Richard Ivansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är flexibiliteten i yrket och att ingen dag är lik den andra. Jag får hjälpa människor med deras livs största affär i både köp och sälj.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en strukturerad, balanserad och förtroendeingivande mäklare som alltid ger det lilla extra för mina kunder och framtida kunder. Jag har genom åren byggt upp ett stort nätverk och en stor kunskapsbank och kan garantera att det inte finns någon situation du som kund kan hamna i där jag inte redan varit. Är jag lugn, kan ni vara lugna.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag gärna med min sambo, min familj och mina vänner. Har ett brinnande intresse för idrott och har golf väldigt nära hjärtat just nu. Är tidigare gammal hockeyspelare. Blir även en och annan god bit mat och kanske en spännande film på bio. Läs mer

Läs vad 146 Läs vad Richard Ivansson

• Suzana M sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

Enskededalen
    Supertrevlig, höll mig uppdaterad löpande samt levererade ett grymt pris trots marknaden! Läs mer
  • Åke P
    Åke P sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

Gamla Enskede
    Jag (vi min fru och jag har sålt vårt parhus i gamla Enskede
    Richard är en mycket kompetent och duktig mäklare.
    Han levde helt upp till förväntningarna vi hade. Läs mer
  • Ann-Charlotte Marianne L sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

Gamla Enskede
    Sålt ett parhus i Enskede. Ett trevligt o kunnigt bemötande. Prismässigt låg utgångspriset helt rätt med möjlighet till budgivning. Slutpriset hamnade där vi förväntat oss.
    Kan varmt rekommendera Richard Ivansson. Läs mer
  • Yvonne K
    Yvonne K köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-07-27

Gubbängen-Enskede
    Jag har köpt en lägenhet i Gubbängen som förmedlades av Richard Ivansson.
    Fick ett gott intryck och ett bra förtroende för Richard ifrån första mötet.
    Han var glad, trevlig, ärlig och tillmötesgående.
    Kände mig trygg och nöjd med mitt köp av lägenhet via Richard och Fastighetsbyrån.

Yvonne Karlsson Läs mer
  • Per H sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-07-03

Sålt lgh i en bf
    Bra bemött
    Han levde upp till det jag ville
    Tror att det räcker så här. Läs mer
  • Marie Helene M sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-30

Stureby
    Jag bestämde mig för att sälja mitt barndomshem och familjehem sedan fyra generationer. Fick tips om Richard och tog kontakt. Presenterade situationen och mig själv d v s hur jag fungerar. När jag väl bestämt mig så ska det gå undan. Richard var precis den mäklare som jag ville ha. Allt har gått fort och smidigt. Läs mer
  • Kina L sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-30

Enskede Gård
    Richard Ivansson sålde vårt bostadsrättsradhus i Enskede gård. Richard var öppen och lätt att få kontakt med. Han skötte annonsering och visning alldeles utmärkt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Marie C köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-26

Gamla Enskede
    Jag har köpt en lägenhet i Enskede. Jag upplever att jag blev bra bemött av Richard. Trots att budgivningen gått i stå lyckades han knyta ihop säcken. Bra! Läs mer
  • Omar A sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-20

Bagarmossen
    Richard was very supportive and clear throughout the process answered all my questions realistically definitely recommend him if you are trying to sell your home Läs mer
  • John F
    John F sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede

2019-05-12

Stureby
    Inför vår försäljning av vår villa tillfrågade vi flertalet mäklare. Richard var professionell på flera sätt, väldigt tillmötesgående och lyssnade på våra önskemål.
    Inför fotografering styrde Richard upp så villan visades med sin fulla potential. Vi tyckte mycket om fastighetsbyråns möjligheter att påverka annonseringens utseende genom att kunna logga in med bank id. Det blev en utmaning att skriva en egen berättelse om hur vi upplevt villan och vad vi tyckt varit trivsamt i området. Men efter ett tag så stämde det riktigt bra. I samband med budgivningens slutfas visade Richard verkligen att han är en rutinerad mäklare. En mycket lyckad affär tack vare en väldigt bra mäklare. Tack! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson