Michael Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2018-05-17
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 67 Läs vad Michael Forsberg

• Louise S sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-06

3:a
    Kungsholmen
    Dedikerad och driven mäklare! Vi fick det priset vi hade önskat oss för vår lägenhet trots att vi sålde i juli och i en sval marknad. Tack Michael 😊 Läs mer
  • Natalie T
    Natalie T köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-06

Första lägenhetsköp - Kungsholmen 2:a på 41 kvm

Superhärlig och bra på att förhandla och peppa. Processen var smidig. Även om "säljig" approch så fortfarande ödmjuk och personlig. Mån om att han att vilja ha långsiktiga kundrelationer.

Haft en väldigt bra upplevelse från början till slut och överträffat mina förväntningar av mäklare överlag. Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Diana R köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-03

Fridhemsplan
    Köpt en etta på Kungsholmen. Fått väldig bra bemötande och mäklaren var snabb/tillgänglig. Endast positiv feedback :) Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Anders J sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-12

Fridhemsplan
    Michael var mycket kompetent och kundfokuserad. Har bra koll på Kungsholmen och leverar verkilgen resultat. Han är bra på att kommunicera och höll oss uppdaterade under hela processen. En utav de bättre mäklare jag har träffat. Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Christian M sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-05-15

Norr Mälarstrand
    Michael gjorde ett grymt bra jobb och fixade en jättebra affär när vi sålde vår lägenhet! Han överträffade våra förväntningar! Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Martina F köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-05-11

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Betryggande, transparent och närvarande, även för köparen! Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Axel H sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-05-04

Kungsholmen/Thorildsplan
    Mycket bra mäklare, lyhörd och engagerad. Snabb och smidig försäljning av min lägenhet! Läs mer
  • Alexandra G
    Alexandra G sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-09

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Jag träffade Michael på en visning av ett objekt jag själv var intresserad av att köpa & budade på; det blev inte - så men däremot fick jag ett så proffsigt bemötande av Michael att jag valde att själv sälja min etta på Pipersgatan med honom! Han är otroligt ödmjuk & genuin samtidigt som han är snabbtänkt & drivande i säljprocessen utan att vara för pushig - något som idag är ovanligt (& i synnerhet i mäklar-rollen enligt min uppfattning!). Jag kände mig otroligt trygg i att veta att köparen kommer bli exceptionellt bemött av Michael, men också att jag kommer få det bästa slutpris på min bostad. Michael finns alltid tillgänglig, är en social kameleont (stort plus) & otroligt trevlig! Jag rekommenderar i alla lägen att sälja med Michael, & är väldigt glad att jag valde honom som min mäklare. Innan min försäljning träffade jag ca 15 mäklare på Kungsholmen (både på visningar & värdering av min lägenhet) & han var den som enligt min mening höll absolut högst nivå då han är kunnig, snabbtänkt, professionell - men framförallt human & jordnära! Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Saif K sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-08

Kungsholmen/lindhagen
    Stans bästa Mäklare !! Michael älskar verkligen sitt jobb , man kunde nå honom även utanför arbetstid och han hade alltid tid för sina kunder . Trots Coronakrisen var han den ENDA som lyckades få iväg min lägenhet fastän det fanns fler andra i samma hus.
    12 av 10 solar till Michael Forsberg 🌞 Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Elin W sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-02

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Sålt min 2:a på Kungsholmen. Smidig och lyckad försäljning! Michael gav ett professionellt bemötande genom hela processen. Fick även goda råd när vi köpte ny lägenheten. Kan verkligen rekommendera Michael! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand