Lars Falk
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 87 Läs vad Lars Falk

• Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-18

Sålt bostad med Lars - enkelt, tryggt och proffesionellt genom hela processen. Läs mer
  • Birgitta R köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-26

Gamla Stan
    Köpt bostadsrätt. Professionellt, kunnigt och förtroendeingivande bemötande. Jag kände mig trygg hela vägen. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Lars Falk. Läs mer
  • Nils K sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-15

Hornstull
    Lars har varit mycket proffsig, och det är också därför jag använt honom vid flera av mina bostadsförsäljningar. Läs mer
  • Amanda P sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-24

Maria
    Duktig, kompetent och lyssnar in kunden Läs mer
  • Ann H sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-15

Gamla Stan
    Sålt bostadsrätt i Gamla Stan. Vi har både köpt den och nu sålt den med hjälp av Lars. Mycket bra bemötande, och de förväntningar vi hade uppnåddes. Läs mer
  • Arne J
    Arne J köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-27

Högalid
    Problemfritt köp av bostadsrätt på söder, bra kommunikation och återkoppling. Läs mer
  • Stina S sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-22

Maria
    Sålt en 2:a på söder. Kändes tryggt och enkelt, fick ett väldigt bra pris. Läs mer
  • Sverker N
    Sverker N sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-19

Maria
    Jag har sålt en liten lägenhet på Södermalm i Stockholm. Fick en bra värdering och löpande uppföljning av värdet under flera år. När det var dags för försäljning fungerade allt med god ordning, även om jag tyckte att utgångspriset sattes lågt. Visningar (annonserade och extra) sköttes bra liksom budgivningen och slutpriset hamnade väldigt rätt. Helt nöjd. Läs mer
  • Frida S köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-15

Lars sålde en 4:a till oss på Drakenbergsgatan. Han var professionell, artig och gjorde ett bra jobb. Jag kan absolut rekommendera honom. Läs mer
  • Johan F köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-26

Katarina
    Lugn och metodisk. Tar sig tid. Förklarar på ett enkelt sätt. Hela tiden disponibel. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk