Niklas Holmberg

Niklas Holmberg

Niklas Holmberg är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Niklas Holmberg har varit registrerad mäklare sedan 2004-08. Niklas Holmberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Holmberg har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är kontakten med människor och att få göra mina kunder nöjda genom bra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en erfaren mäklare som alltid jobbar för högsta tänkbara slutpris i kombination med nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en tillgänglig och noggrann mäklare som sätter kunden i fokus.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden tillbringar jag gärna med min familj.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 40 Läs vad Niklas Holmberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-06-08
    Jag köpte nyperodkt lägenhet
    2021-06-07
    Jag och min man köpte precis vår första lägenhet. Eftersom det var vårt första bostadsköp så var vi väldigt oerfarna och visste inte alls hur en bostadsaffär går till.
    Niklas Holmberg var till väldigt bra hjälp med alla våra frågor om bostaden, föreningen med mera. Vi har upplevt honom som väldigt engagerad, och det kändes tryggt att ha honom som mäklare.
    Rekommenderas varmt!
    2021-06-07
    Niklas sålde mig en nybyggd 1:a i Farsta. Han var trevlig och kunnig och bistod mig snabbt och smidigt genom hela köpprocessen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Länna
    2021-06-04
    We are having a great experience with Niklas! Very supportive and helpful.
    2021-06-04
    ,Köpt en ny bostadsrätt i Farsta.
    Bra bemötande informativ och trevlig.
    Ärligt talat så hade vi inte några speciella förväntningar. Sammantaget allt fungerade bra.
    Nyproduktion Teleterassen Raka puckar bra personkemi inga problem
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • Örby
    2021-03-25
    Bra komunikation rakt igenom. Rekommenderar Niklas till alla som ska sälja sin bostad!
    2021-03-05
    Köpte bostad, Niklas var mycket tillmötesgående och kändes väldigt trygg!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta
    2021-02-08
    Mycket proffsig och kommunikativ mäklare som var mån om god kontakt med både säljare och köpare. Höll oss trygga i hela processen och var snabb på att skapa tillfällen till fler visningar när potentiella köpare visade intresse, vilket skapade det intresse som behövdes för en bra budgivning. Rekommenderas varmt.
    Kul att höra att ni är nöjda Jenny! Hoppas att det går bra för er i jakten på en ny bostad. //Niklas Niklas Holmberg
    2021-01-31
    Utmärkt bemötande och service. Niklas Holmberg upplevs som tydlig och kunnig. Det har varit lätt att få kontakt trots jul- och nyårsuppehåll och han tar ansvar för att få in bra spekulanter till visningar. Jag ger honom de allra bästa rekommendationerna.
    Tack för den fina rekommendationen Gustav. Kul att få hjälpa er med försäljningen! //Niklas Niklas Holmberg