Patrik Fischer

Patrik Fischer

Patrik Fischer är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Patrik Fischer har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Patrik Fischer har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 228 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Fischer har haft 69 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 228 Läs vad Patrik Fischer

• köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Fredhäll
    2022-08-14 Verifierad kund
    Ett professionellt och vänligt bemötande. Utstrålar en stor tilltro. Mycket nöjd över min upplevelse.
  • Roland K
    2022-07-18 Verifierad kund
    Andra lyckade försäljningen med Patrik. Bra dialog båda gångerna.
    2022-07-16 Verifierad kund
    Professionell och trevlig mäklare, som är seriös och alltid finns där. Vi känner oss väldigt väl bemötta och haft många trevliga samtal under hela processen. En mäklare som verkligen har koll och man märker att det är många års erfarenhet som ligger bakom. Patrik har varit till stor hjälp för oss att hitta vårt drömboende!
    • Fredhäll
    2022-07-08 Verifierad kund
    Professionell, lyhörd och hjälpsam. Med Patrik blev det en smidig bostadsaffär. Rekommenderar varmt!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Patrik hjälpte till att vägleda genom affären på ett professionellt och förstående sätt och ansträngde sig till det yttersta för att hitta en lösning som för att göra mig nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Norr Mälarstrand
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi varit i kontakt med Patrik både som köpare och säljare. Båda gångerna har vi varit väldigt nöjda! Han har lyssnat och haft en tät dialog med oss under hela processen. Vill varmt rekommendera Patrik!
    • Norr Mälarstrand
    2022-05-31 Verifierad kund
    Jag har både köpt och sålt med Patrik.
    Skulle inte anlita någon annan gällande köp och sälj på kungsholmen. Det för att vi kände ett förtroende från första kontakt när vi köpte, han är lyhörd och mån om att både köpare och säljare ska bli nöjda. Bra kommunikation som är A och O för mig personligen. Det är inga konstigheter heller utan raka puckar!

Patrik har även stenkoll på området och bra nätverk så han hittade rätt köpare till oss fort när det var dags att sälja.
    2022-05-29 Verifierad kund
    Inom loppet av 1 dygn ägde vi en lägenhet och hade skrivit på alla papper. Dessutom fick vi ypperlig hjälp med att komma i kontakt med finansiering av den. Patrik var en stjärna i detta och tog bort all form av stress och gav genomgående information om hela processen.
  • Veronica D
    2022-05-29 Verifierad kund
    Patrik Fischer , all I can say ….he knows how great real estate agent he is! I literally recommend Patrik Fischer , as one of the excellent, best agent in Stockholm. Especially the way he communicate with his client from the both sides and he made sure none of us will missed the chances to participate the actual bids by gave us a call and i really appreciated it very much! I needed help and he helped me out without a tiny hesitation and I am very thankful for that! Thumbs up 👍 for Patrik.
    Sincerely Veronica
    2022-05-21 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Patrik som mäklare. Han var påläst, uppdaterade mig kontinuerligt och löste situationer som uppkom på ett utmärkt sätt.