Mäklare Stockholms län Stockholm Farsta Fastighetsbyrån Farsta Niklas Holmberg
Niklas Holmberg
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är kontakten med människor och att få göra mina kunder nöjda genom bra affärer.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en erfaren mäklare som alltid jobbar för högsta tänkbara slutpris i kombination med nöjda kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en tillgänglig och noggrann mäklare som sätter kunden i fokus.

Vad gör du helst på fritiden?
Fritiden tillbringar jag gärna med min familj. Läs mer

Läs vad 10 kunder tycker om Niklas Holmberg

• Elin J skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-18

Niklas hjälpte oss på ett otroligt proffsigt och tillmötesgående sätt att köpa vårt hus. Med snabb återkoppling vid frågor och med en stor kunskap fick vi ett väldigt bra och förtroendeingivande intryck. Jag skulle varmt rekommendera alla mina vänner att kontakta Niklas vid kommande fastighetsaffärer. Läs mer
    2018-09-18 Niklas H svarar Elin J
    Stort tack för den rekommendationen! Jag hoppas att ni trivs bra i ert nya hus.
  • Thomas B köpte sin bostad med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-12

Niklas sålde vårt radhus till det pris vi önskade på en vecka från att vi gav honom uppdraget, utan att ens behöva ha öppen visning.
    Under den här tiden var han alltid tillgänglig i telefon och på mail när det behövdes.
    Gav ett seriöst, kunnigt intryck och var målinriktad utan att upplevas som påstridig. (Vi köpte även nytt hus via honom)

Vi kunde inte vara mer nöjda med hur Niklas skötte uppdraget. Läs mer
    2018-09-12 Niklas H svarar Thomas B
    Kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete! Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus.
  • Carina Wai-Mau C köpte sin bostad med hjälp av Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-11

Niklas har ett trevligt affärsmässigt bemötande. Jag tycker att han hela tiden har varit ett bra bollplank och gett oss bra input utan att vara för framfusig. Niklas som person utstrålar förtroende och kunskap.
    Vi både köpte och sålde bostad via Niklas.
    Allt som allt har det varit smidiga affärer på kort tid och vi är nöjda med hur allt landade prismässigt. Läs mer
    Niklas H gillar detta
  • Angelica d skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-10

Köpt bostad. Mycket tillmötesgående, kunnig och trevlig. Helt enkelt proffesionell, det märks att han kan sitt jobb. Läs mer
    2018-09-10 Niklas H svarar Angelica d
    Tack för de fina orden. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad //Niklas
  • Frida L skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-09-04

VI har sålt ett radhus.
    Mycket bra bemötande av Niklas.

Jag hade inte själv så mycket kontakt med honom men min uppfattning är att han lade ner mycket jobb för att få till en bra affär för oss. Läs mer
    2018-09-04 Niklas H svarar Frida L
    Kul att ni är nöjda med försäljningen. //Niklas
  • Gunvor J skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-06-18

Vi har köpt lgh via Niklas och blev mycket trevligt o proffsig bemötta. Alla avtal o formalia fungerade utmärkt. Vi är mycket nöjda med Niklas o Fastighetsbyråns agerande. Läs mer
    2018-06-19 Niklas H svarar Gunvor J
    Tack Gunvor för de fina orden! Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya bostad. Med vänlig hälsning, Niklas
  • Elisabeth R skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2018-05-16

Trevlig mäklare som verkligen ställer upp. Läs mer
    Niklas H gillar detta
  • Reino S skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2016-10-18

Niklas Holmberg har utfört ett fantastisk arbete med försäljning av min fastighet.
    Helt klart över mina förväntningar. Läs mer
    2016-10-20 Niklas H svarar Reino S
    Kul att jag har lyckats överträffa dina förväntningar Reino. Berätta det gärna för grannarna om det är någon som skall sälja sin tomt:) //Niklas
  • Sharmin U skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2016-10-16

Mycket bra bemötande och kunnig i sitt ämne. Läs mer
    2016-10-20 Niklas H svarar Sharmin U
    Kul att höra att ni är nöjda med köpet av tomten. Lycka till med bygget när det drar igång! //Niklas
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Niklas Holmberg en del av Fastighetsbyrån Farsta

2016-10-16

Niklas ger ett seriöst intryck och han lämnar ingenting åt slumpen. Han är tillmötesgående och ser till att du har full information i alla lägen. Han är också mån om att både köpare och säljare ska bli nöjda med affären. Läs mer
    2016-10-20 Niklas H svarar Rebecca S
    Kul att ni är nöjda med försäljningen av lägenheten. //Niklas

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Farsta

Jon Pettersson