Pär Gunnarsson
Registrerad mäklare sedan 2002-07-10
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-16
2019-09 - 2020-08

Läs vad 137 Läs vad Pär Gunnarsson

• Jeseper S sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-08-11

Nockebyhov
    Utan tvekan den bästa fastighetsmäklaren jag har träffat.

Pärs Lugn, Professionalism, kontakter och kunskap om området och husen i Bromma har gjort att man som säljare har känt sig trygg genom hela processen. Dessutom en oerhört trevlig person att ha och göra med.

Kan starkt rekommendera! Läs mer
  • Johnny S sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-08-03

Nockebyhov
    Pär Gunnarsson är utan tvekan den bästa mäklare jag haft att göra med under åren. Trots en försäljningsperiod med stora utmaningar p.g.a. en tillfällig negativ prisspiral då amorteringskraven ändrades och en oro kring pandemins långvariga effekter på fastighetsmarknaden, samt en del andra oväntade händelser på vägen, så höll Pär kursen rak och humöret uppe i alla lägen. Han har agerat proffsigt med både det affärsmässiga tänket och i alla typer av kommunikation. Pär Gunnarsson är en genuint bra, trevlig och 100% professionell mäklare. Jag rekommenderar honom med glädje. Läs mer
  • Emelie Beatrice Maria K sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-08-01

Nockebyhov
    Sålde vår villa med Pär och kan inget annat än att vara supernöjd! Bra marknadskännedom, bemöter spekulanter på bästa sätt för att hitta bra match mellan hus och köpare. Rekommenderar honom till alla som ska sälja! Läs mer
  • Anna N köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-10

Ulvsunda
    Vi köpte ett parhus. Mäklaren var trevlig och verkade professionel. Lite besvikna dock på att han missade (?) att nämna för oss att han hade för avsikt att sälja den andra halvan av huset direkt efter vårt köp. Det var han som mäklade försäljningen av den andra halvan av huset, som såldes bara några veckor efter att vi hade köpt. Läs mer
  • Jenny Lill B köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-07

Eneby
    Vi har både sålt och köpt genom Pär och vi är väldigt nöjda från början till slut. Läs mer
  • Carl Martin B köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-07

Eneby
    Vi har både sålt och köpt bostad genom Pär, allt funkar bra och smidigt. Mycket bra återkoppling genom hela processen. Läs mer
  • Marko V köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-06

Bällsta
    Köpte villa genom Per. Väldigt professionell och lätt att ha att göra med. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Marie Susanne S sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-11

Eneby
    Pär har hjälpt till att sälja vårat hus. Som mäklare tror jag inte man kan hitta en mer trovärdig proffesionell mäklare i Stockholm.
    Han har en trovärdighet och ett proffesionellt engagemang i det han gör. Han är också enormt kunnig. Vi bestämde för flera år sedan att det var Pär som skulle sälja vårat hus då vi mött honom vid flera tillfällen då vi själva var ute och jagade hus. Ja vi är MYCKET nöjda. Läs mer
  • Kai Lasse Ilmari H sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-09

Ulvsunda
    När jag frågade bekanta om vilken mäklare dom rekommenderar så svarade alla Pär Gunnarsson. En tidigare granne sa ”Det finns bara en mäklare att använda i Bromma och det är Pär”.

Pär sålde mitt hus i en friktionsfri affär till utvald köpare. Smidig och snabb affär utan en massa öppna visningar.

Är väldigt nöjd med Pärs insats och rekommenderar honom. Läs mer
  • Niklas O
    Niklas O sålde sin lägenhet med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-02

4:a
    Beckomberga
    Vi har just sålt vår tredje bostad med hjälp av Pär. Lika nöjda den här gången som tidigare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg