Lars Falk
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 75 Läs vad Lars Falk

• Martin S sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-20

Maria
    Otroligt proffesionell och förtroendeingivande mäklare. Supernöjd! Läs mer
  • Hannah J köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-05

Sofia
    Vi har köpt lägenhet genom Lars och har bara positiva saker att säga! Trevlig, tydlig och professionell och vi fick alltid snabba svar och återkoppling. Vi upplevde honom som flexibel och tillmötesgående under hela processen. Han var också kunnig och påläst om objektet och kunde svara på alla våra frågor på ett bra sätt! Läs mer
  • Carl Ö
    Carl Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-05

Sofia
    Trevliga, professionella och hjälpsamma! Läs mer
  • Frank L sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-24

Sofia
    Kunnig, erfaren, lugn, trygg, flexibel. Läs mer
  • Jessica N köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-10

Hornstull
    Jag var i kontakt med Lars Falk när jag köpte min bostad på Södermalm i Stockholm i våras, och jag är mycket nöjd med hur allting sköttes. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Stefan B sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-09

Hornstull
    Snabb, korrekt, lugn, saklig, kunnig. kort sagt allt man kan önska av en mäklare (jag var säljare i affären, som löstes snabbt till rätt pris). Ordning och reda på dokumentation, kommunikation med bostadsrättsförening osv. kan varmt rekommendera Lars. /SB Läs mer
  • Steen P sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-06

Sofia
    Vi har sålt en bostadsrätt Malmgårdsvägen 30 L.
    Mycket bra, toppen. Kunde inte vara bättre
    Förväntningarna var höga, eftersom vår son har sålt sin lägenhet tidigare där Lars var mäklare. Lars levde klart upp till förväntningarna.
    Perfekt lägenhetsaffär, vi kan starkt rekommendera Lars..
    Hälsningar
    Steen och Gunilla Petersen Läs mer
  • Helene O köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-03-11

Sofia
    Lars hjälpte mig när jag köpte lägenhet.
    Allt gick bra och jag har bara bra rekommendationer att ge Läs mer
  • Amanda G
    Amanda G köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-28

Väldigt nöjd med Lars Falk som hjälpte oss igenom hela köpprocessen! Kan rekommendera Lars till samtliga som vill köpa eller sälja lägenhet! Läs mer
  • Inga B sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-12

Maria
    Försäljningen av min femrumslägenhet gick snabbt, effektivt, till ett pris som jag var nöjd med och praktiskt taget utan någon som helst ansträngning från min sida. Jag uppskattade särskilt att visningar kunde ske utan "styling" av lägenheten och utan att försäljningen publicerades vitt och brett. Kontakten med mäklaren var genomgående informativ, precis, vänlig. Det enda missöde som inträffade hade att göra med Boolis verksamhet, något jag hoppas följs upp. Sammanfattningsvis, en utmärkt insats. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk