Pär Gunnarsson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-06 - 2020-05

Läs vad 130 Läs vad Pär Gunnarsson

• Marie Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-11

Eneby
    Pär har hjälpt till att sälja vårat hus. Som mäklare tror jag inte man kan hitta en mer trovärdig proffesionell mäklare i Stockholm.
    Han har en trovärdighet och ett proffesionellt engagemang i det han gör. Han är också enormt kunnig. Vi bestämde för flera år sedan att det var Pär som skulle sälja vårat hus då vi mött honom vid flera tillfällen då vi själva var ute och jagade hus. Ja vi är MYCKET nöjda. Läs mer
  • Kai Lasse Ilmari H sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-09

Ulvsunda
    När jag frågade bekanta om vilken mäklare dom rekommenderar så svarade alla Pär Gunnarsson. En tidigare granne sa ”Det finns bara en mäklare att använda i Bromma och det är Pär”.

Pär sålde mitt hus i en friktionsfri affär till utvald köpare. Smidig och snabb affär utan en massa öppna visningar.

Är väldigt nöjd med Pärs insats och rekommenderar honom. Läs mer
  • Niklas O
    Niklas O sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-02

4:a
    Beckomberga
    Vi har just sålt vår tredje bostad med hjälp av Pär. Lika nöjda den här gången som tidigare. Läs mer
  • Christian Mattias G sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-29

Bällsta
    Duktig, trevlig och professionell mäklare som har fullständig koll på sitt lokalområde. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marie L köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-29

Bromma Kyrka
    Pär är en väldigt lyhörd och flexibel mäklare, och det är tydligt att han har stor erfarenhet såväl från området som uppdraget. Vi är mycket nöjda köpare. I framtiden är han ett självklart val om vi vill sälja. Läs mer
  • Bo Peter W sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-29

Bromma Kyrka
    Vi sålde vårt hus i Bromma Kyrka efter att haft kontakt med Pär under 2 år.
    Pär har varit tålmodig o uthålligt stöttat oss i alla samtalr om de lägenheter vi hittat genom åren
    När vi väl hittade vad vi ville ha så skötte han hela upplägget med försäljningen på ett tryckt o bra sätt.
    Ska vi sälja igen så finns det bara en mäklare för oss, som vi varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Joachim A sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-23

Bra, glad, ödmjuk, positiv, serviceorienterad äkta, fokuserad mäklare, säljare och person. Läs mer
  • Ingmarie S sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-01

Norra Ängby
    Sålt ett radhus med Pärs hjälp. Pär har alltid en positiv inställning, kompetent, kunnig och är snabb på att återkoppla hur arbetet fortskrider. Han fick ihop affären skickligt, en nöjd säljare och en nöjd köpare. Läs mer
  • Sven Åke Georg S sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-01

Norra Ängby
    Sålt en bostad. Vi fick ett bra bemötande och engagemang. Läs mer
  • Claes Joachim Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-07-25

Bromma Kyrka
    Blev personligt, uppriktigt och professionellt bemött vid en mycket smidig villaförsäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg