Lisa Simu
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 81 Läs vad Lisa Simu

• Tobias B köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-03-22

Ursvik
    Köpte vår första bostad via Lisa, allting gick väldigt smidigt och bra. Inga konstigheter Läs mer
  • Cecilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-03-02

Centrala Sundbyberg
    Jag har sålt en etta i Sundbyberg.
    Jag bor utomlands så Lisa koordinerade precis allt jag behövde. Hon är engagerad, kunnig och trevlig, jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Tung Linh L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-02-20

Ursvik
    Lisa and her colleague Alexandar were super helpful to us considering this is our first time selling. We received a lot of advice on how to prepare for the viewing as well as what's going to happen before and after the sale. They came to us prepared with market research and relevance information (sold properties in the area, interests as well as price trend) which help us immensely with decision making.
    Overall, I would wholeheartedly recommend Risa and Alexander's service to anyone. Läs mer
  • Sofia L sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Duvbo
    Jag har sålt en etta på 38 kvm i Sundbyberg.
    Lisa gav ett väldigt lugnt och proffsigt intryck redan från första mötet.
    Hon är genuint intresserad av att det ska bli en så bra affär som möjligt för mig som säljare. Hon tar ett bra arvode utan övriga procentuella avgifter för egen vinning.
    Hon förklarade hela processen väldigt bra för en förstagångssäljare jämfört med andra mäklare jag pratat med.
    Lisa har strukturerat upp försäljningen väldigt bra och haft bra kommunikation med mig om vad som skett.
    Jag kan varmt rekommendera Lisa om ni vill ha en seriös, duktig och erfaren mäklare! Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Centrala Sundbyberg
    Jag sålde min avlidne mors bostadsrätt i Sundbyberg. Lisa Simu har under hela affären varit mycket engagerad och kunnig och hon skötte allt på ett mycket proffesionellt sätt. Vi fick dessutom ett högre pris, för lägenheten, än vi hade förväntat oss.
    Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera fastighetsmäklare Lisa Simu till bostadsförsäljningar i Sundbyberg Läs mer
  • Anna C köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Köpt lägenhet. Jättetrevlig och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Berit K sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Hallonbergen
    Försäljning av lägenhet gick smidigt = Mycket nöjd med Lisa Läs mer
  • Igor M sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Centrala Sundbyberg
    Lisa gick utöver våra förväntningar att hjälpa oss att sälja vår lägenhet.

Hon också hjälpte oss med råd när vi köpte vår lägenhet. Läs mer
  • Maria B köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Centrala Sundbyberg
    När jag köpte min etta i Sundbyberg gav Lisa ett väldigt bra intryck med ett bra bemötande, snabbt agerande blandat med ett norrländskt lugn och trygghet. Mycket professionell! Läs mer
  • Marianne J köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Centrala Sundbyberg
    Köpt på Ågatan Sundbyberg.
    Vänligt bemött.
    Ställde upp för privat visning .
    Flera småsaker blev fel bla personnummer.
    Svarade alltid på samtal .
    Dock lite oengagerad . Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg