Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Kungsholmen
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kungsholmen och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 535 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• Josephine
    Josephine skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi anlitade Louise efter att vi beslutat oss för att byta mäklare efter en massa strul. Det visade sig vara världens bästa byte, Louise gjorde försäljningen så lätt och smidig! Vi har känt oss så väl omhändertagna, Louise är engagerad, superproffsig och ärlig. Jag vill varmt rekommendera Louise och Fastighetsbyrån!
  • Jonathan E
    Jonathan E skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Arrogant mäklare. Svarar inte i telefon på helger. Skriver något i stil med att han inte arbetar på helger. Väldigt strulig budgivning. Vi gav upp till slut.

Skrev detta inlägg för två veckor sedan men den blev borttagen. Behöver jag säga mer?
    2016-12-08 David D svarar Jonathan E
    Hej! Det är väldigt tråkigt att höra om din upplevelse. Dock har jag svårt att känna igen mig i det du beskriver. Du får gärna kontakta mig direkt och förklara mer om sammanhanget så kanske vi kan förstå varandra bättre.
    David Daging
  • Linus J
    Linus J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fantastiskt bra mäkleri från start till mål. Skön dialog med mig som säljare, svarade alltid i telefon och höll mig uppdaterad. Förutom att David levererade ett grymt slutpris var mina köpare riktigt nöjda!
  • Catrine E
    Catrine E skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har stöttat både när det gäller min försäljning och i min köpprocess. Jag uppskattar särskilt att det alltid har varit lätt att få kontakt när jag har behövt stämma av på vägen. En toppenmäklare!
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David har ett gott bemötande och är affärsmässig i sin relation. Trevlig och positiv person.
  • Behrad S
    Behrad S skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kompetent, professsionell och pålitlig. Rekommenderas varmt.
  • David
    David skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi träffade Malin på en visning när vi letade nytt och fick direkt känslan av att hon var professionell på många sätt. Vi kontaktade därför Malin efter visningen och bokade in ett möte som hon var väl förberedd inför och hon gav omedelbart ett intryck av att hon var seriös och mån om att få förtroende att förmedla vår bostad efter bästa möjliga förmåga och förutsättningar. Det har varit väldigt tryggt och bra att ha henne som mäklare då hon varit både engagerad, förtroendeingivande, öppen, transparent, kontaktbar och har hela vägen fram till kontraktskrivning försökt säkerställa att försäljningen skall gå så bra och smidigt som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Malin till andra säljare i framtiden.
  • Carl E
    Carl E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande, tydliga svar på frågor och väl skött affär från vårt håll.
    2016-12-07 Natalie S svarar Carl E
    Tusen tack för det fina omdömet Carl! / Natalie
  • Erik O
    Erik O skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole har varit mycket hjälpsam och serviceinriktad. Affären har gått smidsamt med Nicole som mäklare och jag rekommenderar henne gärna.
    2016-11-14 Nicole Å svarar Erik O
    Stort tack för dina fina ord Erik, jag hoppas verkligen att du ska trivas i din nya bostad!
  • Brf Kättingen 5
    Brf Kättingen 5 skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Duktig och engagerad mäklare. Vi är mer än nöjda!
    2016-11-14 Nicole Å svarar Brf Kättingen 5
    Det var verkligen en ära att få hjälpa er förening att sälja lägenheten och det glädjer mig verkligen att ni är så nöjda!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin skötte vår försäljning exemplariskt, vi är supernöjda!
    2016-11-17 Malin C svarar Caroline A
    Tack Caroline. Ett rent nöje att få förmedla din fina lägenhet. Tack för förtroendet.
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Återkopplar alltid snabbt, engagerad.
    2016-12-07 Natalie S svarar Sandra N
    Tack Sandra för ditt fina omdöme, hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet :)
  • Johan E
    Johan E skrev om Christel Brännström en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Min erfarenhet av Christel har varit genomgående positivt. Hon tog sig alltid tid att förklara och ge råd. Hon kändes aldrig påstridig. När det började gå fort på slutet såg hon till att allt flöt på i den ordning som behövdes. Hon levde upp till min förväntan till 100%
  • Arielle S
    Arielle S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    natalie gjorde en spännande jobb
    2016-12-07 Natalie S svarar Arielle S
    Tack så mycket Arielle för att du tog dig tid att skriva en rekommendation, tack också för hjälpen med styrelsen / Natalie
  • Ulrik L
    Ulrik L skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag tycker att Malin skötte försäljningen av min lägenhet på ett utmärkt sätt.
    2016-11-17 Malin C svarar Ulrik L
    Tack Ulrik. Det var en ära att få visa din fantastiska lägenhet! Vi ses nästa år.
  • Ida S
    Ida S skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Tycker att kontakten var bra men saknade ibland någon att bolla försäljningen med. Samt uttryckte vi vissa önskemål som inte tillgodosågs.
    2016-11-17 Malin C svarar Ida S
    Hej Ida. Det är tråkigt att läsa att jag inte har lyckats infria dina förväntningar på mig. Min telefon är alltid öppen för frågor eller funderingar. Jag har inte uppfattat att du ville tala med mig ytterligare än samtalen vi hade. Jag är i alla fall glad att jag fick ge dig föreningsrekord och en smidig affär. Jag önskar dig all lycka med det nya spännande familjelivet du har framför dig.
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är otroligt nöjda med Malin och kan varmt rekommendera henne. Vi önskade en förhandsvisning, vilket hon ordnade till oss samma dag. Allt kring köpet gick lätt och smidigt. Hon har varit tillgänglig, engagerad och behjälplig precis så som man önskar av en mäklare.
    2016-11-17 Malin C svarar Josefine N
    Jag värnar om både köpare och säljare. Tusen tack för trevlig feedback. Vi ses snart.
  • Viwan I
    Viwan I skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Aulivia Schmidt är påfallande lätt att få personkemisk kontakt med. Hon är öppen och lättillgänglig. Prestigelös och klok. Kunnig och framåt. Får saker gjorda.
  • Annie S
    Annie S skrev om Anna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Engagerad, tillgänglig och trevlig!
  • Robin J
    Robin J skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin gav oss högsta tänkbara service. Vi önskade förhandsvisning vilket Malin ordnade för oss.
    2016-11-17 Malin C svarar Robin J
    Tack Robin :-). Viktigt att vara flexibel och tillgänglig i mitt yrke. Roligt att få läsa din rekommendation.
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var trevlig och ödmjuk. Detta var första gången jag köpte lägenhet och hon gjorde det tydlig och såg till att jag var med på noterna.
    Tycker det gick topp!
    2016-11-11 Nicole Å svarar Johanna P
    Hej Johanna, vad glad jag blir av att höra att det kändes så bra för dig vid köpet av lägenheten! Vi ses snart igen. Ha en fin helg!
  • Carl S
    Carl S skrev om Anna Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Otroligt proffsig, kunnig och engagerad vid försäljningen av min lägenhet.
    Rekommenderas verkligen!
  • Kristin M
    Kristin M skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Har köpt min lägenhet via Malin och är mycket nöjd!! Hon är professionell, mycket kunnig och jag har känt mig trygg genom hela affären. Skulle verkligen rekommendera andra att använda Malin som mäklare!
    2016-11-10 Malin S svarar Kristin M
    Hej Kristin!
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva. Och tusen tack för de fina orden och din rekommendation.
    Du kommer verkligen trivas bra i din nya lägenhet!
  • Markus C
    Markus C skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra. .
    2016-12-07 Natalie S svarar Markus C
    Tack Markus för att du tog dig tid att gå in och lämna en rekommendation!
  • Nina S
    Nina S skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är engagerad, förtroendeingivande och serviceinriktad. Jag är mycket nöjd.
    2016-12-07 Natalie S svarar Nina S
    Tack så mycket Nina för dina fina ord!
  • Victoria D
    Victoria D skrev om Nikki Eklund en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fantastiskt engagerad, driven och kunnig! Pejlade precis hur jag fungerar och vilken information jag behövde, låg hela tiden steget före och var ett klockrent stöd genom hela försäljningen. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra, tillgänglig och proffsig.
    2016-11-17 Malin C svarar Magdalena H
    Tusen tack Magdalena. Vilka fina ord. Du gör mig så glad :-). Jag håller tummarna för er i helgen. Må så gott.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Superduktig och kompetent mäklare! Rekommenderas
  • Samuel Ö
    Samuel Ö skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David daging är en fantastisk duktig mäklare. Han jobbar hårt under dygnets alla timmar, svarar snabbt på frågor via mejl och är pålitlig. Jag kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja/köpa bostad.
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt professionell och noggrann. En riktigt bra mäklare!
    2016-12-07 Natalie S svarar Johanna G
    Tack Johanna, så kul att få hjälpa till med både köp och sälj. Vi ses imorgon för frånträdet!
  • Peter D
    Peter D skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David är lätt att ha att göra med, han kommunicerar rakt och enkelt och gör processer som budgivning, avtalsskrivning och tillträde förståeliga för en lekman. Han är professionell och kunnig, precis det en mäklare behöver vara.

/Peter
  • David K
    David K skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David är en toppmäklare som jag rekommenderar varmt. Han är skarp och businessminded med en varm och förtroendeingivande utstrålning och genomförande!
    Från start till mål så tog David väl hand om mig som säljare och informerade mig tydligt genom hela säljprocessen och koordinerade stylingbyrå, fotograf etc på ett för mig smidigt, flexibelt och tillmötesgående sätt.

Viktigast av allt för mig som säljare är dock att jag är nöjd i min affär och där har David arbetat exceptionellt bra där han bland annat satte prisrekord i min förening. Jag tog inför mitt beslut att sälja min lägenhet ut ett antal mäklare från ett par olika av de välkända byråerna och mitt val föll tveklöst på David som levererade från dag 1.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    En mäklare som hela tiden slirat på sanningen, bokat om tider i sista minuten till stor skada och generellt sett agerat arrogant.
    2016-10-31 David D svarar Jörgen S
    Hej Jörgen! Det är naturligtvis tråkigt att höra om din upplevelse. Jag tycker att det är väldigt viktigt med service, tydlighet och nöjda säljare och köpare. Jag kan bara beklaga att jag inte lyckats i ditt fall. Mvh David
  • Nils D
    Nils D skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är en toppenmäklare!
    Hon är engagerad, professionell och lätt att samarbeta med.
    Vi skulle inte tveka att anlita Malin för framtida lägenhetsförsäljningar.
    2016-10-31 Malin C svarar Nils D
    Tack Nils :-). Roligt att du och Sofia är så nöjda. Spännande tid ni har framför er med ny familjemedlem och ny bostad. Vi ses snart igen.
  • Therese B
    Therese B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är en väldigt proffsig och engagerad mäklare! Vi fick hela tiden återkoppling vilket gjorde att vi kände oss nöjda och trygga under hela processen. Kan verkligen rekommendera Malin!
    2016-10-18 Malin S svarar Therese B
    Stort tack Therese! Uppskattar verkligen den fina feedbacken, och blir jätteglad av att höra att ni är så nöjda med mig som mäklare.
    Vi ses på tillträdet!
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bästa mäklaren i stan! Är supernöjd med försäljningen och hennes service under hela perioden från fotograferingen till avslut.
    2016-10-17 Malin S svarar Josefin H
    Tusen tack för dina fina ord, blir verkligen jätteglad av att läsa den fina feedbacken!
    Vi ses på tillträdet!
  • Per-johan Ö
    Per-johan Ö skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra, fick den information o hjälp jag behövde
    2016-12-07 Natalie S svarar Per-johan Ö
    Vad kul att höra att du känner dig nöjd! Hoppas att ni får en fin jul!
  • Josefina L
    Josefina L skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jättenöjd! Aulivia skötte allting felfritt från början till slut, var tillgänglig, effektiv och trevlig att ha att göra med. Bara positivt!
    2016-11-08 Aulivia S svarar Josefina L
    ack Josefina för de fina orden! Det var ett rent nöje att hjälpa till med försäljningen av din pärla! Vi ses snart :).
    Aulivia S gillar detta
  • Luca B
    Luca B skrev om Christel Brännström en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Lätttillgänglig, proffslig, duktig,
  • Reza R
    Reza R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie värderade min lägenhet för 2,5 år sedan på uppdrag av banken. Sen dess har hon halvårsvis hört av sig för att uppdatera om marknadsläget, förväntat pris på lägenheten och efterhöra om jag haft några tankar om ev. försäljning. Alltid på ett ledigt, sakligt och trevligt sätt.

När det väl var dags för försäljning föll det sig naturligt att anlita henne. Under hela säljprocessen var hon tillgänglig på mail/sms/telefon, nästintill dygnet runt och hade en imponerande kort svarstid, även vid ickeakuta frågor.
    Vid försäljningen lyckades hon dessutom lugna oss som var nära nervöst sammanbrott, och i slutändan lyckades hon uppnå det pris hon lovat och som vi hoppats på.
    Rekommenderas varmt!
    2016-12-07 Natalie S svarar Reza R
    Tusen, tusen tack Reza! Dina ord får mitt mäklarhjärta att klappa lite extra. Blir så glad av att höra att ni kände er lugna, för visst är det stressande att sälja sin lägenhet. Nu hoppas jag att ni ska stortrivas i er nya bostad, men ni är alltid välkomna tillbaka till Kungsholmen :)
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Nikki Eklund en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nikki gjorde ett mycket bra jobb under hela försäljningsprocessen, kan varmt rekommendera henne!
  • Anders J
    Anders J skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Lättsam, trevlig och sympatiskt. Mycket engagerad i processen. Malin ställde upp på förhandsvisning, svarade på frågor snabbt och var allmänt hjälpsam. Rekommenderar helt klart henne som mäklare!
    2016-10-18 Malin C svarar Anders J
    Tusen tack Anders. Det du skriver är så jag hoppas att alla mina kunder känner. Mycket värdefullt att få så fin feedback .
  • Peter E
    Peter E skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David var mkt lätt att nå och mkt trevlig från första samtalet. Dessutom korrekt och professionell på ett förtroendefullt sätt.

Därför ger jag David mitt högsta betyg.
  • Anna F
    Anna F skrev om Nikki Eklund en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt duktig mäklare. Inte för påstridig, utan medlade väldigt bra mellan mig, övriga intressenter och säljare.
  • Julia G
    Julia G skrev om Christel Brännström en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Christel är oerhört professionell, ärlig och lätta att ha att göra med. Hon har jobbat stenhårt för att få vår bostad såld till rätt pris.
  • Johan H
    Johan H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon visade ett stort engangemang och tog reda på fakta för att kunna ge spekulanter relevant och korrekt information. Hon drev budgivningen och säljprocessen på ett mycket tillfredsställande sätt.
    2016-11-14 Nicole Å svarar Johan H
    Tack för de fina orden Johan! Hoppas du och Lisa trivs i nya lägenheten!
  • Susanna P
    Susanna P skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie var ett självklart val för mig när jag skulle sälja min lägenhet på Kungsholmen efter att ha stött på henne på visning tidigare. Hon är den perfekta blandningen mellan personlig och professionell och hon gjorde försäljning både enkel och väldigt lyckad. Kommer ringa henne igen när det är dags att köpa/sälja lägenhet nästa gång!
    2016-12-07 Natalie S svarar Susanna P
    Tack så jättemycket Susanna för ditt fina omdöme! Hoppas det sista med renoveringen blir klart snart så ni kan flytta in och fira jul. Vi syns på Kungsholmen framöver!
  • Björn N
    Björn N skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket proffsigt bemötande! Tog sig tid för att förklara processen och beskriva vilka köpare som hade varit och kollat på lägenheten. Ringde alltid upp på missat samtal. Mycket snabb och bra kommunikation. Var tydlig med sina avsikter och hjälpte till och förklarade om det var något man undrade över.
  • Bo L
    Bo L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon ger ett kompetent intryck. Hon är effektiv och drivande.
    2016-10-11 Natalie S svarar Bo L
    Stort tack Bo för att du tog dig tid att svara, och tack för det fina omdömet!
  • Emma L
    Emma L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är jättenöjda med Natalie och skulle varmt rekommendera henne till vänner och bekanta!
    2016-10-11 Natalie S svarar Emma L
    Tusen tack Emma för era fina ord, vad glad jag blir - vi ses snart när det närmar sig frånträdet!

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm