Kim Ekholm

Kim Ekholm

Kim Ekholm är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Kim Ekholm har varit registrerad mäklare sedan 2017-03. Kim Ekholm har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 226 omdömen med ett betyg på 4.8. Kim Ekholm har haft 10 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 226 Läs vad Kim Ekholm

• 1:a
    • 43.5 m²
    2021-03-01
    Sålde en bostadsrätt i Trångsund.Snabb och bra affär.
    Bra bemötande och snabb respons på frågor och förslag.
    Således mycket bra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • 112.0 m²
    2021-02-15
    Kom har sålt vårt hus. Upplever honom som ödmjuk och professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Kim Ekholm en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • 112.0 m²
    2021-02-13
    Det finns mäklare, mäklare och så finns Kim. Kim ser detaljer i huset som lyfter upp och förstärker helhetsbilden. Kim är engagerad, tillgänglig och ger full support från 1:a mötet, fotografering, husvisning till signering av avtal. Slutligen, Kim ser från bådas perspektiv dvs både från köpare och säljare, vilket gör att husförsäljningen upplevs som optimal.
    • 2:a
    • 56.5 m²
    • Sköndal
    2021-02-03
    En lyhörd, noggrann och väldigt bra trevlig mäklare.
    • 2:a
    • 63.5 m²
    • Farsta
    2021-02-02
    Vi sålde vår bostad nyligen som Kim förmedlade och kunde inte ha varit mer nöjda över valet av mäklare. Kim gör det omöjliga möjligt och vi är fortfarande förundrade över hur snabbt och smidigt vi sålde vår bostad. En riktig stjärnmäklare som brinner för sitt yrke!
    • 80.0 m²
    • Farsta
    2021-01-29
    Kim has good tips to help look the apartment nicer and sell easily upto your expectations. He is easy to communicate and professional through the entire process. Will definitely recommend!
    • 5:a
    • 97.0 m²
    • Bandhagen
    2021-01-22
    Kunnig, trevlig och hela min bostadsaffär överträffade mina förväntningar med råge.
    Kan verkligen varmt rekommendera Kim och hans kollegor Fastighetsbyrån i Farsta.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 84.0 m²
    • Liljeholmskajen
    2021-01-12
    Driven mäklare som kör många förhandsvisningar och sätter ofta långa priser för att få dit många spekulanter. Vilket ger kraftiga budgivningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 56.0 m²
    • Liljeholmen
    2021-01-10
    Var med tills kontraktet var skrivet, försvann vid sista skedet av betalningen utan någon notis. Väldigt trevlig, gav mycket relevant information när frågor ställdes och höll sig opartisk.
    Hej Anna! Jag har bytt kontor till Fastighetsbyrån i Farsta och arbetar inte kvar på kontoret i Hägersten. Tack för ditt omdöme, ska säkerställa att alla får denna information. Hoppas ni ska trivas i Liljeholmen. Om det uppstår några frågor nås jag på 076-525 61 87. God fortsättning!

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

• sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen
    • 4:a
    • 91.5 m²
    • Gröndal
    2020-12-30
    Kim sålde min lägenhet i Gröndal
    Kim är proffsig och med det menar jag han har kunskap om prissättning, hur en visning bör hanteras under denna tid, har is i magen, håller kontakten jag som säljare behöver för att känna mig i trygga händer. Jag skulle absolut rekommendera honom vidare.
    Top notch!