Nathalie Jensen

Nathalie Jensen

Nathalie Jensen är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Nathalie Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Nathalie Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Nathalie Jensen har haft 21 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

43 omdömen om Nathalie Jensen

Ulrika S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen - Kristineberg

Det är andra gången Nathalie säljer något åt oss och andra gången hon levererar på högsta nivå. Vi kommer aldrig använda någon annan mäklare så länge Nathalie finns tillgänglig. Supernöjda!

Mikael S
Kungsholmen - Kristineberg

Kompetent, trevlig och driver processen med kundens bästa i synfältet

Jonatan S
Kungsholmen - Fredhäll

Kunnig, sympatisk och driven. Duktig på att hålla oss informerade och på att återkoppla under processen. En mäklare jag direkt skulle vända mig till vid nästa försäljning.

Linnea F
Kungsholmen - Fredhäll

Väldigt glada över att ha haft en så lyhörd, skicklig och engagerad mäklare som Nathalie. Hon höll oss ständigt uppdaterade i processen vilket kändes tryggt och säkert. Kan varmt rekommendera Nathalie som mäklare!

Olle G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Kungsholmen - Fredhäll

Efter att ha förlorat en budgivning på en lägenhet kämpade Nathalie med att hitta en annan lägenhet som hon trodde skulle passa mig, vilket hon lyckades galant med. Det visar på hennes engagemang för att både säljare och köpare ska bli nöjda!

Rasmus B
Kungsholmen - Fredhäll

Otroligt proffsig, trevlig och rak! Kändes bra hela vägen

Lars B
Kungsholmen - Fredhäll

Uppskattar hennes personliga och samtidigt proffessionella framtoning. Nathalie höll oss alltid väl informerade om läget i säljprocessen på ett förtroendeskapade sätt som lugnade våran iver att komma till avslut

Shashika S
Kungsholmen

Köpte lägenhet av Nathalie. Mycket nöjd - snabb på bollen, tillmötesgående och trevlig!

Hannah Elin L
Östermalm - Gärdet

Nathalie är helt fantastisk, det är andra gången hon hjälper oss att sälja och än en gång överträffar hon våra förväntningar. Anlita henne, ni kommer inte ångra er. Bättre mäklare får man leta efter!

Anette M
Kungsholmen - Fredhäll

Nathalie var proffsig och bidrog till en smidig affär!