Thomas Aslan
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 225 Läs vad Thomas Aslan

• Johan Conny S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-17

Enhörna
    Vi är väldigt nöjda med all support och stöd kring köpet av vårt drömhus. All cred till Thomas. Läs mer
  • Cathrine Emma Birgitta J sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-03-01

BROKVARN
    Enkelt och tydligt utformat. Bra kommunikation från start till slut. Läs mer
  • Kai Kristian J sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-02-28

BROKVARN
    Tydlig i sin kommunikation, men ibland (enligt mig) prata ur skägget.
    sen förstår jag att det inte alltid är korrekt att göra det.
    hur som, har han utfört uppdraget super bra. Läs mer
  • Anton L köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-01-22

Hölö
    Kom i kontakt med Thomas i samband med husköp.
    Mycket bra bemötande, trevlig, kunnig och förstående. Läs mer
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2020-01-17

Thomas Aslan har värderat vårt hus för något år sedan och han har sedan dess hållit kontakt. Vi har också träffat honom vid flera visningar när vi letat hus, så det var naturligt att kontakta honom nu när vi skulle sälja.

Vi har fått den hjälp vi behövt och fastighetsbyrån har haft ett konkret och konstruktiv struktur på hela processen, t.ex. via en bra och tydlig webportal med "att göra lista" via och där vi kommunicerat texter och bildmaterial inför försäljningen.

Thomas är lätt att samarbeta med och ringer alltid upp samma dag om man sökt honom. Vi kan varmt rekommendera Thomas Aslan och Fastighetsbyrån i Södertälje som mäklare. Läs mer
  • Leena S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-11-11

Köpt villa. Bra bemötande från mäklaren. Läs mer
  • Sven W
    Sven W köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-11-11

Nykvarn
    Thomas har skött sig bra varit tillgänglig vid behov när vi köpte en villa i Nykvarn . det som var något sämre var dokumentationen samlades bara i en papp ficka. När jag sålde min villa i Tullinge fick jag allt samlat i en pärm mera proffsigt. Läs mer
  • Sara N köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-10-21

Brunnsäng/Ritorp
    Duktig, ärlig, lojal och trevlig. Känns tryggt att köpa av honom då han är ärlig med sina kunder både köpare och säljare. Lurar ej bara för att sälja utan är säker på vad han sysslar med. Läs mer
  • Sabine L köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-10-18

Nykvarn
    Jag köpte ett hus av Thomas där han var mycket lyhörd för mina önskemål tex vid budgivningen för att invika stress. Thomas var noga och tog gott om tid på sig vid avtalsskrivningen. Även efter köpet har han varit lika trevlig och tillmötesgående och löst problem på ett mycket bra sätt. Han är kunnig inom sitt område. Ev var kunskapen inte riktigt lika vass avseende fastigheten i sig men där finns besiktning att luta sig mot så ok ändå. Mvh Sabine Lundstedt Läs mer
  • Tadi T köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-10-07

Brunnsäng/Grusåsen
    Thomas har varit mycket proffisionell & han har funnits till hands genom hela affären.
    10 av 10 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje