Läs vad 111 Läs vad Elisabeth Strandenborg

• 2020-11-01
    Var superengagerad, alltid trevlig och hjälpsam. Svarade på frågor och hade Stenkoll
    Kewin F
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Globen/Gullmarsplan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-10-24
    Sålt lägenheten
    Det känndes bra första intrycket och Elisabeth va trevlig och till mötesgånde
    Kunnig själv säker på sitt roll lätt att förstå och förklarar på ett bra och enkelt sätt så att man är på och förstår, lätt tillgänglig, svara snabbt på telefon eller sms när man behöver henne och lätt göra med och snäll.
    Rahel A
    • 3:a
    • 82.0 m²
    • Enskededalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tack snälla för de fina orden! Jag är så glad för din skull att allt gick vägen både med försäljning och köp! Stort underbart grattis!!

• 2020-10-05
    Elisabeth har varit proffsig under hela min försäljning. Hon har varit tillmötesgående och haft svar på alla mina frågor. Skulle varmt rekommendera henne.
    Josefina J
    • 64.0 m²
    • Enskededalen
    Men tusen tack för dessa fina ord! Stort lycka till i framtiden!

• 2020-09-13
    Gick över förväntningar, en mäklare att anlita när man säljer
    Tommy Jörgen O
    • 107.0 m²
    • Enskededalen
    sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Tusen tack ! Nu ska vi bara hitta ngt bra till dig också! Att gå från ett sådant fint hus till lägenhet är aldrig enkelt men vi ska nog hitta något bra till dig :).

• 2020-09-12
    Elisabeth är en seriös mäklare som överträffade våra förväntningar. Vi har lite stressade då vi köpt först. Elisabeth jobbade effektivt och hjälpte oss till en bra försäljning.
    Carl Fredrik Niclas H
    • 191.0 m²
    • Enskededalen
    Tack snälla för de fina orden! Värmer mycket!

• 2020-06-11
    Jag och min fru har bott i Piteå och har nu köpt en lägenhet i Stockholm, Hammarbyhöjden. Vi är väldigt nöjda med det bemötande vi fått. Särskilt nöjda är vi med att mäklaren anordnade en privat visning åt oss, eftersom vi som Piteåbor inte hade möjlighet att komma på någon av de utannonserade visningarna.
    Hans K
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Hammarbyhöjden
  • 2020-06-09
    Elisabeth överträffade verkligen alla våra förväntningar. Hon har varit väldigt förstående, professionell och driven i hela processen ifrån början till slut. Vi rekommenderar gärna Elisabeth vidare till andra säljare. Tack!
    Andreas T
    • 44.0 m²
    • Globen/Johanneshov
    Men vilken underbar rekommendation. Tusen tack snälla ni! Super trevligt att höra verkligen :). All lycka till i framtiden!

• 2020-06-08
    Victor M
    • 105.0 m²
    • Enskededalen
    köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-06-02
    Elisabeth fick vår lägenhet såld trots att det var under coronatider. Det blev inte som vi hade tänkt oss med priset vi sålde den för, men under omständigheterna så fick vi så mycket vi kunde få tack vare Elisabet. Elisabet var tillmötesgående, engagerad och tydlig med oss hela vägen. Hon var öven väldigt tillgänglig och lätt att få tag på. Vi rekommenderar Elisabet! /Marcus & Anna
    Marcus B
    • 52.0 m²
    • Gubbängen - Enskede
  • 2020-06-01
    Bra och snabb kommunikation. Lyssnade bra på oss som säljare.
    Anna N
    • 52.0 m²