Michael Forsberg
en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27
112 21 Stockholm — Visa karta

Vad tror Michael att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Michael Forsberg

• Andreas G skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Michael var mycket snabb på att svara i telefon och med att boka ett möte för förhandsvisning. Väl på visning kände vi ingen stress och vi fick gott med tid att kika och känna in lägenheten och Michael hade en skön men samtidigt professionell approach. Gav oss tips på möjligheterna som fanns med lägenheten. Läs mer
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt på Kungsholmen
    Michael har varit aktiv genom hela processen på ett personligt och engagerat sätt. Han har varit noga med att hela tiden hålla oss underrättade om vad som händer och inhämtat vårt godkännande i alla steg.

Michael är en trevlig och engagerad mäklare som inger ett stort förtroende.

Michael har mer än väl motsvarat våra förväntningar och vi kan absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet som Michael var ansvarig mäklare på och är mycket nöjda med processen.

Michael var hela tiden tillgänglig och var särskilt behjälplig i kontakt med föreningen.

Han letade fram byggritningar, kontrollerade vad som byggts om i andra lägenheter samt hur och vad föreningen tillät att man byggde om.

Det var ett viktigt stöd för oss eftersom lägenheten krävde omfattande renovering. Läs mer
  • Marcus N skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi sålde vår tvåa med Michael som var mycket engagerad och trevlig. Han var noggrann, mycket tillgänglig på telefon och gjorde det lilla extra utöver sitt uppdrag. Läs mer
Natalie Strand
Malin Siekkinen