Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg!

Letar du bostad eller går i säljtankar? Låt då någon av våra duktiga mäklare hjälpa dig på vägen mot din drömbostad.
Med ett starkt varumärke i ryggen och en gedigen erfarenhet av bostadsmarknaden i Sundbyberg kan vi hjälpa dig på bästa sätt vid en försäljning av din bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg har den kunskap, erfarenhet och omtanke som behövs för att göra en riktigt bra bostadsaffär och få bäst betalt!

Varmt välkommen in till vår bobutik på Sturegatan 33 i Sundbyberg.

Läs vad 310 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Oliver Crawford en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2021-06-14
    Utmärkt hantering av Oliver som skötte hela processen väldigt professionellt och smärtfritt.
    Tusen tack Henok, och superbra jobbat från er sida med allt:) Oliver Crawford
    2021-06-10
    Jag såg en reklam blad att köparen söker bostad i mitt område då jag kontaktade Oliver ! Han var vänlig och jag hade bra känsla att handla med Honom
    Tack för fint samarbete Korosh:) /Oliver Oliver Crawford
    2021-06-07
    Oliver Crawfors överträffade mina högt ställda förväntningar. Med råge dessutom.
    Stort tack Björn, och tack för ett jättefint samarbete!:) Oliver Crawford
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oliver Crawford en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2021-06-06
    Vi köpte vår nya bostad på Sturegatan 47A och blev bemötta på bästa möjliga sätt av Oliver på Svensk Fastighetsförmedling. Han överträffade alla våra förväntningar med sin grymma service, och var lyhörd, engagerad och proffsig genom hela affären. Stort tack Oliver för att du hjälpte oss med vårt lägenhetsköp! Vi skulle rekommendera Oliver till alla som ska sälja eller köpa bostad!
    Stort tack Olivia och Markus! Det där värmer enormt, tusen tack för de fina orden:) Oliver Crawford
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2021-06-05
    Vi har sålt vår lägenhet med Lisa Simu, vilket var det absolut bästa valet av mäklare! Hon har varit en trygg punkt under hela processen, kommit med tips och styling råd och svarat på alla ”dumma frågor”.

Lisa har ett brett kundregister och har varit mycket tillgänglig och väldigt kunnig på sitt arbete.
    Att vi dessutom slog det högsta försäljningsrekord i Sundbyberg är helt fantastiskt!

Vi är supernöjda och tacksamma med hennes prestation och vill dessutom passa på tacka Oliver Crawford som har samarbetat med Lisa och varit mycket trevlig och behjälplig i processen..

Vi kommer starkt rekommendera henne till alla i vår bekantskapskrets som vill ha en mäklare som ger ALLT. Vi ger henne 10/10 möjliga!!
    2021-06-04
    Vi har nyligen sålt vår bostad och Lisa Simu var vår mäklare. Vi kontaktade henne ganska tidigt i processen och hon var skicklig på att läsa av hur långt vi kommit i våra funderingar samt informera om vilka vägar vi kunde gå för att få till bästa möjliga resultat.

När vi väl var redo att skriva kontrakt och påbörja försäljningen så fanns det inga frågor som inte Lisa kunde besvara. Hon drev allt med en stor erfarenhet och guidade oss genom allt från början till slut.

Hennes breda kontaktnät, långa lista på spekulanter, styling tips, marknadsföring och framförallt super trevliga och lugna sätt hjälpte oss att till slut göra en all time high försäljning.

Vi är genuint tacksamma för all hjälp och stöd och tålamod som Lisa visat och säger till alla Sundbybergare där ute:

"Ska ni sälja så ska finns det bara ett alternativ, Lisa och Svensk Fastightsförmedling.
  • Jonas K
    2021-06-04
    Mycket nöjda med Lisa´s jobb vid vårt lägenhetsköp.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2021-06-03
    Haft och sålt många lägenheter nu genom åren men Alex är i särklass den mest kompetenta och ärliga mäklare ni kommer ha nöjet att göra med. Tack
    Mvh Amir
    2021-06-02
    Oliver sålde en tvåa åt mig i Sundbyberg. Oliver skötte hela processen på ett väldigt proffsigt sätt. Trevligt, kunnig, närvarande, kommunikativ och jag kände mig trygg under hela försäljningen. Rekommenderar verkligen Oliver, en toppenkille.
    Wow, tusen tack Calle för du fina orden, värmer enormt!:) Tack för mycket fint samarbete:) /Oliver Oliver Crawford
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2021-06-01
    Vi har köpt bostad av Alexander. Vid köpet gav han ett tryggt och förtroendeingivande intryck.
    Seriös och bra affär!
    2021-06-01
    Mycket förtroendeingivande, och proffsig. Fick genomgående känslan av att Alexander var fokuserad på att både vi, som köpare, och säljaren skulle få ett resultat som alla var nöjda med. Kan varmt rekommendera Alexander som mäklare!
    2021-05-27
    Vi var nöjda med Alexander som vår mäklare när vi köpte våran nya bostad. Det gick snabbt och smidigt, vi fick rätt och bra förutsättningar genom hela processen.
    2021-05-26
    Oliver Crawford sålde lägenheten som vi köpte och från första samtal så fick vi en bra känsla för Oliver. Han var lyhörd, engagerad och tog verkligen till sig allt vi sa och frågade om. När vi undrade över något så fick vi snabba svar och bra information. Oliver levde upp till alla förväntningar vi hade och var super trevlig hela vägen. Hans fokus var att göra det bästa för oss som kunder. Vi kan starkt rekommendera Oliver Crawford.
    Stort tack för de fina orden Nora! Värmer enormt! Är övertygad om att ni kommer att stormtrivas i ert nya hem:) Oliver Crawford
    2021-05-22
    Vi sålde vår lägenhet i centrala Sundbyberg med Alexander. Högsta poäng till honom som skötte allt väldigt smidigt och bra. Väldigt professionell och bra kommunikation, vi kan inget annat än rekommendera honom!
    2021-05-17
    Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Väldigt bra bemötande och professionellt samarbete från Oliver C. Jag personligen är nöjd med hans arbetssätt.
    Tusen tack Mahin, och tack själv för ett fint samarbete:) Vänligen, Oliver Oliver Crawford
    2021-05-17
    Sålt lägenhet till rekordbelopp :-)
    Det blev en snabb och smidig affär. Vi är väldigt nöjda med försäljnings processen. Alexander var alltid tillgänglig och mycket engagerad.
    Alexander är en mäklare som vi varmt kan rekommendera!
    2021-05-09
    Alexander blev jag tipsad om av en vän som själv är mäklare. Har vunnit fina priser och omnämns mycket positivt av kollegorna.

Han sålde min unika terasslägenhet till det priset jag hade önskat. Dyraste i området men han lyckades framföra samtliga fördelar med läget och bygget i sig vilket ledde till en smidig affär.

Alex uppfyllde alla mina önskemål och bemötte samtliga funderingar.

Väldigt ättillgänglig under hela processen och i allmänhet är så trevlig att man skäms.

Därav bra betyg från mig.
    2021-05-04
    Jag har kontaktat mäklaren direkt.
    Vi har köpt en lägenhet i Hallonbergen. Allt gick bra och mäklaren var tydligt och snällt
    • Ör
    -Sålt: 4a på 87kvm.
    - Mycket bra.
    - Dom förväntningarna vi hade på mäklaren uppfylldes och att han sålde lägenheten till ett rekord pris i Brf:en.
    - Mäklaren gjorde ett kanonbra jobb.
    2021-05-03
    Försäljningen av min bostad gick snabbt och bra. Bra bemötande och information om vad man bör tänka på inför visningen.
    2021-05-03
    Vi hittade vår drömlägenhet och hade inte möjlighet att gå på visningen. Alexander tog sig tiden att boka en privat visning när det passade oss och var proffsig i sitt bemötande när vi väl var på plats. Snabb och smidig affär utan konstigheter, rekommenderar Alexander till alla som ska köpa eller sälja. TACK!
    2021-04-30
    Väldigt nöjd med Alexander och hans jobb, var alltid tillgänglig för frågor och funderingar.

Rekommenderar Alexander till alla :)
    2021-04-27
    Lyhörd, kreativ och stort engagemang.
    Stort tack Johan! Och tack för fint samarbete:) Oliver Crawford
    2021-04-26
    Bra kommunikation med kunder och kunnigt på det han gör
    Hjälper med råd och information
    2021-04-26
    Oliver gav oss bästa möjliga hjälp som mäklare när vi köpte en lägenhet i Sundbyberg.

Han är trevlig och lyhörd samt ger snabba svar. Han ledde oss igenom hela affären, något som uppskattas av ett par som inte flyttat på 30 år.

Vi skulle inte tveka att använda honom om det skulle bli aktuellt att sälja någon gång i framtiden.
    Wow, tack för de fina orden! Tack till er för en otroligt smidig process:) Oliver Crawford
    2021-04-26
    Jag har köpt en lägenhet, och Alexander hjälpte mycket. Vi har kontaktat honom för att veta om det finns nåt lägenhet och det gick så fort.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    • Duvbo
    2021-04-07
    En stor två, vindsvåning.

Förklarande, tillmötesgående och öppen.

Hade gärna fått ännu mer info eftersom vi var första gångs köpare. Snabb affär och effektiv affär.
    2021-04-07
    Sålde en lägenhet, allt var kanon
    • Duvbo
    2021-04-06
    Mäklaren har hållt god kontakt med oss som kunder och är en god lyssnare.
    2021-04-05
    Köpte en bostad med renoveringsbehov där Lisa tydligt och bra informerade om vad som förelåg för behov och bakgrund till försäljning.
    2021-04-05
    Allt har fungerat snabbt och enkelt!
    2021-04-02
    Vi har för Marinas dödsbo sålt en lägenhet på 82 m2, en trea. Vi har blivit bemötta på ett bra sätt Förslaget till utgångspriset var lågt men vi fick upp det.
    2021-04-02
    Lisa har skött allt gällande köp av ny lägenhet och har hanterat familjens äldre på ett mycket enkelt och respektfullt sätt med allt vad det innebär.
    Lisa är en mäklare att lita på och har ett driv att göra alla nöjda och glada.
    2021-04-01
    Alexander agerade snabbt och proffsigt som mäklare mellan oss som köpare och säljarna.
    2021-04-01
    Lisa hjälpte oss att sälja vår fina lägenhet på Ågatan i Sundbyberg. Hon kändes lugn, kunnig, seriös och erfaren från första stund/möte. Hon ordnade fina bilder, bra objektbeskrivning och med deras kundregister hade vi redan flera spekulanter på förhandsvisning innan lägenheten gick ut till försäljning. Lisa har hela tiden hållit tät kontakt med oss och informerat om vad som händer, så vi har känt oss uppdaterade och med i hela processen. Hon har grepp om marknaden och ger en ärlig bild av vad man kan förvänta sig och borde få tjäna som förebild för många mäklare. Jag skulle välja henne igen, varje dag i veckan! (Och jag vill även passa på att ge cred till hennes kollega och vår assisterande mäklare Oliver, som även han ger ett väldigt gott och seriöst intryck. Det team de utgör, ger både säljare och köpare allt de kan önska!)
    2021-04-01
    Fantastisk mäklare! Alltid tillgänglig och hög servicenivå. Hjälpte till med försäljningen av vår bostadsrätt i Sundbyberg. Rekommenderas varmt.
    2021-04-01
    Grym mäklare som ständigt var tillgänglig för frågor samt funderingar. Sålde vår bostad med ett topp pris! Kan varmt rekommendera Alexander! :)
    2021-03-30
    Tydlig och rak information om lägenhet.
    Bra hantering av slutprisförhandling.
    Tydlig info vid kontraktskrivning.
    2021-03-29
    Alexander är precis som en mäklare ska vara, engagerad och lyhörd. Tack vare honom är över ett års sökande över. Föredömligt bemötande, varmaste rekommendationer till den som vill göra en trygg affär.
    2021-03-29
    Lisa Simu är en väldigt kunnig, engagerad och professionell mäklare. Vi har känt oss trygga med henne från första kontakten och fram till försäljningen av lägenheten. Hon hade bra koll på området, kom med tips och råd inför försäljningen och ordnade styling och presentation av objektet på ett fantastiskt vis, både på plats och online.

Hon har fortlöpande hållit oss som säljare informerade om hur allt framskridit. Jag rekommenderar henne varmt och skulle absolut anlita henne igen om det blir aktuellt med en bostadsaffär i området.
    2021-03-29
    Alexander har alltid ett trevligt bemötande. Han är tillmötesgående, kunnig, saklig samt service minded. Jag är mycket nöjd med Alexander i samband med min försäljning av min bostad. Jag ger honom det hösta betyget och varmaste rekommendationer.
    2021-03-28
    Alexander hjälpte mig att sälja min lägenhet i Sundbyberg.
    Som säljare kände jag mig trygg i affären
    och allt gick snabbt och smidigt.
    Rekommenderar Alexander varmt.
    Alexander är alltid lättillgänglig och hjälpsam dessutom väldigt kunnig.
    Träffade flera mäklare och valde Alexander.
    Jag har inte ångrat mitt val.
  • Caroline L
    2021-03-23
    Jag sålde mammas bostadsrätt och Lisa var väldigt, rak, proffsig och kompetent. Höll löpande kontakt med alla inblandade och hade full koll. Trevligt och professionellt bemötande.
    • Ör
    2021-03-21
    Utmarkt. Flexible och snabb med sälja bostadsrätt. Rekommenderar Alexander for all of the above.
    2021-03-20
    Saklig, trevlig och tillmötesgående. Rekommenderar absolut honom som mäklare.
  • Sandra I
    2021-03-20
    Med ett gedigt, lojalt och ödmjukt sätt hjälpte Alexander oss att sälja vår bostadsrättslägenhet.
    Alexander är lyhörd och tålmodig. Vi kan varmt rekomendera Alexander och kommer definitivt vända oss till honom om vi behöver hjälp med en framtida försäljning.
  • Simon G
    2021-03-20
    Magisk! Alexander Wall på Svensk fastighetsförmedlig är något jag skulle kalla den perfekta mäklaren att arbeta med vid försäljning av bostad. Professionell, ödmjuk, genomgod, lyhörd och transparant i sitt sätt att arbeta. Vi kommer definitivt att vända oss till Alexander i framtiden vid försäljning av nästa bostad.
    2021-03-19
    Jag har sålt en bostadsrätt på Högklintavägen 7 Sundbyberg.
    Alexander Wall gav ett mycket seriöst intryck redan vid vårat första möte. Gav tydlig information om hur försäljningen skulle gå till. Höll mig uppdaterad under budgivningen. Jag kunde lätt nå Alexander hela tiden. Även då försäljningen var klar har vi hörts en del som rört praktiska saker. Rekommenderar varmt Svensk fastighetsförmedling och Alexander Wall till andra kunder.
    Hälsningar Yvonne Siklander
    2021-03-18
    *Sålt en lgh i Sundbyberg och tycker det gått utmärkt med tanke på att jag bor i Skåne.
    *Som en mäklare skall agera dvs förklarar upplägget och hör av sig om ny info dyker upp.
    *Visste att det kan vara knepigt att sälja en lgh från annan ort, men allt gick utmärkt. Samt att slutpriset blev över förväntan. Tror mäklaren var mycket inblandad i ovan nämnda.
    *Har tidigare upplevt mäklare som att det är jag som måste ringa för att få ny info, detta behövdes ej med denna mäklare. Det tycker jag är superbra.
    2021-03-15
    Lisa hade en väl genomtänkt plan på hur vi skulle gå tillväga angående försäljning utav min 2a i sundbyberg. Strukturerat upplägg med känsla för markaden.
    Kan varmt rekommendera!