Michael Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 6 kunder tycker om Michael Forsberg

• Inez G sålde sin bostad med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Upplevde mäklaren som engagerad och lättsam att ha att göra med. Kände att han ville mig "väl". Tog tillvara mina intressen och även köparens.
    Har inte haft så stor erfarenhet av mäklare, men detta var positivt. Läs mer
  • Stephanie C
    Stephanie C köpte sin bostad med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    I flera månader har jag sökt efter min första bostad och det var via Fastighetsbyrån som jag fann den rätta. Jakten på den första bostaden har varit svår men Michael fick det att kännas otroligt enkelt! Förutom en otrolig tidsflexibilitet som avlastade mycket stress från mina axlar var han alltid på gott humör och sitt genuina mäklande får en att känna sig väl omhändertagen.
    Inget strul och inget trassel- enbart härligt bemötande och du kan lita på att det ligger i hans intresse att ge dig den bästa vägledningen i ditt bostadssökande. Läs mer
  • Andreas G skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Michael var mycket snabb på att svara i telefon och med att boka ett möte för förhandsvisning. Väl på visning kände vi ingen stress och vi fick gott med tid att kika och känna in lägenheten och Michael hade en skön men samtidigt professionell approach. Gav oss tips på möjligheterna som fanns med lägenheten. Läs mer
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt bostadsrätt på Kungsholmen
    Michael har varit aktiv genom hela processen på ett personligt och engagerat sätt. Han har varit noga med att hela tiden hålla oss underrättade om vad som händer och inhämtat vårt godkännande i alla steg.

Michael är en trevlig och engagerad mäklare som inger ett stort förtroende.

Michael har mer än väl motsvarat våra förväntningar och vi kan absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Mårten R
    Mårten R skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet som Michael var ansvarig mäklare på och är mycket nöjda med processen.

Michael var hela tiden tillgänglig och var särskilt behjälplig i kontakt med föreningen.

Han letade fram byggritningar, kontrollerade vad som byggts om i andra lägenheter samt hur och vad föreningen tillät att man byggde om.

Det var ett viktigt stöd för oss eftersom lägenheten krävde omfattande renovering. Läs mer
  • Marcus N skrev om Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi sålde vår tvåa med Michael som var mycket engagerad och trevlig. Han var noggrann, mycket tillgänglig på telefon och gjorde det lilla extra utöver sitt uppdrag. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand