Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27.

Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom en rad assistenter som hjälper till och stöttar. Vi gör allt för att din bostadsaffär ska bli så smidig och lyckad som möjligt. Varmt välkommen till oss - vi ser till att du får ut det mesta av din försäljning!

Läs vad 655 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• Robert C
    Robert C skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt Lidnersplan 6. Fått bra hjälp från Patrik!

//Robert Läs mer
  • Astrid L
    Astrid L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nathalie är helt outstanding i sin roll som mäklare! Snabb på att återkoppla och på ett mycket genuint och ärligt sätt för både köpare och säljare. Det känns som hon alltid ger sitt yttersta, man känner sig alltid trygg med henne. Vi sålde vår 2:a på Kungsholmen med Nathalie och är super nöjda med henne. Nästa gång vi kommer sälja kommer vi absolut anlita Nathalie. All lycka till henne och hennes kunder framöver, hon är en stjärnmäklare! Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålde min bostad tillsammans med Natalie som gjorde att hela processen gick väldigt smidigt.
    Jag kontaktade henne med relativt kort varsel då vi vunnit en budgivning och behövde sälja inom 5 veckor för att slippa ha dubbla boenden. Blev väldigt nöjd med slutpriset och inflyttningsdatumet för nya ägare så att det löste sig optimalt för oss.
    Detta var andra gången jag sålde tillsammans med Natalie och jag har varit mer än nöjd båda gångerna. Läs mer
  • Annelie T
    Annelie T skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har sålt en bostadsrätt som ägts gemensamt av vår nyss avlidne mor, mig själv och min bror. Ett tredelat ägande som krävde särskilt förfaringssätt.

Jag hade förutfattade meningar om hur säljprocessen skulle vara, mitt uppe i allt annat kring mammas frånfälle. Men allt har fungerat hur smidigt som helst!

Jag har en mycket positiv bild av Louise Rasmussen. Läs mer
  • Pauline E
    Pauline E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    En mycket proffsig och trevlig mäklare. Läs mer
  • Göran C
    Göran C skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt
    Öppet , ärligt, enkelt
    99,99 %
    Trevlig, ingen bilföersäljare, och snabba återkopplingar! Läs mer
  • Rainer T
    Rainer T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra! Vi skulle gärna köpa igen med Natalie som mäklare. Läs mer
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Anna Hellstedt var på alla vis en kunnig och engagerad mäklare vid försäljningen av min bostad i Marieberg/Kungsholmen. I ett osäkert försäljningsläge var hon både beslutsam, kreativ, trygg och strategisk vilket gjorde att vi landade i en god försäljning. Anna Hellstedt är kunnig i området, tänker brett och är en sympatisk och varm person och lever upp till de krav du ska kunna ställa på din mäklare. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Rikki T
    Rikki T skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    I bought my apartment and sold it with Natalie. When we were looking, we bid on an apartment the seller went back on their offer and asked for more - leaving us without a place and needing to move in just a few weeks time. She helped us to find a place quickly that worked for our budget and quick sellers. So we decided to use her again for the sell as we know she's looking out for the best interest of both the buyer and the seller. It went well and though we didn't get the price we wanted, this wasn't her fault and we feel she was extremely helpful, always informed and always in touch with information. Would highly recommend! Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Allting funkade väldigt bra och Natalie upplevdes som mycket proffsig och kunnig på det hon sysslade med!

Vi känner oss väldigt nöjda och glada med allt runtomkring vårt lägenhetsköp! Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt en lögenhet på Kungsholmen
    Väldigt bra bemötande av mäklaren
    Upplevt till förväntningarna.

Bra helhetsintryck. Läs mer
  • Jens R
    Jens R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie va proffsig, innovativ och med en bra plan för varje steg i vår försäljningsprocess. Hennes servicenivå är hög gentemot både köpare och säljare.
    /Jens & Charlotte Läs mer
  • Helena P
    Helena P skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Det här var tredje gången jag anlitade Natalie, denna gång för försäljning av min bostadsrätt på 76 kvadratmeter nära Fridhemsplan. Natalie är proffsig, ärlig, tillgänglig och en allmänt väldigt duktig mäklare som sålt alla mina bostadsrätter till ett bra pris. Jag är väldigt nöjd med Natalie! Läs mer
  • Julia S
    Julia S skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi köpte en jättefin etta uppe på berget i kristineberg med finfin utsikt. Patrik var väldigt trevlig, hjälpsam och lugn vilket var skönt för oss som första-gångsköpare. Han hade koll på läget och kändes inte hetsig som många försäljare är.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är duktig med gott tålamod och även lyhörd för kundernas åsikter och idéer. Läs mer
  • Rickard L
    Rickard L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin kan området, är seriös och kompetent. Läs mer
  • Maud H
    Maud H skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Niklas Hedin är en mäklare som i kraft av sin kompetens och sin erfarenhet skapar ett lugnt och förtroendefullt arbetsklimat. Han har mycket stor kunskap om fastighetsmarknaden och kan göra en realistisk bedömning av vilken nivå ens förväntningar bör ligga på. Min bostadsförsäljning lyckades med bra resultat trots att marknaden tillfälligt vänt neråt. Läs mer
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Är mycket nöjd. Supersnällt att en extra visning kunde fixas eftersom vi hade långt att åka! Läs mer
    2018-05-02 Malin S svarar Emelie C
    Hej Emelie!
    Va glad jag blir av dina fina ord!
    Du har verkligen köpt en toppen lägenhet, är helt övertygad om att du kommer trivas kanon där och i Stockholm!
  • Nicole H
    Nicole H skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Upplevde Patrik som väldigt proffsigt och tillmötesgående och behagligt. Läs mer
  • Anne D
    Anne D skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fischer var en helt ok mäklare och fullgjorde sitt arbete på ett noggrant och bra sätt. Han gjorde vad man kan vänta sig och var hela tiden trevlig och artig. Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig, trevlig, ej påstridig, lösningsorienterad, helt igenom en positiv erfarenhet! Läs mer
  • Wanda G
    Wanda G skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Påläst och engagerad i såväl område som förening. Som köpare kände jag mig trygg att gå vidare med bostaden. Ger mina Varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsigt bemötande och en bra process genom hela affären. Läs mer
  • Sara U
    Sara U skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är extremt proffsig och kan sitt område väl. Hon är även taktisk och har förståelse för de psykologiska aspekterna när man köper lägenhet vilket jag tror ledde till den lyckosamma affären vi sedan fick. Jag kände mig enormt trygg i Malins händer och kan verkligen rekommendera henne som mäklare till andra! Läs mer
    2018-05-02 Malin S svarar Sara U
    Hej Sara!
    Tusen tack för dina fina ord och rekommendationen! Alltid lika kul när du som gammal köpare hör av dig när de är dags att sälja!
    Lycka till med letandet efter ny bostad!
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Patrik är en otroligt proffesionell mäklare som är engagerad, positiv och närvarande. Läs mer
  • Ella T
    Ella T skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag tycker allt från visning till att skriva kontrakt flöt på väldigt bra! Ett stort plus för väldigt snabba svar och en mycket bra tillgänglighet via både telefon/mail/sms. Sammantaget ett proffesionellt intryck! Läs mer
  • Linnea M
    Linnea M skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag sålde en etta på Kungsholmen hösten 2017. Nicole skötte allting utmärkt. Jag upplevde att både jag som säljare och köparen blev nöjda vilket känns mycket bra för mig. Läs mer
    2018-03-23 Nicole Å svarar Linnea M
    Tack så himla mycket för din fina rekommendation Linnea! Kram
  • Anders H
    Anders H skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt kompetent och trevlig. Bra driv. Läs mer
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Anna ger ett kompetent och påläst intryck samt ger en trygghet vad gäller frågor och hantering av bostadsaffär.
    Anna levde definitivt upp till våra förväntningar och skulle rekommendera henne till vänner. Läs mer
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt proffsig från första kontakt till slutet! Läs mer
    2018-03-12 Nicole Å svarar Amanda R
    Åh tack så mycket för din feedback Amanda! Jag hoppas du trivs i ditt nya fina hem. Vi hörs säkert framöver!
  • Marie S
    Marie S skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra bemötande och proffesionell. Läs mer
    2018-03-19 Ida Karlsson svarar Marie S
    Tack för rekommedationen Marie! Glad att höra att ni är nöjda med bemötandet. Vi ses säkert snart igen och hälsa Petter också!
    Ida Karlsson gillar detta
  • Rasmus S
    Rasmus S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket proffsig och närvarande genom hela processen. Man känner sig trygg med Nicole när man ska sälja. Läs mer
    2018-03-12 Nicole Å svarar Rasmus S
    Tack för din varma rekommendation Rasmus. Vad höst jag blir! Vi ses snart igen och hälsa Linn så gott också!
  • Josefine W
    Josefine W skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är supernöjd med Nicole!

Hon har varit väldigt trevlig, ambitiös och engagerad.
    Det har varit en ständig dialog, och hon har varit väldigt snabb på att svara både på samtal, sms och mail. Hon har varit lyhörd för mina önskemål, samtidigt som hon har gett många bra råd för hur man ska tänka vid försäljning av en bostad med annons och budgivning och allt vad en försäljning innebär.

Toppen helt enkelt! Läs mer
    2018-03-12 Nicole Å svarar Josefine W
    Tack sååå mycket Josefine, vad glad jag blir att du är nöjd! Det är verkligen det som betyder något för mig. Hoppas vi hörs igen!
  • Joseph G
    Joseph G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie gjorde hela processen att köpa en lägenhet super enkelt. Läs mer
  • Jesper C
    Jesper C skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie ger ett proffsigt intryck och är mycket duktig på att hålla uppdragsgivaren informerad under hela försäljningsprocessen. Som kund upplevde jag mig väl omhändertagen. Läs mer
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Otroligt NÖJD med den mäklare som förmedlade fastighets affären: Natalie Stand!!!

I denna djungel av Sholm mäklare - har Natalie en perfekt blandning av att kunna - på allvar - vara personlig OCH samtidigt vara super proffsig & kunnig.

Alla köpare - köp av Natalie :-) Läs mer
  • Erik C
    Erik C skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är jättenöjd med Natalie Strand som mäklare. Glad, trevlig och engagerad. Stor kunskap om området och jag känner att jag verkligen litar på hennes råd. kommer troligast använda henne för försäljning av nästa bostad igen. Läs mer
  • Markus N
    Markus N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Det finns verkligen ingen anledning för oss att någonsin byta mäklare, Natalie har under våra tre försäljningar alltid överträffat våra förväntningar genom sitt engagemang, pålitlighet, kunskap men framförallt alltid ett galet bra slutpris. Hennes alltid trevliga sätt under hela processen gör det nästan behagligt att sälja trots all den stress man annars kan känna. Vi vill starkt rekommendera Natalie ⭐️ Anders & Markus Läs mer
  • Sophia B
    Sophia B skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är jättenöjd med Niklas som mäklare. Han skötte hela affären smidigt och svarade på alla mina frågor snabbt via mejl. Hela affären från start till slut gick snabbt och effektivt med Niklas som mäklare Läs mer
  • Susann A
    Susann A skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    mycket bra bemötande och smidig försäljning. Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie levde helt klart upp till mina förväntningar. Glad, trevlig och engagerad. Stor kunskap om området och jag känner att jag verkligen litar på hennes råd. Jag är mycket nöjd och skulle gärna anlita Natalie igen. Läs mer
  • Carlos R
    Carlos R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är väldigt duktig och engagerad, snabb återkoppling och tydlig. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Anna är en mycket engagerad personal hjälper och svarar på alla frågor . Är positiv och glad person, Det är mycket tydligt att hon tycker om sitt jobb och kunnig i sitt . Läser av vad kunden behöver och vill. Helt enkelt FANTASTISK Läs mer
  • Mojtaba H
    Mojtaba H skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Förtroende givande och väldigt professionell mäklare. Läs mer
  • Henrik  R
    Henrik R skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vädligt tillmötesgående och service minded, vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Anette K
    Anette K skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Niklas Hedin är en mycket hårt arbetande mäklare som imponerade med sitt positiva sätt och arbetsvilja.
    Han är också mycket hjälpsam och ställe upp med diverse göromål som kanske inte tillhör hans jobb.
    Vi skulle gärna använda honom igen som mäklare! Läs mer
  • Jimi H
    Jimi H skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, professionell, lättsam att prata med. Hon har koll, och det märks. :) Läs mer
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Positivt bemötande på visning, om än lite avvaktande. David var lyssnande och stöttande genom hela processen - mycket bra! Läs mer
    David D gillar detta
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie var 10 av 10 poäng från start till slut. Kunnig, positiv, driven och såg till att affären gick väldigt smidigt från fotografering till visning, signering och överlämning. Kan varmt rekommendera Natalie Strand. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Niklas Hedin en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kändes proffesionell och trygg i alla steg. Rekommenderar Niklas starkt. Läs mer

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm