Erkan Inan

Erkan Inan

Erkan Inan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Erkan Inan har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Erkan Inan har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 239 omdömen med ett betyg på 5.0. Erkan Inan har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

239 omdömen om Erkan Inan

Julia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erkan Inan en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Jättenöjda med bemötandet vi fick av Erkan! Proffesionell, trevlig och hjälpsam!

Gunn Marie M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erkan Inan en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Jag har haft ett väldigt bra samarbete med Erkan, han har skött visningarna och allt annat perfekt.. Vi har haft en bra dialog hela vägen. Kommer att rekommendera honom till alla som behöver en bra mäklare.

Anes B
Sundbyberg

Tycker att Erkan tar sin tid och lyssnar, ser och hör vad mad man tycker och tänker. Proffsig och objektiv. Kan varmt rekommendera Erkan, och om han skulle sälja/köpa i Norrort kommer jag definitivt gå till han!

Sebastian G
Sundbyberg

Riktigt bra bemötande redan vid första samtalet och under processen vid köpet av lägenheten. Snabb återkoppling vid funderingar och frågor.

Robin N
Centrala Sundbyberg

Jag rekommenderar Erkan alla gånger! Med stor erfarenhet, tålamod och envishet gör han jobbet väldigt professionellt. Han får en att känna sig trygg och vi hade höga förväntningar när vi valde mäklare och vi kände verkligen att vi valde rätt!

Pamela N
Centrala Sundbyberg

Driven, engagerad, kunnig, stöttande och lyhörd är fem ord som beskriver denna mäklare. Han stöttade oss igenom en försäljning och gjorde det omöjliga i en tuff marknad!

Magnus L
Centrala Sundbyberg

Erkan är en otroligt duktig mäklare som med engagemang och trovärdighet hjälpte mig genom mitt första lägenhetsköp och gjorde hela processen smidig! Utöver det social och trevlig och en riktig fena när det kommer till Sundbyberg och dess närområde 👌.

Nicklas H
Centrala Sundbyberg

Erkan var fantastisk att ha som mäklare! Otroligt proffsig och positiv under hela vår resa av försäljningen. Vi är mycket nöjda hur allting har hanterats samt slutresultatet. Toppbetyg!

Sofia S
Sundbyberg

Noggrann och förtroendeingivande! Fokus på att alla inblandade skulle vara nöjda med utfallet. Rekommenderar starkt!

Jenny H
Sundbyberg

Vi köpte vår lägenhet via Erkan för 2 år sedan. När det nu var dags att sälja så var det ett givet val att ta hjälp av Erkan igen. Han var minst lika proffsig och behjälplig nu som när vi köpte! I en tuff marknad så lyckade vi ändå få till en snabb och bra affär. Allt har rullat på smidigt, från fotografering till annonsering och visningar. Rekommenderar alla att vända er till Erkan oavsett om ni ska köpa eller sälja bostad. Trevligare mäklare är nog svårt att hitta!