Robert Löwkrantz
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 128 kunder tycker om Robert Löwkrantz

• Maha J köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-19

4:a
    100.5m²
    Kallhäll
    En lägenhet.

Med allt stöd och hjälp.

Precis som jag förvänta mig att få hjälp och att få svar på mina frågor på ett respektful sätt.

Jätte trevligt upplevelse och Robert har lyckats att göra oss nöjda och glada och det tackar vi honom för. Läs mer
  • Ola T köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-19

4:a
    100.5m²
    Kallhäll
    Vi som köpare blev mycket väl bemötta av Robert Löwkrantz. Arbetet flöt smidigt och vi fick all den information som ansåg att vi behövde när vi köpte en lägenhet på Fabelvägen i Järfälla. Läs mer
  • Sanna S köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-05

5:a
    147m²
    Polhem
    Vi köpte i september vårt första hus via Robert. Vi upplevde honom som trevlig, professionell och väldigt kunnig på fastigheter, besiktningar mm.

Processen med budgivning, kontraktskrivning, överlåtelse mm gick smidigt och han var väldigt behjälplig i diverse frågor.

Säljarna till huset verkade också mycket nöjda med Roberts arbete. Läs mer
    2019-02-05 Robert L svarar Sanna S
    Tack Sanna för vänliga ord och härligt att höra att ni upplevde köpprocessen positivt, det är alltid mycket tankar och frågor som uppstår när man köper ett hus, särskilt om det är det första. Önskar er lycka till och hoppas ni kommer att trivas med ert nya hus! /Robert
    Robert L gillar detta
  • Dennis O sålde sin bostad med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-01-29

Jag sålde min lägenhet med Robert. Vi fick sålt innan visning vilket kändes bra.

Han är bra på det geografiska området jag sålde i och det märks att han har stor erfarenhet och är kunnig inom sitt område. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Christine A sålde sin bostad med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-12-10

Roberth har varit mäklare på min villa i Jakobsberg/Berghem.
    Jag tycker att han satte ett för lågt utgångspris till att börja med., och när det väl kom en köpare, stod han mer på köparens sida än på min.
    Jag hade förväntat mig att han skulle vara en mer drivande kraft så att jag kunde få ut maximalt för mitt hus, vilket inte så var fallet. Det går inte bara att skylla på hur marknaden ser ut enligt min åsikt.
    Bemötandet och hans kunnande är det inget fel på, men kändes lite ”flat” i sin process med köparen. Läs mer
  • Tommy E
    Tommy E sålde sin bostad med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-12-05

En mäklare som varit med länge och kan sin sak vilket innebär förtroende. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Britta S sålde sin bostad med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-11-20

Jag har sålt min mamma Brittas bostadrätt, en trerum lägenhet. Jag har aldrig varken sålt en bostad eller mött en mäklare.
    Jag blev mycket bra bemött av Robert Löwkrantz gick noggrant av processen, tidplanen, lätt att komma till och vi hade kontakt när vi behövde och diskuterade besluten. Tidplanen följdes, Robert visade hur möblering inför foton, sms om budgivningen och och vi var överens om köparen och priset. Det var också från Lina som fixade praktiska saker som lämna in nyckel, tider, kontaktade städflyttning och mailade offerten. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-21 Robert L svarar Britta S
    Hej! Tack för den fina rekommendationen och kul att höra att du tycker allt har gått smidigt och bra. Om du vill ha hjälp med deklarationen för försäljningen är du självklart välkommen att höra av dig, gör det i så fall i januari nästa år. /Robert
  • Mariseh J
    Mariseh J skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-10-28

Han var snabb . Bestämd i sin sak, mycket trevlig och kan sin uppdrag utmärkt. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Karin M sålde sin bostad med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-10-22

Vi fick bra tips på hur vi skulle styla, dvs vad vi skulle plocka bort för att villan skulle komma till sin rätt vid fotografering och visning. Läs mer
  • Cecilia J skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2018-10-14

Jag har haft Robert som mäklare både vid ett lägenhetsköp (för många år sedan) och nu senast vid försäljning av bostadsrätt. Jag upplever att jag alltid blir trevligt och vänligt bemött. Jag uppskattar det engagemang Robert visat när jag varit i kontakt med honom.
    Jag är mycket nöjd, kommer att anlita honom igen, vid behov, jag rekomenderar honom till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark