Kim Ekholm

Kim Ekholm

Kim Ekholm är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Kim Ekholm har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Kim Ekholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 264 omdömen med ett betyg på 4.8. Kim Ekholm har haft 51 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 264 Läs vad Kim Ekholm

• köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Skogås
    2021-10-20
    Bra bemötande och han var duktig, snäll .
  • Måns E
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Farsta
    2021-10-18
    Riktigt bra och trevlig! Kan varmt rekommendera Kim vid försäljning av bostad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Sköndal
    2021-10-18
    Kim, is a very attentive and hands on Agent. He is still young so he will go a long way and will imrpoved more overtime. He is recommendable as an agent in many ways. Keep it up Kim!
  • Eleni Lotta P
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Farsta
    2021-10-18
    Superbra! Lyssnar , är uppriktig , tillgänglig och möter ens behov. Vi sålde med Kim , hade visning och kontraktsskrivning samma dag, vi fick vad vi ville och det tack vare att Kim är påläst kring område, förening osv . Bara positiva erfarenheter och kommer absolut om vi någonsin säljer igen använda oss av Kim
    2021-10-16
    Efter två tidigare lägenhetsförsäljningar (med andra mäklarfirmor) ville jag ha så lite med försäljningen att göra som möjligt. Kim tog mycket kompetent tyglarna och skötte allt och ordnade fotografering och styling. Det kändes hela tiden tryggt, säkert och professionellt. Jag rekommenderar Kim mycket varmt!
    • Farsta Strand
    2021-10-05
    Kim var oerhört professionell, engagerad och tillgänglig. Han sålde vår bostad innan vi ens hann styla eller lägga ut den på hemnet, lägenheten var till och med tom på möbler, vi fick ett pris som vi var mycket nöjda med!
    Han la upp en tidsplan och levde upp till den till punkt och prickar. Han höll oss ständigt uppdaterade under processens gång och vi slapp söka efter honom för att få information.
    Vi rekommenderar Kim varmt!
    Han är by far den bästa mäklaren vi har haft och göra med.
    #kim 😁
    • Farsta Strand
    2021-10-05
    Kim gjorde jobbet snabbt och smidigt. Allt flöt på enligt förväntan.
    • Sköndal
    2021-10-04
    Proffesionellt och personligt bemötande, ett smidigt samarbete som ledde till en snabb affär som både jag som säljare och köparen av min lägenhet blev nöjda med. Stort tack Kim Ekholm!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-10-02
    Schysst, snabb på att få saker gjorda, gav klar information.
    2021-09-29
    Hade väldigt kort kontakt, men fick ett klart positivt intryck av K E.