Läs vad 30 Läs vad Niklas Holmberg

• 2020-11-16
    Vi sålde vårt radhus i Skogås med Niklas och är supernöjda. Niklas är pålitlig, kunnig och trevlig.
    Ellen Elisabeth K
    • 86.0 m²
    • Skogås
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Härligt att höra att ni är nöjda med försäljningen Ellen. Kul att få möjlighet att hjälpa er med ytterligare en försäljning. //Niklas

• 2020-10-29
    försäljning av radhus. Ger ett lugnt och förtroende ingivande intryck. Väl insatt i mitt område och gjorde ett bra arbete med att få fram så många potentiella köpare som möjligt. Kan varmt rekommendera honom !
    Mattina K
    • 116.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tack Mattina! Kul att höra att ni är nöjda.Hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad. //Niklas

• 2020-10-26
    Niklas hjälpte oss med försäljning av vår villa. Han är otroligt saklig och professionell med sina utlåtanden
    Robert Tommy P
    • 150.0 m²
    • Länna
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kul att höra att ni är nöjda Robert. Jag hoppas att ni kommer trivas bra med ert nya boende. Mvh Niklas

• 2020-08-17
    Vi har haft nöjet att både köpa och sälja bostadmed Niklas hjälp. Alltid tillgänglig, strategisk, påläst, bidrar med sitt lugn i processen och är ett mycket bra stöd till både köpare och säljare. Vi ger honom högsta tänkbara betyg!
    Markus Ivar Joel W
    • 120.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Kul att höra att du är nöjd Markus och tack för fin rekommendation! Det lät som att du har hittat en ny toppenbostad som kommer passa dig bra - Hoppas att du kommer trivas. //Niklas

• 2020-08-16
    Niklas hjälpte oss att sälja vår villa. Hans bemötande var väldigt professionellt. Han är kunnig, tydlig och kommunikativ och lotsade oss igenom processen på ett metodiskt och smidigt sätt. Rekommenderas!
    Johanna Maria O
    • 120.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tack för en fin rekommendation Johanna! Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad. //Niklas

• 2020-06-20
    Proffesionellt bemötande i samband med försäljning av villa. Kunnig, insatt och rådgivande. Lätt att få kontakt med ,han gav snabb och bra återkoppling. Han Kom ihåg vad vi pratat om, glömde inget.
    En mäklare som är mycket professionell och pålitlig.
    Lena L
    • 75.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Tack för de fina orden Lena. Härligt att höra att ni är nöjda med hur jag skött försäljningen - Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad. //Niklas

• 2020-06-13
    Köpte ett hus med hjälp av Niklas och allt har gått toppensmidigt, rekommenderas!
    Sofia A
    • 70.0 m²
    • Sköndal
    köpte sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    Härligt att höra att ni är nöjda med vår tjänst! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus. //Niklas

• 2020-03-30
    Har sålt en villa. Niklas var otroligt bra, påläst, positiv och trevlig. Snabb återkoppling. Vi fick inte vad vi ville ha men det beror nog på coronatider och inte på Niklas
    Annethe Å
    • 70.0 m²
    • Sköndal
  • 2020-03-28
    Bra, lyssnar, snabb att ge respons på funderingar
    Adam A
    • 125.0 m²
    • Länna
  • 2019-11-29
    Bra och snabb service!
    Jag rekommenderar Niklas starkt!
    Jonatan G
    Jonatan G
    • 2:a
    • 49.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte