Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Ronni Mleczkovicz har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Ronni Mleczkovicz har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 5.0. Ronni Mleczkovicz har haft 97 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-06

150 omdömen om Ronni Mleczkovicz

Evelina F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan

Tredje lägenheten såld tillsammans med Ronni! Han är jordnära, ärlig och ALLTID tillgänglig. Han arbetar stenhårt för att göra sina kunder nöjda och genom sin transparens och ärlighet så behåller han sina kunder för framtida sälj och köp!

Martin H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Vasastan

Bra bemött och en väl genomförd affär. Gick fort och utan krussiduller. Allt var klart och tydligt.

Tobias L
Vasastan

Professionell, sakkunnig och lyhörd. Har inget ont att säga och kan starkt rekommendera som mäklare.

Rasmus A
Lilla Essingen

Superbra bemötande med ett engagemang utöver det vanliga. Ronni gjorde allt och lite till, för att tillslut sälja vår lägenhet till rekordpris i området. Enkel att kommunicera med och tydliga direktiv. Behöver jag en mäklare i framtiden så kommer jag garantera ringa Ronni.

Mikael S
Kungsholmen

Snabb, smidig och professionell process. Tillmötesgående och alltid snabb respons.

Edvin A
Kungsholmen

Med Ronni upplever man transparens, trygghet och ett lugn för man vet att han kommer göra allt han kan för att infria dina önskemål. Rekommenderar honom varmt!

Anna C
Vasastan

Ronni gjorde ett mycket bra jobb med försäljningen av vår lägenhet

Alice C
Vasastan

Kan varmt rekommendera Ronni, proffsig, snabb, tillgänglig och gör det lilla extra!!!

Rawaz S
Vasastan

Ronni är professionell och trevlig. Kändes bra att inleda säljprocessen med honom redan från start. Vi satte höga men realistiska förväntningar. Ronni levde upp till dem och mer därtill! Vi ville ha en snabb process och bad specifikt om det. På knappt en vecka tog vi foton, la ut annonsen och hade sålt bostaden. Helt klart över förväntan trots höga förväntningar! Guldstjärna!

Jan Erik N
Vasastan

Som köpare trevlig, tillmötesgående, seriös och på hugget!