William Bemarre
en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr
151 72 Södertälje — Visa karta

Vad tror William att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 16 kunder tycker om William Bemarre

• Sargon J skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har köpt en bostad via William där allting gick klockrent och smidigt. Han sätt att bemöta kunderna var kanon en jätte trevlig mäklare och han levde upp till de förväntningarna jag har på mäklarna. Läs mer
  • Linda Marie S skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi är super nöjda med William. Väldigt tillmötesgående, trevlig, lättsam och professionell. Grym mäklare! Läs mer
  • Elin K
    Elin K skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Har sålt en bostadsrätt i Södertälje, ett radhus 5 ROK .
    Min mäklare var över förväntningarna !! Han fick en svår uppgift (trodde jag) då jag anlitade en annan mäklare innan William som inte lyckades sälja efter flera visningar . William hade hittat köpare inom 24 timmar och efter knappt 2 dagar skrev vi kontrakt.
    Jag är jättenöjd med min mäklare och jag kommer absolut rekommendera honom till andra !! Läs mer
  • Liza R skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hejsan.
    Tacksam att ni gett mig möjligheten att säga mina synpunkter. Jag haft från och med början en bra erfarenhet från fastighetsbyrån pga William.
    Jag köpte för första gång lägenhet och haft ingen aning hur man gör det.
    Det vaw William som jag har träffat på visningen och han som gav mig fullständig information och varit tillgänglig när det behövdes. Han gjorde sitt jobb på myvket proffesionell sätt och både jag och säljarna kände sig trygga med hela processen.

Jag är nöjd och skulle även i framtiden vilja ha en sådan mäklare som man kan lita på och kuna köpa eller sälja sin lägenhet. Även kommer jag att rekommendera honom och ert byrå till mina bekanta om de behöver hjälp.

Tack!
    Mvh,
    Liza Raufi Läs mer
  • Fredrik B skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Köpte bostad
    Är väldigt nöjd
    Bemötande av William var klockrent från början. En mycket bra person
    Hade ingen erfarenhet av mäklare innan
    Men fick ett bra intryck av William Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    William e närvarande, lättillgänglig, ärlig, engagerad, kunnig, optimist, entusiastisk, peppande, har humor. Tyvärr hamnade vi i svallvågen efter amorteringskraven vilket gjorde att lägenheten blev svårare att sälja och priset sjönk. Sakta tappade vi en del hopp men William gav inte upp och stärkte oss. Vi är nöjda o tacksamma o rekommenderar William till alla. Läs mer
  • Paulo Victor F skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    William var en bra mäklare, mycket uppmärksam och hjälpsam med detaljerna om lägenheten som jag ville köpa. Förklarade alla tvivel och frågor. Lätt att komma i kontakt och återvända. Förklara processen och vad som var nödvändigt att göra som det var min första gång att göra denna process. Läs mer
  • Sarmed N skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Hej!
    Jag köpte en lägenhet i hövsjö, mäklaren william som hjälpte mig med köpt, han var väldigt trevlig och tydlig. Alltid var tillgänglig och svarade på alla mina frågor.
    Jag var njöd med han ☺️.

Sarmed Alsaadi Läs mer
  • Fleury N skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpet en bostadrätt i Södertälje
    Mäklaren var jätte hjälpsam och trevligt
    Han hade bra informatuon om bostad och allt som jag behövde.
    I sammafattning jag är en nöjd person av mäklare william prestation. Läs mer
  • Linnea T
    Linnea T skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålde min brf i södertälje mha William. Han gav jättebra service, mkt trevlig, förklarade allt pedagogiskt vilket fick mig att känna mig trygg genom hela försäljningen. Jag är jättenöjd och kommer att anlita honom igen vid behov. Har rekomenderat honom till andra. Läs mer
  • Sandesh Suresh S skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    We bought an apartment in Sodertalje. William have been very prompt in replying to all our queries and he is always ready to help. He is very professional in his approach. Läs mer
  • Ulrika
    Ulrika skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Från början var tanken att träffa flera mäklare och välja ut den bästa kandidaten. Efter mötet med William var valet glasklart. William visade ett genuint intresse för försäljningen av vår bostadsrätt. Upplevdes som äkta, kunnig och lyhörd utan en massa säljsnack. Har en stor social förmåga och är någon man lätt tycker om.
    Nåbar och svarade snabbt på telefon/sms/mail. Mån om att det skulle bli en bra affär för både köpare och säljare.
    Gick den extra milen och ordnade på eget initiativ extra visningar av lägenheten. Proffsig ut i fingerspetsarna.
    100 % nöjd med försäljningen. Rekommenderas varmt till alla som går i säljtankar.

William utmärker sig extra med sin äkthet och sitt stora hjärta - något som är en bristvara i mäklarbranschen.

Stort tack William! Läs mer
  • Anmar G skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    , hjälpsam ,Trevlig och omtyckt person , bland dem bästa mäklare , har jag träffat Läs mer
  • Tomas B skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Tydlig i kommunikation och lyssnar på dig som kund. Läs mer
  • Andréas C skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jättebra mäklare som är enkel att få tag på vid frågor m.m Läs mer
  • Ove L skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Snabb, effektiv, flexibel, fattar snabbt Läs mer
Robert Persson
Thomas Aslan