Niklas Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är kontakten med människor och att få göra mina kunder nöjda genom bra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en erfaren mäklare som alltid jobbar för högsta tänkbara slutpris i kombination med nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en tillgänglig och noggrann mäklare som sätter kunden i fokus.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden tillbringar jag gärna med min familj. Läs mer

Läs vad 23 Läs vad Niklas Holmberg

• Annethe Å sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-30

Sköndal
    Har sålt en villa. Niklas var otroligt bra, påläst, positiv och trevlig. Snabb återkoppling. Vi fick inte vad vi ville ha men det beror nog på coronatider och inte på Niklas Läs mer
  • Adam A sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2020-03-28

Länna
    Bra, lyssnar, snabb att ge respons på funderingar Läs mer
  • Jonatan G
    Jonatan G köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-11-29

Bra och snabb service!
    Jag rekommenderar Niklas starkt! Läs mer
    Niklas H gillar detta
  • Teresia B köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-09-09

Köpt bostadsrätt av Niklas. Mycket kunnig och proffsig. Kände mig helt trygg. Läs mer
    2019-09-09 Niklas H svarar Teresia B
    Kul att höra att du känner dig nöjd Teresia. Hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten. //Niklas
  • Maria B
    Maria B köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-09-09

Farsta
    Tycker inte han brydde sig speciellt mycket Läs mer
    2019-09-09 Niklas H svarar Maria B
    Hej Maria, tråkigt att du har upplevt det som att jag inte har brytt mig då det verkligen inte är fallet. Då köpet inträffade under semestertider fick jag hjälp av min kollega och vi fick tyvärr aldrig möjlighet att träffas. Hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad och att vi får möjlighet att träffas framöver!
  • Daniel D köpte sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-08-30

Stortorp
    Jag köpte hus på Spadervägen 17 i Trångsund.
    Mycket kunnig och sympatisk mäklare Läs mer
    2019-09-04 Niklas H svarar Daniel D
    Tack för en fin rekommendation Daniel. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus! //Niklas
  • Camilla B köpte sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-08-14

köpt hus med massor av dolda fel. inget niklas haft koll på. Läs mer
    2019-08-26 Niklas H svarar Camilla B
    Hej Camilla,
    Som vi pratade om per telefon är det alltid tråkigt att höra att det uppdagas dolda-fel som varken säljaren känt till eller besiktningsmannen har upptäckt. Jag hoppas att allt löser sig via säljarens dolda-fel försäkring så att ni kan få ordning på huset. Om du behöver någon ytterligare vägledning är du givetvis välkommen att höra av dig. //Niklas
  • Harshadrai T sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-07-14

Vänlig och trevlig bemötande
    Proffs rådgivning & tydligt förklaring av saker och ting
    Alltid uppdaterade om aktuella händelser Läs mer
  • Lisa N sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-06-03

Niklas är professionell, engagerad och lyhörd. Ett ett bra bollplank och stöd genom hela processen.
    Den här gången gällde det försäljning av bostadsrätt men har även köpt hus där Niklas var säljarnas mäklare.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Anna Carina M sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-19

Stortorp
    Vi har sålt en villa. Mäklarens bemötande har varit professionellt med mycket kunskap och erfarenhet. Vi har fått löpande uppdateringar om visningarna. Mäklaren har arbetat både intensivt och effektivt, vi har fått goda råd och därefter kunnat ta beslut hur agera. Vi är mycket nöjda med vår husförsäljning och mäklaren Niklas! Läs mer
    2019-05-19 Niklas H svarar Anna Carina M
    Tack för de fina orden Carina. Kul att höra att ni är nöjda och att vi hittade så fina köpare till ert fina hus. Lycka till i jakten på er nya bostad! //Niklas

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson