Rasmus Logärd

Rasmus Logärd

Rasmus Logärd är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Rasmus Logärd har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Rasmus Logärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 5.0. Rasmus Logärd har haft 17 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-08 - 2024-01

37 omdömen om Rasmus Logärd

Sedan starten hos Reco 2023
Isabell A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Brotorp/Järvastaden

Rasmus är noggrann & engagerad. Jag är mycket nöjd med Rasmus insats vid försäljningen av vår bostad.

ELSA O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Brotorp/Järvastaden

Rasmus löste svar på alla frågor jag hade kring bostaden & kontaktade snabbt föreningen för kompletterande svar vilket var uppskattat! Vidare var han väldigt trevlig och hjälpsam samt löste en kontraktsskrivning efter arbetstid!

José P
Hagsätra

La atención muy bueno Es una persona muy agradable Recomiendo a las personas Yo tuve buena atención.

Tommy S
Hagsätra

Varit både köpare och säljare med Rasmus. Väldigt nöjd!

Sara A
Duvbo

Rasmus är en driven och mycket engagerad mäklare. Han skiljer sig från andra mäklare genom att han gör det lilla extra som behövs för att få en lägenhet såld. Rasmus har ett öga för detaljer när det kommer till hur man kan förbättra försäljningsmöjligheter och han är även rak samt öppen i sin kommunikation. Vi är mycket nöjda och rekommenderar Rasmus starkt!

Nora N
Duvbo

Blev bemött på ett vänligt och professionellt sätt, vilken var det jag hade förväntat mig. Så det levde verkligen upp till mina förväntningar.

Martina H
Hallonbergen

Bra och smidig försäljning, och bra hjälp i processen

Martina H
Hallonbergen

Tack för en smidig förmedling!

Martin L
Centrala Sundbyberg

Rasmus var mycket behjälplig vid mitt första bostadsköp. Han var väldigt kunnig och trevlig oavsett vilken typ av frågor som ställdes samt som han var anträffningsbar när några frågetecken uppstod. Alla mina förväntningar på en mäklare uppfyldes av just Rasmus vilket underlättade och gjorde mitt första köp till en bra och enkel upplevelse. Rekommenderar verkligen Rasmus som mäklare om ni är i behov av en.

Tommy S
Järvastaden

Öppen kommunikation, transparent, svarar och återkopplar snabbt. Mycket bra mäklare rekommenderar starkt