Michael Forsberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 58 Läs vad Michael Forsberg

• Elin W sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-02

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Sålt min 2:a på Kungsholmen. Smidig och lyckad försäljning! Michael gav ett professionellt bemötande genom hela processen. Fick även goda råd när vi köpte ny lägenheten. Kan verkligen rekommendera Michael! Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-02

Kungsholmen/Thorildsplan
    Vi köpte en 3:rums lägenhet vid Thorildsplan.

Vi fick ett proffsigt och genuint bra intryck av Michael.

Att köpa/sälja är en otroligt krävande och jobbig process som innebär mycket funderingar och snabba beslut. Michael har varit väldigt enkel ha att göra med och levererat snabba och tydliga besked som behövs.

Jag hade en snabb och intensiv dialog och hoppades få till ett snabbt avslut vilket jag fick tack vare Michael, otroligt skönt att ha en lyhörd och engagerad mäklare som både ser till säljare och köpares intresse. Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Linnea H sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-01

Sålde min lgh med Michael. Det gick snabbt och smidigt! Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Johannes E köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-30

Kungsholmen
    Köpte lägenhet av Michael Forsberg och vi är riktigt nöjda.
    Tydliga direktiv och raka rör, vilket jag vi uppskattar. En skarp mäklare jag själv kommer använda mig av i framtiden.

Stort tack Michael! Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-13

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Jag ger Michael mina varmaste rekommendationer efter en snabb och lyckad försäljning.

Så kom dagen då försäljningen av min fina sekelskifteslägenhet i Stockholm var oundviklig och flytten till Oslo var ett faktum. Att valet föll på just Michael var då han tidigare framgångsrikt sålt liknande objekt i både vår bostadsrättsförening och i närområdet i övrigt.

Michael var genomgående professionell, från första kontakt till avslutad affär. Vidare gav han bra och tydliga råd, vilket grundade för en lyckad försäljning och levererade därtill över förväntan.

Två tummar upp och kudos för lyhördhet, tydlighet och engagemang! Läs mer
    2020-03-13 Michael F svarar Håkan L
    Tack så mycket för dina fina ord Håkan!

Adress: Södra Agnegatan 26, 65 kvadrat, 2 521 kr/mån, våning 2 utan balkong, Såldes för 6 450 000 kr (På mindre än 24 timmar)
    (99 231 kr/m2)
    Michael F gillar detta
  • Simon B köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-11

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Lätt att ha göra med,väldigt tillgänglig när det gäller att svara på frågor Läs mer
    2020-03-13 Michael F svarar Simon B
    Tack så mycket för dina fina ord Simon!

Adress: Södra Agnegatan 26, 55 kvadrat, 2 179 kr/mån, våning 2 med balkong, Såldes för 5 775 000 kr (105 000 kr/m2)
    Michael F gillar detta
  • Sara H sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-05

Kungsholmen/Lindhagen
    Jag sålde min 1:a på Kungsholmen. Michael var väl förberedd och jag fick snabbt ett förtroende för honom. Han har varit proffsig och gjort sitt yttersta för att jag som kund ska känna mig trygg & nöjd med min försäljning. Michael har under försäljningsprocessen hållit mig uppdaterad, kommit med råd & svarat på alla mina funderingar, stora som små. Jag kan varmt rekommendera Michael som er mäklare. Ni kommer att få en stjärna! Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Sofia J köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-04

Trevlig och hjälpsam!
    Fick hjälp hitta och köpa lägenhet. Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Lovisa H köpte sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-02

Kungsholmen
    Jag har köpt en lägenhet på 45 kvm och allting kändes väldigt bra. Michael var väldigt trevlig och tillmötesgående när jag visade lite osäkerhet kring lägenheten. Han svarade snabbt på sms varje gång jag hörde av mig vilket kändes tryggt och bra. En bra upplevelse helt enkelt! Läs mer
    Michael F gillar detta
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Michael Forsberg en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-24

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Michael hjälpte mig att sälja en lägenhet på Kungsholmen i Stockholm på ett bra sätt och problemfritt sätt. Jag fick raka besked och bra hjälp genom processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand