Patrik Fischer
Registrerad mäklare sedan 2016-01-04
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 87 Läs vad Patrik Fischer

• Eva A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-31

Kungsholmen
    Kändes enkelt och smidigt att sälja lägenhet med hjälp av Patrik. Läs mer
  • André B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-08

Kungsholmen
    Hjälp vid försäljning av lägenhet på Kungsholmen. Mycket smidig affär med ett professionellt bemötande. Tät och transparent dialog under hela processen, med snabba svar på mejl och telefon. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Therese B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-06

Fredhäll
    Patrik sålde min minitvåa i Fredhäll. Han har en positiv attityd och stort engagemang. Det märktes tidigt att han kan området och hade vana av liknande objekt.
    Sålde under en speciell period (sommar, corona etc) så svårt att veta vilket resultat vi hade sett av försäljningen i en normal situation, vilket också påverkade min förväntansnivå etc. Men han var flexibel under hela försäljningsresan och jag är överlag nöjd med resultatet och Patriks insats! Läs mer
  • Shervin S köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-04

Kungsholmstorg
    Patrik gav ett seriöst och pålitligt intryck. Han agerar snabbt, precist och var tillgänglig för frågor under hela processen. Som köpare av bostadsrätten är jag helnöjd med hur smidigt han skötte allt. Sannolikt är det han jag kontaktar i framtiden vid en eventuell försäljning. Rekommenderas! Läs mer
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-17

Kungsholmstorg
    Efter att jag en tid bott i andra hand i en fantastisk liten 1,5:a med uteplats på Kungsholmen blev det aktuellt att köpa lägenheten. Den förre ägaren köpte lägenheten genom Patrik och var mycket nöjd, och det var därför naturligt att anlita Patrik för att sköta pappersarbetet även denna gång, något Patrik gjorde mycket professionellt och smidigt. Högsta betyg. Jag kan verkligen rekommendera Patrik och skulle anlita honom igen. Läs mer
  • Patric A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-11

Kungsholmen
    *Sålt bostadsrätt i Stockholm.
    *Blivit bemött på ett professionellt sätt med god coaching igenom hela processen.
    *Förväntningar var att ha en mäklare som gör det extra för att få affären så bra som möjligt - detta införlivades
    *Haft en mycket god upplevelse Läs mer
  • Bernt S köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-03

Kungsholmen
    Vi har köpt en etta på Kungsklippan. Mäklaren bemötte oss med positiv attityd och objektivt. Det hela blev en mycket snabb affär
    utan några komplikationer. Läs mer
  • Peter Alexander P
    Peter Alexander P skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-05-30

Sålde min 2a på Kungsholmen. Smidigt och snabbt! Toppklass! Läs mer
  • Johan T köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-05-30

4:a
    Hornsbergs Strand
    Trevlig, professionell och tillgänglig. Bra mäklare! Läs mer
  • Johanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-05-21

Lindhagen