Mathias Nesselsten
Registrerad mäklare sedan 2009-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2014-09-08
2019-08 - 2020-07
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en mäklare som är fokuserad på göra både säljare och köpare nöjda. Jag är väldigt noggrann av mig och missar inga detaljer när jag arbetar. En bra egenskap att ha inom denna bransch!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att vara utomhus. Antingen springer jag eller så är jag i trädgården och fixar.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad har främst slipade betonggolv och stora fönsterpartier. Läs mer

Läs vad 263 Läs vad Mathias Nesselsten

• David C köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-05

Viksjö
    Professionell och trevlig samarbete under försäljnings process. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Raul G sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-06-24

Viksjö
    Har köpt och sålt min pärla i viksjö. Tvärr köpte dyrt och sålde under pris men det har inget att göra med Mattias.
    Han är bäst Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Aleksandar H köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-06-19

Jakobsberg
    I am a satisfied buyer of the apartment and all the best recommendations for Mathias! Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • André L sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-06-19

Viksjö
    En jätte bra mäklare som tänker mer på säljaren än sin egen vinning Läs mer
  • Abhishek J
    Abhishek J köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-06-17

Stäket
    Super good experience with Mathias! The company had pre-arrangement on all formalities and clear info at every step. Being new here in Sweden we still had full confidence in the manner our house purchase was finalised. Thanks so much Mathias and Fastighetsbyrån! Abhishek Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Philip B sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-06-08

Jakobsberg
    Sålde vår lägenhet med Mathias.
    Träffade honom på en husvisning där vi direkt kände att detta var en väldigt professionell och bra mäklare som vi gärna skulle vilja använda till att sälja vår lägenhet.
    Mathias har varit kanon redan från början med diskussioner och underlag samt tankar och idéer om marknadsföring och styling. En väldigt kompetent och bra mäklare som varit ett stöd även i vårt hus-letande med tips om vad vi ska tänka på.
    Vi är väldigt nöjda med Mathias och rekommenderar honom varmt. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Sandra B köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-05-26

Skälby
    Proffsigt bemötande och lätt att få tag i. Mathias har varit mycket pedagogisk och funnits som ett bra stöd under hela köpeprocessen av mitt första bostadsköp. Tack! Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Marianne H köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-05-13

Jakobsberg
    Köpt lägenhet på Ynglingavägen av Mathias. Nöjd då det kunde genomföras snabbt. Fick även skriva på en fullmakt så jag slapp gå till kontoret och slutföra samt hämta nycklar. Läs mer
  • Mian B
    Mian B köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-05-10

Jakobsberg
    Köpte hus där Mathias var mäklare. Väldigt duktig och förklarande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mikael F
    Mikael F sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-05-04

Skälby
    Vi sålde kedjehus i Skälby. Mathias var mycket professionell och hjälpsam. Allt gick mycket bra, och Mathias kunde stötta med många bra tips vid försäljningen som verkligen gjorde skillnad!
    Vi är supernöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla