Elisabeth Strandenborg
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 72 Läs vad Elisabeth Strandenborg

• Sara B
    Sara B sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-06-19

Skarpnäck
    Hejja. Bra förmedlat o hjälp med styling mm inför photo o visning Läs mer
  • Åsa A sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-06-09

Kärrtorp
    När jag sålde min bostad var Elisabeth tillgänglig hela tiden, svarade snabbt och gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
    2019-06-14 Elisabeth S svarar Åsa A
    Tack snälla Åsa! Skönt att set gick så smidigt för dig! Nu skall vi bara hitta ngt trevligt också :)!
    Elisabeth S gillar detta
  • Johanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-28

Elisabeth hjälpte mig att sälja min lgh. Toppenbemötande från en engagerad och supertrevlig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Monica N sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-18

Skarpnäck
    Tycker Elisabeth har gjort ett strålande jobb fått hjälp med allt vi behövt Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Carl-Johan O sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-16

Skarpnäck
    Elisabeth har hjälpt oss att sälja vår lägenhet. Hon är ytterst professionell och mycket skicklig. Dessutom en varm och omtänksam person.
    Hon har definitivt levt upp till våra förväntningar och med tanke på arbetsinsats väl värd varenda krona vi betalar Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Daniel N sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-08

Stureby
    Elisabeth var mycket professionell under hela processen. Försäljningen gick relativt snabbt och vi fick det pris vi ville ha. Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Nicklas L köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-07

Köpte en 2:a i Stureby.
    Elisabeth var mycket trevlig och välkomnande.
    Alla delar av processen har fungerat väldigt smidigt och tydligt. Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Frank E sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-04-02

Lägenhet i Hammarbyhöjden 2 rum 53 kvm.
    Elisabeth tog kontakt med mig efter att jag hade misslyckats med att sälja den genom Husmanhagberg. Hon föreslog att hon kunde sälja den åt mig eftersom dom andra hade misslyckats men jag va tveksam och skit irriterad eftersom processen med den andra mäklaren hade tagit så lång tid. Elisabeth förklarade hur hon jobbade så jag fick ett bra förtroende för henne och hon fick i uppdrag att försöka sälja bostaden vilket hon lyckades med.
    Hela prosesen med Elisabeth va sån stor skillnad mot dom andra
    Hon hade en fantastisk energi och vilja att hjälpa till med allt
    Jag kan verkligen rekommendera henne hon va grym !!
    Stort tack till Elisabeth Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Aleksandra N köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-03-18

Gamla Enskede
    Nynäsvägen 2a 43 kvm. Mycket bra bemötande, snabb respons . Läs mer
    2019-03-18 Elisabeth S svarar Aleksandra N
    Vilken trevlig läsning! Tusen tack!! Hoppas du kommer stormtrivas i bostaden :). Ses nästa gång när du behöver större! :)
  • Håkan Å sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-03-11

Hon var väldigt proffesionell i allt hon åtog sig. Hon gjorde verkligen det där lilla extra för att jag skulle känna mig nöjd och glad. Kan starkt rekommendera henne Läs mer
    2019-03-18 Elisabeth S svarar Håkan Å
    Tack snälla Håkan!! Så glad för er skull att det gick så bra för er :) Hoppas vi kan jobba tillsammans snart igen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson