Sainabou Jeng

Sainabou Jeng

Sainabou Jeng är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Sainabou Jeng har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Sainabou Jeng har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Sainabou Jeng har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

68 omdömen om Sainabou Jeng

Evana L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sainabou Jeng en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Fantastisk, skulle rekommendera till alla jag känner! Sympatisk och ärlig och hjälpsam!

Simone L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sainabou Jeng en del av Fastighetsbyrån Södermalm
Katarina

Fantastisk duktig mäklare som lyckades sälja vår lägenhet i en svår marknad till ett bra pris och väldigt snabbt. Sainabou gav en bra uppskattning på slutpris och jobbade hårt för att säkra att vi sålde till bäst möjliga pris. Hon är pålitlig, hör av sig ofta och tar ansvar för hela processen. Jag kan bara rekommendera Sainabou.

Jonas E
Hornstull

Mäklaren van uppdraget tack vare väl förberedd underlag samt statistik som var betydligt mer transparent jämfört mot det andra mäklarna. Flexibilitet samt uppföljning blir ledorden under hela processen. Väl utfört!

Jan Gösta T
Sofia

Fantastiskt tillmötesgående, svarade rakt på alla frågor, inget "mäklarbullshit", och skötte kommunikationen perrfekt!

Amanda B
Katarina

Vi ger Sainabou våra varmaste rekommendationer. Sainabou är omtänksam, professionell och enkel att ha att göra med. Hon tog sig tid, lyssnade och anpassade vår försäljningsstrategi utifån väl presenterad och relevant data samt våra önskemål och behov. Hon var desstuom ett fint bollplank i vår köpprocess vilket vi är väldigt tacksamma för. Vi hade gärna samarbetat med Sainabou igen!

Jonas E
Maria

Skapade ett bra tredje intryck när hon presenterade affärsförslaget, detta med trovärdighet med statistik som underlag.

Pelle T
Maria

Mäklare kan vara kunniga, strategiska, mycket sociala eller omtänksamma. Sainabou är inte "eller". Hon är "och". Kunnig, strategisk, mycket social OCH omtänksam. Hon tar sig tid. Sainabou tänker strategiskt och gav mig goda råd, vilka jag följde. Dessutom är hon trevlig, vi blev vänner. Vi arbetade i uppförsbacke, inflationen och räntorna var höga och fastän många var intresserade av lägenheten var få budgivare. En skicklig mäklare ska få kunden att förvänta sig rimliga nivåer. Det var hårt - men hon lyckades få mig att förvänta rimligt.

Elisabeth L
Mariatorget

Sainabou är SÅ trevlig, professionell och lyhörd! Vi är jätteglada att vi anlitade Sainabou och kan varmt rekommendera henne! Sainabou tog sig tid att sätta sig in i vår familjs behov och önskningar. Vi hade även möjligheten att kontinuerligt bolla med Sainabou, vilket gjorde att hela processen kändes lättare. Handen på hjärtat, vi är väldigt nöjda med Sainabou och affären hon hjälpte oss med!

Kjell Olof O

Saklig, informerande och vänlig

Johannes M
Sofia

Toppenjobb från mäklaren hela vägen med härligt engagemang Fint med återkoppling efter köpet. Det har jag aldrig upplevt tidigare och verkligen något som uppskattades. Jag har köpt många lägenhet genom året och detta var verkligen 10/10. Bra jobbat. Kommer definitivt anlita Sainabou igen.