Läs vad 6 Läs vad Amanda Pettersson

• 2021-01-12
    Köpte en lägenhet av Amanda och jag blev proffsigt bemött under hela säljprocessen från början till slut. hon var väldigt tillmötesgående och flexibel gällande visning och ta reda på information som jag frågade efter. Hon levererade absolut över förväntningarna och lyckades också få ett tidigare inflyttnings-datum.
    Johan P
    • 45.0 m²
    • Barkarbystaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-12-22
    Very nice and very helpful! Thanks Amanda for the whole buying process!
    Xiaochen C
    • 44.5 m²
    • Barkarbystaden
  • 2020-12-19
    Superduktig och trevlig mäklare, höll mig uppdaterad om allt hela vägen! Kommer att rekommendera för bekanta, utan tvekan!
    Mustafa M
    • 1:a
    • 27.5 m²
    • Jakobsberg
  • 2020-11-20
    Sålt en bostadsrätt
    Mäklaren var helt okej. Hon var trevligt.
    Förväntade lite bättre pris, men var tvången att gå ner i pris.
    Andars var affären helt okej.
    Terttu H
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Viksjö
    sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-11-10
    Amanda har ett proffsigt bemötande och tar sitt arbete väldigt seriöst.
    Utöver att vara trevlig och kommunikativ är Amanda även flexibel och lyhörd.

Jag är mer än nöjd med Amanda och skulle varmt rekommendera henne till framtida bostadsförsäljningar!
    Axel F
    • 60.6 m²
    • Kallhäll
  • 2020-11-10
    Sålt min etta i järfälla.

professional
    Hayley B
    • 1:a
    • 27.5 m²
    • Jakobsberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte