Pia-Lotta Svensson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-02 - 2020-01

Läs vad 157 Läs vad Pia-Lotta Svensson

• Elinor F köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-13

Högalid
    Hjälpsam och smidig.
    Glad
    Lätt att ha att göra med Läs mer
    2020-02-14 Pia-lotta S svarar Elinor F
    Tack för din rekommendation! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya fantastiska lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta
  • Josefina S sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-09

Katarina
    Sålde min lägenhet på Folkungagatan med hjälp av Pia-Lotta. Under hela resan har hon varit oerhört proffsig, noggrann och duktig på återkoppling (något som varit viktigt för mig). Kan varmt rekommendera Pia-Lotta till andra som går i säljtankar! Läs mer
    2020-02-09 Pia-lotta S svarar Josefina S
    Tack Josefina för din rekommendation! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig. Passar även på att säga grattis till er nya lägenhet :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Lisa E köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-27

Utmärkt.
    Vi är nöjda.
    Allt fungerade enligt plan. Läs mer
    2020-01-30 Pia-lotta S svarar Lisa E
    Tack för din rekommendation! Njut nu ordentligt av er fina lägenhet :) Hälsningar Pia-Lotta
  • Bengt G köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-26

Hornstull
    Köpt 2rummare vid Hornstull. Mäklaren effektiv, ärlig och sympatisk.Hela processen blev så lätt! Läs mer
    2020-01-27 Pia-lotta S svarar Bengt G
    Tack Bengt för er rekommendation! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta
  • Gustav S sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-13

Högalid
    Trevlig proffsig kunnig
    Ett föredöme inom mäklare👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾👍🏾 Läs mer
    2020-01-14 Pia-lotta S svarar Gustav S
    Tack för er fina rekommendation! Alltid lika roligt med återkommande kunder :) Hälsningar Pia-Lotta
  • Marcus R köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-12

Katarina
    Köpt lägenhet i stan. Vi fick bra och mycket proffisionellt bemötande.
    Vi kände oss trygga genom hela köpprocessen.
    Vi upplevde att Pia-Lotta arbetade för en bra affär för både säljare och köpare. Läs mer
    2020-01-13 Pia-lotta S svarar Marcus R
    Tack Marcus för den fina rekommendationen! Jag hoppas att du och din familj kommer att njuta av er nya fina lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta
  • Jenny N sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-29

Hornstull
    lyssnade och kämpade för min skull. Blev upprörd på min bekostnad och var snabb och effektiv. Läs mer
    2019-12-30 Pia-lotta S svarar Jenny N
    Tack för rekommendationen! Jag blir glad för att du upplevde att jag lyssnade, var snabb och effektiv. Vissa försäljningar är speciella av olika orsaker - din var en sådan. Jag skulle vilja säga att vi båda två gemensamt kämpade väldigt bra :) Allt gott, Pia-Lotta
  • Jacob P köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-18

Hornstull
    Bostadsrätt Södermalm. Mäklaren hade koll på allt och tillträde gick fort. Fick ett gott intryck. Läs mer
    2019-12-18 Pia-lotta S svarar Jacob P
    Hej Jacob! Tack för rekommendationen! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta
  • Sophie G köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-10

Katarina
    We have bought an apartment with the help of Pia-Lotta Svensson in Fatsighetsbyrån Södermalm. She has been clear in her explainations, helpful and trustful all the way of the process. Läs mer
    2019-12-11 Pia-lotta S svarar Sophie G
    Thank you Sophie for your recomendation!So happy for you that you finally found your apartment :). Wish you all the best, Pia-Lotta
  • Majken J köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-09

Sofia
    Jag har köpt en lägenhet och jag tycker att Pia-Lotta bemötte mig väldigt bra. Hon va tillmätesgående och trevlig. Jag upplevde det som att hon ville både mitt och säljarens bästa och jag kände mig trygg under processen. Läs mer
    2019-12-09 Pia-lotta S svarar Majken J
    Tack Majken för din fina rekommendation! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Vänligen, Pia-Lotta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk