Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Sturegatan 3, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

Funderar du på att flytta till Sundbyberg? Härifrån kan du enkelt och snabbt pendla in till Stockholm city, men samtidigt får du nära till grönområden och lite småstadskänsla med butiker och caféer längs gatorna.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på Sundbyberg, och vi kan det här med fastighetsförmedling. Du kan lämna hela kedjan i våra händer, oavsett om du letar bostad eller vill sälja. Vi hjälper till med allt från att hitta objekt som passar dina önskemål, värdera din bostad eller styla inför visning. Dessutom står vi vid din sida genom hela affären.

Så har du frågor om bostad eller boende i Sundbyberg? Tveka inte att boka ett förutsättningslöst möte med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 2 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

• Christina B
    Christina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Vi kände oss trygga genom hela processen tack vare Jonas gedigna kunskap och trevliga sätt att vara!
    2017-06-09 Jonas F svarar Christina B
    Hej Christina!
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni tog er tid att ge mig en rekommendation. Kul att vi även hittade en bra köpare som ni verkar komma väldigt bra överens om. Hoppas att ni kommer trivas i nya huset i Täby!
    Mvh Jonas Franzén
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jonas Franzén har under hela processen förhållit sig saklig och proffsig och vi kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling!
    2016-10-05 Jonas F svarar Daniel P
    Hej Daniel!
    Stort tack för de fina omdömet och tack själv för det fina samarbetet. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya radhus!
    Mvh Jonas

Sturegatan 3, 172 31 Sundbyberg