James Khan
Registrerad mäklare sedan 2009-10-30
Aktiv på Reco.se sedan 2016-04-13
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att hjälpa och vägleda människor i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ser kundens behov (säljare liksom köpare). För mig är det viktigt att varje kund blir sedd och hörd samt alltid är delaktig i hela processen. Hela vägen, från första tanke på försäljning eller byte av bostad, till att hitta sitt drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är lyhörd, engagerad, målmedveten och hjälpsam. Läs mer

Läs vad 197 Läs vad James Khan

• Oskar T köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-08-10

Bällsta
    James har varit hjälpsam och uppdaterat oss angående de bud som vi la på bostaden. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-29

Ulvsunda / Traneberg
    Superbra, kunnig, engagerad och väldigt trevlig. Bästa mäklaren i Bromma! Vi är supernöjda med huset vi köpte och James! Läs mer
  • Matilda S köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-14

Bromma Kyrka
    James är snabb och professionell med fingertoppskänsla för affären och kopplar ihop köpare och säljare på ett mkt fördelaktigt sätt.
    Lugn, trevlig och förtroendeingivande.
    Fastighetsbyrån är en klar rekommendation till vänner och familj i val av mäklare. Läs mer
  • Ari Mikael L sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-10

Beckomberga
    Vi köpte och sålde med hjälp av James. James är professionell men samtidigt personlig i sitt bemötande och har en mycket bra insikt i marknaden. Han var en nyckelfaktorn för oss i att hitta vårt nya hus detta mycket tack vare hans djupa kunskap och nätverk. Läs mer
  • Jan S sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-08

Ulvsunda
    Vi sålde nyligen vår villa med hjälp av James, otroligt proffsig och samtidigt ödmjuk och genuint intresserad av att hjälpa oss. Kan varmt rekommendera James och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Eva Carina V sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-07

Ulvsunda
    Såå proffsig och hjälpsam, finns ingen bättre!! Läs mer
  • Iris S köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-05

Södra Ängby
    Professionellt bemötande, mycket trevlig i kontakten och villig att ge det lilla extra. Mycket nöjd. Läs mer
  • John Christian F sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-03

Bromma Kyrka
    Sålt villa i Bromma kyrka och försäljningen gick väldigt smidigt till. Var tydlig med att jag inte ville ha en öppen visning på vårat fina hus och James instämde till fullo. Han hade flera spekulanter i sitt register som skulle kunna vara intresserade av vårat hus. James tog dit tre familjer på torsdagen och alla började buda på fredagen på objektet, på söndagen skrev vi papper med dom nya ägarna, så den kartläggningen och känslan tycker jag var grymt bra. Vi kan varmt rekommendera James Khan om ni går i försäljnings tankar. John Fritzdorf/Annica Feldt Läs mer
  • Charlotte R sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-07-03

Alla förväntningar uppfyllda! Tack för hjälpen James. Läs mer
  • Martin Thorsten A sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-22

Stora Essingen - Kungsholmen
    Sålt villa på Stora Essingen. Mäklaren, James Kahn, har varit en klippa under hela processen och säkerställt att såväl vi som potentiella köpare haft fullständig information under hela resan. Det har alltid varit enkelt att få tag i James och han har alltid kunnat svara på ett förståeligt sätt. Från det att vi påbörjade försäljningen har James stöttat med råd och dåd, ovärderligt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg