Amanda Pettersson

Amanda Pettersson

Amanda Pettersson är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Amanda Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Amanda Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Pettersson har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Amanda Pettersson

Sedan starten hos Reco 2020
Olivia A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

Amanda har ända sedan start bemött mig och hanterat min bostadsförsäljning med största proffessionalitet och vänlighet. Med en god och tydlig kommunikation har jag under hela processen känt mig delaktig och trygg. Kan verkligen rekommendera Amanda för andra som söker en lyhörd och stabil mäklare!

Alexander S
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

I am really happy to be Amanda's customer. Everything is quick, clear and professionally.

Darwish S
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

Amanda är en energifull, positiv, trevlig och kunnig och mål medveten tjej. Om jag ska sälja eller köpa annan fastighet jag skulle självklart anlita Amanda igen.

Christer J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Pettersson en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Duktig flexibel kunde visa på kort varsel

Rachida E
Barkarbystaden

Lyhörd för mina önskningar, kommer med förslag, lättillgänglig, håller en uppdaterad om läget och ambitiöst

Thomas Erik W
Barkarbystaden

Amanda uppfattades som påläst, kunnig men framförallt väldigt trevlig! Man fick den hjälp man behövde samt svar på eventuella frågor. Supernöjd!

Maria K
Jakobsberg

Amanda är en mäklare som du kan känna dig trygg med. Hon är kompetent, kunnig och seriös och lotsar dig genom din försäljning på bästa sätt. Hon är hela tiden tillgänglig och du kan bolla frågor och funderingar med henne och känna dig trygg i att hon gör det som är bäst för dig i just din situation. Hon inger förtroende hos köpare med sitt lugna sätt och man känner sig trygg med att affären genomförs på rätt. Hon har gjort det där "lilla extra" och visar ett personligt engagemang. Jag sålde min lägenhet i Järfälla vilket...

Abiy Mamo T
Jakobsberg

En trevlig och hjälpsam person som har tillräcklig erfarenhet.

Emil A
Kallhäll

Smidigt, snabbt och enkelt lägenhets försäljning.

Lennart A
Kallhäll

Amanda har skött försäljningen av vår lägenhet mycket bra. Hon är snabb, effektiv och har ett mycket vänligt bemötande. Hon har stor kunskap inom området och har en snabb återkoppling