Pia-Lotta Svensson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-10 - 2019-04

Läs vad 130 Läs vad Pia-Lotta Svensson

• Marcus v sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-17

Maria
    Super proffsig, personlig och uppmärksam!
    Bästa vi har träffat Läs mer
    2019-05-17 Pia-lotta S svarar Marcus v
    Tack Marcus för er rekommendation! Jätteroligt att er försäljning gick så bra, det har varit ett nöje att få arbeta med er. Hälsningar Pia-Lotta
  • Nils Å sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-09

Katarina
    Professionell rakt igenom och väldigt bra koll på marknaden men lyssnar även på uppdragsgivarens synpunkter. Läs mer
    2019-05-15 Pia-lotta S svarar Nils Å
    Tack Nils för din rekommendation! Det gläder mig att ni upplever att jag har lyssnat på era synpunkter, det betyder mycket för mig. Jag hoppas ni kommer att trivas på ön :) Hälsningar Pia-Lotta
  • Christian O sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-06

Maria
    Hej, jag har både köpt och sålt min lägenhet på Brännkyrkag 66 (64 kvm) med Pia-Lotta Svensson. Hon är absolut den bästa mäklaren jag har stött på under mina 15 år i Stockholm. Ger ett genomgående professionellt intryck och jag har stor tillit till hennes rekommendationer, råd och input. Läs mer
    2019-05-06 Pia-lotta S svarar Christian O
    Hej Christian! Massor med tack för er fina rekommendation! Säg gärna till om jag kan hjälpa er i ert letande efter ny bostad. Hälsningar Pia-Lotta
  • Per C köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-23

Katarina
    Bra bemötande och uppföljning. Läs mer
    2019-04-23 Pia-lotta S svarar Per C
    Tack för rekommendationen! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet! Hälsningar Pia-Lotta
  • Lisa D köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-09

Högalid
    Trevlig, noggrann och kunnig! Läs mer
    2019-04-10 Pia-lotta S svarar Lisa D
    Hej Lisa och tack för rekommendationen! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya och fantastiskt fina lägenhet! Hälsningar Pia-Lotta
  • Ludwig L köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-03

Hornstull
    Köpte en minitvåa vid Hornstull. Hade inte sett lägenheten men tack vare Pia-Lottas förmåga att inge förtroende köpte jag ändå. Blev en fullträff! Läs mer
    2019-04-05 Pia-lotta S svarar Ludwig L
    Tack Ludwig för rekommendationen! Det är alltid speciellt att köpa lägenhet när man inte är boendes på orten. Mao är jag väldigt glad över att du kände förtroende för mig så att du vågade genomföra affären. Välkommen till Hornstull - hoppas ni kommer att trivas!
  • Helen F sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-31

Katarina
    Andra försäljningen tillsammans med PL - hon är trygg och engagerad och Skulle rekommendera henne till alla på söder.
    Hon har hjälpt mig att sälja både mindre och större lägenhet. Läs mer
    2019-04-03 Pia-lotta S svarar Helen F
    Tack för rekommendationen Helen! Tacksam för att jag fick ditt förtroende ytterligare en gång. Hälsningar Pia-Lotta
  • Björn H sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-26

Högalid
    Mycket proffsigt, trevligt och effektivt bemötande av någon som verkligen är kunnig och bra på sitt jobb. Läs mer
    2019-03-28 Pia-lotta S svarar Björn H
    Tack för den fina rekommendationen! Jag är glad över att det lyser igenom hur mycket jag gillar mitt jobb :) Det har varit ett sant nöje att få arbete med er. Hälsningar Pia-Lotta
  • Mikael D köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-25

Hornstull
    Pia-Lotta har varit toppen genom hela processen med vårt köp av bostadsrätt – kommunikativ, lyhörd och professionell. Våra högsta och varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-03-28 Pia-lotta S svarar Mikael D
    Tack Mikael för fina ord! Jag kommer gärna över och tittar på era renoveringar när ni är klara :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Ulrika D köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-25

Bra och professionellt bemötande! Trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-03-28 Pia-lotta S svarar Ulrika D
    Tack för rekomendationen Ulrika! Det har varit mycket trevligt att få göra affärer med er. Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk