Josef Khan

Josef Khan

Josef Khan är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Josef Khan har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Josef Khan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 181 omdömen med ett betyg på 4.8. Josef Khan har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

181 omdömen om Josef Khan

Sedan starten hos Reco 2021
Louise G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josef Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Abrahamsberg

Bemött på ett mycket professionellt sätt och fått bra stöd i processen att köpa min första bostad!

Anna B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josef Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Blackeberg

Josef har mycket positiv attityd och är tydlig med sin säljstrategi. Köpet är inte helt färdigt ännu men hittills är jag jättenöjd.

Ida A
Lilla Essingen - Kungsholmen

Trevlig och enkel att ha att göra med!

Sanja T
Stora Essingen - Kungsholmen

Kompetent, tillgänglig, engagerad med det där lilla extra det är Josef! Trots att vi var kunder som ställde många krav upplevde vi Josef som tålmodig, lyhörd och tillmötesgående under hela processen. Vi kommer givetvis ta hjälp av Josef i framtiden. Rekommenderas starkt!

Victor L
Annedal

Mäklaren vi egentligt skulle träffa vart sjuk och Josef fick täcka upp för han vilket vi är väldigt glada för idag. Första intrycket vi fick av Josef var att han är väldigt trevlig och gillar mäklaryrket vilket även speglade vårt fortsatta samarbete med försäljningen av vår lägenhet. Han han lyckades där även få till det "lilla sista" för oss på en då ganska sval marknad. Bra kille, god kommunikation och var även väldigt hjälpsam med att besvara frågor efter avslutat uppdrag.

Shervin A
Nockeby

Att arbeta med fastighetsbyrån har varit en upplevelse av professionell och engagerad service från början till slut. Josef Khan, min mäklare, visade sig vara mer än bara en förmedlare av fastigheter; han var min pålitliga partner genom hela försäljningsprocessen. Med enastående kunskap om marknaden och en fingertoppskänsla för mina behov, guidade Josef mig genom varje steg med tydlighet och tålamod. Hans dedikation till att säkerställa att jag kände mig bekväma och informerade var uppenbar i varje samtal och möte. ...

Elin K
Beckomberga

Josef är trevlig, kompetent och hjälpsam. Dessutom alltid lätt att få tag på och har ett proffsigt bemötande så jag kan absolut rekommendera honom som mäklare.

Linn M
Stora Essingen - Kungsholmen

Josef hanterade vår bostadsaffär på ett snabbt och smidigt sätt. Vi är mycket nöjda.

Charley J
Riksby

Jag tycker att jag fick ett professionellt och personligt bemötande av Josef första gången vi sågs, men även i den kontakten vi har haft kring andra objekt. Josef var även väldigt tillmötesgående och flexibel för att möta mina möjligheter att kunna komma på visning och i kontakten med säljaren.

Hicham L
Stora Essingen - Kungsholmen

Enkel och lätt att ha med att göra. Blev en smidig och rak affär med Josef