningar. Vi är supernöjda med både kommunikationen med Jimmie och köpupplevelsen i stort. Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Johanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-04-26

Traneberg
    Jag har sålt min bostad och Jimmie har företrätt mig som säljare¨på ett mycket professionellt sätt. Han vet vad han håller på med och det känns bra. Läs mer
  • Sofie Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-04-25

Jag har köpt en lägenhet av Jimmie. Bra dialog och trevlig bemötande! Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Martina J sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-04-22

Traneberg
    Mycket professionell och djupt kunnig som mäklare och i detta fall speciellt kring Tranebergs-området. Sympatisk, behaglig och en person med "grit". Ger mina varmaste rekommendationer till denna mycket professionella mäklare. Läs mer
  • Guido H sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-04-16

Minneberg
    Jag är mycket nöjd med mäklarens insats, professionellt bemötande och träffsäker känsla för marknadsläget. Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Liisa Marie I köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-04-15

Minneberg
    Jag kan varmt rekommendera Jimmie till någon som behöver mäklare för att sälja eller köper bostad! Läs mer

Senaste försäljningarna

Svartviksslingan