Pia-Lotta Svensson

Pia-Lotta Svensson

Pia-Lotta Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Pia-Lotta Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Pia-Lotta Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-03 och har fått 220 omdömen med ett betyg på 4.8. Pia-Lotta Svensson har haft 28 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 220 Läs vad Pia-Lotta Svensson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-06-26 Verifierad kund
    Jag uppskattade Pia-Lottas gedigna erfarenhet och förmåga att vägleda mig igenom min försäljning. Varje gång jag stod inför ett val så pekade hon på vilka alternativ jag hade och försåg mig med underlag att ta beslut. Allt kändes lugnt och tryggt.
    Tack Peter för den fina rekommendationen! Jag är glad över att du har uppskattat min vägledning och mitt sätt att kommunicera. Allt gott! Hälsar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-06-10 Verifierad kund
    Hon känns väldigt seriös och tillmötesgående
    Tack Kevin! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya bostad! Häsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2022-04-16 Verifierad kund
    Klok, effektiv och munter. Personlig proffsighet kombinerat med ett av marknadens bästa franchisekoncept. Riktigt bra !
    Tack Jonas för din rekommendation och ert förtroende att förmedla familjens lägenhet! Det var ett bra samarbete :) Med vänliga hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2022-04-03 Verifierad kund
    Pia-Lotta var superproffsig, snabb på att svara på frågor och jättetrevlig under hela visningen, budgivningen och kontraktsskrivandet.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Pia-Lotta är en mycket duktig mäklare och väldigt sympatisk person. Det senare avgörande för att vi valde henne. Hon har stor erfarenhet. För oss innebär det en förmåga att läsa av situationer, trygghet i beslut och att hon sätter tydliga greppbara mål.

Hon får helt enkelt jobbet gjort med stil.
    Det är andra lägenheten hon säljer åt oss. Det blir sannolikt en tredje i framtiden.
    Massor med tack för er fina rekommendation. En försäljning är alltid ett teamarbete. Utan säljare som er kan man inte nå resultaten. Så varmt tack även för ert engagemang :) Hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    • Maria
    2022-03-24 Verifierad kund
    Personlig, varm, professionell och med ett utomordentligt trevligt bemötande! Vi valde Pia-Lotta eftersom hon var den trevligaste och mest förtroendeingivande mäklaren vi träffade när vi för några år sedan letade efter lägenhet. Vi såg alltid fram emot att gå på Pia-Lottas visningar för vi visste att hon alltid var insatt och kunde svara på frågor. När vi skulle sälja vår lägenhet fanns det ingen annan än Pia-Lotta som vi kunde tänka oss att anlita!
    Massor med tack för den otroligt fina rekommendationen! Det gör mig otroligt glad att min passion och glädje för jobbet lyser igenom :) Ert engagemang i försäljningen är också en stor bidragande faktor till den framgångsrika processen. Varmt tack för ert förtroende att få förmedla er lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-12-07 Verifierad kund
    Pia-Lotta är en riktigt stjärna och ytterst professionell.
    Tack Tove för den fina rekommendationen! Jag uppskattade verkligen vårt samarbete och allt ert engagemang. Hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    • Hornstull
    2021-12-05 Verifierad kund
    Jättenöjda med PiaLotta och försäljningen.
    Tack Caroline! En ära att få samarbeta med er :) Hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-10-28 Verifierad kund
    Äntligen en Mäklare med koll. Väldigt förtroendeingivande!
    Hej Sofie! Massor med tack för fina ord, det värmer att ni som köpare uppskattar min tjänst. Vänligen, Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-10-27 Verifierad kund
    Tillgänglig, bra bemötande, snabb och professionell avtalsskrivning. Något utdragen budgivning
    Tack för rekommendationen! Jag har full förståelse för att man både som köpare och säljare kan uppleva budgivningen utdragen ibland även fast det bara gått tre dagar. Man vill ju gärna komma till avslut som köpare :). Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya och mycket fina bostad. Varma hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson