Richard Ivansson

Richard Ivansson

Richard Ivansson är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Richard Ivansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 206 omdömen med ett betyg på 4.7. Richard Ivansson har haft 47 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är flexibiliteten i yrket och att ingen dag är lik den andra. Jag får hjälpa människor med deras livs största affär i både köp och sälj.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en strukturerad, balanserad och förtroendeingivande mäklare som alltid ger det lilla extra för mina kunder och framtida kunder. Jag har genom åren byggt upp ett stort nätverk och en stor kunskapsbank och kan garantera att det inte finns någon situation du som kund kan hamna i där jag inte redan varit. Är jag lugn, kan ni vara lugna.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag gärna med min sambo, min familj och mina vänner. Har ett brinnande intresse för idrott och har golf väldigt nära hjärtat just nu. Är tidigare gammal hockeyspelare. Blir även en och annan god bit mat och kanske en spännande film på bio.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 206 Läs vad Richard Ivansson

• sålde sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Norra Sköndal
    2021-06-22
    Kunnig, skicklig, realistisk, trevlig, kundorienterad!
    2021-06-07
    Jag har sålt en villa. Jag träffade flera mäklare innan jag bestämde mig för vilken jag skulle anlita, följaktligen hade jag höga förväntningar på den jag till slut valde.
    Richard Ivansson har utfört uppdraget på ett alldeles utomordentligt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    • Stureby
    2021-06-02
    När kommit jag till lägenhet då var det inte städat enligt våran överenskommelse. Jag mailade alla bilder till Richard men fått inget svar och då fick jag plocka upp skräp själv och kört in till återbruket.
    2021-05-28
    Richard var en utmärkt mäklare med god kunskap om området och priser. Försäljningen gick aldeles problem fritt.
    • Enskedefältet
    2021-05-27
    Vi har sålt vårt hus på Savolaksvägen 18.
    Richard har tidigare kontaktat oss för en värdering av vårt hus. När vi nu bestämde oss att sälja så fick Richard uppdraget i konkurrens med andra. Vi är oerhört nöjda
    Proffsigt uppträdande rakt igenom. Lagom kaxig och pådrivande. Håller vad han lovar, svarar upp till högt ställda förväntningar och trevligt tävlingsinriktad. Vi är mycket nöjda. Och vi rekommenderar förstås gärna andra som går i säljtankar att anlita er på Fastighetsbyrån och Richard. Riktigt jäkla jättebra👍💪❤️
    2021-05-26
    Richard har hjälpt oss med försäljningen av vårt hus. Vi fick ett väldigt bra första intryck av Richard som var lyhörd för våra önskemål kring försäljningen. Med Richards stora kontaktnät kunde vi snabbt nå ut till intressenter innan själva annonsen var uppe. Richard är professionell, trevlig och tillgänglig vilket har bidragit till en snabb och bra affär, precis som vi ville ha den.
    • Enskedefältet
    2021-05-25
    Professionell, affärsmässig, trevlig och snabb vid försäljning av vår villa.
  • köpte sitt hus med hjälp av Richard Ivansson en del av Fastighetsbyrån Enskede
    2021-05-24
    Har köpt en villa där Richard var mäklare. Har varit lätt tillgänglig och engagerad under hela processen och skött allt väldigt professionellt.
    2021-05-24
    Köpte vår villa i Tallkrogen där Richard var mäklare åt säljaren. Trevligt, engagerat och professionellt bemötande från början till slut.
    2021-05-24
    Trevligt bemötande, snabb på att återkoppla kring frågor.