Mathias Nesselsten
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Väljer du mig får du en mäklare som är fokuserad på göra både säljare och köpare nöjda. Jag är väldigt noggrann av mig och missar inga detaljer när jag arbetar. En bra egenskap att ha inom denna bransch!

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att vara utomhus. Antingen springer jag eller så är jag i trädgården och fixar.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad har främst slipade betonggolv och stora fönsterpartier. Läs mer

Läs vad 248 Läs vad Mathias Nesselsten

• Tomas B köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-23

Viksjö
    Skulle köpa lägenhet och Mathiadms var väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer
  • Adam B
    Adam B köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-19

Trevlig, kunnig och hjälpsam. Jag recomenderar stark ! Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Carita V sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-23

Stäket
    Vi har sålt en villa i Stäket
    Vi fick ett väldigt proffsigt bemötande av Mathias Nesselsten från start.
    Mathias har varit proffsig och tydlig i sin kommunikation
    Han har även varit noggrann med uppdateringar av händelser i processen

Carita och Bosse Läs mer
  • Patrik W
    Patrik W sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-10

Barkarby
    Mycket proffsig och kunnig. Tar väl hand om oss och även köparen. Han har en otroligt bra sinne för detaljer och har koll på alla delar. Vi är mycket super nöjda med honom. Rekommenderas starkt, Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Oskar S sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-06

Jakobsberg
    Vi hade förlikats oss med att vi får nog inte lägenheten såld. Men uppenbarligen inte Mathias. Klass rakt igenom. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Krister E sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-01-08

Viksjö
    Jag kan varmt rekommendera Mathias, Han gav bra stöd under hela säljprocessen från fotografering, besiktning, visning till kontraktsskrivning. Han skapar trygghet för köparen samtidigt som han visar högt engagemang och ger snabb återkoppling till mig som säljare. Mathias är samtidigt en väldigt trevlig person som är lätt att samarbeta med Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Mattias G köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-12-21

Viksjö
    Väldigt trevlig och mycket hjälpsam. Man fick alltid snabba svar på alla frågor som man hade och han var mycket professionell. Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Olivia B köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-12-21

Köpte bostad , 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Beatrice F köpte sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-12-15

Viksjö
    Mycket tydligt och trevligt bemötande genom hela affären av både Mathias och hans assistent. Vi fick information i god tid och tillfällena vi träffades var stämningen lugn och trevlig. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    Mathias N gillar detta
  • Eva Ann-christin M sålde sitt hus med hjälp av Mathias Nesselsten en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-12-01

Viksjö
    Kunnig, trevlig och kompetent mäklare. Uppfyllde våra förväntningar på ett mycket bra sätt vid vår villaförsäljning Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark