Läs vad 51 Läs vad Sebastian Andersson

• 2020-12-21
    Jag har köpt en bostadsrätt där Sebastian var mäklare. Sebastian är en väldigt trevlig och tillmötesgående kille som gjorde transaktionen väldigt enkel både för köparen och säljaren.

Sebastian var väldigt enkel att komma i kontakt med både före visningarna och under avtalsskrivningarna. Han jobbade på ett väldigt professionellt sätt och var väldigt enkel att samtala med.

Jag fasade tidigare över alla processer som ett lägenhetsköp skulle innebära, men Sebastian gjorde det hela till en väldigt uppskattad och bra upplevelse för mig. Genom ett artigt tillvägagångssätt så skapade han en väldigt trevlig dialog som jag och säljaren båda uppskattade. Detta gjorde själva förhandlingarna mycket enklare och skapade bra band mellan samtliga partner.

Jag rekommenderar Sebastian till alla som letar efter en ny bostad eller går i tankarna att sälja sin bostad.
    Erik N
    • 37.5 m²
    • Hammarbyhöjden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-11-08
    Sebastian hjälpte oss att sälja vår tvåa i Bagarmossen under hösten 2020. Redan från början kändes det tydligt att han var väldigt flexibel och öppen för att gå vidare i vår takt, och han har varit en väldigt bra diskussionspartner under processens gång. Vi gjorde en stor vinst på försäljningen och jag tror att Sebastians råd och rekommendationer lagt grunden för detta.
    Thomas H
    • 54.0 m²
    • Bagarmossen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er genom försäljningen och att vårat samarbete, tillsammans med mina tips och idéer tog oss fram till detta fantastiska resultat. Hoppas ni ska trivas i eran nya så ses vi på tillträdet.!

• 2020-11-04
    Väldigt bra, snabb och rak kommunikation! Trevlig och proffsig. Rekommenderas!
    Jonas L
    • 78.0 m²
    • Globen/Johanneshov
    Tack för det fina omdömet! Superkul att få hjälpa er i den här försäljningen.

• 2020-11-03
    Sebastian hjälpte mig att sälja min 1:a i Bagarmossen. Trots att tidpunkten på året kanske inte var den bästa och antalet budgivare var i minsta laget så lyckades Sebastian få den såld för mer än jag förväntat mig.

Jag är supernöjd med bemötandet överlag och allt har skötts otroligt smidigt. Inget annat än glada miner här!
    Sara Ö
    • 26.0 m²
    • Bagarmossen
    Härligt att du är nöjd Sara och att vi fick ihop det på nivåer över dina förväntningar! Att avsluta med inget annat en glada miner är alltid målet.

• 2020-10-18
    Med Sebastian får du en mäklare, inte bara någon som säger hej i dörren!

Vi bytte från en annan mäklarbyrå där vi haft två olika mäklare som försökt sälja vår bostad. Vi var allmänt missnöjda med bemötandet därifrån, kommunikationen var usel, mäklandet var så vitt vi kunde se icke-existerande och efter total 3 månader på hemnet och 6 visningar hade vi inte ett enda bud.

Vi kontaktade då Sebastian och kontrasten var enorm! Vi fick helt plötsligt en mäklare som kommunicerade processen med oss och tre veckor på dagen efter första kontakten med Sebastian var lägenheten såld! Vi är mycket nöjda med honom och har uppfattat det som att köparen är ännu nöjdare, vilket måste ses som ett väldigt bra betyg på en mäklares bemötande.
    Christopher E
    • 49.0 m²
    • Skarpnäck
  • 2020-10-09
    Lgh 44kvm i Gamla Enskede
    Gott bemötande och tydligt upplägg på hur försäljningen skulle gå tillväga. Bra förmedlat hur mäklaren ser på marknaden vad som är aktuellt. Mäklaren upplevdes som en person som gör det lilla extra för säljaren för att bägge (främst säljaren ) skall bli nöjd. Mäklaren var väldigt tillmötesgående och flexibel vad gäller visning, kontakt samt avslut av affär. Skulle helt klart rekommendera Sebastian!
    Carl L
    • 44.0 m²
    • Gamla Enskede
  • 2020-10-01
    Jag sålde min lägenhet i Bagarmossen, lite vemodigt men Sebastian lyckades stötta, uppmuntra och lugna genom processen. Jag är såhär i efterhand mycket nöjd med Sebastians insats som resulterade i en trygg upplevelse och ett bra slutpris på lägenheten!
    Emma B
    • 38.0 m²
  • 2020-10-01
    Enkel att ha att göra med och trevlig!
    Oskar E
    • 44.0 m²
  • 2020-09-21
    Sebastian sålde vår lägenhet i Enskede. Han gav alltid ett positivt intryck och ett lugnt bemötande. Mycket professionell mäklare som rekommenderas varmt!
    Elin M
    • 69.0 m²
    • Stureby
    Stort tack för för ett bra sommarbete under försäljningen och nu det fina omdömet, har varit så roligt att få hjälpa er till detta fantastiska resultat.

• 2020-09-13
    Vi har köpt en bostadsrätt en 3:a. Sebastian var mycket snäll, lyhörd, kunnig och öppen med de frågor vi hade. bem Vi fick tydligt och ärligt svar.

Budgivningen var tydligt redovisad. Vi är mycket nöjda hans professionellitet och hjälp stöd vi fick.

Hälsningar
    Abdullah O
    • 71.0 m²
    • Skarpnäck
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas ni ska trivas i nya lägenheten och att renoveringen flyer på.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte