Robert Löwkrantz

Robert Löwkrantz

Robert Löwkrantz är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Robert Löwkrantz har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Robert Löwkrantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 171 omdömen med ett betyg på 4.6. Robert Löwkrantz har haft 30 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 171 Läs vad Robert Löwkrantz

• köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Västra Jakobsberg
    2021-09-11
    Trevligt bemötande, svarade på alla våra frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Västra Jakobsberg
    2021-09-08
    Proffsig och trevligt bemötande.
    Kan varmt rekommendera Robert Löwkrantz.
  • Elin E
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    • Skälby
    2021-08-31
    Robert är en skicklig mäklare som är bra på återkoppla och kunnig inom sitt område. Använder han till både min egna försäljning och för att köpa bostad. Ger goda råd, nyttig information och väldigt lätt att tycka om. Rekommenderar starkt! 5 av 5 stjärnor!
    2021-05-01
    Robert har hjälpt oss att sälja vår villa i Stäket
    Innan vårt köp hade jag kollat igenom flera olika mäklare just här på Reco.
    Valet föll på Robert som både hade goda recensioner på Reco samt gjorde ett gott intryck vid vår första träff.
    Alla förväntningar infriades och vi hade ett mycket gott samarbete under hela försäljningsperioden.
    Robert är trevlig, noggrann, proffsig och gjorde att vi kände oss trygga under hela processen.
    Jag kan varmt rekommendera Robert till alla som skall sälja sin bostad.
    Vi blev supernöjda.
    Stort tack Robert :-)
    Mvh Olle o Marika
    2021-03-29
    Det var mitt första bostadsköp så mycket var nytt för mig. Robert var trevlig, hjälpsam och svarade snabbt på frågor. Både via telefon och i verkligheten! Jag är nöjd med min upplevelse och skulle rekommendera Robert som mäklare.
    2021-02-28
    Sålt en bostadsrätt i Järfälla.
    Professionellt bemötande, snabb handläggning och mycket väl insatt i alla olika steg gällande försäljningen.
    Det var viktigt för mig att försäljningen gick att genomföra förhållandevis snabbt och smidigt då jag är boende på annan ort.
    Robert Löwkrantz har absolut motsvarat mina förväntningar på en professionell mäklare.
  • Gayan A
    skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    2021-02-26
    Köpte en 3:a och fick svar på samtliga frågor inför tillträdet!
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare som alltid återkommer med besked snabbt!
    2021-01-29
    Ett bra professionell och seröst bemötande Av Robert. Han nådde upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus i järfälla.
    2020-12-27
    Alt var bra..................
    2020-12-03
    Robert gav ett väldigt förtoendeingivande intryck som höll i sig under hela försäljningen av vår villa. Han tog sig tid att svara sakligt på alla mina frågor