Robert Löwkrantz
Registrerad mäklare sedan 2005-12-09
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 154 Läs vad Robert Löwkrantz

• Sandra N köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-07-15

Köpt villa. Mycket professionell och trevlig mäklare. Gjorde hela processen väldigt smidig. Läs mer
    2020-07-15 Robert L svarar Sandra N
    Tack för det fina omdömet du lämnat och att ni upplever att allt gått smidigt och bra. Lycka till med nya boendet som jag är övertygad om att ni kommer att trivas i. Allt gott! /Robert
  • Rasmus M köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-05-14

Skälby
    Köpte en villa genom Robert och Fastighetsbyrån i Järfälla. Robert är trevlig, kunnig och hjälpsam. Hela processen fortlöpte väldigt smidigt, rekommenderar Robert starkt. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Eva S sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-04-02

3:a
    Jakobsberg
    Sålt en lägenhet. Fick bra bemötande och fick stort förtroende. Allt enligt mina förväntningar Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Fredric K sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-04-01

Polhem
    Seriös och engagerad mäklare som jag verkligen kan rekommendera!

Sålde en villa i Järfälla, Polhemsområdet. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Viktoria B köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-28

2:a
    Allting gick helt enligt förväntningarna. Är nöjd med allt. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Ann-kristin S sålde sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-14

Viksjö
    Jag har sålt ett radhus i Viksjö och jag känner mig helnöjd med min mäklare Robert. Han kom med bra råd och hjälp i försäljning av min bostad.
    Jag är nöjd och skulle gärna välja Robert Löwkrantz igen. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Mattias W köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-14

Snabb att svara, professionell ! Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Lina H köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-12

Vi köpte ett hus.
    Vi blev väldigt bra och proffsigt bemötta av Robert. Han levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Hawraa F köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2020-02-11

Viksjö
    Jag har köpte ett hus och mäklaren var jätte hjälpsam och trevlig person med mig. Allt var bra och inget problem Läs mer
    Robert L gillar detta
  • Kristi R köpte sitt hus med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla

2019-12-29

Barkarby
    Vi köpte ett rådhus. Blev bemötta på ett proffsigt och vänligt sätt. Bara nöjd!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Järfälla

Andreas Strindemark