Pär Gunnarsson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-09 - 2019-08

Läs vad 121 Läs vad Pär Gunnarsson

• Claes Joachim Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-07-25

Bromma Kyrka
    Blev personligt, uppriktigt och professionellt bemött vid en mycket smidig villaförsäljning. Läs mer
  • Marcus D köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-06-10

Pär Gunnarsson var mäklare vid villaköp i Bromma.
    Han är mycket sympatisk och kunnig med lång erfarenhet av området.
    Han lyckades med att få säljare och köpare att mötas med ett positivt resultat för alla. Läs mer
  • Patrik Harald Claes S köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-08

Bällsta
    Vi har haft Per både vid försäljning och köp, och han har varit väldigt bra att ha att göra med, trevligt bemötande och allt har varit genomarbetat. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Catrine N sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-14

Pär sålde mitt underbara unika hus i Bromma kyrka - han var proffsig hela vägen igenom. Jag kan varmt rekommendera Pär. Han lyssnar, har respekt för att det känns jobbigt ibland och faktiskt levererar det han lovar!! Seriös, schysst , snabb. Tack Pär! Läs mer
  • Lars H sålde sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-07

Sålt villa på Stora Essingen
    Pär Gunnarsson hade ett bra bemötande och gjorde ett professionellt intryck genom hela processen. Pär visade stor kompetens under själva budgivningsprocessen. Slutpriset överträffade vår förväntan. Pär svarade upp mot vår förväntansbild och eftersom slutpriset blev högre än väntat så blev vår totalupplevelse mycket positiv. Läs mer
  • Katarina Ö sålde sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-06

Jag kan verkligen rekommendera Pär Gunnarsson. Han är en otroligt professionell mäklare, mycket kunnig och seriös som skapar förtroende både hos säljare och hos spekulanter och köpare. Han återkopplar hela tiden och håller en uppdaterad om vad som händer. Pär höll i budgivningen på ett exemplariskt sätt och slutresultatet överträffade våra högsta förväntningar. Ska ni sälja en bostad i Bromma eller på Essingeöarna - anlita Pär! Läs mer
  • Catharina H sålde sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-14

Anlitade Pär för att sälja mitt hus i Norra Ängby. Valde han för att han kändes ärlig, kompetent, rak och tydlig.
    Proffsigt bemötande och utförande hela affären igenom. Kunde inte valt bättre mäklare! Läs mer
  • Kenneth T köpte sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-10-18

Jag köpte en villa som Pär mäklade och jag uppskattar hans hantering av budgivningen, som startade innan den allmänna visningen. Som köpare kände jag mig bra behandlad i budprocessen och jag upplevde Pär som en ärlig och rättvis mäklare. Han var också väldigt kunnig och var ordenligt påläst på objektet. Läs mer
  • Oskar A köpte sin bostad med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-09-13

Jag och min sambo köpte en fastighet i Bromma. Pär var mäklare av fastigheten i fråga. Vi upplevde Pär som tydlig, konstruktiv, seriös och trevlig genom hela transaktionen. Pär ägde också transaktionsprocessen från ax till limpa, vilket medöfrde att såväl säljare som köpare kände sig trygga genom transaktionens olika faser. Därtill såg Pär till att hålla alla berörda parter informerade genom processen samt följa upp och återkoppla på utestående frågor. Vi kan kort och gott inte annat än rekommendera Pär. Läs mer
  • Alexandra N skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-08-02

Alexandra Norén 2018-08-02

Pär har sålt mitt hus i Bromma och jag kan bara varmt rekommendera honom!

Han har alltid varit lätt att nå direkt eller så återkommit snabbt. Sakkunnig, pålitlig, angagerad, tydlig, smidig, vänlig  och skönt "cool"! Ständigt återkommande med lägesrapporter. Imponerande skicklig på att läsa av folk och situationer för att agera rätt.Hade t.o.m koll på hur jag skulle hanteras i hela processen:)! Han har varit till stor hjälp för köparna med; vågar jag påstå.

Stort tack Pär till dig och  tack till din förstående fru  när du gått in i jobet även under er semester! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg