Pia-Lotta Svensson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-08 - 2019-07

Läs vad 136 Läs vad Pia-Lotta Svensson

• John M köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-14

Maria
    Mycket trevlig och professionell! Bara goda erfarenheter - ordning och reda :-) Läs mer
    2019-08-15 Pia-lotta S svarar John M
    Hej och tack för er rekommendation! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet och stadsdel :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Johanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-23

Katarina
    Jag köpte min första egna bostad på Södermalm. Allt gick bra från början till slut och kommunikationen mellan köpare och säljare fungerade superbra. All information var tydlig och fick allt jag behövde. Tack snälla för jättesmidig affär!

Vänligen Johanna Läs mer
    2019-07-23 Pia-lotta S svarar Johanna L
    Hej Johanna! Tack för din rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas i din första egna bostad :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Jonny S
    Jonny S köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Maria
    Pia-Lotta är toppen! Både professionell och trevlig samtidigt, kändes tryggt att köpa en bostad via henne. Läs mer
    2019-06-19 Pia-lotta S svarar Jonny S
    Hej Jonny! Tack för din rekommendation! jag hoppas ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet :) Hälsningar Pia-Lotta
  • Tomas A köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Sofia
    Lägenhet på Södermalm, köp. Proffsigt hanterat. Läs mer
    2019-06-19 Pia-lotta S svarar Tomas A
    Tack för rekommendationen Tomas! Det glädjer mig att ni upplevt mitt arbete som positivt och jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad. Hälsningar Pia-Lotta
  • RADMILA L
    RADMILA L köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Högalid
    Professionell, trevlig, strukturerad, tydlig och noggrann! Läs mer
    2019-06-19 Pia-lotta S svarar RADMILA L
    Hej Radmila! Tack för fina ord! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya bostad :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Astrid J sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-23

Snabb proffsig och personlig
    Vi fick ett mkt snabbt avslut och bra pris Läs mer
    2019-05-27 Pia-lotta S svarar Astrid J
    Tack Astrid för rekommendationen! Roligt med små smidig affär. Tack för ett fint samarbete. Hälsningar Pia-Lotta
  • Marcus v sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-17

Maria
    Super proffsig, personlig och uppmärksam!
    Bästa vi har träffat Läs mer
    2019-05-17 Pia-lotta S svarar Marcus v
    Tack Marcus för er rekommendation! Jätteroligt att er försäljning gick så bra, det har varit ett nöje att få arbeta med er. Hälsningar Pia-Lotta
  • Nils Å sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-09

Katarina
    Professionell rakt igenom och väldigt bra koll på marknaden men lyssnar även på uppdragsgivarens synpunkter. Läs mer
    2019-05-15 Pia-lotta S svarar Nils Å
    Tack Nils för din rekommendation! Det gläder mig att ni upplever att jag har lyssnat på era synpunkter, det betyder mycket för mig. Jag hoppas ni kommer att trivas på ön :) Hälsningar Pia-Lotta
  • Christian O sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-06

Maria
    Hej, jag har både köpt och sålt min lägenhet på Brännkyrkag 66 (64 kvm) med Pia-Lotta Svensson. Hon är absolut den bästa mäklaren jag har stött på under mina 15 år i Stockholm. Ger ett genomgående professionellt intryck och jag har stor tillit till hennes rekommendationer, råd och input. Läs mer
    2019-05-06 Pia-lotta S svarar Christian O
    Hej Christian! Massor med tack för er fina rekommendation! Säg gärna till om jag kan hjälpa er i ert letande efter ny bostad. Hälsningar Pia-Lotta
  • Per C köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-23

Katarina
    Bra bemötande och uppföljning. Läs mer
    2019-04-23 Pia-lotta S svarar Per C
    Tack för rekommendationen! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet! Hälsningar Pia-Lotta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk