Pär Gunnarsson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 117 kunder tycker om Pär Gunnarsson

• Lars H sålde sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Sålt villa på Stora Essingen
    Pär Gunnarsson hade ett bra bemötande och gjorde ett professionellt intryck genom hela processen. Pär visade stor kompetens under själva budgivningsprocessen. Slutpriset överträffade vår förväntan. Pär svarade upp mot vår förväntansbild och eftersom slutpriset blev högre än väntat så blev vår totalupplevelse mycket positiv. Läs mer
  • Katarina Ö sålde sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag kan verkligen rekommendera Pär Gunnarsson. Han är en otroligt professionell mäklare, mycket kunnig och seriös som skapar förtroende både hos säljare och hos spekulanter och köpare. Han återkopplar hela tiden och håller en uppdaterad om vad som händer. Pär höll i budgivningen på ett exemplariskt sätt och slutresultatet överträffade våra högsta förväntningar. Ska ni sälja en bostad i Bromma eller på Essingeöarna - anlita Pär! Läs mer
  • Catharina H sålde sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anlitade Pär för att sälja mitt hus i Norra Ängby. Valde han för att han kändes ärlig, kompetent, rak och tydlig.
    Proffsigt bemötande och utförande hela affären igenom. Kunde inte valt bättre mäklare! Läs mer
  • Kenneth T köpte sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag köpte en villa som Pär mäklade och jag uppskattar hans hantering av budgivningen, som startade innan den allmänna visningen. Som köpare kände jag mig bra behandlad i budprocessen och jag upplevde Pär som en ärlig och rättvis mäklare. Han var också väldigt kunnig och var ordenligt påläst på objektet. Läs mer
  • Oskar A köpte sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag och min sambo köpte en fastighet i Bromma. Pär var mäklare av fastigheten i fråga. Vi upplevde Pär som tydlig, konstruktiv, seriös och trevlig genom hela transaktionen. Pär ägde också transaktionsprocessen från ax till limpa, vilket medöfrde att såväl säljare som köpare kände sig trygga genom transaktionens olika faser. Därtill såg Pär till att hålla alla berörda parter informerade genom processen samt följa upp och återkoppla på utestående frågor. Vi kan kort och gott inte annat än rekommendera Pär. Läs mer
  • Alexandra Norén 2018-08-02

Pär har sålt mitt hus i Bromma och jag kan bara varmt rekommendera honom!

Han har alltid varit lätt att nå direkt eller så återkommit snabbt. Sakkunnig, pålitlig, angagerad, tydlig, smidig, vänlig  och skönt "cool"! Ständigt återkommande med lägesrapporter. Imponerande skicklig på att läsa av folk och situationer för att agera rätt.Hade t.o.m koll på hur jag skulle hanteras i hela processen:)! Han har varit till stor hjälp för köparna med; vågar jag påstå.

Stort tack Pär till dig och  tack till din förstående fru  när du gått in i jobet även under er semester! Läs mer
  • Peter A
    Peter A skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär sålde vårt hus i Bromma.

Han skötte kontakten med oss på ett föredömligt sätt, var ständigt närvarande och kom med snabba svar på frågor.

Försäljning eller köp av bostad är de största affärerna man gör i livet och måste därför ha stor tilltro till den mäklare man anlitar. Pär uppfyllde dessa förväntningar med bravur. Högsta rekommendationer. Läs mer
  • Simon D köpte sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Detta var vårt först hus köp. Pär var konsekvent genom hela processen en tydlig och trevlig mäklare som fick affären att kännas trygg. Läs mer
  • Kajsa S köpte sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte hus. Rak och tydlig, kunnigt intryck. Skulle anlita själv vid ev framtida försäljning. Läs mer
  • Gunilla S skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har både köpt och sålt av Pär och vi känner stort förtroende för honom. Han är otroligt kunnig, trygg och proffesionell!
    Vi kan varmt rekommendera Pär! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna