Läs vad 163 Läs vad Robert Löwkrantz

Admir S
    • 2:a
    • 54.5 m²
    • Jakobsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-12-03
    Robert gav ett väldigt förtoendeingivande intryck som höll i sig under hela försäljningen av vår villa. Han tog sig tid att svara sakligt på alla mina frågor
    Sneha P
    • 177.0 m²
  • 2020-11-12
    Vi har blivit väl bemöta av Robert vid vår försäljning av vår bostad.
    Lars P
    • 3:a
    • 76.0 m²
    • Jakobsberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
  • 2020-11-12
    Robert var engagerad av försälningen av vår bostad
    Margareta P
    • 3:a
    • 76.0 m²
  • 2020-11-03
    Det bästa hjälp & bästa mäklare
    Nagham D
    • 4:a
    • 95.0 m²
  • 2020-10-16
    Jag sålde min tvåa i Järfälla kommun. Inför försäljningen träffade jag flera mäklare. Robert var den mäklare som upplevdes mest realistisk och var proffesionell i sitt bemötande. Han kändes ”äkta” om ni förstår vad jag menar. I slutändan fick jag det jag ville ha för lägenheten vilket inte var helt självklart sett till rådande marknadsläge. Jag rekommenderar absolut Robert!
    Jonas L
    Jonas L
    • 2:a
    • 54.5 m²
  • 2020-10-04
    Vi sålde vårt hus via Robert Löwkrantz. Robert har ett mycket trevligt och förtroendeingivande bemötande. Våra förväntningar på en mäklare är att han/hon ska vara pålästa på objektet samt vara tillgänglig vid eventuella frågor. Det har Robert varit under hela processen. Vi är mycket nöjda med Robert som mäklare och skulle varmt rekomendera honom till kommande försäljningar.
    Anneli N
    • 134.0 m²
    • Viksjö
  • 2020-09-13
    Köpte en bostadsrätt. Fick all hjälp jag kunnat önska mig som köpare, toppenbemötande i alla avseenden. Är mycket nöjd.
    Sara H
    Sara H
    • 4:a
    • 83.5 m²
  • 2020-08-21
    Robert L är Järfällas Bästa mäklare!! Kunnig, proffsig, känner sitt Järfälla efter många år.
    Mkt ödmjuk, har hjälp mig genom min försäljning på ett tryggt sätt.
    Sålde mitt 50 år gamla hus i Kallhälls Villastad.
    Snabbt, smidigt. Även köparna fick goda råd och tips inför deras ev. köp av mitt hus.
    Jag kommer rekommendera Robert Löwkrantz till alla mina vänner som i framtiden ska avyttra sina bostäder!
    Gunilla Björk
    Gunilla B
    • 188.0 m²
    • Kallhäll
  • 2020-07-15
    Köpt villa. Mycket professionell och trevlig mäklare. Gjorde hela processen väldigt smidig.
    Sandra N
    • 139.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
    Tack för det fina omdömet du lämnat och att ni upplever att allt gått smidigt och bra. Lycka till med nya boendet som jag är övertygad om att ni kommer att trivas i. Allt gott! /Robert
    Robert Löwkrantz

Robert Löwkrantz