Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Kungsholmen och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 565 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• Göran H
    Göran H skrev om Christel Brännström en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fantastiskt bra! Proffsig, kunnig, hjälpsam och mycket trevlig.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionellt och bra bemötande. NS var alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad om processen.
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Paul Nashat en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig & kunnig! Rekommenderas varmt!
  • Jens F
    Jens F skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket kunnig och mycket tillmötesgående. Gjorde ett fantastiskt jobb!
  • Viktoria B
    Viktoria B skrev om Paul Nashat en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt Ok, inte helt kontroll över alla papper
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Christel Brännström en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Christel är otroligt professionell och sätter alltid kunden i första hand!
  • P
    P skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra mäklare, dock hade önskat se större engagemang.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Christel Brännström en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt och professionellt bemötande, regelbunden kontakt under hela processen.
  • Ewa B
    Ewa B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin, som nyss sålt min lägenhet är mycket professionell och dessutom väldigt trevlig att ha att göra med. Hon svarar tålmodigt på alla frågor och ger sin syn på vad som är viktigt för att göra en så bra affär som möjligt. Allt utan att man känner sig överkörd, men ändå på ett sådant sätt att man förstår att hon vet vad hon pratar om. Hon är ju helt enkelt den som vet bäst, eftersom hon också är expert på att sälja bostäder! Vid genomgång av kontraktskrivning gick hon lugnt och metodiskt framåt så både köpare och säljare hinner med sina frågor. Ingenting verkar omöjligt för henne, inte ens en kraxig hals stoppade henne från att ringa runt till spekulanter. Jag kan varmt rekommendera Malin vid en lägenhetsförsäljning på Kungsholmen!!
    /Ewa
  • Johan H
    Johan H skrev om Paul Nashat en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi sålde vår lägenhet med Paul som vår mäklare. Utöver försäljningen var vi väldigt nöjda med Pauls engagemang & kommunikationen när vi hade frågor och funderade över saker!
  • Mia J
    Mia J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, lätt att nå och höll mig uppdaterad hela tiden. Bidrog också med goda råd ang stayling, städning mm.
    Jag är mycket nöjd och rekommendrar gärna andra att anlita David vid lägenhetsförsäljningar.
  • Isabell S
    Isabell S skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra och trevligt bemötande! Tydlig på information, förväntningar och återkoppling. Kan varmt rekommendera Nicole!
    2017-03-13 Nicole Å svarar Isabell S
    Hej Isabell! Varmt tack för din fina rekommendation, vi ses på fredag!
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi är jättenöjda med hennes insats. Hon är mycket proffsig och var väldigt påläst inför våra möten. Vi kan varmt rekommendera Malin om ni ska sälja!
    2017-03-06 Malin S svarar Åsa E
    Hej Åsa!
    Stort tack för att ni tog er tid att skriva en omdöme, de uppskattas. Blir superglad av er fina ord och er rekommendation.
  • Martin
    Martin skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är mycket proffsig. Det framkommer I vikitiga detaljer som snabb återkoppling, tydlig kommunikation mm. Det märks att Malin arbetat under en längre tid och hennes erfarenhet skapar en trygghet för både köpare och säljare. Alltid med ett vänligt och trevligt bemötande!
    2017-03-02 Malin S svarar Martin
    Hej Martin !
    Va glad jag blir av dina fina ord! Känns riktigt kul att höra att ni är nöjda med mitt jobb under er försäljning.
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en rekommendation.
    Hoppas ni ser fram emot att flytta in i ert nya hus.
  • Anders L
    Anders L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är väldigt nöjda med hur Louise
    tog hand om vår lägenhets försäljning.
    Vi kan verkligen rekommendera Louise.
  • Karin E
    Karin E skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var duktig, trevlig och har direkt efter visningen varit snabb i återkoppling. Saknade viss information på visningen jag trodde de skulle veta, men det gick smidigt att få svar i efterhand. Kände mig väldigt sedd som köpare jämfört med andra budgivningar.
    2017-03-14 Nicole Å svarar Karin E
    Hej Karin, tack för din rekommendation! Det uppskattas verkligen. Hoppas du trivs riktigt bra i lägenheten nu!
  • Johan G
    Johan G skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon var väldigt engagerad och lyhörd. Lätt att ha kontakt med och trevlig. Jag kan rekommendera Nicole till andra som skall sälja sin lägenhet.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johan G
    Varmt tack för din rekommendation Johan! Det var ett nöje att samarbeta med dig när du sålde din lägenhet. Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten!
  • Jia Z
    Jia Z skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsig mäklare! Kan starkt rekommendera!
    2017-03-03 Nicole Å svarar Jia Z
    Tack för dina fina ord Jia! Det värmer verkligen! Vi ses snart igen!
  • Johan H
    Johan H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    mycket nöjd, mycket nöjd, mycket nöjd
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johan H
    Tusen tack för din rekommendation Johan! Jag är så glad att jag har fått hjälpa dig med både köp av bostad och din egen försäljning. Vi ses snart igen!
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsigt och trevligt bemötande
    2017-03-03 Nicole Å svarar Johanna F
    Tack så jättemycket för rekommendationen Johanna, jag blir så glad! Vi ses på tillträdet!
  • Filip F
    Filip F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var kunnig och engagerad och verkade värna om båda sidor i affären.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Filip F
    Vad glad jag blir av att läsa att ni känner er väl omhändertagna! Det är det som gör mitt jobb så kul! Vi ses snart igen. Ha en fin helg!
  • Per-olof S
    Per-olof S skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Aulivia gjorde ett mycket gott jobb och det var mycket trevligt att ha kontakt med henne.
  • Stina C
    Stina C skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är mycket professionell och har full koll på alla detaljer.
  • Lena H
    Lena H skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole är lugn, trygg och behaglig att samarbeta med.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Lena H
    Stort tack för din rekommendation Lena! Det var ett nöje att samarbeta med dig!
  • Anna T
    Anna T skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt bemötande, professionell och enkel att ha att göra med.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag upplevde Natalie som en trevlig, tydlig och hjälpsam person.
  • Susanne V
    Susanne V skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande, mycket säljmedveten. Bra försäljningsargument
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt och proffessionellt bemötande, ingenting att klaga på.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Daniel D
    Tack igen för din fina rekommendation!
  • Anna-mari Ö
    Anna-mari Ö skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Verkade seriös. Informerade noga. Vänligt bemötande.
    2017-03-03 Nicole Å svarar Anna-mari Ö
    Tack för att jag fick ditt förtroende att både hjälpa dig med köp och försäljning. Ser fram emot fortsatt fin kontakt!
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi var väldigt nöjda med Natalie. Hon var professionell, trevlig, mycket lättillgänglig och väldigt mån om att vi skulle bli nöjda. Slutpriset blev tyvärr inte lika högt som hennes värdering, men ändå mer än vad vi väntat oss från början. Toppenbra!
  • Erica E
    Erica E skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jättebra genom hela processen!
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Otroligt kompetent, trevlig och tillmötesgående. Varma rekommendationer.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Natalie de senaste två åren och det har alltid fungerat hur smidigt som helst både vid köp och sälj. Flexibel och engagerad, känns väldigt pålitlig. Rekommenderar varmt!
    2017-01-30 Natalie S svarar Hanna R
    Tack Hanna & Linus, det har varit så otroligt härligt att få hjälpa er ännu en gång med ert boende. Kul också att ni väljer att bo kvar här på Kungsholmen. Vi ses med största sannolikhet här framöver. Stor kram!
  • Peter J
    Peter J skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick ett vänligt bemötande utav Nicole, de löften hon gav infriades, hon höll bra kontakt med min son som kommer bo i lägenheten. Jag har bara positivt att säga, hon tog sig tid för att visa oss lägenheten på en söndag.
    2017-01-23 Nicole Å svarar Peter J
    Tack för er fina rekommendation Peter! Hoppas verkligen att Felix ska trivas bra i lägenheten. Ses på tillträdet!
  • Rebecca W
    Rebecca W skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin var mycket professionell i hela sitt bemötande av oss som spekulanter. Hon hade svar på alla våra frågor och var mycket trevlig! Vi ger henne högsta betyg!
    Stefan & Rebecca
    2017-02-21 Malin C svarar Rebecca W
    Tack Rebecca och Stefan. Nu flyttar ni nära mitt kontor. Blir ni kaffesugna är ni välkomna in på en kopp :-).
  • Sigrid B
    Sigrid B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är en grymt duktig, driven och trygg mäklare! Vi är riktigt nöjda med hennes arbete.
    2017-01-20 Malin S svarar Sigrid B
    Hej Sigird!
    Tusen tack för din fina feedback! Hoppas allt går bra med renoveringen av nya lägenheten.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket gott bemötande. Lyhörd och hjälpsam i mitt ärende. Professionell och duktig.
    2017-01-19 Malin S svarar Thomas S
    Hej Thomas!
    Stort tack för de fina omdömet, uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva!
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    vi är väldigt nöjda med Malin som mäklare. Vi upplever att vi fått den information och stöd vi velat ha och känt att hon tagit god hand om oss.
    2017-02-21 Malin C svarar Gunnel E
    Tack Gunnel. Nu flyttar ni nära där jag bor. Kanske vi ses i mataffären :-). Ses snart.
  • Johan F
    Johan F skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bemötandet var professionellt och tydligt igenom hela processen. Nicole var ständigt tillgänglig för rådgivning och statistik i jakten på den nya bostaden på ett sätt som överträffade våra förväntningar och när det sedan var dags för försäljningen av den gamla bostaden hanterades detta effektivt och oklanderligt.
    2017-01-20 Nicole Å svarar Johan F
    Blir så himla glad att höra att jag överträffade era förväntningar. Det är sånt som gör mitt jobb till det bästa! Hoppas ni ska trivas i den nya lägenheten. Vi ses snart igen!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag fick intrycket av en otroligt seriös mäklare i Natalie. Hon skötte budgivningen på ett snyggt sätt och gjorde tidigt klart förutsättningarn för hur budgivningen och försäljningen skulle gå till.
    2017-01-19 Natalie S svarar Hanna H
    Tack Hanna, vad glad jag blir! Hoppas att du ska trivas i din pärla till lägenhet - för det är precis vad den är :) Vi syns på Kungsholmens gator!
  • Kristoffer K
    Kristoffer K skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Påläst , hungrig , service , glimten i ögat
    2017-01-18 Natalie S svarar Kristoffer K
    Tack så jättemycket Kristoffer! Vad glad jag blir för din fina rekommendation :)
  • Claes L
    Claes L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell mäklare med ett bra driv och stor förmåga att stänga affärer. Rekommenderas starkt!
    2017-01-17 Nicole Å svarar Claes L
    Tack för er fina rekommendation Claes och Sandra! Det var verkligen en spännande utmaning att få hjälpa er att sälja lägenheten. Hoppas att jag lyckas hitta er drömbostad snart. Vi hörs!
  • Malcolm G
    Malcolm G skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hal och nonchalant. Kommer inte rekommendera henne.
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket professionellt och strömlinjeformat bemötande!

Nicole skötte affären med bravur.
    2017-01-17 Nicole Å svarar Alexander L
    Tack för fina ord Alexander! Det var härligt att få hjälpa dig att hitta en ny bostad samt en ära att få sälja din lägenhet därefter! Hoppas såklart jag får hjälpa dig med dina bostadsaffärer framöver med. Allt gott så hörs vi!
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell, duktig och påläst. Problemlösare.
    2017-01-17 Nicole Å svarar Sandra J
    Blir otroligt glad av er rekommendation och att ni upplever mig som en problemlösare, varmt tack!
  • Per L
    Per L skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionellt på alla sätt och vis. mycket bra bemötande och engagemang. Toppkvalitet.
    2017-02-21 Malin C svarar Per L
    Tack Per. Ett nöje att få förmedla er fantastiska våning. Vi ses snart.
  • Björn S
    Björn S skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mkt nöjd. David agerade kompetent, var tillgänglig nästan jämt (och återkom när han inte hade varit det) och tog sig också tid att diskutera situationen som helhet, som inte nödvändigtvis ingår i uppdraget - tips om renovering av nya bostaden. Jag upplevde att han hade bra fingertoppskänsla utan att ge orealistiska förväntningar. Inte överdrivet pushig och säljig som jag upplever att andra kan vara. Det kändes tryggt och seriöst. Tack!
  • Josephine
    Josephine skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi anlitade Louise efter att vi beslutat oss för att byta mäklare efter en massa strul. Det visade sig vara världens bästa byte, Louise gjorde försäljningen så lätt och smidig! Vi har känt oss så väl omhändertagna, Louise är engagerad, superproffsig och ärlig. Jag vill varmt rekommendera Louise och Fastighetsbyrån!
  • Jonathan E
    Jonathan E skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Arrogant mäklare. Svarar inte i telefon på helger. Skriver något i stil med att han inte arbetar på helger. Väldigt strulig budgivning. Vi gav upp till slut.

Skrev detta inlägg för två veckor sedan men den blev borttagen. Behöver jag säga mer?
    2016-12-08 David D svarar Jonathan E
    Hej! Det är väldigt tråkigt att höra om din upplevelse. Dock har jag svårt att känna igen mig i det du beskriver. Du får gärna kontakta mig direkt och förklara mer om sammanhanget så kanske vi kan förstå varandra bättre.
    David Daging
  • Linus J
    Linus J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fantastiskt bra mäkleri från start till mål. Skön dialog med mig som säljare, svarade alltid i telefon och höll mig uppdaterad. Förutom att David levererade ett grymt slutpris var mina köpare riktigt nöjda!

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm