Pia-Lotta Svensson
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-10 - 2019-09

Läs vad 143 Läs vad Pia-Lotta Svensson

• Lotti E sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-13

Högalid
    Pia-Lotta sålde vår bostadsrätt på Södermalm.
    Vi blev bemötta proffsigt, förtroendegivande, personligt och med stor förståelse för just vår situation.

Vi hoppades på att få stöd i både vår egen försäljning och vårt köp, och det kändes det verkligen som att vi fick. Pia-Lotta tog sig tid att prata och diskutera.

Vi kan med värme rekommendera Pia-Lotta som mäklare, det gjorde vår affär tryggare, smidigare och mycket trevligare än vad vi kunnat hoppas på med tanke på all oro och stress som är inblandat i en bostadsaffär. Läs mer
  • Ambjörn V sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-11

Högalid
    Vi fick hjälp att sälja vår lägenhet. superproffsigt och trevligt bemötande!
    Vi blev väl informerade under hela tiden från att vi bestämde oss för att sälja till dess affären var klar. Kan varmt rekommendera Pia-Lotta Läs mer
    2019-10-11 Pia-lotta S svarar Ambjörn V
    Tack Ambjörn för rekommendationen! Det har varit ett nöje att få samarbeta med er under hela resan. Nu följer en ny spännande tid för er :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-25

Högalid
    Pia-Lotta är skicklig och proffsig i alla lägen. Vi har anlitat henne tidigare och även denna gång har allt fungerat alldeles utmärkt. Vi är så nöjda med allt - från bemötande, tydlighet, rådgivning, praktiska aspekter av säljprocess och affären. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-09-27 Pia-lotta S svarar Anna B
    Tack Anna! Det värmer mitt hjärta att ni återigen är nöjda med mitt arbete. Även ni har jobbat fantastiskt under den tidspress som ni har haft. Vänliga hälsningar Pia-Lotta
  • Alice F sålde sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-23

Hornstull
    2019-09-27 Pia-lotta S svarar Alice F
    Tack för din rekommendation Alice!
  • Eila T köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-05

Högalid
    Pia-Lotta Svensson är en trevlig person.
    Vi har köpt en bostad och vi blev väldigt bra bemött av henne. Hon var sakkunnig och allt gick smidigt till.
    Jag var nöjd och jag tror, att vi alla var nöjda. Läs mer
    2019-09-23 Pia-lotta S svarar Eila T
    Tack för er rekomendation Eila! Det har varit trevligt att samarbeta med er. Hälsningar Pia-Lotta
  • Johan T köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-03

Högalid
    Vi köpte en bostadsrätt på Södermalm.
    Vi blev vänligt och sakkunnigt bemötta.
    Vi hade inga tidigare erfarenheter av budgivnings- och andra processer vid köp av bostadsrätt, men Pia-Lotta lotsade oss suveränt genom allt.
    Allt gick i lås trots svårigheter med överföring av kapital från Finland till Sverige. Läs mer
    2019-09-23 Pia-lotta S svarar Johan T
    Hej Johan! Tack för rekomendationen :). Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad. Hälsningar Pia-Lotta
  • Jadranka S
    Jadranka S köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-21

Hornstull
    Trevlig och flexibel. Vi har köpt en lägenhet på Hornsgatan. Nöjd Läs mer
    2019-08-21 Pia-lotta S svarar Jadranka S
    Hej Jadranka! Stort tack för din rekomendation. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Ni är verkligen rätt ägare av den och jag är övertygad om att ni kommer att förvalta den väl :). Hälsningar Pia-Lotta
  • John M köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-14

Maria
    Mycket trevlig och professionell! Bara goda erfarenheter - ordning och reda :-) Läs mer
    2019-08-15 Pia-lotta S svarar John M
    Hej och tack för er rekommendation! Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet och stadsdel :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Johanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-23

Katarina
    Jag köpte min första egna bostad på Södermalm. Allt gick bra från början till slut och kommunikationen mellan köpare och säljare fungerade superbra. All information var tydlig och fick allt jag behövde. Tack snälla för jättesmidig affär!

Vänligen Johanna Läs mer
    2019-07-23 Pia-lotta S svarar Johanna L
    Hej Johanna! Tack för din rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas i din första egna bostad :). Hälsningar Pia-Lotta
  • Jonny S
    Jonny S köpte sin lägenhet med hjälp av Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-18

Maria
    Pia-Lotta är toppen! Både professionell och trevlig samtidigt, kändes tryggt att köpa en bostad via henne. Läs mer
    2019-06-19 Pia-lotta S svarar Jonny S
    Hej Jonny! Tack för din rekommendation! jag hoppas ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet :) Hälsningar Pia-Lotta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Carl-Filip Öster
Dag Jönsson