Elisabeth Strandenborg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 100 Läs vad Elisabeth Strandenborg

• Bengt L köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-06

Enskededalen
    Snabb och professionell hantering. Mycket bra tillgänglighet. Läs mer
    2020-04-06 Elisabeth S svarar Bengt L
    Tack snälla Bengt! Hoppas allt är bra med dig!
  • Inger Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-15

Pungpinan/enskededalen
    Vi har sålt en villa. Vår situation var ganska rörig, och vi upplevde att mäklaren var lyhörd och flexibel och anpassade sig efter oss.
    Hon är mycket proffsig och vi känner oss trygga och nöjda med vår försäljning. Läs mer
    2020-04-06 Elisabeth S svarar Inger Birgitta H
    Tack snälla inger. Jag är bara glad att jag kunde lösa det för er på ett sådant bra sätt. Lycka till med allt!
    Elisabeth S gillar detta
  • Joel H sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

Pungpinan/enskededalen
    Elisabeth har på ett föredömligt sätt sålt vårat hus. Hon har varit mycket lyhörd för våra behov och dessutom ytterst professionell i sin yrkesroll. Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Karin E köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

Enskededalen
    Informativ, hjälpsam, trevlig, avslappnad men tydlig. Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Alexander F sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

Skärmarbrink
    Bra och driven mäklare. Fick fram det pris jag ville ha för min lgh. Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Nils S sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-23

Hammarbyhöjden
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet. Jag och min fru Ewa blev bra bemötta av Elisabeth. Hon är en mycket engagerad mäklare. Med hennes engagemang lyckades vi sälja bostaden genom några förhandsvisningar innan de tänkta stora visningarna, vilket vi var mycket nöjda med. Elisabeth är mycket lättillgänglig. Vi hade ett stort antal telefonsamtal samt sms kommunikationer. Ja, vi är som sagt mycket nöjda med försäljningen och det pris vi fick. En annan fördel var att det gick fort från det vi bestämde oss för att sälja till dess att affären var klar.

Hälsningar
    /Nils Sahlen Läs mer
    2020-03-02 Elisabeth S svarar Nils S
    Tackar ödmjukt för dessa fina orden Nils! Nöjet var på min sida!!
    Elisabeth S gillar detta
  • Shahram Z köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-16

Gamla Enskede
    Jag har köpt en bostad genom Elisabeth. Hennes bemötande var toppen. Läs mer
    2020-02-21 Elisabeth S svarar Shahram Z
    Tusen tack Shahram! Önskar dig en trevlig helg :)
    Elisabeth S gillar detta
  • Sten E sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-09

Björkhagen
    Elisabeth gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av vår 5 rok bostadsrätt i Johanneshov.
    Målmedveten och alltid vänlig i kontakten. Snabb och enkel att nå och höll oss ständigt uppdaterade.
    Hon uppfyllde allt som vi hoppades på!
    Hon gjorde verkligen sitt bästa för att vi skulle nå ett bra resultat!
    Och det blev ett mycket bra resultat!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-02-17 Elisabeth S svarar Sten E
    Vilken underbar recension Sten! Tusen tack snälla du! Nöjet är på min sida :)
  • Ing-marie H köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-21

Enskededalen / Kärringstan
    Har köpt lägenhet. Elisabeth har varit exemplarisk. Tydlig, hjälpsam snabb respons på frågor och visningar. Läs mer
    2020-01-22 Elisabeth S svarar Ing-marie H
    Vilken fin rekommendation. Tack snälla du! Ser fram emot ett fortsatt samarbete den dagen det väl behövs :).
  • Yasser M sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-10

Globen/Johanneshov
    Sålde lägenheten med Elisabeth och det gick väldigt smidigt o bra :) Läs mer
    2020-01-19 Elisabeth S svarar Yasser M
    Tusen tack Yasser för ett fint samarbete! Mitt mål var att göra dig till miljonär och jag älskar när mina mål går i uppfyllelse :). Stort grattis till en fantastisk affär

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson