Erkan Inan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Erkan Inan har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Erkan Inan har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 5.0. Erkan Inan har haft 16 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 51 Läs vad Erkan Inan

• köpte sin lägenhet med hjälp av Erkan Inan en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2022-05-23 Verifierad kund
    Hjälpsam & informativ, härligt person att få hjälp från vid första lägenhets köpet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erkan Inan en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2022-05-21 Verifierad kund
    Duktig och engagerad! Är glad jag valde Erkan i försäljning av min lägenhet! 5 av 5.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Gjorde sitt yttersta för att hjälpa till med försäljningen. Erkan är alltid lätt att nå och få kontakt med. Han är tydlig i sin kommunikation och ger det lilla extra.
    • Järvastaden
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bra bemött. Trevlig och glad men inte för ”på”. Man gavs tid att känna in lägenheten i lugn och ro.

Upplevelsen var att mäklaren var proffsig och kunde sitt yrke väl.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött av mäklaren.

Mina förväntningar var att mäklaren skulle visa lite och svara på frågor. Men han visa runt allt inklusive förråd och berättade allt om lgh och allt man behöver veta om föreningen. Så han var över mina förväntningar bra.

Han förklarade bra, var tydlig och skötte allt bra.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Redan efter första mötet med Erkan så kände jag att han är en fin och pålitlig mäklare. Han har ställt upp i vått och torrt. Kan starkt rekommendera honom, han är fantastiskt!
    • Järvastaden
    2022-05-13 Verifierad kund
    Då jag själv jobbar som fastighetsmäklare är jag väldigt kräsen i hur jag önskar att uppdraget utförs. Mitt val av mäklare för min egen försäljning föll tillslut på Erkan. Otroligt karismatisk, noggrann och professionell. Han höll vad han lovade i hur han arbetar med sina kunder samt genomför de olika momenten i processen. Detta kunde även köparna intyga, som jag märkte var väldigt nöjda med allt från första kontakt, till visning och vidare hantering hela vägen in i mål. Och detta även efter en tuff förhandling i slutskedet. Erkan är en mäklare som nitiskt vill göra dig som kund nöjd och jag kände mig väldigt trygg. Erkan gör samtliga moment med högsta kvalité och lite därtill. Han är en tävlingsmänniska som vill nå bästa möjliga resultat. Han har alla kvalitéer för att vara en fantastisk mäklare, vilket också utmärkelserna visar. Stort tack för ett otroligt bra arbete Erkan och jag rekommenderar dig gärna till mina vänner och bekanta som bor i Sundbyberg.
    • Ursvik
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vi var nöjda med mäklaren som hjälp oss på proffsigt sätt. Hans bemötande var varmt och välkomnande. Vi genomförde affären på ett tryggt sätt.
    2022-04-26 Verifierad kund
    Erkan was really thorough, which we appreciated. He was always warm and friendly and it was nice that he offered to speak with me in English.
    2022-04-22 Verifierad kund
    Jag var köparen och jag tyckte att hela processen var utmärkt sköt. Han vänlig och svarade snabbt på alla frågor, håll en bra presentation av lägenheten under visningen, hjälpte till med banken och till och med fixade en sista visning till mig innan kontraktskrivning när jag bad om det.