Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm — Visa karta

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27.

Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom en rad assistenter som hjälper till och stöttar. Vi gör allt för att din bostadsaffär ska bli så smidig och lyckad som möjligt. Varmt välkommen till oss - vi ser till att du får ut det mesta av din försäljning!

Läs vad 712 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen

• 2019-06-24

Max L skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag anlitade Patrik vid försäljning av en tvåa i Kungsklippans Brf. Patrik gav ett mycket gott intryck och bemötande. Han var professionell och kunnig inom föreningen och området, och var dessutom väldigt trevlig. Gav oss inga falska förhoppningar men lade ner mycket tid och arbete på uppdraget.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-24

Anton S skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt en tvårumslägenhet på norra Kungsholmen. Vi var försenade till visningen och bad Jesper stanna kvar ytterligare några minuter för att vi skulle hinna se den, och trots att Jesper skulle iväg på ytterligare en visning en kvart senare stannade han kvar, visade oss runt och svarade på frågor om lägenheten. Jesper är i övrigt lätt att få tag på (såväl via SMS som per telefon) och enkel att kommunicera med, två karaktärsdrag som är väldigt uppskattade när man ska ta och genomföra ett så stort beslut som en bostadsaffär är. Läs mer
    2019-06-24 Jesper T svarar Anton S
    Tack snälla Anton för den fina rekommendationen.
    Uppskattar verkligen de fina orden.
    Skulle ni ha några frågor eller funderingar nu efter köpet är det bara att ni hör av er.
    Ha en magisk sommar!
  • Alexander H

2019-06-14

Alexander H skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Riktigt duktig och professionell! Sålde lägenheten utan problem med Patrik. Läs mer
  • 2019-06-14

Andreas R skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålde vår lägenhet på Kungsholmen med Nathalie och vi är jättenöjda. Ärlig, tydlig och rak. Försäljningen gick bättre än vi trodde och vi uppskattade att N värderade lägenheten realistiskt vilket gav en härlig känsla när vi sålde och fick mer än jämförbara objekt. Tack Nathalie för ett riktigt bra jobb. A & E Läs mer
  • 2019-06-12

Christer R skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Patrik är professionell och är noga vilket leder till inga onödiga samtal eller onödiga visningar. Resultatet blir enkel försäljning och högt pris. Mycket nöjd :) Läs mer
  • 2019-06-12

Fredrik H skrev om Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nathalie är fantastisk på alla sätt. Engagerad, kunnig, professionell, lyhörd och väldigt trevlig.

Hon levde upp till alla förväntningar jag hade angående kunskap, engagemang och bemötande. Läs mer
    2019-06-17 Nathalie J svarar Fredrik H
    Tack så hemskt mycket Fredrik för din rekommendation och de fina orden! Det värmer väldigt mycket att höra och jag är verkligen glad att du är nöjd. STORT lycka till framöver så hörs vi och ses vi! Och dyker det upp några frågor är det bara att slå en signal! :)
    Nathalie J gillar detta
  • 2019-06-09

Nadim P skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt. Natalie var mycket vänlig och tillmötesgående från början, och guidade oss och gav oss bra stöd genom hela processen. Vi kunde inte förvänta oss mer. Läs mer
  • 2019-06-06

Erik K skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Michael var väldigt responsiv och kunnig. Trots en lite svårare marknad så fick vi mer betalt än likvärdiga objekt som såldes samtidgt. Läs mer
  • 2019-06-05

Dennis N skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpte bostad via Jesper. Mycket tydlig och ärlig kommunikation gjorde oss väldigt nöjda. Läs mer
    2019-06-24 Jesper T svarar Dennis N
    Tack för den fina rekommendationen Dennis.
    Jag hoppas ni stortrivs i nya bostaden.
    Skulle det vara något så tveka inte att höra av er.
    Ha en fin sommar!
  • 2019-06-03

Lisa K skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsigt och engagerat bemötande genom hela säljprocessen. Läs mer
  • 2019-05-29

HANNA J skrev om Nathalie Jensen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nathalie är HELT suverän!!! Kunde inte haft mer tur. Otroligt engagerad, kunnig och proffsig. Sålde min lägenhet på Kungsholmen långt över förväntningarna. Läs mer
    2019-06-17 Nathalie J svarar HANNA J
    Tusen tack Hanna för de fina och värmande orden! Jag är väldigt glad att jag fick äran att hjälpa dig i din bostadsaffär och ser fram emot att få kika in i din nya bostad framöver! :) Kram!
    Nathalie J gillar detta
  • 2019-05-24

John A skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet med Nicole, som var lätt att jobba med, supertrevlig, effektiv och ett bra stöd och bollplank genom hela processen. Läs mer
    2019-05-28 Nicole Å svarar John A
    Så härligt att få jobba med dig John! Hoppas att vi ses igen när du kommer tillbaka till Kungsholmen ;) Kram Nicole
  • 2019-05-24

Nils W skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Engagerad, kunnig och målinriktad. Håller en uppdaterad och är flexibel. Läs mer
  • 2019-05-22

Maja J skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ett helt okej bemötande men tråkigt beteende att flytta fram visningstiden med 30 minuter precis innan den egentligen skulle ha börjat. Dessutom ser det inte professionellt ut att stå och sms:a under flera minuter i sträck under visningen - hade gärna sett att han var mer närvarande. Och slutligen fick den tidigare ägaren informera om ålder på vitvaror och att köket hade renoverats, enligt Michael hade ingenting förutom stamrenovering gjorts sedan 1997, då ägaren flyttade in.

När det gäller avtalsskrivning fick hans kollegor rycka in i hans ställen vid samtliga tillfällen på grund av olika anledningar. Läs mer
    2019-05-23 Michael F svarar Maja J
    Hej Maja.
    Stort grattis återigen till din fantastiska bostad, jag hoppas verkligen du kommer trivas! =)
    Tack för din feedback. Jag tar gärna emot konstruktiv kritik för framtida uppdrag. Jag ska tänka på det du nämnt så inte framtida köpare upplever det du upplevt. Jag anser dock att det är missvisande att jag skulle ha ”flyttat fram visningstiden med 30 minuter precis innan den egentligen skulle ha börjat” vet ej vad du fått detta ifrån, du måste ha blandat ihop mig med någon annan mäklare och lägenhetsvisning, för detta har inte ens hänt. Angående att jag ska ha sms:at efter visningen hände, men det hände för att jag lät dig och din far stanna kvar efter ordinarie visningstid för att mäta och kika vidare m.m, förmodligen meddelade jag nästa kund att jag ev blir sen och frågade om det var ok, inte så att jag inte var närvarande varje gång du eller din far hade en ny fråga. Angående avtalsskrivningen så är det väl fantastisk bra att mina kollegor kan hoppa in och göra klart jobbet när det krockar för mig, precis samma sak gör jag för dom flera gånger i månaden och det är så man gör i detta yrke det är inget konstigt med det.
    Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om det skulle vara något, önskar dig en fantastisk dag Mvh Michael.
  • 2019-05-21

Eric W skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole var väldigt driven och hade alltid tid för mina frågor och funderingar. Jag kände att jag kunde lita på hennes råd och omdöme. Läs mer
    2019-05-23 Nicole Å svarar Eric W
    Hej Eric, vad glad jag blir att du kände det förtroendet trots att jag kom in sent i processen. Hoppas att jag har ett objekt som ni kan köpa snart också!
  • 2019-05-20

Emil V skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Med ett hår som Henke Lundkvist, en tandrad lika rak som en linjal samt Sveriges bästa munläder så kan inget gå fel, är man i Michaels händer så är man klar. Mer påläst och engagerad mäklare kan man titta i himlen efter. Aldrig träffat på en människa som sprider så bra spirit, han är alltid positiv och det ända han ser är lösningar! Läs mer
    2019-05-20 Michael F svarar Emil V
    Tack så mycket för dina fina ord Emil!

(Denna lägenhet är såld underhand genom Fastighetsbyråns egna marknad och interna register "på gång". Slutpris syns inte på Hemnet, Hittamäklare eller i andra register som baseras på den öppna marknaden.)

Adress: Sankt Eriksgatan 40, 28 kvadrat, 334 kr/mån, våning 1, Såldes för 3 300 000 kr.
  • 2019-05-20

Anneli W skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt bostad på Kungsklippan. Trevlig och kunnig mäklare. Positiv, stödjande och service-inriktad. Inga oklarheter, vilket är ett topp-betyg! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-05-19

HANNA J skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt suverän! Så otroligt tacksam för Nathalies hjälp och stora engagemang!! Läs mer
  • 2019-05-17

Andreas J skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt kommunikativ, trevlig och väldigt behjälplig.
    Engagerad och kunnig.

Rekommenderar Patrik starkt! Läs mer
  • 2019-05-16

Hamed H skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet i Fridhemsplan och Natalie hjälpte oss mycket att passera alla steg så smidigt.
    hon är en super centrerad person och varm att prata med. Hon hjälpte också till att hitta finansinstitut med bättre service.
    natalie inspirerade oss att göra vår nya ännu vackrare och användbar med en mini renovering! Nu har vi en trevlig vän i Kungsholmen. Läs mer

Andreas O skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag köpte en lägenhet av Patrik Fischer under hösten 2018. Han är verkligen en mäklare jag rekommenderar. Köpet och tillträdet skedde helt utan problem och jag trivs superbra i den nya lägenheten. Mycket professionell, trevlig och absolut en mäklare jag kommer att använda mig av om jag köper/säljer lägenheter i framtiden. Läs mer

Erik W skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålde min 1a och allt gick galant. Patrik är mycket professionell och levererade helt klart över förväntan. Läs mer

Per E skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Allt var ok förutom att det blev krock för slutmötet och Jesper kunde inte vara med . Då skulle en kvinnlig kolega ta hand om oss men fick då göra något akut och en assistent fick ta hand om oss . Läs mer
    2019-06-24 Jesper T svarar Per E
    Hej Per,
    Jag befann mig på semester under tiden för tillträdet.
    Oturligt nog fick min kollega en akut situation vid sin egen försäljning och fick då lov att lämna över till kontorets assistent. Som tur var löste sig allting tillslut.
    Jag hoppas du nu trivs gott i nya bostaden och är det några funderingar får du höra av dig.

Sandra L skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag sålde en etta på kungsholmen i maj 2019. Natalie har varit aktiv från att jag träffade henne första gången med att hört av sig löpande fram tills jag tog beslut att sälja. Säljprocessen gick väldigt smidigt (och snabbt!) och Natalie var ett bra bollplank i de frågor jag hade inför försäljning - allt ifrån hur jag kunde tänka med styling till försäljningstid mm. Det enda jag ev skulle velat ha mer av är guidning i huruvida ett bud var bra eller inte med jag vet samtidigt att Natalie ska vara oberoende säljare och köpare varför jag gissar att det är en svår avvägning.
    Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med hela processen och Natalies arbete! Läs mer

Isabella B skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Toppen mäklare, professionell, engagerande och så hjälpsam!
    Jätte nöjd med hans insats med försäljning av min bostad. Läs mer

Mana F skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    She is a professional hard working broker. I bought an apartment in the area of Kungsholmen through her service. She has been a very good help to going through all the steps and facilitating the process. She provided very useful information, been honest and clear during the process. I found her trustworthy that makes me very confident and happy with my purchase. Läs mer

Sophie W skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole sålde min lägenhet på Kungsholmen. Hon tickar alla boxar för en bra mäklare. Rekommenderas! Läs mer
    2019-05-23 Nicole Å svarar Sophie W
    Tack för rekommendationen Sophie, vi ses snart igen! Kram Nicole
  • 2019-05-12

Sebastian E skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt lägenhet, Allt gått enligt plan, Mycket duktig mäklare, Professionell och trevlig, Rekommenderas! /Sebastian Läs mer
  • ANGELICA B

2019-05-08

ANGELICA B skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi köpte vår lägenhet på Kungsholmen genom Nicole. Under ordinarie visningar så var jag bortrest, men Nicole var väldigt tillmötesgående och ordnade en privat visning utan några som helst problem. Hela affären flöt på väldigt smidigt från början till slut. Nicole var hjälpsam, lättillgänglig och kunning. Vi kan varmt rekommendera Nicole och Fastighetsbyrån. // Angelica & Emil Läs mer
    2019-05-23 Nicole Å svarar ANGELICA B
    Varmt tack för er rekommendation Angelica & Emil! Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-05-04

Agneta H skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt en 1-rumslägenhet på Kungsholmen. Mycket positivt bemött av mäklaren Michael Forsberg. Från första kontakten, som skedde i samband med att vi tittade på ett ev köpobjekt och. innan vi riktigt bestämt oss att byta lägenhet, kontaktade han oss med jämna mellanrum tills han fick uppdraget att sälja lägenheten. Han var enträgen, men inte påträngande. Han värderade lägenheten högre än vad vi slutligen fick ut, så förväntningarna på slutpriset var högre än resultatet, men vi är ändå nöjda.
    Michael är en mycket positiv person och vi hade god och tät kontakt under hela processen. Läs mer
  • 2019-05-04

Hans N skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Nicole har varit en stor tillgång vid vår lägenhetsförsäljning. Engagerad, kunnig och lättillgänglig. Vi vill ge Nicole våra allra bästa rekommendationer. Hans & Maria Läs mer
    2019-05-08 Nicole Å svarar Hans N
    Hans & Maria, stort tack för att ni tagit er tiden att rekommendera mig. Vi ses snart igen!
  • 2019-05-03

Kristofer K skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi sålde vår lägenhet på Kungsholmen med Nicole och är överlag väldigt nöjda. Hon är väldigt professionell, snabb och tydlig i sin kommunikation, ger bra tips och ger en tydlig bild av hur processen fortgår. Läs mer
    2019-05-08 Nicole Å svarar Kristofer K
    Tack för er fina rekommendation Kristoffer! Tack själva för superbra samarbete på distans :) Vi ses på tillträdet!
  • 2019-05-01

Anneli Ö skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    En etta på 24 kvadrat på Kungsholmen
    Vänligt bemött och fått den information jag behövt. Funnits tillgänglig när behövts Läs mer
    2019-06-24 Jesper T svarar Anneli Ö
    Tack snälla för den fina rekommendationen.
    Är så glad att du trivs i nya lägenheten.
    Skulle det dyka upp några frågor är det bara att ringa eller komma förbi kontoret.
  • 2019-04-29

Amanda W skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag köpte min lägenhet på Creutzgatan genom Michael. Han var väldigt tillmötesgående och kunde visa lägenheten vid annan tidpunkt än de öppna visningarna då jag inte hade möjlighet att gå på dessa. Affären gick väldigt smidigt och Michael var tillgänglig för eventuella frågor hela tiden. Allt som allt är jag väldigt nöjd och kan rekommendera Michael och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-04-26

Bo F skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålde min bostad på Kungsholmen som jag tidigare köpt via Fastighetsbyråns mäklare.
    Trevligt bemötande dock lite forcerande inledningsvis.
    Uppsatt mål nåddes och med detta infriades förväntningarna. I stort en snabb och lyckad affär. Läs mer
    2019-06-24 Jesper T svarar Bo F
    Tack för rekommendationen Bo.
    Önskar er all lycka framöver.
    Är det något så vet ni vart jag finns.
  • 2019-04-25

Miriam D skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig och pålitlig mäklare som gav mig ett bra pris för min lägenhet.
    Alltid tillgänglig för frågor. Om man ska kommentera något som kan förbättras
    är att Michael kan vara lite mer påläst om lägenheten men det var inget större problem
    då kommunikationen var så bra. Läs mer
  • 2019-04-18

Jonathan Olof W skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ta inte denna mäklare! Usel! Vi gjorde ett stort misstag som inte bad om referenser. Han kan inte skriva och inte räkna, anlitar en dålig fotograf. (Vi bad iof inte om referens på fotografen heller).
    Vi fick rätta hans texter som i original var osammanhängande. Tur att vi inte använde hans siffror till deklarationen, de var helt fel. Extremt långsam återkoppling trots påminnelser. Läs mer
    2019-05-07 Patrik Fischer svarar Jonathan Olof W
    Hej Jonathan,
    Tack för din feedback.
    Jag tar gärna emot konstruktiv kritik för framtida uppdrag. Jag ska tänka på det du nämnt så inte framtida säljare upplever det du upplevt. Jag anser att det är missvisande gällande bilder och text. Vi hade en lyckad försäljning, vi sålde snabbt och till bra pris under tuffa tider och alla var nöjda. Jag förstår att ni blev besvikna i min brist gällande deklarationen, under den tiden på året är det många som önskar hjälp vilket leder till att det tar längre tid. Jag hoppas ni verkligen trivs i ert nya boende! Vid frågor och funderingar är du varmt välkommen att höra av dig. Allt gott!
  • 2019-04-13

Lisa P skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Grym service och tillgänglighet ända in i mål! Läs mer
    2019-06-24 Jesper T svarar Lisa P
    Tack snälla för rekommendationen.
    Är det några frågor eller funderingar framöver är det bara att du hör av dig.
    Ha en fin sommar!
  • 2019-04-13

Sture B skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt en etta på Kungsholmen, Kungsklippan.
    Blev bemött av en mycket trevlig mäklare.
    Förväntningarna var mycket stora han levde verkligen upp till det.
    Hela affären gick mycket bra fick ut vad vi begärde och lite till. Kommer att kontakta honom fler gånger om vi behöver. Sture och Eva Läs mer
  • 2019-04-11

Andreas B skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Får saker gjort. Okomplicerad och tydlig kommunikation. Sålde en 1:a i en dålig marknad men är nöjd med slutpriset. Processen gick snabbt. Läs mer
    2019-04-12 Michael F svarar Andreas B
    Tack så mycket för dina fina ord Andreas!

Adress: Kungsklippan 20, 32 kvadrat, 2517 kr/mån, våning 3, Såldes för 3 325 000 kr.
  • Lisa P

2019-04-11

Lisa P skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Grym service och tillgänglighet ända in i mål. Stort tack Jesper Täktblad!! Läs mer
  • 2019-04-10

Carl-Jonas L skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har sålt en lägenhet på Kungsholmen med Jesper. Han har gett ett proffsigt intryck genom hela processen, är tillgänglig, lyhörd, vaken och effektiv. Läs mer
    2019-06-24 Jesper T svarar Carl-Jonas L
    Jag uppskattar verkligen er rekommendation.
    Hoppas ni hittar en ny bostad ni kommer trivas i.
    Vill ni ha hjälp att bolla nya bostäder eller har några andra frågor är det bara att ringa.
  • 2019-04-09

Urban S skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har köpt en lägenhet med 4 rum på Kungsholmen där Jesper förmedlade affären. Jesper är aktiv och mycket lyhörd, känner av dina intressen och behov. Även lätt tillgänglig och kan han inte direkt ta emot samtalet återkommer han inom kort. Har känslan av att han sätter sig in i objektets detaljer och har han inte svar direkt på frågan så inhämtar han det.
    Och inte minst, ordning och reda på all administration. Läs mer
    2019-06-24 Jesper T svarar Urban S
    Tack för er fina rekommendation.
    Jag önskar er all lycka i nya bostaden och hoppas ni kommer stortrivas.
    Skulle det vara några frågor eller funderingar så vet ni vart ni når mig!
  • 2019-04-08

Johan E skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie levererar en mycket bra och trygg process vid försäljning, vi har sålt med Natalie flera gånger och har alltid varit nöjda med hennes engagemang och resultat. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-08

Linda S skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Härligt engagemang under processen! Läs mer
    2019-06-24 Jesper T svarar Linda S
    Tack för den fina rekommendationen Linda.
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.
    Må gott!
  • Patrik M

2019-04-07

Patrik M skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie Strand hjälpte mig på ett mycket proffsigt och smidigt sätt. Lägenheten blev såld några dagar efter visningarna. Hon skötte allt med styling etc då jag är i Spanien. Det kändes väldigt tryggt att på håll följa processen.
    Väldigt nöjd/ Patrik Läs mer
  • 2019-04-07

Lina J skrev om Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Natalie är otroligt trevlig, professionell och ger alltid ett bra och trevligt bemötande. Hon hjälpte mig inte bara att sälja min egen lägenhet utan var även ett bra bollplank vid köpet av min nya bostad. Hon är snabb på att ge återkoppling och var bra påläst om min lägenhet/förening inför försäljningen.

Jag kan varmt rekommendera Natalie till alla som planerar att sälja sin bostad på Kungsholmen. Läs mer
  • 2019-04-05

Fredrik F skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt lgh på Kungsholmen med patrik som jobbade väldigt aktivt för att få till en bra deal. Läs mer
  • 2019-04-03

Ann Christina L skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra mäklare! Vi har varit på visningar av flera lägenheter. Påläst och kunnig. Vi köpte en av lägenheterna. Vi är mycket nöjda med Jesper som mäklare. Jesper är troligen den bästa mäklare vi träffat. Läs mer
    2019-04-07 Jesper T svarar Ann Christina L
    Tack snälla för den fina rekommendationen.
    Det ord som dina som gör mäklaryrket till ett drömjobb!
    Stort lycka till och har ni några frågor eller funderingar framöver är det bara att ringa.
  • Elida M

2019-04-02

Elida M skrev om Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Anlitade Nicole som mäklare vid försäljning av min lilla lägenhet på Industrigatan. Nicole har varit mycket bra under hela processen och gett bra råd och samtidigt varit lyhörd gentemot mina önskemål. Försäljningen gick snabbt och smidigt och jag fick mer för lägenheten än vad jag kunde drömma om.

Även efter försäljningen har Nicole funnits där och hjälpt oss med kapitalvinstberäkningar och sökandet efter en ny lägenhet.

Nicole får 5 guldstjärnor! Läs mer
    2019-04-04 Nicole Å svarar Elida M
    Tack sååå mycket Elida! Det är alltid kul när ni som kunder är över förväntan nöjda. Nu hoppas jag på att kunna hitta er drömbostad också. Kram

Hantverkargatan 27, 112 21 Stockholm