Bergets Ro Fastighetsförmedling

Bergets Ro Fastighetsförmedling

www.bergetsro.se
  • BadgeTwoYears

Bergets Ro Fastighetsförmedling är ett mäklarföretag med en passion för att leverera enastående service och expertkunskap. Vi grundades med visionen att vara en drivkraft på marknaden, med hög kompetens och erfarenhet. På Bergets Ro är vi stolta över vår höga arbetsmoral och strävar alltid efter att uppnå högsta möjliga kundnöjdhet...

296 omdömen om Bergets Ro Fastighetsförmedling

Stellan E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan

Ronni var väldigt kunnig och professionell. Han guide oss genom hela processen vilket gjorde oss väldigt trygga

Selma T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Edsberg

Rasmus var både trevlig och duktig och både jag och sambon är väldigt nöjda med vår nya lägenhet och en bra genomförd affär. Tack för hjälpen, vi rekommenderar Rasmus om man går i köp eller säljtankar!

Marcus Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Bromma - Mariehäll

Gabriel ger ett tryggt och proffesionellt intryck, samtidigt som det finns en duktig säljare bakom tryggheten som jag kände var det viktigaste i valet av mäklare. Vi kan inte va nöjdare då Gabriel levererade ett slutpris som vi verkligen bara kunde hoppas på och mer där till. Jag väljer Gabriel 10 av 10 gånger.

Per N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Haga Norra

Bra bemötande och proffionell. Alltid till hands om det behövs. Rekomderas stark.

Per L
Haga Norra

Professionell och engagerad. Driver hela tiden utvecklingen framåt.

Gustav J
Råsunda

Gabbe är ett djur när det gäller att få upp summan till bästa möjliga siffra. Han är extremt bra på att få till bra budgivningar på premium-objekt!

Richard B
Vasastan

Allting gick utmärkt. Allt ifrån första kontakt & återkopplingar till slutpriset. Vi rekommenderar Ronni!

Inger K
Råsunda

Inför försäljningen av lägenheten tog jag kontakt med fyra olika mäklare från olika Mäklarföretag. Valde Gabriel beroende på profesionellt bemötande, ingav trygghet, verkade ha stor kunskap om den lokala marknaden samt vågade utmana andra mäklare gällande prisnivå! Under processen har Gabriel alltid varit tillgänglig, svarat på frågor, varit tydlig gällande tidplan och aktiviteter.... och hållit vad han lovat! Jag kan stärkt rekommendera Daniel som mäklare, har redan rekommenderat honom till vänner som står inför en försäljning av sin lägenhet. Stort tack, Gabriel!

Tim G
Edsberg

Trevligt, hjälpsam och kunnig. Som köpare kände jag mig trygg och lugn med Rasmus som mäklare.

Jan-Erik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Edsberg

Hej Mäklaren Rasmus hade ett vänligt bemötande på alla sätt, våra förväntningar på försäljningen var inte så höga men det ändrades med hans entusiasm , då höjdes målen , och för vår del blev det över förväntan

Patrik C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emillio Afram en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Mycket trevlig och bemötande och finns nästan alltid anträffbar. Förväntningarna var mindre än levererat alltså det blev mycket bättre än förväntat. Trevlig och alltid glad med bra driv som ger resultat. 5 poäng av 5 möjliga.

Nichole T
Södermalm

Världens bästa mäklare: Gabriel Bilir. Gabriel utmärker sig genom sin transparens; han är öppen och ärlig genom hela försäljningsprocessen. Han är en lyhörd mäklare som verkligen tar till sig sina kunders behov och önskemål, samtidigt som han håller vad han lovar. Oavsett om det gäller att fastställa rätt pris, hantera komplexa förhandlingar eller avsluta en affär effektivt, kan ni lita på att Gabriel levererar. Välj Gabriel Bilir för en mäklartjänst som kombinerar expertis med verkligt engagemang.

Ulrika S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen - Kristineberg

Det är andra gången Nathalie säljer något åt oss och andra gången hon levererar på högsta nivå. Vi kommer aldrig använda någon annan mäklare så länge Nathalie finns tillgänglig. Supernöjda!

Damon F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Proffesionellt och trevligt bemötande

Kristina marie terese L
Skrev om Bergets Ro Fastighetsförmedling

Vi köpte vår bostad på Roslagsgatan 33b av Ronni Mleczkovicz som var väldigt professionell och lyhörd under den snabba processen. Vi rekommenderar Ronni. En mycket bra mäklare.

Sabri S
Väsjön

När man läser och hör om tröga marknader och svårsålda objekt så gled Gabbe in med härlig och positiv optimism. Inte förvånad när han sedan säljer mitt hus till mer än vad jag begärde. Vill man ha en duktig mäklare med driv och härlig personlighet så ska man välja Gabbe.

Mikael S
Kungsholmen - Kristineberg

Kompetent, trevlig och driver processen med kundens bästa i synfältet

Sandra Ellinor A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emillio Afram en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Professionell, lyhörd och ärlig mäklare. Mycket nöjd med hjälpen.

Linda J
Vasastan - Hagastaden

Ronni hjälpte oss med lägenhetsförsäljning som gick super smidigt. Han är effektiv, trevlig, påläst och har bra kommunikation. Kan varmt rekommendera!

Robert F
Vasastan - Hagastaden

Mycket professionell, lugn och trygg.

Michaela B
Råsunda

Trygg, kunnig och professionell innan, under och efter köpet. Vi fick svar på alla frågor och kände oss nöjda under hela processen.

Lucas A

Skön kille. Helt rätt person för det vi leta efter. Visste direkt vad svaret var på våra frågor som vi hade. 10/10

Suzan L
Vasastan - Hagastaden

Bästa Gabriel, levererar alltid och under alla omständigheter!

Fredrik D
Södermalm

Gabriel var så oerhört trevlig och hjälpsam från start. Hans mål vara att göra alla nöjda och det lyckades han med till fullo. Han gick ur sin väg för att dubbelkolla saker, han tvekade inte att kontakta mig, informera mig om allting och han svarade snabbt när jag ville ta kontakt. Tack vare hans engagemang blev köpet av Brännkyrkagatan 93 en snabb affär eftersom han var så duktig och tog iniativ för att snabbt kunna göra affären möjlig. Dessutom var han allting trevlig och rolig vilket jag uppskattade enormt, och han uppmanade...

Hedro A
Kungsholmen

Gabriel visade verkligen för oss varför han är en toppmäklare och att han förtjänar att vara bland eliten. Redan från första mötet fram till kontraktskrivning så visade han att han gjorde det lilla extra. Han var sjukt ärlig och rak med oss vilket vi uppskattade då det också gav oss förtroende för honom. Fanns inga tider han inte var tillgänglig, han svarade på oss alla tider på dygnet. Och bäst av allt var att han lyckades genomföra en försäljning i dessa tider på ett väldigt smidigt sätt vilket inte är det lättaste....

Thomas S
Råsunda

Rasmus ger ett lugnt och professionellt intryck. Påläst, lätt att komma i kontakt med och har tydlig och bra kommunikation innan, under och efter försäljningen. 10/10

Klas W
Vasastan

Vi är supernöjda med försäljningen av vår bostad. Ronni var utomordentligt dedikerad med försäljningen och är väldigt förtroendeingivande. Tack vare Ronnis kontaktnät lyckades vi hitta en skarp köpare i underhand och slapp allt strul med visningar och hemnet.

José M
Råsunda

Very flexible and attentive. Also very helpful in understanding what the seller wanted and explaining it properly. Also very timely with all communication

Jonatan S
Kungsholmen - Fredhäll

Kunnig, sympatisk och driven. Duktig på att hålla oss informerade och på att återkoppla under processen. En mäklare jag direkt skulle vända mig till vid nästa försäljning.

Hugo W
Vasastan

Ronni är trevlig, kompetent och lyhörd. Absolut bästa mäklaren i Stockholm. Kan varmt rekommendera alla att anlita Ronni!

Fredrik O
Vasastan - Hagastaden

Ronni var engagerad, påläst och ärlig. Uppskattar att han inte var så ”säljig”

Linnea F
Kungsholmen - Fredhäll

Väldigt glada över att ha haft en så lyhörd, skicklig och engagerad mäklare som Nathalie. Hon höll oss ständigt uppdaterade i processen vilket kändes tryggt och säkert. Kan varmt rekommendera Nathalie som mäklare!

Malin A
Vasastan - Hagastaden

Ronni var enkel att ha att göra med, trevlig, proffsig och kompetent. Vi ville ha en snabb affär och det fick vi. Supernöjda 👍🏻

Josefin S
Råsunda

Driven, insiktsfull, lyhörd och tillitsfull. Besitter gedigen kunskap samt medvetenhet om marknadsläget. God samarbetsförmåga, öppen kommunikation om förväntningar och gemensam målbild. En trygg försäljningsprocess.

Olle G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen - Fredhäll

Efter att ha förlorat en budgivning på en lägenhet kämpade Nathalie med att hitta en annan lägenhet som hon trodde skulle passa mig, vilket hon lyckades galant med. Det visar på hennes engagemang för att både säljare och köpare ska bli nöjda!

Rasmus B
Kungsholmen - Fredhäll

Otroligt proffsig, trevlig och rak! Kändes bra hela vägen

Lars B
Kungsholmen - Fredhäll

Uppskattar hennes personliga och samtidigt proffessionella framtoning. Nathalie höll oss alltid väl informerade om läget i säljprocessen på ett förtroendeskapade sätt som lugnade våran iver att komma till avslut

Shashika S
Kungsholmen

Köpte lägenhet av Nathalie. Mycket nöjd - snabb på bollen, tillmötesgående och trevlig!

Alice S
Vasastan

Andra gången jag har Ronni som mäklare och jag kan lova att varken köpa eller sälja med Ronni spelar någon roll, upplevelsen är precis lika bra! Processen var mycket proffsig. Tack för du hjälper oss vidare på vår boenderesa 😊

Johanna G
Vasastan

Otroligt lyhörd, professionell och enkel att arbeta med. Affären gick smidigt och effektivt, och Ronni överträffade våra förväntningar. Jag kan varmt rekommendera att anlita Ronni, jag kommer aldrig vilja sälja med någon annan framöver!

Hannah Elin L
Östermalm - Gärdet

Nathalie är helt fantastisk, det är andra gången hon hjälper oss att sälja och än en gång överträffar hon våra förväntningar. Anlita henne, ni kommer inte ångra er. Bättre mäklare får man leta efter!

Jon S
Vasastan

Riktigt bra erfarenhet, Ronni levde upp till förväntningarna!

Anette M
Kungsholmen - Fredhäll

Nathalie var proffsig och bidrog till en smidig affär!

Carl Timo Jan B
Kungsholmen - Fredhäll

Nathalie var mycket enkel att samarbeta med, väldigt lyhörd och hade stora kunskaper om hur vi skulle gå vidare i olika lägen i processen.

Måns L
Kungsholmen

Initialt var bemötandet i underkant av ödmjukt men blev trevligare efterhand som hon inte fick lägenheten såld. Bemötandet i samband med köpet var mycket bra. Mäklaren svängde från säljarens sida till köparen och hjälpte till att få till ett lägre slutpris. Toppen som köpare alltså.

Liv F
Vasastan

Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare! Rekommenderas!

Erik J
Kungsholmen

Kommer utan tvekan anlita Nathalie nästa gång jag ska sälja en lägenhet. Rekommenderar henne starkt. Precis vad man eftersöker i en mäklare, engagerad och proffsig. Höll mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen och trots en utmanande marknad så gav hon aldrig upp och levererade ett resultat högt över vad jag hade förväntat mig.

Ebba J
Vasastan

Ronni var otroligt hjälpsam och trevlig vid mitt lägenhetsköp!

Ethan J
Vasastan - Hagastaden

Vi köpte precis vår nya lägenhet via Ronni på Bergets Ro Fastighetsförmedling och är väldigt nöjda med Ronnis professionella bemötande. Eftersom vi sålt vår tidigare lägenhet så var vi behov av nytt boende till våren, där Ronni såg till att lösa en bra och snabb överenskommelse mellan oss och säljarna. Extremt professionell och saklig. Man känner sig väl omhändertagen och trygg i en så pass stor affär.

Lina F
Vasastan

Ronni var professionell, tydlig, ingav förtroende och var lätt att ha och göra med under hela processen!