Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kungsholmen och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 581 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• Erik E
    Erik E skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Suveränt bemötande med gehör och saklighet. Proffsig och kunnig om området, vilket var ett extra plus.
  • Mårten S
    Mårten S skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, lyhörd, professionell och effektiv.
  • Nikita J
    Nikita J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kan verkligen rekomendera David som mäklare! Han har skött försäljningen av min lägenhet på ett proffsigt sätt! Han höll vad han lovade och vi behövde inte ens lägga ut lägenheten innan han hade sålt den!!
  • Ulrik Q
    Ulrik Q skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    En mkt väl fungerande mäklartjänst. Vi har mkt goda erfarenheter både som köpare och säljare. Bra jobbat Nathalie och David!
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har varit väldigt lyhörd, noggrann och kunnig. Rekommenderar Malin vid försäljning av lägenhet.
    2017-06-12 Malin S svarar Johanna N
    Hej Johanna!
    Tusen tack för förtroendet att förmedla din lägenhet. Och stort tack för de fina orden, de uppskattas verkligen!
    Hoppas du kommer trivas bra i din nya stad!
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi hade tidigare sålt genom Fastihetsbyrån och då varit nöjd med mäklartjänsten. På rekommendation från tidigare mäklare valde vi Malin till försäljningen av vår lägenhet. Malin uppvisade ett trevligt bemötande, gav professionella svar och vägledde oss genom god information och kommunikation från start till avklarad försäljning. Marknadsföringen var oerhört proffsig vilket generade välbesökta visningar och många intresserade spekulanter. Vi är mycket nöjda med Malin och kan varmt ge henne våra rekommendationer.
    2017-06-12 Malin S svarar Stefan E
    Hej Stefan!
    Stort tack för de fina orden, uppskattar verkligen att ni tog er tid.
    Tusen tack för förtroendet att förmedla er lägenhet, kul att ni är nöjda!

Vi ses snart och hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Ludvig H
    Ludvig H skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt professionell och serviceinriktad! Skulle alla dagar i veckan anlita Malin igen. Hon är väldigt duktigt på att återkoppla och uppdatera genom hela proseccen alltid nåbar. Helt klart en erfaren mäklare som har alla egenskaper för att göra en lyckad bostadsförsäljning
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, kunnig och effektiv mäklare . Är nöjd med både köp och sälj!
    2017-06-13 Nicole Å svarar Birgitta B
    Tack för dina fina ord Birgitta! Snart ses vi igen! Kram Nicole
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag ar mycket nojd med Natalie. Hon var tillganglig, hjalpsam och kunnig. Jag skulle absolut rekommendera henne till andra saljare!
  • Pernilla D
    Pernilla D skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Toppen! Kände mig trygg hela vägen och det blev en rolig upplevelse!
  • Siri J
    Siri J skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole har varit extremt proffesionell och trevlig genom hela köpprocessen. Högt över förväntan, jag hade aldrig kunnat föreställa mig den servicen från en mäklare. Kommer definitivt kontakta henne när det är dags för mig att sälja min bostad.
    2017-06-01 Nicole Å svarar Siri J
    Blir så himla berörd av din rekommendation, nu gjorde du min kväll! Ser verkligen fram emot ett långsiktigt samarbete med dig! Kram Nicole
    Siri J, Nicole Å gillar detta
  • nicole r
    nicole r skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Supernöjd med all hjälp jag fått från Nicole, blev otroligt nöjd med slutresultatet. Stort tack!
    2017-05-31 Nicole Å svarar nicole r
    Ååå vad glad jag blir att du är så nöjd! Det var verkligen ett nöje att samarbeta med dig. Vi hörs och ses! Kram
  • Marcus R
    Marcus R skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin gav ett lugnt men engagerat intryck från första kontakt till tillträdesdagen. Hon gav ett mycket seriöst intryck och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Siham A
    Siham A skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt bra och proffsig hjälp, rekommenderar Malin starkt!
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi köpte vår lägenhet genom Malin och kan varmt rekommendera henne. Framförallt har hon känts väldigt pålitlig och vi har känt oss trygga genom hela processen. Hon ordnade med förhandsvisning efter önskemål och vi ville även se lägenheten ytterligare en gång varpå hon erbjöd oss en extra visning redan samma dag.

Vi är mycket nöjda!
  • Anders I
    Anders I skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag fick möjligheten att genomföra en behaglig och professionell bostadsaffär. Vi hade länge letat utan att riktigt hitta vad vi sökte. Genom att vi anmält oss till en bevakningslista tog Malin personlig kontakt som ledde till att vi hittat en bostad som räcker för en lång framtid.
  • Helene F
    Helene F skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Tillmötesgående
    Pålitlig
    Korrekt
  • Göran H
    Göran H skrev om Christel Brännström en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fantastiskt bra! Proffsig, kunnig, hjälpsam och mycket trevlig.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionellt och bra bemötande. NS var alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad om processen.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig & kunnig! Rekommenderas varmt!
  • Jens F
    Jens F skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket kunnig och mycket tillmötesgående. Gjorde ett fantastiskt jobb!
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt Ok, inte helt kontroll över alla papper
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Christel Brännström en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Christel är otroligt professionell och sätter alltid kunden i första hand!
  • P
    P skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra mäklare, dock hade önskat se större engagemang.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Christel Brännström en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt och professionellt bemötande, regelbunden kontakt under hela processen.
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin, som nyss sålt min lägenhet är mycket professionell och dessutom väldigt trevlig att ha att göra med. Hon svarar tålmodigt på alla frågor och ger sin syn på vad som är viktigt för att göra en så bra affär som möjligt. Allt utan att man känner sig överkörd, men ändå på ett sådant sätt att man förstår att hon vet vad hon pratar om. Hon är ju helt enkelt den som vet bäst, eftersom hon också är expert på att sälja bostäder! Vid genomgång av kontraktskrivning gick hon lugnt och metodiskt framåt så både köpare och säljare hinner med sina frågor. Ingenting verkar omöjligt för henne, inte ens en kraxig hals stoppade henne från att ringa runt till spekulanter. Jag kan varmt rekommendera Malin vid en lägenhetsförsäljning på Kungsholmen!!
    /Ewa
  • Mia J
    Mia J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, lätt att nå och höll mig uppdaterad hela tiden. Bidrog också med goda råd ang stayling, städning mm.
    Jag är mycket nöjd och rekommendrar gärna andra att anlita David vid lägenhetsförsäljningar.
  • Isabell S
    Isabell S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra och trevligt bemötande! Tydlig på information, förväntningar och återkoppling. Kan varmt rekommendera Nicole!
    2017-03-13 Nicole Å svarar Isabell S
    Hej Isabell! Varmt tack för din fina rekommendation, vi ses på fredag!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi är jättenöjda med hennes insats. Hon är mycket proffsig och var väldigt påläst inför våra möten. Vi kan varmt rekommendera Malin om ni ska sälja!
    2017-03-06 Malin S svarar Åsa E
    Hej Åsa!
    Stort tack för att ni tog er tid att skriva en omdöme, de uppskattas. Blir superglad av er fina ord och er rekommendation.
    Vi ses på frånträdet!
  • Martin
    Martin skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är mycket proffsig. Det framkommer I vikitiga detaljer som snabb återkoppling, tydlig kommunikation mm. Det märks att Malin arbetat under en längre tid och hennes erfarenhet skapar en trygghet för både köpare och säljare. Alltid med ett vänligt och trevligt bemötande!
    2017-03-02 Malin S svarar Martin
    Hej Martin !
    Va glad jag blir av dina fina ord! Känns riktigt kul att höra att ni är nöjda med mitt jobb under er försäljning.
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en rekommendation.
    Hoppas ni ser fram emot att flytta in i ert nya hus.
    Vi ses på frånträdet!
  • Anders L
    Anders L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är väldigt nöjda med hur Louise
    tog hand om vår lägenhets försäljning.
    Vi kan verkligen rekommendera Louise.
  • Karin E
    Karin E skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var duktig, trevlig och har direkt efter visningen varit snabb i återkoppling. Saknade viss information på visningen jag trodde de skulle veta, men det gick smidigt att få svar i efterhand. Kände mig väldigt sedd som köpare jämfört med andra budgivningar.
    2017-03-14 Nicole Å svarar Karin E
    Hej Karin, tack för din rekommendation! Det uppskattas verkligen. Hoppas du trivs riktigt bra i lägenheten nu!
  • Johan G
    Johan G skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon var väldigt engagerad och lyhörd. Lätt att ha kontakt med och trevlig. Jag kan rekommendera Nicole till andra som skall sälja sin lägenhet.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johan G
    Varmt tack för din rekommendation Johan! Det var ett nöje att samarbeta med dig när du sålde din lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • Jia Z
    Jia Z skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig mäklare! Kan starkt rekommendera!
    2017-03-03 Nicole Å svarar Jia Z
    Tack för dina fina ord Jia! Det värmer verkligen! Vi ses snart igen!
  • Johan H
    Johan H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    mycket nöjd, mycket nöjd, mycket nöjd
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johan H
    Tusen tack för din rekommendation Johan! Jag är så glad att jag har fått hjälpa dig med både köp av bostad och din egen försäljning. Vi ses snart igen!
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsigt och trevligt bemötande
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johanna F
    Tack så jättemycket för rekommendationen Johanna, jag blir så glad! Vi ses på tillträdet!
  • Filip F
    Filip F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var kunnig och engagerad och verkade värna om båda sidor i affären.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Filip F
    Vad glad jag blir av att läsa att ni känner er väl omhändertagna! Det är det som gör mitt jobb så kul! Vi ses snart igen. Ha en fin helg!
  • Per-olof S
    Per-olof S skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Aulivia gjorde ett mycket gott jobb och det var mycket trevligt att ha kontakt med henne.
  • Stina C
    Stina C skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är mycket professionell och har full koll på alla detaljer.
  • Lena H
    Lena H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole är lugn, trygg och behaglig att samarbeta med.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Lena H
    Stort tack för din rekommendation Lena! Det var ett nöje att samarbeta med dig!
  • Anna T
    Anna T skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt bemötande, professionell och enkel att ha att göra med.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag upplevde Natalie som en trevlig, tydlig och hjälpsam person.
  • Susanne V
    Susanne V skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande, mycket säljmedveten. Bra försäljningsargument
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt och proffessionellt bemötande, ingenting att klaga på.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Daniel D
    Tack igen för din fina rekommendation!
  • Anna-mari Ö
    Anna-mari Ö skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Verkade seriös. Informerade noga. Vänligt bemötande.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Anna-mari Ö
    Tack för att jag fick ditt förtroende att både hjälpa dig med köp och försäljning. Ser fram emot fortsatt fin kontakt!
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi var väldigt nöjda med Natalie. Hon var professionell, trevlig, mycket lättillgänglig och väldigt mån om att vi skulle bli nöjda. Slutpriset blev tyvärr inte lika högt som hennes värdering, men ändå mer än vad vi väntat oss från början. Toppenbra!
  • Erica E
    Erica E skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jättebra genom hela processen!
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Otroligt kompetent, trevlig och tillmötesgående. Varma rekommendationer.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Natalie de senaste två åren och det har alltid fungerat hur smidigt som helst både vid köp och sälj. Flexibel och engagerad, känns väldigt pålitlig. Rekommenderar varmt!
    2017-01-30 Natalie S svarar Hanna R
    Tack Hanna & Linus, det har varit så otroligt härligt att få hjälpa er ännu en gång med ert boende. Kul också att ni väljer att bo kvar här på Kungsholmen. Vi ses med största sannolikhet här framöver. Stor kram!
  • Peter J
    Peter J skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick ett vänligt bemötande utav Nicole, de löften hon gav infriades, hon höll bra kontakt med min son som kommer bo i lägenheten. Jag har bara positivt att säga, hon tog sig tid för att visa oss lägenheten på en söndag.
    2017-01-23 Nicole Å svarar Peter J
    Tack för er fina rekommendation Peter! Hoppas verkligen att Felix ska trivas bra i lägenheten. Ses på tillträdet!

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm