Läs vad 286 Läs vad Mathias Nesselsten

• 2021-01-20
    Professionell och hjälpsam. Ingav trygghet.
    Miia Å
    • 5:a
    • 119.0 m²
    • Barkarbystaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2021-01-18
    Jag tycker han är best på sitt jobb.
    Yonatan W
    • 62.0 m²
    • Jakobsberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-12-20
    Mathias har tagit oss igenom processen väldigt professionellt och funnits där vid minsta fråga eller fundering. Tack för ditt engagemang Mathias!
    Rebecka T
    • 54.0 m²
    • Barkarbystaden
  • 2020-12-17
    Jag hade träffat Mathias på några visningar långt innan jag planerade att sälja min bostad. Tack vare hans trevliga och professionella bemötande vid varje möte var det sedan länge ett självklart val att anlita honom när det väl blev dags att sälja min etta.
    Trots en tuff marknad till följd av covid-19 och lågt intresse från spekulanter på visningar av min etta, kämpade Mathias hårt med att hitta spekulanter för privata visningar och uppdaterade mig kontinuerligt om läget.

Under hela processen har det känts väldigt tryggt att kunna rådfråga Mathias kring allt möjligt som har verkat oklart i samband med försäljningen och tillträdet. Allt från råd kring homestyling samt tips kring marknadsföring av bostaden.

Kort och gott en väldigt professionell mäklare som verkligen ser till kundens bästa, utan att för den delen stressa en!
    Gayan A
    Gayan A
    • 1:a
    • 41.5 m²
  • 2020-12-07
    We bought an apartment few months back through Mathias Nesselsten. The whole process was very smooth and we would highly recommend him.
    Mathias is quite well-informed about the area, the market scenarios and was very helpful in providing us with all the necessary information. He regularly kept us updated.
    Panchali S
    • 58.0 m²
  • 2020-12-07
    Riktigt bra jobbat hela vägen från visning till köp av mitt nya hus :-) Rekommenderar starkt Mathias och kommer definitivt att ringa Mathias igen då det blir dags för ny bostad // Micke
    Mikael S
    • 94.0 m²
    • Kallhäll
    köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-12-04
    Bostadsrätt i Skälby. Jag fick ett mycket bra bemötande och intryck av mäklaren vid första mötet. Mäklaren har följt upp processen och meddelat mig under resans gång.

Slutresultatet blev strålande med en bra budgivning och nu påskrivet kontrakt.
    Nina S
    • 3:a
    • 58.0 m²
    • Skälby
  • 2020-11-26
    I svårt marknadsläge och mycket strul visade Mathias flexibilitet, förståelse och professionalism.

Mathias lyckas också mycket bra i relationen där han kan vara lagom personlig i dialogen samtidigt som han är oerhört professionell.
    Henric T
    • 3:a
    • 64.0 m²
  • 2020-11-16
    Superbra mäklare! Kunnig, positivt och hjälpsamt under hela processen.
    Stuart R
    • 141.0 m²
    • Viksjö
  • 2020-11-16
    Vi köpte ett radhus via Mathias. Mathias var professionell och kunnig i sitt yrke och var informativ på ett bra och väl bemött sätt.

Det gick bra att nå Mathias när som helst och han gav i helhet ett bra intryck och vi rekommenderar honom till framtiden köpare/säljare.
    Fredrik B
    • 148.0 m²
    • Viksjö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte