Malin Ivinger

Malin Ivinger

Malin Ivinger är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Malin Ivinger har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Malin Ivinger har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Ivinger har haft 15 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 20 Läs vad Malin Ivinger

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Ivinger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Riksby
    2022-09-27 Verifierad kund
    Superbra stöd i samband med min försäljning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Ivinger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Traneberg
    2022-08-22 Verifierad kund
    Malin hjälpte mig i köpet av en kanonlägenhet i Traneberg; hon har varit trevlig, engagerad och tillmötesgående genom hela processen. Kan varmt rekomenderas!
    • Riksby
    2022-08-04 Verifierad kund
    Otroligt hjälpsam och gjorde verkligen allt för att få min lägenhet såld. Lätt att prata och diskutera olika alternativ med.
    Allt bara positivt och rekommenderas varmt!
    • Åkeslund
    2022-05-31 Verifierad kund
    Bra bemötande, tillgänglig vid frågor och stöd genom hela processen.
    • Annedal
    2022-03-18 Verifierad kund
    Malin är informativ, snabb och effektiv.
    • Abrahamsberg
    2022-03-18 Verifierad kund
    Malin är driven och jobbar hårt, hon kommer med bra rekommendationer och är alltid snabb med kommunikationen när det finns ny information
    • Annedal
    2022-03-17 Verifierad kund
    Malin gjorde ett strålande jobb i samband med lägenhetsförsäljning.

Jag kan varmt rekommendera Malin och är mycket nöjd med hela processen från första träff till annonsering och försäljning av bostaden.

Malin har varit transparant i kommunikation både med oss som säljare men även köparen. Värderingen var satt väldigt högt, men trots försäljningen var mitt i Ukraina krisen fick vi mer än vi trodde.
    • Äppelviken
    2022-03-10 Verifierad kund
    Jag hade ett bra första möte med Malin, fick snabbt en bild av en mycket målmedveten, självsäker och driven mäklare. Hennes starka egenskaper samt ett bra och genomtänkt upplägg fick mig att anlita Malin. Hon har varit noggrann med alla detaljer kring försäljningen, varit hela tiden lyhörd för mina önskemål och engagerad hela vägen till försäljningen som skedde en vecka före visning. Rekommenderas
    • Äppelviken
    2022-03-08 Verifierad kund
    Ordnade en snabb och smidig affär. Hon offrade en ledig dag för att få allt att gå i lås. Tack
    • Ulvsunda
    2022-02-27 Verifierad kund
    Malin lade upp en bra plan med att först ta in spekulanter på förhandsvisning för att känna av hur stort intresset var för ett visst pris vilket gav en bra indikation på vilket utgångspris som var lämpligt att gå ut med när den sedan kom till öppen visning. Malin levde upp till våra förväntningar och var bra på att besvara de eventuella frågor spekulanterna hade samt att hon stämde av och uppdaterade oss under hela försäljningsprocessen på ett bra sätt. Malin bemästrade även den inte alltid så enkla sista förhandlingen som krävdes för att få igenom en försäljning där båda köpte och säljare var nöjda.