Patrik Fischer
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 71 Läs vad Patrik Fischer

• Karl L köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-05

Patrik hjälpte oss att hitta och köpa en lägenhet som inte låg ute. Han var kompetent och seriös. Läs mer
  • Karo K sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-17

Kungsholmen
    Professionell, förtroendegivande och målinriktad är tre ord som bäst beskriver Patrik. Efter att ha varit kontakt med flertal andra mäklare i Stockholm vars förväntansbild inte låg i linje med min kom jag, till slut, i kontakt med Patrik. På bara några timmar lyckades Patrik hitta rätt köpare. Inte nog med det så lyckades Patrik på en vecka hitta min drömbostad. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Agil S sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-17

Såld bostadsrätt i Kungsholmen.
    Helt fantastisk! Allt gick väldigt fort och smidig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Felix B köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-13

Patric hjälpte mig köpa min första bostad. Proffsigt bemötande och en smidig process från visning till tillträde. Läs mer
  • Christina H sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-11

Patrik är förtroendeingivande ,lyhörd och närvarande .Kan rekommendera honom varmt.Christina Henriksson Läs mer
  • Joachim A sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-11

Kungsholmen/Lindhagen
    Patrik uppträdde mycket professionellt och hade en hör tillgänglighet i samband med försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-26

Kungsholmen/Hornsbergs Strand
    Tydlig. Svarar fort. Levererar resultat. Läs mer
  • Rakel L sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-21

Kungsholmen
    När andra mäklare sa att vi troligtvis inte ens skulle få tillbaka pengarna gav Patrik sig tusan på att han skulle sälja vår lägenhet med vinst. Lägenheten som är 3,5:a på 98kvm lades ut på ”på gång” och några månader senare sålde vi mot alla odds lägenheten med en vinst på 700k. Vi är så tacksamma att vi gav Patrik uppdraget att sälja vår lägenhet och han har varit otroligt engagerad, professionell och tillgänglig under hela processen. Läs mer
  • Andreaz P sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-21

Kungsholmen
    Patrik Rekommenderade oss att lägga ut våran lägenhet Som är en 3,5 :a på 98 kvm på ”på gång ” vilket visade sig vara ett geni drag. Patrik har från första kontakt varit otroligt engagerad, tydlig och väldigt lätt att sammarbeta med. Det som varit en trygghet för oss i våran försäljningsprocessen är att Patrik är extremt kunnig och proffsig i sitt arbetssätt då vi har haft en tät kontakt och han har alltid ställt upp när vi har frågor eller funderingar.

Patrik hjälpte även oss med att kontakta sina kollegor på Fastighetsbyrån i nacka när vi köpte vårat drömhus! Utan denna hjälp hade vi inte hittat det objekt vi sökte! Att engagera sig så när han har sålt våran lägenhet visar verkligen proffsighet! Så vi är otroligt tacksamma att vi valde just Patrik! Läs mer
  • Valmire F sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Fischer en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-17

Kungsholmen/Fredhäll
    Jag var ute efter en enkel och smidig försäljning av min bostadsrätt och det var precis vad Patrik levererade. Tydlig och saklig i sin kommunikation vilket jag föredrar hos en mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand