Ian Collett

Ian Collett

Ian Collett är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Ian Collett har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Ian Collett har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.8. Ian Collett har haft 94 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 138 Läs vad Ian Collett

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Bolinder Strand
    2021-07-28
    Ian ger ett mycket seriöst intryck. Han har varit tydlig, korrekt och trevlig att prata med. Han har bra koll på objekten och arbetar för att både köpare och säljare ska få en bra upplevelse av affären. När det är dags att sälja kommer vi i första hand söka oss till honom!
    2021-07-19
    Bra bemött. Levde upp till alla förväntningar!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Skälby
    2021-07-10
    Hej!
    Väldigt serviceinriktad och professionell. Tillmötesgående och flexibel. Jag är väldigt nöjd och tacksam för att ha Ian Collett som mäklare.
    • Bolinder Strand
    2021-07-03
    Vi köpte en lägenhet som Ian förmedlade. Ian var professionell, hjälpsam, påläst om området och marknaden. Kommunikationen var rak och tydlig och han återkopplade alltid i tid och som utlovat. En riktig toppmäklare som min sambo och jag kommer att anlita den dagen det är dags för oss att sälja vår lägenhet.
    2021-06-30
    lyhörd snäll och väldigt duktig
  • Eric E
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-29
    Vi hade tur att få Ian Collett som mäklare på lägenheten vi var intresserade av att köpa. Ian är en väldigt positiv och sympatisk person samtidigt som han är noggrann och mån om att allt blir rätt. Han går inte vidare med nästa steg i försäljningsprocessen förrän han bekräftat att samtliga inblandade är med på noterna. Ian är lyhörd inför allas olika behov för att på så sätt förmedla fastigheten på ett så smidigt sätt som möjligt. Det var ett nöje att ha med Ian att göra.
    2021-06-29
    Proffsigt bemötande, Ian är kunnig och saklig och ingen ett stort förtroende!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-06-29
    Professionell, kompetent, effektiv och duktig på förhandling. Ger utrymme för säljarnas vilja och är bra stöd/bollplank.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Västra Jakobsberg
    2021-06-28
    Ian var en trevlig och skicklig som mäklare.
    2021-06-28
    Ian är en jätte hjälpsam och trevlig mäklare. Han gör sitt bästa för att man ska bli nöjd.