Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Jon Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 141 kunder tycker om Jon Pettersson

• Eugenija G sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-13

3:a
    77m²
    Farsta Strand
    Jag har sålt en lägenhet om 3 rum och kök I Farsta. Mäklaren var mycket tillgänglig. Han hade ett trevligt och ödmjukt förhållningssätt. Läs mer
  • Daniel N sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-13

2:a
    61.5m²
    Skogås
    Har sålt en 2:a i skogås. Jon har varit klockren från början till slut. Läs mer
  • Magnus N sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-12

4:a
    91m²
    Har sålt min bostad och tycker att Jon gav ett väldit proffesionellt och service minded intryck och har fått bra hjälp med allt som har med försäljningen att göra. Läs mer
  • Anna D sålde sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-01-14

Jon har nyligen sålt min lägenhet med ett mycket bra resultat. Han fick kämpa ett tag, men tillslut hittade vi rätt köpare och lägenheten såldes innan visning.
    Jon är trevlig, professionell och flexibel. Läs mer
  • Karin F sålde sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-11-22

Jon har varit trevlig, hjälpsam, professionell och alltid tillgänglig. Toppenupplevelse av att anlita honom som mäklare. Läs mer
  • Christina S köpte sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-11-05

Jag har köpt en bostadsrätt i Farsta och Jon hanterade sin roll som mäklare på ett sätt som var väl anpassat till både mig som köpare och till säljarna. Han var saklig, kunnig, tillgänglig och social på ett personligt och professionellt sätt. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • Tatiana O sålde sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-11-01

Jon har sålt vår lägenhet, 3 rum, 72,5 kvm, på Ågesta Broväg 36, Farsta.

Vi har blivit jättebra bemötta.
    Jon tog hand om vår försäljning på bästa sätt och gjorde en snabb och effektiv försäljning.

Vi behövde sälja lägenheten fort och för ett bra pris. Jon klarade det utmärkt.
    Han är effektiv, kompetent och professionell.
    Vi är mycket nöjda och varmt rekommenderar Jon.
    Ett stort tack och kram till Jon! Läs mer
  • Sami C köpte sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-11-01

•Bostadsrätt
    •På ett proffsigt sätt.
    •Förklaring av lägenheten, besvara frågor.
    •Trevlig, duktig, kan sin sak. Läs mer
  • Malin B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-10-24

Vi sålde en 1a i Skogås som vi gjort om till en minitvåa. Mäklaren Jon fungerade klockrent från första stund och genom hela processen!
    Jon är en trygg, säker och stabil mäklare som har tydlig kommunikation och raka rör.

Jon gick långt över våra förväntningar och höll oss lugna under hela processen trots att det varit en ostadig marknad så fick vi mer än vad vi vågat hoppas på!
    Vi är övertygade om att vår mäklare Jon är en stor del i det! Läs mer
  • Mirjam J sålde sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-08-21

Kunnig på sitt område. Sålde vår bostadsrätt.Jon jobbade verkligen med att sälja lägenheten. Han var lätt att få kontakt med. Svarar snabbt på frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson