Adam Ulfung

Adam Ulfung

Adam Ulfung är mäklare på MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg

Adam Ulfung har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Adam Ulfung har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-08 och har fått 284 omdömen med ett betyg på 4.9. Adam Ulfung har haft 8 försäljningar sen 2024-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-02 - 2024-03

284 omdömen om Adam Ulfung

Sedan starten hos Reco 2024
Freddie L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Råsunda/Vasalund

Jag är supernöjd med Adam som mäklare! Otroligt proffesionell, ärlig, tydlig och alltid tillgänglig. Han var mycket engagerad under hela försäljningen och väldigt noga med allt i säljprocessen. Skulle absolut rekommendera Adam som mäklare!

Michal C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Ulfung en del av MOHV Bromma/Solna/Sundbyberg
Skytteholm

Adam was super helpful and always available. He lead the whole process in a calm and organized way. I highly recommend him!

Azadeh G
Ritorp/Norra Frösunda

Extremt trevlig, lyhörd, rak och effektiv! Uppskattas att det blev en snabb och smidig affär för oss som inte bor i Stockholm

Laura A
Råsunda/Vasalund

Jag tycker att Adam har varit en otroligt professionell mäklare som har hjälpt mig som köpare enormt. Han är flexibel i sina tider och återkommer snabbt med svar på alla mina frågor. Han lägger upp processerna vid visning och underskrift på ett välplanerat sätt så att man verkligen förstår vad som händer. Jag känner att det var en av de bästa visningarna jag har varit på bara för att han hade planerat och förberett den så bra med alla dokument, mätare mm. Kändes också proffsigt att han hade alla underlag organiserade i sin...

Larysa K
Gamla Råsunda

Very pleasant person, doesn't lie and/or mislead, doesn't act aggressive, always communicates professionally. Creates a sense of respect and trust. Knowledgeable about the property.

Sofia S
Gamla Huvudsta

Jag har varit supernöjd med Adam under hela processen, han har kunnat svara på alla frågor och alltid varit tillgänglig. Som köpare har jag känt mig trygg och Adam har levt upp till alla förväntningar!

Ann-sofie M
Solna Centrum

Fungerade utmärkt. Trevligt ordnat vid visningen av lägenheten och bra och effektivt arbete vid kontraktsskrivning.

Lars Christer Andreas G
Råsunda/Näckrosen

Förtroende,seriös och bra mäklare!

Annika J
Solna Centrum

Adam upplevs som oerhört professionell och kunnig. Han kan verkligen sitt Solna, där vi både köpt och sålt bostadsrätt via Adam. Vi förväntade oss en relativt snabb försäljning men det gick smidigare och snabbare än förväntat och Adams tankar och uppfattning om hur affären skulle bli överträffade våra förväntningar. Mycket bra skött från start till mål. En mycket trevlig och professionell person!!

Linda N
Gamla Råsunda

Tydlig kommunikation och duktig säljare genom hela processen