Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kungsholmen och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 571 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• Mia J
    Mia J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, lätt att nå och höll mig uppdaterad hela tiden. Bidrog också med goda råd ang stayling, städning mm.
    Jag är mycket nöjd och rekommendrar gärna andra att anlita David vid lägenhetsförsäljningar.
  • Isabell S
    Isabell S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra och trevligt bemötande! Tydlig på information, förväntningar och återkoppling. Kan varmt rekommendera Nicole!
    2017-03-13 Nicole Å svarar Isabell S
    Hej Isabell! Varmt tack för din fina rekommendation, vi ses på fredag!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi är jättenöjda med hennes insats. Hon är mycket proffsig och var väldigt påläst inför våra möten. Vi kan varmt rekommendera Malin om ni ska sälja!
    2017-03-06 Malin S svarar Åsa E
    Hej Åsa!
    Stort tack för att ni tog er tid att skriva en omdöme, de uppskattas. Blir superglad av er fina ord och er rekommendation.
  • Martin
    Martin skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är mycket proffsig. Det framkommer I vikitiga detaljer som snabb återkoppling, tydlig kommunikation mm. Det märks att Malin arbetat under en längre tid och hennes erfarenhet skapar en trygghet för både köpare och säljare. Alltid med ett vänligt och trevligt bemötande!
    2017-03-02 Malin S svarar Martin
    Hej Martin !
    Va glad jag blir av dina fina ord! Känns riktigt kul att höra att ni är nöjda med mitt jobb under er försäljning.
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en rekommendation.
    Hoppas ni ser fram emot att flytta in i ert nya hus.
  • Anders L
    Anders L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är väldigt nöjda med hur Louise
    tog hand om vår lägenhets försäljning.
    Vi kan verkligen rekommendera Louise.
  • Karin E
    Karin E skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var duktig, trevlig och har direkt efter visningen varit snabb i återkoppling. Saknade viss information på visningen jag trodde de skulle veta, men det gick smidigt att få svar i efterhand. Kände mig väldigt sedd som köpare jämfört med andra budgivningar.
    2017-03-14 Nicole Å svarar Karin E
    Hej Karin, tack för din rekommendation! Det uppskattas verkligen. Hoppas du trivs riktigt bra i lägenheten nu!
  • Johan G
    Johan G skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon var väldigt engagerad och lyhörd. Lätt att ha kontakt med och trevlig. Jag kan rekommendera Nicole till andra som skall sälja sin lägenhet.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johan G
    Varmt tack för din rekommendation Johan! Det var ett nöje att samarbeta med dig när du sålde din lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • Jia Z
    Jia Z skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig mäklare! Kan starkt rekommendera!
    2017-03-03 Nicole Å svarar Jia Z
    Tack för dina fina ord Jia! Det värmer verkligen! Vi ses snart igen!
  • Johan H
    Johan H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    mycket nöjd, mycket nöjd, mycket nöjd
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johan H
    Tusen tack för din rekommendation Johan! Jag är så glad att jag har fått hjälpa dig med både köp av bostad och din egen försäljning. Vi ses snart igen!
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsigt och trevligt bemötande
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johanna F
    Tack så jättemycket för rekommendationen Johanna, jag blir så glad! Vi ses på tillträdet!
  • Filip F
    Filip F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var kunnig och engagerad och verkade värna om båda sidor i affären.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Filip F
    Vad glad jag blir av att läsa att ni känner er väl omhändertagna! Det är det som gör mitt jobb så kul! Vi ses snart igen. Ha en fin helg!
  • Per-olof S
    Per-olof S skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Aulivia gjorde ett mycket gott jobb och det var mycket trevligt att ha kontakt med henne.
  • Stina C
    Stina C skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är mycket professionell och har full koll på alla detaljer.
  • Lena H
    Lena H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole är lugn, trygg och behaglig att samarbeta med.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Lena H
    Stort tack för din rekommendation Lena! Det var ett nöje att samarbeta med dig!
  • Rebecka I
    Rebecka I skrev om Anna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Anna var lätt att ha och göra med och väldigt inspirerande under hela köpet.
  • Anna T
    Anna T skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt bemötande, professionell och enkel att ha att göra med.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag upplevde Natalie som en trevlig, tydlig och hjälpsam person.
  • Susanne V
    Susanne V skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande, mycket säljmedveten. Bra försäljningsargument
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt och proffessionellt bemötande, ingenting att klaga på.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Daniel D
    Tack igen för din fina rekommendation!
  • Anna-mari Ö
    Anna-mari Ö skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Verkade seriös. Informerade noga. Vänligt bemötande.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Anna-mari Ö
    Tack för att jag fick ditt förtroende att både hjälpa dig med köp och försäljning. Ser fram emot fortsatt fin kontakt!
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi var väldigt nöjda med Natalie. Hon var professionell, trevlig, mycket lättillgänglig och väldigt mån om att vi skulle bli nöjda. Slutpriset blev tyvärr inte lika högt som hennes värdering, men ändå mer än vad vi väntat oss från början. Toppenbra!
  • Erica E
    Erica E skrev om Anna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jättebra genom hela processen!
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Otroligt kompetent, trevlig och tillmötesgående. Varma rekommendationer.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Natalie de senaste två åren och det har alltid fungerat hur smidigt som helst både vid köp och sälj. Flexibel och engagerad, känns väldigt pålitlig. Rekommenderar varmt!
    2017-01-30 Natalie S svarar Hanna R
    Tack Hanna & Linus, det har varit så otroligt härligt att få hjälpa er ännu en gång med ert boende. Kul också att ni väljer att bo kvar här på Kungsholmen. Vi ses med största sannolikhet här framöver. Stor kram!
  • Peter J
    Peter J skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick ett vänligt bemötande utav Nicole, de löften hon gav infriades, hon höll bra kontakt med min son som kommer bo i lägenheten. Jag har bara positivt att säga, hon tog sig tid för att visa oss lägenheten på en söndag.
    2017-01-23 Nicole Å svarar Peter J
    Tack för er fina rekommendation Peter! Hoppas verkligen att Felix ska trivas bra i lägenheten. Ses på tillträdet!
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin var mycket professionell i hela sitt bemötande av oss som spekulanter. Hon hade svar på alla våra frågor och var mycket trevlig! Vi ger henne högsta betyg!
    Stefan & Rebecca
    2017-02-21 Malin C svarar Rebecca W
    Tack Rebecca och Stefan. Nu flyttar ni nära mitt kontor. Blir ni kaffesugna är ni välkomna in på en kopp :-).
  • Sigrid B
    Sigrid B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är en grymt duktig, driven och trygg mäklare! Vi är riktigt nöjda med hennes arbete.
    2017-01-20 Malin S svarar Sigrid B
    Hej Sigird!
    Tusen tack för din fina feedback! Hoppas allt går bra med renoveringen av nya lägenheten.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket gott bemötande. Lyhörd och hjälpsam i mitt ärende. Professionell och duktig.
    2017-01-19 Malin S svarar Thomas S
    Hej Thomas!
    Stort tack för de fina omdömet, uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva!
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    vi är väldigt nöjda med Malin som mäklare. Vi upplever att vi fått den information och stöd vi velat ha och känt att hon tagit god hand om oss.
    2017-02-21 Malin C svarar Gunnel E
    Tack Gunnel. Nu flyttar ni nära där jag bor. Kanske vi ses i mataffären :-). Ses snart.
  • Johan F
    Johan F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bemötandet var professionellt och tydligt igenom hela processen. Nicole var ständigt tillgänglig för rådgivning och statistik i jakten på den nya bostaden på ett sätt som överträffade våra förväntningar och när det sedan var dags för försäljningen av den gamla bostaden hanterades detta effektivt och oklanderligt.
    2017-01-20 Nicole Å svarar Johan F
    Blir så himla glad att höra att jag överträffade era förväntningar. Det är sånt som gör mitt jobb till det bästa! Hoppas ni ska trivas i den nya lägenheten. Vi ses snart igen!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag fick intrycket av en otroligt seriös mäklare i Natalie. Hon skötte budgivningen på ett snyggt sätt och gjorde tidigt klart förutsättningarn för hur budgivningen och försäljningen skulle gå till.
    2017-01-19 Natalie S svarar Hanna H
    Tack Hanna, vad glad jag blir! Hoppas att du ska trivas i din pärla till lägenhet - för det är precis vad den är :) Vi syns på Kungsholmens gator!
  • Kristoffer K
    Kristoffer K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Påläst , hungrig , service , glimten i ögat
    2017-01-18 Natalie S svarar Kristoffer K
    Tack så jättemycket Kristoffer! Vad glad jag blir för din fina rekommendation :)
  • Claes L
    Claes L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell mäklare med ett bra driv och stor förmåga att stänga affärer. Rekommenderas starkt!
    2017-01-17 Nicole Å svarar Claes L
    Tack för er fina rekommendation Claes och Sandra! Det var verkligen en spännande utmaning att få hjälpa er att sälja lägenheten. Hoppas att jag lyckas hitta er drömbostad snart. Vi hörs!
  • Malcolm G
    Malcolm G skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hal och nonchalant. Kommer inte rekommendera henne.
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket professionellt och strömlinjeformat bemötande!

Nicole skötte affären med bravur.
    2017-01-17 Nicole Å svarar Alexander L
    Tack för fina ord Alexander! Det var härligt att få hjälpa dig att hitta en ny bostad samt en ära att få sälja din lägenhet därefter! Hoppas såklart jag får hjälpa dig med dina bostadsaffärer framöver med. Allt gott så hörs vi!
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell, duktig och påläst. Problemlösare.
    2017-01-17 Nicole Å svarar Sandra J
    Blir otroligt glad av er rekommendation och att ni upplever mig som en problemlösare, varmt tack!
  • Per L
    Per L skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionellt på alla sätt och vis. mycket bra bemötande och engagemang. Toppkvalitet.
    2017-02-21 Malin C svarar Per L
    Tack Per. Ett nöje att få förmedla er fantastiska våning. Vi ses snart.
  • Björn S
    Björn S skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mkt nöjd. David agerade kompetent, var tillgänglig nästan jämt (och återkom när han inte hade varit det) och tog sig också tid att diskutera situationen som helhet, som inte nödvändigtvis ingår i uppdraget - tips om renovering av nya bostaden. Jag upplevde att han hade bra fingertoppskänsla utan att ge orealistiska förväntningar. Inte överdrivet pushig och säljig som jag upplever att andra kan vara. Det kändes tryggt och seriöst. Tack!
  • Josephine
    Josephine skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi anlitade Louise efter att vi beslutat oss för att byta mäklare efter en massa strul. Det visade sig vara världens bästa byte, Louise gjorde försäljningen så lätt och smidig! Vi har känt oss så väl omhändertagna, Louise är engagerad, superproffsig och ärlig. Jag vill varmt rekommendera Louise och Fastighetsbyrån!
  • Jonathan E
    Jonathan E skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Arrogant mäklare. Svarar inte i telefon på helger. Skriver något i stil med att han inte arbetar på helger. Väldigt strulig budgivning. Vi gav upp till slut.

Skrev detta inlägg för två veckor sedan men den blev borttagen. Behöver jag säga mer?
    2016-12-08 David D svarar Jonathan E
    Hej! Det är väldigt tråkigt att höra om din upplevelse. Dock har jag svårt att känna igen mig i det du beskriver. Du får gärna kontakta mig direkt och förklara mer om sammanhanget så kanske vi kan förstå varandra bättre.
    David Daging
  • Linus J
    Linus J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fantastiskt bra mäkleri från start till mål. Skön dialog med mig som säljare, svarade alltid i telefon och höll mig uppdaterad. Förutom att David levererade ett grymt slutpris var mina köpare riktigt nöjda!
  • Catrine E
    Catrine E skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har stöttat både när det gäller min försäljning och i min köpprocess. Jag uppskattar särskilt att det alltid har varit lätt att få kontakt när jag har behövt stämma av på vägen. En toppenmäklare!
    2017-02-21 Malin C svarar Catrine E
    Roligt att få så fina ord. Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad.
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David har ett gott bemötande och är affärsmässig i sin relation. Trevlig och positiv person.
  • Behrad S
    Behrad S skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kompetent, professsionell och pålitlig. Rekommenderas varmt.
  • David
    David skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi träffade Malin på en visning när vi letade nytt och fick direkt känslan av att hon var professionell på många sätt. Vi kontaktade därför Malin efter visningen och bokade in ett möte som hon var väl förberedd inför och hon gav omedelbart ett intryck av att hon var seriös och mån om att få förtroende att förmedla vår bostad efter bästa möjliga förmåga och förutsättningar. Det har varit väldigt tryggt och bra att ha henne som mäklare då hon varit både engagerad, förtroendeingivande, öppen, transparent, kontaktbar och har hela vägen fram till kontraktskrivning försökt säkerställa att försäljningen skall gå så bra och smidigt som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Malin till andra säljare i framtiden.
    2017-01-19 Malin S svarar David
    Hej David!
    Tusen tack för den fina feedbacken! Dina fina ord gör mig verkligen jätteglad!
    Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet!
  • Carl E
    Carl E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande, tydliga svar på frågor och väl skött affär från vårt håll.
    2016-12-07 Natalie S svarar Carl E
    Tusen tack för det fina omdömet Carl! / Natalie
  • Erik O
    Erik O skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole har varit mycket hjälpsam och serviceinriktad. Affären har gått smidsamt med Nicole som mäklare och jag rekommenderar henne gärna.
    2016-11-14 Nicole Å svarar Erik O
    Stort tack för dina fina ord Erik, jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya bostad!
  • Brf Kättingen 5
    Brf Kättingen 5 skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Duktig och engagerad mäklare. Vi är mer än nöjda!
    2016-11-14 Nicole Å svarar Brf Kättingen 5
    Det var verkligen en ära att få hjälpa er förening att sälja lägenheten och det glädjer mig verkligen att ni är så nöjda!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin skötte vår försäljning exemplariskt, vi är supernöjda!
    2016-11-17 Malin C svarar Caroline A
    Tack Caroline. Ett rent nöje att få förmedla din fina lägenhet. Tack för förtroendet.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Återkopplar alltid snabbt, engagerad.
    2016-12-07 Natalie S svarar Sandra N
    Tack Sandra för ditt fina omdöme, hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet :)

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm