Thomas Aslan

Thomas Aslan

Thomas Aslan är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Thomas Aslan har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Thomas Aslan har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 228 omdömen med ett betyg på 4.7. Thomas Aslan har haft 12 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 228 Läs vad Thomas Aslan

• 2020-09-15
    Mycket bra bemötande och proaktiv återkoppling. Affärsmässig och korrekt till alla parter.
    Leif Rikard N
    • 155.0 m²
  • 2020-08-26
    Vi har letat efter ett hus i över sex år och Thomas har hjälpt oss att hitta drömhuset!
    Fadi L
    • Brunnsäng/Ritorp
  • 2020-07-21
    Sålt vilal i Södertälje efter lång väntan på hus att flytta till. Thomas är den perfekte mäklaren - kunnig, lyhörd, snabb, med viktig kunskap om den aktuella målgruppen. Vi rekommenderarb Thomas å det varmaste!
    Björn S
    Björn S
    • Brunnsäng/Ritorp
  • 2020-03-17
    Vi är väldigt nöjda med all support och stöd kring köpet av vårt drömhus. All cred till Thomas.
    Johan Conny S
    • 161.0 m²
    • Enhörna
  • 2020-03-01
    Enkelt och tydligt utformat. Bra kommunikation från start till slut.
    Cathrine Emma Birgitta J
    • 164.0 m²
    • BROKVARN
  • 2020-02-28
    Tydlig i sin kommunikation, men ibland (enligt mig) prata ur skägget. sen förstår jag att det inte alltid är korrekt att göra det. hur som, har han utfört uppdraget super bra.
    Kai Kristian J
    • 164.0 m²
    • BROKVARN
  • 2020-01-22
    Kom i kontakt med Thomas i samband med husköp. Mycket bra bemötande, trevlig, kunnig och förstående.
    Anton L
    • Hölö
  • 2020-01-17
    Thomas Aslan har värderat vårt hus för något år sedan och han har sedan dess hållit kontakt. Vi har också träffat honom vid flera visningar när vi letat hus, så det var naturligt att kontakta honom nu när vi skulle sälja. Vi har fått den hjälp vi behövt och fastighetsbyrån har haft ett konkret och konstruktiv struktur på hela processen, t.ex. via en bra och tydlig webportal med "att göra lista" via och där vi kommunicerat texter och bildmaterial inför försäljningen. Thomas är lätt att samarbeta med och ringer alltid upp samma dag om man sökt honom. Vi kan varmt rekommendera Thomas Aslan och Fastighetsbyrån i Södertälje som mäklare.
    Lars L
    • 183.0 m²
  • 2019-11-11
    Köpt villa. Bra bemötande från mäklaren.
    Leena S
    • 147.0 m²
  • 2019-11-11
    Thomas har skött sig bra varit tillgänglig vid behov när vi köpte en villa i Nykvarn . det som var något sämre var dokumentationen samlades bara i en papp ficka. När jag sålde min villa i Tullinge fick jag allt samlat i en pärm mera proffsigt.
    Sven W
    Sven W
    • 147.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Thomas Aslan en del av Fastighetsbyrån Södertälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte