Thomas Aslan
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 189 kunder tycker om Thomas Aslan

• Silva R sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-18

5:a
    122m²
    Ronna/Bårsta
    Sålt radhus. Bra bemötande och smidig process. Proffsigt hanterat. Läs mer
  • Karl-Erik Ö sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-13

192m²
    Östertälje
    Han var kunnig, på våra frågor svarade han utan att svamla.
    Höll oss informerade hela tiden,
    Kan rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
  • Joanna Elizabet S
    Joanna Elizabet S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-12

180m²
    Bergvik
    Thomas hjälpte mig och min man att sälja vår villa i Södertälje. Vi är båda mycket nöjda med det engagemang och den professionalitet Thomas har visat oss i sin roll som mäklare. Thomas levde upp till de förväntningar vi hade om han på ett bra sätt kunde sälja in objektet till den målgrupp vi tänkt oss. Läs mer
  • Ninos S
    Ninos S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-10

5:a
    143m²
    Blombacka
    Jag har både köpt och sålt via denna mäklare och kan bara rekommendera med högsta betyg!
    En mycket bra och rutinerad mäklare som är lyhörd till kundens förslag, enorm drivkraft till att genomföra och framförallt slutföra affärer. Finns alltid tillgänglig och är väldigt mån om att hålla kunderna informerade, nöjda och trygga genom hela processen.
    Hela hans arbetsätt genomsyras av ärlighet och professionalism vilket man känner av redan från första kontakt!
    Mycket nöjd med insatsen och kan starkt rekommendera! Läs mer
  • Niklas S sålde sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-02-07

180m²
    Bergvik
    Informativ, anträffbar och positiv - de viktigaste faktorerna i samband med en husförsäljning.
    Blev en smärtfri resa där allting flöt på som planerat. Eventuella frågor som dök upp längst vägen besvarades omgående. Alla parter inblandade mycket nöjda, kunde inte efterfrågat något mer. Läs mer
  • Linnéa V köpte sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2019-01-18

Köpt ett hus i Hölö. Bra bemötande. Bra uppföljning.
    Bra och tydlig kommunikation vid bud.
    Uppnådde våra förväntningar. Läs mer
  • Basel M köpte sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-31

Har nyligen köpt hur av Thomas Aslan.
    Riktigt bra bemötande trevlig i alla samtal.
    Ställde upp med extra visning mitt i budgivningen.
    Stort tack Läs mer
  • Robel H sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-03

Sålt bostad kedjehus, träffade på en visning med väll bemötts redan då haft jag förtroende, han uppfyller mina förväntningar med respekt, ärlighet exakta upplysningar. Läs mer
  • Eva Charlotte A sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-03

Thomas har varit behjälplig med försäljningen av vår villa i Bårsta. Vi har vid två tillfällen upplevt att vi fått kontakta honom och påmint om att 1. Boka energideklaration samt besiktning för dolda fel. 2. Huset inte upplagt på Hemnet i god tid. När vi påmint så har det däremot blivit gjort på en gång.
    Thomas har förutom det skött vår fastighetsaffär på ett utmärkt sätt. Vi fick bra med tips och ideer inför fotografering. Fantastiskt snabb på att återkoppla vid frågor och hjälpsam med våra önskemål. Vi har känt att vi haft Thomas fulla stöd under hela den här resan och vi har fått den bästa information som man kan önska sig. Lite trist att huset bara låg ute 8 dagar på Hemnet innan planerad visning men det tycker vi ändå att Thomas har kompenserat oss för genom de extra visningar som han genomfört. Vi har känt att han verkligen jobbat för att få huset sålt och stöttat oss hela vägen. Vi är verkligen nöjda med Thomas! Läs mer
  • Mani Rosaline J
    Mani Rosaline J sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

2018-12-02

Jag köpte en vila genom Tomas Aslan och sålde mitt hus genom samma mäklaren. Bemötande var helt otrolig finns inga ord som jag kan beskriva för Tomas han är helt enkelt den bästa mäklaren som finns i dagens läge med all respekt för alla andra mäklare.

Mvh // Mani Jabbo Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje