Elisabeth Strandenborg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 54 kunder tycker om Elisabeth Strandenborg

• Emelie F sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth började jobba från dag ett på att få vår lägenhet såld. Gjorde ett mycket bra jobb och vi har redan rekommenderat henne vidare. Läs mer
    2018-11-29 Elisabeth S svarar Emelie F
    Tusen tack för de fina orden! Nu ser vi till att brorsan blir minst lika nöjd! =)
  • Ann O
    Ann O sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Hon känns proffsig och seriös. Återkopplar snabbt, då Jag har haft funderingar! Läs mer
    2018-11-29 Elisabeth S svarar Ann O
    Hej Ann!
    Tack för de fina orden! Lycka till med allt så hörs vi framöver!
  • Karolina J skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth sålde vår trea med bravur i dagens sega marknad. Fick otroligt bra stöd och hjälp från Elisabeth. Hon visade en enorm professionalitet och tålamod med oss som säljare och även med köparen. Om vi säljer igen kommer Elisabeth vara ett självklart val. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Christina F
    Christina F sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth är en kunnig, duktig och mycket trevlig mäklare. Vår bostad sålde hon till högsta kvm-pris i fastigheten. Vi är mer än nöjda och vi kommer anlita henne i framtiden. Läs mer
    2018-11-29 Elisabeth S svarar Christina F
    Tusen gånger tack för ett strålande samarbete! Ni själva var underbara kunder att jobba med =)
    Elisabeth S gillar detta
  • Anna S köpte sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag har köpt en bostad och känner mig ännu så länge nöjd och glad, allt är inte färdigt ännu. Elisabeth känns engagerad och vägledande på ett bra sätt. Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Jessica S sålde sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth hjälpte mig att sälja min lägenhet i gamla Enskede och gick above and beyond för att då det bästa priset marknaden har att erbjuda för stunden.
    /jess Läs mer
  • Filip T skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Elisabeth var väldigt professionell i alla skeden av försäljningen av min bostadsrätt.
    Hon ger ett intryck av kunskap, engagemang och var alltid tillgänglig vid eventuella frågor.
    Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
    2018-10-05 Elisabeth S svarar Filip T
    Tack snälla Filip för dina fina ord. Kan säga att nöjet helt var på min sida :)!
  • Viveka Kristin L skrev om Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Jag sålde ett radhus. Elisabeth var!
    Proffsig
    Trevlig
    Tack så mycket för all kunnig hjälp! Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Linnea O köpte sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Bra, tydlig - hade kunnat veta lite mer om detaljer i lägenheten ex trefas Läs mer
    2018-09-11 Elisabeth S svarar Linnea O
    Hej Linnéa!
    Tack snälla för dina fina ord. Jag håller med om att det är något som borde förtydligas. Tar det med mig till nästa försäljning :). Allt gott!
  • Jenny R köpte sin bostad med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Har köpt en liten fyra i Enskede. Mäklaren var påläst på objektet, kunde svara på frågor. Har fungerat bra då jag som köpare och säljaren har haft frågor till varandra som vi velat ha besvarade. Som jag uppfattat det varit engagerad och velat att både köpare och säljare ska vara nöjda. Läs mer
    2018-09-07 Elisabeth S svarar Jenny R
    Tack snälla Jenny för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer stormtrivas i bostaden :).

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson