James Khan

James Khan

James Khan är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

James Khan har varit registrerad mäklare sedan 2009-10. James Khan har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 389 omdömen med ett betyg på 4.9. James Khan har haft 63 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att hjälpa och vägleda människor i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ser kundens behov (säljare liksom köpare). För mig är det viktigt att varje kund blir sedd och hörd samt alltid är delaktig i hela processen. Hela vägen, från första tanke på försäljning eller byte av bostad, till att hitta sitt drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är lyhörd, engagerad, målmedveten och hjälpsam.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

389 omdömen om James Khan

Sedan starten hos Reco 2016
Karin B
Sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Norra Ängby

Kunnig, pålitlig, proffsig. James är alltid tillgänglig för frågor och kan svara på allt. Vi har största förtroende för honom.

Tatiana S
Köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Höglandet

James hjälpte oss att sälja vårt hus och han var även mäklaren vi köpte hus från. Vi är så otroligt nöjda med James. Han är professionell, hjälpsam, transparent och allmänt väldigt pålitlig. Precis det man vill ha från en mäklare. Vi rekommenderar honom varmt!

Erik Gunnar G
Höglandet

Snabb, proffsig och håller vad han lovar!

Kristina S
Nockeby

James Kahn ingav ett mycket stort förtroende hos oss. Han tog sig den tid som behövdes för att genomföra affären. Hans säljstrategi visade sig vara mycket framgångsrik och ledde till snabb affär. Han var trevlig att ha att göra med och vi kan rekommendera honom på alla sätt.

MÅRTEN T
Norra Ängby

Noggrann, metodisk och förtroendeingivande. Kan bara rekommendera.

Anna Maria S
Norra Ängby

Vid min första kontakt med James ställde han massor med frågor om vad vi sökte för bostad och hur han ev kunde hjälpa oss. Sen, långt senare kom vi in på vår villa och vad det finns för förutsättningar där. Stor skillnad mot andra mäklare som kastar sig på frågan om att få se, värdera och sälja vårt hus. Vid försäljningen har James inte stressat utan låtit oss vänja oss vid tanken att flytta och har uppdaterat oss hon marknad mm. Skönt att han hade kontakter som gjorde att vi slapp fotografera och ha en puplik visning....

Anna Christina B
Ålsten

Vi är fantastiskt nöjda med James Kahns insats vid försäljningen av vårt hus! James tog ansvaret för hela försäljningen och drev på för att få denna i mål inom en inte alltför lång tid i en osäker marknad. James var rak i kommunikationen och kändes ärlig åt alla håll. Samtidigt som har var lyhörd och verkligen lyssnade på oss. Vi kan varmt rekommendera James till säljare som letar efter en riktigt skicklig mäklare!

Mats B
Ålsten

Kan verkligen rekommendera James. Lyssnar in båda sidor och fokuserar på det väsentliga. Mycket förtroende ingivande. Rekommenderar starkt

Eduardo Martinez G
Ulvsunda

The full process has been quite smooth and fast, James has been providing good advices and has answered all my questions. Regarding the price of the house and the moving day it has been quite smooth dealing and I feel both parts seller/buyer we are happy overall process.

Natalia Paola C
Nockebyhov

Av alla mäklare jag någonsin anlitat har James varit den absolut bästa. Han var genuin, saklig och proffsig. Win win för både köpare och säljare.