Nathalie Jensen

Nathalie Jensen

Nathalie Jensen är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Nathalie Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Nathalie Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.9. Nathalie Jensen har haft 14 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-08 - 2024-02

21 omdömen om Nathalie Jensen

Sedan starten hos Reco 2023
Arthur R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen - Fredhäll

Nathalie was amazing! Super professional, always there when needed, and really knowledgeable. She totally exceeded my expectations and made the whole home buying process a breeze. I'd highly recommend her to anyone looking for a top-notch broker!

Sofie L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen - Fredhäll

Toppklass! Fick jättebra hjälp. Inget var omöjligt och hon överträffade absolut våra förväntningar! Jag skulle rekommendera Nathalie till alla. Vi är jättenöjda!

Ebba F
Kungsholmen - Fredhäll

Nathalie är en driven, positiv och skicklig mäklare! Jag har känt mig trygg längs med hela försäljningen av min lägenhet och även när jag köpte genom henne någon vecka senare. Jag både sålde underhand och köpte underhand! Rekommenderar Nathalie starkt!

Helen S
Lilla Essingen

Nathalie är professionell, kunnig. Hon var dessutom inkännande för våra önskemål och uppdaterade oss frekvent under hela processen. Vi är oerhört nöjda med Nathalies arbete och kan verkligen varmt rekommendera henne! Helen S

Sophie Z
Kungsholmen

Mycket trevlig och tillmötesgående. Hjälpsam och välkomnande på visningen och förhandlade på ett bra sätt. Väldigt hjälpsam och snäll underbudgivningen.

Kristian O
Kungsholmen - Fredhäll

Matchade våra höga förväntningar och upplevde att både vi och köpare var väldigt nöjda. Kan starkt rekommendera Nathalie till vänner och familj.

Josef B
Vasastan

Både jag och min partner var på +20 visningar i jakt på lägenhet, och Nathalie var klart i toppen. Väldigt närvarande på en visning med +10 personer.. samlade alla för att presentera lägenheten, föreningen och svarade på frågor för att se till att alla fick samma information och hjälpsam genom köpes processen. 10/10 - skulle rekommendera Nathalie & Bergets Ro alla dagar i veckan och kommer definitivt välja de för en framtida försäljning.

Nike S
Lilla Essingen

Nathalie är tillmötesgående, pålitlig och proffsig. Hon är väldigt dedikerad och gör alltid det lilla extra för att säkerställa att allt går smidigt. Hon arbetar oavbrutet för att uppnå de bästa resultaten. Jag är supernöjd med det arbete som Nathalie har utfört och jag kan varmt rekommendera henne till alla som vill ha en mäklare som verkligen bryr sig och levererar resultat. Tack vare henne har försäljningen av vår lägenhet varit en positiv, snabb och smidig upplevelse!

Frida S
Kungsholmen

Nöjd med Nathalie Jensen som mäklare!

Linn Anna Katarina P
Lilla Essingen

Nathalie Jensen är en toppen mäklare med sin glada energi och tillmötesgående inställning. Nathalie var påläst och svarade på alla frågor på ett proffsigt sätt. De frågor kring fastigheten som det inte fanns svar på, pratade Nathalie om på ett sätt som gjorde mig nöjd med sättet hon sa det på. Min känsla är att Nathalie hade en väldigt fin balans mellan att ligga och och vara avvaktande under budgivningen. En glad och varm mörkare som gav ett pålitligt intryck! Jag som köpare skulle vara otroligt tacksam att få Nathalie som mäklare när det blir läge för försäljning.