Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Niklas Holmberg
Niklas Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-04
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är kontakten med människor och att få göra mina kunder nöjda genom bra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en erfaren mäklare som alltid jobbar för högsta tänkbara slutpris i kombination med nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en tillgänglig och noggrann mäklare som sätter kunden i fokus.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden tillbringar jag gärna med min familj. Läs mer

Läs vad 14 Läs vad Niklas Holmberg

• Anna Carina M sålde sitt hus med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-19

Stortorp
    Vi har sålt en villa. Mäklarens bemötande har varit professionellt med mycket kunskap och erfarenhet. Vi har fått löpande uppdateringar om visningarna. Mäklaren har arbetat både intensivt och effektivt, vi har fått goda råd och därefter kunnat ta beslut hur agera. Vi är mycket nöjda med vår husförsäljning och mäklaren Niklas! Läs mer
    2019-05-19 Niklas H svarar Anna Carina M
    Tack för de fina orden Carina. Kul att höra att ni är nöjda och att vi hittade så fina köpare till ert fina hus. Lycka till i jakten på er nya bostad! //Niklas
  • Helena B sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-05-10

Sköndal
    Fullmakt att sälja dotterns 1:a i Sköndal.
    Niklas uppdaterade oss hela tiden.
    Hjälpsam, rak, korrekt och vänlig. Läs mer
  • Nicklas B sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-03-28

Köpt 1 lägenhet av han och sålt 2 med han . Bemötandet va proffsigt , Läs mer
  • Josephine E köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2019-02-07

Länna
    Proffsig och trevligt bemötande! Läs mer
  • Elin J skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-18

Niklas hjälpte oss på ett otroligt proffsigt och tillmötesgående sätt att köpa vårt hus. Med snabb återkoppling vid frågor och med en stor kunskap fick vi ett väldigt bra och förtroendeingivande intryck. Jag skulle varmt rekommendera alla mina vänner att kontakta Niklas vid kommande fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-09-18 Niklas H svarar Elin J
    Stort tack för den rekommendationen! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus.
  • Thomas B köpte sin bostad med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-12

Niklas sålde vårt radhus till det pris vi önskade på en vecka från att vi gav honom uppdraget, utan att ens behöva ha öppen visning.
    Under den här tiden var han alltid tillgänglig i telefon och på mail när det behövdes.
    Gav ett seriöst, kunnigt intryck och var målinriktad utan att upplevas som påstridig. (Vi köpte även nytt hus via honom)

Vi kunde inte vara mer nöjda med hur Niklas skötte uppdraget. Läs mer
    2018-09-12 Niklas H svarar Thomas B
    Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus.
  • Carina Wai-Mau C köpte sin bostad med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-11

Niklas har ett trevligt affärsmässigt bemötande. Jag tycker att han hela tiden har varit ett bra bollplank och gett oss bra input utan att vara för framfusig. Niklas som person utstrålar förtroende och kunskap.
    Vi både köpte och sålde bostad via Niklas.
    Allt som allt har det varit smidiga affärer på kort tid och vi är nöjda med hur allt landade prismässigt. Läs mer
    Niklas H gillar detta
  • Angelica d skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-10

Köpt bostad. Mycket tillmötesgående, kunnig och trevlig. Helt enkelt proffesionell, det märks att han kan sitt jobb. Läs mer
    2018-09-10 Niklas H svarar Angelica d
    Tack för de fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad //Niklas
  • Frida L skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-04

VI har sålt ett radhus.
    Mycket bra bemötande av Niklas.

Jag hade inte själv så mycket kontakt med honom men min uppfattning är att han lade ner mycket jobb för att få till en bra affär för oss. Läs mer
    2018-09-04 Niklas H svarar Frida L
    Kul att ni är nöjda med försäljningen. //Niklas
  • Gunvor J skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-06-18

Vi har köpt lgh via Niklas och blev mycket trevligt o proffsig bemötta. Alla avtal o formalia fungerade utmärkt. Vi är mycket nöjda med Niklas o Fastighetsbyråns agerande. Läs mer
    2018-06-19 Niklas H svarar Gunvor J
    Tack Gunvor för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad. Med vänlig hälsning, Niklas

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson