Alexander Wall
Registrerad mäklare sedan 2014-10-06
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 108 Läs vad Alexander Wall

• Emma M köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-07-01

Centrala Sundbyberg
    Alexander var mycket tillgänglig och tillmötesgående under hela processen och tog sig tid att svara på alla våra frågor och funderingar. Vilket fick oss att känna oss trygga vid köpet av vår första lägenhet! Alexander är professionell, kunnig och väldigt lätt att kommunicera med. Vill verkligen rekommendera honom till alla! Läs mer
  • Pia B köpte sitt hus med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-06-28

Ursvik
    Väldigt tillgänglig och hjälpsam efter köpet Läs mer
  • Gustav L sålde sitt hus med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-06-27

Ursvik
    Bra återkoppling till såväl köpare som säljare. Hela tiden ett pådrivande initiativ i processen. Dessutom egna idéer om taktik kopplat till när och hur objektet ska presenteras Läs mer
  • Hanna E sålde sitt hus med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-06-26

Ursvik
    Bra upplevelse. Alexander har visat god kunskap och driv vilket vi uppskattat. Läs mer
  • Jennifer J sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-06-18

Sundbyberg
    Jag sålde min 2a på 32kvm + 5kvm via Alexander som är en väldigt trygg och proffsig mäklare. Trots att slutpriset inte blev det jag tänkt mig så är jag ändå nöjd med försäljningen. Skulle verkligen rekommendera honom om du vill ha en mäklare som är lyhörd och engagerad Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Jennifer J
    Tack Jennifer för det fina omdömet! Hoppas du får en underbar sommar!
    Mvh Alexander Wall
  • Christine F sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-06-16

3:a
    Ör
    Alexander upplevdes som gedigen, lyhörd och kunnig under de första mötena och visade att han kunde området perfekt samt visade min bostads bästa sidor på ett bra sätt för spekulanterna. Jag blev väldigt nöjd med försäljningen och rekommenderar starkt Alexander Wall som mäklare! Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Christine F
    Väldigt snällt att du tog dig tid att skriva fina omdömet! Tack!
    Mvh Alexander Wall
  • Ingrid J köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-06-16

Sundbyberg
    Köpte en tvåa i sundbyberg. Alexander var snabb, professionell och informativ Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Ingrid J
    Tack Ingrid för fina omdömet hoppas du kommer trivas i nya fina lägenheten.
    Mvh Alexander Wall
  • Mette P sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-06-12

Hallonbergen
    Jag har både köpt och såld med hjälp av Alexander. Alexander är lugn och tålmodig, saklig och extremt hjälpsam. Alexander var mycket noga med att hålla mig uppdaterad vid försäljningen. Alexander var alltid tillgänglig för mig under processen. En toppen mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar Mette P
    Tack Mette jättesnällt att du tagit dig tid och dina ord värmer!
  • NADJA B
    NADJA B skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-06-11

Super trevlig o professionell mäklare. Dessutom väldigt flexibel. Jag kan varmt rekommendera Alexander Wall Läs mer
  • MAGNUS H
    MAGNUS H skrev om Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-06-09

Jag gick på många visningar och träffade minst 10 olika mäklare.

Dom flesta mäklare verkade antingen oseriösa eller okunniga.
    Var t. o. m en mäklare som ljög om en annan mäklares objekt.

Jag hade gett upp att hitta en bra mäklare i Stockholm.

Sen fick jag kontakt med Alexander på svensk fastighets förmedling då jag lämnade intresse på en annan lägenhet

I telefon samtalet med Alexander kom det fram att den lägenheten inte uppfyllde mina krav men istället för att ge upp så funderade Alexander fram en annan lägenhet som han trodde skulle motsvara mina krav.

Jag åkte och tittade på lägenheten och det visade sig att Alexander hade rätt, den var perfekt för mig så där visade Alexander stor kunnighet.

Alexander visade sen att han har en stor känsla för affärer då han lyckades få fram en snabb affär som både säljare och köpare kunde vara nöjd med.

Alexander har sen med både kontakt med mig och min bank visat på en mycket stor service känsla.

Jag rekommenderar verkligen Alexander till alla säljare och köpsre Läs mer
    2020-06-22 Alexander W svarar MAGNUS H
    Väldigt kul att läsa och tack så mycket för att du har tagit dig tid att skriva ihop ett sånt fint omdöme! Ses snart på tillträdet :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Alexander Wall