Läs vad 110 Läs vad Patrik Fischer

• 2021-01-13
    Sålde etta på Kungsholmen. Patrik var mycket trevlig och enkel att jobba med. Sålde innan den lades ut på hemnet.
    Julia N
    • Kungsholmstorg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
  • 2021-01-13
    Köpte en fin tvåa på Kungsklippan. Patrik är proffsig och väldigt trevlig. Återkopplade regelbundet på telefon och sms under hela budgivningen.
    Säljer jag min lägenhet i framtiden kommer Patrik få det uppdraget.
    Robin H
    • 36.0 m²
    • Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
  • 2020-12-28
    Patrik är en kunnig och hjälpsam mäklare som säkrat att vår process för att köpa ny bostad gick så enkelt och smidigt som möjligt.

Skickar även en guldstjärna till Julia som som arbetar som samordnare/assistent på Fastighetsbyrån. Även hon har varit mycket hjälpsam.
    Tobias J
    • 3:a
    • 73.5 m²
  • 2020-12-15
    Proffsig och hjälpsam under hela affären.
    Christoffer R
  • 2020-12-08
    Jag har köpt en mindre lägenhet 45 kvadrat i Brf Järvägsmannen!
    Positivt och vänligt bemötande av Patrik F samt klar och tydlig information angående budgivning, köp och uppföljningssamtal.

Mycket nöjd!
    Med vänlig hälsning Kerstin Hedborg
    Kerstin H
    • 45.0 m²
  • 2020-11-25
    Patrik var bra genom hela processen, höll mig uppdaterad och kändes trygg. Rekommenderar!
    Frida R
    • Marieberg
  • 2020-11-23
    Patrik hjälpte mig utmärkt med att hitta min första egna lägenhet. Han sökte upp mig då han visste att jag hade varit
    på liknande visningar, och såg till att jag fick bästa möjliga hjälp under processen.
    Albin C
    • 39.5 m²
    • Thorildsplan
  • 2020-11-19
    Jag har sålt en bostadsrätt i Stockholm. Vår mäklare var bra på att förklara processen och vilka förväntningar vi kunde ha. Han var flexibel och hjälpte oss att genomföra försäljningen snabbt och utan problem.
    Christina B
    • 42.5 m²
  • 2020-11-17
    Patrik är mycket empatisk, kunnig och förtroendeingivande. Han hjälpte mig att få mitt första boende som uppfyllde samtliga kriterier. Väldigt bra!
    Tommy W
    • 31.0 m²
  • 2020-11-16
    Vi sålde en femrummare på Kungsholmen med Patrik Fischers hjälp. Vi gav honom relativt tuffa villkor - vi skulle inte sälja om vi inte uppnådde ett pris som var en bit högre än vad lägenheten hade värderats till. Patrik tog sig an utmaningen, till synes utan att tveka. Förberedelseprocessen och säljprocessen gick väldigt smidigt: Patrik var lätt att kommunicera med, positiv, effektiv och kändes pålitlig och reko. Vi följde planen i princip utan avvikelser, och att försäljningen gick så smidigt tror jag mycket beror på Patriks energi, positiva inställning och fingertoppskänsla när det gäller själva säljarbetet. De mindre problem som dök upp längs vägen löste han väldigt konstruktivt. Min enda mindre invändning är att Patriks "attention to detail" kan slipas något: objektspresentationen innehöll några mindre fel och på en av visningarna kunde han ha fixat några stylingmissar innan spekulanterna kom. Men detta är randanmärkningar: vi är väldigt nöjda med Patriks insats, vårt objekt blev sålt trots ett relativt tufft försäljningsprismål (vi hade hjälp av en för stunden stekhet marknad, men ändå), och Patrik var konstruktiv, trevlig och effektiv genom processen. Jag kan varmt rekommendera hans mäklartjänster!
    Per S
    • 5:a
    • 130.0 m²
    • Marieberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte