Niklas Bergsten

Anna F köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-05-30

5:a
    Bromma Beckomberga
    Niklas är ödmjuk, lyhörd och professionell Mäklare som får både köpare och säljare att känna sig trygga i affären. Dessutom är han snabb och väldigt trevlig. Han gjort affär med honom tre gånger och det funkar alltid perfekt. Läs mer
  • P-A K skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-05-29

Vi har sålt en villa och köpt ett parhus. Niklas har genom hela processen varit noggrann, seriös och effektiv. Läs mer
  • Anna Birgitta Kristina K skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-05-29

Sålt villa och köpt bostadsrätt.
    Niclas har bemött oss på ett proffsigt och vänligt sätt.
    Han har med andra ord uppfyllt våra förväntningar. Läs mer
  • Sofie N sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-05-17

1.5:a
    Råsunda
    Jag fick hjälp av Niklas Bergsten på MOHV att sälja min lägenhet, en 1,5a i Solna.
    Niklas har utfört alla delar inför och under försäljning på ett utmärkt sätt vilket gjort att jag känt mig mycket nöjd och trygg under alla steg i processen. Det har under hela tiden varit enkelt att hålla kontakt med Niklas och jag har verkligen känt mig delaktig i alla steg.
    Jag kan verkligen rekommendera Niklas till dem som framöver planerar att sälja sin bostad :) Läs mer
    2020-05-18 Niklas Bergsten svarar Sofie N
    Tack Sofie! Kul att du känner så. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig :) Hälsn Niklas
  • Martin S köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-04-29

2:a
    Blackeberg
    Mycket professionellt och trevligt bemötande. Återkommer alltid snabbt vid eventuella frågor. Läs mer
    2020-05-18 Niklas Bergsten svarar Martin S
    Tack själv Martin! Mvh Niklas Bergsten
  • Ingrid G köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-04-24

Lilla Essingen
    Vi fick en privat visning av Niklas till lägenheten, en 3:a på lilla Essingen. Vi hade en del frågor och de som han inte kunde svara på tog han reda på och återkom via telefon. Han tog sig tid att vid första visningen visa oss runt i alla utrymmen som tillhör fastigheten. Han ordnade även ett snabbt avslut och sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med handhavandet. Läs mer
    2020-05-18 Niklas Bergsten svarar Ingrid G
    Tack Ingrid, vad kul att ni känner er nöjda! :) Hälsn Niklas
  • Gunnar B köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-04-24

Lilla Essingen
    Än så länge ett proffesionellt och trevligt bemötande och handläggande!
    Det gällde en lgh på Lilla Essingen, Sthlm
    Mvh Gunnar Blomquist Läs mer
    2020-05-18 Niklas Bergsten svarar Gunnar B
    Tack, vad kul att höra :) Mvh Niklas
  • Fredrik B skrev om Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-04-21

Niklas sålde min lägenhet i Bromma och allt gick jättesmidigt från början till slut. Mycket bra lokalkännedom och han hade även koll på allt om föreningen. Kändes tryggt. Köpt nytt i Bromma och fick även där hjälp med råd och tips från Niklas. Nästa gång jag säljer är det definitivt han som får hjälpa mig igen! Läs mer
    2020-04-22 Niklas Bergsten svarar Fredrik B
    Grymt, tack! :) Jag hjälper jättegärna till även nästa gång såklart! Mvh Niklas
  • Birgitta H sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-04-12

Norra Ängby
    Niklas sålde min lägenhet i Bromma mitt under Coronakrisen och skötte det på ett proffsigt sätt och med stort engagemang. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-04-22 Niklas Bergsten svarar Birgitta H
    Det var kul att höra, tack så mycket för det och för trevligt samarbete! Mvh Niklas
  • Ylva M sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bergsten en del av MOHV Bromma

2020-04-04

4:a
    Abrahamsberg
    Jag har både köpt stuga och sålt en bostadsrätt med Niklas Bergsten, som jag upplever som en mycket engagerad och professionell mäklare. Läs mer
    2020-04-08 Niklas Bergsten svarar Ylva M
    Tack för det Ylva :) Du vet vart jag finns om det är något. Trevliga kunder hjälper man gärna! Mvh Niklas

Senaste försäljningarna

Bäckbornas väg