Jimmie Rönnbäck
Registrerad mäklare sedan 2006-01-04
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 55 Läs vad Jimmie Rönnbäck

• Susanna S köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2020-06-01

Minneberg
    Köpte av Jimmie. Är alltid lugn, proffsig och väl påläst! Tar sig tid för att köparen skall känna sig trygg. Kan minneberg som ett rinnande vatten :) Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Katrin W köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2020-05-28

Köpt en lgh i Sundbyberg . Vi blev mycket bra bemötta av Jimmy. Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Christer P köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2020-05-26

Sundbyberg
    Vi har köpt Hamngatan 29B i Sundbyberg (4:a på 106 kvm).
    Vi blev mycket väl bemötta av Jimmie som på ett lugnt och trovärdigt sätt beskrev objektet och hanterade hela överlåtelseprocessen inkl budgivning mm. Vi fick stort förtroende för Jimmie. Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Elisabeth S sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2020-05-26

Sundbyberg
    Allt fungerade väldigt smidigt fr början till avtal. Lätt att ha att göra med enkel dialog Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Fredrika T köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2020-04-26

2:a
    Minneberg
    Köpte en bostadsrätt. Jimmie var väl påläst och kunnig om både lägenhet och område. Allt sköttes väldigt proffsigt från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Linnea B sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2020-04-22

Minneberg
    Vi är så nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Jimmie skötte det galant o över förväntan! Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Linnéa H sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2020-03-26

Traneberg
    Sålde vår lägenhet i Traneberg med hjälp av Jimmie. Kände oss trygga hela vägen och är överlag mycket nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Mia P köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-10-20

Beckomberga
    Jimmy Rönnbäcks bemötande kändes lugnt och tryggt. Han var till god hjälp när det det vid första skrivningstillfället dök upp problem för mig, som gjorde att vi behövde boka om tiden för avtalsskrivning till en annan dag. Jag är verkligen glad att han gjorde sitt bästa, så att lägenhetsaffären kunde genomföras ett par dagar senare. Tack ! / Mia Persson Norbäck Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Vivian D sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-10-19

Beckomberga
    Jimmie får 10 poäng av 10 möjliga! Vi fick ett SÅ proffsigt bemötande genom hela proceduren, då vi sålde vår bostadsrätt. Trots att en del hinder uppstod på vägen kände vi oss trygga genom hela försäljningsprocessen då Jimmie hanterade allting lugnt och metodiskt!
    Jimmie motsvarade alla våra förväntningar och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Simon C köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-09-09

Minneberg
    Hjälpsam till en bra och snabb affär! Läs mer

Senaste försäljningarna

Tyska Bottens Väg