Alexander Wall

Alexander Wall

Alexander Wall är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg

Alexander Wall har varit registrerad mäklare sedan 2014-10. Alexander Wall har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Wall har haft 48 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 173 Läs vad Alexander Wall

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2021-05-17
    Sålt lägenhet till rekordbelopp :-)
    Det blev en snabb och smidig affär. Vi är väldigt nöjda med försäljnings processen. Alexander var alltid tillgänglig och mycket engagerad.
    Alexander är en mäklare som vi varmt kan rekommendera!
    • Rissne
    2021-05-09
    Alexander blev jag tipsad om av en vän som själv är mäklare. Har vunnit fina priser och omnämns mycket positivt av kollegorna.

Han sålde min unika terasslägenhet till det priset jag hade önskat. Dyraste i området men han lyckades framföra samtliga fördelar med läget och bygget i sig vilket ledde till en smidig affär.

Alex uppfyllde alla mina önskemål och bemötte samtliga funderingar.

Väldigt ättillgänglig under hela processen och i allmänhet är så trevlig att man skäms.

Därav bra betyg från mig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Sundbyberg
    2021-05-04
    Jag har kontaktat mäklaren direkt.
    Vi har köpt en lägenhet i Hallonbergen. Allt gick bra och mäklaren var tydligt och snällt
    • Ör
    -Sålt: 4a på 87kvm.
    - Mycket bra.
    - Dom förväntningarna vi hade på mäklaren uppfylldes och att han sålde lägenheten till ett rekord pris i Brf:en.
    - Mäklaren gjorde ett kanonbra jobb.
    2021-05-03
    Försäljningen av min bostad gick snabbt och bra. Bra bemötande och information om vad man bör tänka på inför visningen.
    • Rissne
    2021-05-03
    Vi hittade vår drömlägenhet och hade inte möjlighet att gå på visningen. Alexander tog sig tiden att boka en privat visning när det passade oss och var proffsig i sitt bemötande när vi väl var på plats. Snabb och smidig affär utan konstigheter, rekommenderar Alexander till alla som ska köpa eller sälja. TACK!
    2021-04-30
    Väldigt nöjd med Alexander och hans jobb, var alltid tillgänglig för frågor och funderingar.

Rekommenderar Alexander till alla :)
    2021-04-26
    Bra kommunikation med kunder och kunnigt på det han gör
    Hjälper med råd och information
    2021-04-26
    Jag har köpt en lägenhet, och Alexander hjälpte mycket. Vi har kontaktat honom för att veta om det finns nåt lägenhet och det gick så fort.
    2021-04-01
    Alexander agerade snabbt och proffsigt som mäklare mellan oss som köpare och säljarna.