Josef Khan

Josef Khan

Josef Khan är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Josef Khan har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Josef Khan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.7. Josef Khan har haft 1 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 14 Läs vad Josef Khan

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2021-09-25
    Fantastisk service och försäljningen blev otroligt enkel med hjälp av Josef!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • Blackeberg
    2021-09-22
    Väldigt social, öppen, engagerad, lättåtkomlig. Det blev en snabb och smidig affär.
  • PONTUS L
    • Stora Mossen
    2021-09-21
    Josef har inte bara levt upp till, utan även överträffat mina förväntningar vad gäller kundservice och närvaro/tillgänglighet.
    Bara Josef kan förvandla en dålig dag till årets bästa dag istället. Han ställer upp för dig som kund och verkar aldrig ge upp för att fylla mina/dina önskemål. Jag vill ge honom mina allra bästa rekommendationer.
    • Stora Essingen - Kungsholmen
    2021-09-21
    Josef är en trevlig och duktig mäklare. Väldig bra på att hålla i försäljningsprocessen, välja rätt fotograf och lätt att kommunicera med.

Han var inlyssnande och tog sig tid för att svara på våra frågor.

Vår förväntning var att sälja vår lgh till ett rimligt pris på kort tid. Och det gjorde vi.

Vi rekommenderar Josef varmt.
    2021-09-20
    Josef Khan är en riktig stjärna! Han kommer ta hela denna marknaden med storm. Han är alltid trevlig, lätt att kommunicera med, lösningsorienterad och affärsmannaskap av hög klass.

När konkurrerande mäklare ber om att få återkoppla 3-4 dagar senare på en inkommande förfrågan så har Josef otröttligt visat oss objekt för att vi ska få vår önskan igenom.

Det var ett nöje att göra affär med Josef, han kommer få sälja denna lägenhet när det blir dags att röra på sig igen.
    • Stora Mossen
    2021-09-20
    Josef Khan är en mycket kunnig mäklare, duktig på att lägga upp en tydlig strategi för säljprocessen. Han var väldigt kommunikativ, kan med säkerhet rekommendera honom.
    2021-09-19
    Rekommenderar varmt Josef som mäklare. Engagerad, målinriktad och brinner för sitt jobb! Gjorde ett toppenjobb med försäljningen av min lägenhet!
    2021-09-17
    Glad och trevligt tillgänglig och kunnig. Hjälpsam och lättsam.
    • Abrahamsberg
    2021-09-15
    Bra bemötande, driven och nåbar i alla lägen. Vi är supernöjda med Josef Khan som mäklare!
    • Nockebyhov
    2021-09-13
    Mäklaren har ett vänligt sätt, men kände mig stressad genom hela processen. Kände inte att mäklaren var införstådd i hur processen av ett köp ser ut från bankens sida utan stressade på och försökte få avtal signerat innan godkännande av bank vilket ger mig en oseriös upplevelse.
    Jag har dessutom ett annorlunda jobb där jag inte har möjligheten att vara tillgänglig under arbetstimmar vilket jag inte heller upplever att mäklaren förstod och respekterade.
    Även efter signering av avtal har mäklaren fortsatt ringa mig nästan dagligen av olika ärenden. Exempelvis ringt för att önska att jag skulle identifiera mig, men det hade jag redan gjort och mäklaren hade inte dubbelkollat i systemet innan han fortsatte ringa mig.