Jimmie Rönnbäck

Jimmie Rönnbäck

4.6 i betyg av 64 omdömen

Jimmie Rönnbäck är mäklare på MOHV Bromma

och har varit registrerad mäklare sedan 2006. Jimmie Rönnbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 64 omdömen sedan 2019-04-09. Jimmie Rönnbäck har haft 76 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 65% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 64 Läs vad Jimmie Rönnbäck

• Trevlig och kunnig, enkel att ha kontakt med.
    Anna Z sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2020-10-20
    • 71.5 m²
    • Kungsholmen
    2020-10-20
  • Vi köpte lägenh via Jimmie Rönnbäck. Följande är vårt omdöme om hans uppdrag: - Snabb med svara på frågor med utförliga och konkreta svar. - Lött att nås både per mail och telefon. - Serös och ärlig. - Proffsigt - Fantastisk bemötande och trevlig - Rekomenderas!
    Sarah R köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2020-10-01
    • 71.5 m²
    • Kungsholmen
    2020-10-01
  • Köpt en lägenhet. Trevligt och proffesionellt bemötande. Snabb och korrekt information löpande.
    Per J köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2020-09-11
    • 59.0 m²
    • Nockebyhov
    2020-09-11
  • Vi har köpt en bostadsrätt i Minneberg genom Jimmie. Vi fick ett mycket gott bemötande och en proffsig hantering genom processen. Förväntningarna var även just detta. Sammanfattat är vi mycket nöjda och rekommenderar Jimmie.
    Johan H köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    • 68.5 m²
    2020-08-31
  • Vi har köpt lägenhet och sålt hus med hjälp av Jimmie. Vi vill varmt rekommendera honom. Han är proffsig,påläst,duktig att förhandla och inte minst mycket trevlig!
    Marianne V sålde sitt hus med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    • 191.0 m²
    • Spånga Sundby
    2020-08-31
  • Sålt min bostadsrättstvå i Traneberg och fick både ett personligt och proffsigt bemötande. Jimmie var lösningsorienterad med olika alternativ och bra bollplank under hand. Möjliggjorde att hitta vårt nästa hem! Bästa rekommendationerna!
    Elena R
    Elena R sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2020-08-11
    • 2:a
    • 40.0 m²
    • Traneberg
    2020-08-11
  • Jimmie sålde vår lägenhet åt oss och var väldigt trevlig och personlig genom hela processen. :) Som en bonus lyckades han få till en försäljning som blev väldigt bra. Både för oss som säljare och köpare. Rekommenderar Jimmie varmt.
    Elin W sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2020-07-16
    • 2.5:a
    • 63.0 m²
    2020-07-16
  • Tycker Jimmie var väldigt bra, trevlig och saklig!
    Fredrik E köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2020-07-08
    • 2.5:a
    • 63.0 m²
    2020-07-08
  • Bra och snabba återkopplingar på samtal.
    Per G köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2020-07-07
    • 61.5 m²
    2020-07-07
  • Köpte av Jimmie. Är alltid lugn, proffsig och väl påläst! Tar sig tid för att köparen skall känna sig trygg. Kan minneberg som ett rinnande vatten :)
    Susanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    2020-06-01