Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27.

Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom en rad assistenter som hjälper till och stöttar. Vi gör allt för att din bostadsaffär ska bli så smidig och lyckad som möjligt. Varmt välkommen till oss - vi ser till att du får ut det mesta av din försäljning!

Läs vad 631 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• Karin W
    Karin W skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi anlitade Natalie Strand som var mycket bra! Ett professionellt bemötande genom hela processen som både vi och köpare var trygga och nöjda med. Vi rekommendera henne starkt!
    Även hennes fotograf var toppen! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare! Patrik är en skicklig, ambitiös och strategisk mäklare, den du vill ha vid din sida när du gör din livs största affär och vill maximera din vinst! Läs mer
  • Simon L
    Simon L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffesionell, vänlig och tuff! Läs mer
    2017-11-03 Nicole Å svarar Simon L
    Tack för din rekommendation Simon! Det värmer i hjärtat. Vi ses snart igen!
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick ett mycket gott omhändertagande av David. Hans förmåga att lyssna in våra behov och kombinerad det med sin kompetens gjorde att vi nådde fram till en lyckad försäljning av vår lägenhet. David ledde processen framåt på ett tydligt och tryggt sätt samt med ett stort kunnande. Läs mer
  • Julia P
    Julia P skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ger bra råd och enkel att kommunicera med. Återkommer alltid snabbt med svar på frågor! Läs mer
  • Linus K
    Linus K skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Blev en snabb affär och det är jag glad för.

Tack Läs mer
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var trevlig, engagerad och professionell. Hon var även lättillgänglig och tydlig i sin kommunikation. Läs mer
    2017-11-01 Nicole Å svarar Matilda A
    Hej Matilda! Tack så hjärtligt för ditt omdöme, det gör mig verkligen glad att höra. Och äntligen fick du din pärla! Vi ses igen på tillträdet!
  • Josefin C
    Josefin C skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag tycker att Malin från början till slut varit tydlig, positiv, ärlig och väldigt närvarande. Precis det jag vill ha hos min mäklare! Läs mer
  • Sara J
    Sara J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket trevligt bemötande! David gjorde hela processen effektiv och smidig och jag kände mig trygg med David som mäklare. Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jättebra mäklare som kändes seriös. Hon kämpade för att möta våra förväntningar och lyckades! Rekomenderas varmt, smidig process! Läs mer
  • Aina G
    Aina G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie Strand var snabb och effektiv och mycket trevlig, utan att trycka på för hårt i sin roll som mäklare. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Staffan A
    Staffan A skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Som köpare har jag bara positiva erfarenheter av David. Lättillgänglig, informativ och trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Christina R
    Christina R skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick fantastiskt stöd genom hela säljprocessen. Nicole är engagerad, kommunikativ och kunnig. Läs mer
    2017-11-01 Nicole Å svarar Christina R
    Varmt tack för rekommendationen Christina och Mathias! Ser fram emot att hjälpa er med fler bostadsaffärer genom livet. Vi ses snart igen! Kram
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt suverän! Hon skötte försäljningen av min lägenhet otroligt proffsigt. Och var hjälpte även till med råd och tips när jag budade på nya lägenheter. Läs mer
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, kunnig och lugn. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-01 Nicole Å svarar Cecilia T
    Stort tack för din rekommendation, blir så himla glad!
  • Staffan H
    Staffan H skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nöjd med resultatet av försäljningen Läs mer
  • Natalie I
    Natalie I skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag rekommenderar att sälja med Nicole, som är trevlig, trygg och flexibel att samarbeta med. Kommer med all sannolikhet att vända mig till henne när det är dags nästa gång. /Natalie Läs mer
    2017-11-01 Nicole Å svarar Natalie I
    Tack för din fina rekommendation Natalie! Ser fram emot ett långsiktigt samarbete. Kram!
  • Oscar V
    Oscar V skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Hon är påläst, har lokalkännedom och ger alltid ett trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Malin om ni går i säljtankar på Kungsholmen! Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kunnig, tydlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Elvira T
    Elvira T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie var en fantastiskt duktig mäklare som jobbade snabbt och noggrant under hela processen. Natalie är dessutom väldigt trevlig och vi fick ett superfint bemötande. Läs mer
  • Vince A
    Vince A skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    She's been amazing, really kind and always there when I needed help. She's been very professional the entire time, and patient. I would totally recommend her to someone else if I had the chance to do it. Läs mer
    2017-10-09 Nicole Å svarar Vince A
    Thanks for your recommendation Vincenzo! I really hope you enjoy your first apartment here in Stockholm!
  • Elin L
    Elin L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var en toppenbra mäklare. Engagerad, trevlig & mycket hjälpsam. Hon tog sig tid att verkligen svara på alla mina frågor ordentligt. Alltid nåbar och bra återkoppling. Rekommenderas varmt. Jag kommer definitivt kontakta henne när det blir dags att köpa&sälja bostad nästa gång. Läs mer
    2017-10-09 Nicole Å svarar Elin L
    Ser fram emot ett långsiktigt samarbete med dig! Hoppas du trivs i din fina pärla! Kram
  • Harald S
    Harald S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    jättetrevligt bemötande. proffsigt men ändå personligt. kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2017-09-25 Nicole Å svarar Harald S
    Varmt tack för er fina rekommendation! Hör av er om jag kan hjälpa er med något framöver. Hoppas nya lägenheten blir toppen för Maria!
  • Bertil Å
    Bertil Å skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon Glad och possitiv, samt mycket sammarbetsvillig, ganska snabb också Läs mer
    2017-09-25 Nicole Å svarar Bertil Å
    Det var verkligen ett nöje att samarbeta med dig! Vi ses snart igen!
  • Helen L
    Helen L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise var väldigt engagerad, tillgänglig, kunnig och trevlig. Jag kan varmt rekommendera andra att anlita Louise! Läs mer
  • Göran K
    Göran K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trygg och aktiv genom hela processen. Läs mer
  • Lars W
    Seriös
    Positiv Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David gjorde ett bra arbete inför och under försäljningen av min bostadsrätt och var ett bra stöd. Seriöst och professionell intryck. Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån och David Daging. Läs mer
  • Adam W
    Adam W skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jätte bra bemötande och var inga problem att få svar på frågorna vi hade. Grym! Läs mer
  • Maja M
    Maja M skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra och trevligt bemötande från Louise, hjälpte oss att genomföra affären snabbt och effektivt. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trygg och trevlig! Hon tog väl vara på både säljare och köpare. Läs mer
  • Ulrik Q
    Ulrik Q skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket nöjd från start till mål.
    Kunnig,proffsig,trevlig och Djurgårdare! Läs mer
  • Ulrik Q
    Ulrik Q skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mkt nöjd från start till mål.
    Proffsig,trevlig o lätt att nå. Läs mer
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nathalie is a fabulous estate agent. She looked after both parties in our transaction. Her communication was prompt and professional and she was extremely approachable. I recommend her highly. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Glatt humör, tålmodig, hon kämpade så för oss tills lägenheten blev såld! Positiv och bra på att kommunicera med oss kring visningar och spekulanter. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole är väldigt trevlig och professionell! Rekommenderar er att vända er till henne vid försäljning av lägenhet. Läs mer
    2017-09-25 Nicole Å svarar Jenny S
    Tack så hjärtligt för din fina rekommendation Jenny! Vi hörs absolut framöver. Hoppas du trivs i nya lägenheten också. Kram!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig, kunnig med ett ödmjukt och förtroendeingivande förhållningssätt. Läs mer
  • Mikaela G
    Mikaela G skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Skulle välja Nicole alla dagar i veckan!
    Trevlig, alltid nåbar och mötte alla mina förväntningar jag hade som säljare. Läs mer
    2017-09-25 Nicole Å svarar Mikaela G
    Vad glad jag blir av din fina rekommendation Mikaela! Hoppas vi ses framöver och att du kommer trivas i nya pärlan! Kram
  • Kåre J
    Kåre J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Otroligt bra. Natalie var väldigt trevlig, kunnig och ambitiös, vilket landade i en försäljning som jag var riktigt nöjd med. Läs mer
  • Vera J
    Vera J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har träffat Natalie vid flera olika tillfällen när vi sålde och köpte vår nya lägenhet. Från första stunden har vi upplevt Natalie som en mycket kunnig person inom sitt yrkesområde. Hon tillhör den lilla gruppen av människor som man omedelbart känner ett stort förtroende för. Dessutom är Natalie en mycket sympatisk person som utstrålar stor glädje. Hennes sätt att bemöta människor, att lyssna noga och kunna besvara alla frågor, att föra en professionell diskussion är något som man verkligen behöver när man gör stora affärer i livet. Vi önskar Natalie allt gott i fortsättningen och framgångar inom sitt yrke. Om vi i framtiden behöver liknande hjälp som vi har fått från henne kommer vi att kontakta Natalie. Vi kommer även rekommendera henne för våra vänner och bekanta Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Grym kille med härlig energi som har djup kunskap och engagemang för både köpare och säljare. Dock, det enda som betyder något är ju kvadratmeterpris och det essade han. Läs mer
  • Ann-christin R
    Ann-christin R skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    I våra möten (inte så många eftersom jag är bosatt i Gbg) har jag upplevt henne som trevlig, mån om mig, kompetent och seriös.
    Hon har under hela processen skickat mail varje vecka och informerat om antal besökare på "kommande objekt". Även då vi låg ute till försäljning har jag fått löpande info via både mail och telefon.
    Dessvärre fick jag inte betalt som jag hade hoppats på men har ingen anledning att tro att Louise har med det att göra. Budgivningen var lite konstig - men så går det tydligen till. Avräkning och betalning m m sköttes enligt avtalat. Läs mer
  • Joe T
    Joe T skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon är mycket trevligt, hon förklara frågor tydligt och bra. Jag rekommendera henne till andra. Mvh Joe Läs mer
    2017-09-25 Nicole Å svarar Joe T
    Vad roligt att höra att ni är nöjda och vill rekommendera mig vidare till andra. Vi ses snart på tillträdet!
  • Joacim H
    Joacim H skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, professionell, smidig. Läs mer
  • Corinne A
    Corinne A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är proffsig och jag är genomgående nöjd med den hjälp jag fått. Läs mer
  • Göran B
    Göran B skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Duktig säljare med mycket bra bemötande och service under merparten av processen. Dock lite smolk i glädjebägaren i det att hon inte höll upp servicen ända in i mål (när affären väl var klar ville hon inte kännas vid tidigare överenskommelser om att hon skulle sköta kontakten med städbolaget, varför slutstädningen inte blev utförd - vi som säljare fick därför etablera kontakten med Städbolaget i efterhand och stämma av med köparen på sätt så denne blev nöjd). Läs mer
    2017-09-21 Louise R svarar Göran B
    Hej Göran,
    Jag är väldigt ledsen att jag inte levde upp till era förväntningar vad gäller just den biten. Från min sida har det givetvis aldrig varit fråga om att inte vilja ge den servicen utan det var ett rent missförstånd. Eftersom jag inte hört något sedan vår senaste kontakt var jag övertygad om att det ordnat sig på ett bra sätt, men skulle det kvarstå några frågor eller funderingar får ni gärna kontakta mig så hjälper jag mer än gärna till.
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra. Kändes engagerad och kunnig. Läs mer
    2017-09-25 Nicole Å svarar Ann-charlotte S
  • Mats L
    Mats L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi upplevde Natalie som en väldigt professionell och förtroendeingivande mäklare. Hon gjorde ett jättebra jobb vid försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Axel L
    Axel L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Alltid tillgänglig, trevlig, proffsig.

Kom in i bostadsmarknaden med Nicole som första mäklare och hon förklarade hur allt gick till på ett snyggt och enkelt sätt som får även såna förstagångsköpare som jag att förstå precis. Läs mer
    2017-09-25 Nicole Å svarar Axel L
    Stort tack för din rekommendation Axel! Vad glad jag blir att höra att det var enkelt att förstå alla steg i processen. Hoppas renoveringen går bra och hör av er så fort det är klart så lovar jag att ge dig en uppdatering på värdet.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig från start till mål! Bra byrå och mäklare! Läs mer

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm