Robert Löwkrantz

Robert Löwkrantz

Robert Löwkrantz är mäklare på Fastighetsbyrån Järfälla

Robert Löwkrantz har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Robert Löwkrantz har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 217 omdömen med ett betyg på 4.6. Robert Löwkrantz har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

217 omdömen om Robert Löwkrantz

Sedan starten hos Reco 2014
Ann-Christine S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Bolinder Strand

Pålitlig, trevlig och tillmötesgående. Kändes tryggt med Robert Löwkrantz som mäklare och vi skulle gärna vända oss till honom igen om vi behövde.

Ingela F
Viksjö

Robert har haft ett stort engagemang i att sälja mitt radhus. Han har haft ett flertal visningar och återkopplat efteråt till mig. Han har svarat och hjälpt mig med mina frågor och funderingar som jag haft under tiden.

Karin B
Polhem

Det märks att Robert har jobbat länge som mäklare då han är både kunnig och har stort engagemang. Han är trevlig, rak, tydlig och genuin. Lätt att kommunicera med. Välj honom för en trygg affär

Sara C
Viksjö

Smidigt köp. Kompetent mäklare!

Maria T
Västra Jakobsberg

Lyhörd och tillgänglig för alla möjliga frågor. Känns tryggt att gå igenom en sådan process med en person som Robert.

Catrin H
Västra Jakobsberg

Kunnig, seriös och professionell!

Kevin J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Löwkrantz en del av Fastighetsbyrån Järfälla
Barkarbystaden

Proffsig och alltid tillgänglig. Kan starkt rekommendera Robert som mäklare!

Kristoffer A
Jakobsberg

Vi har gjort en liten bostadskarriär de senaste åren och under denna mött 4 mäklare som köpare och 3 som säljare. Tyvärr hamnar Robert längst ned på vår lista av dessa 7 mäklare vi har mött. Inledningsvis var min upplevelse att Robert inte alls var så lätt att få svar ifrån (kan hända hade vi många specifika frågor eftersom det är vårt första hus). Vi försökte vara så strukturerad som möjligt med våra frågor, erhöll vissa svar men saknade återkoppling och fick påminna om resterande ett antal frågor. Bemötande och kommunikation...

Ricky F
Kallhäll

Kanonmäklare som hjälpte mig både köpa och sälja lägenheten. Väldigt trevlig och hjälpsam.

Asmar A
Jakobsberg

En duktig mäklaren. Gör sitt jobb. Gör bra affärer. Trevligt. Helt nöjd med honom