Amanda Pettersson är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Amanda Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Amanda Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Pettersson har haft 30 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 57 Läs vad Amanda Pettersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Jakobsberg
    2022-09-07 Verifierad kund
    Hon var perfekt på alla sätt. Jag rekommenderar henne
    • Kallhäll
    2022-09-02 Verifierad kund
    Amanda har ett mycket trevligt bemötande och har tydligt och kontinuerligt informerat om var i försäljningsprocessen vi är och svarat snabbt på frågor. Jag har upplevt henne som kompetent och kunnig.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Hejsan jag är stolt över Amanda Pettersson som Dennis Allingmon lämnade till mej för att tagit hand om min bostad jag tackar och Amanda Pettersson igen för hon har hjälpt mej att sälja min bostad väldigt snabbt och mycket bra pris. Jag rekommenderar alla som jag känner till Fastighetsbyrån i Järfälla på grund av Amanda Pettersson och jag kör taxi träffar många kunder och jag har bra sociala kontakter med minna kunder och vill rekommendera bara Amanda Pettersson till dom om dom vill sälja sin bostad eller köpa bostad. Jag har bra referens i mitt jobb och hus minna kunder evän när jag körde bus har bra kontakt med min passagerare jag vill engångs till stort tackar Amanda Pettersson, med vänliga hälsningar Berhame Rajab Ali
    2022-06-12 Verifierad kund
    Redan vid värderingen kände jag att Amanda var rätt mäklare för försäljningen av min lägenhet. Hon har alltid varit otroligt positiv, snabb att svara på frågor jag hade och visat väldigt bra kunskaper rörande både min BRF och området. Hennes arbete rörande förarbete, visningarna och att hitta den rätta köpare var över mina förväntningar. Hon fick utan tvekan ut det absolut bästa priset jag kunde få i denna marknad :)
    2022-05-18 Verifierad kund
    Allt var toppen från första kontakt till kontraktskrivning. Amanda är en engagerad och väldigt duktig mäklare! :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-05-13 Verifierad kund
    Tydlig kommunikation, påläst, aktiv och god respons
    Tack Henrik!
    Det har varit ett sant nöje från dag ett. Så glad för din skull och hoppas du ska må bra och trivas i ditt nya hem. :)
    2022-05-10 Verifierad kund
    Bemötande var utmärkt. Förväntningarna som jag hade var bl a få svar på mina frågor så fort som möjligt, och det har Amanda uppfyllt och hon hade tålamod med mina frågor. Hon var den som jag kan rekommendera till någon
    Tack Mary!
    Uppskattar det så mycket. Det är helt normalt att ha många frågor och funderingar vid köp av en ny bostad. Tack att jag fick vara med att hjälpa till :)

Ha en fortsatt fin sommar!
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Ordnade allt fint. Inga besvär för oss.

Smidig, enkel, löser, säljer bra....tummen upp
    Tack Conny! Bara kul att få hjälpa till, härligt att du håller med om att allt gått smidigt. Trots att du varit med på distans :) Hörs mer snart!

Varma hälsningar
    2022-05-02 Verifierad kund
    Amanda överträffade våra förväntningar, helt klart! Hon var tålmodig, bra på att återkoppla till oss, lyssnade och skötte verkligen allt smidigt och proffsigt. Dessutom lyckades vi sälja bostaden till ett högre pris jämfört med grannarnas lägenheter av samma slag. Vi kunde inte varit mer glada och nöjda med försäljningen! Dig vill vi ta hjälp av i framtiden igen :) /mycket nöjda kunder
    Hej Linda!
    Stort tack till dig, har varit så roligt att hjälpa dig och Robin vid försäljning! Vi håller kontakten framöver :)

Varmaste hälsningar till er,
    • Jakobsberg
    2022-04-30 Verifierad kund
    Amanda visade stort intresse för mig och mina önskemål samt var väl påläst om området. Under hela försäljningsprocessen var Amanda bra på att informera mig om status och väldigt lätt att få tag på.
    Amanda är dessutom väldigt trevlig och mycket lätt att ha att göra med.
    Hej Filip!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Det har varit så kul att få hjälpa till i din försäljning. Vi ses!

Mvh,
    Amanda.