Pia-Lotta Svensson

Pia-Lotta Svensson

Pia-Lotta Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Pia-Lotta Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2007-07. Pia-Lotta Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-03 och har fått 202 omdömen med ett betyg på 4.8. Pia-Lotta Svensson har haft 36 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 202 Läs vad Pia-Lotta Svensson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2021-07-20
    Bästa mäklare jag mött och haft! Superproffs, kommunikativ och trevlig.
    2021-07-19
    Proffsig leverans på alla plan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Högalid
    2021-06-07
    Så trevlig och proffsig! Vill aldrig ha en annan mäklare!
    Stort tack för er feedback! Jag är helt övertygad om att ni kommer att stormtrivas i er nya bostad. Varma hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-05-10
    Vi hade gått på flera visningar där Pia-Lotta var mäklare så när det var dags att sälja vår egen lägenhet var hon det självklara valet. Hon sålde vår mini-trea på Södermalm och jobbade kanonbra med att nå ut med den till rätt målgrupp. Hon är tydlig i sin dialog, mycket trevlig och proffsig. Vi kommer alla gånger att anlita Pia-Lotta om vi säljer en lägenhet i Stockholm igen.
    Jag tackar ödmjukt för er fina rekommendation :) Att arbeta långsiktigt med mina kundrelationer har alltid varit viktigt för mig och det gläder mig att ni uppskattade mitt arbete. Varma hälsningar från Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-05-10
    Proffsig, smidig, kommer rekommendera till samtliga.
    Tack Ola för er rekommendation! Jag blir alltid glad när mina säljare är nöjda och vill rekommendera mig vidare :). Hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-05-09
    Vi kände direkt att vi fick ett stort förtroende för Pia-Lotta och hon var proffsig, kunnig och trevlig genom hela processen. Rekommenderar alla att engagera Pia-Lotta!
    Tack Jeppa! Jag blir verkligen glad över att ni har uppskattat mitt arbete och tycker själv att vårt samarbete har fungerat toppenbra! Lycka till i ert nya boende. Hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-05-07
    Pia-Lotta sålde vår lägenhet nyligen. Tydlig kommunikation, enkel och bra att ha att göra med!
    Tack för rekommendationen! Alltid roligt att få sälja en lägenhet flera gånger, ett tydligt tecken på att både säljare och köpare uppskattar mitt arbete. Hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-05-04
    Återigen ar Pia-Lotta överträffat våra förväntningar. På ett proffsigt och kunnigt sätt genomförde hon försäljningen av vår älskade lägenhet. Skulle inte anlita någon annan.
    Så roligt att få arbeta med er för tredje gången! Jag uppskattar verkligen att ni har återkommit till mig varje gång det blivit aktuellt med en flytt. Varma hälsningar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-05-04
    Kan varmt rekommendera Pia-Lotta Svensson.
    Vi har köpt en lägenhet på Södermalm.
    Pia-Lotta är proffsig och man känner sig trygg och väldigt trevligt bemött.
    Tack för er fina rekommendation! Jag hoppas Martin kommer att trivas bra i lägenheten :). Allt gott! Hälsar Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson
    2021-03-22
    Pia-Lotta är utan tvekan den bästa mäklaren jag träffat, hon lyckades sälja min lägenhet på Söder till ett bra pris där andra mäklare inte lyckades. Superproffsig genom hela processen och hon har koll på allt och vet hur man hanterar spekulanter till att bli budgivare. Vill ge min absolut starkaste rekommendation till henne och fastighetsbyrån.
    Tack Simon för din fina rekommendation! Jag är glad och stolt över vad vi lyckades åstadkomma genom fint samarbete och får att du vågade lita på mina förslag trots dina tidigare erfarenheter. Massor med lycka till när ni letar ny bostad :). Bästa, Pia-Lotta Pia-Lotta Svensson