Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27.

Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom en rad assistenter som hjälper till och stöttar. Vi gör allt för att din bostadsaffär ska bli så smidig och lyckad som möjligt. Varmt välkommen till oss - vi ser till att du får ut det mesta av din försäljning!

Läs vad 646 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• 2019-01-17

Lisen B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är proffsig och trygg, vi är så himla glada att ha valt henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-14

Katrin L skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt en etta på Kungsholmen i Stockholm. Michael är en mycket tillmötesgående och professionell mäklare. Han hade mitt intresse i fokus från början till slut och gjorde en estimering av värdet på bostaden vilket budgivningen visade sig bekräfta (dvs han har en god känsla för marknaden). Han var snabb på att höra av sig med uppdateringar genom hela processen och tog sig tex tid att ta sig till mitt arbete för kompletterande dokumentation. Överlag är jag mycket glad att jag valde Michael att mäkla min bostad! Läs mer
  • Louise P

2019-01-13

Louise P skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fick mycket bra hjälp vid köp av ny lägenhet, snabb på att återkoppla, serviceinriktad och trevlig genom hela processen. Läs mer
  • 2019-01-13

Agnes G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt en 1,5 på Kungsholmen. Väldigt proffitionioellt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-01-08

Tove T skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper har varit tålmodig och ihärdig. Innan vi beslutade att sälja var han intresserad utan att vara påstridig. När vi väl kom till försäljning var han väldigt proffsig och lätt att prata med. Han lotsade oss igenom försäljningen och förklarade potentiella utvägar efter varje steg. Affären gick fort och var väldigt smidig. Efter försäljningen har vi valt att hålla kontakten med Jesper för att låta honom hjälpa oss att hitta nästa lägenhet. Han är lika duktig på att tillgodose vårt behov som köpare som han var vid vår försäljning. Läs mer
  • 2018-12-20

Stefan V skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise är tydlig, lyhörd och flexibel. Har ett mycket bra positivt sätt mot mig som kund. All planering har varit bra från första början. Hon inger förtroende på ett positivt sätt som gör att hon skapar trygghet. Läs mer
  • 2018-12-17

Fanny E skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt etta på Kungsholmen. Mycket nöjd med allt arbete. Professionellt och pålitlig. Kunnig och vet vad hon gör. Läs mer
    2018-12-20 Nicole Å svarar Fanny E
    Tack för att du rekommenderar mig Fanny! Blir SÅ himla glad. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År så ses vi efter årsskiftet! Kram
  • 2018-12-15

Johanna D skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Duktig på att värdera och sälja men kunde ha lagt mer noggrannhet i detaljer såsom att berätta vad säljare och köpare ska tänka på vid till- och frånträde mm. Läs mer
    2018-12-17 Jesper T svarar Johanna D
    Hej Johanna, Jag är ledsen att jag inte levde upp till dina förväntningar vad gäller just den biten. Efter kontraktsdag får både köpare och säljaren en pärm med utförlig information vad som sker från kontraktsdag till tillträdesdag. Eftersom jag inte hört något ifrån dig mellan kontrakt och tillträdesdag var jag övertygad om att allt var i sin ordning, men skulle det kvarstå några frågor eller funderingar får ni gärna kontakta mig så hjälper jag mer än gärna till. Lycka till i nya bostaden!
  • 2018-12-12

Rickard A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bara bra rakt igenom. Snabb och proffsigt genomförd affär. Läs mer
  • 2018-12-10

Anna L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är supernöjd med Natalie. Hon är professionell, förtroendeingivande, trevlig och vet vad hon håller på med helt enkelt. Kan rekommendera henne till alla som vill sälja på Kungsholmen. Läs mer
  • 2018-12-10

Inez G skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Upplevde mäklaren som engagerad och lättsam att ha att göra med. Kände att han ville mig "väl". Tog tillvara mina intressen och även köparens.
    Har inte haft så stor erfarenhet av mäklare, men detta var positivt. Läs mer
  • 2018-12-06

Ulf O skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag avstår från att skriva något särskilt. Läs mer
  • 2018-12-05

Tomas A skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt en etta. Jesper ger ett positivt intryck och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-12-15 Jesper T svarar Tomas A
    Tack för den fina rekommendationen.
    Lycka till i nya bostaden!
  • 2018-11-30

Linn B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket trevlig och motsatsen till ”jobbigt säljig”, utan istället kompetent och rättvis. Läs mer
  • Felicia L

2018-11-26

Felicia L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag köpte min bostad genom Natalie och är så nöjd med allt. Natalie är kunnig, hjälpsam och proffsig! Läs mer
  • 2018-11-26

Yvonne T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    sålt liten tvåa köpt stor etta
    Mkt sakligt kunnigt bemötande
    lovade bara vad hon kunde hålla Läs mer
  • 2018-11-26

Kerstin S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie har alltid varit tillgänglig när man sökt henne. Hon peppar och behåller alltid sitt lugn. Trygg och kunnig mäklare. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-25

Niklas H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole har hjälpt oss mycket i en lång process där vi bland annat väntat på att få ett bygglov godkänt men ändå behövt starta igång försäljningsprocessen långt före själva försäljningen. Under hela den här tiden som spänner över ett år har Nicole kontinuerligt hållit sig själv uppdaterad med hur vi ligger till med byggnationen, samtidigt som hon uppdaterat oss om hur läget är i en osäker marknad.

När vi väl hade fått ett datum att jobba efter har Nicole jobbat intensivt med att hitta rätt intressenter till vår bostad då vi behövt en tillträdestid långt fram i tiden. Nicole är oerhört professionell, hon är tydlig i sin kommunikation vilket sätter rätt förväntningar både för säljare och köpare samt att hon är hjälpsam och engagerad så att du hela tiden känner dig trygg och informerad under hela försäljningsprocessen.

Fantastisk mäklare som vi verkligen kan rekommendera både till säljare och köpare.

Mvh,
    Niklas & Elin Läs mer
    2018-11-26 Nicole Å svarar Niklas H
    Å vilken fin rekommendation ni tagit er tid för att skriva. Det gläder mig verkligen! Tack tack tack! Och vi hörs vidare fram till tillträdet.
  • 2018-11-21

Jacob K skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole är supertrevlig och professionell! Hon hjälpte mig med köpet av min första lägenhet och besvarade alla frågor som jag hade i och med det. Affären kändes trygg och det har inte varit några oklarheter. :-)

Rekommenderas! Läs mer
    2018-11-23 Nicole Å svarar Jacob K
    Tack Jacob för dina varmaste rekommendationer! Ser fram emot att träffas på tillträdet och ett fortsatt samarbete därefter. Önskar dig en trevlig helg!
  • 2018-11-20

Pernilla Ö skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt lgh helt ok bemötande, inte fantastisk men ok. Vet ej om jsg skulle anlita honom i min tur Läs mer
  • Shahbaz H

2018-11-19

Shahbaz H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålde en 1,5a på 42 kvm med Nicole. Jag och Nicole kom i kontakt med varandra genom en visning som hon höll i där hon gav ett väldigt gott intryck. Sedan dess så har vi haft sporadisk kontakt i drygt 1,5 år med korta avstämningar.

Nu när det var dags för mig att leta nytt på en marknad som inte är som den har varit så ville jag först sälja min lägenhet innan jag köpte nytt. Träffade ett flertal mäklare men valet föll på Nicole fastän hon inte var den billigaste. Hon hade helt enkelt gjort bäst intryck. Nicole har ett lugn som jag gillar och är inte för pushig.

Nicole har under hela processen varit tillgänglig, hon har kontinuerligt uppdaterat mig och fått mig att känna mig trygg med att saker och ting går framåt fastän budgivningen initialt gick segt.

Efter att jag har sålt och hennes uppdrag tog slut så har hon på eget initiativ varit väldigt hjälpsam när jag har letat nytt och verkligen tagit sig tid att hjälpa mig. Det är inte alltid lätt att ta sig framåt i bostadsdjungeln och det har varit riktigt skönt att ha en oberoende expert som hjälper en.

/Nöjd kund. Läs mer
    2018-11-23 Nicole Å svarar Shahbaz H
    Wow vilken magisk rekommendation du gett mig Shahbaz! Jag är så glad att du valde mig som din mäklare denna gång och hoppas vårt samarbete kan fortsätta framöver. Ha en fin fredag så hörs vi snart!
  • 2018-11-18

Sebastian B skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt en etta i Fredhäll, fick det vi ville ha och lite utöver det. Fastigheten såldes snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-23 Nicole Å svarar Sebastian B
    Tack för er fina rekommendation Sebastian & Anna! Vi ses snart på tillträdet.
  • 2018-11-18

Hanna W skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Tack vare Jesper och Fastighetsbyrån blev vår lägenhetsförsäljning lyckad och smidig. Vi kommer att ta hjälp av dem vid framtida bostadsaffärer. Varma rekommendationer. Läs mer
    2018-11-18 Jesper T svarar Hanna W
    Tack för den fina rekommendationen Hanna.
    Ska bli så kul och följa er framöver.
    Ha de bäst :)
  • 2018-11-16

Claes W skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi sålde vår tvåa på Kungsholmen med Jesper från Fastighetsbyrån. Jespers förmåga att omvandla ord till handling imponerade på oss. Han gjorde en ordentlig behovsanalys och vi kände att han lyssnade på oss och våra behov. Svarar snabbt på frågor och om han inte har svaret så återkommer han inom kort med korrekt info och ett stort leende. Tack Jesper för att du hjälpte oss med vår bostadsaffär! Läs mer
    2018-11-18 Jesper T svarar Claes W
    Tack snälla för den fina rekommendationen Claes.
    Det har varit så kul att följa er resa och jag önskar er stort lycka till i nya bostaden på söder.
    Ni vet att ni närsomhelst kan höra av er vid frågor :)

Per B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Korrekt, trevlig och service minded Läs mer

Guillaume L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt proffsig och effektiv. Läs mer

Benita E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag har sålt min lägenhet. Jag blev rekommenderad Natalie Strand och kände stort förtroende för henne direkt när vi träffades.
    Hon kändes kunnig och engagerad, samtidigt som hon lotsade mig genom min första lägenhetsaffär så att jag kände mig trygg.
    Jag kan verkligen rekommendera henne till andra säljare. Läs mer

Maja M skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag har inte ångrat en sekund att jag inför min försäljning av en 1,5rok vid Fridhemsplan i Stockholm la ned väldigt mycket tid och omsorg på att hitta den allra bästa mäklaren. Genom sökningar på vilka mäklare som mitt område säljer till bästa kvadratmeterpris och tidigare omdömen hittade jag snabbt till Natalie Strand och redan vid första telefonkontakten hade jag bestämt mig.

Det som utmärker Natalie som mäklare är att hon har förmågan att vara mycket lyhörd samtidigt som hon vågar vara tydlig. Som mäklare är hon mycket närvarande och engagerad - hon deltog t.ex. personligen under fotograferingen av lägenheten för att se till att bilderna blev så bra som möjligt och tack vare hennes personliga kontakter med spekulanter tog budgivningen fart. Det bör nämnas att samtliga av dem som var med under budgivningens slutskede inte hade sett lägenheten via Hemnet primärt utan kontaktats av Natalie själv. Jag är därför mycket glad för att jag valde en mäklare med ett stort kontaktnät.

Som säljare kände jag mig under hela processen mycket trygg i att Natalie skötte processen på allra bästa sätt och jag kunde därför luta mig tillbaka. I efterhand kan jag inte vara annat än mycket nöjd m. På bara ett par veckors tid från mitt första möte med Natalie var nämligen lägenheten såld till ett mycket bra pris. Jag kan därför bara varmt rekommendera andra att anlita Natalie - ni kommer inte ångra er! Läs mer
  • 2018-11-11

Saira A skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trygg och stabil
    Tillgänglig
    Serviceinriktad
    Helhetstänk Läs mer
  • 2018-11-10

Sara F skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie fanns där för både säljare och köpare, alltid tillgänglig och proffsig! Som säljare hade jag fullt förtroende för Natalie som alltid höll mig uppdaterad och informerad. Jag helt säker på att köpare/besökare på visningarna som Natalie höll i lägenheten blev väl bemötta. Jag kan varmt rekommendera Natalie!! Läs mer
  • Anders I

2018-11-08

Anders I skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har köpt en sekelskifteslägenhet vid Fridhemsplan. Jesper har under hela processen varit jättetrevlig med positivt och härligt bemötande. Han har varit lätt att kommunicera med och inom kort alltid besvarat våra frågor både under visningar samt vid mail och sms-kontakt. Vi skulle absolut rekommendera honom till både säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Anders I
    Tack Anders för den fina rekommendationen.
    Ska bli så spännande och se hur ni gör om lägenheten. Dyker det upp några frågor längs vägen så är det bara att ni hör av er till mig.
    Stort lycka till nu!
  • 2018-11-05

Philip E skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag var ansvarig för försäljningen av min å mina föräldrars lägenhet, 3a på kungsholmen. Antagligen den största affär vi kommer göra i våra liv. Därför kändes det otroligt viktigt att känna sig trygg med mäklare och alla detaljer kring denna viktiga affär. Från första sekund gav Jesper ett otroligt tryggt, ärligt och kompetent intryck som gjorde att jag gärna lämnade mäklaruppdraget i hans händer. Han skulle också visa sig överträffa mina förväntningar. enormt professionell på alla punkter. Prickfri och enkel kommunikation, stor lyhördhet för våra krav, en otrolig arbetsmoral och egenskaper som säljare och person. Skulle varmt rekommendera Jesper! Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Philip E
    Philip, Desiree & Torkel!
    Det var så fantastik att få jobba ihop med er.
    Jag uppskattar den fina rekommendationen. Det finns inget roligare och höra att man överträffat kundernas förväntningar.
    Önskar er all lycka i framtiden och hoppas din resa blir toppen Philip.
    Vi ses på tillträdet efter nyårsskiftet.
  • 2018-11-04

Alfonso A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Utomordentligt bra mäklare som är med hela vägen. Bevisat att hon kan sälja både när marknaden är bra men även när den gått sämre.

Jobbar stenhårt och är alltid anträffbar samt att hon är enormt professionell. Läs mer
  • 2018-11-04

Elsa S skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt lägenhet. Blev mycket bra bemött och hade bra kontakt med mäklaren. Uppskattat att han var så tillgänglig och att man inte kände sig i vägen vid något tillfälle. Bara bra!!! Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Elsa S
    Tack för den fina rekommendationen Elsa.
    Jag hoppas och tror du kommer trivas toppen i nya bostaden.
    Dyker det upp några frågor eller funderingar vet du vart du når mig!
  • 2018-11-02

John Q skrev om Josefin Widman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är väldigt nöjd med Josefine som mäklare och med försäljningen av min etta på Kungsholmen. Jag rekommenderar henne varmt för dig som har tankar om att sälja. Läs mer
  • 2018-10-30

Michael R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Lägenhet på Kungsholmen.
    Natalie kändes väldig proffsig och var verkligen lyhörd för de önskemål som jag hade.

Kände mig trygg från budgivning till avslut! Läs mer
  • 2018-10-29

Karin S skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag var på två privata visningar med Louise som var alldeles utmärkt bra, tydlig, och kunnig! Läs mer
  • Stephanie C

2018-10-26

Stephanie C skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    I flera månader har jag sökt efter min första bostad och det var via Fastighetsbyrån som jag fann den rätta. Jakten på den första bostaden har varit svår men Michael fick det att kännas otroligt enkelt! Förutom en otrolig tidsflexibilitet som avlastade mycket stress från mina axlar var han alltid på gott humör och sitt genuina mäklande får en att känna sig väl omhändertagen.
    Inget strul och inget trassel- enbart härligt bemötande och du kan lita på att det ligger i hans intresse att ge dig den bästa vägledningen i ditt bostadssökande. Läs mer
  • 2018-10-22

Daniel Z skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bara bra enligt förväntnigarna. Kommunikativ och självsäker. Använder facebook och sms. Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Daniel Z
    Tack för rekommendationen Daniel.
    Hoppas du kommer stortrivas i ditt nya boende :)
  • 2018-10-19

Andreas G skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Michael var mycket snabb på att svara i telefon och med att boka ett möte för förhandsvisning. Väl på visning kände vi ingen stress och vi fick gott med tid att kika och känna in lägenheten och Michael hade en skön men samtidigt professionell approach. Gav oss tips på möjligheterna som fanns med lägenheten. Läs mer
  • 2018-10-19

Fredrik S skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper är skicklig och kunnig inom sitt yrke samt är väldigt engagerad genom hela processen.
    Alltid tillgänglig för att bolla frågor, högt och lågt!
    Mycket nöjd med min försäljning! Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för den fina rekommendationen.
    Jag är så glad att ni var nöjda med mig som mäklare och jag hoppas jag får hjälpa er i framtida affärer.
    Lycka till så ses vi på tillträdet :)
  • Kjell S

2018-10-18

Kjell S skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt på Kungsholmen
    Michael har varit aktiv genom hela processen på ett personligt och engagerat sätt. Han har varit noga med att hela tiden hålla oss underrättade om vad som händer och inhämtat vårt godkännande i alla steg.

Michael är en trevlig och engagerad mäklare som inger ett stort förtroende.

Michael har mer än väl motsvarat våra förväntningar och vi kan absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2018-10-17

Anna K skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt o sålt lägenheter på Kungsklippan i Stockholm. Patrik är en kunnig och engagerad mäklare med vimken jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-10-10

Miriam K skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare. Anna har förmedlat trygghet från start till slut. Alla borde få ha en Anna vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2018-10-08

Daniel T skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt bostad, otroligt nöjd med allt genom hela processen Läs mer
  • 2018-10-02

Fredrik A skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt lägenhet på kungsklippan. Han är proffsig, påläst och förtroendeingivande. Mycket bra person! Läs mer
  • 2018-09-29

Joakim H skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt 2:a 59 m2 på Kungsholmen.

Vi var mycket nöjda med Jesper Täktblad. Han la ner ett stort engagemang i vår försäljning och fick oss som kunder att känna oss prioriterade. Han hade ett jordnära och förtroendeingivande sätt kombinerat med en talang en för försäljning. Därtill var han duktig på att skapa relation med människor. Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Joakim H
    Tack Joakim och Hanna för rekommendationen.
    Håller tummarna för att ni hittar ert drömboende. Tveka aldrig att höra av er om ni behöver hjälp.
    Ses på tillträdet 11/12
  • 2018-09-24

Martin B skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Gott omdöme och förtoendeingivande. Läs mer
  • 2018-09-23

Anna I skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise har varit helt fantastisk! Hon har agerat superproffsigt och samtidigt personligt i alla lägen. Hon har gett mig frekventa återkopplingar och alltid ställt upp och gjort det lilla extra och flera gånger mer än vad som faktiskt ingår i hennes arbetsuppgifter. Hon har varit ärlig och gjort att jag känt mig trygg när processen tog olika vändningar.
    1000 tack Louise, jag rekommenderar dig varmt till vem som helst och du skulle vara den första jag ringer om jag skulle sälja igen! //Anna Läs mer
  • Istvan K

2018-09-20

Istvan K skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Har sålt en trerumslägenhet, 77 m2, på Kungsholmen, Stockholm.
    Mycket trevligt bemötande av mäklaren.
    Förväntade mig något högre pris men inget som mäklaren kunde göra något åt. Läs mer

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm