Niklas Bergsten

Niklas Bergsten

Niklas Bergsten är mäklare på MOHV Bromma

Niklas Bergsten har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Niklas Bergsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Bergsten har haft 55 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 89 Läs vad Niklas Bergsten

2021-06-10
    Väldigt trevlig och uppmärksam mäklare. Bra kontakt och ingenting att anmärka på. Rekommenderas!
    2021-06-10
    Professionellt och trevligt. Mycket tillmötesgående och snabba.
  • Adam B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    2021-06-10
    Jag valde Niklas som mäklare för att jag upplevde honom som både erfaren och hungrig att nå resultat och är väldigt glad för det valet. Niklas gör allt för att nå resultat och göra mig nöjd. Han har en tydlig struktur och la upp en plan tillsammans med mig efter mina önskemål. Han tog sig an uppdraget med en fantastisk energi och hunger och utförde allt exemplariskt. Jag kommer definitivt använda mig av Niklas i framtida bostadsförsäljningar.
    • Bromma Norra Ängby
    2021-06-10
    Det var väldigt smidigt och professionellt att jobba med honom. Han hade med sig väldigt effektiva och jättebra strategier att få det bästa pris till vår lägenhet.Tillsammans med jättebra kännedom av området och bästa inredning tips blev det en super kombination!

När vi sålde vår lägenhet fick vi faktiskt mer pengar än det vi önskade!
    Skulle tilläga att vi hade försökt med en annan mäklare firma innan honom men det blev ingen sälj även om vi var beredda att gå ner i priset.

Jag skulle absolut rekommendera honom om du vill få din bostad sold, det kommer att bli värt det, jag lovar!
    • Ulvsunda
    2021-06-07
    Sålde vår lägenhet med Niklas. Han har under hela processen varit mycket noggrann och lyhörd. Varit ett bra bollplank och jobbat på outtröttligt. Vi är mycket nöjda!
    • Ulvsunda
    2021-06-07
    Niklas är lugn och metodisk men också uthållig och påläst. Han har alltid superkoll på förening och lägenhet och är lokalt förankrad i Bromma/Ekerö. Jag lämnar mina varmaste rekommendationer för Niklas.
    • Bromma Norra Ängby
    2021-06-03
    Köpt en tvåa på 48kvm. Mäklaren var proaktiv och kom med bra förslag på lägenheter efter att jag varit på en visning tidigare. Såg till att jag hade alternativ inom min prisklass och såg till att jag skulle vara nöjd. Lite hektisk ibland men överlag en bra affär.
    • Blackeberg
    2021-06-02
    Vi har sålt våran 2a på karen blixens gata 7. Hela upplevelsen har varit professionell och känts trygg hela vägen till sålt objekt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Lundhagen
    2021-06-01
    En mycket lyhörd mäklare som uppvisade en yrkesstolthet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma
    • Bromma Eneby
    2021-05-31
    Niklas är trevlig, professionell, kunnig och har bra tillgänglighet vilket jag tycker är viktigt som mäklare. Kan bara rekommendera er att köpa och sälja via Niklas Bergsten och Mohv!