Mäklare Stockholms län Järfälla Fastighetsbyrån Järfälla Mathias Nesselsten
Mathias Nesselsten
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en mäklare som är fokuserad på göra både säljare och köpare nöjda. Jag är väldigt noggrann av mig och missar inga detaljer när jag arbetar. En bra egenskap att ha inom denna bransch!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att vara utomhus. Antingen springer jag eller så är jag i trädgården och fixar.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad har främst slipade betonggolv och stora fönsterpartier. Läs mer

Läs vad 197 kunder tycker om Mathias Nesselsten

• Dani A
    Dani A sålde sin bostad med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-12-20

Första mötet du har med Mathias så vet du att det kommer bli han som säljer din lägenhet! Han visar direkt att han bryr sig om dig och att han förstår att det är en stor affär och en stor händelse att sälja sin lägenhet/hus. Allt gick som vi hade hoppas på från början till slut, Rekommenderar STARKT Mathias! Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Håkan I sålde sin bostad med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-11-11

Bra att ha att göra med. Enkel att prata med. Tydlig i vad som sker. Bra över lag med all kontakt jag haft med honom att göra. Kan rekommendera honom vidare. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Yvonne I sålde sin bostad med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-11-08

En toppenbra mäklare lätt att ha att göra med. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Peter B sålde sin bostad med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-09-20

Mathias sålde vår 3:a på Agrarvägen 10.
    Mathias vår mycket professionell men samtidigt väldigt lätt att förstå.
    Innan försäljningen kontaktade jag fem olika mäklare som samtliga var mycket bra. Mathias hade dock sålt en lägenhet i grannhuset med lyckat resultat en kort period innan. Det avgjorde saken.
    Mathias levde upp till våra högt uppsatta förväntningar med råge.
    Vi är mycket nöjda och kan nu njuta av framtiden på Fårö.
    Tack Mathias! Läs mer
  • Rebwar M
    Rebwar M sålde sin bostad med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-09-20

Han hjälpsam och professionell
    Tar hand om spekulerantarna vid visningar och hjälper kunde i alla skeden Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Konstantina K köpte sin bostad med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-09-14

Mycket nöjd!!
    Det fanns inget problem och jag fick allt hjälp som jag behövde!!
    Tack!! Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Gunilla E köpte sin bostad med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-09-12

För mig som köpare, ingav Mathias stort förtroende från första stund med sitt vänliga, lugna och tillmötesgående sätt. Kompetent och ordentlig och hela tiden hjälpsam och tydlig. Väldigt skönt att känna sig helt trygg under hela försäljningsprocessen som gick otroligt smidigt. Mathias rekommenderas varmt! Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Gull-Britt N sålde sin bostad med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-09-11

Professionellt bemötande. Tydlig och lätt att känna förtroende för. Gav tidigt intryck av att ha en god blick för - och kunskap om - marknaden. Alltid tillgänglig och mycket konsekvent i sin kommunikation. Hela försäljningen blev en behaglig upplevelse tack vare Mathias Nesselsten. Läs mer
  • Stefan V
    Stefan V skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-07-02

Mathias har sålt vår fina trea i Viksjö. Vår förväntning var att ha försäljningen avlutad före sommaren till bästa möjliga pris.
    Mathias lyckades på bägge punkterna.

Mathias har uppträtt professionellt i alla moment under processen,
    med ett extra plus för hans tydlighet och öppenhet i kommunikationen. Läs mer
  • Petra O skrev om Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-05-13

Professionellt och väl genomfört arbete Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark