Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström

Felipe Osorio Åström är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Felipe Osorio Åström har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Felipe Osorio Åström har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 5.0. Felipe Osorio Åström har haft 14 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-04

Läs vad 31 Läs vad Felipe Osorio Åström

• Kia L
    • Katarina
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jag har haft turen att ha Felipe båda vid försäljning av min lägenhet och köpet av våran nya. Han är en otroligt trevlig person och en mycket proffsig mäklare. Han guidar både säljare och köpare på bästa sätt. Är alltid tillgänglig och återkopplar snabbt. Kan VARMT rekommendera honom. Absolut bästa mäklaren jag haft.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-05-13 Verifierad kund
    Genuin, trevlig, kunnig och proffsig! Felipe gör allt för att både säljare och köpare ska känna sig trygga. Jag rekommenderar honom varmt till alla!
  • Olle B
    2022-05-13 Verifierad kund
    Felipe är otroligt professionell. Hans trygga bemötande, omfattande kunskap och lugn är ovärderligt för oss som kunder. Vi har använt Felipe vid tidigare försäljning och tvekade aldrig att vända oss till honom igen när det var dags att sälja. Vi vet att han gör sitt yttersta inte bara för oss som säljer utan även för att köparna ska bli nöjda. Det är en balansgång som är svårbemästrad men som Felipe hanterar storartat. Felipe är alltid tillgänglig och mycket informativ vilket inger ett stort förtroende, likaså att han uppvisar ett föredömligt omdöme och stark förståelse för marknaden och processen. Om vi flyttar igen är det utan tvekan Felipe Osorio Åström vi kommer att vända oss till.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Felipe Osorio Åström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-05-13 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig, pålitlig och tillgänglig, jag ger Felipes arbetsinsats fem plus!
    2022-05-13 Verifierad kund
    Väldigt engagerad, närvarande och informativ. Jag fick ett väldigt förtroendeingivande, betryggande och vänligt intryck av Felipe som gjorde att vi lämnade kontraktskrivningen med en go och lugn magkänsla. Skulle absolut rekommendera Felipe vidare!
    Tack för de fina orden Elisa! Så roligt att få hjälpa er med nya drömlägenheten, övertygad att ni kommer att stormtrivas. Vi hörs mer snart! Felipe Osorio Åström
    • Maria
    2022-05-03 Verifierad kund
    Proffsig, godhjärtad och håller vad han lovar. Är mycket nöjd med Felipe och kan varmt rekommendera honom som mäklare.
    Tusen tack Sofia, så glad att få hjälpa er! Ni har också varit helt fantastiska hela vägen. Nu ska vi se till att hitta ett fint hus åt er! Felipe Osorio Åström
    2022-05-03 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med mitt samarbete med Felipe.
    Så glad att höra det Kristian! Det har varit ett sant nöje hela vägen. Vi ses snart! Felipe Osorio Åström
    2022-05-02 Verifierad kund
    Felipe var välkomnande och trevlig redan från första början. Processen är fortfarande pågående men hittills har han varit kunnig, professionell och pålitlig. Vi kan inte annat än att starkt rekommendera honom.
    Tack Iman för dom fina orden! Vilken sommar ni kommer ha i er nya lägenhet, så glad att få hjälpa er med processen. Vi ses snart! Felipe Osorio Åström
    2022-05-01 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande och hjälpsam under hela processen!
    Vad glad jag blir Sumithra! Ni kommer verkligen att trivas i ert nya kvarter, så glad att få hjälpa er att hitta ert nya hem. Vi hörs mer snart! Felipe Osorio Åström
    • Maria
    2022-05-01 Verifierad kund
    Superproffsig, otroligt trevlig och trygg. Fanns tillgänglig under hela affären, dag som kväll, och guidade oss på bästa sätt genom köpet. Rekommenderar varmt!
    Tusen tack Johanna! Så kul att få hjälpa er med nya drömlägenheten. Vi ses och hörs mer snart! Felipe Osorio Åström