Elisabeth Strandenborg
Registrerad mäklare sedan 2013-07-17
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 106 Läs vad Elisabeth Strandenborg

• Hans K köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-11

3:a
    Hammarbyhöjden
    Jag och min fru har bott i Piteå och har nu köpt en lägenhet i Stockholm, Hammarbyhöjden. Vi är väldigt nöjda med det bemötande vi fått. Särskilt nöjda är vi med att mäklaren anordnade en privat visning åt oss, eftersom vi som Piteåbor inte hade möjlighet att komma på någon av de utannonserade visningarna. Läs mer
  • Andreas T sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-09

Globen/Johanneshov
    Elisabeth överträffade verkligen alla våra förväntningar. Hon har varit väldigt förstående, professionell och driven i hela processen ifrån början till slut. Vi rekommenderar gärna Elisabeth vidare till andra säljare. Tack! Läs mer
    2020-06-09 Elisabeth S svarar Andreas T
    Men vilken underbar rekommendation. Tusen tack snälla ni! Super trevligt att höra verkligen :). All lycka till i framtiden!
    Elisabeth S gillar detta
  • Victor M köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-08

Enskededalen
  • Marcus B sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-02

Gubbängen - Enskede
    Elisabeth fick vår lägenhet såld trots att det var under coronatider. Det blev inte som vi hade tänkt oss med priset vi sålde den för, men under omständigheterna så fick vi så mycket vi kunde få tack vare Elisabet. Elisabet var tillmötesgående, engagerad och tydlig med oss hela vägen. Hon var öven väldigt tillgänglig och lätt att få tag på. Vi rekommenderar Elisabet! /Marcus & Anna Läs mer
  • Anna N sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-01

Gubbängen - Enskede
    Bra och snabb kommunikation. Lyssnade bra på oss som säljare. Läs mer
  • Victor Per Roland G sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-28

Enskededalen
    Mycket professionell, proaktiv och lyhörd för både oss som säljare men även kring köparens förväntningar. Läs mer
    2020-04-28 Elisabeth S svarar Victor Per Roland G
    Vilken underbar läsning. Tusen tack snälla du!
    Elisabeth S gillar detta
  • Bengt L köpte sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-06

Snabb och professionell hantering. Mycket bra tillgänglighet. Läs mer
    2020-04-06 Elisabeth S svarar Bengt L
    Tack snälla Bengt! Hoppas allt är bra med dig!
  • Inger Birgitta H sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-15

Pungpinan/enskededalen
    Vi har sålt en villa. Vår situation var ganska rörig, och vi upplevde att mäklaren var lyhörd och flexibel och anpassade sig efter oss.
    Hon är mycket proffsig och vi känner oss trygga och nöjda med vår försäljning. Läs mer
    2020-04-06 Elisabeth S svarar Inger Birgitta H
    Tack snälla inger. Jag är bara glad att jag kunde lösa det för er på ett sådant bra sätt. Lycka till med allt!
    Elisabeth S gillar detta
  • Joel H sålde sitt hus med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-14

Pungpinan/enskededalen
    Elisabeth har på ett föredömligt sätt sålt vårat hus. Hon har varit mycket lyhörd för våra behov och dessutom ytterst professionell i sin yrkesroll. Läs mer
    Elisabeth S gillar detta
  • Karin E köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Strandenborg en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-14

Enskededalen
    Informativ, hjälpsam, trevlig, avslappnad men tydlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson