Patrik Fischer

Patrik Fischer

Patrik Fischer är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Patrik Fischer har varit registrerad mäklare sedan 2016-01. Patrik Fischer har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 326 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Fischer har haft 51 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

326 omdömen om Patrik Fischer

Sedan starten hos Reco 2017
Owe X
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Jag och min fru köpte en lägenhet som såldes av Patrik. Patrik skötte det hela väldigt proffsigt och var vädligt tydlig i sin kommunikation mellan oss och säljaren. Kändes pålitlig från första mötet.

Yunxin W
Kungsholmen

Väldigt professionellt! Det var en snabb vändning för köpet.

Linda S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
Kungsholmen

Patrik har under hela processen varit väldigt inlyssnande och alltid satt våra intressen främst utan att pusha oss i någon riktning. Genom aktivt arbete med många spekulanter under resans gång hittade han till slut köparen som tog oss till vårt mål.

Robert B
Kungsholmen

Patrik är mycket vänlig och tillmötesgående. Han gör sitt bästa för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Vi värderar hjälpsamhet högt och känner oss väldigt nöjda med Patriks bemötande.

David M
Kungsholmen

Vi har köpt och sålt med Patrik flera gånger. Han har stenkoll på Kungsholmen och vet vad som behövs för att få ihop en affär som båda parter blir nöjda med. Väldigt bra på att återkoppla och uppdatera, något jag tycker många mäklare tyvärr saknar. Väldigt hjälpsam och har fått utstå mycket frågor och snabba svängar med oss, men levererat som vanligt :)

Johan T
Kungsholmen

Patrik hjälpte mig sälja lägenheten snabbt och smidigt. Det bästa var att han inte var lika "på" som andra mäklare ibland kan vara utan hörde endast av sig när han hade något konkret att meddela samt lät mig tycka till om allt som involverade försäljningen. Anlitar ni Patrik för er bostadsförsäljning så kommer ni inte bli besvikna!

Rebecka W
Kungsholmen

Patrik var lätt att ha att göra med, inlyssnande, strukturerad och trygg genom hela processen.

Olof F
Kungsholmen

Patrik bemötte oss med stor professionalism och vänlighet från första stund. Han var alltid tillgänglig, lyhörd och tog sig tid att förklara alla steg i processen på ett tydligt sätt. Patrik skapade ett förtroendeingivande intryck vilket gjorde att vi kände oss trygga genom hela processen. Vi hade höga förväntningar på snabb och effektiv hantering samt en smidig försäljningsprocess. Patrik överträffade våra förväntningar på alla punkter. Han hanterade allt snabbt och professionellt, vilket resulterade i en mycket smidig...

Einar K
Kungsholmen

Patrik gjorde ett bra jobb! Han kändes stabil och pålitlig genom hela processen och var väldig kommunikativ.

Mathias L
Kungsholmen

Snabb och smidig affär, Patrik Fischer var väldigt proffsig.