Patrik Fischer
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-07

Läs vad 38 Läs vad Patrik Fischer

• Alice B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-19

Kungsholmen/Kristineberg
    Jag köpte min första bostad av Patrik och valde även honom som mäklare när jag två år senare skulle sälja samma bostad. Patrik är väldigt professionell och ödmjuk. Han har mycket tålamod med extra visningar när jag känt mig osäker. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Dorio C sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-18

Kungsholmen/Rådhusparken
    Patrik la mycket tid & energi när jag sålde min lägenhet. Bra jobbat. Läs mer
  • Ashkan S sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-11

Kungsholmen/Lindhagen
    I en motig situation som vi skapade åt oss själva behövde vi en sympatisk, pragmatisk och professionell mäklare på Kungsholmen och vi fick tips om Patrik. En mäklare som konstant varit närvarande och hjälpsam, en person som på riktigt brytt sig och hjälpt oss genuint. Hatten av för din professionalism, attityd och passion. Förhoppningsvis behöver vi inte flytta på ett tag men gör vi det är du den enda mäklaren vi ringer! Tusen tack Patrik för allt. Läs mer
  • Ajmal R sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-09

Kungsholmen
    Jag har sålt min 24kvm och Patrick har gjort super bra jobb, han är bästa mäklare i min område . Jag Skulle rekommendera honom till alla som bor på Kungsklippan område . Läs mer
  • Niklas S köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-07-25

Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Aktiv i sitt arbete och svarade snabbt i korrespondens. Kändes som att han hade både säljaren och köparens intressen i åtanke. Läs mer
  • Linus O sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-07-12

Kungsholmen
    Kunnig mäklare som sydde ihop affären snabbt och smidigt på en bra nivå. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Sara R köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-07-08

Kungsholmen/Marieberg
    Vi har köpt en bostadsrätt och fick bra hjälp av Patrik. Min dotter som ska bo där och haft kontakten med Patrik upplevde ett bra förtroende för honom. Läs mer
  • Lina P köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-07-03

Kungsholmen
    Utmärkt förmedling av lägenhet där jag kände att Patrick verkligen försökte få både köpare och säljare nöjda. Läs mer
  • Max L sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-24

Kungsholmen
    Jag anlitade Patrik vid försäljning av en tvåa i Kungsklippans Brf. Patrik gav ett mycket gott intryck och bemötande. Han var professionell och kunnig inom föreningen och området, och var dessutom väldigt trevlig. Gav oss inga falska förhoppningar men lade ner mycket tid och arbete på uppdraget.

Rekommenderas! Läs mer
  • Alexander H
    Alexander H sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-14

Kungsholmen/Fredhäll
    Riktigt duktig och professionell! Sålde lägenheten utan problem med Patrik. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand