Jimmie Rönnbäck

Jimmie Rönnbäck

Jimmie Rönnbäck är mäklare på MOHV Bromma

Jimmie Rönnbäck har varit registrerad mäklare sedan 2006-01. Jimmie Rönnbäck har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.6. Jimmie Rönnbäck har haft 83 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 79 Läs vad Jimmie Rönnbäck

• sålde sitt hus med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma
    • Gräsåker
    2021-05-02
    Vi fick ett bra bemötande och all den service som vi förväntade oss i samband med att vi sålde vårt radhus.
    2021-04-30
    Strålande service oavsett vilket objekt som ska visas. Vid minsta problem har Jimmie löst det. Säker på sin sak och snabba puckar
    2021-04-30
    Min upplevelse av Jimmy som mäklare var otroligt bra! Kan varmt rekommendera honom för er nästa affär.
    Han var proffsig, trevlig och kunnig.
    2021-04-01
    Professionell och pålitlig! Ska du sälja i Minneberg är han din man för jobbet. Skulle inte tveka att anlita honom igen.
    2021-03-29
    Vi har haft förmånen att både ha köpt lägenhet (två gånger) genom Jimmie och sålt med Jimmie (med prisrekord!).
    Det jag tycker utmärker Jimmie är stor proffesionalism, värme och mycket kunskap. Han är även superbra på att återkoppla och följa upp även när man själv är seg :). Han har alltid varit transparant och tydlig med fördelarna och nackdelarna med både ens egna objekt och andra objekt och den ärligheten har jag uppskattat både som köpare och som säljare.

Vi har även uppskattat att Jimmie alltid varit behjälplig när vi har haft behov av att bolla tankar kring objekt även om det inte varit hans objekt. Känns tryggt att kunna prata med en mäklare som både kan området och har lång erfarenhet.

För oss som bor i Minneberg, ser jag ingen som helst anledning att använda en annan mäklare. Vi kommer anlita Jimmie när det blir dags för vår nästa försäljning.
    2021-03-21
    Jimmie är proffs ut i fingerspetsarna!
    Kunnig, lyhörd, mycket trevlig! Vi är nöjda över förväntningarna med försäljningen av vår lägenhet
    2021-03-20
    Mycket seriös och förtroendeingivande. Vill verkligen det bästa för både köpare och säljare. Skulle definitivt anlita Jimmie igen.
    2021-02-18
    Vi har haft mycket bra kontakt med Jimmie under en längre tid när vi letat lägenhet i Minneberg. Jimmie har alla de egenskaper som vi uppskattar hos en mäklare och vår bild är att han är lika omtyckt av köparsidan som säljarsidan. När vi så småningom säljer kommer vi definitivt anlita honom!
    • Nockebyhov
    2021-01-20
    Vi har köpt en lägenhet och sedan sålt vår villa genom Jimmie Rönnbäck.
    Det hela har fungerat jättebra tack vare all praktisk hjälp från honom. Jimmie är verkligen proffsig och mycket hjälpsam.
    Vi kan varmt rekommendera fastighetsmäklare Jimmie Rönnbäck
    • Nockebyhov
    2021-01-14
    Köpt nypoduktion.
    Bra bemötande och påläst på objektet