Ian Collett

Ian Collett

Ian Collett är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Ian Collett har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Ian Collett har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 216 omdömen med ett betyg på 4.8. Ian Collett har haft 91 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 216 Läs vad Ian Collett

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2022-08-19 Verifierad kund
    Unfortunately, we haven't met in person yet but had almost all the conversation on call. My experience has been good so far as he seemed quite professional at his worlk .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Kallhäll
    2022-08-13 Verifierad kund
    Professionell och pålitlig mäklare. Rekommenderas!
  • Mia S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Barkarbystaden
    2022-07-17 Verifierad kund
    Finns inte ord att beskriva vilket bra jobb han gjort. Stöttande med mycket tålamod
    Rekommenderar honom varmt
    2022-07-07 Verifierad kund
    Så glad att jag valde Ian som mäklaren! Han gjorde ett fantastiskt jobb!
    • Kallhäll
    2022-07-07 Verifierad kund
    Kunnig och engagerad mäklare! Snabb och tydlig kommunikation. Svarar alltid inom kort. Vi är jättenöjda och kan rekommendera Ian som mäklare.
    • Viksjö
    2022-07-07 Verifierad kund
    Ian är otroligt professionell och tillmötesgående.

Han tog sig alltid tid och svarade på mina frågor han har även en otrolig kompetens och han fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningen.

Sen var det en trevlig bonus att han fick vårt hus sålt till rekordpris i vårt område.

Rekommenderar Ian, starkt! När jag säljer min nuvarande bostadsrätt i framtiden så kommer jag ringa honom och be han ta uppdraget.
    • Viksjö
    2022-07-07 Verifierad kund
    Påläst, lätt att få kontakt med. Bra genomförd försäljning.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi blev bemöta på ett trevligt sätt och mäklaren hjälpte oss med det vi behövde hjälp.
    • Västra Jakobsberg
    2022-07-07 Verifierad kund
    Uppfyllde våra förväntningar fullt ut. Jobbade aktivt med att få in fler intressenter och hade bra timing och känsla för när och hur processen skulle drivas.
    • Bolinder Strand
    2022-07-07 Verifierad kund
    Ian is a super excellent agent! He is hard working, dedicated and an expert of his field. He has experience and understanding of the documentation involved for selling and buying property which really is a bonus as not many agents understand the full picture. He is very professional has an excellent understanding and feel for the property market, good connections, and we are so grateful that he sold our apartment. Stort tack Ian!