Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Sturegatan 33, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg!

Letar du bostad eller går i säljtankar? Låt då någon av våra duktiga mäklare hjälpa dig på vägen mot din drömbostad.
Med ett starkt varumärke i ryggen och en gedigen erfarenhet av bostadsmarknaden i Sundbyberg kan vi hjälpa dig på bästa sätt vid en försäljning av din bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg har den kunskap, erfarenhet och omtanke som behövs för att göra en riktigt bra bostadsaffär och få bäst betalt!

Varmt välkommen in till vår bobutik på Sturegatan 33 i Sundbyberg.

Läs vad 191 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

• 2020-07-01

Emma M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander var mycket tillgänglig och tillmötesgående under hela processen och tog sig tid att svara på alla våra frågor och funderingar. Vilket fick oss att känna oss trygga vid köpet av vår första lägenhet! Alexander är professionell, kunnig och väldigt lätt att kommunicera med. Vill verkligen rekommendera honom till alla! Läs mer
  • 2020-06-28

Pia B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Väldigt tillgänglig och hjälpsam efter köpet Läs mer
  • 2020-06-27

Gustav L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Bra återkoppling till såväl köpare som säljare. Hela tiden ett pådrivande initiativ i processen. Dessutom egna idéer om taktik kopplat till när och hur objektet ska presenteras Läs mer
  • 2020-06-26

Hanna E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Bra upplevelse. Alexander har visat god kunskap och driv vilket vi uppskattat. Läs mer
  • 2020-06-18

Jennifer J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag sålde min 2a på 32kvm + 5kvm via Alexander som är en väldigt trygg och proffsig mäklare. Trots att slutpriset inte blev det jag tänkt mig så är jag ändå nöjd med försäljningen. Skulle verkligen rekommendera honom om du vill ha en mäklare som är lyhörd och engagerad Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Jennifer J
    Tack Jennifer för det fina omdömet! Hoppas du får en underbar sommar!
  • 2020-06-16

Christine F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander upplevdes som gedigen, lyhörd och kunnig under de första mötena och visade att han kunde området perfekt samt visade min bostads bästa sidor på ett bra sätt för spekulanterna. Jag blev väldigt nöjd med försäljningen och rekommenderar starkt Alexander Wall som mäklare! Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Christine F
    Väldigt snällt att du tog dig tid att skriva fina omdömet! Tack!
  • 2020-06-16

Ingrid J skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpte en tvåa i sundbyberg. Alexander var snabb, professionell och informativ Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Ingrid J
    Tack Ingrid för fina omdömet hoppas du kommer trivas i nya fina lägenheten.
  • 2020-06-12

Mette P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag har både köpt och såld med hjälp av Alexander. Alexander är lugn och tålmodig, saklig och extremt hjälpsam. Alexander var mycket noga med att hålla mig uppdaterad vid försäljningen. Alexander var alltid tillgänglig för mig under processen. En toppen mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Mette P
    Tack Mette jättesnällt att du tagit dig tid och dina ord värmer!
  • NADJA B

2020-06-11

NADJA B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Super trevlig o professionell mäklare. Dessutom väldigt flexibel. Jag kan varmt rekommendera Alexander Wall Läs mer
  • MAGNUS H

2020-06-09

MAGNUS H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag gick på många visningar och träffade minst 10 olika mäklare.

Dom flesta mäklare verkade antingen oseriösa eller okunniga.
    Var t. o. m en mäklare som ljög om en annan mäklares objekt.

Jag hade gett upp att hitta en bra mäklare i Stockholm.

Sen fick jag kontakt med Alexander på svensk fastighets förmedling då jag lämnade intresse på en annan lägenhet

I telefon samtalet med Alexander kom det fram att den lägenheten inte uppfyllde mina krav men istället för att ge upp så funderade Alexander fram en annan lägenhet som han trodde skulle motsvara mina krav.

Jag åkte och tittade på lägenheten och det visade sig att Alexander hade rätt, den var perfekt för mig så där visade Alexander stor kunnighet.

Alexander visade sen att han har en stor känsla för affärer då han lyckades få fram en snabb affär som både säljare och köpare kunde vara nöjd med.

Alexander har sen med både kontakt med mig och min bank visat på en mycket stor service känsla.

Jag rekommenderar verkligen Alexander till alla säljare och köpsre Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar MAGNUS H
    Väldigt kul att läsa och tack så mycket för att du har tagit dig tid att skriva ihop ett sånt fint omdöme! Ses snart på tillträdet :)
  • 2020-06-09

Magnus H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag hade gått på många visningar och träffat många olika mäklare.. De flesta uppfattade jag som antingen okunniga eller oseriösa.

Jag fick sedan kontakt med Alexander på Svensk fastighets förmedling.
    Först bjöd Alexander ut en lägenhet till mig som jag tyckte inte uppfyllde mina krav men istället för att ge upp så funderade Alexander på mina behov och kom sen med ett förslag på en riktigt fin lägenhet i fint område.

Lägenheten motsvarade mina krav perfekt så där visade Alexander en stor kunnighet.

Vid själva affären så visade Alexander en stor känsla för affärer då han ordnade en snabb affär som både säljare och köpare kan vara nöjd med.

Även vid min och bankens kontakt med Alexander har han visat en stor service känsla och kunnande.

Jag rekommenderar verkligen Alexander till andra säljare och köpare. Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Magnus H
    Tack Magnus! Det värmer att läsa ditt fina omdöme!
  • 2020-05-24

Yvonne A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Bostadsrätt på Tulegatan i Sundbyberg.
    Mäklaren var väldigt lätt att prata med, höll oss informerade hela tiden om vad som skulle hända och vad som hände under hela försäljningen. Har ingen tidigare erfarenhet av mäklare och försäljning men tycker att allt sköttes väldigt bra. Är mycket nöjd! Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Yvonne A
    Tack Yvonne för fina omdömet!
  • 2020-05-10

Christian R skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpt en 2a på Tulegatan, Sundbyberg. Alexander gav ett lugnt intryck, tog sig tid att berätta om bostaden och var tålmodig i att svara på frågor även efter visning.
    Jag fick även en extra privat visning för att kunna mäta i lugn och ro. Mäklaren levde mycket väl upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-05-01

Sertac B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander visade upp en stor engagemang och professionellitet. Läs mer
  • 2020-05-01

Ruhat B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Allt gick jätte bra och smidigt. Väldigt professionell bemötande.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-04-30

Kristina Ö skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Engagerande mäklare vid vår försäljning av bostadsrätt.
    Vi blev hela tiden uppdaterade med vad som hände i budgivningen och det var väldigt bra för oss. Läs mer
    2020-04-30 Alexander W svarar Kristina Ö
    Tack så jättemycket Kristina, uppskattas väldigt mycket!
  • 2020-04-28

Geza B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Fantastisk mäklare. Lyhörd och vill åstadkomma det absolut bästa för sina kunder, dag och natt. Alexander finns alltid där vid frågor och funderingar. Full pott för Alexander Wall! Läs mer
    2020-04-30 Alexander W svarar Geza B
    Tack så jättemycket för fina ord! Tack för att jag fått hjälpa till och jag är glad att resultatet blev bra!
  • 2020-04-20

Edvin Å skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa är en kunnig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
  • 2020-04-19

Stefan P skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köp av en lägenhet.

Vi blev bemötta sakligt även om budgivningen bedrevs lite långsamt i vårt tycke. Läs mer
  • 2020-04-15

Eva M skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Mycket nöjd med snabb och effektiv försäljning. Höll vad han lovade. Tack! Läs mer
    2020-04-30 Alexander W svarar Eva M
    Tack Eva för fina omdömet, känns skönt att vi fick ihop allt så bra!
  • 2020-04-12

Mats Erwin P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag har köpt bostad och mäklaren har varit lyhörd och kunnig. Mina förväntningar har uppfyllts. Läs mer
    2020-04-30 Alexander W svarar Mats Erwin P
    Tack Mats för det fina omdömet och hoppas du kommer trivas i lägenheten.
  • Filip H

2020-04-10

Filip H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Väldigt nöjd med min mäklare! Kan rekommenderas! Läs mer
    2020-04-30 Alexander W svarar Filip H
    Tack Filip för fina omdömet! :)
  • 2020-04-03

Johnny L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Har sålt lgh.En mycket trevlig och kunnig mäklare som man lätt får förtroende för.Man känner sig trygg. Läs mer
    2020-04-03 Alexander W svarar Johnny L
    Tack Johnny för omdömet det värmer att höra att du är nöjd!
  • 2020-03-25

Lina H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag köpte min lägenhet i Sundbyberg för 2,7 milj utpriset var 2,395 milj. Alexander var mycket trevlig och tillmötesgående och lätt att få kontakt med, svarade snabbt på sms osv. Jag är jätte nöjd
    Med mitt köp och mäklaren! :) Läs mer
    2020-03-31 Alexander W svarar Lina H
    Stort tack för ditt omdöme Lina. Hoppas nu att du kommer trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet :) Mvh Alexander Wall
  • 2020-03-25

Nicolina L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag vill varmt rekommendera Alex till alla som vill sälja sin bostad. Alex är otroligt driven, noggran och ser möjligheter i allt.
    Trots en kämpig tid med virus och skriverier i tidningar lyckades Alex otroligt bra med vår försäljning av bostad. Han är en mäklare att anlita i tuffa perioder men självklart i bra också. Är mer än nöjd Alex insats och rekommenderar honom starkt. Läs mer
    2020-03-31 Alexander W svarar Nicolina L
    Hej Nicolina! Tack så mycket för din fina och utförliga rekommendation och vad roligt att ni är nöjda med vårt samarbete! Önskar dig en fortsatt fin dag! :)
  • 2020-03-22

Tobias B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpte vår första bostad via Lisa, allting gick väldigt smidigt och bra. Inga konstigheter Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Tobias B
    Stort tack för ditt omdöme Tobias. Hoppas ni kommer att trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet :) Mvh Lisa Simu
  • Annika K

2020-03-08

Annika K skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpte min första lägenhet genom Alexander. Upplevde en engagerad, insatt, förtroendeingivande, kunnig och väldigt trevlig mäklare. Kan starkt rekommendera honom Läs mer
    2020-03-31 Alexander W svarar Annika K
    Hej Annika! Tack för ditt fina omdöme det gläder mig att läsa och jag tackar för rekommendationen! Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • 2020-03-03

Mariam S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Pålitlig, hjälpsam, duktig, och vänlig mäklare. Läs mer
    2020-03-31 Alexander W svarar Mariam S
    Tack Mariam för din rekommendation och för att jag fick hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Det gläder mig att du är nöjd och jag önskar dig all lycka till framåt med den nya lägenheten :) Ses på tillträdet! Mvh Alexander Wall
  • 2020-03-02

Cecilia W skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag har sålt en etta i Sundbyberg.
    Jag bor utomlands så Lisa koordinerade precis allt jag behövde. Hon är engagerad, kunnig och trevlig, jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Cecilia W
    Tack Cecilia för den fina rekommendationen! Jag är glad för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Vi hörs av snart angående deklarationen :) Mvh Lisa Simu
  • 2020-02-22

Cai Thomas Richard H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Having recently signed and agreed the purchase of our first property here in Sweden this was an exciting but daunting experience and Alexander was fantastic from the first contact. I'm relatively naive to the purchasing process here, Alexander was helpful throughout providing a step by step guidance. Warm and friendly and probably most importantly, easily contactable i would recommend Alexander to both buyers and sellers alike. Läs mer
    2020-03-31 Alexander W svarar Cai Thomas Richard H
    Hi Cai! Thank you for your recommendation. I’m very happy that you are satisfied and I wish you all the best. Best regards, Alexander Wall
  • 2020-02-20

Elias Mikael F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpt en lägenhet i Sundbyberg med hjälp av Alexander. Trevlig, lugn kille som är mycket hjälpsam. Bra mäklare, rekommenderar. Läs mer
    2020-03-31 Alexander W svarar Elias Mikael F
    Tack Elias för det fina omdömet det uppskattas! Lycka till med reoveringen!
  • 2020-02-20

Tung Linh L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa and her colleague Alexandar were super helpful to us considering this is our first time selling. We received a lot of advice on how to prepare for the viewing as well as what's going to happen before and after the sale. They came to us prepared with market research and relevance information (sold properties in the area, interests as well as price trend) which help us immensely with decision making.
    Overall, I would wholeheartedly recommend Risa and Alexander's service to anyone. Läs mer
    2020-04-07 Lisa S svarar Tung Linh L
    Thank you for your recommendation. I’m very happy that you are satisfied with our service and I wish you all the best. Best regards, Lisa Simu
  • Sofia L

2020-02-19

Sofia L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag har sålt en etta på 38 kvm i Sundbyberg.
    Lisa gav ett väldigt lugnt och proffsigt intryck redan från första mötet.
    Hon är genuint intresserad av att det ska bli en så bra affär som möjligt för mig som säljare. Hon tar ett bra arvode utan övriga procentuella avgifter för egen vinning.
    Hon förklarade hela processen väldigt bra för en förstagångssäljare jämfört med andra mäklare jag pratat med.
    Lisa har strukturerat upp försäljningen väldigt bra och haft bra kommunikation med mig om vad som skett.
    Jag kan varmt rekommendera Lisa om ni vill ha en seriös, duktig och erfaren mäklare! Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Sofia L
    Tusen tack Sofia för dina fina ord och ditt utförliga omdöme! Roligt att jag fick förtroendet att hjälpa till med din affär. Hoppas ni får en fin sommar i nya lägenheten. Mvh Lisa Simu
    Sofia L gillar detta
  • Birgitta B

2020-02-19

Birgitta B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag sålde min avlidne mors bostadsrätt i Sundbyberg. Lisa Simu har under hela affären varit mycket engagerad och kunnig och hon skötte allt på ett mycket proffesionellt sätt. Vi fick dessutom ett högre pris, för lägenheten, än vi hade förväntat oss.
    Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera fastighetsmäklare Lisa Simu till bostadsförsäljningar i Sundbyberg Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Birgitta B
    Hej Birgitta! Tack så mycket för din rekommendation, det uppskattas verkligen! Det är så roligt när vi ser att LÄGE + fungerar så bra och ger så fina resultat. Mvh Lisa Simu
  • 2020-02-19

Anna C skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpt lägenhet. Jättetrevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Anna C
    Tusen tack för omdömet. Jag hoppas och tror att ni kommer stortrivas i lägenheten. Mvh Lisa Simu

Berit K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Försäljning av lägenhet gick smidigt = Mycket nöjd med Lisa Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Berit K
    Tack snälla Berit, uppskattar din rekommendation! Mvh Lisa Simu

Igor M skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa gick utöver våra förväntningar att hjälpa oss att sälja vår lägenhet.

Hon också hjälpte oss med råd när vi köpte vår lägenhet. Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Igor M
    Hej Igor! Alltid kul att göra sina kunder nöjda och extra roligt att få sälja lägenheten för andra gången :)
    Det är bara att höra av dig om du eller någon i din omgivning vill köpa eller sälja en bostad. Mvh Lisa Simu

Maria B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    När jag köpte min etta i Sundbyberg gav Lisa ett väldigt bra intryck med ett bra bemötande, snabbt agerande blandat med ett norrländskt lugn och trygghet. Mycket professionell! Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Maria B
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Det gläder mig att höra att det kändes bra att köpa lägenhet genom mig. Varmt välkommen åter nästa gång det är dags att byta bostad! Mvh Lisa Simu

Marianne J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpt på Ågatan Sundbyberg.
    Vänligt bemött.
    Ställde upp för privat visning .
    Flera småsaker blev fel bla personnummer.
    Svarade alltid på samtal .
    Dock lite oengagerad . Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Marianne J
    Tack för att du tagit dig tiden att recensera mig. Hoppas din mor trivs bra i lägenheten. Jag tar till mig av din upplevelse. Önskar dig en trevlig dag. Mvh Lisa Simu
  • Martha O

2020-02-18

Martha O skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag träffade Lisa Simu i samband med inköp av en lägenhet, jag fick fin bemötande, rätt information och proffesionellt hjälp.
    Utan tveksamhet anlitade jag Lisa när jag behövde sälja min lägenhet, den såldes fort (fast sommaren och semester tiden) och det gick som jag önskade mig, därför rekommendera jag Lisa Simu på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Martha O
    Hej Martha, trevligt att höra att du både är nöjd med köpet och att du utan tvekan även valde att anlita mig som mäklare vid din försäljning. Hoppas och tror att ni kommer stortrivas i nya bostaden. Vi hörs av! Mvh Lisa Simu

Hannah G skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Kunnig mäklare med koll på marknaden. Hon kom med bra tips så styling inför visning kunde ske för liten peng med liten arbetsinsats. Försäljningen gick utmärkt. Kan rekommendera! Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Hannah G
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Jag vill även framföra mitt tack till dig för samarbetet och för att du fixade så fint inför visningar. Vi hörs av angående deklarationen! Mvh Lisa Simu

Filip L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpt en 2:a i centrala Sundbyberg. Professionellt, snabbt och vänligt bemötande samt agerande. Vilket motsvarar de förväntningar/förhoppningar jag hade. Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Filip L
    Stort tack för att du gav mig en bra reco och roligt att du har en positiv bild av hur det är att köpa lägenhet via mig som mäklare. Jag tycker att det är viktigt med snabb återkoppling och finns alltid tillgänglig när frågor dyker upp. Välkommen åter :) Mvh Lisa Simu
  • Ingela W

Ingela W skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Solna. Vi fick ett mycket vänligt bemötande och hade ett stort förtroende för Lisa.
    Hon var mycket bra på att meddela oss om vad som hände i processen som är mycket värt som säljare.

Kan varmt rekommendera Lisa Simu. Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Ingela W
    Hej Ingela, vad roligt att ni fick stort förtroende för mig som mäklare och att ni är nöja över mitt agerande.
    Det glädjer mig enormt att ni vill rekommendera mig vidare. Jag skulle gärna jobba med er igen om tillfälle ges i framtiden! Mvh Lisa Simu
  • 2020-02-17

Alexander K A skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa Sumo sålde våran fyra i centrala Sundbyberg. Lisas bemötande var mycket professionellt och hon kunde möta våra förväntningar på en smidig försäljningsprocess väldigt väl. Lisas kommunikation är excellent och under hela försäljningen höll hon en informativ och öppen dialog om hur försäljningen fortlöpte. Detta hjälpte oss att hantera stressen av att sälja vår lägenhet och gjorde det till en bra upplevelse. Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Alexander K A
    Stort tack för en fin och utförlig rekommendation! Roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Jag vill också tacka er för ett gott samarbete. Hoppas ni trivs i huset :) Med vänlig hälsning Lisa Simu
  • Ove N

Ove N skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Tycker har haft mycket bra bemötande av Lisa, bra information av henne inför försäljningen av min lägenhet. Hon har hjälpt mej i hela resan från början till slutförsäljning av lägenheten.
    Så henne rekommenderar gärna till andra som behöver hjälp av försäljning med lägenhet Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Ove N
    Tack Ove för ditt trevliga omdöme, det värmer! Roligt att höra att du gärna rekommenderar mig vidare till andra som ska sälja i Sundbyberg. Mvh Lisa simu
  • Elvira B

Elvira B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpte en 2:a i lilla Alby/Sundbyberg. Fick jättebra bemötande från första början till slut. Ringde upp och fick svar direkt även fast det var helg. Tillgänglig omtänksam och bra bemötande. Kändes pålitlig och gav raka tydliga svar på alla frågor. Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Elvira B
    Tack för rekommendationen och roligt att du har en positiv bild av hur det är att köpa lägenhet via mig som mäklare. För mig är det viktigt att erbjuda mina kunder bra service. Jag är övertygad om att lägenheten passar er perfekt och när den inte gör det mer är ni välkomna åter :) Mvh Lisa Simu

Johan B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa hjälpte oss att sälja vår stora 4:a mitt i Sumpan och vi kom i kontakt med henne av en slump då de hade tajmat utdelning av reklamblad väldigt fint. Trots den osäkra situation som var på bostadsmarknaden när vi sålde så lyckades Lisa guida oss till en trygg affär där vi fick det vi hade hoppats på. Uppskattade verkligen hennes ärlighet och tydlighet! Läs mer
    2020-04-07 Lisa S svarar Johan B
    Tack så hemskt mycket för detta omdöme och för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. För mig är det viktigt att vara ärlig och tydlig så alla vet vilka förutsättningar som gäller för affären. Mvh Lisa Simu

Alexey K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag köpt bostad. Det gick bra. Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Alexey K
    Tack för bra reco! Hoppas du trivs bra i lägenheten. Mvh Lisa Simu

Tomas G skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    sålde bostadsrätt i centrala sundbyberg.lisa skötte allt smidigt och proffsigt. Läs mer

Jimmy L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi valde Lisa till att sälja en lägenhet åt vår bostadsrättsförening. Lägenheten var i dåligt skick, och vi hade inte stora förhoppningar. Lisa var ett bra stöd under hela processen, och nu har vi sållt till riktigt bra pris samtidigt som köparen är seriös och förstår vad som måste göras för att få upp lägenheten till bra skick. Kan rekommendera henne varmt! Läs mer

Sturegatan 33, 172 31 Sundbyberg