Sebastian Andersson

Sebastian Andersson

Sebastian Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Sebastian Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-01 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.8. Sebastian Andersson har haft 49 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 74 Läs vad Sebastian Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Hammarbyhöjden
    2021-06-28
    Sebastian har varit otroligt professionell genom hela processen kring vår bostadsrättsförsäljning. Han är lugn, lyhörd och alltid lätt att nå. Inga frågor känns obekväma. Vi träffade olika mäklare inför vår försäljning och valet av Sebastian kändes helt rätt!

Vill du ha ett tryggt val med gott resultat och hög kvalité ska du välja Sebastian som mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Hammarbyhöjden
    2021-06-28
    Trevlig, tydlig, hjälpsam. Ingav en känsla av trygghet.
    2021-06-07
    Sebastian gjorde ett otroligt bra jobb, från första till sista steget i processen!
    • Kärrtorp
    2021-06-07
    Sebastian clearly and swiftly provided every answer to our questions that we asked to make our purchase decision. He handled every step of the process with great care and professionalism. We had an overall great experience of working with him. Tusrn tack!
    • Svedmyra/enskede
    2021-05-31
    Vid försäljning av min lägenhet ville jag ha en mäklare som var lyhörd, flexibel och proffesionell i sitt bemötande. Därför valde jag Sebastian. Jag har stött på många mäklare som har brist i sitt bemötande pga förutfattade meningar om min unga ålder, men jag kände mig genom hela processen trygg i vetskapen om hur Sebastian hanterade kontakten med spekulanter och eventuella köpare. Resultatet blev en försäljning som gick över förväntan. Jag rekommenderar varmt Sebastian till alla som vill känna sig trygga i sin bostadsaffär!
    Tack Sebastian!
    • Gamla Enskede
    2021-05-28
    Mäklaren (Sebastian Andersson) var klockren. Hade alltid tid att ställa upp och hjälpa oss på kort varsel.
    • Gamla Enskede
    Utmärkt!
    Allt har varit smidigt och väldigt tydligt.
    10/10 ——————————————————————————————————————
    2021-05-28
    En ugn och trevlig mäklare. Kändes jordnära med kunde har haft lite mer kött på benen under visningsdagen.
    • Enskede Gård
    2021-05-08
    Vi sålde en brf-5:a i Enskede. Sebastian var engagerad och mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Det som inte riktigt funkade var det tekniska. En av oss kom inte in i Mäklarportalen, fick inte sms vid budgivningen, etc.