Thomas Aslan
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 182 kunder tycker om Thomas Aslan

• Robel H sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Sålt bostad kedjehus, träffade på en visning med väll bemötts redan då haft jag förtroende, han uppfyller mina förväntningar med respekt, ärlighet exakta upplysningar. Läs mer
  • Eva Charlotte A sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Thomas har varit behjälplig med försäljningen av vår villa i Bårsta. Vi har vid två tillfällen upplevt att vi fått kontakta honom och påmint om att 1. Boka energideklaration samt besiktning för dolda fel. 2. Huset inte upplagt på Hemnet i god tid. När vi påmint så har det däremot blivit gjort på en gång.
    Thomas har förutom det skött vår fastighetsaffär på ett utmärkt sätt. Vi fick bra med tips och ideer inför fotografering. Fantastiskt snabb på att återkoppla vid frågor och hjälpsam med våra önskemål. Vi har känt att vi haft Thomas fulla stöd under hela den här resan och vi har fått den bästa information som man kan önska sig. Lite trist att huset bara låg ute 8 dagar på Hemnet innan planerad visning men det tycker vi ändå att Thomas har kompenserat oss för genom de extra visningar som han genomfört. Vi har känt att han verkligen jobbat för att få huset sålt och stöttat oss hela vägen. Vi är verkligen nöjda med Thomas! Läs mer
  • Mani Rosaline J
    Mani Rosaline J sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag köpte en vila genom Tomas Aslan och sålde mitt hus genom samma mäklaren. Bemötande var helt otrolig finns inga ord som jag kan beskriva för Tomas han är helt enkelt den bästa mäklaren som finns i dagens läge med all respekt för alla andra mäklare.

Mvh // Mani Jabbo Läs mer
  • Tomas L sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Thomas sålde vår villa som vi bott i nästan 18år . Han lyssnade på oss och bemötte på ett lugnt och behagligt sätt. Han gav oss tid att ta stegen i den takt vi ville ha det . Thomas förklarade allt som vi behövde för att fatta de rätta besluten och gav de råd vi behövde för att göra försäljning smidig med alla steg. Bättre mäklare kan man inte få .
    Klart Nöjd . Läs mer
  • Erik C sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Både köpt som splt fastighet med Tomas Aslan. Bägge uppdragen har gått bra. Alla tjänster som varit kopplade till uppdragen har varit mycket bra utformade och passat mig som kund ypperligt. Läs mer
  • Maryam Hilal Matti M köpte sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Ett par hus
    Rätt person i rätt plats Läs mer
  • Sofie Anna Linnéa A sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
  • Samuel T sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Bra mäklare som håller kontakten och informerar på ett bra sätt. Ingen stress eller liknade utan allt lugnt och harmoniskt.
    Han går in för sitt jobb och gör de han ska och håller en riktigt trevlig profil. Tummen upp! Läs mer
  • Gertie Linnea M sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Thomas har hjälpt mig att sälja mitt hus på ett mycket professionellt sätt. Han har under hela säljprocessen varit tillgänglig och från allra första början visat stort engagemang och förmedlat en positiv känsla. Jag känner stort förtroende för Thomas och hans kompetens och erfarenhet. Läs mer
  • Gunilla Rosmarie G sålde sin bostad med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    Jag har sålt en villa.
    Trevligt bemötande och visade verkligen intresse för det som skulle säljas.
    Kunnig inom branschen .
    Lätt att prata med och diskutera. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södertälje

Robert Persson