Läs vad 186 Läs vad Richard Ivansson

• 2020-12-19
    Jag och min man har sålt vår villa i samarbete med Richard Ivansson. Richard är kunnig, erfaren, professionell och seriös. Han höll processen i stadigt flyt framåt hela tiden. I mitt tycke flöt allt sanslöst bra. Vi som säljare är helnöjda och köparna verkar mycket glada de också. Så ska det vara!
    En sak som jag personligen uppskattade var att mitt i alla fakta, förhållningsregler, procedurer etc. hade Richard humor också och vi kunde skoja litet runt vissa saker när processen var som mest hektisk.
    Sophia Margareta B
    • 186.0 m²
  • 2020-12-17
    Vi köpte ett radhus med hjälp av Richard, och vi är väldigt nöjda med hans bemötande gentemot oss. Han gjorde ett gott intryck redan på visningen, och sen har det varit en bra dialog genom hela processen.
    Cecilia J
    • 120.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-12-17
    Vi har sålt en villafastighet i Enskededalen med perfekt läge och i excellent skick., dvs en mycket attraktiv fastighet.
    Försäljningen gick otroligt bra genom vårt samarbete med upplägg och hur fastigheten skulle visas.
    Med Richards gedigna erfarenhet och kunnande förväntade vi oss att både köpare och vi säljare är nöjda efter att affären är genomförd.
    Förväntningarna infriades med råge och affären genomfördes på ett mycket proffsigt sätt.
    Rolf Håkan C
    • 186.0 m²
  • 2020-11-21
    Vi köpte radhus av Richard och är väldigt nöjda! Hela processen kändes trygg från början till slut och Richard var väldigt enkel att samarbeta med. Han visade på stor kompetens och var mycket noggrann.

Kan verkligen rekommendera honom som mäklare!
    Elin Y
    köpte sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-10-30
    Vänlig och insatt, engagerad !
    Leo L
    Leo L
    • 1:a
    • 26.0 m²
    • Bagarmossen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
  • 2020-10-22
    Anvönde Richard som mäklare vid försäljning av lägenhet. Proffsigt agerande och jag blev nöjd med försäljningen.
    Johan R
    • 3:a
    • 70.0 m²
    • Bagarmossen
  • 2020-10-22
    Vi har sålt ett radhus via Fastighetsbyrån Enskede med Richard Ivansson som mäklare. Richard har haft ett mycket trevligt och kompetent bemötande under hela processen. Richard och Fastighetsbyrån Enskede har överträffat mina förväntningar då den goda strukturen i hela försäljningsprocessen ledde fram till ett snabbt och positivt avslut. Jag kan därför varmt rekommendera Richard som mäklare.
    Mats Per Olof B
  • 2020-10-20
    Jag kände mig helt trygg med Richard som mäklare när jag sålde min lägenhet i Hammarbyhöjden.
    Ulrika S
    • 2:a
    • 48.0 m²
    • Hammarbyhöjden
  • 2020-10-19
    Richard sålde vårt hus i Gamla Enskede. Richard var ansvarsfull, kunnig samt personlig och trevlig.
    Peter S
    • 162.0 m²
    • Gamla Enskede
  • 2020-10-19
    Radhus som såldes snabbt över förväntan. Mkt bra bemötande av Richard.
    Jan Ove B
    sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte