James Khan
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att hjälpa och vägleda människor i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ser kundens behov (säljare liksom köpare). För mig är det viktigt att varje kund blir sedd och hörd samt alltid är delaktig i hela processen. Hela vägen, från första tanke på försäljning eller byte av bostad, till att hitta sitt drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är lyhörd, engagerad, målmedveten och hjälpsam. Läs mer

Läs vad 82 kunder tycker om James Khan

• Martin O sålde sin bostad med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi använde mäklare James Khan i samband med försäljningen av vår villa i Bromma. James är mycket professionell i sitt bemötande med alla parter och en bra kommunikatör. Han motsvarade våra höga förväntningar och vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W sålde sin bostad med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionell, tillmötesgående och serviceinriktad är bara några ord som beskriver vårt samarbete med James när han sålde vår villa. James uppfyllde våra förväntningar och mer därtill.
    Vi kan verkligen rekommendera honom som mäklare och skulle garanterat välja honom om vi skulle sälja vår villa igen!

Tack James!

Fredrik m familj Läs mer
  • Elin W sålde sin bostad med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bästa mäklaren man kan tänka sig Läs mer
  • Kristin E sålde sin bostad med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket kompetent och bra mäklare. Läs mer
  • Max N sålde sin bostad med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Efter 40 år i villa var det dags att flytta till lägenhet med alla frågetecken och oro som följer med.
    James var ett tryggt sällskap under den resan. med goda råd och att hitta en familj som vi ville sälja till.
    Vi är mycket nöjda med valet av James som mäklare vid försäljningen av vår villa. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Johanna A sålde sin bostad med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vårt Radhus i Äppelviken med hjälp av James. James var i hela processen mycket serviceminded, snabb på att återkomma, kom med kloka råd och ett bra bollplank.
    Vi har genom hela processen haft en mycket trevlig dialog, vilket även bekräftas av personer som varit på visningen samt köparen. vi rekommenderar James varmt! Läs mer
  • Anna Sofia L sålde sin bostad med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har sålt en villa med hjälp av James Khan. Han visade erfarenhet och var alltid hjälpsam. Vi är nöjda med mäklarens tjänster vid försäljningen Läs mer
  • Lyckades att få mitchus sålt till ett bra, högt över utgångspriset Läs mer
  • Jag vill varmt rekommendera James Khan. Att sälja villan innebar inte bara att huset skulle säljas till bästa pris utan James gav även utomordentlig vägledning i samband med köp av nytt boende. Han hade bra överblick av hela processen av vad det innebär att flytta och all förberedelse kring försäljningen. Med sin empati parat med ett yrkeskunnande kände vi oss trygga. James Khan förberedde allt på bästa sätt så det gick smidigt att sälja huset.
    Vi upplevde att James lyssnade på våra önskemål och behov under hela processen och var genomgående lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Sålt villa
    Mkt bra bemött
    Absolut levde upp , var på hugget
    Kunnig på området, bra på vad man kan förvänta sig av spekulanter
    Informativ om hur allt går till
    Rekommenderas. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna