Yosef J. Lahlou

Yosef J. Lahlou

Yosef J. Lahlou är mäklare på Fastighetsbyrån Farsta

Yosef J. Lahlou har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Yosef J. Lahlou har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 256 omdömen med ett betyg på 4.8. Yosef J. Lahlou har haft 7 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 256 Läs vad Yosef J. Lahlou

• sålde sin lägenhet med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • 55.0 m²
    • Sköndal
    2021-03-05
    Yosef hjälpte oss att sälja vår lägenhet
    Vi kände oss från början väldigt bra bemötta av Yosef och fick en bra känsla inför kommande försäljning av vår bostad. Under hela processen har Yosef varit väldigt tillmötesgående och tillgänglig. Väl vid tid av försäljning gjorde han mer än vad vi kunde ha förväntat oss från start. Vi är verkligen supernöjda!
  • 2021-03-05
    Vi vann och skrev kontrakt efter en tuff budgivning med Yosef som mäklare. Han var väldigt tillmötesgående. Han lyssnade på både köpare och säljare och kunde förmedla snabbt och på ett väldigt bra sätt. Att få båda parter nöjda är svårt men Yosef bemästrar det. Är du köpare och råkar ha Yosef som din mäklare har du hamnat rätt.

/Två nöjda köpare
    • 67.0 m²
    2021-03-03
    We highly recommend Yosef! He is professional, reliable, knowledgable, straight forward, quick and easy going.

We were struggling to find somewhere we wanted to live when we met Yosef. He initially came over to give us a second opinion on our apartment valuation, after hearing our struggle he took it upon himself to find us somewhere to live first. He immediately found us our new home and managed the deal very smoothly. Then he sold our apartment for a price that exceeded our expectations with a comfortable moving date. It all happened very quickly (3-4 weeks) but we felt comfortable in his hands. I hope he is still an agent when we sell our new house! :)
    • 67.0 m²
    2021-02-24
    Sålt lägenhet.
    Från första mötet med Yosef tills det att lägenheten var såld till rekordpris tog 2 dygn.
    Proffsigt och mycket trevligt bemötande.
    Rekordpris vid tidigare försäljning gjorde att jag valde Yosef som min mäklare.
    • 51.0 m²
    • Rågsved
    2021-02-20
    Yosef sålde min 2a i Rågsved en dag efter visning! Han överträffade alla mina förväntningar och gjorde det jag trodde inte var möjligt. Han är en fantastisk mäklare! Trevlig, positiv, professionell och erfaren, fick också tips och stöd genom hela processen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Yosef J. Lahlou en del av Fastighetsbyrån Farsta
    • 81.0 m²
    • Skogås
    2021-02-19
    sålt bostad, är kunnig, professionel, levererar
    lever upp till förväntan.
    • 71.5 m²
    2021-02-08
    Yosef ringde upp mig precis som jag råkade gå i säljtankar, och bara tre veckor senare var min bostad såld. Otroligt trevlig, aldrig haft liknande bemötande av andra mäklare. Han lyssnade på alla mina frågor, ordnade fotografering och visning efter mitt behov och schema utmärkt, och strax efter det blev det en lyckad förhandsvisning. Helt klart rekommenderad!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hässelby
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Vällingby
    2020-12-11
    Hur bra som helst. Supertrevlig och kunnig. Kan starkt rekommendera.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hässelby
    • 1:a
    • 32.0 m²
    • Vällingby Centrum
    2020-12-09
    Yosef hjälpte oss att sälja vår 1:a i vällingby. Vi vart alltid bemötta av Yosef professionellt samt ett positivt humör.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Hässelby
    • 53.0 m²
    • Hässelby - Lövsta Allé
    2020-10-25
    Köpt Hundlokegränd 30

Han var trevligt

Eftersom det är mitt första köp av bostad så var det många frågor som jag fick svar på snabbt

Det känns bra