Jon Pettersson
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 198 Läs vad Jon Pettersson

• Far N
    Far N sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-08-09

4:a
    Högdalen
    Profsig och poliligt service. Rekommenderar värmt! 👍 Läs mer
  • Nassim P köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-30

Skogås
    Jag har köpt en lägenhet.
    Mäklaren var väldigt hjälpsam och sakkunnig .
    Det var min första gång att ha kontakt med en mäklare och jag vill säga tack för ett mycket väl bemötande! Läs mer
  • Zeljko T köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-22

Hagsätra
    professionellt, tillmötesgående.
    Inga anmärkningar på jobbet som han utförde Läs mer
  • Mats V sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-15

Skogås
    Jon har levt upp till våra förväntningar vid försäljningen av vårat Radhus så här långt och vi ser fram emot ett lika bra samarbeta ända fram till sista ”rutan”. Läs mer
  • Anki T sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-08

Farsta
    Jon fick uppdraget att sälja vårt radhus. Han har ett ärligt och lugnt sätt och vi kände oss helt trygga med att han gjorde vad som behövdes för att vi skulle lyckas med vår försäljning. Han pushade oss det där lilla extra, annars hade vi aldrig kommit i mål. Jag kan varmt rekommendera Jon som din fastighetsmäklare. Läs mer
  • Kim T sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-08

Sålt
    Bra på alla sätt och vis! Läs mer
  • Henrik T köpte sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-06-03

Proffessionell, trevlig och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-05-10

3:a
    Farsta
    Via rekommendationer från vänner valde vi Jon inför försäljningen av vår 3:a i Farsta. Lägenheten låg som ”kommande” länge men såldes sedan till ett oväntat bra pris tack vare Jons ”tentakler”. Vi är mycket nöjda med Jons insats. Han är tydlig, lyhörd, mycket snabb i kommunikationen, känns ärlig och inte så ”säljig”. Vi kan inte annat än varmt rekommendera Jon som mäklare! Läs mer
  • Sharmali E köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-05-06

Skogås
    Jag är supernöjd! Jag köpte en lägenhet i skogås av Jon Pettersson, hjälpsam och trevlig på alla sätt. Tack🌺 Läs mer
  • Shanshan W köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-04-03

Trångsund
    Jag tycker min mäklare är utmärkt, förklara bra och bra tålamod, jag är nöjd. Jag rekommenderar att alla ska köpa bostad hos honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson