Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27.

Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom en rad assistenter som hjälper till och stöttar. Vi gör allt för att din bostadsaffär ska bli så smidig och lyckad som möjligt. Varmt välkommen till oss - vi ser till att du får ut det mesta av din försäljning!

Läs vad 658 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• Erik C
    Erik C skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är jättenöjd med Natalie Strand som mäklare. Glad, trevlig och engagerad. Stor kunskap om området och jag känner att jag verkligen litar på hennes råd. kommer troligast använda henne för försäljning av nästa bostad igen. Läs mer
  • Markus N
    Markus N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Det finns verkligen ingen anledning för oss att någonsin byta mäklare, Natalie har under våra tre försäljningar alltid överträffat våra förväntningar genom sitt engagemang, pålitlighet, kunskap men framförallt alltid ett galet bra slutpris. Hennes alltid trevliga sätt under hela processen gör det nästan behagligt att sälja trots all den stress man annars kan känna. Vi vill starkt rekommendera Natalie ⭐️ Anders & Markus Läs mer
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är jättenöjd med Niklas som mäklare. Han skötte hela affären smidigt och svarade på alla mina frågor snabbt via mejl. Hela affären från start till slut gick snabbt och effektivt med Niklas som mäklare Läs mer
  • Susann A
    Susann A skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    mycket bra bemötande och smidig försäljning. Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie levde helt klart upp till mina förväntningar. Glad, trevlig och engagerad. Stor kunskap om området och jag känner att jag verkligen litar på hennes råd. Jag är mycket nöjd och skulle gärna anlita Natalie igen. Läs mer
  • Carlos R
    Carlos R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är väldigt duktig och engagerad, snabb återkoppling och tydlig. Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick ett proffesionellt bemötande från början till slut. Malin lade upp försäljningsprocessen på ett bra sätt och höll oss väl informerade under tiden. Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Blev mycket väl bemött av Malin. Hon var alltid lätt att nå då jag hade frågor kring försäljningen av min bostad.
    Malin kändes mycket kunnig i sitt mäklarjobb vilket gjorde att jag kände mig trygg i samband med försäljningen Läs mer
  • David B
    David B skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin var mycket professional och förtroendeingivande Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Anna är en mycket engagerad personal hjälper och svarar på alla frågor . Är positiv och glad person, Det är mycket tydligt att hon tycker om sitt jobb och kunnig i sitt . Läser av vad kunden behöver och vill. Helt enkelt FANTASTISK Läs mer
  • Mojtaba H
    Mojtaba H skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Förtroende givande och väldigt professionell mäklare. Läs mer
  • Henrik  R
    Henrik R skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vädligt tillmötesgående och service minded, vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Anette K
    Anette K skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Niklas Hedin är en mycket hårt arbetande mäklare som imponerade med sitt positiva sätt och arbetsvilja.
    Han är också mycket hjälpsam och ställe upp med diverse göromål som kanske inte tillhör hans jobb.
    Vi skulle gärna använda honom igen som mäklare! Läs mer
  • Jimi H
    Jimi H skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, professionell, lättsam att prata med. Hon har koll, och det märks. :) Läs mer
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Positivt bemötande på visning, om än lite avvaktande. David var lyssnande och stöttande genom hela processen - mycket bra! Läs mer
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie var 10 av 10 poäng från start till slut. Kunnig, positiv, driven och såg till att affären gick väldigt smidigt från fotografering till visning, signering och överlämning. Kan varmt rekommendera Natalie Strand. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kändes proffesionell och trygg i alla steg. Rekommenderar Niklas starkt. Läs mer
  • Filip B
    Filip B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin var grym! väldigt hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Filip B
    Tack Filip!
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme!
  • Rein R
    Rein R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är en mycket duktig mäklare. Aktiv, kunnig och full av goda ideer. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kan sammanfattas med enkla ord som:
    Trevlig Ärlig Påläst Duktig Kunnig Realist

En mäklare som som sticker ut i mäklar Stockholm.

Många tack Läs mer
  • Charlott A
    Charlott A skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ett mycket gott bemötande och fin service i samband med såväl visning som genomförandet av köpet. Trevlig och professionell och samtidigt personlig! Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Charlott A
    Hej Charlott!
    Vilka fina ord du skrivit! Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva.
    Hoppas du och familjen har stor glädje av er nya lägenhet!
  • Mikaela W
    Mikaela W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Från första mötet med Natalie så kände vi att det här är en person som vi vill ska förmedla vår lägenhet och hon har verkligen överträffat alla våra förväntningar. Väldigt enkel, lättsam och tydlig i sin kommunikation och hela försäljningsprocessen gick otroligt smidigt. Läs mer
  • Jana  R
    Jana R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är mjuk och fin i kontakten med sina kunder. Kunnig och professionell. Hon är underbar mäklare. Läs mer
  • Victor L
    Victor L skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vill inte framföra bud till säljarna bland annat Läs mer
    2018-01-08 David D svarar Victor L
    Hej Victor L!
    Är väldigt nyfiken på vilken affär detta kan tänkas gälla. Övertygad om att ett missförstånd uppstått. Jag framför självklart alla bud. Du får gärna kontakta mig på david.daging@fastighetsbyran.se

Ha en fin dag!
    David
  • Hanna F
    Hanna F skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Varma rekommendationer! Ida är en mycket trevlig, glad och engagerad mäklare som gjorde ett superbra jobb vid försäljning av vår lägenhet på Kungsholmen. Engagerad i just vårt objekt och svarade på alla våra frågor och funderingar utförligt under hela försäljningsprocessen. Tveka inte och kontakta henne! Läs mer
    2018-01-02 Ida Karlsson svarar Hanna F
    Vad glad jag blir att ni är nöjda och tusen tack för rekommendationen! Det var ett nöje att få hjälpa er. Tveka inte att höra av er om det är funderingar framöver. Ha de fint!
  • G
    G skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Till skillnad från de flesta av Stockholms yngre mäklare inte en glorifierad försäljare utan någon som faktiskt kan relevanta aspekter av sitt yrke. Läs mer
    2018-01-02 Ida Karlsson svarar G
    Varmt tack för din rekommendation, det gör mig glad att höra! Vi ses framöver!
  • Linda O
    Linda O skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ida levde upp till alla förväntningar. Positiv, lyhörd och stenkoll på läget. Hon löste även eventuella problem på ett superbra sätt! Hon var tillgänglig för frågor dygnet runt och inga frågor var för små eller för stora. I en av de viktigaste försäljningarna i livet gjorde Ida en superinsats och gjorde oss trygga i hela processen.

Vi är mycket glada att vi hade Ida som mäklare. Varma rekommendationer! Läs mer
    2018-01-02 Ida Karlsson svarar Linda O
    Tusen tack för din fina kommentar och vad roligt att höra att ni kände er trygga genom affären! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet på Söder :)
  • Karin W
    Karin W skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi anlitade Natalie Strand som var mycket bra! Ett professionellt bemötande genom hela processen som både vi och köpare var trygga och nöjda med. Vi rekommendera henne starkt!
    Även hennes fotograf var toppen! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är jättenöjd med mitt val av mäklare! Patrik är en skicklig, ambitiös och strategisk mäklare, den du vill ha vid din sida när du gör din livs största affär och vill maximera din vinst! Läs mer
  • Simon L
    Simon L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffesionell, vänlig och tuff! Läs mer
    2017-11-03 Nicole Å svarar Simon L
    Tack för din rekommendation Simon! Det värmer i hjärtat. Vi ses snart igen!
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick ett mycket gott omhändertagande av David. Hans förmåga att lyssna in våra behov och kombinerad det med sin kompetens gjorde att vi nådde fram till en lyckad försäljning av vår lägenhet. David ledde processen framåt på ett tydligt och tryggt sätt samt med ett stort kunnande. Läs mer
  • Julia P
    Julia P skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ger bra råd och enkel att kommunicera med. Återkommer alltid snabbt med svar på frågor! Läs mer
  • Linus K
    Linus K skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Blev en snabb affär och det är jag glad för.

Tack Läs mer
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var trevlig, engagerad och professionell. Hon var även lättillgänglig och tydlig i sin kommunikation. Läs mer
    2017-11-01 Nicole Å svarar Matilda A
    Hej Matilda! Tack så hjärtligt för ditt omdöme, det gör mig verkligen glad att höra. Och äntligen fick du din pärla! Vi ses igen på tillträdet!
  • Josefin C
    Josefin C skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag tycker att Malin från början till slut varit tydlig, positiv, ärlig och väldigt närvarande. Precis det jag vill ha hos min mäklare! Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Josefin C
    Hej Josefin!
    Uppskattar verkligen dina otroligt fina ord! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet!
    Kul att höra att ni trivs så bra i er nya lägenhet!
  • Sara J
    Sara J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket trevligt bemötande! David gjorde hela processen effektiv och smidig och jag kände mig trygg med David som mäklare. Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jättebra mäklare som kändes seriös. Hon kämpade för att möta våra förväntningar och lyckades! Rekomenderas varmt, smidig process! Läs mer
  • Aina G
    Aina G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie Strand var snabb och effektiv och mycket trevlig, utan att trycka på för hårt i sin roll som mäklare. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Staffan A
    Staffan A skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Som köpare har jag bara positiva erfarenheter av David. Lättillgänglig, informativ och trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Christina R
    Christina R skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick fantastiskt stöd genom hela säljprocessen. Nicole är engagerad, kommunikativ och kunnig. Läs mer
    2017-11-01 Nicole Å svarar Christina R
    Varmt tack för rekommendationen Christina och Mathias! Ser fram emot att hjälpa er med fler bostadsaffärer genom livet. Vi ses snart igen! Kram
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt suverän! Hon skötte försäljningen av min lägenhet otroligt proffsigt. Och var hjälpte även till med råd och tips när jag budade på nya lägenheter. Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Jonas V
    Hej Jonas!
    Tusen tusen tack för din fina rekommendation! Blir väldigt glad av dina ord!
    Hoppas du trivs jättebra i din nya fina lägenhet!
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, kunnig och lugn. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-01 Nicole Å svarar Cecilia T
    Stort tack för din rekommendation, blir så himla glad!
  • Staffan H
    Staffan H skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nöjd med resultatet av försäljningen Läs mer
  • Natalie I
    Natalie I skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag rekommenderar att sälja med Nicole, som är trevlig, trygg och flexibel att samarbeta med. Kommer med all sannolikhet att vända mig till henne när det är dags nästa gång. /Natalie Läs mer
    2017-11-01 Nicole Å svarar Natalie I
    Tack för din fina rekommendation Natalie! Ser fram emot ett långsiktigt samarbete. Kram!
  • Oscar V
    Oscar V skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Hon är påläst, har lokalkännedom och ger alltid ett trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Malin om ni går i säljtankar på Kungsholmen! Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Oscar V
    Hej Oscar!
    Tack för förtroendet att förmedla din lägenhet!
    Och tusen tack för din fina rekommendation!
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kunnig, tydlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Elvira T
    Elvira T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie var en fantastiskt duktig mäklare som jobbade snabbt och noggrant under hela processen. Natalie är dessutom väldigt trevlig och vi fick ett superfint bemötande. Läs mer
  • Vince A
    Vince A skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    She's been amazing, really kind and always there when I needed help. She's been very professional the entire time, and patient. I would totally recommend her to someone else if I had the chance to do it. Läs mer
    2017-10-09 Nicole Å svarar Vince A
    Thanks for your recommendation Vincenzo! I really hope you enjoy your first apartment here in Stockholm!
  • Elin L
    Elin L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var en toppenbra mäklare. Engagerad, trevlig & mycket hjälpsam. Hon tog sig tid att verkligen svara på alla mina frågor ordentligt. Alltid nåbar och bra återkoppling. Rekommenderas varmt. Jag kommer definitivt kontakta henne när det blir dags att köpa&sälja bostad nästa gång. Läs mer
    2017-10-09 Nicole Å svarar Elin L
    Ser fram emot ett långsiktigt samarbete med dig! Hoppas du trivs i din fina pärla! Kram
  • Harald S
    Harald S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    jättetrevligt bemötande. proffsigt men ändå personligt. kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2017-09-25 Nicole Å svarar Harald S
    Varmt tack för er fina rekommendation! Hör av er om jag kan hjälpa er med något framöver. Hoppas nya lägenheten blir toppen för Maria!

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm