Lisa Simu

Lisa Simu

Lisa Simu är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Lisa Simu har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Lisa Simu har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.7. Lisa Simu har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

161 omdömen om Lisa Simu

Philip W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Bällsta Strand

Lisa är mycket professionell och jobbar engagerat för att nå bästa resultat. Är övertygad om att samma resultat inte hade nåts med en annan mäklare.

David Ö
Lilla Alby

Lisa tog sig an försäljningen med stort engagemang. Trots ett pressat marknadsläge med stigande räntor och hårdare krav på låntagare, med färre och osäkra spekulanter som resultat, gav hon inte upp. Hon fick till flera privata visningar, och efter en långdragen process gick affären till slut i lås. Under försäljningens gång önskade jag ibland att vi hade varit mer beredda på nedgången på marknaden. I efterhand tänker jag att det inte hade gjort någon större skillnad. Lisa fick arbeta hårt men var alltjämt optimistisk att bostaden skulle säljas.

Björnar B
Centrala Sundbyberg

Proffsig och engagerad. Kan Sundbyberg och hittade rätt köpare.

Robert L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Rutinerad och tillgänglig mäklare. Lätt att ha att göra med.

Anne Marjatta A
Centrala Sundbyberg

Proffesionellt bemötande och trovärdigt intryck, därför valde vi Lisa Simu som mäklare. Under hela affären var Lisa effektiv, engagerad och lyhörd. Vår lägenhet såldes innan visning genom Lisas matchningsprocess, till ett pris vi kände oss väldigt nöjda med.

Philip E
Sundbyberg

Lisa var från första mötet väldigt professionell och samtidigt ärlig mot vad vi kunde förvänta oss med en försäljning i dessa tider. Hennes raka bemötande och lyhördhet mot oss som säljare var genomgående genom hela försäljningen och något vi verkligen uppskattade.

Maith Ö
Ör

Vänlig, snabb och effektiv med ett sinne för en bra kundkontakt

Mats Ö
Ör

Snabb, effektiv och en härlig personlighet

Antonia M
Centrala Sundbyberg

Lisa gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av vår lägenhet. Hon var duktig på att hitta lösningar som passade vår specifika situation. Vi upplevde henne som kunnig, inlyssnande och ärlig, och vi har haft en bra dialog med henne under hela processen.

Martin K
Lilla Alby

Snabb och lyckad försäljning! Profssigt bemötande och bra återkoppling. Väldigt nöjd med Lisa ⭐️