Gabriel Bilir

Gabriel Bilir

Gabriel Bilir är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Gabriel Bilir har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Gabriel Bilir har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 5.0. Gabriel Bilir har haft 29 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

63 omdömen om Gabriel Bilir

Marcus Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Bromma - Mariehäll

Gabriel ger ett tryggt och proffesionellt intryck, samtidigt som det finns en duktig säljare bakom tryggheten som jag kände var det viktigaste i valet av mäklare. Vi kan inte va nöjdare då Gabriel levererade ett slutpris som vi verkligen bara kunde hoppas på och mer där till. Jag väljer Gabriel 10 av 10 gånger.

Per N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Haga Norra

Bra bemötande och proffionell. Alltid till hands om det behövs. Rekomderas stark.

Per L
Haga Norra

Professionell och engagerad. Driver hela tiden utvecklingen framåt.

Gustav J
Råsunda

Gabbe är ett djur när det gäller att få upp summan till bästa möjliga siffra. Han är extremt bra på att få till bra budgivningar på premium-objekt!

Inger K
Råsunda

Inför försäljningen av lägenheten tog jag kontakt med fyra olika mäklare från olika Mäklarföretag. Valde Gabriel beroende på profesionellt bemötande, ingav trygghet, verkade ha stor kunskap om den lokala marknaden samt vågade utmana andra mäklare gällande prisnivå! Under processen har Gabriel alltid varit tillgänglig, svarat på frågor, varit tydlig gällande tidplan och aktiviteter.... och hållit vad han lovat! Jag kan stärkt rekommendera Daniel som mäklare, har redan rekommenderat honom till vänner som står inför en försäljning av sin lägenhet. Stort tack, Gabriel!

Nichole T
Södermalm

Världens bästa mäklare: Gabriel Bilir. Gabriel utmärker sig genom sin transparens; han är öppen och ärlig genom hela försäljningsprocessen. Han är en lyhörd mäklare som verkligen tar till sig sina kunders behov och önskemål, samtidigt som han håller vad han lovar. Oavsett om det gäller att fastställa rätt pris, hantera komplexa förhandlingar eller avsluta en affär effektivt, kan ni lita på att Gabriel levererar. Välj Gabriel Bilir för en mäklartjänst som kombinerar expertis med verkligt engagemang.

Sabri S
Väsjön

När man läser och hör om tröga marknader och svårsålda objekt så gled Gabbe in med härlig och positiv optimism. Inte förvånad när han sedan säljer mitt hus till mer än vad jag begärde. Vill man ha en duktig mäklare med driv och härlig personlighet så ska man välja Gabbe.

Suzan L
Vasastan - Hagastaden

Bästa Gabriel, levererar alltid och under alla omständigheter!

Fredrik D
Södermalm

Gabriel var så oerhört trevlig och hjälpsam från start. Hans mål vara att göra alla nöjda och det lyckades han med till fullo. Han gick ur sin väg för att dubbelkolla saker, han tvekade inte att kontakta mig, informera mig om allting och han svarade snabbt när jag ville ta kontakt. Tack vare hans engagemang blev köpet av Brännkyrkagatan 93 en snabb affär eftersom han var så duktig och tog iniativ för att snabbt kunna göra affären möjlig. Dessutom var han allting trevlig och rolig vilket jag uppskattade enormt, och han uppmanade...

Hedro A
Kungsholmen

Gabriel visade verkligen för oss varför han är en toppmäklare och att han förtjänar att vara bland eliten. Redan från första mötet fram till kontraktskrivning så visade han att han gjorde det lilla extra. Han var sjukt ärlig och rak med oss vilket vi uppskattade då det också gav oss förtroende för honom. Fanns inga tider han inte var tillgänglig, han svarade på oss alla tider på dygnet. Och bäst av allt var att han lyckades genomföra en försäljning i dessa tider på ett väldigt smidigt sätt vilket inte är det lättaste....