William Bemarre
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 94 Läs vad William Bemarre

• Helena K sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-31

Centrala Södertälje
    Mycket skötsam mäklare. Oerhört optimistisk och jobbade på bra med att sälja min lägenhet under en tuff bostadsmarknad. Jättenöjd! Läs mer
    William B gillar detta
  • Sibar Sameer Qasim Q köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-29

Mycket hjälpsam och trevlig och har bemött mig som kunder på ett föredömligt sätt,
    hjälpte till mycket, var lugnande när jag var nervös. de hade bra koll på lägenheten, och kunde svara på alla frågor jag hade. De var tillgänglig och var lätt att prata med:)
    William Bemarre och Camilla Baakki,stört tack för er hjälp Läs mer
    William B gillar detta
  • Patrik Lännholm P sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-25

Viksberg
    William hjälpte mig att sälja mitt hus.
    William är trevlig och kompetent.
    Trevligt bemötande från början till slut. Läs mer
    William B gillar detta
  • Lisbeth Agneta Maria S sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-18

Brunnsäng
    Trevligt och professionellt intryck. Driven, fokuserad och lyhörd. Huset blev sålt innan visning och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Fadi Faez Matti A
    Fadi Faez Matti A köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-08

Rosenlund
    Ärligt och trevlig människa som kan hans jobb. Läs mer
    William B gillar detta
  • alex m sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-07

Hölö
    Vi har sålt ett hus och fick William som mäklare. William har och gör ett jättebra jobb. Ärlig, punktlig och är jättetrevlig. Tycker att William utför sin uppgift som mäklare med bravur. Vi har haft en mycket bra kontakt. William Bemarre är född till att vara just där han är idag. Läs mer
  • Malki I
    Malki I sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-08

Rosenlund
    Trevlig och professionellt bemötande.  Läs mer
    William B gillar detta
  • Wanja Katarina B sålde en tomt med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-02

Viksberg
    Sålt ett fritidshus. William är lyhörd, trevlig och lätt att kommunicera med. Är noggrann och ger ett förtroendefullt intryck. Viktiga egenskaper hos en mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    William B gillar detta
  • Monica Birgitta Annette P sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-01-27

Sålt hus
    Mäklaren seriös och trevlig Läs mer
    William B gillar detta
  • Andreas Kaiser J sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-01-27

Centrala Södertälje
    Bra och trevlig mäklare som gjorde sitt yttersta. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson