Lars Falk

Lars Falk

Lars Falk är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Lars Falk har varit registrerad mäklare sedan 1999-10. Lars Falk har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.9. Lars Falk har haft 18 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 127 Läs vad Lars Falk

2022-08-02 Verifierad kund
    Lars Falk var mycket professionell. förtroendeingivande och tillgänglig från första mötet till genomförd försäljning.
    Vi kan varmt rekommendera Lars till andra kunder.
    • Hornstull
    2022-05-19 Verifierad kund
    Lever alltid upp till förväntningarna, proffsig och tillmötesgående. Toppbetyg rakt igenom.
    Stort tack Stefan för de orden : ) Hoppas också att ni kommer trivas bra på Reimersholme. Vi hörs och ses! / Lars Lars Falk
    • Hornstull
    2022-05-19 Verifierad kund
    Har anlitat Lars flera gånger, han har alltid varit superbra att jobba med. Rekommenderas varmt!
    Tack Tove, alltid lika trevligt att jobba med er och roligt att det löste sig bra med ditt köp också! Stort tack för omdömet : ) / Lars Lars Falk
    2022-01-29 Verifierad kund
    Proffsigt bemötta och mycket seriöst .

Vi hade stora förväntningar på honom och dessa levde han mer än väl upp till.

Försäljningen har gått väldigt smidigt till vilket har känts oerhört bra med beaktande av att vi har varit två ägare till lägenheten. jag bor på annan ort och vår son i Stockholm. All kommunikation har fungerat superbra. Vi kan varmt rekommendera vår mäklare till andra säljare.
    2022-01-29 Verifierad kund
    Har fungerat jättebra och vi har fått väldigt bra service.
    2022-01-29 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Rak och saklig i kommunikationen vilket var väldigt förtroendeingivande. Jag kände mig delaktig och uppdaterad på läget under hela försäljningen vilken blev mycket lyckad.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig och trevlig!
    2021-11-01 Verifierad kund
    Bra mäklare som Inger förtroende, kompetent och sansad.
    2021-10-12 Verifierad kund
    Strukturerad, lugn och väldigt förtroendeavgivande.
    Tack Mattias och tack för ett bra samarbete! Det var ett nöje att få sälja er fina lägenhet och hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya hus./ Bästa hälsn Lars Lars Falk
    2021-10-12 Verifierad kund
    toppenbra mäklare! trevlig och kunnig. rekommenderas varmt
    Tack Elina! Jag hoppas ni kommer trivas toppenbra i er nya lägenhet! Bästa hälsn Lars Lars Falk