Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Sturegatan 33, 172 31 Sundbyberg — Visa karta

4.7 i betyg av av 162 omdömen
Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg!

Letar du bostad eller går i säljtankar? Låt då någon av våra duktiga mäklare hjälpa dig på vägen mot din drömbostad.
Med ett starkt varumärke i ryggen och en gedigen erfarenhet av bostadsmarknaden i Sundbyberg kan vi hjälpa dig på bästa sätt vid en försäljning av din bostad.

Vi på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg har den kunskap, erfarenhet och omtanke som behövs för att göra en riktigt bra bostadsaffär och få bäst betalt!

Varmt välkommen in till vår bobutik på Sturegatan 33 i Sundbyberg.

Läs vad 162 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

• 2020-02-22

Cai Thomas Richard H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Having recently signed and agreed the purchase of our first property here in Sweden this was an exciting but daunting experience and Alexander was fantastic from the first contact. I'm relatively naive to the purchasing process here, Alexander was helpful throughout providing a step by step guidance. Warm and friendly and probably most importantly, easily contactable i would recommend Alexander to both buyers and sellers alike. Läs mer
    HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan
    4.9 / 5 i betyg — 915 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Josefine hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på Söder och gjorde ett strålande arbete på alla sätt. Lägenheten jag sålde är otroligt fin o"
  • 2020-02-20

Elias Mikael F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpt en lägenhet i Sundbyberg med hjälp av Alexander. Trevlig, lugn kille som är mycket hjälpsam. Bra mäklare, rekommenderar. Läs mer
  • 2020-02-20

Tung Linh L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa and her colleague Alexandar were super helpful to us considering this is our first time selling. We received a lot of advice on how to prepare for the viewing as well as what's going to happen before and after the sale. They came to us prepared with market research and relevance information (sold properties in the area, interests as well as price trend) which help us immensely with decision making.
    Overall, I would wholeheartedly recommend Risa and Alexander's service to anyone. Läs mer
    HusmanHagberg Sollentuna
    4.6 / 5 i betyg — 147 omdömen
    Badge2020
    "Ludwig Brundin lyckades sälja vår lägenhet på toppen av Edsberg inom några dagar efter annonseringen för ett pris som var väl över utgångspr"
  • 2020-02-19

Sofia L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag har sålt en etta på 38 kvm i Sundbyberg.
    Lisa gav ett väldigt lugnt och proffsigt intryck redan från första mötet.
    Hon är genuint intresserad av att det ska bli en så bra affär som möjligt för mig som säljare. Hon tar ett bra arvode utan övriga procentuella avgifter för egen vinning.
    Hon förklarade hela processen väldigt bra för en förstagångssäljare jämfört med andra mäklare jag pratat med.
    Lisa har strukturerat upp försäljningen väldigt bra och haft bra kommunikation med mig om vad som skett.
    Jag kan varmt rekommendera Lisa om ni vill ha en seriös, duktig och erfaren mäklare! Läs mer
  • Birgitta B

2020-02-19

Birgitta B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag sålde min avlidne mors bostadsrätt i Sundbyberg. Lisa Simu har under hela affären varit mycket engagerad och kunnig och hon skötte allt på ett mycket proffesionellt sätt. Vi fick dessutom ett högre pris, för lägenheten, än vi hade förväntat oss.
    Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera fastighetsmäklare Lisa Simu till bostadsförsäljningar i Sundbyberg Läs mer
    Fastighetsbyrån Norra Botkyrka
    4.8 / 5 i betyg — 458 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sålde en tvåa. Bra genomgång av mäklaren inför utlägg och rätt verklighetsbild av hur marknaden ser ut,är supernöjd med tanke på hur snab"
    Daniel Zuher D

Försäljning av lägenhet gick smidigt = Mycket nöjd med Lisa Läs mer
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vasastan
    4.9 / 5 i betyg — 180 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kunnig och följde snabbt upp frågor till föreningen vilket medförde att jag snabbt kunde ta ett köpbeslut. Ingav ett tillförlitligt och gott"

Igor M skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa gick utöver våra förväntningar att hjälpa oss att sälja vår lägenhet.

Hon också hjälpte oss med råd när vi köpte vår lägenhet. Läs mer

Maria B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    När jag köpte min etta i Sundbyberg gav Lisa ett väldigt bra intryck med ett bra bemötande, snabbt agerande blandat med ett norrländskt lugn och trygghet. Mycket professionell! Läs mer

Marianne J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpt på Ågatan Sundbyberg.
    Vänligt bemött.
    Ställde upp för privat visning .
    Flera småsaker blev fel bla personnummer.
    Svarade alltid på samtal .
    Dock lite oengagerad . Läs mer
  • Martha O

2020-02-18

Martha O skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag träffade Lisa Simu i samband med inköp av en lägenhet, jag fick fin bemötande, rätt information och proffesionellt hjälp.
    Utan tveksamhet anlitade jag Lisa när jag behövde sälja min lägenhet, den såldes fort (fast sommaren och semester tiden) och det gick som jag önskade mig, därför rekommendera jag Lisa Simu på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg Läs mer

Hannah G skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Kunnig mäklare med koll på marknaden. Hon kom med bra tips så styling inför visning kunde ske för liten peng med liten arbetsinsats. Försäljningen gick utmärkt. Kan rekommendera! Läs mer

Filip L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpt en 2:a i centrala Sundbyberg. Professionellt, snabbt och vänligt bemötande samt agerande. Vilket motsvarar de förväntningar/förhoppningar jag hade. Läs mer
  • Ingela W

Ingela W skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi har sålt en bostadsrätt i Solna. Vi fick ett mycket vänligt bemötande och hade ett stort förtroende för Lisa.
    Hon var mycket bra på att meddela oss om vad som hände i processen som är mycket värt som säljare.

Kan varmt rekommendera Lisa Simu. Läs mer
  • 2020-02-17

Alexander K A skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa Sumo sålde våran fyra i centrala Sundbyberg. Lisas bemötande var mycket professionellt och hon kunde möta våra förväntningar på en smidig försäljningsprocess väldigt väl. Lisas kommunikation är excellent och under hela försäljningen höll hon en informativ och öppen dialog om hur försäljningen fortlöpte. Detta hjälpte oss att hantera stressen av att sälja vår lägenhet och gjorde det till en bra upplevelse. Läs mer
  • Ove N

Ove N skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Tycker har haft mycket bra bemötande av Lisa, bra information av henne inför försäljningen av min lägenhet. Hon har hjälpt mej i hela resan från början till slutförsäljning av lägenheten.
    Så henne rekommenderar gärna till andra som behöver hjälp av försäljning med lägenhet Läs mer
  • Elvira B

Elvira B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Köpte en 2:a i lilla Alby/Sundbyberg. Fick jättebra bemötande från första början till slut. Ringde upp och fick svar direkt även fast det var helg. Tillgänglig omtänksam och bra bemötande. Kändes pålitlig och gav raka tydliga svar på alla frågor. Läs mer

Johan B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa hjälpte oss att sälja vår stora 4:a mitt i Sumpan och vi kom i kontakt med henne av en slump då de hade tajmat utdelning av reklamblad väldigt fint. Trots den osäkra situation som var på bostadsmarknaden när vi sålde så lyckades Lisa guida oss till en trygg affär där vi fick det vi hade hoppats på. Uppskattade verkligen hennes ärlighet och tydlighet! Läs mer

Alexey K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag köpt bostad. Det gick bra. Läs mer

Tomas G skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    sålde bostadsrätt i centrala sundbyberg.lisa skötte allt smidigt och proffsigt. Läs mer

Jimmy L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi valde Lisa till att sälja en lägenhet åt vår bostadsrättsförening. Lägenheten var i dåligt skick, och vi hade inte stora förhoppningar. Lisa var ett bra stöd under hela processen, och nu har vi sållt till riktigt bra pris samtidigt som köparen är seriös och förstår vad som måste göras för att få upp lägenheten till bra skick. Kan rekommendera henne varmt! Läs mer
  • 2020-02-12

ANNELI Ö skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi var jättenöjda med Lisa! Hon är professionell, hjälpsam och enkel att ha att göra med. Hon hade även bra marknadskunskap om området och om vår förening i Västra Skogen. Läs mer
  • 2020-02-11

David S skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag hade för avsikt att sälja min 2:a i Rissne i Sundbybergs kommun. Alexander var den mäklaren som ingav störst förtroende av de jag hade träffat.

Han angav en rimlig värdering på min lägenhet, förklarade den tilltänkta försäljningsprocessen på ett pedagogiskt sätt, samt satte realistiska förväntningar för mig som säljare.

Försäljningsprocessen gick otroligt smidigt där Alexander lyckades förmedla en försäljning av min lägenhet innan visning!

Sammanfattningsvis är jag otroligt nöjd med Alexander som min mäklare och kan rekommendera honom starkt för bostadsaffärer som äger rum i Sundbybergs kommun! Läs mer
  • 2020-02-11

Anita E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander är engagerad, lyhörd, lyssnar på köparna samt gör proffsiga avslut. Därav får han det högsta betyget från oss. Läs mer

Icel E skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag har köpt en bostadsrätt i Sundbyberg med stor hjälp och rådgivning av mäklaren Alexander Wall. Han var väldigt flexibel och kunde hjälpa oss på alla möjliga sätt. Vi kände oss trygga med hans erfarenheter och det var extra bra att han återkopplade även efter att köpet hade gått igenom. Läs mer
  • 2020-02-10

Sandra Isabel C skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Hej!
    Jag och sambon köpte en 2:a.
    När vi väl kom till visningen så blev vi bra bemötta av mäklaren Alexander Wall.
    Under hela processen visade Alexander engamang och flexibilitet.
    Vi är väldigt nöjda då allt gick snabbt och smidigt.
    Vi rekommenderar Alexander starkt.

Sandra & Lawrence Läs mer
    2020-02-11 Alexander W svarar Sandra Isabel C
    Tack Sandra och Lawrence! Det värmer är att höra att ni är nöjda.
  • 2020-02-09

Anuj A skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa was very professional and transparent. Läs mer
  • 2020-01-29

Sara N skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Bra engagemang och trevligt bemötande Läs mer
    2020-02-11 Alexander W svarar Sara N
    Tack Sara för det fina omdömet.
  • 2020-01-27

Rasmus L skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Att köpa lägenhet av Alexander var en fröjd. Väldigt tillmötesgående med snabb återkoppling och stor flexibilitet. Köper gärna fler bostäder i framtiden som Alexander förmedlar. Läs mer
    2020-02-11 Alexander W svarar Rasmus L
    Tack Rasmus! Värmer att höra att du är nöjd.
  • 2020-01-22

Henrik Wilhelm Jakob F skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    En trevlig, tillmötesgående och genuin mäklare som hjälpt mig igenom mitt första bostadsrättsköp, en 2a i Ursvik på 52kvm. Hade inga direkta förväntningar, utan detta var en ny erfarenhet för mig. Hela processen från visning till sign av kontrakt var kort och effektiv vilket passade mig perfekt. Ett stort tack till Alexander Wall.

/Henrik Fundin Läs mer
    2020-02-11 Alexander W svarar Henrik Wilhelm Jakob F
    Tack Henrik för det fina omdömet och hoppas du kommer trivas i lägenheten.
  • 2020-01-22

Adam A skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander och jag hade ett väldigt bra samarbete genom hela processen. Otroligt bra bemötande och genuint intresserad av en bra affär. Kommunikationen var tydlig genom hela processen och jag skulle definitivt vilja sälja nästa bostad med hjälp av Alexander. Läs mer
    2020-02-11 Alexander W svarar Adam A
    Tack Adam för det fina omdömet!
  • 2020-01-21

Stefan W skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Försäljning av 2a i Ursvik.
    Lisa gav direkt ett mycket bra första intryck. Hon var professionell och hjälpsam under hela resan från första lägenhetsvärderingen till slutliga försäljningsdagen. Hon höll mig uppdaterad om hur det gick och skötte det hela mycket bra. Läs mer
  • 2020-01-15

Maria Del Carmen D skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    En bostadsrätt lägenhet.
    På visningen 2 gånger och för att skriva på kontraktet.
    Han är lugn och förklarar allt bra. Läs mer
    2020-02-11 Alexander W svarar Maria Del Carmen D
    Tack Maria hoppas du kommer trivas i lägenheten.
  • 2019-12-28

Philip O skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag bestämde mig för att sälja min lägenhet i Solna. Efter att träffat flera mäklare bestämde jag mig för att anlita Lisa Simu. Lisa har skött hela processen till min fulla belåtelse från början till slut. Jag kan varmt rekommendera att anlita henne om du behöver sälja i framtiden. Läs mer
  • 2019-12-13

Jakob T skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jättenöjd med bemötandet, informationen och affären! Läs mer
  • 2019-11-25

Tobias W skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Otroligt professionell mäklare med bra kännedom om området. Läs mer
  • 2019-11-22

Alexander B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Förtroendeingivande och trygg. Köpet av lägenheten kändes transparent och förutsägbart! Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Alexander B
    Tack Alexander! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
  • 2019-11-07

Ylva S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi anlitade Lisa Simu som mäklare vid försäljning av en bostadsrätt i Sundbyberg. Lisa S gav från första stund ett seriöst och professionellt intryck och bemötande, något som karaktäriserade hela försäljningsprocessen. Hon marknadsförde lägenheten på ett suveränt vis. Lisa S fanns alltid tillgänglig för både små och stora frågor. Vi kände oss hela tiden uppdaterade
    under förloppet av försäljningen, vilket gav trygghet och en viktig känsla av delaktighet.
    Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen.
    Lisa Simu får våra varmaste rekomendationer! Läs mer
  • 2019-11-04

Leif B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa Simu gav från första mötet ett både professionellt och behagligt intryck. Hon genomförde försäljningen av en bostadsrätt åt oss. Inga detaljer var för små att hantera för henne och hon höll oss på ett föredömligt vis informerade hela tiden under denna väldigt spännande och ibland för oss oroliga process på ett lugnt och tryggt vis. Resultatet blev över förväntan, Lisa lyckades marknadsföra lägenheten så att intresset blev mycket stort. När det väl kom till budgivning hade hon lyckats locka flera budgivare till vår lägenhet. Det kändes som hon verkligen brydde sig om vår försäljning, inte lämnade något åt slumpen. Hon var även lätt att få kontakt med under hela processen.
    Detta sammantaget gör att jag varmt kan rekommendera Lisa som mäklare. Läs mer
  • 2019-11-03

Christian P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander skötte försäljningen av vår lägenhet väldigt professionellt och med otroligt bra bemötande Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Christian P
    Stort tack för det fina omdömet!
  • 2019-11-02

Marcus D skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Lisa hjälpte mig att sälja min lägenhet, är väldigt nöjd med hennes hjälp! Hon var snabb på att svara på frågor, väldigt trevlig, hjälpsam och fick till en snabb affär och skötte allt runt om på ett bra sätt! Hon hjälpte mig även få tag på en ny lägenhet så rekommenderar Lisa starkt! Läs mer
  • Emma Å

2019-10-01

Emma Å skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander har varit en trygghet och kunskapsbank för mig som både säljare och köpare. Han lyssnar noga till mitt behov och mina önskemål. Han är realistisk och respektfull. Jag har bara gott att säga om Alexander. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Emma Å
    Tack så mycket Emma för det fina omdömet!
  • 2019-09-26

Åke B skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Från dag 1 har Lisa Simu skött försäljningen av min lägenhet med proffesionalitet , respekt och omtanke av mig som kund och person. Hon har dessutom fått ut ett mycket bra pris!! Jag kan mycket varmt rekommendera henne!!!! Läs mer
  • 2019-09-02

Lisa O skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi sålde vårt radhus och var myckey nöjda med den hjälp vi fick. Mäklaren var proffsig och gav ett bra bemötande.

Han var tillgängligt och flexibel. Han hade bra koll på vad som var nästa steg för att få en så bra och framgångsrik försäljning som möjligt. Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Lisa O
    Tack Lisa! Hoppas ni trivs i nya huset!
  • 2019-09-01

Camilla V skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi valde Alexander Wall efter att ha träffat andra mäklare innan, och kände direkt att det kändes rätt. Han har hela tiden varit trygg, tydlig, empatisk och alltid varit tillgänglig med snabb återkoppling samt bra försäljningsprocess. Jag rekommenderar honom starkt som mäklare! Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Camilla V
    Tack Camilla för de fina orden!
  • 2019-08-31

Nils O skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Alexander hanterade processen bra genom hela försäljningen.
    Tydlig
    Sympatisk
    Erfaren. Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Nils O
    Tack Nils för det fina omdömet och önskar er lycka till med ert nya boende!
  • Thi thao P

2019-08-24

Thi thao P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Jag tycker mycket om bemötande med mäklaren Alexander. Han är väldigt flitig och snäll. Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Thi thao P
    Tack så mycket för det fina omdömet!
  • 2019-07-19

Erik C skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Väldigt bra! Skulle rekommendera Alexander till andra som går i säljtankar. Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Erik C
    Tack Erik för fina omdömet och hoppas ni trivs i nya lägenheten!
  • 2019-07-17

Daniel B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Mycket professionell och höll vad som lovats. Kan starkt rekommendera Alexander wall till er nästa försäljning Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Daniel B
    Tack Daniel för det fina omdömet! Blir nog svårt att slå det rekordet på Gjuteribacken :) Hoppas du trivs i nya lägenheten!
  • 2019-06-12

Anna P skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    Vi stötte på Alexander Wall på en visning och blev imponerande av hans visningspresentation och han hade svar på alla frågor. Väldigt trevligt bemött av visningsvärden också. Vi köpte inte den lägenheten men kände att vi önskar att han ska få försöka sälja vår lägenhet i Sundbyberg. Vi hade efter två misslyckad försök med två olika mäklare som sålt mycket i vårt område gett upp då vi köpt dyrt 2017.
    Alexander tog ett möte med oss och lyssnade in och pratade med oss angående vår situation. Ni har gjort helt fel sa han och vi blev lite chockade. Men oj vilket skillnad och engagemang mäklaren visade och ett helt annat upplägg. Vi fotograferade upp lgh och gick inte ut med den utan genom Alexanders gedigna kundregister hade vi sålt lägenheten 3 veckor senare till 100.000 kr mer än vi gav för lägenheten! Det var 500.000 kr mer än den som lyckades bäst av de andra mäklarna.
    Vi är evigt tacksamma för den hjälp vi fått och kommer alltid rekommendera Alexander Wall! Läs mer
    2019-11-25 Alexander W svarar Anna P
    Tack så väldigt mycket Anna för omdömet och de fina orden! Det värmer verkligen!

Bästa Mäklarna nära Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg:

Gunhild Diana S Gunhild Diana S tycker: