Niklas Bergsten

Niklas Bergsten

Niklas Bergsten är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Niklas Bergsten har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Niklas Bergsten har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 198 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Bergsten har haft 38 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

198 omdömen om Niklas Bergsten

Sedan starten hos Reco 2019
Amanda L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Beckomberga

Vi är jättenöjda, bra bemötande och allt gick väldigt smidigt!

Stefan E
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Träkvista

En mycket säker och duktig mäklare som får en stå stadigt kvar på marken när man gör den största affären som privatperson. Om jag hamnar i en situation igen att man måste sälja bostad, så är det Mohv och Niklas jag kontaktar. Mvh Stefan

Oscar R
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Träkvista

Niklas inger ett stort förtroende och besitter god kunskap om marknaden. Stort tack för hjälpen Niklas!

Linus T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Blackeberg

Tillmötesgående och kommunikativ mäklare som väl företräder dig vid din fastighetsaffär

Lena J
Sånga-Säby

Niklas Bergsten är seriös, mån om att försäljningen ska bli bra. Han sätter sig väl in i allt som är viktigt vid en försäljning. Det känns tryggt att låta honom ta hand om försäljningen samtidigt som han stämmer av med mig som kund att vi är överens. Niklas lägger ner mycket tid och energi att ro försäljningen i land. Tack vare att han var så bra när jag köpte mitt hus för 12 år sedan, ville jag att han skulle ta försäljningen nu. Niklas kan bara få högsta betyg!

Stipe C
Blackeberg

Great experience, Niklas is very approachable and professional

Anna T
Brunna

Otroligt professionell och noggrann! Tillgänglig och lyhörd. Absolut den bästa mäklaren jag anlitat.

Robyn A
Lundhagen

Vi köpte ett hus och fick otroligt bra stöttning av Niklas genom hela affären. Vi fick en väldigt bra bemötande, snabba svar och bra hjälp när vi hade frågor. Niklas är mycket professionell och det kändes som att han var både säljarens och köparens mäklare, där alla blev nöjda!

Sten Erik Daniel S
Lundhagen

Väldigt bra bemötande. Niklas ger ett genomgående professionellt och vänligt bemötande och vi uppfattade honom hela tiden som både ärlig och opartisk vilket vi som köpare uppskattar väldigt mycket. Svarstiderna var även väldigt korta och vi fick bra stöttning.

Julia Z
Riksby

Väldig proffesionell och hjälpsam! Mycket bra återkoppling efter varje visning och dialog om försäljning. Har haft Niklas som mäklare 2 ggr och rekommenderar starkt