Sebastian Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-09 - 2019-08

Läs vad 10 Läs vad Sebastian Andersson

• Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-09-12

Svedmyra/Enskede
    Jag har sålt en bostadsrätt, Sebastian var lyhörd och levde upp till mina förväntningar. Han var lätt att få kontakt med och mycket flexibel. Läs mer
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-09-05

Hammarbyhöjden
    Han sålde min lägenhet, han höll mig informerad på ett sakligt och bra sätt under hela processen. Läs mer
  • Besard M köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-09-03

Tja!
    Utmärkt service då vi va sena ute med budgivningen och fick all info vi behövde inför köpet, en liten 1a på 35kvm i globen området
    Smidig och enkelt
    Rekomenderar Sebastian då han va tillgänglig för frågor och hjälp.
    Blir nog en affär till när vi är redo för sälj 👍 Läs mer
    2019-09-05 Sebastian A svarar Besard M
    Stort tack för de fina orden. Ser fram emot att få se resultatet av eran renovering när ni är klara.
  • My S köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-31

Globen/Johanneshov
    Som förvirrade förstagångsköpare var Sebastian en enorm trygghet för oss. Snabba svar, bra och tydlig återkoppling och helt enkelt en toppenkille. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-06-07 Sebastian A svarar My S
    Tack så jättemycket för de fina orden! Lycka till med renoveringen så ses vi snart igen.
  • Johan F sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-17

Svedmyra/Enskede
    Mycket trevlig och kompetent. Snabb i svar och kontakt. Läs mer
    2019-06-07 Sebastian A svarar Johan F
    Tack så mycket. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet!
  • Jack P sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-16

Stureby
    Kändes som att råden jag fick endast hade till syfte att göra affären kort. Blev inte alls nöjd med slutpriset på lägenhet. Kände mig tvingad att sälja trots dålig budgivning. Läs mer
    2019-06-07 Sebastian A svarar Jack P
    Jättetråkigt att du känner så! Jag skulle aldrig ge råd om jag inte trodde att det var för ditt bästa. Vi hade ett lågt intresse men jag lyckades förhandla upp våran budgivare 85 000 kr. Min kollega sålde i förra vecka en exakt likadan lägenhet på din gata och den såldes för 40 000 kr mindre en vad du fick. Men återigen tråkigt att du känner så och att göra affären kort eller att du skulle känna dig tvingad att sälja var aldrig min avsikt.
  • Carl G sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-02

Hammarbyhöjden
    Tillgänglig, engagerad och noggrann. Kändes stabilt genom hela förloppet. Försäljningen gick över förväntan! Läs mer
    2019-05-09 Sebastian A svarar Carl G
    Tack för de fina orden! Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till nu i jakten på drömhuset så ses vi vid tillträdet.
  • Hanna Ö
    Hanna Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-04-10

Gamla Enskede
    Sebastian var en riktig pangmäklare och jag upplevde honom som en samarbetspartner där vi jobbade gemensamt mot samma mål. Han hade mycket positiv energi och stort engagemang. Han tvekade aldrig att gå den extra milen för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. När vi stötte på problem löste han det direkt och lägenheten såldes med en vinst långt över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Sebastian som mäklare! Läs mer
    2019-04-11 Sebastian A svarar Hanna Ö
    Stort tack för de fina orden Hanna, det glädjer mig att höra att du är så nöjd. Tack själv för ett bra samarbete och förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Stort lycka till med eran andra försäljning.
    Sebastian A gillar detta
  • Elvira E sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-04-01

Globen/Johanneshov
    Sebastian är lugn och tydlig, tillgänglig och lättsam. Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-03 Sebastian A svarar Elvira E
    Tack så mycket Elvira, det glädjer mig att du är så nöjd!
    Vi ses på tillträdet! /Sebastian
    Sebastian A gillar detta
  • Rickard L sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-01-29

Kärrtorp
    Sålde en tvåa i Kärrtorp. Sebastian kämpade med en långsam försäljning för att nå det mål vi hade satt.
    Han levererade det han lovade vid fösta mötet. Läs mer
    2019-01-29 Sebastian A svarar Rickard L
    Tack för ditt omdöme, känns jättebra att du är nöjd med försäljningen! Lycka till i jakten på er nästa bostad så hörs vi.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson