Ian Collett

Ian Collett

Ian Collett är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Ian Collett har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Ian Collett har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 357 omdömen med ett betyg på 4.8. Ian Collett har haft 81 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

357 omdömen om Ian Collett

Sedan starten hos Reco 2019
Josef M
Skälby

Mycket bra , sakilig och det går framåt steg för steg o plötsligt så är huset sålt . Mycket professionell .

Bayram S
Skälby

Väldigt duktig och jättetrevlig person. Han hjälpte mig att köpa mitt hus som såg ut att vara omöjligt uppdrag. Ian kommer jag definitivt använda igen, då jag snart både kommer att köpa och sälja.🙏

Gerald R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

My experience with Ian was ok. It took some time to get everything situated, but overall it was pretty good. Br,

Thomas A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Kallhäll

Proffsig och informativ. Bra kontakt genom hela processen.

Peter J
Skälby

Bra mäklare trevlig helt enkelt perfekt

Maximiliam G
Viksjö

Nöjd från första mötet vid visning till kontraktsskrivningen. Drivande och uppmärksam på vad man ville ha.

Henrik W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Ian var alltid trevlig, tillgänglig och tillmötesgående! Vi bad om en snabb affär, och trots stiltje på marknaden lyckade Ian leverera.

Emelie J
Kallhäll

Engagerad och driven mäklare! Rekommenderar honom verkligen

Sana F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Jakobsberg

Ian has been patient and helpful in the purchase of our new flat. He has been fair, understanding and entirely reliable in the process.

Viktor S
Viksjö

Ian är snabb, effektiv och hjälpsam. Vårat köp gick smidigt och vi fick tydliga och snabba svar på alla frågor.