Moshe Kucukkaya

Moshe Kucukkaya

Moshe Kucukkaya är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Moshe Kucukkaya har varit registrerad mäklare sedan 2018-10. Moshe Kucukkaya har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.8. Moshe Kucukkaya har haft 25 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

40 omdömen om Moshe Kucukkaya

Rebin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

Lyckades genom sitt engagemang sälja min lägenhet trots de dåliga tiderna!

Christopher Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje
Ritorp

1. Jag blev bemött på ett mycket professionellt och vänligt sätt av mäklaren. Han var lyhörd för mina frågor och önskemål, och gav mig känslan av att vara i trygga händer genom hela processen. 2. Våra förväntningar var att få hjälp att hitta en lämplig bostad inom våra krav och budget, samt att få professionell vägledning genom köpprocessen. Mäklaren levde definitivt upp till våra förväntningar genom att presentera flera lämpliga alternativ, ge oss relevant information och råd, samt hantera alla pappersarbeten smidigt...

Fadi A

Trevlig och hjälpsam person. Rekommenderas varmt!

Anton S
Mariekäll

Trevlig och proffsig. Svarar snabbt och gärna på frågor.

Johan B
Mariekäll

Bra service och hjälpsam! Svarar alltid när man kontaktar

Sven Johan Folke S
Sålde sitt hus med hjälp av Moshe Kucukkaya en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Moshe`s bemötande var mycket bra och han fanns hela tiden kontaktbar. Våra förväntningar var att Moshe skulle arbeta aktivt för att sälja vår bostad och att vägleda oss försäljningen vilket han gjorde på ett strålande sätt. Sammanfattningsvis skulle jag säga att den totala upplevelsen av vår försäljning blev fantastisk tack vare Moshe´s driv och vilja att sälja vårt hus.

Margareta B

Bra bemötande,kunnig och hjälpsam.

Ceasar G

Vi är och varit jätte nöjda med Moshe. Vi har anlitat honom två ggr dom senaste 3 åren och alltid levererar han ! Tack Moshe att du gör sälja så mkt enklare.

Robert Niklas H

Moshe var en fantastisk mäklare som gjorde köpprocessen smidig och givande. Hans engagemang för att säkerställa att jag fick exakt vad jag letade efter var enastående. Jag är tacksam för hans professionalitet och stöd under hela processen och skulle inte tveka att rekommendera honom till andra som söker en pålitlig mäklare.

Marlon F

Thanks Moshe, for a great Job well Done 🎈