Mäklare Stockholms län Järfälla Fastighetsbyrån Järfälla Mathias Nesselsten
Mathias Nesselsten
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en mäklare som är fokuserad på göra både säljare och köpare nöjda. Jag är väldigt noggrann av mig och missar inga detaljer när jag arbetar. En bra egenskap att ha inom denna bransch!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att vara utomhus. Antingen springer jag eller så är jag i trädgården och fixar.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad har främst slipade betonggolv och stora fönsterpartier. Läs mer

Läs vad 212 Läs vad Mathias Nesselsten

• Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-05-10

Bolinder Strand
    Jag var ju köpare av lägenhet , så Mathias var ju inte min mäklare. Jag har intrycket att han gjorde ett mycket bra jobb för säljaren som han ju är betald för att göra. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Nor M köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-05-07

Skälby
    Myhcket bra service. Fick mycket bra bemötande och den hjälpen som behövdes. Allt gick smidigt och han var alltid tillgänglig vid frågor. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Ida B sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-04-08

Barkarbystaden
    Snabb försäljning, noggrannhet och kunde inte vara mer nöjd! Riktig proffsig mäklare. Rekommenderar han till alla som ska dra igång med försäljning! Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Ulf M sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-04-05

Barkarby - Kyrkby
    Mathias utförde uppdraget på ett utmärkt sätt. Väldigt trevligt bemötande och en positiv och omtänksam fastighetsmäklare.
    Kan rekommendera honom till alla som behöver en fastighetsmäklare. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Gail R köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-04-03

Barkarby
    Vi köpte ett hus genom Mathias Nesselsten. Han är väl insatt i hur husaffärer genomförs, effektiv och vänlig. Han skötte hela affären professionellt.

För övrigt hoppas jag era 300.000 kr som ni skänkt till barncancerfonden inte har använts i djurförsök. Anledningen till att jag tvekat svara på er enkät är att jag endast stödjer forskning utan djurförsök. Jag rekommenderar att ni stödjer forskargruppen i framkant vid Uppsala universitet: Forska utan djurförsök.
    https://forskautandjurforsok.se/ Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Ettan B köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-04-03

Barkarby
    Vi köpte ett hus via Mathias.

Han är både kunnig, professionell och hjälpsam. Han var tillgänglig vid behov. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Sebastian T sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-04-01

Viksjö
    Han sålde vårt hus och gjorde det på bästa sett Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Åsa Maria T sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-03-29

Viksjö
    Mycket proffsig och hjälpsam. Finns där under hela försäljningen Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Niklas F köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-03-13

Jakobsberg
    Han var trevlig, gav bra information och verkade insatt i området vid kvarnvägen. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Nils D sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-15

Viksjö
    Har fått hjälp med flera komplicerade affärer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark