William Bemarre
Registrerad mäklare sedan 2017-07-27
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-06
2019-08 - 2020-07

Läs vad 110 Läs vad William Bemarre

• Inga Annika A sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-25

Östertälje
    William gjorde ett fantastiskt bra jobb i att sälja vårt hus, dessutom lätt att kommunicera med och ett trevligt personligt bemötande. Han gav oss värdefulla förutsägelser av läget på marknaden som t o m visade sig överträffa alla våras önskningar! Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    William B gillar detta
  • Hans-olof Harald Ö sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-25

Järna
    William är en superproffsig mäklare som hjälpte oss galant att sälja vårat hus på landet strax utanför Järna. Mycket nöjda med honom på alla sätt! Läs mer
    William B gillar detta
  • David Dalibor M köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-22

Hölö
    Vi köpte ett hus som William förmedlade, han gjorde ett kanon jobb, fanns alltid tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
    William B gillar detta
  • Carola H sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-20

MÖRKÖ
    Sålde fritidshus. Förväntningar; ärlighet
    Klara svar hjälp att förstå. Kunde sin sak och man kände sig omhändertagen

Att han också varnade för stort intresse och före slog lösning

Denna mäklare skulle jag använda igen och även föreslå till andra. Läs mer
    William B gillar detta
  • Mia D köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-13

MÖRKÖ
    Köpt fritidshus
    William och assistent Camilla har varit hjälpsamma och kommunicerat väl. Läs mer
    William B gillar detta
  • Johanna A sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-07

Bårsta
    finaste och ödmjukaste viktigast mest professionella mäklare som jag mött. Han är lyhörd och korrekt. Ger bra inputs samt Håller det han lovar. Sjukt nöjd av min fastighetsförsäljning tack som fan!! Läs mer
    William B gillar detta
  • Haik A köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-07

NYKVARN Sandtorp
    Super proffsigt!!!

Mycket nöjd som köpare av ett hus. Mäklaren William har ett fantastisk bemötande, var lätt att göra med och är effektiv samt seriös.
    Jag kan ge mina varmaste rekommendationer för William Bemarre på Fastighetsbyrån i Södertälje. Läs mer
    William B gillar detta
  • Gordana A köpte sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-06

NYKVARN Sandtorp
    Super proffsigt!!!

William B gillar detta
  • Marcus M sålde sitt hus med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-05

Viksberg
    William skötte affären snabbt och smidigt! Hade man några funderingar så fanns han alltid tillgänglig på telefon.
    Tack för en lyckad försäljning! Läs mer
    William B gillar detta
  • Bernadette-sylvia D köpte sin lägenhet med hjälp av William Bemarre en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-07-03

Centrala Södertälje
    Jag har köpt en bostadsrätt på 32 kvm i Södertälje centrum.
    Jag blev mycket väl bemött av William Bemarre.
    Jag tycker att förväntningarna var bättre än jag hade räknat med.
    Det gick bra och smidigt. Mäklaren hjälpte till med allt jag ville ha hjälp med. Han var mycket hjälpsam och snabb på att svara på mina frågor och funderingar. Utmärkt mäklare måste jag medge.

Jag rekommenderar starkt William Bemarre.

Med vänlig hälsning
    Bernadette Läs mer