Sebastian Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Sebastian Andersson

• Kenneth L sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-07-28

Hammarbyhöjden
    Sebastian har förmedlat försäljningen av vår lägenhet i Hammarbyhöjden. Mycket trevligt och kompetent bemötande. Försäljningen gick snabbare än förväntat till ett bra pris. Läs mer
  • Viktor A sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-07-15

Hammarbyhöjden
    Sebastian sålde vår 3a i Hammarbyhöjden på ett mycket bra sätt. Hela processen med fotografering, visningar, budgivning och kontrakt hanterades med bra kommunikation och med ett lysande resultat som mer än väl uppfyllde våra förväntningar! Läs mer
  • Mattias M sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-25

Svedmyra/enskede
    Sebastian har en ödmjuk mäklarstil. Den är inte för säljig och han är väldigt mån om sina kunder. Han hjälpte mig att sälja min lägenhet i Svedmyra och utifrån vår familjesituation löste han affären på ett effektivt och smidigt sätt. Sebastian är väldigt bra på att uppdatera samt ge tips och råd. Jag är väldigt tacksam för all hjälp och återigen på ett mer ödmjukt säljtänk än många andra i den tuffa mäklarbranschen. Rekommenderar Sebastian starkt! Läs mer
  • Lena Y sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-06-17

Skarpnäck
    Sebastian var väldigt lätt att ha att göra med. Trevlig, tillmötesgående och duktig. Dessutom snabb och noggrann och gav den information som jag behövde.
    Jag har sålt min bostadsrätt i Skarpnäck för att flytta till Huddinge.
    Jag rekommenderar honom gärna som fastighetsmäklare. Läs mer
  • Saam Z sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-29

Kärrtorp
    Sålde vår bostadsrätt med hjälp av Sebastian. Fick ett väldigt bra bemötande genom hela processen. Han var proffsig rätt igenom och kändes väldigt pålitlig och närvarande.
    Sebastian var aldrig gå-på-ig utan lyssnade alltid in våra behov och anpassade sig därefter. Vi är sammantaget väldigt nöjda med Sebastian! Läs mer
    2020-06-05 Sebastian A svarar Saam Z
    Tack för de fina orden och rekommendationen! Det tog sin tid men vi gav aldrig upp och i slutet blev det väldigt bra. Lycka till i jakten på er nya bostad så ses vi igen på tillträdet.
  • Göran N sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-29

Stureby
    Trygg genom hela processen! Kör inga fula säljtrick. Läs mer
    2020-06-05 Sebastian A svarar Göran N
    Tack för det fina omdömet Göran. Hoppas ni ska trivas i nya huset så ses vi igen på tillträdet.
  • Klara S
    Klara S sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-26

Gamla Enskede
    Om man vill göra en en bra affär så rekommenderar jag innerligt Sebastian! Med en professionalism utan dess like. En mycket trevlig kille som med sitt engagemang, målmedvetenhet och driv fick mig att känna mig trygg under hela försäljningen.
    Kommunikationen och uppdateringen var helt fantastisk under hela processen med sms, mejl och samtal vid minsta lilla händelse. Jag är mycket nöjd med försäljningen av lägenheten då det uppnåddes över det förväntade priset. Jag skulle starkt rekommendera Sebastian till andra och om jag säljer bostad i framtiden så är det garanterat Sebastian jag vänder mig till. Läs mer
    2020-06-05 Sebastian A svarar Klara S
    Tack för de fina orden det var en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen och att leverera ett så bra slutresultat!
  • Markus M
    Markus M sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-05-07

Björkhagen
    Engagerad, trevlig, saklig och tydlig. Läs mer
    2020-06-05 Sebastian A svarar Markus M
    Tack för förtroendet att hjälpa er och alltid lika roligt när du som säljare är nöjd i slutet!
  • Patrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-28

Enskede Gård
    Jag har sålt min mors tvåa i Enskede.
    Min mäklare Sebastian Andersson har skött sitt uppdrag mycket gott. Han har givit mig bra svar på mina frågor rörande försäljningen och fortlöpande information om budgivningen. Det var ett svårt säljläge, så här i coronatider, så jag är mycket nöjd med utfallet. Proffsigt och utan anmärkning, helt enkelt Läs mer
  • Richard G sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-02

Kärrtorp
    Sebastian är proffsig, tillmötesgående och jättetrevlig. Vårt samarbete funkade jättebra genom hela försäljningsprocessen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede