Richard Ivansson

Richard Ivansson

Richard Ivansson är mäklare på Fastighetsbyrån Enskede

Richard Ivansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Richard Ivansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 233 omdömen med ett betyg på 4.7. Richard Ivansson har haft 36 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att arbeta som mäklare är flexibiliteten i yrket och att ingen dag är lik den andra. Jag får hjälpa människor med deras livs största affär i både köp och sälj.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en strukturerad, balanserad och förtroendeingivande mäklare som alltid ger det lilla extra för mina kunder och framtida kunder. Jag har genom åren byggt upp ett stort nätverk och en stor kunskapsbank och kan garantera att det inte finns någon situation du som kund kan hamna i där jag inte redan varit. Är jag lugn, kan ni vara lugna.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag gärna med min sambo, min familj och mina vänner. Har ett brinnande intresse för idrott och har golf väldigt nära hjärtat just nu. Är tidigare gammal hockeyspelare. Blir även en och annan god bit mat och kanske en spännande film på bio.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 233 Läs vad Richard Ivansson