Robert Löwkrantz
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 137 Läs vad Robert Löwkrantz

• Christer G köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-06-13

Barkarbystaden
    En tvåa i Barkarbystaden
    Utmärkt bemötande, inga speciella förväntningar Läs mer
  • Ola J
    Ola J sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-06-01

Kallhäll
    Sålt bostadsrättsradhus i Kallhäll. Det kändes lugnt och tryggt att sälja genom Fastighetsbyrån och Robert Löwkrantz. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Shabnam S sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-05-31

Viksjö
    Jag har precis sålt mitt hus. Robert har som vanligt varit väldigt tillgänglig, svarat på frågor, haft tålamod samt varit skicklig.
    Robert är jävligy envis och jobbar hårt tills han når resultat. Mycket bra. Han ger inte upp direkt.
    Robert har bra bemötande och jävligt bra på att planera. Han ställer alltid upp.
    Jag rekommenderar honom alla dar i veckan.
    Dock får han minuspoäng också. Och det för att han inte jobbar för hela Stockholms län.
    Bästa bästa Robert Läs mer
    2019-06-04 Robert L svarar Shabnam S
    Hej Shabnam! Det känns som jag precis fått "Reco of the year" :-), tusen tack för de fina orden, vi ses efter sommaren när det är dags för tillträde. /Robert
    Robert L gillar detta
  • Therese K köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-05-06

Viksjö
    Köpte ett radhus i Viksjö där Robert var mäklare.
    Bra kontakt, snabb på att svara, hjälpte även till med saker efter att köpet var klart. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Phuripong A sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-04-08

Jakobsberg
    I have bought and sold an apartment through Robert. He is a professional real estate agent. He has given me clear instructions on both buy and sell, guided me through all the processes. I definitely recommend Robert as your real estate agent. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Fredrik L sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-04-06

Skälby
    Lugn och stabil Mäklare. Ger ett mycket gott förtroende och intryck. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Mattias N sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-04-02

Radhus

Robert var klar, tydlig och snabb, mycket nöjd. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Johanna D köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-03-02

Köpt lgh i Järfälla. Allt bra! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Karin M sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-21

Berghem - Jakobsberg
    Vi har sålt vår villa
    Bemötandet var proffsigt
    Robert motsvarade våra förväntningar Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Maha J köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-02-19

Kallhäll
    En lägenhet.

Med allt stöd och hjälp.

Precis som jag förvänta mig att få hjälp och att få svar på mina frågor på ett respektful sätt.

Jätte trevligt upplevelse och Robert har lyckats att göra oss nöjda och glada och det tackar vi honom för. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark