Elisabeth Strandenborg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 60 kunder tycker om Elisabeth Strandenborg

• Tim B sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-15

Elisabeth hjälpte oss att sälja vår lägenhet på 61kvm i Gamla Enskede och vi är grymt nöjda med hennes insats.
    Trots en sval marknad och att lägenheten kvävde två omtag så gav hon aldrig upp och visade aldrig något tecken på att hennes intresse svalnat. Läs mer
  • Christina L sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-15

4:a
    89m²
    Gullmarsplan
    Mycket engagerad och kunnig mäklare! Alltid trevligt bemötande och snabba återkopplingar. Vi var jättenöjda genom hela försäljningen! Läs mer
  • Jessica Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-02-14

3:a
    53m²
    Gamla Enskede
    Vi är jätte nöjda med försäljningen,
    fick ett bättre pris än väntat i en dålig marknad.
    Ett bra bemötande genom hela säljprocessen.
    Alltid tillgänglig och snabb med återkoppling. Läs mer
  • Salome K köpte sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-01-21

Elisabeth är en mäklare som är lyhörd & har ett bra bemötande. Som förstagångsköpare tog hon sin tid att förklara processen & var tillgänglig för frågor. Läs mer
    2019-01-31 Elisabeth S svarar Salome K
    Tack snälla du! Hoppas du kommer stormtrivas i bostaden! :)
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-12-21

Supernöjd med jobbet Elisabeth gjorde! Rekommenderar varmt! Läs mer
    2018-12-22 Elisabeth S svarar Emelie C
    Tusen tack snälla du! God jul och gott nytt år! ☺️
  • Joakim Ö sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-12-17

Är jättenöjd med Elisabeth och kan absolut rekommendera henne. Läs mer
    2018-12-17 Elisabeth S svarar Joakim Ö
    Hej Jocke! Stort tack vad fint skrivet! Du får höra av dig om du behöver hjälp i framtiden med ditt letande :). God jul ännu en gång!
  • Emelie F sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-11-18

Elisabeth började jobba från dag ett på att få vår lägenhet såld. Gjorde ett mycket bra jobb och vi har redan rekommenderat henne vidare. Läs mer
    2018-11-29 Elisabeth S svarar Emelie F
    Tusen tack för de fina orden! Nu ser vi till att brorsan blir minst lika nöjd! =)
  • Ann O
    Ann O sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-11-18

Hon känns proffsig och seriös. Återkopplar snabbt, då Jag har haft funderingar! Läs mer
    2018-11-29 Elisabeth S svarar Ann O
    Hej Ann!
    Tack för de fina orden! Lycka till med allt så hörs vi framöver!
  • Karolina J skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-11-02

Elisabeth sålde vår trea med bravur i dagens sega marknad. Fick otroligt bra stöd och hjälp från Elisabeth. Hon visade en enorm professionalitet och tålamod med oss som säljare och även med köparen. Om vi säljer igen kommer Elisabeth vara ett självklart val. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Christina F
    Christina F sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2018-10-29

Elisabeth är en kunnig, duktig och mycket trevlig mäklare. Vår bostad sålde hon till högsta kvm-pris i fastigheten. Vi är mer än nöjda och vi kommer anlita henne i framtiden. Läs mer
    2018-11-29 Elisabeth S svarar Christina F
    Tusen gånger tack för ett strålande samarbete! Ni själva var underbara kunder att jobba med =)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson