Lars Falk
Registrerad mäklare sedan 1999-10-01
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-27
2019-07 - 2020-06

Läs vad 94 Läs vad Lars Falk

• Mats L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-16

Mariaberget
    Jag kan verkligen rekommenderar Lars. Han hanterade hela säljprocessen på ett perfekt sätt. Läs mer
  • Karin L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-15

Mariaberget
    Vi anlitade Lars för att sälja vår bostadsrätt. Hela förfarandet från vårt första möte till försäljning har varit rakt igenom professionellt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Lars Falk. Läs mer
  • Signe F köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-13

Hornstull
    Bra bemötande, hjälpsam och noggrann! Läs mer
  • Emma F köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-13

Hornstull
    Superproffsig! Vi kändes oss trygga i hela processen! Kan verkligen rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • Charlotta Maal K sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-02

Maria
    Lars Falk sålde vår lägenhet vid Mariatorget och under hela processen var han otroligt hjälpsam, professionell och trygg. Han svarade snabbt på frågor om högt och lågt. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer
    2020-03-09 Lars F svarar Charlotta Maal K
    Tack Charlotta för de fina orden! Det var ett nöje att få sälja er fina lägenhet.
  • Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-02

Maria
    Lars skötte försäljningen av vår bostad, och han gjorde ett superbra jobb! Professionell, strukturerad och tydlig i all kommunikation. Vi kan verkligen rekommendera att använda Lars som mäklare - stort tack Lars! Läs mer
    2020-03-09 Lars F svarar Erik L
    Tack Erik för den fina rekommendationen! Det var ett nöje att samarbeta med er och hoppas ni kommer trivas i ert nya boende.
  • Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-28

Maria
    Mycket nöjd med att ha Lars som mäklare. Har testat att både köpa och sälja genom Lars och har varit lika nöjd med båda!
    Mycket trevlig, lugn och hederlig. Läs mer
    2020-02-28 Lars F svarar Maria S
    Tack Maria, vad roligt att höra att du är nöjd. Lycka till i fortsättningen och hör av dig om du vill flytta tillbaks till Södermalm : ) / Bästa hälsningar Lars
  • Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-18

3:a
    Sålt bostad med Lars - enkelt, tryggt och proffesionellt genom hela processen. Läs mer
  • Birgitta R köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-26

Gamla Stan
    Köpt bostadsrätt. Professionellt, kunnigt och förtroendeingivande bemötande. Jag kände mig trygg hela vägen. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Lars Falk. Läs mer
  • Nils K sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-15

Hornstull
    Lars har varit mycket proffsig, och det är också därför jag använt honom vid flera av mina bostadsförsäljningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér