William Bemarre
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 59 Läs vad William Bemarre

• Mitra A köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-17

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • JOACHIM F
    JOACHIM F skrev om William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-10

Trevlig och duktig men besviken på hans uppgörelse när jag sålde mitt radhus förra sommaren,han satte in alla pengar på mitt ex konto utan att fråga mig hur pengarna skulle fördelas.Han visste att vi låg i skilsmässa och således skulle överskottet delats hälften/hälften men allt gick till hennes konto vilket gjort att jag har efter ett år med hjälp av advokat lagt ned massor med pengar och nu ser det ut som att det blir en uppgörelse.Men jag förlorar 130000 som hon vägrar betala ut utan jag får nöja mig med en del av det jag har rätt till. Läs mer
  • Drazenka V köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-08

Vi har köpt hus och vi är jättenöjd för att William Bemarre va bakom våra ryggen.
    Tack! Läs mer
  • Johan S köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-05

NYKVARN Rimsjöhöjden
    Köpt villa, William är klart en av de bättre lokala mäklarna. Bra bemötande, påläst. Gör jobbet. Läs mer
  • Susanne F
    Susanne F sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-05

Vi har sålt vårat hus. Mäklaren var mycket trevlig att ha att göra med Väldigt service inriktad. Fanns tillgänglig även då han hade semester Super Skulle anlita honom om jag i framtiden skulle behöva en mäklare. 😁 Läs mer
  • Maud O sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-26

Ragnhildsborg
    Sålt en bostadsrätt.

Hade talat lite med mäklaren tidigare under åren betr en eventuell försäljning. Alltid känt förtroende för honom, så då det var dags att sälja funderade jag aldrig på mäklare, utan William var självklar. Och mina förväntningar blev uppfyllda, är mycket nöjd med försäljningen, detta tack vare mäklarens lugna och positiva sätt. Jag kanske lät lite orolig ibland men blev genast peppad vid varje samtal vi hade. Läs mer
  • Christer Å sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-25

Vibergen/Olovs Hage
    Proffesionellt bemötande och serviceinriktad, fick vårt hus snabbt sålt och till ett bra pris. Läs mer
  • Susanne Å sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-25

Vibergen/Olovs Hage
    Driven, serviceinriktad och lättillgänglig Läs mer
  • Amina B köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-24

Brunnsäng
    Trevlig,kunnig och tillmötesgående
    Kommer definitivt använda honom i framtiden
    En utmärkt mäklare Läs mer
    William B gillar detta
  • Ritva Kyllikki K sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-15

Mölnbo
    Vi sålde sommarstugan .Mäklaren William Bemarre var
    mycket trevlig och kunnig.
    Det blev bättre än väntat.
    William Bemarre Är mycket kunnig han är bästa man på yrket
    Tack. Läs mer
    William B gillar detta