Sofia Sörensen

Sofia Sörensen

Sofia Sörensen är mäklare på Fastighetsbyrån Södertälje

Sofia Sörensen har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Sofia Sörensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 5.0. Sofia Sörensen har haft 21 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 26 Läs vad Sofia Sörensen

• köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-12-01 Verifierad kund
    Sofia har bemött mig på bästa sätt genom att vara tillgänglig hela vägen och snabbt svara på alla frågor och varit väldigt tydlig i köp processen.
    Jag sålde min fastighet via Fastighetsbyrån i Huddinge och hade bästa Mäklaren där och hade väldigt höga förväntningar som infriades.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Bästa Mäklaren man kan önska sig, gjorde köpupplevelse väldigt smidigt och enkelt.
    Tack snälla för dem fina orden. Varit trevligt att lära känna er. Ni kommer trivas suveränt i huset! :) Sofia Sörensen
    2022-10-16 Verifierad kund
    En trevlig, riktad och proffsig mäklare
    Tack snälla för rekommendationen och att du uppskattade mig som mäklare. Jag får komma förbi er när ni flyttat in i huset :) Sofia Sörensen
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sörensen en del av Fastighetsbyrån Södertälje
    2022-10-14 Verifierad kund
    Vi fick jättebra hjälp av vår mäklare Sofia när vi sålde vår villa. Hon är trevlig, hjälpsam och lätt att få kontakt med vid frågor.
    Tack snälla för de fina orden. Det värmer i mitt hjärta. Det har varit en ära att få hjälpa er med ert livs största affär :) Sofia Sörensen
    2022-09-08 Verifierad kund
    Seriöst och personligt bemötande. Engagerad, positiv och lyhörd. Bra på att hålla kontakten och levde verkligen upp till löftet om att vara tillgänglig för frågor och diskussioner. Överträffade mina förväntningar, så jag kan varmt rekommendera Sofia!
    • Rosenlund
    2022-09-07 Verifierad kund
    Vårat första mötet med Sofia var väldigt professionellt och hon lämnade oss med en lugn och spännande känsla. Vi fick tydlig och noggrann information och en förståelse för hela processen. Genom sitt engagemang och ärlighet kände vi inte av någon stress när det kom till säljningen av huset. Hon hade en perfekt balans mellan försäljningen och oss som familj. Visade mycket empati och sitt goda hjärta, som för oss var väldigt viktigt.

Jag kan verkligen rekommendera henne från botten av mitt hjärta. Det är en rätt person på rätt plats.

Magdalena Przybylska
    2022-09-03 Verifierad kund
    Jag tycker att Sofia är väldigt engagerad i sitt jobb. Tar hand om köpare och säljare under försäljningsprocessen. Rekommenderas varmt.👌
    2022-09-03 Verifierad kund
    Hej mycket trevligt och mycket tydligt
    2022-08-23 Verifierad kund
    Hon har alltid tagit sig tid för oss och alltid varit tillgänglig med tips och råd. Ett otroligt tålamod med alla våra frågor. En toppenmäklare helt enkelt!
    2022-08-23 Verifierad kund
    Her describing the house was very well and clear, and she was kept in touch with us for informing us what exactly happened with the seller.