Jimmie Rönnbäck

Läs vad 48 Läs vad Jimmie Rönnbäck

• Mia P köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-10-20

Beckomberga
    Jimmy Rönnbäcks bemötande kändes lugnt och tryggt. Han var till god hjälp när det det vid första skrivningstillfället dök upp problem för mig, som gjorde att vi behövde boka om tiden för avtalsskrivning till en annan dag. Jag är verkligen glad att han gjorde sitt bästa, så att lägenhetsaffären kunde genomföras ett par dagar senare. Tack ! / Mia Persson Norbäck Läs mer
  • Vivian D sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-10-19

Beckomberga
    Jimmie får 10 poäng av 10 möjliga! Vi fick ett SÅ proffsigt bemötande genom hela proceduren, då vi sålde vår bostadsrätt. Trots att en del hinder uppstod på vägen kände vi oss trygga genom hela försäljningsprocessen då Jimmie hanterade allting lugnt och metodiskt!
    Jimmie motsvarade alla våra förväntningar och vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • Simon C köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-09-09

Minneberg
    Hjälpsam till en bra och snabb affär! Läs mer
  • Christina J sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-09-07

Minneberg
    Söker du Brommas bästa mäklare, då kan du sluta leta! Du har nu hittat honom ☝🏻 Läs mer
  • Pedro F
    Pedro F skrev om Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-08-25

Verifierad kundrelation
    when we polited disagreed to continue working with him Läs mer
    Paula H, Pedro F gillar detta
  • Thomas R köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-08-23

Nockebyhov
    Trevligt, smidigt, bra bemötande. Vi köpte en bostadsrätt. Läs mer
  • Hanna O sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-07-18

Kristineberg
    Jimmie är professionell, fötroendeingivande, tydlig och effektiv. Jag rekommenderar honom varmt och skulle anlita honom igen. Läs mer
  • LOVISA D
    LOVISA D sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-07-09

Beckomberga
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jimmie och är väldigt nöjda med hans jobb. Svarar alltid väldigt snabbt och lättsam att kommunicera med. Även om affären tog ett tag så var processen smidig och vi lyckades få bra betalt för lägenheten. Läs mer
  • Frank G sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-06-30

Traneberg
    Vi har både köpt 2016 och sålt 2019
    via Jimmie och det har fungerat bra.
    Han var lite svår att få tag i ibland.
    Kanske telefonen som saknade talsvar Läs mer
  • Alexandra A köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-06-30

Traneberg
    Vi köpte en lägenhet och blev lurade på överlåtelseavgiften som vi enligt avtal inte skulle stå för. Under tiden när vi har försökt få upprättelse har mäklaren varit väldigt dålig med att återkoppla och det slutade med att vi inte fick tillbaka våra pengar. Läs mer
    Pedro F gillar detta

Senaste försäljningarna