Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Jon Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 152 Läs vad Jon Pettersson

• Annica B köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-07-01

Trångsund
    Vi köpte en bostadsrätt i Trångsund i juni. Jon har varit trevlig, hjälpsam och alltid på ett glatt humör. Vi kan rekommendera honom..absolut!!
    Annica & Thomas Läs mer
  • Marianne H sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-06-15

Skogås
    Sålt vårt radhus på ett mycket proffsigt sätt. Vi är supernöjda. Läs mer
  • Pär H
    Pär H sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-06-13

Skogås
    Jon är ett föredöme som alltid håller vad han lovar. Har han sagt att han skall ringa så gör han det. Följer hela tiden upp vad som händer och då alltid med ett leende. Han är just så där bra som en bra fastighetsmäklare skall vara. Vi rekommenderar gärna honom för andra som skall sälja Läs mer
  • Ville Matti K
    Ville Matti K sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-06-07

Kände av hans positiva energi direkt 😃 Läs mer
  • Filip D köpte sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-06-03

Farsta Strand
    Tillgänglig och bra koll på läget Läs mer
  • Hana A sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-22

Hagsätra
    Jag anlitade Jon Pettersson när jag sålde min lgh och är oerhört nöjd! Regelbunden kontant, tydlig och pedagogisk. Nöjd över slutpris och har inget dåligt att säga om Jon. Rekommenderar honom som mäklare! Läs mer
  • Camilla H
    Camilla H köpte sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-01

Vi upplevde att Jon handledde oss helt igenom vår bostadsaffär på ett synnerligen trevligt, professionellt och tryggt sätt! Läs mer
  • Göran H köpte sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-04-29

Bra korrekt och lugn hela vägen Läs mer
  • Camilla R
    Camilla R sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-04-25

Farsta
    Jag har sålt en bostadsrätt på 3 r o k.
    Jon Pettersson är en lyhörd och kunnig mäklare som ser möjligheter.
    Det var första gången jag sålde en bostad, så mina förväntningar på Jon var främst att jag skulle kunna ställa frågor om det mesta gällande försäljningsförfarandet och också få begripliga svar. Jon visade på yrkesskicklighet och erfarenhet och levde med råge upp till mina förväntningar. Han är dessutom en positiv person som är lätt att ha att göra med.
    Jag kan varmt rekommendera Jon Pettersson. Läs mer
  • Tom S sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-03-31

Trångsund
    Supertrevlig och professionell mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson