Niklas Bergsten
Registrerad mäklare sedan 2007-11-27
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-08
2019-09 - 2020-08

Läs vad 45 Läs vad Niklas Bergsten

• Daniel G sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-09-20

2:a
    Ytterst professionellt och tryggt bemötande från Niklas.
    Under försäljningen av vår lägenhet så fanns det en genomgående närvaro och samarbetsvillighet!
    Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Gabriella J sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-09-20

2:a
    Kompetent, driven, lyhörd och proaktiv. Mycket nöjd med samarbetet! Läs mer
  • Carl K sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-09-11

3:a
    Jag sålde min lägenhet med Niklas och är mycket nöjd med det. Niklas är mycket professionell i sitt bemötande, bra på att förhandla och att hitta lösningar.
    Jag var tydliga med vilka mål och förutsättningar som jag hade för min försäljning och Niklas hjälpte mig ta fram en vinnande strategi. Det märks att Niklas har en lång erfarenhet av försäljning och jag kände mig väldigt trygg med honom under hela förloppet. Läs mer
  • Andreas O köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-09-09

3:a
    Köpt ny bostad genom Niklas och MOHV.
    Ett gott bemötande och lösningsorienterad approach att ro affären i land. Läs mer
  • Svante B sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-09-07

3:a
    gott bemötande, proffsigt intryck Läs mer
  • Staffan S köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-09-05

Köpte en 3a på 79 kvm.
    Bemötandet var trevligt. Anledningen till att det inte blev 5/5 var att jag kände mig lite som en i mängden. Läs mer
  • Patrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-09-03

3:a
    Vi sålde en lägenhet i Bromma.
    Det som gjorde att vi valde Niklas som mäklare är att han har ett lugn som vi inte upplevde från andra mäklare. Genom hela processen kommunicerade han väldigt bra med oss och satte rätt förväntningar. Vi blev också väldigt nöjda med slutpriset. Rekommenderar starkt Niklas! Läs mer
  • Khaldon H köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-08-29

6:a
    Vi betalade det högsta priset i området. Man borde vara missnöjd men vi är riktigt glada. Niklas tipsade oss om saker vi skulle kolla upp och lämnade ut all info och letade reda på allt som vi undrade över. Verkligen topp! Läs mer
  • Georgios P sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-08-29

6:a
    Vi har fått hjälp av Niklas två gånger (sålde lägenhet och sen hus), båda gånger under utmanande omständigheter i marknaden och det gick helt utmärkt! Niklas är en duktig lyssnare som med djup förståelse kundernas behov och problem och genom hög professionalitet och fokus levererar han fantastiska resultat.
    Att ge Niklas fem stjärnor i recensionen är det minsta vi kan göra. Rekommenderas absolut! Läs mer
  • Erik V sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-08-22

3:a
    Niklas sålde vår lägenhet i Blackeberg. Professionell och förtroendeingivande mycket genomtänkt försäljningsstrategi. Goda kunskaper om marknadsläge och vilken förväntning man kan ha på prisläge. Snabb på att återkoppla genom processen. Vi är mycket nöjda! Läs mer

Senaste försäljningarna

Karen Blixens gata