Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27.

Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom en rad assistenter som hjälper till och stöttar. Vi gör allt för att din bostadsaffär ska bli så smidig och lyckad som möjligt. Varmt välkommen till oss - vi ser till att du får ut det mesta av din försäljning!

Läs vad 661 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• 2019-03-20

Alexander E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kanonbra! Väldigt trevlig och allt flöt på som det skulle. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-20

Daniel G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie har en hög grad av professionalitet och levererar utöver det förväntade. Det är alltid roligt att ha att göra med professionella med en hög grad av yrkesstolthet. Läs mer
  • 2019-03-18

Kenneth Carlsson F skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt två bostadsrätter i Fredhäll, Kungsholmen. Bostäderna är två enehter men öppnade mellan sig och sålda till en och samma köpare innan visning genom annosnsering som "på gång". Natalie har skött försäljningen proffsigt, snabbt, tydligt och enkelt. Mycket bra bemötande och snabba besked och återkopplningar. Läs mer
  • 2019-03-18

Mats T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell, trevlig och bra mäklare som också ger bra vägledning! Läs mer
  • 2019-03-17

Caroline E skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålde en liten go 1,5a på Kungsholmen. Patrik är mycket kunnig om området och satte en spot on-värdering. Han assisterade även med att hitta ett nytt hem genom bl.a ordna med förhandsvisning på lgh som låg i min budget & vad jag efterfrågade.

Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-03-13

Emil L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpte en tvåa på Kungsholmen genom Natalie. Mycket proffsig och noggrann. Snabb och tydlig kommunikation. Läs mer
  • 2019-03-10

Emmelie H skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Michael sålde vår lägenhet på Kungsholmen. Han var lätt att få tag på, effektiv och därmed gick hela säljprocessen väldigt snabbt. Läs mer
    2019-03-11 Michael F svarar Emmelie H
    Tack så mycket för dina fina ord Emmelie!

(Denna lägenhet är såld underhand genom Fastighetsbyråns egna marknad och interna register "på gång". Slutpris syns inte på Hemnet, Hittamäklare eller i andra register som baseras på den öppna marknaden.)

Adress: Pipersgatan 45 B, 103 kvadrat, 4718 kr/mån, våning 4, Såldes för 8 500 000 kr.
  • 2019-03-10

Johan P skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsigt rakt igenom. Kan varmt rekommendera Jesper! Läs mer
  • 2019-03-08

Jelena B skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    We have just sold the apartment with the help of Michael. It was not the simplest task, but he managed to do it smoothly and qualitatively. He is an enthusiastic and fast brocker who is ready to do extra task to reach the goal! Läs mer
  • 2019-03-04

Linda J skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi sålde vår trea på Kungsholmen med Jesper som mäklare. Vi hade höga förväntningar och höga krav när vi valde mäklare. Jesper levererade över förväntan och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-03-04

Julia D skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Michael var väldigt hjälpsam genom hela köpprocessen och svarade snabbt på frågor. Han är den trevligaste och mest inlyssnande mäklaren jag träffat och jag kommer definitivt höra av mig när det är dags för mig att sälja! Läs mer
  • 2019-03-01

Peter E skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell mäklare som håller dig mycket bra informerad under hela processen. Försäljningen underlättades dessutom av Jespers stora kundregister. Läs mer
  • 2019-02-28

Linnéa T skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Erfaren, kunnig och professionell! Läs mer
  • Ida R

2019-02-26

Ida R skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Troligtvis Kungsholmens grymmaste mäklare. Ville inte ens sälja vår fina tvåa på Kholmen innan vi träffade Michael, men efter att ha fixat ett grymt bud redan innan hemnet så signade vi pappren. Dvs minsta möjliga effort och maximal utdelning!
    Michael är också kul och lätt att ha att göra med så även om det alltid är lite halvsegt att sälja sitt boende gjorde Michael det sjukt enkelt! Läs mer
    2019-03-11 Michael F svarar Ida R
    Tack så mycket för dina fina ord Ida!

Adress: Polhemsgatan 21, 55 kvadrat, 2481 kr/mån, våning 2, Såldes för 5 000 000 kr.
  • 2019-02-26

Christofer T skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon slutade innan affären var klar. Läs mer
  • 2019-02-25

Hanna H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie sålde min lägenhet på Kungsholmen på ett mycket professionellt och erfaret sätt. Hon är trevlig, aldrig några problem att arbeta med och har en tydlig vision för försäljningen. Läs mer
  • 2019-02-22

Fredrik H skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpte en 2:a på Kungsholmen och Patrik var oerhört trevlig och professionell. Läs mer
  • 2019-02-20

Kristina H skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt en 1:a på Kungsholmen i Stockholm, tillsamman med min son. Han träffade Mikael vid visningen medan jag fick kontakt senare. Vi har båda fått ett trevligt bemötande och Mikael har hållit oss underrättade om vad som händer, i tiden från avtalsskrivning till tillträde. Några förvecklingar var det under vägen men de löstes på ett bra ett sätt för alla parter. Läs mer
  • 2019-02-18

Magnus J skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper var bra under hela processen med täta återkopplingar och gav oss som köpare ett väldigt bra bemötande. Ställde utan problem upp med extra visning med kort varsel – som också resulterade i affär. Läs mer
  • 2019-02-18

Karin H skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpte bostad av Jesper och tack vare att han och säljarna tog sig tid och lät oss komma på en extravisning har vi nu köpt vårt drömboende. Proffsigt och kundanpassat rakt igenom. Läs mer
  • 2019-02-17

Christoffer W skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
  • 2019-02-17

Åsa S skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag har sålt en 1:a.
    Jag blev vänligt bemött.
    Lgh. blev värderad högre än slutpris.
    Mäklaren fick ta över arbetet från en annan mäklare på grund av byte av jobb en vecka innan visning.
    Kunde lagt ut annons tidigare på Hemnet. En vecka är för kort tid.
    Antal som tittade på Hemnet tiodubblades från Fastighetsbyråns på gång.
    Lgh. har varit på Fastighetsbyrån "På gång" i fem månader, då ska all fakta om lgh. nå fram till intresserade köpare.

Jag är nöjd. Läs mer
    2019-03-04 Michael F svarar Åsa S
    Kul att du vart nöjd med mig som hoppade in och sålde din bostad Åsa! =)
  • 2019-02-14

Ludvig H skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Utmärkt säljupplevelse. Bra känsla från första mötet och Jesper var igenom hela processen aktiv, lyhörd och drev mot avslut till rätt pris hela vägen. Läs mer
  • 2019-02-13

Kavian S skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt:brf
    Grymt bra inställning! Positiv och glad, bra service over all! Läs mer
  • 2019-02-12

Matilda M skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpte bostad via Natalie. Upplevde att det saknades transparens och förståelse för oss som köpare under processen. Läs mer
    2019-02-12 Natalie S svarar Matilda M
    Hej Matilda, vad tråkigt att du upplevde att det saknades transparens och förståelse då jag som mäklare ska vara opartisk mellan säljare och köpare och tar den rollen på stort allvar. Har svårt att förstå vilken affär detta var annars hade jag naturligtvis ringt dig för att prata om saken. Du får gärna ringa mig om du vill, du når mig på 0730 66 02 70.
  • 2019-02-12

Peter B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon gör ett trevligt, proffsigt och effektiv intryck. Läs mer
  • 2019-02-09

Ylva F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole förmedlade en lägenhet som jag köpte, och var mycket trevlig att ha att göra med under hela processen. Lugn, omtänksam och noggrann. Jag upplevde att jag som spekulant och köpare var en minst lika viktig som kund i den här affären, vilken inte alls är en självklarhet tyvärr. Nicole var lätt att nå, jag fick snabbt svar på mina frågor och hjälp med diverse småsaker av både Nicole och hennes kollegor.

Det enda jag kan nämna som möjlig förbättring är att lägenheten presenterades med ett förslag på ombyggnad som visade sig inte vara praktiskt genomförbart. Ur min synvinkel hade det varit bättre att inte visa det alls då det bara blir vilseledande.
    Men i övrigt är jag jättenöjd och kan varmt rekommendera Nicole som mäklare! Läs mer
    2019-02-11 Nicole Å svarar Ylva F
    Tack för din rekommendation Ylva. Jag uppskattar även din kommentar om förbättring, jag vill alltid bli bättre! Det var olyckligt att jag fick fel information gällande eventuell ändring av wc/badrum från början. Men jag är glad för att du är väldigt nöjd överlag med mig och mina kollegor på Fastighetsbyrån. Ser fram emot att höras framöver!
  • 2019-02-08

Andrea B skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    I bought an apartment in Kungsholmen. I was very satisfied by Nicole professionalism. She was extremely helpful during all the purchase process. I definitely feel recommending her as a broker! Läs mer
    2019-02-11 Nicole Å svarar Andrea B
    Thank you Andrea for recommending me. Looking forward to stay in touch with you and also help you with the selling process one day! Best regards, Nicole
  • 2019-02-05

Oskar K skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    En mycket bra mäklare. Allt fungerade väldigt bra! Får mina bästa rekommendationer Läs mer
    2019-02-09 Jesper T svarar Oskar K
    Tack för den fina rekommendationen. Jag önskar er stort lycka till och behöver ni hjälp med att hitta ny bostad så ringer ni mig!
  • 2019-02-04

Lena d skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket angenämt bemötande, professionellt och prestigelöst. Stort tack för snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2019-02-03

Emma L skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Anna sålde min 1:a på Kungsholmen i januari 2019. Hon är otroligt proffsig, härlig och inkännande! Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-01-31

Rune S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bättre mäklare går inte att få! Läs mer
    2019-02-08 Nicole Å svarar Rune S
    Tack så mycket för din rekommendation Rune. Hoppas du har en underbar semester!
  • Silva L

2019-01-30

Silva L skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket informativ. Vi var delaktiga processen från början till slut. Mycket ambitiös, noggrann och trevlig. Läs mer
    2019-02-09 Jesper T svarar Silva L
    Tack snälla för den dina rekommendationen Silva.
    Det var ett sant nöje att arbeta med er. Stort lycka till vidare!
  • 2019-01-29

Frida H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är en stjärna! Så extremt öppen och guidar en rädd och nervös säljare i varje steg av processen. Hon faciliterade försäljningen av min pärla på Kungsholmen och hon gjorde det mer bravur. Då det här var första gången jag har sålt en lägenhet var det väldigt tryggt att få ha Natalie vid min sida. Natalie är proffsig, seriös och en väldigt duktig säljare som är ärlig och ödmjuk rakt igenom. Läs mer
  • 2019-01-29

Karl inge einar B skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper var säljarens mäklare när jag köpte en lägenhet, och han var professionell, snabb och trevlig. Läs mer
    2019-02-09 Jesper T svarar Karl inge einar B
    Tack för rekommendationen Inge. Hoppas du trivs i nya bostaden. Har du minsta lilla fråga är det bara att du ringer mig.
  • 2019-01-25

Martin H skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Snabb och problemfri fösäljning. Var alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-01-24

Mohsen D skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Han gjorde ett bra jobb på absulot bästa möjligaste sätt, mycket nöjd Läs mer
    2019-02-09 Jesper T svarar Mohsen D
    Tack för rekommendationen Mohsen. Du vet att du alltid kan ringa om det är något!
  • 2019-01-23

Otto D skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Blev tilldelad Michael då min andra mäklare bytte firma. Michael gjorde ett bra jobb och försäljningen gick snabbt och smärtfritt. Läs mer
  • 2019-01-23

Ronja B skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpte Thorildsvägen 2. Mäklaren var över förväntan, väldigt personlig och hjälpsam och gjorde hela processen smidig och rolig. Läs mer
    2019-02-09 Jesper T svarar Ronja B
    Tack Ronja för rekommendationen. Önskar dig all lycka i den nya bostaden!
  • Patrik V

2019-01-19

Patrik V skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Michael sålde min tvåa på Kungsholmen. Han gjorde ett mycket proffsigt intryck och jag uppskattade särskilt den effektiva kommunikationen vi hade under hela säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera
    Michael som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-17

Lisen B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är proffsig och trygg, vi är så himla glada att ha valt henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-01-14

Katrin L skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt en etta på Kungsholmen i Stockholm. Michael är en mycket tillmötesgående och professionell mäklare. Han hade mitt intresse i fokus från början till slut och gjorde en estimering av värdet på bostaden vilket budgivningen visade sig bekräfta (dvs han har en god känsla för marknaden). Han var snabb på att höra av sig med uppdateringar genom hela processen och tog sig tex tid att ta sig till mitt arbete för kompletterande dokumentation. Överlag är jag mycket glad att jag valde Michael att mäkla min bostad! Läs mer
  • Louise P

2019-01-13

Louise P skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fick mycket bra hjälp vid köp av ny lägenhet, snabb på att återkoppla, serviceinriktad och trevlig genom hela processen. Läs mer
    2019-02-09 Jesper T svarar Louise P
    Tack Louise för rekommendationen, det värmer.
    Lycka till i nya bostaden och har du några frågor är det bara att ringa.
  • 2019-01-13

Agnes G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt en 1,5 på Kungsholmen. Väldigt proffitionioellt och bra bemötande. Läs mer
  • 2019-01-08

Tove T skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper har varit tålmodig och ihärdig. Innan vi beslutade att sälja var han intresserad utan att vara påstridig. När vi väl kom till försäljning var han väldigt proffsig och lätt att prata med. Han lotsade oss igenom försäljningen och förklarade potentiella utvägar efter varje steg. Affären gick fort och var väldigt smidig. Efter försäljningen har vi valt att hålla kontakten med Jesper för att låta honom hjälpa oss att hitta nästa lägenhet. Han är lika duktig på att tillgodose vårt behov som köpare som han var vid vår försäljning. Läs mer
    2019-02-09 Jesper T svarar Tove T
    Tack snälla för den fina rekommendationen. Det var extra kul att arbeta med er!
    Jag ska fortsätta hålla utkik efter nya lägenheter åt er och har ni några frågor tveka inte att ringa mig. Tack och lycka till.
  • 2018-12-17

Fanny E skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt etta på Kungsholmen. Mycket nöjd med allt arbete. Professionellt och pålitlig. Kunnig och vet vad hon gör. Läs mer
    2018-12-20 Nicole Å svarar Fanny E
    Tack för att du rekommenderar mig Fanny! Blir SÅ himla glad. Önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År så ses vi efter årsskiftet! Kram
  • 2018-12-15

Johanna D skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Duktig på att värdera och sälja men kunde ha lagt mer noggrannhet i detaljer såsom att berätta vad säljare och köpare ska tänka på vid till- och frånträde mm. Läs mer
    2018-12-17 Jesper T svarar Johanna D
    Hej Johanna, Jag är ledsen att jag inte levde upp till dina förväntningar vad gäller just den biten. Efter kontraktsdag får både köpare och säljaren en pärm med utförlig information vad som sker från kontraktsdag till tillträdesdag. Eftersom jag inte hört något ifrån dig mellan kontrakt och tillträdesdag var jag övertygad om att allt var i sin ordning, men skulle det kvarstå några frågor eller funderingar får ni gärna kontakta mig så hjälper jag mer än gärna till. Lycka till i nya bostaden!
  • 2018-12-12

Rickard A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bara bra rakt igenom. Snabb och proffsigt genomförd affär. Läs mer
  • 2018-12-10

Anna L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är supernöjd med Natalie. Hon är professionell, förtroendeingivande, trevlig och vet vad hon håller på med helt enkelt. Kan rekommendera henne till alla som vill sälja på Kungsholmen. Läs mer
  • 2018-12-10

Inez G skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Upplevde mäklaren som engagerad och lättsam att ha att göra med. Kände att han ville mig "väl". Tog tillvara mina intressen och även köparens.
    Har inte haft så stor erfarenhet av mäklare, men detta var positivt. Läs mer

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm