James Khan
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att hjälpa och vägleda människor i deras livs största affär.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ser kundens behov (säljare liksom köpare). För mig är det viktigt att varje kund blir sedd och hörd samt alltid är delaktig i hela processen. Hela vägen, från första tanke på försäljning eller byte av bostad, till att hitta sitt drömboende.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är lyhörd, engagerad, målmedveten och hjälpsam. Läs mer

Läs vad 168 Läs vad James Khan

• Botao S
    Botao S köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-31

Olovslund
    James är den bästa mäklaren jag någonsin har sett! Jag köpte ett tillfredsställande hus med hans hjälp. Läs mer
  • Lars Stefan Å sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-24

Bromma Kyrka
    Sålt villa på Bällstavägen 185

Hälsningar
    Lars Läs mer
  • Henrik H sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-24

Beckomberga
    Sålt radhus. Proffsigt bemötande, hade höga förväntningar som också uppfylldes. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • Anders G sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-21

Norra Ängby
    James Kahn har sålt vårt hem i Norra Ängby till ett rekord pris. Ingen annan mäklare i området har haft en liknande notering på motsvarande hus.

Våra förväntningar var höga men James Kahn överträffade dem. Vi är otroligt nöjda med affären och den affärsmässighet som James Kahn står för. Ska ni sälja i Bromma då är James Kahn det självklara valet.

A & J Läs mer
  • Oskar Erik S sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-19

Såld villa

Riktigt trevligt och proffsigt bemötande. Kändes tryggt och seriöst. Läs mer
  • Christina Elisabet S sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-18

Bromma Kyrka
    Villaförsäljning i BROMMA som hanterades av mäklaren på ett mycket professionellt och skickligt sätt med utmärkt resultat och på ett mycket sakligt och trevligt sätt. Läs mer
  • Maria N
    Maria N sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-16

Ulvsunda / Traneberg
    Vi har just fått hjälp att sälja vår villa i Bromma. James har ingett stort förtroende och har varit lätt att kommunicera med.Han lade ned massor av arbete för att hitta potentiella köpare och försäljningen gick över förväntan.Vi blev kontinuerligt uppdaterade och kände oss trygga genom hela processen.Allt gick snabbt och vi är mer än nöjda med James.
    Vi kan verkligen rekommendera James Khan. Läs mer
  • Fırat T
    Fırat T köpte sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-06

Mariehäll
    James hjälpte oss med vårt husköp
    Det gick väldigt smidigt och professionellt av honom att hantera det hela
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • Per Tommy Mikael E sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-04

Norra Ängby
    James hjälpte oss på ett förträffligt sätt med försäljning av vårat hus i Norra Ängby, genom en perfekt matchning mot ”intressentregistret”. James var tydlig i kommunikationen och var mycket lyhörd för våra önskemål. Processen i sin helhet kändes trygg och flöt väldigt smidigt. Vi är på det hela taget mycket nöjda och rekommenderar varmt James till andra som är i på väg att sälja i Bromma. Läs mer
  • Carl Henrik A sålde sitt hus med hjälp av James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-02

Bällsta