Läs vad 89 Läs vad Michael Forsberg

• 2020-12-18
    Michael hjälpte mig sälja min 2a på Kungsholmen.
    Redan efter första mötet var magkänslan bra och de fortsatte under hela resan.

Michael är mån om sina kunder. Med sina utmärkta kommunikation skapade han både förståelse och trygghet.

Jag ger mina allra bästa rekommendationer utan reservationer till Michael. Ett givet val om de blir fler försäljningar för min egen del!

Stort Tack Michael!
    Björn H
    • 41.0 m²
    • Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
  • 2020-12-15
    En vän rekommenderade Michael Forsberg när jag letade mäklare för att hjälpa mig att sälja min etta på Kungsholmen, och jag hade inte kunnat få en bättre rekommendation. Michael är lyhörd, professionell och väldigt hjälpsam. Ger man honom tiden och förtroendet så garanterar jag att man är i trygga händer, han gör verkligen de där lilla extra som andra inte gör! Han guidande mig genom hela processen från start till slut. Det som sticker ut med honom är att han är fruktansvärt positiv, aldrig ger upp och endast ser lösningar och aldrig hinder eller problem!
    Wanda G
    • 1:a
    • 25.0 m²
    • Fridhemsplan
  • 2020-11-11
    Michael gjorde ett strålande jobb när han sålde min lägenhet på Kungsholmen. Mycket engagerad före, under och efter affären. Ett genuint, brinnande intresse och bra känsla för affärer, mycket lätt att samarbete med. Kan varmt rekommenderas.
    Lennart L
    • 76.0 m²
  • 2020-11-10
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Michael Forsberg. Han arbetar effektivt med bra kommunikation och har alltid sin kunds behov i fokus. Han var tillgänglig och lätt att arbeta med. Kan rekommendera att anlita honom!
    Anna M
    • 42.0 m²
  • 2020-10-27
    Sålt en 3:a på Kungsholmen med bästa läge.
    Han hjälpte mig att värdera min lgh redan för ett år sedan, vilket hjälpte mig att få ner räntan.
    I försäljningen så här långt (påskrivet köpeavtal) har Michael varit ett bra stöd och bollplank i min försäljning och jag är mycket nöjd med utfallet. Jag tror och hoppas att Michael också i fortsättningen kommer svara på mina frågor, t.ex. bostadsöverlåtelse, bank, deklaration mm.
    Thomas T
    • 64.0 m²
  • 2020-10-20
    bra dialog!
    kändes bra, tyvärr blev resultatet inte det förväntade!
    men en bra process allt som allt.
    Maria M
    • 78.0 m²
    • Lindhagen
    Tack för ett fint samarbete Maria! :) Jag är så glad för din skull! Att jag lyckades hoppa in som ny mäklare, hitta en spekulant som köpte din bostad, endast på några dagar. (Du hade köpt nytt och behövde sälja inom kort). Så skönt att allt ordnade sig! Du är alltid välkommen att höra av dig igen om du behöver hjälp i framtiden. Önskar dig en fortsatt trevlig dag.
    Michael Forsberg

Michael Forsberg

Visa svar
  • 2020-10-18
    Vi använde Michaels tjänster när vi valde att sälja vår bostad på Kungsholmen. Vi är mycket nöjda. Han fanns där som bollplank under tiden vi hade bostaden på gång och hade en tydlig strategi när vi väl valde att lägga ut bostaden på Hemnet och ha visningarna. Michael lyckades sälja över förväntan och på rekord tid. Han skötte processen galant från början till slut. Vi rekommenderar honom starkt.
    Amanda B
    • 4:a
    • 88.0 m²
    • Hornsbergs Strand
  • 2020-10-10
    Michael är trevlig, driven och engagerad. Bra på att övertyga, med glimten i ögat.
    Malin R
    • 78.0 m²
  • 2020-10-08
    Michael var mycket behjälplig vid vår försäljning och trots att det drog ut på tiden så uppvisade han alltid en positiv inställning och förde en löpande dialog med mig som säljare. Michael var lyhörd och professionell genom hela processen. Ger han mina varmaste rekommendationer!
    Tobias E
    • 49.0 m²
    • Thorildsplan
  • 2020-09-25
    "Sålde min lägenhet med Michael och det var en snabb och smidig affär utan frågetecken då han är en pålitlig och oerhört förtroendeingivande mäklare som är lyhörd, proffessionell och tar försäljningen på största allvar. Jag som säljare kunde slappna av under försäljningsprocessen. Kommer definitivt att anlita Michael för kommande köp/försäljningar samt rekommendera honom för de som går i köp eller säljtankar i Kungsholmen!
    Johan S
    Johan S
    • 1:a
    • 31.0 m²
    • Kungsholmen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte