Lisa Simu

Lisa Simu

Lisa Simu är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Lisa Simu har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Lisa Simu har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 151 omdömen med ett betyg på 4.7. Lisa Simu har haft 20 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 151 Läs vad Lisa Simu

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2022-09-21 Verifierad kund
    Lisa är ärlig, kunnig och genuin i sitt arbete. Hon hjälpte mig att sälja min lägenhet till ett bra pris i en tuff marknad. Hon höll mig kontinuerligt uppdaterad genom hela processen vilket jag sätter stort värde till. Hon bryr sig om att bägge parter i affären ska känna sig trygga och väl bemötta. Kan varmt rekommendera Lisa!
    • Lilla Alby
    2022-08-30 Verifierad kund
    Proffsigt och trevlig. Tvekade inte att ha spontana visningar när folk hörde av sig.
  • Katrina M
    • Bällsta Strand
    2022-08-01 Verifierad kund
    Lisa står ut i mängden med sin gedigna erfarenhet, kompetens och fingertoppskänsla för hur man når bästa resultat med både nöjda säljare och köpare. Även i en skakigare marknad levererar Lisa toppresultat! Lisa är transparent i sin kommunikation och höll oss som säljare hela tiden uppdaterade i vad som hände i processen samt rådgjorde med oss i hur vi skulle gå vidare vid olika tidpunkter av försäljningen. Lisa låg alltid ett steg före och hade en tydlig plan och tillvägagångssätt vilket gjorde oss som säljare väldigt trygga. Tvekar inte en sekund att anlita Lisa vid nästa försäljning och rekommenderar henne varmt!
    • Bällsta Strand
    2022-08-01 Verifierad kund
    En av de absolut bästa på marknaden! Det märks att Lisa är en erfaren mäklare, hon är rak, tydlig och delar information vid rätt tidpunkt, alltid sakligt och korrekt. Hon är inte rädd för att säga sanningen och ta tuffare diskussioner - precis så man vill att ens (potentiella) köpare ska bemötas. Kan varmt rekommendera Lisa om ni vill ha en skarp, kunnig, tuff förhandlare vid er sida!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Proffesionellt agerande genom hela processen. Lisa skapade alla förutsättningar för att vi skulle lyckas få så bra pris som möjligt, vilket resulterade i rekordförsäljning!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Lisa hjälpte oss att få mer än vi någonsin trott för vår lägenhet! Dessutom alltid trevlig, ärlig och lätt att kommunicera med.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Fin kontakt och genuint bemötande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2022-04-13 Verifierad kund
    hela tiden tillgänglig under köpprocessen
    2022-04-08 Verifierad kund
    Bra och professionell service
    2022-04-06 Verifierad kund
    Lisa gav ett professionellt bemötande och ingav väldigt mycket trygghet.
    Hon överträffade våra förväntningar genom hela processen.
    Kan verkligen rekommendera henne till alla.