Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Jönköping

Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping — Visa karta

På Fastighetsbyrån i Jönköping arbetar vi på ett ärligt, engagerat sätt och sätter alltid våra kunders behov i fokus!

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Jönköping? Efter 50 år här i trakten har vi lärt oss en del om både bostadsmarknaden och människorna här, så låt oss hjälpa dig inför din bostadsaffär.

Vill du sälja ordnar vi med värdering, styling och visning, marknadsföring av ditt objekt till potentiella köpare och allt runt omkring. Letar du efter något nytt har vi koll på de objekt som är till salu, och vilka som är påväg ut på marknaden. Samarbetet vi har med banken gör att även ekonomisk rådgivning finns nära och enkelt till hands.

Vi hoppas att du ska känna förtroende för oss och ställa dina frågor om bostad och boende i Jönköping till oss. Välkommen!

Läs vad 540 kunder tycker om Fastighetsbyrån Jönköping

• Karin L
    Karin L skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Julia kändes väldigt trygg och kunnig när jag skulle sälja min brors fastighet och jag fick även hjälp med
    det praktiska när jag sålde min mammas stuga. Allt ordnade sig till det bästa på kort tid.

Karin L
    2017-09-18 Julia K svarar Karin L
    Tack för din rekommendation Karin! jag är glad att det löste sig på bästa sätt för dig.

Du är alltid välkommen att kontakta mig om du skulle behöva hjälp med något annat.

/Julia
  • Britt D
    Britt D skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Snabbt och proffesionellt ! Med rätt kunskap och timing!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Inga kommentarer eller något att tillägga.Tyvärr!
  • Oskar A
    Oskar A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en fantastisk mäklare. Han är väldigt pålitlig. Affären gick fort och lätt.
  • Lage L
    Lage L skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Efter att ha haft kontakt även med andra mäklare beslutade vi att välja Anders som vår kontakt. Detta mycket tack vare det goda intryck vi fick vid våra kontakter. Han var alltid hjälpsam och hade svar på alla våra frågor.
  • Börje B
    Börje B skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Julia Karlsson:
    Glad, vänlig och trevlig.
    Utförde uppdraget snabbt och effektivt.
    Vi är mycket nöjda med resultatet hon åstadkom.
    2017-08-23 Julia K svarar Börje B
    Så kul att ni är nöjda! Har varit en sant nöje att hjälpa er med försäljningen.

• Christina S
    Christina S skrev om Magdalena Stoor en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra bemötande, serviceinriktad, dyr men mycket bra resultat. Kunde varit bättre på återkoppling i början av uppdraget.
    2017-08-16 Magdalena S svarar Christina S
    Tack för att jag fick förtroendet för att hjälpa er med försäljningen. Varma hälsningar Magdalena Stoor.
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra bemötande, personligt bemötande , kunnig och tar verkligen ansvar för hela processen.
  • Nera R
    Nera R skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Amelie Sjöbring har ett fantastiskt bemötande alltid trevlig och glad! Mycket kunnig och kompetent för sin uppgift!
    Hon har uppfyllt den förväntan jag har för en mäklare.
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Glad, trevlig och positiv. Det var min första kontakt med mäklare och det var en god upplevelse.
  • Peter S
    Peter S skrev om Magdalena Stoor en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Helt Ok, Kunde vara lite mer påläst vid visning och kontraktskrivning.
    Fram tills dess att det visade sig att det inte skulle vara så lättsålt, som hon trodde, och att priset inte skulle nå utgångspriset, var hon väldigt "på". Hon tappade lite av sin entusiasm.
    2017-08-16 Magdalena S svarar Peter S
  • Claes H
    Claes H skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Uppskattar Rrezarta mycket. Hon är seriös och kunnig. Jättetrevlig och gjorde allt för att uppfylla mina förväntningar i samband med min försäljning av bostaden.
    2017-08-14 Rrezarta V svarar Claes H
    Hej Claes,

Tack för rekommendationen och förtroendet. Det var fantastiskt roligt att få sälja just din lägenhet!

• Louise S
    Louise S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig och bra bemötande! Kan bli bättre på att höra av sig så att säljaren vet läget. Tog flera dagar efter visning utan att vi hörde något.
  • Maria L
    Maria L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel agerar proffsigt och känns ärlig i sitt bemötande. Han passar bra i sin roll som medlare mellan köpare och säljare och står inte på någons sida.
  • Edmon M
    Edmon M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra,, seriös, genuin, karismatisk, ärlig, rolig!!
  • Stephanie J
    Stephanie J skrev om Magdalena Stoor en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt hjälpsam och trevlig.
    2017-08-15 Magdalena S svarar Stephanie J
    Tack Stephanie, hoppas att du trivs i din nya bostad. Varma hälsningar Magdalena stoor.
  • Nadia R
    Nadia R skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt skicklig och trevlig!
    2017-08-14 Anders L svarar Nadia R
    Tack för en bra start på veckan!!
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Utmärkt arbete! Lyssnar väl på kundens önskemål och lever upp till de. Det finns inga hinder hos Daniel, allt är möjligt. Som kund känner man sig trygg och välbemöt av en professionell mäklare. Han gör sitt bästa, har ingen dold agenda, ärlig och säger som det är! Kan inte ha valt en bättre mäklare!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Pålitlig
    Påläst
    Trevlig o social
    Lägger tid på sitt uppdrag
    2017-08-23 Julia K svarar Magnus B
    Tack för dina ord Magnus, glad att du är nöjd med allting. Hoppas du trivs riktigt bra i ditt nya boende.

• Kristoffer R
    Kristoffer R skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ett ytterst professionellt bemötande. Men inte så att det blir högtravande utan med en egen personlig och mycket trevlig touch på det hela. Man känner sig trygg i hennes arbete. Ett fantastiskt effektivt arbete från första möte till sista möte med överlämning och skrivande av sista kontrakt. Rekommenderar Pernilla Lans varmt!
  • Hawar
    Hawar skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Rrezarta sålde min exklusiva lägenhet i Jönköping och det överträffade förväntningarna. Det var en hög nivå av professionalitet och slutresultatet var exceptionellt.
    2017-08-14 Rrezarta V svarar Hawar
    Hej Hawar,

Det var en ära och vilken affär det blev! Tack för förtroendet.

• Jasmina C
    Jasmina C skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Carola är en mycket bra mäklare. Hon hjälpte oss att sälja vårt hus och när vi träffade henne första gången berättade hon hur enkelt det blir för oss att sälja. Trodde inte att det kunde vara sant men det blev exakt så som hon berättat. Hon har alltid ställt upp och svarat på våra frågor, hjälpt till vid behov, lovat och uppfyllt hjälp med att beräkna vinstskatten. Jag skulle varmt rekommendera Carola till alla jag känner. Med vänlig hälsning Jasmina Cvetkovic
  • Jasmina C
    Jasmina C skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel Gesher är en mycket bra mäklare. Man blir mycket väl bemött och känner sig viktig, då Daniel ger dig all uppmärksamhet och gör sitt yttersta att hjälpa till och se till att kontraktet går igenom. Han har hjälpt oss både med att sälja vårt hus och köpa vår bostadsrätt, så vi har haft privilegiet att få ha att göra med honom vid båda affärerna. Jag kommer att rekommendera Daniel till min släkt, vänner och kollegor om någon av dem behöver mäklare. Skulle jag behöva mäklare i framtiden, är det Daniel vi kommer att anlita. Vi har fått stort förtroende för honom, under de korta möten vi haft. Han kan sin bransch och han har bra hand med människor. Varma hälsningar till honom! Med vänlig hälsning Jasmina och Ivan Cvetkovic
  • Maria J
    Maria J skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ärlig, rak. Bra att prata med. Bra kommunikation. Inget onödigt prat. Snabbt och smidigt. Fick bra förtroende! Högsta betyg!
  • Birgit G
    Birgit G skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej Vi har bara positivt om Anders det blev en snabb affär helt enligt vår önskan
    2017-08-11 Anders L svarar Birgit G
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med affären. Var jättetrevligt att träffa er och det är ett härligt boende. Återkom gärna om det är något mer ni behöver hjälp med. Trevlig helg!
  • Armin K
    Armin K skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kände att jag fick hjälp med det jag behövde hjälp med. Var inga konstigheter alls och jag känner mig väldigt nöjd med mitt köp.
  • Sargon E
    Sargon E skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Noggrann med ett väldigt trevligt bemötande. Informerar väl och är alltid tillgänglig.
    2017-08-14 Rrezarta V svarar Sargon E
    Hej Sargon,

En kund som dig gör mitt arbete så mycket enklare. Tack för förtroendet!

• Oscar S
    Oscar S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Duktig och driven mäklare. Han var bra
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevligt bemötande. Kunnig mäklare som satte sig väl in i vad som gällde för vår lägenhet och vad som var unikt positivt för just den. Hade önskat mer återkoppling under tiden men sammanfattningsvis så är vår sammantagna upplevelse positiv.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Amelie är en supermäklare som gav oss bästa möjliga service. Har aldrig träffat en mäklare med en sådan kämparglöd! Hon lyssnade på oss och fanns alltid tillgänglig och gjorde sedan allt för att nå våra mål och förväntningar! Vi kunde inte fått en bättre affär utan henne. Jag rekommenderar Amelie från mitt djupaste till alla som går i köp/säljtankar!
  • Oliver G
    Oliver G skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra och proffsig mäklare

Mycket bra bemötande
  • Greta P
    Greta P skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Så suverän service o ett proffsigt bemöte både på det jag sålt o det vi köpt ! Fem stjärnor av fem möjliga !
  • Linus O
    Linus O skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fick tips av en bekant att ringa Amelie Sjöbring. Det ångrar jag inte en sekund. Allt runt försäljningen har skötts exemplariskt och bemötandet kunde inte varit bättre.
    Rekommenderar starkt!!
  • Pelle
    Pelle skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Det tar mig åt att skriva något negativt om en annan person men nu känner jag att jag gör andra en tjänst. En etta är egentligen ett för högt omdöme!
    Kritiken riktar sig mot Daniel Gesher. För ett tag sedan tog min son tog kontakt med Fastighetsbyrån och Daniel gällande en bostad som fanns utannonserad. Snabbt blev min son avbruten och dumförklarad, utan att få svar på sina frågor. Har även hört mig för och fått bekräftelse på att hans attityd inte är någon engångsföreteelse. Nu tittar vi inte ens på objekt som läggs ut av Fastighetsbyrån.
    /Ledsen förälder
    2017-06-16 Johan S svarar Pelle
    Hej Pelle
    Detta är ett beteende som jag inte känner igen i min kollega Daniel, tacksam för att du ändå skriver men känns väldigt anonymt. Ta gärna kontakt med mig så får vi möjlighet att reda ut situationen.

Med vänlig hälsning Johan Sethberg 0733-129111, johan.sethberg@fastighetsbyran.se
  • Sören L
    Sören L skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Det var ett bra bemötande från Catharina hon kan sin sak har gjort affärer tidigare och är helt nöjd.
    2017-04-21 Catharina R svarar Sören L
    Tusen tack Sören....alltid trevligt att hjälpa dig i dina fastighetsaffärer, några stycken har det blivit nu....
    Lycka till nu i ditt nya boende, hoppas att du kommer att trivas riktigt bra. Känns som detta är ett perfekt boende för dig.
    Må så gott!
    Hälsning
    Catharina
  • Sören L
    Sören L skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Det var mycket bra bemötande och mycket väl insatt och kunnig i ärendet.
  • Jenni V
    Jenni V skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hjälpte oss vid försäljningen av vårt fritidshus, vi skulle anlita henne igen.
    2017-08-23 Julia K svarar Jenni V
    Tack Jenni! Ni är alltid välkomna att ringa, vad det än gäller :)

• Ingvar P
    Ingvar P skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Funkade bra. Mäklaren var punktlig och påläst.
    2017-08-23 Julia K svarar Ingvar P
    Tack så mycket för din feedback!

• Alija B
    Alija B skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi hade bra kontakt med Daniel under hela processen. Rekommenderas!
  • Vappu P
    Vappu P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Allt gick väldigt smidigt när Daniel hjälpte mig att sälja mitt radhus. Fick bra information före och efter försäljningen, det kändes tryggt. Rekommenderas, om du ska sälja eller köpa bostad.
  • Morgan T
    Morgan T skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Utomordentligt från början till slut.
  • Louise S
    Louise S skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är nöjda med servicen som Pernilla gav.
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är nöjd med bemötandet när vi köpte vårt hus
    2017-04-09 Malin B svarar Jessica E
    Hej Jessica! Tusen tack för de fina omdömet, kul att ni kände att ni blev bra bemötta! Hoppas det går bra med renoveringen, hör av er om det är något ni behöver hjälp med eller undrar över 😊
  • Nils W
    Nils W skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag vill tacka Pernilla för en bra affär jag är nöjd med allt. N- G W
  • Mia J
    Mia J skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Försäljningen var jättebra. Hjälpsam med allt som ingick.
    2017-04-09 Malin B svarar Mia J
    Hej Mia! Tack så jätte mycket för ett fint omdöme! Med så lätta och hjälpsamma säljare kan det inte gå annat än bra 😊 Hoppas du trivs bra i nya boendet!
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En engagerad och duktig mäklare som också är snabb med återkoppling.
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker inte att vi fick den respons och service vid starten av det som slutligen blev en affär. Engagemanget och närvaron fanns inte. Jag fick ringa trots att jag hade blivti lovad återkopplingar som exempel.
    2017-04-07 Christian Ö svarar Alexander J
    Hej, tråkigt att höra att du inte är nöjd med vårt arbete här. Jag kom in sent i din affär, när den redan var påbörjad. Det är viktigt för oss att du som kund får ett positivt helhetsintryck och när vi inte lyckas blir vi så klart väldigt besvikna på oss själva. Engagemang och närvaro är otroligt viktigt för oss, ibland uppstår det dock oförutsatta saker och ting även för oss. Som i det här fallet när viss tid fick spenderas på sjukhuset med familj vilket jag meddelade dig.

Hoppas att ni trivs och att ni njuter av er utsikt. Ta väl hand om er.

Med vänlig hälsning
    Christian
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    När jag skulle sälja min bostadsrätt så tyckte jag det kändes som en uppförsbacke för att jag inte visste hur jag skulle gå till väga alls.
    Pernilla hjälpte mig att få svar på alla frågor jag hade, hon tog hand om allt kring försäljningen och gjorde detta exemplariskt!
    Jag och min sambo är jätte nöjda med Pernilla som mäklare! Hon har nu gjort att om vi någongång skall sälja igen så kommer det att kännas mycket lättare!

Vi kommer att rekommendera Pernilla för bekanta/släkt & vänner!

Såå nöjda! :)
    2017-04-07 Pernilla L svarar Jonas S
    Tack så mycket! Kul att ni är nöjda och jag fick hjälpa er.
  • Gustaf L
    Gustaf L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hela upplevelsen var väldigt bra. Vi kom sent till visningen och fick en mer detaljerad visning där han visade bra och dåliga saker med lägenheten vilket gav förtroende. Sen vid alla skrivningar efter det var färdigt kändes det väldigt säkert då Daniel gick igenom alla papper väldigt lugnt och strukturerat. Jag kommer definitivt rekommendera Daniel till någon som söker en mäklare!
  • Stefan W
    Stefan W skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Helt ok
    proffsigt arbete både med försäljningen och köp
    2017-04-11 Julia K svarar Stefan W
    Tack för din rekommendation och hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!

Allt gott, Julia

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping