Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Abrahamsberg MOHV Bromma Jimmie Rönnbäck
Jimmie Rönnbäck
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-07 - 2019-06

Läs vad 41 Läs vad Jimmie Rönnbäck

• Lovisa D sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-07-09

Beckomberga
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jimmie och är väldigt nöjda med hans jobb. Svarar alltid väldigt snabbt och lättsam att kommunicera med. Även om affären tog ett tag så var processen smidig och vi lyckades få bra betalt för lägenheten. Läs mer
  • Frank G sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-06-30

Vi har både köpt 2016 och sålt 2019
    via Jimmie och det har fungerat bra.
    Han var lite svår att få tag i ibland.
    Kanske telefonen som saknade talsvar Läs mer
  • Alexandra A köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-06-30

Traneberg
    Vi köpte en lägenhet och blev lurade på överlåtelseavgiften som vi enligt avtal inte skulle stå för. Under tiden när vi har försökt få upprättelse har mäklaren varit väldigt dålig med att återkoppla och det slutade med att vi inte fick tillbaka våra pengar. Läs mer
  • Christine S sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-06-25

Minneberg
    Jimmie är både kompetent och trevlig. Förtroendegivande, lätt att ha att göra med. Infriade mina förväntningar helt. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Raziye D köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-06-22

Minneberg
    Vi bemött väldigt trevligt och artigtsätt av honom. Han lyssnade på vad vi sagt och svarade ärligt och öppet på frågor. Det är viktigt att en mäklare gör klart för både köpare och säljare vad som gäller om undersökningsplikt, lagfartskostnad, handpenning, vad ett kontrakt innebär etc. och såklart det gjorde han. Vi är väldigt väldigt nöjd med hans tjänst.
    Vi tackar honom för allt!
    Raziye Durukan Läs mer
  • Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-06-01

Minneberg
    Proffsig, tydlig, trevlig, informativ Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-05-24

Minneberg
    Jimmie hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hela processen var väldigt smidig, professionell och trygg. Jag kan verkligen rekommendera Jimmie starkt! Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Christoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-05-22

Minneberg
    Vi tog kontakt med Jimmie vid försäljningen av vår lägenhet då han säljer väldigt mycket i vårt område och med goda resultat. Det märks att han har full koll på området och han utnyttjade sitt goda kontaktnät vid försäljningen och sålde den utanför den öppna marknaden till ett kanonpris.

Jimmie är noggrann, tydlig, lugn och mycket påläst. Rekommenderas varmt!

Jag jobbar själv som mäklare, så förväntningarna är alltid höga på kollegor i branschen. Jimmie uppfyllde alla mina förväntningar och skötte försäljningen exemplariskt på alla sätt. Tack för ett jättebra jobb!
    /C och Y Läs mer
  • Jacob S köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-05-17

Traneberg
    Trevligt bemötande, tillgänglig, flexibel! Läs mer
    Jimmie Rönnbäck gillar detta
  • Ingela F sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmie Rönnbäck en del av MOHV Bromma

2019-04-29

Traneberg
    Vi har både köpt och sålt lägenhet av Jimmie Rönnbäck. Han är en seriös och erfaren mäklare. Tydlig och lösningsorienterad.
    Han inger förtroende och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Senaste försäljningarna

Rörläggarvägen