Lisa Simu
Registrerad mäklare sedan 2013-03-21
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 87 Läs vad Lisa Simu

• Joel J köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-08-04

Ursvik
    Jättetrevlig, superkunnig och alltid redo att svara på mina frågor. Rekommenderar väldigt starkt! Läs mer
  • Christian S sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-07-29

3:a
    Lilla Alby
    Lisa är noggrann, lyhörd och mycket kunnig. Hon jobbade hårt för att få till en så bra affär som möjligt – och hon lyckades. Läs mer
  • Anna J sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-07-23

Ursvik
    Lisa har varit väldigt kunnig, proffsig och enkel att ha att göra med vid försäljningen av tidigare hyresrätt i vår förening. Trots semestertider och sjukdom hos oss säljare ordnade hon en smidig och snabb försäljning som vi är jättenöjda med! Läs mer
  • Leif L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-07-22

Ör
    En mäklare som är engagerad och ärlig. Lisa lyssnade på mina tankar och förde en diskussion med mig genom hela försäljningen, vilket jag värderar högt. Hon är kunnig i många områden och jag kände mig trygg i att jag fick de bästa förutsättningarna. Läs mer
  • Edvin Å sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-04-20

Hallonbergen
    Lisa är en kunnig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
  • Stefan P köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-04-19

3:a
    Centrala Sundbyberg
    Köp av en lägenhet.

Vi blev bemötta sakligt även om budgivningen bedrevs lite långsamt i vårt tycke. Läs mer
  • Tobias B köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-03-22

Ursvik
    Köpte vår första bostad via Lisa, allting gick väldigt smidigt och bra. Inga konstigheter Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Tobias B
    Stort tack för ditt omdöme Tobias. Hoppas ni kommer att trivas riktigt bra i er nya fina lägenhet :) Mvh Lisa Simu
  • Cecilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-03-02

Centrala Sundbyberg
    Jag har sålt en etta i Sundbyberg.
    Jag bor utomlands så Lisa koordinerade precis allt jag behövde. Hon är engagerad, kunnig och trevlig, jag är mycket nöjd. Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Cecilia W
    Tack Cecilia för den fina rekommendationen! Jag är glad för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen. Vi hörs av snart angående deklarationen :) Mvh Lisa Simu
  • Tung Linh L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-02-20

Ursvik
    Lisa and her colleague Alexandar were super helpful to us considering this is our first time selling. We received a lot of advice on how to prepare for the viewing as well as what's going to happen before and after the sale. They came to us prepared with market research and relevance information (sold properties in the area, interests as well as price trend) which help us immensely with decision making.
    Overall, I would wholeheartedly recommend Risa and Alexander's service to anyone. Läs mer
    2020-04-07 Lisa S svarar Tung Linh L
    Thank you for your recommendation. I’m very happy that you are satisfied with our service and I wish you all the best. Best regards, Lisa Simu
  • Sofia L
    Sofia L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-02-19

Duvbo
    Jag har sålt en etta på 38 kvm i Sundbyberg.
    Lisa gav ett väldigt lugnt och proffsigt intryck redan från första mötet.
    Hon är genuint intresserad av att det ska bli en så bra affär som möjligt för mig som säljare. Hon tar ett bra arvode utan övriga procentuella avgifter för egen vinning.
    Hon förklarade hela processen väldigt bra för en förstagångssäljare jämfört med andra mäklare jag pratat med.
    Lisa har strukturerat upp försäljningen väldigt bra och haft bra kommunikation med mig om vad som skett.
    Jag kan varmt rekommendera Lisa om ni vill ha en seriös, duktig och erfaren mäklare! Läs mer
    2020-04-06 Lisa S svarar Sofia L
    Tusen tack Sofia för dina fina ord och ditt utförliga omdöme! Roligt att jag fick förtroendet att hjälpa till med din affär. Hoppas ni får en fin sommar i nya lägenheten. Mvh Lisa Simu
    Sofia L gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg