William Bemarre
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 33 kunder tycker om William Bemarre

• Ayad D köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-14

4:a
    87m²
    Rosenlund
    Jag har köpt en lägenhet, och mäklaren var jätte snäll och hjälpsam. Jag kommer kontakta samma mäklaren i framtiden när jag säljer eller köper. Läs mer
  • Marjo K sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-14

54m²
    Södertälje Södra
    Jag sålde min bostadsrätt. Vänligt bemötande av William.
    Han informerade bra om allt och hjälpte till med skattedeklarationen. Läs mer
    William B gillar detta
  • Johnny A köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-12

67.5m²
    Östertälje
    Köpte en bostadsrätt och allt fungerade alldeles utmärkt, inget att anmärka på. Läs mer
    William B gillar detta
  • Rebecka B sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-01-30

54.5m²
    Brunnsäng/Grusåsen
    Mycket nöjd med min försäljning. William gjorde ett fantastiskt jobb. Han var ärlig och tydligen i min försäljning och uppdaterade mig kontinuerligt och gjorde verkligen det lilla extra. Jag rekommenderar starkt Willian för en lyckad försäljning Läs mer
    William B gillar detta
  • Saija V köpte sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-01-22

Jag köpte en bostadsrätt nyligen. Har både köpt och sålt flera fastigheter i mitt liv och aldrig varit med om en så trevlig mäklare som William! Jag kunde höra av mig till honom närsomhelst med vilka frågor som helst. Om han var upptagen just då messade han alltid varför och ringde upp mig direkt när han fick möjlighet, också fast klockan var mycket. Jag inte hade förväntat mig så bra service och tillgänglighet, William var verkligen en stjärna. Ska också säga att jag fick vänta att flytta in 3 månader så han var verkligen tillgänglig en lång tid och gav mig en trygghetskänsla hela den tiden. Kände mig aldrig dum att fråga honom någonting, han kunde svara mig sakligt och berätta så att jag verkligen förstod allting.
    Jag kommer att rekommendera William till alla som jag känner vid ev köp/säljtankar.
    Stor eloge till William 🌹 Läs mer
  • Miroslava P
    Miroslava P sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-01-14

Jag köp ett rådhus och sålde lägenheten. Jag träffade William när jag var på en visning.
    Mäklaren levde upp alla mina förväntningar som jag hade.
    Det fanns jätte bra samarbete mellan mig och mäklaren. William är ansvarig och snäll person.
    Det var en positiv erfarenhet att jag samarbetade med William. Läs mer
    William B gillar detta
  • Gaby H sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-05

Vid försäljning av vår bostad var William väldigt hjälpsam och professionell. En mycket kunnig mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    William B gillar detta
  • Elin E sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-28

Vid försäljning av min bostad var William såväl professionell som behjälplig med alla frågor som dyker upp.

William lever upp till det man önskar av en mäklare, entusiasm, vänlighet och anträffbar. Läs mer
    William B gillar detta
  • Hani A sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-26

Bostadsrätt. Han är så trevligt och hjälpsam och kunnig mäklare.

Han kunde sälja min bostad på bara två dagar. Läs mer
    William B gillar detta
  • Carina C sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-11-26

Sålt bostadsrätt. Fick bra information och professionellt bemötande. Tillgänglig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson