Gabriel Bilir

Gabriel Bilir

Gabriel Bilir är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Gabriel Bilir har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Gabriel Bilir har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Bilir har haft 0 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

9 omdömen om Gabriel Bilir

Sedan starten hos Reco 2023
Hanna B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Husby/Kista

Min upplevelse med Gabriel som mäklare var fantastiskt. Han var otroligt hjälpsam, engagerad och smidig. Det som Gabriel framförallt har bidragit med är en enorm trygghetskänsla och professionalitet. Jag rekommenderar honom varmt.

Alexander S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Centrala Sundbyberg

Han har väldigt bra koll på området och på marknaden! Otroligt driven och motiverad till att nå vårat mål! Rak och ärlig är han också vilket spelar roll på många plan.

Adrienne T
Centrala Sundbyberg

Gabriel har kunskap, erfarenhet och engagemang som gör att man känner full tillit till processen. Vi har sålt med honom förut och blir alltid lika imponerade. Trots en så stor försäljning med mycket på spel kunde vi lugnt luta oss tillbaka och lita på både honom och processen. Han har vår fulla tillit och är vårt självklara val för alla framtida försäljningar eller köp.

alex
Råsunda

Under en turbulent fastighetsmarknad önskar man sig en trygg, engagerad och rutinerad rorsman till mäklare. Just en sån lyckades jag pricka in. Jag har genom åren ”genomlidit” flera försäljningar och kan bara konstatera att Gabriel är den främsta jag anlitat! Trots några magssårsframkallande händelseförlopp lyckades Gabriel slutföra uppdraget (med mycket gott resultat!). Jag hade t.om förmånen att extrahera några minnesvärda skratt under resans gång.

Ulla Kerstin N
Råsunda

Med stor trovärdighet och äkta engagemang skapar Gabriel ett lugn i en annars stressig och krävande situation där mycket står på spel för mig som köpare. Tack för det!

Emilie H
Centrala Sundbyberg

Väldigt trevligt bemötande, hög tillgänglighet, informativ visning, mycket lugn och sansad, väldigt kommunikativ och löpande bra dialog, gjorde allt han kunde - och mer än vad som kan förväntas - för att få fram kompletterande information som efterfrågades ang. både högt och lågt, satte ingen stress eller press, så en väldigt bra process som helhet.

Danny T
Centrala Sundbyberg

Trots trög marknad med höga räntor och prognos på högre räntor framgent lyckades Gabriel med bravur sälja vår fina lägenhet. Vi har tidigare använt Gabriel och kommer även göra det framåt. Sammanfattningsvis var det väldigt tryggt att sälja med en erfaren mäklare som Gabriel. Rekommenderas!

Johan T
Huvudsta

Hela processen va smidig från början till slut, fick alltid tag i Gabriel när jag behövde & fick mitt önskade pris på bostaden.

Elinor A
Huvudsta

Tryggt, trevligt och roligt :)