William Bemarre
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 27 kunder tycker om William Bemarre

• Gaby H sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vid försäljning av vår bostad var William väldigt hjälpsam och professionell. En mycket kunnig mäklare! Rekommenderas starkt! Läs mer
    William B gillar detta
  • Elin E sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vid försäljning av min bostad var William såväl professionell som behjälplig med alla frågor som dyker upp.

William lever upp till det man önskar av en mäklare, entusiasm, vänlighet och anträffbar. Läs mer
    William B gillar detta
  • Hani A sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bostadsrätt. Han är så trevligt och hjälpsam och kunnig mäklare.

Han kunde sälja min bostad på bara två dagar. Läs mer
    William B gillar detta
  • Carina C sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt bostadsrätt. Fick bra information och professionellt bemötande. Tillgänglig. Läs mer
  • Gaby Y
    Gaby Y sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Han är jätte smart och han vet vad han gör Läs mer
    William B gillar detta
  • Rafid Talal N sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde ett radhus i som helhet tyckte vi att mäklaren gjorde det som han lovade.
    Har var duktigt, kunnigt, ärligt, lätt och lita på honom.

VI rekommenderar varmt William som ett mäklare till både som vill sälja eller köpa.

upplevesen var spännande och roligt.

Mycket bra jobbar alla på fastighetsbyrån framför alt William :) Läs mer
    William B gillar detta
  • Arsalan J sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi sålde våran lägenhet med hjälp från William som mäklare. Han är jätte trevligt manniska och försöker sitt bästa för att ha kunden nöjd. Vi ville ha snabbt och effektivt försäljning och det blev mycket bättre än vad vi väntade för. Han kunde ordna saker snabbt och i bästa möjliga sätt. Vi är supernöjda av vår försäljning och det är tack vare William. Läs mer
    William B gillar detta
  • Sanja K köpte sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Vi har köpt en lägenhet.
    William informerade oss jätte bra till och svarade alltid på telefonen.
    Han är en väldig snäll och duktig mäklare Läs mer
    William B gillar detta
  • Jadranko T sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Ska inte beskriva punkt efter punkten.

Vill bara ja att William är grym och rekommenderas 100%

Tack William! Läs mer
    William B gillar detta
  • Katarina F sålde sin bostad med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt en br 97 m2. Mycket bra bemött. När vi har sökt honom så hör han alltid av sig.Vi känner oss trygga med honom.
    Skulle absolut rekommendera honom till vänner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson