Ian Collett
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 33 Läs vad Ian Collett

• Nikhilanand V köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-04-01

Barkarby
    We bought an apartment in Jårfålla and our experience with Ian was fantastic. Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Jennie J köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-04-01

Barkarbystaden
    Superbra service o mycket trevligt bemötande. Alltid snabb respons vid frågor angående lägenheten jag köpte via Ian. Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Ulrika Ö sålde sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-25

Viksjö
    Vi har sålt ett radhus i Viksjö. Ian är en mycket engagerad och kunnig mäklare. Positiv och tillmötesgående för våra önskemål och kommentarer. Vi ger Ian våra allra bästa rekommendationer. Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Emil M köpte sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-24

Jakobsberg
    Så fort kontraktet var färdigskrivet så slutade man få svar snabbt. Jag frågade tidigare hur lång väntetid det skulle vara för garageplats och fick svaret 3 månader. Efter att ha kontaktat brf. själv fick jag svaret 1 år. När jag försökt fråga Ian om var han fått sin information från, så svarar han inte. Han tappade sin service inriktade personlighet efter att affären gick i lås och var inte kunnig om hur bredbandsabonnemang och nyckeluppsättningen var för lägenheten. Läs mer
  • Dag P sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-03-23

Vänligt och professionellt!
    Försäljning av bostadsrätt 1 rok. Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Otabek A köpte sitt hus med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-29

Jakobsberg
    Ian med kollega var mäklare för objektet vi köpte. Ian är mycket trevlig och serviceinriktad mäklare som kan gott rekommenderas. Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Zakaria A sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-24

Jakobsberg
    Ian sålde en fem rummare. Allt skötes profiessionellt hela vägen. Toppen bra mäklare trevlig och lyhörd ger snabb återjoppling. Rekommenderas!! Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-11

Barkarby
    Vi fick ett väldigt gott intryck av Ian från första stund och det har sedan hållit i sig genom hela processen. Hjälpsam och rådgivande, även gällande sånt som kanske egentligen ligger utanför uppdraget men som skapar värde för oss som kund. Professionell och tillmötesgående och vi ger honom våra varmaste rekommendationer! Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Caroline O sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-01

Viksjö
    Super trevlig, målinriktad och med ett tålamod av guld! Läs mer
    Ian Collett gillar detta
  • Malene R sålde sin lägenhet med hjälp av Ian Collett en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-01-20

Jakobsberg
    Alltid tillgänglig om man hade frågor, känner väl till området!
    Vi hade tidigare en mäklare från stan som ej var bekant med området och vi fick inte bostaden såld så vi valde att byta till Ian som är kunnig i området och sålde bostaden snabbt för rätt pris! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark