Robert Löwkrantz
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 124 kunder tycker om Robert Löwkrantz

• Christine A sålde sin bostad med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Roberth har varit mäklare på min villa i Jakobsberg/Berghem.
    Jag tycker att han satte ett för lågt utgångspris till att börja med., och när det väl kom en köpare, stod han mer på köparens sida än på min.
    Jag hade förväntat mig att han skulle vara en mer drivande kraft så att jag kunde få ut maximalt för mitt hus, vilket inte så var fallet. Det går inte bara att skylla på hur marknaden ser ut enligt min åsikt.
    Bemötandet och hans kunnande är det inget fel på, men kändes lite ”flat” i sin process med köparen. Läs mer
  • Tommy E
    Tommy E sålde sin bostad med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    En mäklare som varit med länge och kan sin sak vilket innebär förtroende. Läs mer
  • Britta S sålde sin bostad med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har sålt min mamma Brittas bostadrätt, en trerum lägenhet. Jag har aldrig varken sålt en bostad eller mött en mäklare.
    Jag blev mycket bra bemött av Robert Löwkrantz gick noggrant av processen, tidplanen, lätt att komma till och vi hade kontakt när vi behövde och diskuterade besluten. Tidplanen följdes, Robert visade hur möblering inför foton, sms om budgivningen och och vi var överens om köparen och priset. Det var också från Lina som fixade praktiska saker som lämna in nyckel, tider, kontaktade städflyttning och mailade offerten. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-21 Robert L svarar Britta S
    Hej! Tack för den fina rekommendationen och kul att höra att du tycker allt har gått smidigt och bra. Om du vill ha hjälp med deklarationen för försäljningen är du självklart välkommen att höra av dig, gör det i så fall i januari nästa år. /Robert
  • Mariseh J
    Mariseh J skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Han var snabb . Bestämd i sin sak, mycket trevlig och kan sin uppdrag utmärkt. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Karin M sålde sin bostad med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Vi fick bra tips på hur vi skulle styla, dvs vad vi skulle plocka bort för att villan skulle komma till sin rätt vid fotografering och visning. Läs mer
  • Cecilia J skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har haft Robert som mäklare både vid ett lägenhetsköp (för många år sedan) och nu senast vid försäljning av bostadsrätt. Jag upplever att jag alltid blir trevligt och vänligt bemött. Jag uppskattar det engagemang Robert visat när jag varit i kontakt med honom.
    Jag är mycket nöjd, kommer att anlita honom igen, vid behov, jag rekomenderar honom till andra. Läs mer
  • Karwan S
    Karwan S skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Kompetent och professionell mäklare, lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Anna-Lisa E skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Sålde radhus. Jättebra bemötande och hjälp av Robert hela tiden. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Klas B skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    sålt bostadsrätt bemötande professionellt allt bara positivt Läs mer
  • Mohammad Taqi H
    Mohammad Taqi H skrev om Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet på Vasavägen 63.
    Mäklaren var proffesionellt och kunnig. Äffären skede på smidigt sätt, jag är helt nöjd Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark