Patrik Fischer

Patrik Fischer

Patrik Fischer är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Patrik Fischer har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Patrik Fischer har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 139 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Fischer har haft 73 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 139 Läs vad Patrik Fischer

• sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-07-07
    Skitbra service . Tydlig och bra kommunikation
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-06-14
    Trevlig och hade bra bemötande. Flexibel och alltid tillgänglig. Var inte helt påläst om bostaden och fastigheten.
    2021-06-13
    Vi uppskattade framför allt Patriks ärlighet och trevliga bemötande. Patrik kändes trygg och vi kan varmt rekommendera honom!
    2021-06-12
    Väldigt tillmötesgående, trevlig och lätt att ha och göra med. Vi köpte av Patrik och är väldigt nöjda.
    2021-06-07
    Snabb och Flexibel samt
    Lösningsorienterad..
  • Alexandra V
    2021-06-05
    Kan verkligen rekommendera Patrik! Han har ett personligt engagemang och ett varmt bemötande. Vi kände oss väldigt trygga när vi köpte vår drömlägenhet av honom! Mycket kunnig och hela processen var korrekt och smidig från början till slut.
    2021-06-04
    Var på jakt efter en etta på Kungsholmen till min son och fick hjälp av Patrik att hitta ett passande objekt. Han ordnade med snabb visning och kommunicerade proffsigt under hela processen och var behjälplig med att svara på allehanda frågor jag hade. Nu ser vi fram emot att få tillträde i slutet av augusti. Jag upplever att Patrik har varit engagerad i affären och hans kunskap om både lägenheten, huset och området har överträffat mina förväntningar. Stort tack!
    2021-06-02
    Jag har köpt en lägenhet och är väldigt nöjd med mäklaren. Väldigt trevlig och proffsig
    2021-05-31
    Blev först artigt bemött som köpare, men det visade sig att det endast var på ytan: Blevförvånad när jag försökte diskutera lgh och affärens förutsättningar: Diskussionen omfattade inga konstigheter utan gick ut på normala fakta man som köpare önskar diskutera. Mäklaren uppträdde då något trotsigt och avvisande istället för att gå in på en seriös diskussion. Bad sedan efter köpet via sms och mail att bli kontaktad vid 3-4 tillfällen ang affärens dokumentation. Detta nonchalerades dock helt av mäklaren. Vilket jag karaktäriserar som ett omoget och nonchalant uppträdande.
    Hej Lena, Hoppas du är nöjd med ditt köp på nya bostaden. Du får gärna kontakta mig vid funderingar gällande köpet, dokumentationen du efterfrågar ligger i köpcoachen som du fått inlogg till. Som du vet är medlemskapet godkänt och vi ses på kontoret efter sommaren vid tillträdet. Vid fler funderingar, ring mig gärna så hjälper jag dig på bästa möjliga sätt. Ha en fin sommar. Patrik Fischer
    2021-05-20
    Proffsig och snäll, lätt att ha att göra med