Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Jon Pettersson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 137 kunder tycker om Jon Pettersson

• Karin F sålde sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har varit trevlig, hjälpsam, professionell och alltid tillgänglig. Toppenupplevelse av att anlita honom som mäklare. Läs mer
  • Christina S köpte sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jag har köpt en bostadsrätt i Farsta och Jon hanterade sin roll som mäklare på ett sätt som var väl anpassat till både mig som köpare och till säljarna. Han var saklig, kunnig, tillgänglig och social på ett personligt och professionellt sätt. Jag har känt mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • Tatiana O sålde sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har sålt vår lägenhet, 3 rum, 72,5 kvm, på Ågesta Broväg 36, Farsta.

Vi har blivit jättebra bemötta.
    Jon tog hand om vår försäljning på bästa sätt och gjorde en snabb och effektiv försäljning.

Vi behövde sälja lägenheten fort och för ett bra pris. Jon klarade det utmärkt.
    Han är effektiv, kompetent och professionell.
    Vi är mycket nöjda och varmt rekommenderar Jon.
    Ett stort tack och kram till Jon! Läs mer
  • Sami C köpte sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    •Bostadsrätt
    •På ett proffsigt sätt.
    •Förklaring av lägenheten, besvara frågor.
    •Trevlig, duktig, kan sin sak. Läs mer
  • Malin B skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Vi sålde en 1a i Skogås som vi gjort om till en minitvåa. Mäklaren Jon fungerade klockrent från första stund och genom hela processen!
    Jon är en trygg, säker och stabil mäklare som har tydlig kommunikation och raka rör.

Jon gick långt över våra förväntningar och höll oss lugna under hela processen trots att det varit en ostadig marknad så fick vi mer än vad vi vågat hoppas på!
    Vi är övertygade om att vår mäklare Jon är en stor del i det! Läs mer
  • Mirjam J sålde sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kunnig på sitt område. Sålde vår bostadsrätt.Jon jobbade verkligen med att sälja lägenheten. Han var lätt att få kontakt med. Svarar snabbt på frågor. Läs mer
  • Andrea L sålde sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon har varit väldig tillgänglig med snabb återkoppling. Planeringen av sälj-köp av bostad har gått bra tack till hans hjälp. Läs mer
  • Hanna J sålde sin bostad med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon var väldigt tillgänglig och var väldigt tillmötesgående. Dessutom fick vi ett bra pris för vår lägenhet som vi sålda.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Matz F
    Matz F skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Jon va helt underbar hela resan från första kontakt till försäljningen.
    Kan inget annat än rekommendera Jon som mäklare. Vi är väldigt nöjda med resultatet, såldes för ett fantastisk pris.
    Jon är alltid glad och trevlig, uppdaterade oss regelbundet hur marknaden såg ut och va vi borde förvänta oss i försäljning.
    Vi ger Jon högsta betyg. Läs mer
  • Malin H skrev om Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta