Robert Löwkrantz
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 150 Läs vad Robert Löwkrantz

• Viktoria B köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-28

Allting gick helt enligt förväntningarna. Är nöjd med allt. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Ann-kristin S sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-14

Viksjö
    Jag har sålt ett radhus i Viksjö och jag känner mig helnöjd med min mäklare Robert. Han kom med bra råd och hjälp i försäljning av min bostad.
    Jag är nöjd och skulle gärna välja Robert Löwkrantz igen. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Mattias W köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-14

Jakobsberg
    Snabb att svara, professionell ! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Lina H köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-12

Jakobsberg
    Vi köpte ett hus.
    Vi blev väldigt bra och proffsigt bemötta av Robert. Han levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Hawraa F köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-11

Viksjö
    Jag har köpte ett hus och mäklaren var jätte hjälpsam och trevlig person med mig. Allt var bra och inget problem Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Kristi R köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-12-29

Barkarby
    Vi köpte ett rådhus. Blev bemötta på ett proffsigt och vänligt sätt. Bara nöjd!! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Ghenet M köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-12-28

Viksjö
    Jag har köpt ett radhus, Robert var väldigt duktig och bemötte oss väldigt bra. Han är bra på sitt arbete och levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Miia E sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-11-08

Viksjö
    Robert hjälpte oss med försäljning av vår villa. Proffsigt och förtroendegivande från början till slut. Och vi slutade med bättre försäljning än man hade kunnat vänta sig i dagens bostadsmarknad. Läs mer
    2019-11-12 Robert L svarar Miia E
    Tack Miia, vad kul att ni känner att allt gått bra och att ni är nöjda, ha det så gott så hörs vi när det börjar närma sig tillträde. /Robert
    Robert L gillar detta
  • Marcus P köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-10-29

Kallhäll
    köpt hus och sålt lägenhet. Bra bemötande och nöjd med Robert som mäklare i båda fallen. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Malin N sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-10-09

Skälby
    Väldigt nöjd med Robert som mäklare!
    Trevlig, positiv och tillmötesgående! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark