Robin Modarresi

Robin Modarresi

Robin Modarresi är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Robin Modarresi har varit registrerad mäklare sedan 2023-04. Robin Modarresi har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-07 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Modarresi har haft 33 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

38 omdömen om Robin Modarresi

Michael A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Modarresi en del av Fastighetsbyrån Farsta
Hagsätra

Trevligt bemötande, snabb återkoppling, påläst

Harald Erik Ragnar J

Jag och min fästmö var i kontakt med och valde mellan drygt 20 mäklare inför försäljning av vår lägenhet. Handplockade Robin från alternativen för hans engagemang och mycket trevliga bemötande. Robin gjorde ett förträffligt jobb och hjälpte oss att nå våra förväntningar i en tuff marknad. Hatten av!

Robin M gillar detta
Svar från Robin Modarresi

Tusen tack för er fina omdöme Harald. Det var en ära att hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs er nya lägenhet i Örby. Vi hörs snart igen!

Tapio M
Bandhagen

Bra bemötande. Vi kom överens med mina förväntningar och mäklaren tyckte att de var rimliga men vi nådde inte de inte, det var inte så mycket spekulanter den tiden.

Svar från Robin Modarresi

Tack Tapio och hoppas du trivs i din nya lägenhet. Vi hörs framöver!

Gareth K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Modarresi en del av Fastighetsbyrån Farsta
Farsta

Robin has been extremely professional, kind and helpful in helping close the deal on a new home. Very impressed!

Svar från Robin Modarresi

Thank you very much Gareth, I'm happy I could help you!

Stella C
Rågsved

Mycket trevlig person! Affären gick bra tycker jag.

Svar från Robin Modarresi

Tusen tack Stella. Hoppas du trivs i lägenheten!

Soyalmaa B
Hagsätra

Han är jätte snällt. tack så mycket. Mvh Bayarchimeg

Svar från Robin Modarresi

Tack snälla för din fina recension Soyalmaa!

Fredrik L
Örby

Jag blev bemött på ett respektfullt och lugnt sätt, när jag var i en svår situation i livet. Det kändes aldrig som om Robin satte press på mig eller forcerade något. Men när det krävdes var han snabb och agerade effektivt. Mina förväntningar var att ha en mäklare som lät mig ta försäljningsprocessen i min takt och som var duktig på att återkoppla och kommunicera. Robin svarade alltid snabbt och höll mig informerad om allt väsentligt, utan att för den skull stressa mig. Förutom all "normal" hjälp som en mäklare förväntas...

Svar från Robin Modarresi

Tusen tack för de fina orden Fredrik! Betyder mycket för mig att du känner dig nöjd och tack för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem. Vi hörs snart igen!

Salar Q
Farsta

Trevlig, proffsig, tålmodig, tydlig.

Svar från Robin Modarresi

Tack för ditt fina omdöme Salar!

Ann-Mari Margareta R
Skogås

Bra dialog ,inlyssnande, bra rådgivning, bra kommunikation.

Svar från Robin Modarresi

Tusen tack för förtroendet Ann-Mari!

Chenchuan B
Skogås

Mycket tålmodigt förklarade och svarade på alla våra frågor. mycket bra.

Svar från Robin Modarresi

Tack Chenchuan! Glad att ni känner er nöjda.