Jon Pettersson

Jon Pettersson

Jon Pettersson är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Jon Pettersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 308 omdömen med ett betyg på 4.9. Jon Pettersson har haft 43 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 308 Läs vad Jon Pettersson

• köpte sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-09-12 Verifierad kund
    Great communication, particularly as I'm new to both Sweden and the process of buying a home here.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-09-09 Verifierad kund
    Det har varit ett på alla sätt utmärkt samarbete med Jon redan från första kontakten fram till kontraktsskrivningen.
    Stor erfarenhet och vägledning i säljprocessen från Jons sida och han har hela tiden snabbt återkopplat till oss som säljare var vi står och vad som nu kommer att hända och förslag på nästa steg som vi diskuterade.
    Skulle starkt rekommendera Jon vid fråga om tips på bra mäklare.
    mvh
    Helmer Önell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jon är en lugn och proffisionell mäklare.
    Att rekommendera till andra som är köptankar.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Jon har varit trevlig, trygg och förtroendeingivande under vår bostadsaffär.
    2022-09-07 Verifierad kund
    lyhörd och engagerad mäklare som tar hänsyn till kundens förutsättning och förväntning och kommer med förslag till lösningen. Alltid tillgänglig för frågor och samtal, arbetar snabbt.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Jon är väldigt trevlig, professionell och var engagerad genom hela processen. Han svarar svarade snabbt på våra frågor även på kvällar och helger.
    Vi är väldigt nöjda och rekommenderar verkligen Jon som mäklare!
    2022-08-13 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jon Pettersson en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Skogås
    2022-07-01 Verifierad kund
    Vi har fått ett professionellt intryck av Jon Pettersson där det finns en vilja att både köpare och säljare ska vara nöjda. Vi har känt oss helt säkra under hela processen.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Mäklaren bemötte mig på ett väldigt professionellt och varmt bemötande. Vi hade några förväntningar på priset och våran mäklare var den ända som trodde på oss . Smidigt enkelt och snabbt. Denna mäklaren är någon som alltid kommer sälja min bostad så länge han är kvar som mäklare.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Professionell bemötande samt väldigt bra marknadsföring av objekten!