Pär Gunnarsson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 127 Läs vad Pär Gunnarsson

• Christian Mattias G sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-29

Bällsta
    Duktig, trevlig och professionell mäklare som har fullständig koll på sitt lokalområde. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marie L köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-29

Bromma Kyrka
    Pär är en väldigt lyhörd och flexibel mäklare, och det är tydligt att han har stor erfarenhet såväl från området som uppdraget. Vi är mycket nöjda köpare. I framtiden är han ett självklart val om vi vill sälja. Läs mer
  • Bo Peter W sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-29

Bromma Kyrka
    Vi sålde vårt hus i Bromma Kyrka efter att haft kontakt med Pär under 2 år.
    Pär har varit tålmodig o uthålligt stöttat oss i alla samtalr om de lägenheter vi hittat genom åren
    När vi väl hittade vad vi ville ha så skötte han hela upplägget med försäljningen på ett tryckt o bra sätt.
    Ska vi sälja igen så finns det bara en mäklare för oss, som vi varmt kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Joachim A sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-23

Bra, glad, ödmjuk, positiv, serviceorienterad äkta, fokuserad mäklare, säljare och person. Läs mer
  • Ingmarie S sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-01

Norra Ängby
    Sålt ett radhus med Pärs hjälp. Pär har alltid en positiv inställning, kompetent, kunnig och är snabb på att återkoppla hur arbetet fortskrider. Han fick ihop affären skickligt, en nöjd säljare och en nöjd köpare. Läs mer
  • Sven Åke Georg S sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-01

Norra Ängby
    Sålt en bostad. Vi fick ett bra bemötande och engagemang. Läs mer
  • Claes Joachim Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-07-25

Bromma Kyrka
    Blev personligt, uppriktigt och professionellt bemött vid en mycket smidig villaförsäljning. Läs mer
  • Marcus D köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-06-10

Pär Gunnarsson var mäklare vid villaköp i Bromma.
    Han är mycket sympatisk och kunnig med lång erfarenhet av området.
    Han lyckades med att få säljare och köpare att mötas med ett positivt resultat för alla. Läs mer
  • Patrik Harald Claes S köpte sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-08

Bällsta
    Vi har haft Per både vid försäljning och köp, och han har varit väldigt bra att ha att göra med, trevligt bemötande och allt har varit genomarbetat. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Catrine N sålde sitt hus med hjälp av Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-14

Pär sålde mitt underbara unika hus i Bromma kyrka - han var proffsig hela vägen igenom. Jag kan varmt rekommendera Pär. Han lyssnar, har respekt för att det känns jobbigt ibland och faktiskt levererar det han lovar!! Seriös, schysst , snabb. Tack Pär! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg