Läs vad 93 Läs vad Lisa Simu

• 2021-01-04
    Lisa har hela tiden varit på hugget och professionell genom hela sälj processen. Har goda relationer med styling företag som gör det prisvärt för säljaren att få ut max av sitt objekt. Hon tror på slutpriser som många backar för, där går hon in och levererar med säljarens önskemål. Hon ger sig inte förrän målen är nådda och den mentaliteten uppskattade jag som säljare kraftigt. Jag kan med varma rekommendationer, att använda sig av Lisa Simu på Svenskfastighetsförmedling i Sundbyberg för att sälja sin bostad.
    Dennis L
    • 29.5 m²
    • Centrala Sundbyberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
  • 2020-10-15
    Kan varmt rekommendera Lisa, proffsig och hjälpsam, ett stort plus då vi bor på annan ort än lägenheten vi skulle sälja.
    Ann-britt H
    • 24.5 m²
    • Ör
  • 2020-10-11
    Lisa är en kompetent mäklare som hade en tydlig beskrivning av lägenheten vi köpte på Hamngatan 31 B Sundbyberg
    Charlotte H
    • 81.0 m²
    • Bällsta Strand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
  • 2020-10-01
    Mycket duktig. Hon kunde allt om området och denna sortens lägenheter.
    Nils O
    • 81.0 m²
    • Bällsta Strand
  • 2020-09-17
    Som person är Lisa Simu är jordnära, lyhörd och empatisk, vilket underlättar både för säljare och köpare att samarbeta med henne. Som mäklare är hon mycket kompetent och påläst vad gäller avtal, prisbild i området etc.
    Hon gör också det lita extra, för såväl säljare och köpare.

Sammantaget är det varmt, enkelt och professionellt att samarbetar med Lisa. Vi kan varmt rekommendera henne.

Catarina Enholm
    Säljare av min mammas lägenhet i ett + 55 boende i Sundberg
    Catarina E
    • 2:a
    • 59.5 m²
    • Centrala Sundbyberg
  • 2020-08-24
    Lisa är kunnig, erfaren och noga med att återkoppla och följa upp alla potentiella intressenter. Vi kände oss mycket trygga med att hon gjorde allt för att få vår bostad såld till bästa pris.
    Carin P
    • 86.0 m²
    • Lilla Alby
  • 2020-08-04
    Jättetrevlig, superkunnig och alltid redo att svara på mina frågor. Rekommenderar väldigt starkt!
    Joel J
    • 38.0 m²
    • Ursvik
  • 2020-07-29
    Lisa är noggrann, lyhörd och mycket kunnig. Hon jobbade hårt för att få till en så bra affär som möjligt – och hon lyckades.
    Christian S
    • 86.0 m²
    • Lilla Alby
  • 2020-07-23
    Lisa har varit väldigt kunnig, proffsig och enkel att ha att göra med vid försäljningen av tidigare hyresrätt i vår förening. Trots semestertider och sjukdom hos oss säljare ordnade hon en smidig och snabb försäljning som vi är jättenöjda med!
    Anna J
    • 38.0 m²
    • Ursvik
  • 2020-07-22
    En mäklare som är engagerad och ärlig. Lisa lyssnade på mina tankar och förde en diskussion med mig genom hela försäljningen, vilket jag värderar högt. Hon är kunnig i många områden och jag kände mig trygg i att jag fick de bästa förutsättningarna.
    Leif L
    • 24.5 m²
    • Ör

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte