Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån Kungsholmen

Fastighetsbyrån är Kungsholmens ledande mäklare. Vi har funnits här sedan år 1999 och genomför hundratals affärer varje år. Om du är intresserad av en bostadsaffär på Kungsholmen ska du komma in på vårt kontor på Hantverkargatan 27.

Vi brinner för det vi gör. Våra mäklare har passion, kunskap och erfarenhet och vi har dessutom en rad assistenter som hjälper till och stöttar. Vi gör allt för att din bostadsaffär ska bli så smidig och lyckad som möjligt. Varmt välkommen till oss - vi ser till att du får ut det mesta av din försäljning!

Läs vad 1676 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsholmen 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Thorildsplan
    2022-11-23 Verifierad kund
    Nicole var mycket tillgänglig vid köpet och gav ett bra bemötande. Uppskattat med Virtuell förhandsvisning också.
    2022-11-23 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig. Bra på att återkoppla snabbt och höll oss uppdaterade flitigt under hela säljprocessen.
    Tack snälla Fanny för din rekommendation! Så roligt att ha er tillbaka här på Kungsholmen. Kram! Nicole Åman
    2022-11-22 Verifierad kund
    Bra bemötande av Nicole. En av de bättre mäklarna jag stött på under en visning.
    Varmt tack Rasmus för rekommendationen. Ska absolut fortsätta köra mina presentationer på visning! Kul att ha er tillbaka här på Kungsholmen inom kort! Nicole Åman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-11-22 Verifierad kund
    Han har varit ordentlig och hört av sig ofta, så som det ska vara .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-11-20 Verifierad kund
    Vänlig, flexibel och trevlig!
    Jobbade på med visningar av vår lägenhet, tills dagen vi fick den såld. Återkopplade snabbt och alltid med en positiv energi.
    Vi var mycket nöjda med Natalie!
  • Timur K
    • Marieberg
    2022-11-17 Verifierad kund
    I have bought and sold two apartments and a house in last 4 years, so I had an opportunity to deal with a few different real estate agents. I can confidently say, that Laziz is the best by far. I really appreciate his professional advice, attitude, speed and proactive approach in marketing and selling real estate in Stockholm.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-11-13 Verifierad kund
    Patrik har på ett kunnigt och effektivt sätt lotsat mig igenom bostadsköpet. Jag har känt mig trygg genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-11-12 Verifierad kund
    Patrik har varit fantastisk! I en svår marknad har han anpassat sig och testat olika strategier som tillslut gav oss en bra affär. Patrik är väldigt enkel att ha att göra med och han uppskattades både av köpare och av oss. Vi ger Patrik en stark rekommendation för den som vill ha Kungsholmens bästa mäklare!
    2022-11-12 Verifierad kund
    Proffsig och saklig. Mycket smidig hantering.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Patrik visade stor uthållighet och kreativitet i en svår marknad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-11-10 Verifierad kund
    Michael gjorde ett trevligt intryck och visade att han hade en gedigen kunskap om bostadsmarknaden framförallt på Kungsholmen. Han såg till att få köparen att fatta beslut om köp trots att marknaden för närvarande är tuff.
    2022-11-10 Verifierad kund
    Patrik har bemött oss professionellt och varit lösningsorienterad under köpet. Han är kunnig och har effektivt lotsat oss genom affären.

Vi skulle gärna använda oss av oss hans tjänster i samband med andra fastighetsaffärer.
    2022-11-09 Verifierad kund
    "Natalie är helt klart en favorit hos mig!!
    Jag har både köpt och sålt med Natalie under min tid i Kungsholmen. Hon presserar exceptional oberoende på bostadsmarkanden utmaningar.

Hon mycket vänligt, Lyhörd, extremt engagerad och professionel.
    Man känner sig i god händer även som säljare och köpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Natalie Strand en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-11-07 Verifierad kund
    Ett gott bemötande där situationen krävde en snabb kommunikation och en flexibel lösning från Natalie vilket hon gjorde med bravur.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Laziz Khalmatov en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-11-02 Verifierad kund
    Övergripande intryck är att vi gillar Laziz. Köpet var smidigt och kommunikationen var i stora drag bra. Vi är missnöjda över informationen att det fanns ledig parkering i föreningen. Men det är svårt att veta vems fel det var, gavs det ut fel information från företaget eller hände något annat. Vi borde ha kollat själva också, men säkerheten en mäklare kan ge gör att man skippar det. Men vi skulle ändå rekommendera Laziz till andra.
    Hej Rebecca,
    Tack för din rekommendation! Hoppas att ni kommer stortrivas i er nya lägenhet!
    Jag är ett samtal bort om ni behöver något 😀
    Laziz Khalmatov
    2022-10-31 Verifierad kund
    Patrik är en hårt arbetande mäklare som tar väl hand om dig som säljare genom hela säljprocessen. Han talar även klarspråk och ger dig en realistisk bild i vad du kan komma att förvänta dig.
    2022-10-30 Verifierad kund
    Ett ständigt engagemang i turbulensen och lågkonjunkturen som var i vårt fall. En positiv och god person som vägledde i alla steg. Kändes helt rätt efteråt i vårt val också.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Snäll och rak. Driven och tillgänglig. Väl bemött och Nicole är väldigt proffsig.
    Dock märks tydligt att Nicole främst jobbat under goda förhållanden i innerstaden de senaste åren. Det var en märkbar stress och press från hennes sida och ibland kändes det som att hon tog säljarens parti för mycket och för oss som förstagångsköpare tog det tyvärr lite udden av hela processen. Det var dessutom ett par nyckelfrågor gällande föreningens ekonomi som Nicole inte hade svar på där vi själva kontaktade föreningen istället. Även då detta mycket väl kan vara köparens ansvar gav det intrycket att hon var stressad över att få sålt till accepterat pris och inte var särskild inkännande för vår situation.
    Jag skulle, med det sagt, trots allt överväga att anlita henne i framtiden för att sälja vår lägenhet, då hon har ett grymt driv.
    Tack Måns för din feedback! Vill självklart svara dig här trots att jag ringde dig i förra veckan. Efter vårt samtal känns det som vi rett ut vad som varit otydligt för er, och det känns mycket bra för mig. Hoppas att det fortsatt gör det för er med och jag ser fram emot att få förtroendet att hjälpa er den dagen ni ska sälja lägenheten! Nicole Åman
    • Kristineberg
    2022-10-26 Verifierad kund
    Lugn och trygg i rådande läge. Väldigt skönt att ha någon som inte stressar upp sig. Tydlig och hade fler extravisningar och utryckte aldrig det var ens lite jobbigt.

Värderingen skönk kraftigt pga höjd ränta och kriser i världen.
    Vilket var svårt att förutse.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicole Åman en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Thorildsplan
    2022-10-21 Verifierad kund
    Nicole är geniun, trevlig, superproffsig och otroligt hjälpsam! Hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet och det gick väldigt smidigt genom hela processen ☺️ Vi är så nöjda och rekommenderar henne varmt!
    Tack igen Sara för att ni rekommenderar mig! Ser fram emot att ni kommer tillbaka till Kungsholmen en dag igen ;) Kram och ha en fin start på denna vecka! Nicole Åman
    2022-10-17 Verifierad kund
    Nicole upplevs väldigt lyhörd och proffsig! Väldigt snabb på att återkoppla och har varit riktigt hjälpsam under hela processen. Allt har upplevts väldigt smidigt och enkelt, rekommenderas!
    Åh tack Marika för din otroligt fina rekommendation, gör mig verkligen så glad att läsa! Nicole Åman
    2022-10-16 Verifierad kund
    Allt har gått smidigt hittills!

Bemötandet hat alltid varit bra!
    2022-10-12 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande
    Tillgänglighet
    Dialog och tillit
    2022-10-12 Verifierad kund
    Bra på återkoppling, professionell, kompetent och engagerad.
    Stort tack för din rekommendation Elin. Ser fram emot att hålla kontakten med er framöver! Nicole Åman
    2022-10-10 Verifierad kund
    Vi har haft Natalie som mäklare två gånger. Vi är väldigt nöjda då hon har varit väldigt engagerad och skicklig på att sälja lägenheter.

Vi upplever Natalie som väldigt seriös och samtidigt lugn i försäljningsprocessen där man som säljare såväl som köpare kan vara ganska stressad. Det har alltid varit lätt att få tag på Natalie och hon är väldigt grundlig i att ta fram information om lägenheter och föreningar.

Sammanfattningsvis rekommenderar vi verkligen Natalie som mäklare!
    2022-10-06 Verifierad kund
    Jag kan varmt rekommendera Patrik som mäklare. Han var tydlig och vi hade en snabb och bra dialog och jag kände mig trygg i min lägenhetsaffär.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Hela processen var väldigt smidig. Rekommenderas!
    TACK Jens för fin rekommendation, vi ses på tillträdet! Nicole Åman
    2022-09-29 Verifierad kund
    Nicole var väldigt proffessionell, hjälpsam och positiv under processen och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Varmt tack för din rekommendation Sofie-Marie, vi ses på tillträdet snart igen. Kram! Nicole Åman
    2022-09-29 Verifierad kund
    Jättetrevlig, snabb, proffsig, effektiv och lätt att ha och göra med.
    Tack så hjärtligt Marco för din rekommendation Marco. Tydligen har inte mitt svar skickats till dig. Det var ett nöje att samarbeta med dig och superkul att du lyckades sälja utan den öppna marknaden i ett svårt marknadsekonomiskt läge. Vi ses snart igen på tillträdet! Nicole Åman
    2022-09-29 Verifierad kund
    Har precis köpt en bostad med hjälp av Nicole och är väldigt nöjd med hennes bemötande. Hon framstod som engagerar, påläst och gjorde ett mycket bra jobb! Rekommenderar henne starkt!
    Tack sååå mycket för din rekommendation Annie. Det är väldigt viktigt för mig att mina köpare är minst lika nöjda som säljarna. Vi ses på tillträdet! Nicole Åman
  • skrev om Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2022-09-22 Spontant omdöme
    Vi kan varmt rekommendera Patrik Fischer på fastighetsbyrån Kungsholmen. Han satte verkligen kunden i fokus gick den extra milen. Patrik är proffsig, trevlig och tillgänglig. 5 av 5

/Jeanette
    2022-09-19 Verifierad kund
    Michael är proffsig, aktiv och en följsam mäklare med ett stort driv.
    • Västra Kungsholmen
    2022-09-18 Verifierad kund
    Nicole Åhman är en trevlig person som finns alltid för oss i bostadsaffärer. Engagerad och tillgänglig även under obekväm tid. Nicole är målinriktad. Man känner sig hörd och sedd i förhållande till våra önskemål vid bostadsförsäljning. Inger trygghet, kompetens och effektivitet. Fantastiskt mäklare.
    Tack för din otroligt fina rekommendation Davor! Det var ett nöje att få samarbeta med dig och Vesna och jag ser fram emot vår fortsatta relation och finns alltid tillgänglig för er när ni önskar hjälp med er a bostadsaffärer framöver. Nicole Åman
    2022-09-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, flexibel och väldigt god tillgänglighet. Vi är väldigt nöjda med Patrick överlag
    2022-09-17 Verifierad kund
    Duktig, driven och kunning. Professionell mäklare. Rekommenderas!
    2022-09-15 Verifierad kund
    Patrik är en mycket kompetent och hårt arbetande mäklare som gör det där lilla extra för att matcha köpare och säljare. Kan varmt rekommendera att anlita Fastighetsbyrån Kungsholmen och Patrik i synnerhet.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Gör alltid sitt yttersta tills målet är nått och är väldigt trevlig!
  • Bengt F
    2022-09-12 Verifierad kund
    Natalie hanterade lägenhetsförsäljningen på ett professionellt och vänligt sätt
    2022-09-01 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Patrik Fischer då han är kunnig, hjälpsam och gav alltid ett trevligt bemötande.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och proffesionellt bemötande. Kunnig, påläst. Jobbade stenhårt för att sälja vår lägenhet på en tuff marknad och lyckades mycket bra.
    Snabb återkoppling på alla plan.
    Tack för att du tagit dig tiden att rekommendera mig Jessica, det uppskattar jag otroligt mycket. Ser fram emot att hålla kontakten framöver. Kram! Nicole Åman
    2022-08-29 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhetn på distans (dvs vi bor i Skåne), men hade fullt förtroende i Patrik då han såg till att uppdatera oss med jämna mellanrum. Han förstår vidden av att bli uppdaterad i varje steg - även om man bara får ett snabbt mail eller en snabb telefonavstämning.

Vi är nöjda med Patriks insats, och ser nog att vi anlitar honom om vi köper något nytt framöver.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Mycket professionellt bemötande och en effektiv process.
    2022-08-29 Verifierad kund
    Engagerad och angelägen att affären skulle bli bra för båda parter
    2022-08-28 Verifierad kund
    Michael är grym! Han ställer mycket frågor för att komma väl förberedd inför möten med spekulanter.
    Lugn och sansad och inger förtroende. Han försöker göra allt i sin makt för att försöka få in den sista ev budgivaren.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, kunnig, jobbade både för mig som säljare samt även för köpare.
    Tack sååå mycket Susann för din rekommendation, uppskattas så mycket! Nicole Åman
    2022-08-22 Verifierad kund
    Nicole var klarsynt och ärlig kring både lägenhet och marknaden i stort. Rekommenderas.
    Tack för din rekommendation Gustav! Vi ses på tillträdet av den fina pärlan ni köpt! Nicole Åman
    • Lindhagen
    2022-08-19 Verifierad kund
    Good reactivity from Nicole who is very available to give advices and answer to all the questions that you can have, epecially if you are not Swedish!
    Thanks for your recommendation Anne-Sophie. It was a pleasure helping you find your first apartment here in Sweden! Nicole Åman
    2022-08-16 Verifierad kund
    Nicole är mycket proffsig och trygg i sin roll som mäklare. Jag kände stort förtroende för henne. Jag kommer att rekommendera henne om någon frågar mig om tips på bra mäklare. Allt flöt bra smidigt och säkert. Stort TACK till Nicole!
    Varmt tack för din rekommendation Anne och jag håller med om att vi hade ett smidigt och bra samarbete! Nicole Åman
    2022-08-15 Verifierad kund
    Verkligen supernöjd med Nicole som min mäklare. Skulle varmt rekommendera andra!
    Stort tack för din rekommendation Emelie! Blir superglad att höra att ni är så nöjda! Nicole Åman
    2022-08-14 Verifierad kund
    Ett professionellt och vänligt bemötande. Utstrålar en stor tilltro. Mycket nöjd över min upplevelse.