Alexander Wall
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 87 Läs vad Alexander Wall

• Lina H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-03-25

Centrala Sundbyberg
    Jag köpte min lägenhet i Sundbyberg för 2,7 milj utpriset var 2,395 milj. Alexander var mycket trevlig och tillmötesgående och lätt att få kontakt med, svarade snabbt på sms osv. Jag är jätte nöjd
    Med mitt köp och mäklaren! :) Läs mer
  • Nicolina L sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-03-25

Centrala Sundbyberg
    Jag vill varmt rekommendera Alex till alla som vill sälja sin bostad. Alex är otroligt driven, noggran och ser möjligheter i allt.
    Trots en kämpig tid med virus och skriverier i tidningar lyckades Alex otroligt bra med vår försäljning av bostad. Han är en mäklare att anlita i tuffa perioder men självklart i bra också. Är mer än nöjd Alex insats och rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Annika K
    Annika K köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-03-08

Sundbyberg
    Köpte min första lägenhet genom Alexander. Upplevde en engagerad, insatt, förtroendeingivande, kunnig och väldigt trevlig mäklare. Kan starkt rekommendera honom Läs mer
  • Mariam S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-03-03

Sundbyberg
    Pålitlig, hjälpsam, duktig, och vänlig mäklare. Läs mer
  • Cai Thomas Richard H köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-02-22

Centrala Sundbyberg
    Having recently signed and agreed the purchase of our first property here in Sweden this was an exciting but daunting experience and Alexander was fantastic from the first contact. I'm relatively naive to the purchasing process here, Alexander was helpful throughout providing a step by step guidance. Warm and friendly and probably most importantly, easily contactable i would recommend Alexander to both buyers and sellers alike. Läs mer
  • Elias Mikael F köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-02-20

Centrala Sundbyberg
    Köpt en lägenhet i Sundbyberg med hjälp av Alexander. Trevlig, lugn kille som är mycket hjälpsam. Bra mäklare, rekommenderar. Läs mer
  • David S sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Rissne
    Jag hade för avsikt att sälja min 2:a i Rissne i Sundbybergs kommun. Alexander var den mäklaren som ingav störst förtroende av de jag hade träffat.

Han angav en rimlig värdering på min lägenhet, förklarade den tilltänkta försäljningsprocessen på ett pedagogiskt sätt, samt satte realistiska förväntningar för mig som säljare.

Försäljningsprocessen gick otroligt smidigt där Alexander lyckades förmedla en försäljning av min lägenhet innan visning!

Sammanfattningsvis är jag otroligt nöjd med Alexander som min mäklare och kan rekommendera honom starkt för bostadsaffärer som äger rum i Sundbybergs kommun! Läs mer
  • Anita E köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Sundbyberg
    Alexander är engagerad, lyhörd, lyssnar på köparna samt gör proffsiga avslut. Därav får han det högsta betyget från oss. Läs mer
  • Icel E köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Rissne
    Jag har köpt en bostadsrätt i Sundbyberg med stor hjälp och rådgivning av mäklaren Alexander Wall. Han var väldigt flexibel och kunde hjälpa oss på alla möjliga sätt. Vi kände oss trygga med hans erfarenheter och det var extra bra att han återkopplade även efter att köpet hade gått igenom. Läs mer
  • Sandra Isabel C köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

2020-02-10

Ursvik
    Hej!
    Jag och sambon köpte en 2:a.
    När vi väl kom till visningen så blev vi bra bemötta av mäklaren Alexander Wall.
    Under hela processen visade Alexander engamang och flexibilitet.
    Vi är väldigt nöjda då allt gick snabbt och smidigt.
    Vi rekommenderar Alexander starkt.

Sandra & Lawrence Läs mer
    2020-02-11 Alexander W svarar Sandra Isabel C
    Tack Sandra och Lawrence! Det värmer är att höra att ni är nöjda.
    Alexander W gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg