Pia-Lotta Svensson
Registrerad mäklare sedan 2007-07-30
Aktiv på Reco.se sedan 2013-03-14
2019-07 - 2020-06

Läs vad 177 Läs vad Pia-Lotta Svensson

• Susanne Z köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-12

Katarina
    BR på Katarina Bangata i Sthlm början av mars 2020. Tillmötesgående och visade lägenheten privat via FaceTime eftersom vi bor i Göteborg och vi var i en känslig fas under Covid-19. Face-Time visningen väldigt ingående och bra. Professionell i budgivningsfasen och ordnade med undertecknande av köpehandlingar på Fastighetsbyråns kontor i Göteborg ( se ovan). Tillträdet på plats i Stockholm snabbt och effektivt.
    Professionell, effektiv , tillmötesgående och trevlig. Läs mer
  • Peeter U sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-10

Högalid
    Sålt en bostad på Södermalm. Mäklaren Pia-Lotta Svensson har hela tiden varit mycket lyhörd, förtroendeingivande och lyhörd. Alla frågor och handlingar har hanterats snabbt och korrekt. I en tid då marknaden varit oerhört trög har Pia-Lotta Svensson genomfört försäljningen till ett bra pris. Genom att jag suttit i brf styrelse i 10 år har jag varit i kontakt med otaliga mäklare. Utan tvekan är Pia-Lotta Svensson helt i en klass för sig. Mycket givande och trevlig att samarbeta med. Läs mer
  • Ross M sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-07

Katarina
    Pia-Lotta is the absolute best! We live abroad and trying to sell our apartment in Södermalm (Nytorget/SOFO) might have been stressful, but she made the entire process easy & enjoyable.

Pia-Lotta exceeded all of our expectations with excellent communication, updates and helping us greatly with vital decisions that ultimately sold the home in a very quick time. Perfect coordination throughout the entire process, and the execution of all necessary tasks, provided us with the best experience. Her agency, Fastighetsbyrån has a very easy-to-use and detailed portal to track all of the progress selling the home from start to finish.

Hiring Pia-Lotta was the best decision to sell our home in Södermalm!! Läs mer
    2020-07-10 Pia-lotta S svarar Ross M
    Thank you Ross for your recomendation! It has been a pleasure working with you dispite you beeing abroad and the timedistance :) Thank you for all the trust you have showed me. I wish you all the best! Regards, Pia-Lotta
  • Maria Castenfors H sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-19

4:a
    Katarina
    Pia-Lotta sålde vår stora våning på Södermalm med allra bästa resultat dvs högt över våra förväntningar och förhoppningar. Allt sköttes både proffsigt och personligt, från första till sista kontakt. Jag kan varmt rekommendera Pia-Lotta. Läs mer
    2020-06-24 Pia-lotta S svarar Maria Castenfors H
    Tack Maria för din rekommendation! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er och jag är glad över att ni har uppskattat mitt arbete. ha en fin sommar! Varma hälsningar Pia-Lotta
  • Stefan L köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-18

Maria
    Tydlig med snabb återkoppling! Köpt lgh. Läs mer
    2020-06-18 Pia-lotta S svarar Stefan L
    Tack Stefan för din rekommendation! Jag hoppas ni kommer att trivas, ni var helt rätt köpare för lägenheten :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Mårten C sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-17

4:a
    Katarina
    Pialotta är cool. En exemplariskt jamsfri säljare av vår 152 kvm stora lägenhet på götgatan 25. Med pialotta vid rodret är det ordning och reda och både säljare och köpare har under processen känt trygghet. Priset vi fick överträffade både våra och, antar jag, pialottas förväntningar i dessa coronatider, men eftersom objektet var/är unikt kan även köparen känna sig lugn. Läs mer
    2020-06-18 Pia-lotta S svarar Mårten C
    Tack fina ni för rekommendationen! Det har varit ett sant nöje att få ha kontakt med er i så många år, och sen plötsligt händer det :). Så glada över att ni hittade helt rätt köpare. Allt gott och på återhörande! Hälsningar Pia-Lotta
  • Ingvild O sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-15

Katarina
    Jag sålde en 1,5 rums lägenhet på Söder med Pia-Lotta som mäklare. Jag valde Pia-Lotta baserat på hennes erfarenhet och kompetens, och hon levde verkligen upp till mina förväntningar. Hon är trevlig, proffsig, alltid tillgänglig och följer upp försäljningen på ett bra sätt. Man känner sig trygg med Pia-Lotta som mäklare. Och jag är jättenöjd med resultatet. Läs mer
    2020-06-15 Pia-lotta S svarar Ingvild O
    Tack snälla Ingvild för din fina rekommendation. Det var roligt att samarbeta med dig och jag är tacksam för att du tog till dig mina råd och idéer. Lycka till på nya jobbet :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Johan R köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-08

Hornstull
    Vi har köpt en lägenhet om två rum och kök på Södermalm.
    Pia-Lotta hade ett väldigt trevligt bemötande och levde väl upp till våra förväntningar. på det hela var det en god upplevelse att arbeta med henne. Läs mer
    2020-06-08 Pia-lotta S svarar Johan R
    Tack för er fina rekommendation! Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende. En dröm lägenhet, alla kategorier :) Hälsningar Pia-Lotta
  • Noha G köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-05

Hornstull
    Köpare av bostadsrätt. Väldigt trevlig, informativ och kommunikativ under hela processen. Läs mer
    2020-06-05 Pia-lotta S svarar Noha G
    Tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas du kommer att trivas bra i din nya lägenhet :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Carina H köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-04

Katarina
    Vi köpte en lägenhet på Gotlandsgatan. Pia-Lotta var mycket professionell och gav ett kompetens intryck. Hon gav bra återkoppling och gjorde bra uppföljningar. Informationen var bra och gavs på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med henne. Läs mer
    2020-06-04 Pia-lotta S svarar Carina H
    Tack Carina för er fina rekommendation! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya och mycket fina lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér