Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27.

Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom en rad assistenter som hjälper till och stöttar. Vi gör allt för att din bostadsaffär ska bli så smidig och lyckad som möjligt. Varmt välkommen till oss - vi ser till att du får ut det mesta av din försäljning!

Läs vad 1321 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-05-07
    Vi fick jättebra hjälp av Malin både under vår försäljning men även under vår köpprocess av en ny lägenhet.

Jag är supernöjd med Malin och kan verkligen rekommendera henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-05-04
    Jesper sålde min bostadsrätt på Kungsholmen. Han var proffessionell och vänlig och jag var nöjd med resultatet. Kan rekommendera honom.
    2021-05-04
    Sålde en liten tvåa på Kungsholmen. Jesper var väldigt trevlig och duktig med bra kontakter och kunskap om området.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-05-04
    Köpte en bostadsrätt med Jesper. Allt gick väldigt smidigt och bra, och jag fick trevliga och bra svar på alla mina frågor.

Det kändes tryggt och bra hela vägen!
    • Kristineberg
    2021-05-04
    Lysande insats av Jesper! Helt perfekt från första mötet till försäljning.
    2021-05-04
    Vi sålde vår lägenhet på Kungsholmen med hjälp av Jesper. Han var lyhörd, kommunikativ och tillgänglig genom hela processen, rekommenderar honom varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-05-04
    Köpt och sålt lägenhet på Kungsholmen med Natalie.
    Superproffsig och lyhörd. Rekommenderar starkt!
  • Stina H
    2021-05-04
    Sålde vår 2a på Mariebergsgatan med Nicole.

Kände oss verkligen sedda under hela försäljningsprocessen och är så tacksam för alla tips och råd vi fick av Nicole, och för att hon pushade oss att ha privatvisningar. Det gjorde den stora skillnaden för just vårt objekt.

SÅ nöjd med Nicole, rekommenderar henne varmt!
  • Susanne H
    2021-05-03
    Köpt en lägenhet på Kungsholmen och för att vara ny på hur det går till har vi känt oss trygg under hela processen. Från visning, budgivning och tiden fram till köp var Malin snabb på återkoppling, hjälpsam och supertrevlig. Rekommenderas verkligen 🙏🏻
    Tusen tack för det fina omdömet Susanne! Hoppas ni trivs bra i lägenheten :) Hör av er om det skulle vara några frågor framöver. Ha en jättefin dag :) Malin Bogdanoff
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-05-03
    Jag har köpt en bostad och sålt två via Nicole.
    Hon är alltid trevlig och informerar om det senaste.
    Allt är väl förberett vid möten.
    Kan varmt rekommendera henne till andra köpare/säljare.
    Tack så hjärtligt Annmarie för din fina rekommendation. Ser fram emot att fortsätta hålla kontakt i ytterligare 5 år! Kram! Nicole Åman
    • Rådhusparken
    Sålt lägenhet
    Smidigt bemötande
    Mycket nöjd med mäklare
    Hej Ing-Marie, Tusen tack för det fina omdömet :) Malin Bogdanoff
    2021-05-03
    Nicole är en mycket kunnig mäklare med ett fantastiskt bemötande! Med stor lyhördhet och flexibilitet hjälpte hon oss att sälja vår vindsvåning på Kungsholmen. Nicole uppvisade stor kännedom om marknaden och var alltid tillgänglig att diskutera och även bolla idéer kring objekt som vi tittade på. Det var ett nöje att samarbeta med henne och vi kommer absolut att kontakta henne vi kommande bostadsaffärer!
    Varmt tack för er Rekommendation Gabriel. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och Christina och gör det så gärna i framtiden med. Bästa hälsningar! Nicole Åman
    2021-05-02
    Supertrevlig, tillgänglig och tillmötesgående när vi sålde vår 2a. Krigade på bra och vi är väldigt nöjda med resultatet. Kan absolut rekommendera Jesper!
  • Tobias O
    2021-04-30
    Michael är en mycket professionell mäklare och jag har haft nöjet att ha varit i kontakt med honom löpande under de senaste åren.

När jag väl valde att gå till försäljning så har Michael hjälpt mig igenom hela processen, funnits där både dag- som kvällstid och i slutändan levererat det han sagt och mer där till. Han har genom hela processen kommit med bra idéer baserade på hans erfarenheter och kunskaper som fått mig att känna mig trygg.

Dessutom är han väldigt trevlig att arbeta med! Ger gladeligen min rekommendation för Michael!
    2021-04-27
    Jag hade nyligen nöjet att samarbeta med Jesper när jag sålde min bostad. Från första möte till slutpunkt var han väldigt lyhörd, extremt professionell, snäll och hjälpsam.
    Jesper var fantastisk genom hela försäljningsprocessen och jag kan varmt rekommendera honom.
    • Kristineberg
    2021-04-27
    Jag var väldigt nöjd med Jesper som mäklare. Han var engagerad, tydlig och gav bra service genom hela processen!
    • Kungsholmstorg
    2021-04-26
    Lyhörd mäklare som inte allt pressade på utan lyssnade och gav allt när det väl var dags att sälja.

Supernöjda!
    2021-04-26
    Köpte en etta till min son, Jesper lotsade oss genom köpet föredömligt och jag kan rekommendera honom varmt
  • skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-04-15
    Jesper hjälpte mig att sälja min 2a på Kungsholmen. Jesper har varit väldigt professionell genom hela processen och uppnådde ett resultat som jag var väldigt nöjd med.
    Jesper var alltid nåbar, gav bra input genom hela processen och framförallt uppskattade jag hans ärliga inställning till säljprocessen och ev slutpriser.
    Kan starkt rekommendera Jesper!
    2021-04-13
    Bra kommunikation
    Fanns alltid där vid ev frågor
    Lyssnade på önskemål
    Och var en stadig pelare från början till slut
    2021-04-07
    Vi sålde nyligen vår tvåa på Fridhemsplan. Jesper var proffsig, stöttande och flexibel från början till slut, vilket resulterade i en lyckad försäljning med vinst. Han är väldigt lyhörd och kunnig inom området, och har dessutom varit väldigt behjälplig vid sökandet av vår nya lägenhet. Rekommenderar honom starkt om du vill ha en lyckad bostadsaffär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-04-06
    Tillmötesgående och proffsigt
    • Rådhusparken
    2021-04-06
    Väldigt nöjd med Michael och hans insatser!
    2021-04-02
    Vi sålde vår trea i centrala Stockholm nyligen. Jesper var extremt proffsig, trevlig och flexibel från början till slut även om vi skjöt upp försäljningsplanerna flera gånger. Vi var otroligt nöjda med priset och hur Jesper hanterade budgivningen. Världsklass rakt igenom och rekommenderas verkligen varmt!
    2021-04-02
    Proffsig, engagerad, lyhörd och kunnig. Rekommenderas varmt om du vill få en lyckad bostadsaffär på alla plan!
    2021-04-02
    Jesper gjorde ett bra arbeta som vi är mycket nöjda med. Samarbetet gick bra och lägenheten såldes till ett högre pris än väntat.
    • Västra Kungsholmen
    2021-04-02
    Jesper hjälpte oss att sälja vår bostad. Han fanns alltid tillgänglig, återkopplade snabbt och höll vad han lovade. Varm, öppen och professionell i sin dialog med oss. Jesper visade stort tålamod och flexibilitet då vi som säljare höll kontakten med honom av och till i ett år innan vi tillslut kom till skott och lade ut lägenheten till försäljning. Jesper är lyhörd, rak och får saker och ting gjorda. Vi kände oss trygga hela vägen från första kontakten fram till signering. Våra varmaste rekommendationer ger vi till Jesper som mäklare. Skulle vi sälja igen i framtiden så är det Jesper vi kommer höra av oss till.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-03-31
    Sålde en lägenhet på 56kvm på Kungsholmen, vi är supernöjda med Michael och hans arbete.
    2021-03-28
    Väldigt trevlig och proffsig. Bra och underbyggd värdering och vi har fått hjälp med allt igenom hela processen.
    Tack för en ärlig rekommendation Mikael. Jag uppskattar så mycket att du skrivit denna! Ser fram emot att få komma och titta på din nya lägenhet på Fridhemsgatan när du är inflyttad sedan! Nicole Åman
    2021-03-26
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet på Kungsholmen med hjälp av Jesper. Jesper imponerade verkligen och överträffade alla våra förväntningar. Han är en väldigt duktig och engagerad mäklare och vi rekommenderar starkt honom. Vi ger honom högsta möjliga betyg!
    2021-03-22
    Nicole har faciliterat försäljningen av vår bostadsrätt med bravur. Hon har varit proffsig, tillmötesgående och coachande. Hon har också varit väldigt bra på att hålla oss uppdaterade kring vad som hänt i processen.

Hon har överträffat mina förväntningar.
    Hej Sofia! Tackar ödmjukast för att du tagit dig tiden att skriva en rekommendation om mig. Hoppas att jag kan hjälpa dig med framtida bostadsaffärer igen! Nicole Åman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-03-22
    Jag har sålt en lägenhet och har fått ett mycket proffsigt bemötande av Patrik.
    Jag förväntade mig att få hjälp att bedöma marknaden och det fick jag.

Snabb återkoppling under hela ärendet och lyhörd för våra önskemål.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-03-22
    Köpte en lägenhet på Kungsholmen via Patrik. Han ordnade med privat visning och var väldigt tillmötesgående. Fick ett väldigt bra intryck. Patrik engagerade sig både i säljarens och köparens önskemål och var verkligen mån om att båda skulle bli nöjda. Allt gick smidigt till, och Patrik känns som en trygg mäklare. Skulle absolut rekommendera honom och även anlita honom för framtida affärer!
    2021-03-22
    Köpte första lägenheten med hjälp av Patrik, snabb och enkel affär. Kände mig i trygga händer, Patrik guidade mig genom hela processen. Kan varmt rekommendera!
    2021-03-21
    Vi rekommenderar att välja Jesper!
    Inför vår försäljning träffade vi flera olika mäklare men valet föll enigt på Jesper. Vi blev inte bara nöjda med försäljningspriset utan upplevde även hela försäljningsprocessen som smidig och enkel. Jesper är engagerad, professionell, enkel att kommunicera med och var ständigt tillgänglig - vi upplever till och med att vi fått mer hjälp än vad vi kunde förvänta oss av en mäklare.

Vi har redan rekommenderat Jesper till vänner som ska sälja och kommer även fortsätta att göra så. Vi tvekar inte heller på att ta hjälp av Jesper när det är dags att sälja igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Kronobergsparken
    2021-03-20
    Natalie var trygg, jordnära och proffsig! Kan definitivt tänka mig att anlita Natalie igen till nästa försäljning!
    2021-03-19
    Lyhörd, strategisk och tydlig i sina rekommendationer inför och genom hela försäljningsprocessen. Mycket nöjd.
    2021-03-17
    Försäljning av lägenhet.
    Tydlig, ödmjuk och seriös.
    Kan varmt rekommendera Jesper.
    • Lindhagen
    2021-03-15
    Malin has been excellent in helping our family to find the righ customers. She also helped us to find a nice new apartment utilizing the good network of Fastighetsbyrån. Both deals took place very smoothly and we are super grateful!
    Thank you so much for the kind words :) Im glad that I could help you to find a new apartment and to help you to sell your current one aswell. Have a really nice day! Malin Bogdanoff
    • Marieberg
    2021-03-15
    Vi sålde vår 3a på Kungsholmen och Malin var helt fantastiskt att ha att göra med. Oerhört duktig och kunnig. Hon får våra varma rekommendationer
    Hej Emilia, Tusen tack för det fina omdömet! Det värmer enormt att höra att ni är så nöjda med försäljningen :) Malin Bogdanoff
    • Marieberg
    2021-03-13
    Malin är verkligen toppen! Förutom att hon på kort tid kunde leverera över vår förväntning gällande köpeskilling så präglades hela processen av smidighet och professionalism. Bra och tydlig information så man hela tiden vet var i processen man är och sedan är Malin supertrevlig :-) Vi ger henne 5/5
    Hej Johan! Tusen tack för det fina omdömet :) Kul att höra att ni är så nöjda! Ha en jättefin dag! Malin Bogdanoff
    2021-03-13
    Jag kontaktade Jesper när jag skulle sälja min älskade 2,5:a i Fredhäll. Jag fick direkt förtroende för Jesper och han har från start varit otroligt lyhörd, engagerad, proffsig och lätt att kommunicera med. Hela vägen har jag känt mig trygg och involverad. Jag kunde inte önskat mig en bättre mäklare! Slutpriset och den snabba och smidiga processen överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar Jesper till alla!
    2021-03-11
    Trevlig och hög servicenivå, hjälpsam med allt.
  • Lisa B
    2021-03-08
    Sålde en 3:a på Kungsholmen med hjälp av Jesper. Är medveten om att jag hade väldigt höga, nästan orimliga krav för vilket pris jag ville sälja för. Jesper hade ett oerhört professionellt bemötande, otroligt lyhörd och mån om att jag som säljare skulle bli nöjd. Han överträffade mina förväntningar genom sitt förhandlande med köparna så att jag trots allt fick mitt önskemål på pris, det blev rekord i området. Jag kunde inte vara nöjdare! Skulle jag sälja igen så är det Jesper jag kontaktar, utan tvekan!
    Tack Lisa för den fina rekommendationen. Är så glad över vårt samarbete. Tack snälla för allt och lycka till vidare. Jesper Täktblad
    2021-03-07
    När vi skulle sälja vår lägenhet på Kungsholmen så var Jesper det självklara valet av mäklare. Efter att ha hört mycket gott om honom från grannar och vänner fanns det ingen anledning till att ta in fler offerter.

Jesper levererade ett slutpris som landade en bra bit över våra förväntningar. Kommunikationen var mycket god genom hela processen. Helt klart den vassaste mäklaren på Kungsholmen!!
    Tack Robin för den fina rekommendationen. Grymt samarbete som ledde till en ännu grymmare affär. Tack för allt och önskar er allt gott vidare! Jesper Täktblad
    2021-03-07
    Vi har köpt en lägenhet på Kungsholmen av Jesper och han var väldigt bra i kommunikationen!
    Eftersom vi var köpare hade vi inga särskilda förväntningar på just mäklaren men Jesper har varit till stor hjälp och närvarande under hela affären.
    Rekommenderar absolut till säljare och köpare kan känna sig trygga.
    Tusen tack för rekommendationen Anton. Är så glad att ni hittat ert drömboende. Önskar er allt gott! Jesper Täktblad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-03-03
    Köpte en lägenhet på Kungsholmen. Malin var väldigt hjälpsam, informativ och supertrevlig. Kändes tryggt hela vägen från start till mål. Rekommenderas!
    Tusen tack för det fina omdömet Fredrik! Hoppas du kommer trivas i lägenheten :) Malin Bogdanoff
    2021-03-03
    Sålde min lägenhet på Kungsholmen. Malin gjorde ett kanonjobb. Professionell och trevlig! Tack
    Tusen tack Philip för det fina omdömet :) Ses till tillträdet! Malin Bogdanoff
    2021-03-03
    Jag fick bra och fin kontakt med Michael från första stund.Han ingav förtroende och lugn.Profffsig,lugn,trevlig.Nogrann med papper och att det skulle kännas bra.
    Skulle lätt rekommendera honom till vänner och bekanta som vill ha en personlig mäklare 👌🏻
  • Peter Alexander K
    2021-03-03
    Proffsig, engagerad och erfaren mäklare. Tack vare Patriks högfrekventa arbetstempo och tillgänglighet gick köpet av ny lägenhet snabbt och smidigt.