Michael Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 25 Läs vad Michael Forsberg

• Erik K sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-06

Västra Kungsholmen
    Michael var väldigt responsiv och kunnig. Trots en lite svårare marknad så fick vi mer betalt än likvärdiga objekt som såldes samtidgt. Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Lisa K sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-03

Västra Kungsholmen
    Proffsigt och engagerat bemötande genom hela säljprocessen. Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Nils W sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-24

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Engagerad, kunnig och målinriktad. Håller en uppdaterad och är flexibel. Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Maja J köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-22

Ett helt okej bemötande men tråkigt beteende att flytta fram visningstiden med 30 minuter precis innan den egentligen skulle ha börjat. Dessutom ser det inte professionellt ut att stå och sms:a under flera minuter i sträck under visningen - hade gärna sett att han var mer närvarande. Och slutligen fick den tidigare ägaren informera om ålder på vitvaror och att köket hade renoverats, enligt Michael hade ingenting förutom stamrenovering gjorts sedan 1997, då ägaren flyttade in.

När det gäller avtalsskrivning fick hans kollegor rycka in i hans ställen vid samtliga tillfällen på grund av olika anledningar. Läs mer
    2019-05-23 Michael F svarar Maja J
    Hej Maja.
    Stort grattis återigen till din fantastiska bostad, jag hoppas verkligen du kommer trivas! =)
    Tack för din feedback. Jag tar gärna emot konstruktiv kritik för framtida uppdrag. Jag ska tänka på det du nämnt så inte framtida köpare upplever det du upplevt. Jag anser dock att det är missvisande att jag skulle ha ”flyttat fram visningstiden med 30 minuter precis innan den egentligen skulle ha börjat” vet ej vad du fått detta ifrån, du måste ha blandat ihop mig med någon annan mäklare och lägenhetsvisning, för detta har inte ens hänt. Angående att jag ska ha sms:at efter visningen hände, men det hände för att jag lät dig och din far stanna kvar efter ordinarie visningstid för att mäta och kika vidare m.m, förmodligen meddelade jag nästa kund att jag ev blir sen och frågade om det var ok, inte så att jag inte var närvarande varje gång du eller din far hade en ny fråga. Angående avtalsskrivningen så är det väl fantastisk bra att mina kollegor kan hoppa in och göra klart jobbet när det krockar för mig, precis samma sak gör jag för dom flera gånger i månaden och det är så man gör i detta yrke det är inget konstigt med det.
    Du är alltid varmt välkommen att höra av dig om det skulle vara något, önskar dig en fantastisk dag Mvh Michael.
    Michael F gillar detta
  • Emil V sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-20

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Med ett hår som Henke Lundkvist, en tandrad lika rak som en linjal samt Sveriges bästa munläder så kan inget gå fel, är man i Michaels händer så är man klar. Mer påläst och engagerad mäklare kan man titta i himlen efter. Aldrig träffat på en människa som sprider så bra spirit, han är alltid positiv och det ända han ser är lösningar! Läs mer
    2019-05-20 Michael F svarar Emil V
    Tack så mycket för dina fina ord Emil!

(Denna lägenhet är såld underhand genom Fastighetsbyråns egna marknad och interna register "på gång". Slutpris syns inte på Hemnet, Hittamäklare eller i andra register som baseras på den öppna marknaden.)

Adress: Sankt Eriksgatan 40, 28 kvadrat, 334 kr/mån, våning 1, Såldes för 3 300 000 kr.
    Michael F gillar detta
  • Agneta H sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-04

Kungsholmen/Thorildsplan
    Sålt en 1-rumslägenhet på Kungsholmen. Mycket positivt bemött av mäklaren Michael Forsberg. Från första kontakten, som skedde i samband med att vi tittade på ett ev köpobjekt och. innan vi riktigt bestämt oss att byta lägenhet, kontaktade han oss med jämna mellanrum tills han fick uppdraget att sälja lägenheten. Han var enträgen, men inte påträngande. Han värderade lägenheten högre än vad vi slutligen fick ut, så förväntningarna på slutpriset var högre än resultatet, men vi är ändå nöjda.
    Michael är en mycket positiv person och vi hade god och tät kontakt under hela processen. Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Amanda W köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-29

Kungsholmen/Thorildsplan
    Jag köpte min lägenhet på Creutzgatan genom Michael. Han var väldigt tillmötesgående och kunde visa lägenheten vid annan tidpunkt än de öppna visningarna då jag inte hade möjlighet att gå på dessa. Affären gick väldigt smidigt och Michael var tillgänglig för eventuella frågor hela tiden. Allt som allt är jag väldigt nöjd och kan rekommendera Michael och Fastighetsbyrån! Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Miriam D sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-25

Kungsholmen/Marieberg
    Trevlig och pålitlig mäklare som gav mig ett bra pris för min lägenhet.
    Alltid tillgänglig för frågor. Om man ska kommentera något som kan förbättras
    är att Michael kan vara lite mer påläst om lägenheten men det var inget större problem
    då kommunikationen var så bra. Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Andreas B sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-11

Kungsholmen
    Får saker gjort. Okomplicerad och tydlig kommunikation. Sålde en 1:a i en dålig marknad men är nöjd med slutpriset. Processen gick snabbt. Läs mer
    2019-04-12 Michael F svarar Andreas B
    Tack så mycket för dina fina ord Andreas!

Adress: Kungsklippan 20, 32 kvadrat, 2517 kr/mån, våning 3, Såldes för 3 325 000 kr.
    Michael F gillar detta
  • Fred R köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-25

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Tydlig, snabb med känsla för fastigheter.
    Bra respons och följer upp i hela affären.

Ringer helt klart Michael i nästa affär. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen