Richard Ivansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är flexibiliteten i yrket och att ingen dag är lik den andra. Jag får hjälpa människor med deras livs största affär i både köp och sälj.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en strukturerad, balanserad och förtroendeingivande mäklare som alltid ger det lilla extra för mina kunder och framtida kunder. Jag har genom åren byggt upp ett stort nätverk och en stor kunskapsbank och kan garantera att det inte finns någon situation du som kund kan hamna i där jag inte redan varit. Är jag lugn, kan ni vara lugna.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag gärna med min sambo, min familj och mina vänner. Har ett brinnande intresse för idrott och har golf väldigt nära hjärtat just nu. Är tidigare gammal hockeyspelare. Blir även en och annan god bit mat och kanske en spännande film på bio. Läs mer

Läs vad 162 Läs vad Richard Ivansson

• Ann-marie H sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-14

Enskede Gård
    Jag anlitade Richard Ivansson för försäljning av min villa i Enskede gård. Redan vid vårt första möte kände jag stort förtroende för Richard. Han var genom hela processen mycket positiv, professionell, sympatisk, trevlig och rolig att ha att göra med. Han var alltid nåbar och höll mig hela tiden informerad. Jag vill verkligen varmt rekommendera Richard! Läs mer
  • Alan C sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-03-07

Bagarmossen
    Great service from day 1 and throughout the whole selling process. Läs mer
  • Anna Ö köpte sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-23

Stureby
    Vi som inte köpt hus någonsin förr, förälskade oss i ett otroligt charmigt 50-tals radhus som vi fann på Hemnet. Redan dagen efter ringde jag Richard som visade stor förståelse och som med vänlighet, tålamod och stort kunnande guidade oss i alla våra frågor om fastigheten, besiktningsprotokollet och genom köpprocessen. Vi är tacksamma för det bemötande vi som köpare fick. Vi upplevde att Rickard var seriös och att han tog sig tid att svara och ge en rättvisande bild genom hela processen. Läs mer
  • Ida S köpte sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-14

Skarpnäck
    Vi köpte ett radhus med Richards hjälp och vi är supernöjda hur den affären togs om hand. Läs mer
  • Marit Susanna Ulfsdotter Å sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2020-02-07

Tallkrogen
    Vi har sålt vår villa och fått den guidning vi behöver i det här. Läs mer
  • David M köpte sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-12-19

Enskedefältet
    Professionell och bra kommunikation affären igenom. Läs mer
    richard i gillar detta
  • Stefan H sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-12-03

Hammarbyhöjden
    Sålde min tvåa. Han var proffsig och hjälpsam. Läs mer
    richard i gillar detta
  • Jan Henrik B sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-11-24

Svedmyra/Enskede
    Jag har sålt en villa i Tallkrogen. Mäklaren var mycket proffsig och trevlig och våra förväntningar på försäljningen infriades. Läs mer
  • Helena H
    Helena H sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-10-29

Stureby
    Vi har sålt vårt fina 50-tals radhus som vi har bott i under 15 års tid.
    Vi hade tre mäklare på besök, den första för säljig, den andra för oentusiastisk och den den tredje var Richard, som var kunnig, rak och förtroendeingivande. Och det har han varit under hela resan tycker jag. För det har varit en resa som vi aldrig varit med om tidigare då vi aldrig har sålt ute på marknaden. Vi har varit oroliga, nervösa men jag har upplevt honom som stöttande och säker hela tiden. Jag är mycket nöjd med honom och kan rekommendera honom. Läs mer
  • Joacim Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-10-22

Globen/Johanneshov
    I slutändan är ändå allt som räknas vad för pengar man håvar in. Jag är mer än nöjd, så kontentan kan inte bli annat än fem av fem. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson