Malin Ivinger

Malin Ivinger

Malin Ivinger är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Malin Ivinger har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Malin Ivinger har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 5.0. Malin Ivinger har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Malin Ivinger

Sedan starten hos Reco 2021
Andreas G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Ivinger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Blackeberg

Malin hjälpte oss som köpare av en lägenhet, och vi är otroligt nöjda med hennes bemötande och genuina engagemang! Malin är trevlig och professionell, klar och tydlig i sin kommunikation, lyhörd och uppmärksam. Hon gör det där lilla extra som gör att du som kunder känner dig trygg och väl omhändertagen. Vi kan varmt rekommendera henne!

Lina M
Blackeberg

Vi är väldigt nöjda med Malin som mäklare när vi köpte vår nya lägenhet! Hon var engagerad, tydlig och öppen i sin kommunikation, trevlig, förtroendeingivande och löste saker snabbt och gav det lilla extra för att affären skulle bli bra.

Romualdo Antonio U
Söderberga Allé

Malin gjorde det till en riktig smidigt process. Vi kände oss trygga hela vägen!

josef b
Ulvsunda

Mycket trevlig, proffsig och framåt! Rekommenderar starkt!

EMANUEL C

Jag hade nyligen nöjet att ha Malin som mäklare, en otroligt professionell mäklare! När jag sålde min lägenhet. Hennes kunskap och engagemang lämnade aldrig någon fråga obesvarad. Malin strävar efter att alla ska vara nöjda, vilket verkligen speglas i hennes arbete. Jag är mycket nöjd med min upplevelse och rekommenderar varmt Malin till alla som söker en seriös och dedikerad mäklare.

Malin I gillar detta
Björn Olle C

Vi rekommenderar Malin till alla som letar mäklare! Hon hjälpte oss med att hitta boende i Annedal med expertis om läge, marknaden och direktkontakt med bank för bolån.

Malin I gillar detta
Natalia Paola C
Åkeslund

Super! Bra dialog hela vägen.

Christina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Ivinger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Riksby

Malin har bemött mig med mycket värme och stor entusiasm från den första kontakten till dagens datum då min lägenhet är såld. Det har varit en ynnest att anlita en så kunnig mäklare som Malin. Min förväntan var att få min pärla till lägenhet såld av en skicklig mäklare, och det fick jag. Jag kan varmt rekommendera Malin till andra. Christina Nordlander

Sofia N
Annedal

Malin har alla egenskaper en fantastiskt bra mäklare ska ha; kunnighet, fantastiskt bemötande, förmåga att få kunden att känna trygghet, professionalitet på alla plan. Den som anlitar henne får en person som verkligen brinner för sitt yrke. /Sofia

Filip B
Blackeberg

Malin Ivinger är en mäklare av världsklass. Hon hjälpte mig och min sambo att hitta vårt drömhem. Otroligt hängiven till sitt jobb och gav alltid en känsla av att man kan räkna med henne. Rekommenderar verkligen Malin superstarkt!