Jon Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 189 Läs vad Jon Pettersson

• Shanshan W köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-04-03

Trångsund
    Jag tycker min mäklare är utmärkt, förklara bra och bra tålamod, jag är nöjd. Jag rekommenderar att alla ska köpa bostad hos honom. Läs mer
  • Gabriella B sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-04-01

Farsta
    Sålde en 2a på 62 kvm i Farsta. Jättebra bemötande och trots att det låg som kommer snart ganska länge och att jag hade olika frågor längs vägen var det alltid ett bra bemötande. Fick det priset jag ville. Läs mer
  • Charlotte S sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-08

Radhus
    Bra bemötande
    Mycket proffsig hjälp Läs mer
  • Hosai H sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-02-25

Skogås
    Jon har sålt våran lägenhet i skogås. Gjort ett jättebra jobb. Vi är super nöjda. Han har alltid varit tillgänglig. duktig lyhörd. Läs mer
  • Monika M sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-02-25

Sköndal
    Jon gjorde ett jättebra arbete med att sälja min lägenhet och han var väldigt hjälpsam både innan och efter visningen! Läs mer
  • Zarah W köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-02-14

Kunnig. Snabb återkoppling. Lätt att prata med. Effektiv. Läs mer
  • Ann-sofie D sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-01-28

Farsta
    Jag har sålt ett radhus tillsammans med min bror.
    Vi är väldigt nöjda med det bemötande vi fått av Jon. Han är kunnig och de frågor och funderingar vi haft under processen har Jon tagit hand om och vi har fått snabb återkoppling. Visningen av radhuset annonserades i god tid och ett flertal intressenter kom på visningen. De intressenter som ville se huset efter visning tog Jon väl hand om genom att ordna separata visningar.
    Under budgivningen fick vi fortlöpande information om budgivare och bud.
    Vi är väldigt nöjda med Jons arbete för att få vårt hus sålt och kan verkligen rekommendera honom till kommande kunder hos Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Leif T sålde sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-01-28

Farsta
    Sålt ett radhus i Farsta. Trevligt bemötande och upplevt ett stort intresse för våra önskningar. Hittat i mina ögon den perfekta köparen som kommer att få huset att leva upp igen.
    Jag tycker att Jon har skött denna affär utmärkt. Kommer att rekommendera Jon om någon frågar om mäklare i Farsta. Läs mer
  • Simon M sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-01-25

Farsta
    Sålde våran lägenhet med hjälp av Jon.
    Allt gick super smidigt och vi fick ett väldigt proffsigt bemötande av Jon. Läs mer
  • Caroline M
    Caroline M köpte sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-01-25

Skogås
    Den senaste tiden har vi både köpt och sålt ett hus med hjälp av Jon och vi har bara positivt att säga. Han är professionell, trevlig, lätt att få kontakt med och utstrålar pålitlighet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson