Sebastian Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 29 Läs vad Sebastian Andersson

• Richard G sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-04-02

Kärrtorp
    Sebastian är proffsig, tillmötesgående och jättetrevlig. Vårt samarbete funkade jättebra genom hela försäljningsprocessen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Erik L köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-19

Hammarbyhöjden
    Jag har köpt en tvåa i Johanneshov, första plan med balkong. Jag har blivit mycket väl bemött med ärlighet och engagemang. Då det är mitt första lägenhetsköp visste jag inte vad jag hade att förvänta mig, men jag kände mig trygg genom hela processen. Jag fick hjälp när det behövdes och kunde alltid ställa frågor som fick bra svar. En mycket god upplevelse och mäklaren är absolut någon jag kan vända mig till igen i framtida affärer. Läs mer
  • Monika W sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-10

Gubbängen-enskede
    Sålt en jättefin 4:a rums lägenhet i Gubbängen!
    Sebastian var mycket trevlig och tydlig inför alla frågor som dök upp när man som vi pensionärer undrar mycket kring allt som ska göras.
    Försäljningen gick över förväntan. Läs mer
    2020-02-17 Sebastian A svarar Monika W
    Tack så jättemycket Monika och Ulf! Det var en ära att få hjälpa er genom hela försäljningen och känns så bra att ni är nöjda och glada.
  • Emma A sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-06

Kärrtorp
    Väldigt bra bemötande från början till slut. Sålde min lägenhet snabbt och gjorde en bra affär. Kan verkligen rekommendera Sebastian! Läs mer
    2020-02-17 Sebastian A svarar Emma A
    Tack så mycket Emma, jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen! Lycka till i jakten på eran nästa bostad så ses vi på tillträdet.
  • Aila N köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-30

Stureby
    Lättsam och mycket hjälpsam. Mycket smidig affär. Läs mer
    2020-02-17 Sebastian A svarar Aila N
    Tack så mycket hoppas ni ska trivas!
  • Zandra K sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-01-13

Hammarbyhöjden
    Sebastian har med gott resultat sålt min lägenhet i Hammarbyhöjden. Han är förtroendeingivande och professionell. Läs mer
  • Therese S köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-12-12

Hammarbyhöjden
    Skicklig, engagerad och lätt att få tag på! Läs mer
  • Christian S köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-12-10

Hammarbyhöjden
    Väldigt proffsig, tillgänglig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-12-10 Sebastian A svarar Christian S
    Tack för de fina orden Christian och hoppas att ni kommer att trivas i eran fina lägenhet när ni har kommit i ordning så småningom.
  • Jennie P köpte sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-12-04

Hammarbyhöjden
    Jag har köpt en bostad och blev väl bemött. Affären gick fort och smidigt! Läs mer
    2019-12-10 Sebastian A svarar Jennie P
    Alltid lika roligt när ni som köpare är nöjda och upplever processen som smidigt och bra.
    Hoppas ni ska trivas i den nya bostaden!
  • Moa L sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Andersson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-11-27

Seriös och trevlig. Vi är nöjda med försäljningen. Läs mer