Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27.

Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom en rad assistenter som hjälper till och stöttar. Vi gör allt för att din bostadsaffär ska bli så smidig och lyckad som möjligt. Varmt välkommen till oss - vi ser till att du får ut det mesta av din försäljning!

Läs vad 1508 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-12-02
    Vill verkligen rekommendera Nicole om du går i säljtankar! Proffsig, personlig och tillgänglig. Tog sig tid att svara utförligt på alla mina frågor och funderingar och höll mig uppdaterad och trygg genom hela processen. Väldigt skicklig på det hon gör och samtidigt mänsklig och kul! 🤝💫
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-12-02
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Patrik Fischer. Patrik hanterade försäljningen snabbt och effektivt. Helt enligt våra önskemål. En mycket professionell och trevlig mäklare. Rekommenderar honom varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-11-30
    Very happy with the experience over all!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-11-28
    Väldigt kundinriktad, kompetent, ambitiös och lyhörd - en toppenmäklate!
    2021-11-28
    Nicole är proffsig och ansträngde sig för att vår affär skulle gå bra, hon är ärlig, transparent och lätt att kommunicera med. Fastighetsbyrån har smidiga system som underlättar för säljaren. Jag skulle inte tveka att välja Nicole igen eller att rekommendera henne till andra.
    Ååå tack Pontus för att du tagit dig tiden att skriva den här fina rekommendationen om mig! Skulle inte tveka en sekund på att få jobba med er igen om ni skulle ha bott kvar här på Kungsholmen. Men ni kommer ju få ett nytt magiskt boende nu, helt övertygad om att det är rätt för er. Kram! Nicole Åman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-11-26
    it was fantastic, Nicole was very kind helping me in english
    Thank you SO much for your recommendation Alejandra! Looking forward to see you in a couple of weeks when you'll get the access to the lovely apartment! Nicole Åman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-11-24
    Väldigt trevlig och glad samt ordning och reda. Kändes tryggt hela vägen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-11-23
    Det var även hon som sålde mig lägenheten för några år sedan. Varit ett professionelt bemötande hela vägen och jag blev nöjd med priset/processen.
    2021-11-23
    Smidig affär och professionellt bemötande!
    2021-11-23
    Patrik fullföljde vår plan perfekt. Det gick snabbt och smidigt. Jag vill rekommendera Patrik som är en riktig säljare👍😊
    2021-11-22
    Otroligt bra. Allt enkelt och väldigt strukturerat från start till mål.
    Kan varmt rekomendera.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Sankt Erikområdet
    2021-11-21
    Mycket professionellt bemötande, kunnig om området. Bra dialog med kontinuerliga uppdateringar under processen. Fastighetsbyrån har också bra digitala verktyg för att godkänna objektsbeskrivning och följa bokningsläge på visningarna samt budgivningsprocessen.
    2021-11-21
    Vi köpte en lägenhet. Vi förväntade att få så mycket information som möjligt och hjälp med kontraktet. Vid kommer inte från Sverige så därför var det helt nytt för oss att köpa en lägenhet.
    Det var en bra upplevelse för oss och Patrick gav oss mycket information och en trygghetskänsla.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-11-20
    Var smidiga att ha att göra med och skötte uppdraget väl.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-11-20
    Var smidiga att ha att göra med och skötte uppdraget väl.
    2021-11-20
    Fick ett trevligt bemötande av Patrik och processen gick väldigt smidigt!
    2021-11-19
    Natalie var väldigt proffsig från första till sista stund. Besvarade alla frågor utförligt och såg till att processen gick snabbt och smidigt till.

Hon levde verkligen upp till alla förväntningar genom snabba svar på både mail & sms och tydlig och rak kommunikation.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-11-19
    Proffsigt och snabb respons på frågor via Mail/sms
    2021-11-18
    Patrik är en mycket kunnig mäklare som är specialist på Kungsholmen.
    2021-11-18
    Väldigt proffsigt bemötande och kunnig mäklare. Kände oss väldigt trygga i vårt köp av lägenhet.
    2021-11-18
    Smidigt, proffsigt och serviceinriktat.
    2021-11-17
    Patrik är ett proffs ut i fingerspetsarna. Kommunikation och bemötande är klockrent och både jag och min fru har känt oss trygga och säkra på Patrik ända sedan första mötet. Trovärdig och kunnig samt snabb återknytning vill jag också poängtera. Sen att vi är mer än nöjda med priset han kirrade är ett bevis på ovanstående.
    • Hornsbergs Strand
    2021-11-14
    Trevligt och förtroendegivande bemötande. Tillgänglig och professionell under säljprocessen. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda.
    2021-11-07
    Extremt professionellt bemötande från början till slut. Patrik har informerat oss kontinuerligt under hela processen och har varit ett väldigt bra bollplank i alla frågor som rörde försäljningen av vår lägenhet. Patrik är väldigt engagerad som mäklare och jag rekommenderar alla som behöver anlita en mäklare att ta kontakt med Patrik. Vår lägenhet såldes även till ett mycket bra pris och jag tror inte det hade varit möjligt utan Patriks engagemang.
    2021-11-07
    Väldigt flexibel, löste snabb och bra affär för alla parter
    2021-11-07
    Lyhörd, professionell och sätter rätt förväntningar. Michael hade dessutom fantastisk kännedom på"kommande" marknaden och vi hjälpes åt lägga upp en effektiv och bra strategi!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-11-06
    Köpet gick smidigt, Michael var trevlig. Det märktes att saker och ting gick fort, men det var vi själva en del i.
    2021-11-05
    Erfaren och trevlig, genomförde uppdraget på ett bra sätt.
    2021-11-03
    Superproffsigt, serviceorienterat och trevligt bemötande!
    2021-11-02
    Mycket närvarande och kunnig. Bra koll på föreningen och marknaden däromkring.
    2021-11-01
    Ett fullblodsproffs från början till slut!
    Vår visning blev en absolut pangsuccé tack vare Michaels genomtänkta strategi och engagemang!
    Den bästa mäklare jag varit i kontakt med.
    Allt detta samtidigt som han bibehåller en ödmjuk och varm attityd.
    Rekommenderas!
    2021-11-01
    proffsig, påläst, vänlig och hjälpsam
    2021-11-01
    Proffsigt bemötande och tydlig kommunikation! Allt som allt en otroligt smidig affär. Kan rekommenderas varmt
    2021-10-29
    Smidigt, lätt att samarbeta och bra information
    2021-10-27
    Trevlig, erfaren, kompetent och trygg i sin roll. Lätt att kommunicera med och snabb att återkoppla och agera.
    • Hornsbergs Strand
    2021-10-26
    Natalie är verkligen vänlig, hjälpsam och effektiv. Vi sålde vår lägenhet direkt och hon gjorde hela processen extremt enkel.
    2021-10-25
    Natalie är proffsig, skarp, ödmjuk och otroligt kunnig. Hade inte kunnat önska mig något mer hos en mäklare.
    2021-10-25
    Natalie är en otroligt skarp och professionell mäklare.
    Det i kombination med att hon är en varm och härlig människa är oslagbart!
    2021-10-25
    Pricksaker, proffsig och alltid med skarp och bra inspel som hjälpte bade oss som säljare och köparna.
  • Mary-Lou N
    2021-10-25
    Proffsig bemötande. Engagerad och påläst.
    2021-10-25
    Natalie är ett fullblodsproffs som mäklare.
    2021-10-25
    Natalie har precis de egenskaper och kvaliteter man, som säljare, önskar av en mäklare!
  • Oscar H
    • Rådhusparken
    2021-10-24
    Nicole var väldigt hjälpsam och tillmötesgående när vi köpte lägenheten via henne. Hon var alltid tillgänglig och gav svar på våra frågor. Vi var väldigt tacksamma att Nicole var med vid vårt köp.
    Jättekul att hjälpa dig och Linnea att få köpa ert första gemensamma boende Oscar! Extra roligt att kunna hjälpa er med en bra bankkontakt också. Varmt tack för att ni tagit er tiden att skriva en recension. Vi ses på tillträdet! Nicole Åman
    2021-10-20
    Bra bemötande
    Kunnig inom sitt område
    Delger information

Väldigt nöjd med mäklaren när han givit mig tid att fundera och ställa frågor kring objektet. Vid visning vara jag sen varav Patric lämnat lägenheten men gick tillbaka för att visa mig.
    2021-10-19
    Patrik Fischer. Var ska man börja. Är det hans rena aura, hans 70-tals glasögon eller hans professionella bemötande?
    Patrik sålde en två på Kungsholmen åt mig. Han är mycket professionell i sitt bemötande, har mycket bra koll på området och är en av de bästa säljarna jag mött. Han får en att känna sig trygg, är pålitlig och mycket ihärdig.
    Jag hade inte någon tidspress på att sälja objektet så strategin var att istället lägga upp det som kommande objekt. När intresse fanns visade Patrik objektet vid ett par tillfällen för att sedan ta in bud och förhandla med budgivarna. Patrik hade aldrig några negativa synpunkter utan var istället enig att det var vad vi behövde göra tillsammans för att öka slutpriset, trots att det såklart genererade fler visningar och mer jobb för honom. Patrik är en sol i jämförelse med stjärnorna på mäklarhimlen och jag skulle inte tveka en sekund att rekommendera honom till någon som ska sälja sin bostad.
    • Kungsholmstorg
    2021-10-18
    Vi köpte bostad av Patrik på Fastighetsbyrån. Bra bemötande och väldigt smidig process. Patrik är en toppenmäklare helt enkelt!
    2021-10-18
    Trevlig, men nådde inte upp till förväntningarna som han själv hade målat upp.
    Lite ostrukturerad.
    2021-10-18
    Kunnig och trevligt bemötande.
    2021-10-18
    Jag valde Patrik utifrån hur jag uppfattade honom som mäklare då jag själv gick på visningar - professionell, tillgänglig, hjälpsam och sålt bra. Denna uppfattning kvarstår.
    2021-10-15
    Mkt engagerad tydlig och bra. Högsta betyg