Lisa Simu

Lisa Simu

Lisa Simu är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Lisa Simu har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Lisa Simu har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.6. Lisa Simu har haft 22 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 116 Läs vad Lisa Simu

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2021-09-13
    Lisa Har allt man kan kräva utav en mäklare
    2021-09-13
    Har anlitat många mäklare under åren, men Lisa är överlägset bäst. Alltid kontaktbar, lätt att ha att göra med, lugn och lyssnar på kunden och såklart duktig på att sälja!!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2021-09-13
    Erfaren och hade bra information. Kunde svara på alla frågor. Anledningen till att det inte blev full pott på betyget är att mäklaren upplevdes lite stressad och att det va viktigt att kontraktet signerades snabbt. Hade dålig förståelse för att båda köparna har jobb de behöver vara på. Använde argumentet att säljaren hade tagit ledigt, vilket inte informerades till köparna förrän dagen innan.
    • Centrala Sundbyberg
    2021-08-21
    Lisa är kunnig, tydlig och effektiv. Kan verkligen rekommendera Lisa som mäklare.
    • Centrala Sundbyberg
    2021-08-14
    Lisa är proffsig och Inger förtroende!
    • Ursvik
    2021-08-02
    Med ett otroligt engagemang och driv så lyckades Lisa sälja mitt relativt svårsålda objekt med bravur.

Duktig och driven mäklare!
    2021-06-05
    Vi har sålt vår lägenhet med Lisa Simu, vilket var det absolut bästa valet av mäklare! Hon har varit en trygg punkt under hela processen, kommit med tips och styling råd och svarat på alla ”dumma frågor”.

Lisa har ett brett kundregister och har varit mycket tillgänglig och väldigt kunnig på sitt arbete.
    Att vi dessutom slog det högsta försäljningsrekord i Sundbyberg är helt fantastiskt!

Vi är supernöjda och tacksamma med hennes prestation och vill dessutom passa på tacka Oliver Crawford som har samarbetat med Lisa och varit mycket trevlig och behjälplig i processen..

Vi kommer starkt rekommendera henne till alla i vår bekantskapskrets som vill ha en mäklare som ger ALLT. Vi ger henne 10/10 möjliga!!
    2021-06-04
    Vi har nyligen sålt vår bostad och Lisa Simu var vår mäklare. Vi kontaktade henne ganska tidigt i processen och hon var skicklig på att läsa av hur långt vi kommit i våra funderingar samt informera om vilka vägar vi kunde gå för att få till bästa möjliga resultat.

När vi väl var redo att skriva kontrakt och påbörja försäljningen så fanns det inga frågor som inte Lisa kunde besvara. Hon drev allt med en stor erfarenhet och guidade oss genom allt från början till slut.

Hennes breda kontaktnät, långa lista på spekulanter, styling tips, marknadsföring och framförallt super trevliga och lugna sätt hjälpte oss att till slut göra en all time high försäljning.

Vi är genuint tacksamma för all hjälp och stöd och tålamod som Lisa visat och säger till alla Sundbybergare där ute:

"Ska ni sälja så ska finns det bara ett alternativ, Lisa och Svensk Fastightsförmedling.
  • Jonas K
    2021-06-04
    Mycket nöjda med Lisa´s jobb vid vårt lägenhetsköp.
    • Duvbo
    2021-04-07
    En stor två, vindsvåning.

Förklarande, tillmötesgående och öppen.

Hade gärna fått ännu mer info eftersom vi var första gångs köpare. Snabb affär och effektiv affär.