Thomas Aslan
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 212 Läs vad Thomas Aslan

• Khaled A köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-12

Brunnsäng/Ritorp
    Jag har köpt ett parhus via Thomas Aslan som mäklare som kände mig väl bemött med snabb profetionell affär. Thomsd Alsan har mina varma rekommendationer för hans jobb med professionellt sätt och omtanke. Läs mer
  • Håkan O sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-07-10

Nykvarn
    sålt en villa och fått det jag begärt och lite till.
    han har varit vänlig och tillmötesgående samt ivrig att hjälpa till.
    han levde upp till mina förväntningar och jag är nöjd! Läs mer
  • Elyas C sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-18

Jag köpte sommar stuga, och jag sålde studen efter 1,5 år.
    Av ThomasAslan
    Han är trevlig glad, och jätte duktig med att förklara till sina kunder på bra sätt, för att verkligen kunden blir nöjd.
    jag levde verkligen till mina Förväntningar.
    Jag är verkligen mycket nöjd. Jag Tackar honom för detta.

MVH
    Elyas Cavas Läs mer
  • Nassef B
    Nassef B köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-17

Mariekäll
    Jag har köpt ett radhus på Marikälberg på Södertälje .
    Thomas var den mäklaren som behandlar detta ärendet . Han är positiv , hjälpsam , ärlig person gör allt för att göra mig nöjd.
    I framtiden om jag vill att sälja mitt hus ska jag kontakta Thomas att behandla detta.
    Slutligen ,jag rekommenderar Thomas som en expert mälklare.
    Tack så mycket Läs mer
  • Elisabeth U sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-06-15

Glasberga Sjöstad
    Hej jag har sålt Thomas Aslan har varit min mäklare han är jätte duktig ärlig och gett oss råd som vi gick efter som vi inte har ångrat oss glad positiv person jag rekommenderar honom starkt Läs mer
  • Nina Amanda L sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-31

Vi sålde vårt hus. Lyhörd och kunnig. Vi rekommenderar Thomas! Läs mer
  • My Johanna W sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-26

Nykvarn
    Genom rekommendationer och magkänsla valde jag Thomas Aslan som mäklare till försäljning av parhus i Nykvarn. Skulle lätt anlita honom igen. Rak, ärlig, tydlig, lyhörd och med stort engagemang för sitt uppdrag. En alltigenom bra kontakt och jag fortsätter på samma spår och rekommenderar varmt vidare som tips till alla som letar efter bra mäklare👍 Läs mer
  • Camilla Maria L sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-25

Vattubrinken
    °Sålt ett fint hus en bit utanför Södertälje.
    °blev bra bemött av Thomas och han är jätte trevlig.
    °mina förväntningar var att få huset sålt och de lyckades han med tillslut.
    °jag tycker att vi haft bra kontakt under hela perioden och han har gjort ett jätte bra jobb de har varor kämpigt men vi lyckades tillslut, kommer garanterat rekommender honom till andra. Läs mer
  • Peter Mikael T sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-24

Rak, tydlig, erfaren. Proffsig Läs mer
  • Asko Antero K
    Asko Antero K sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-05-17

Nykvarn
    Thomas har med sin kompetens och erfarenhet fått oss som säljare, att känna oss lugna och trygga samt ha tillit till den försäljningsprocess som Fastighetsbyrån arbetar enligt. Thomas har hållit oss informerade och medvetna om varje steg i försäljningsprocessen och låtit oss vara delaktiga i de dialoger och beslut som tagits under försäljningen. Thomas har under vår försäljning uppfyllt och överträffat våra förväntningar samt visat att han verkligen kan hålla det han lovar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson