Elisabeth Strandenborg är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Elisabeth Strandenborg har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Elisabeth Strandenborg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.7. Elisabeth Strandenborg har haft 26 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 121 Läs vad Elisabeth Strandenborg

• sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Enskededalen
    2021-07-27
    Elisabeth jobbar snabbt på ett mycket trevligt sätt. Rekommenderas.
    Jörgen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Globen/Johanneshov
    2021-06-11
    Trevlig mäklare, men dålig på att svara på mail/sms.
    Hej torra, ah jag vet att jag var det mot dig i denna stunden. Jag var höggravid för första gången i mitt liv och försökte hantera det mitt i en pandemi och mitt bland flertalet villavisningar som tog all min fokus för att få dem sålda innan bebisen skulle komma. Ber om ursäkt och kan bara säga att jag lärt mig att jag nästa gång ska gå tidigare på mammaledighet nu med fasit i hand. Framförallt i en pandemi! Hoppas iaf att du stormtrivs i bostaden. För mig var det ändå en ära att träffa dig, så hoppas du trivs bra! All lycka och välmående! Trevlig sommar! Elisabeth Strandenborg
    • Enskedefältet
    2021-05-12
    Sympatisk, intuitiv och professionell. Levde mer än väl upp till förväntningarna
    Hej Eva!
    Tack snälla för de fina orden. Med tanke på min graviditet så gjorde jag verkligen allt jag kunde för att du skulle bli mer än nöjd så jag är otroligt glad att du beskriver mig men framförallt upplever mig på detta sätt. Det värmer om hjärtat. Ha en underbar sommar och tack själv för ett fantastiskt samarbete!
    Elisabeth Strandenborg
  • köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Enskededalen
    2021-05-04
    Budgivningen var forcerad med dålig förståelse från mäklaren om att vi behövde fundera och kontrollera med banken. Allmänt hafsigt intryck. Rekommenderas inte.
    • Svedmyra/enskede
    2021-05-03
    jag har köpt bostad.
    Mäklaren hade inte koll på någon av de frågor som vi ställde ang. bland annat höjd avgift eller cykelförråd. Hon var flexibel men kändes rätt slarvig. När vi gick igenom kontraktet gick det så fort att det var svårt att hänga med. Hon var trevlig men jag skulle inte välja att anlita henne.
    Hej Emilia, tack för din feedback. Otroligt tråkigt att du upplevde mig på detta sätt. Det hör inte till vanligheten men respekterar såklart din åsikt. Givetvis önskar jag förklara mig enl nedan:

Med tanke på att jag var höggravid (i coronatider) när jag visade er lägenheten så var det en annan kollega som hade ansvaret för denna lägenhet. Då du och din partner inte kunde komma på ordinarie visningar som hon höll i gjorde jag allt för att Ni, trots omständigheterna, med kort varsel, ändå skulle kunna få se lägenheten. Inte bara en gång utan två gånger dessutom... Men med tanke på att jag inte var huvudmäklare för detta objekt var jag heller inte såpass påläst som jag i normalfallet är.

Under processens gång sa denna kollega dessutom upp sig, vilket gjorde att jag tog över och höll i kontraktet som hon egentligen skulle hålla i. Som höggravid och i riskgrupp var jag extremt obekväm med att träffa er alla i ett litet rum där kontraktet skulle vara och kontraktet kan därmed gått något snabbare än vanligt.

Givetvis ber jag om ursäkt för att det i detta fall blev fel men hoppas ändå att du och din man kan ha överseende med situationen och min graviditet som troligtvis påverkade ert köp negativt. Hoppas ändå att ni trivs bra i lägenheten och att ni bott in er i området. Allt gott så hoppas jag vi hörs igen.
    • Pungpinan/enskededalen
    2021-04-10
    Hade svårt att svara på enkla frågor, inte särskilt lyhörd.
    Hej Sammy, tack för ditt svar! Tråkigt att du kände så. Tyvärr var det en På gång affär som egentligen inte skulle säljas genom på gång och visningen lyckades jag lösa till er med extrem kort varsel trots att jag hade semester när visningen var.
    Jag är ingen mäklare som kommer att höfta information bara för att verka påläst utan tar alltid samtliga frågor seriöst där jag hellre dubbelkollar en extra gång med säljarna om jag är osäker. Hoppas ni iaf kommer trivas i radhuset och i området!
    • Enskedefältet
    2021-03-04
    Elisabeth var behjälplig och gav oss som förstagångsköpare all information som vi behövde.
    Tusen tack för de fina orden! Super trevligt att träffa er olyckan ser fram emot att ha er i vårt område! :) Varmt välkomna!! Elisabeth Strandenborg
    • Globen/Gullmarsplan
    2021-03-04
    Köpt bostadsrätt. Lite stelt i kontakten i början. Efter att kontakten etablerats har E visat sig kunnig och trots vissa begränsningar pga coronaläget bemött oss till vår fulla belåtenhet.
    Vi är helt nöjda.
    Tack för detta och varmt välkomna till området ☺️☺️! Elisabeth Strandenborg
  • M
    • Globen/Johanneshov
    2021-02-17
    Engagerad och proffsig! Rek Elisabeth starkt om ni går i säljtankar.
    Lätt att vara en duktig mäklare med fantastiska säljare! Stort tack själva ! Elisabeth Strandenborg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Bagarmossen
    2021-02-14
    Elisabeth har funnits där och följt mig i hela processen från när jag bestämde mig för att fotografera min lägenhet tills jag hittade mitt nya boende och var beredd att sälja. När det var dags var hon snabb och proffsig och försäljningen gick riktigt smidigt. Hon har alltid varit trevlig, tillgänglig och svarat på alla mina frågor. Affären slutade väl och jag fick det jag hoppades på att få.
    Elisabeth är toppen, jag kan verkligen rekommendera henne.
    Vilka underbara ord att läsa!! Stort tack själv för att jag fick äran att hjälpa dig! Alltid extra kul att hjälpa till när man träffats och varit kontakt under en längre tid :). Så glad att ni lyckades köpa ett drömhus! Elisabeth Strandenborg