James Khan

James Khan

James Khan är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

James Khan har varit registrerad mäklare sedan 2009-10. James Khan har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 399 omdömen med ett betyg på 4.9. James Khan har haft 56 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att hjälpa och vägleda människor i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ser kundens behov (säljare liksom köpare). För mig är det viktigt att varje kund blir sedd och hörd samt alltid är delaktig i hela processen. Hela vägen, från första tanke på försäljning eller byte av bostad, till att hitta sitt drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är lyhörd, engagerad, målmedveten och hjälpsam.

399 omdömen om James Khan

Dick O
Sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Bromma Kyrka

Mäklare som förstår både som säljarens och köparens behov. Så affären kan oftast gå fort och smidigt.

Ulf Greger H
Köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Bromma Kyrka

James hanterar hela processen på ett mycket smidigt sätt och enligt alla våra förväntningar. Vårt köp av Rundkyrkoallén gick väldigt snabbt och smidigt. James är påläst och ger svar på alla våra frågor och därför känns det tryggt att köpa via honom.

Emilia A
Norra Ängby

Kunnig och proffsig, vägleder och finns tillgänglig för stora och små frågor.

Erik Andreas A
Norra Ängby

James är mycket duktig och får både säljare och köpare att känna sig trygga genom hela processen. Ett fullblodsproffs!

Shabnam M
Bällsta

Det kände tryggt för oss att ha kontakt med James Khan under processen där sökte vi vårt nästa boende. Han är grym!

Hamed H
Bällsta

Very professional, trustable, and easy to communicate mäklare!

Ole R
Norra Ängby

Toppen mäklare på alla sätt rekommenderars varmt

Stig Anders U
Ålsten

James gjorde hela husförsäljningen väldigt enkel för oss. James identifiers hur mycket vår fastighet skulle kunna inbringa, och lyckades hitta en köpare i överdelen av detta spann. Vi är mycket nöjda med hela försäljningsupplevelsen och framför allt med resultatet.

Helen Paula B
Ålsten

Vi är väldigt nöjda med James försäljning av vår villa. Han är transparent, lyhörd och med en öppen och tät kommunikation. Rekommenderar honom varmt!

Hanna A
Beckomberga

Vi har både köpt av och nu sålt genom James. Han är alltid proffsig och ger bra råd.