Alexander Wall

Alexander Wall

Alexander Wall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Alexander Wall har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Alexander Wall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 336 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Wall har haft 25 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

336 omdömen om Alexander Wall

Sedan starten hos Reco 2016
Erik H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Alexander var väl påläst och snabb i kommunikationen vid köp av vår lägenhet. Kändes även genuin och transparent vid diskussioner. Höll även ett toppen litet föredrag för alla i lägenheten när vi var där på visningen.

Fanny W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Alexander hjälpte oss sälja vår lägenhet och vi skulle varmt rekommendera honom. Tydlig och bra kommunikation, vi kände oss väldigt trygga med honom genom hela processen.

Daniel W
Centrala Sundbyberg

Alexander har varit en klippa genom hela resan, visat stor kunskap och gjort sitt yttersta för att ska fungera för alla parter. Kan starkt rekommendera Alexander!

Carina L
Centrala Sundbyberg

Vi blev bemött med både omtanke och respekt med tanke på varför vi sålde lägenheten. Alexander höll oss uppdaterade hela tiden med sms , perfekt 👍 Vi kände oss trygga med att han tog hand om allt, han ingav ett förtroende . Väldigt professionell. Trevlig och lugn. 🤗

Vinnie B

Väldigt trevlig och hjälpsam!!! :D

Tor E
Centrala Sundbyberg

Precis som jag förväntat mig på alla sätt👍

Christian R
Sundbyberg

Vi blev välbemött. Vi fick bra information om läget hela tiden, även på kvällen. Det kändes som om Alexander verkligen jobbade för att få till lägenhets inköpet i mål.

Henric L
Centrala Sundbyberg

Verkligen supernöjd med Alexanders jobb! Hela försäljningen av min lägenhet har varit otroligt smidig och proffsig.

Aleksandar S
Ör

Riktigt bra smidig och lätt! Skulle rekommendera den mäklare som du kan tänka dig köpa eller sälja din lägenhet. 5 av 5 topp betyg!

Svar från Alexander Wall

Tack så mycket för fina omdömet :) Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet

Joachim N
Ör

Mycket trevligt bemötande. Försäljningen var smidig.

Svar från Alexander Wall

Tack för omdömet. Hälsa familljen! :)