Pia-Lotta Svensson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2013

Läs vad 111 kunder tycker om Pia-Lotta Svensson

• Carolina W sålde sin bostad med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-25

Har sålt en bostad på Södermalm och fick mycket proffsig hjälp av Pia-Lotta. Läs mer
    2018-10-25 Pia-lotta S svarar Carolina W
    Tack Carolina för att jag fick förtroendet att sälja er bostad. Hälsningar Pia-Lotta
  • Johan W sålde sin bostad med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-10-19

Duktig och erfaren mäklare. Aldrig sviktande engagemang trots en mycket länge process än tänkt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2018-10-19 Pia-lotta S svarar Johan W
    Stort tack för er varma rekommendation! Jag är mycket nöjd med vårt samarbete och ni kämpade tappert genom hela den långa processen. All lycka till i framtiden!
  • Gunnel G
    Gunnel G köpte sin bostad med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-09-12

Jag har köpt en bostadsrättslägenhet på Hornsgatan i Stockholm. Har enbart lovord för mäklaren. Och för hennes assistenter. Finns inget negativt att säga. Läs mer
    2018-09-13 Pia-lotta S svarar Gunnel G
    Tack för rekommendationen! Jag är glad över att du är nöjd med min och mina assistenters arbetsinsats. Jag hoppas du kommer att trivas i din nya fina lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta
  • Björn M skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-09-10

Pia-Lotta har hjälpt mig - både som ordförande i BRF-föreningen och privat då jag sålde min lägenhet i augusti 2018 - i BRF Draken 12.

Pia-Lotta har alltid varit lyhörd och professionell. Hennes bedömning av marknadens potential och hennes insatser för att skapa både en nöjd köpare och säljare - samtidigt - har alltid imponerat på mig.

Jag kan varmt rekommendera Pia-Lotta som mäklare både för säljare och köpare. Läs mer
    2018-09-10 Pia-lotta S svarar Björn M
    Tack för din rekommendation! Det har varit ett nöje att få arbeta med dig som ordförande i föreningen samt vid din egna försäljning. jag har alltid uppskattat vår raka och tydliga kommunikation. Jag hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende! Hälsningar Pia-Lotta
  • Lilit A skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-06-01

Tydlig, kommunikativ, noggrann, osäljig och supertrevlig. Tack för ett jättebra jobb! Läs mer
    2018-06-17 Pia-lotta S svarar Lilit A
    Tack för rekommendationen. Hoppas du får en fin sommar! Hälsningar Pia-Lotta
  • Karin Ö skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-05-27

Pia-Lotta är en seriös, pålitlig och kompetent mäklare. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-05-28 Pia-lotta S svarar Karin Ö
    Tack Karin för din rekommendation och tack för att jag fick förtroendet att sälja din mycket charmiga lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta
  • Karl-Erik L skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-05-09

Rutinerad, kunnig och framförallt trevlig. Oerhört bra kunskaper om Södermalm, där hon kan de flesta BRF utantill. Läs mer
    2018-05-09 Pia-lotta S svarar Karl-Erik L
    Stort tack för din rekommendation och grattis till den nya bostaden. Mycket starkt av er att jobba igenom denna säljprocess tillsammans med mig med tanke på att tidpunkten var lite dåligt tajmat för er. På återhörande! Hälsningar Pia-Lotta
  • Sven L skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-05-03

Pia-Lotta är en extremt kompetent mäklare, som navigerat mig genom en skakig bostadmarknad när ingen egentligen visste vad som var rätt sak att göra. Hon hade förmågan att tänka utanför lådan och hitta rätt strategi i försäljningen av min 2:a på södermalm, och i slutändan var både jag som säljare nöjd, och även köparen. Det kunde inte bli bättre och jag kan bara ge ett betyg. Det högsta. Läs mer
    2018-05-03 Pia-lotta S svarar Sven L
    Tack Sven för din fina rekommendation! Det har varit roligt att arbeta med dig och jag är glad för att du har varit så lyhörd i hela processen. Ett lyckat samarbete! Vänligen, Pia-Lotta
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-04-04

Kan varmt rekommendera Pia-Lotta! Vi anlitade henne vid försäljningen av vår lägenhet i Hornstull, och det kändes väldigt tryggt att jobba tillsammans med en mäklare som har en så gedigen erfarenhet och kunskap om marknaden. Läs mer
    2018-05-03 Pia-lotta S svarar Jonas K
    Hej Jonas! Tack för er rekomendation. Det har varit ett sant nöje att få arbeta med er och supporta er i ert letande efter ny bostad. Vänligen, Pia-Lotta
  • Paul W
    Paul W skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2017-11-13

Mycket professionell, kunnig och kommunikativ. Läs mer
    2017-11-13 Pia-lotta S svarar Paul W
    Tack Paul för din Reco! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson