Patrik Fischer
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 27 Läs vad Patrik Fischer

• Anneli W köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-20

Kungsholmen
    Köpt bostad på Kungsklippan. Trevlig och kunnig mäklare. Positiv, stödjande och service-inriktad. Inga oklarheter, vilket är ett topp-betyg! Mycket nöjd! Läs mer
  • Andreas J skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-17

Väldigt kommunikativ, trevlig och väldigt behjälplig.
    Engagerad och kunnig.

Rekommenderar Patrik starkt! Läs mer
  • Andreas O köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-15

Kungsholmen
    Jag köpte en lägenhet av Patrik Fischer under hösten 2018. Han är verkligen en mäklare jag rekommenderar. Köpet och tillträdet skedde helt utan problem och jag trivs superbra i den nya lägenheten. Mycket professionell, trevlig och absolut en mäklare jag kommer att använda mig av om jag köper/säljer lägenheter i framtiden. Läs mer
  • Erik W sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-15

Kungsholmen/Marieberg
    Sålde min 1a och allt gick galant. Patrik är mycket professionell och levererade helt klart över förväntan. Läs mer
  • Isabella B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-14

Kungsholmen/Kronobergsparken
    Toppen mäklare, professionell, engagerande och så hjälpsam!
    Jätte nöjd med hans insats med försäljning av min bostad. Läs mer
  • Jonathan Olof W skrev om Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-18

Ta inte denna mäklare! Usel! Vi gjorde ett stort misstag som inte bad om referenser. Han kan inte skriva och inte räkna, anlitar en dålig fotograf. (Vi bad iof inte om referens på fotografen heller).
    Vi fick rätta hans texter som i original var osammanhängande. Tur att vi inte använde hans siffror till deklarationen, de var helt fel. Extremt långsam återkoppling trots påminnelser. Läs mer
    2019-05-07 Patrik Fischer svarar Jonathan Olof W
    Hej Jonathan,
    Tack för din feedback.
    Jag tar gärna emot konstruktiv kritik för framtida uppdrag. Jag ska tänka på det du nämnt så inte framtida säljare upplever det du upplevt. Jag anser att det är missvisande gällande bilder och text. Vi hade en lyckad försäljning, vi sålde snabbt och till bra pris under tuffa tider och alla var nöjda. Jag förstår att ni blev besvikna i min brist gällande deklarationen, under den tiden på året är det många som önskar hjälp vilket leder till att det tar längre tid. Jag hoppas ni verkligen trivs i ert nya boende! Vid frågor och funderingar är du varmt välkommen att höra av dig. Allt gott!
  • Sture B sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-13

Kungsholmen
    Sålt en etta på Kungsholmen, Kungsklippan.
    Blev bemött av en mycket trevlig mäklare.
    Förväntningarna var mycket stora han levde verkligen upp till det.
    Hela affären gick mycket bra fick ut vad vi begärde och lite till. Kommer att kontakta honom fler gånger om vi behöver. Sture och Eva Läs mer
  • Fredrik F köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-05

Kungsholmen/Kronobergsparken
    Köpt lgh på Kungsholmen med patrik som jobbade väldigt aktivt för att få till en bra deal. Läs mer
  • Anna-Lena G köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-31

Kungsholmen/Kronobergsparken
    Patrik Fischer är en mycket professionell och trevlig mäklare. Hela processen av mitt köp av bostadsrätt genomfördes på ett mycket smidigt och seriöst sätt. Läs mer
  • Caroline E sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-17

Kungsholmen
    Sålde en liten go 1,5a på Kungsholmen. Patrik är mycket kunnig om området och satte en spot on-värdering. Han assisterade även med att hitta ett nytt hem genom bl.a ordna med förhandsvisning på lgh som låg i min budget & vad jag efterfrågade.

Är mycket nöjd! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen