Läs vad 224 Läs vad Jon Pettersson

• 2021-01-22
    Jon har precis hjälp oss att sälja vår lägenhet som han även sålde till oss 2016.
    Mycket proffsigt bemötande och alltid en glad och positiv ton.
    Kommer absolut att anlita Jon igen vid framtida försäljningar.
    Fredrik E
    Fredrik E
    • 57.5 m²
    • Bandhagen
  • 2021-01-20
    Proffsigt bemötande, Jon gjorde det hela till en riktigt smidig bostadsaffär!
    Mathias L
    • 40.0 m²
    • Högdalen
  • 2021-01-19
    Jon hjälpte oss sälja vår lägenhet för ett pris över förväntan, vi är nöjda.
    Esteban V
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Trångsund
  • 2020-12-23
    Proffsigt bemötande. Glad och trevlig!
    Mathias A
    • 37.5 m²
    • Högdalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
  • 2020-12-15
    Professionellt bemötande och agerande från första kontakten fram till avslut. Kände mig som säljare trygg genom hela processen tack vare bra och effektiv kommunikation
    Henrik N
    • 90.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
  • 2020-12-03
    Jag och min man kan varmt rekommendera Jon! Tvekar inte en sekund att anlita honom igen.
    Ida I
    • 4:a
    • 105.0 m²
  • 2020-11-27
    Jon är en trevlig kille med bra bemötande och flexibel med enkel och lätt kontakt.
    Malak Labib Guirguis S
    • 93.0 m²
    • Skogås
    köpte sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
  • 2020-11-21
    Hej !
    Jag har sålt en lägenhet i Farsta !
    Jag tycker att Jon Pettersson är en utomordentlig bra mäklare . Alltid tillmötesgående o gör sitt allra bästa så säljaren blir nöjd . En mäklare att lita på .
    Kan varmt rekommendera Jon Pettersson till andra som ska sälja fastigheter .
    Mvh Yvonne Andersson
    Yvonne A
    • 66.0 m²
  • 2020-11-17
    Jon sålde min 1,5a i farsta. Den såldes innan visning och jag fick vad jag hade förväntat mig för den. Jag fick ett bra intryck av Jon på direkten och han gjorde ett riktigt bra jobb genom hela processen!
    Daniel K
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Farsta Strand
  • 2020-11-11
    Vi sålde vår lägenhet i Farsta med hjälp av Jon. Det var inget lätt uppdrag då lägenheten visserligen är unik i sitt slag, men priset per kvm också låg en bra bit över andra lägenheter i Farsta. Jon överträffade absolut våra förväntningar, jobbade mycket ihärdigt med stort tålamod och var tillgänglig vid många obekväma arbetstimmar. Med Jons hjälp lyckades vi till slut få ett vinnande bud som definitivt var högre än vi vågat hoppas på. Högst tveksamt om det är möjligt att hitta en bättre mäklare faktiskt. Jon är dessutom mycket trevlig och min sambo kommer förmodligen sakna alla telefonsamtal från honom nu när uppdraget är över.
    JOHANNA B
    JOHANNA B