William Bemarre
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 74 Läs vad William Bemarre

• Mattias I
    Mattias I köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-10-09

Brunnsäng/Ritorp
    Köpte bostad via William.
    5/5 stjärnor genom hela köpprocessen
    Super stort tack! Läs mer
  • Sara s köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-10-03

Glasberga Sjöstad
    Hej!
    Jag köpte hus i glasberga och är jätte nöjd 😊
    Mäklaren var jätte trevlig och kan verkligen ta hand om sina kunder👌 och vi speciellt tackar honom för all hjälp vi fick 🙏
    MVH Philip & Sara Läs mer
  • Peter A
    Peter A köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-09-23

Mariekäll
    Jag upplever William väldigt lyhörd, han är bra på att läsa av personerna och deras önskemål. Dock var det ett uppgiftsfel i foldern från mäklaren. Det är jag mindre nöjd med Läs mer
    William B gillar detta
  • Elizabeta I sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-09-17

Jag har sålt min bostad, en 3a med bra pris. William mötte alla förväntningar som jag hade och gav verkligen allt han kunde för att vi ska sälja lägenheten på bästa sätt. Han var mycket kunnig inom området och väldigt professionell också. Dessutom var han mycket noggrann när det gällde kontraktet och förklarade varje punkt med mycket detalj så att jag inte alls kunde missuppfatta kontraktet. Min mäklare är lyhörd, lugn, positiv och lyssnar på allt man säger och sedan ger sin professionella respons för att bäst kompensera. Jag är verkligen jättenöjd med William. Läs mer
    William B gillar detta
  • Håkan J sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-09-14

Sålt lägenhet
    Ett bra och positivt bemötande Läs mer
    William B gillar detta
  • Arne L sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-09-09

Centrala Södertälje
    Sålde en lägenhet och William har varit snabb, noggrann och till tillmötesgående hela vägen i försäljningen.
    Tydlig när vi frågat om saker och svarat proffsigt och ärlig.
    Rekommenderas absolut ! Läs mer
    William B gillar detta
  • Ulla birgitta L köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-09-03

Kände mig väl bemött. Lätt att komma i kontakt med vid frågor. Ringde upp.
    Köpte kolonistuga av ett dödsbo så det var lite speciella omständigheter utan "riktig" säljare och krav på att träffa styrelsen för godkännande av medlemskap innan köpet kunde gå igenom.
    När banken kunde ordna pengar så tidigarelades datum för övertagande drygt två veckor utan större problem. Läs mer
    William B gillar detta
  • Jessica B köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-09-02

Professionell mäklare med trevlig bemötande!
    Förtroendeingivande och Dick mig att känna mig trygg i mitt köp!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    William B gillar detta
  • Johanna L sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-08-16

Mariekäll
    Sålde en bostadsrätt på 55 kvm och är nöjd med hela samarbetet. Kan varmt rekommendera William Bemarre! Läs mer
    William B gillar detta
  • Gabriel U sålde sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-08-15

Centrala Södertälje
    Sålt en bostadsrätt via William och allt gick otroligt bra. Snabbt, smidigt och alltid glad och positiv! Rekommenderar William starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson