Ian Collett
Registrerad mäklare sedan 2019-01-30
Aktiv på Reco.se sedan 2019-02-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 58 Läs vad Ian Collett

• Emelie W sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-08-07

3:a
    Jakobsberg
    Ian har sålt en bostad åt oss. Vi valde honom för att han är en trevlig mäklare med stor kundbas och kunnig inom området. Han följde tålmodigt upp vår säljprocess och sålde innan visning samt kom med tips och råd under vår köpprocess. Rekommenderar varmt Ian! Läs mer
  • Johan L köpte sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-08-05

Viksjö
    Bra Och proffsigt arbete. Kände mig väldigt trygg och bekväm med hela processen. Skulle varmt rekommendera Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Kourosh S köpte sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-23

Kallhäll
    Har köpt vila.
    Via telefon
    Han är tillgängligt.
    Noggrann och sanningsenlig information är en av de bästa tecknen på en säljare som gör köparen säker. Ian har allt.

Tack Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Malcolm Erik H sålde sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-23

Viksjö
    Vi sålde vårt hus i Viksjö och är väldigt nöjda med Ians hantering från start till mål. Han hjälpte oss igenom alla steg i säljprocessen, guidade oss när så behövdes och såg till att vi höll oss till planen när vi blev nervösa. Han följde upp i alla bitar med oss och med spekulanter så vi kan inte annat än sätta 5 av 5 för hela jobbet. Vi kan varmt rekommendera Ian som mäklare. Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Rada S köpte sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-22

Kallhäll
    Ian Collett är en av de bästa mäklaren som kan sitt jobb , informerade allt tydligt och klart , expert och fint bemötande. Jättenöjd med husköpet hos Fastighetsbyrån. Tusen tack Ian Collett.

Rada Sayadi Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-22

3:a
    Barkarbystaden
    Vi har bara gott att säga om vår upplevelse när vi sålde vår lägenhet. Jättebra bemötande av mäklaren, han var alltid tillgänglig för frågor etc och det var inga krångligheter med någonting.
    Lägenheten såldes till pris över förväntan och mäklaren lyssnade på vad vi hade för krav inför försäljningen. Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Mohammad Hossein Z sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-16

2:a
    Jakobsberg
    Sålt
    Väldigt bra

Mäklaren kämpat bra Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Anders S sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-01

5:a
    Viksjö
    Ian sålde en bostadsrätt i Viksjö åt mig På ett väldigt proffsigt tillvägagångssätt.
    Effektiv och korta beslutsvägar.
    Ställde rimliga krav på mig och köparen så att alla skulle vara nöjda. Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • David S köpte sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-06-29

Viksjö
    Köpte ett radhus genom Ian och upplever att allt gick smidigt. Snabba svar och professionellt bemötande. Bra budgivning som pausades och återupptogs vid bestämda klockslag. Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Josef Marino S sålde sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-06-26

Polhem
    Snabb och smidig affär.
    Ian hade en stor kundbas som han snabbt kunde mobilisera och skapa en VIP-visning som ledde till affär inom 24 timmar. Ian är professionell och ödmjuk samt väldigt informativ. Vi kommer definitivt att anlita Ian i framtiden om vi skulle bestämma oss för att sälja igen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark