Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Jönköping

Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping — Visa karta

På Fastighetsbyrån i Jönköping arbetar vi på ett ärligt, engagerat sätt och sätter alltid våra kunders behov i fokus!

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Jönköping? Efter 50 år här i trakten har vi lärt oss en del om både bostadsmarknaden och människorna här, så låt oss hjälpa dig inför din bostadsaffär.

Vill du sälja ordnar vi med värdering, styling och visning, marknadsföring av ditt objekt till potentiella köpare och allt runt omkring. Letar du efter något nytt har vi koll på de objekt som är till salu, och vilka som är påväg ut på marknaden. Samarbetet vi har med banken gör att även ekonomisk rådgivning finns nära och enkelt till hands.

Vi hoppas att du ska känna förtroende för oss och ställa dina frågor om bostad och boende i Jönköping till oss. Välkommen!

Läs vad 674 kunder tycker om Fastighetsbyrån Jönköping

• Annica A
    Annica A skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra affär från början till slut! Läs mer
  • Cameron R
    Cameron R skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är duktig, engagerad och pratar med passion om sitt jobb. Han är självsäker och är inte rädd för konkurrens från andra mäklare.
    Han var tillgänglig både via telefon och mejl dag, kväll och helg. Han funkade som en bollplank/rådgivare när vi skulle köpa vårt hus trots att han var anlitad för att sälja vår lägenhet.
    Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Amelie var med oss genom hela processen och vi hade inne flera mäklare men fick stort förtroende för henne redan vid första mötet. Hon levererade långt utöver våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera henne till er som söker mäklare! Top notch :) Läs mer
  • Elisabet M
    Elisabet M skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi fick tyvärr inte ett särskilt seriöst intryck av Amelie. Hon var trevlig och vänlig men när vi frågade saker om lägenheten svarade hon glatt och självsäkert, men felaktigt. Bland annat fick vi information på visningen om att lägenheten hade två förråd på samma våningsplan, när det i själva verket var ett förråd på våningen ovanför. Generellt fick vi intrycket av att visningen av denna lägenhet gjordes lite med vänsterhanden.
    Under budgivningen hade vi lite frågor om lägenheten som hon meddelade att hon inte kunde ta i eftersom hon skulle resa bort, och vi blev hänvisade till föreningen. Sådana kontakter ska väl ändå en mäklare sköta? Och är det verkligen brukligt för en mäklare att resa bort och göra sig onåbar under budgivning av ett objekt?
    Under kontraktsskrivningen meddelade vi att vi fått fel information om förrådet, men det samtalet viftades bort och hon bytte ämne. Under tiden som kontraktsskrivningen pågick (vid ett bord precis intill entrén) försvann hon iväg vid lite olika tillfällen för att hjälpa olika personer som kom in genom entrén. Vi fick inte intrycket av att vi var särskilt viktiga kunder.
    När vi senare frågade om handpenningen kommit fram till Fastighetsbyrån som den skulle, hänvisade hon oss till ekonomiavdelningen men lät även hälsa att de troligtvis inte hade möjlighet att hjälpa oss utan att de skulle höra av sig när pengarna kommit in, vilket de inte gjorde. Min personliga bild av god service är att ta emot kundens fråga och ta den vidare till rätt person för att sedan återkoppla till kunden, inte att överlåta internkommunikationen till kunden.
    Vi är nöjda med vårt köp! Men upplevelsen av Fastighetsbyrån hade kunnat vara mycket bättre. Läs mer
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är väldigt nöjd med Anders Ryvallius som skötte försäljningen av mitt radhus exemplariskt! Hjälpsam, tillgänglig, serviceinriktad och väldigt trevlig! Det kändes tryggt på alla sätt!
    Jag kan verkligen rekommendera Anders och är jättenöjd med hela försäljningen från början till slut. Toppbetyg från mig.
    Tack Anders! Mvh Åsa Andreasson Läs mer
  • Börje
    Börje skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Suverän mäklare! Mycket seriös, kunnig, påläst och trevlig. Rekommenderas å det varmaste. Läs mer
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Lugn, behaglig och påläst. Hjälpsam, tillmötesgående. Läs mer
  • Maja K
    Maja K skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    professionellt bemötande genom hela säljprocessen. Amelie levererade över förväntan! Läs mer
  • Ninos H
    Ninos H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en mäklare som alltid var tillgänglig och kunde ge direkta och raka svar. Det var bortom mina förväntningar både vid försäljning och köp av bostad. Han brinner för det han gör och det märks väldigt tydligt vid alla bemötanden. Råd, hjälp och stöttning vid behov. Resultat bortom alla målförväntningar.

Kan inte bli mer nöjd! Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Ninos H
    Tack Ninos för uppskattningen och rekommendationen : ) Det känns bra att du är så nöjd och tack för förtroendet. Det var en trevlig och spännande försäljning. Du kommer även stormtrivas i den nya, balkongen är ju toppen. Skulle du behöva någon mer hjälp i framtiden är du välkommen att höra av dig. Med vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Gabriel K
    Gabriel K skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är duktig, han vet sin grej och kan sin marknad samt kunderna. Rekommenderas! Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Gabriel K
    Hej Gabriel, tack för omdömet och din rekommendation. Vill även tacka er för en god affär som slutade med bästa resultat. Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Rima A
    Rima A skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Rezeta va trevlig hon välkomnar kunden på ett trevligt sätt. Hon hjälper kunden på alla möjliga sätt, så att kunden är nöjd. Läs mer
    2018-02-02 Rrezarta V svarar Rima A
    Hej Rima,

Tack för din rekommendation, det uppskattas! Hoppas ni trivs i ert nya boende och ni är alltid välkomna till att höra av er.

Varma hälsningar,
    Rrezarta Veliqi
  • Jetmira A
    Jetmira A skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Professionell och trevlig, lätt att få tag på och väldigt hjälpsam! Läs mer
    2018-02-02 Julia K svarar Jetmira A
    Tack Jetmira och är glad för att ni upplevde er kontakt med mig positivt.

• Mikael Z
    Mikael Z skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi tycker att Amelie hade för många uppdrag för att vi ska nöjda med bemötandet,Amelie gav oss ett stressat intryck. Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Smidig affär med en hängiven mäklare Läs mer
    2018-02-13 Rrezarta V svarar Anders L
    Hej Anders,

Tack för förtroendet och rekommendationen! Hoppas du trivs i ditt nya boende och du är alltid välkommen på en kopp kaffe!

Varma hälsningar,
    Rrezarta Veliqi
  • Johan E
    Johan E skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hon är enormt proffsig och kunnig Läs mer
    2018-01-19 Catharina P svarar Johan E
    Tusen tack Johan för ditt fina omdöme...värmer gott den här kalla årstiden.
    Stort lycka till önskar jag dig med ditt nya boende!
  • Unni E
    Unni E skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En mkt professionel mäklare , stenkoll på läget .
    Grym erfarenhet o besitter en fantastisk social kompetens .
    Kommer alltid välja Catharina . Läs mer
    2018-01-19 Catharina P svarar Unni E
    Åhhh...vad glad jag blir Unni....vilka fina vitsord du ger mig.
    En glädje för mig att få förmedla ert fantastiskt vackra hus & hem...en mäklares dröm att få komma till visningar som är så väl förberedda från er säljare...vilket engagemang ni bjöd på...
    Som sagt...tusen tack för förtroendet och varmt lycka till med allt framöver.
  • Benjamin E
    Benjamin E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig, pålitlig och kunnig. Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Benjamin E
    Hej Benjamin, Tack för rekommendationen och toppbetyget, det värmer. Hälsningar Daniel Gesher
  • Felicia G
    Felicia G skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Supertrevlig, ärlig och engagerad! Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En mycket seriös och detaljerad mäklare! Förmedlade ett starkt förtroende. Såg och lyssnade på kunden! Kunnig! Läs mer
  • Lukas L
    Lukas L skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra bemötande, rutinerad mäklare och har bra koll på det mesta Läs mer
  • Annelee S
    Annelee S skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig, duktig och engagerad. Läs mer
    2018-02-02 Julia K svarar Annelee S
    Tack Annelee för dina ord.

Hoppas att ni trivs riktigt bra i ert nya boende!

• Karl-erik N
    Karl-erik N skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hon var en glad tjej som jag fick förtroende för vid första mötet, försäljningen och avslut utan några problem. Läs mer
  • Erhan T
    Erhan T skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bemötandet var bra. Hon tog väl hand om oss. Läs mer
    2018-02-02 Julia K svarar Erhan T
    Tack Erhan för din rekommendation!

• Peter R
    Peter R skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag vill inte lämna ut hennes jobb då jag inte vet hur dessa betyg hanteras, om vi hade fått vara anonyma så hade vi varit intresserade. Läs mer
  • Helen N
    Helen N skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra helhet, även bra medarbetare. Snabba svar. Läs mer
  • Mats P
    Mats P skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    effektiv trevlig verkar veta vad hon vill vi är odelat positiva Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Amelie var tydlig med information kring allt bla. säljprocessbeskrivning, alternativ/möjligheter.Hon var lyhörd på våra synpunkter och bra support för marknadsföring och visning. Läs mer
  • Martin O
    Martin O skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi var nöjda med bemötandet från Pernilla. Hon var professionell och skötte allt kring bostadsaffären på ett bra sätt. Läs mer
  • Gustaf A
    Gustaf A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel var mycket trevlig och tillmötesgående. Jag fick snabbt förtroende för honom och det märktes att han har ett stort kontaktnät. Läs mer
    2018-01-10 Daniel G svarar Gustaf A
    Hej Gustaf, Tack för ditt fina omdöme och rekommendation. Mycket trevligt att samarbeta med dig! Lycka till Hälsningar Daniel Gesher
  • Marie W
    Marie W skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Underbart bemötande, hjälpsam och påläst.
    Julia gör det lilla extra för allt ska kännas bra för oss husköpare. Lätt att prata med och väldigt noggrann. /Marie Läs mer
    2018-02-02 Julia K svarar Marie W
    Marie så glad för dina ord och att ni kände er väl omhändertagna!

• Therese S
    Therese S skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jätte bra mäklare, proffsig och effektiv. Märks att hon har yrkeserfarenhet. Läs mer
    2018-01-19 Catharina P svarar Therese S
    Tusen tack för det goda omdömet, lycka till med ert nya hem....
  • Joachim O
    Joachim O skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fantastiskt bemötande trevlig o hjälpsam. Mycket duktig Läs mer
    2018-01-19 Catharina P svarar Joachim O
    Härligt att du är nöjd med min insats Joachim, glad är jag att fick förtroendet att förmedla ditt fina boende.
    Nu hoppas jag att du kommer att stormtrivas med ditt nya hem, vi stöter säkert på varandra på stan framöver.
    Återigen...tusen tack för fin bedömning.
  • Zong S
    Zong S skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    She can not communication very well with us, I felt not good enough Läs mer
  • Erkki T
    Erkki T skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Det var inga fel i affären fick all hjälp jag ville ha och trevlig bemötande
    Jag har inget att klaga på Läs mer
    2018-01-23 Catharina P svarar Erkki T
    Trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Så mysigt hus och väl omhändertaget av Er.
    Jag önskar er stort lycka till med det nya boendet i Haparanda!
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Högklassigt bemötande i alla delar. Snabbhet och trygghet. Mycket nöjd. Läs mer
  • Erica A
    Erica A skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fick snabbt och proffsigt svar på alla våra frågor. Amelie var mycket trevlig och mån om att det blev bra för alla. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Extremt kunnig, professionell och service-minded. Levererade på hög nivå. Högsta betyg! Läs mer
  • Maria W
    Maria W skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker jag fick ett ganska oseriöst/ointresserat bemötande både andra gången jag var på visning och vid telefonkontakt. Men hon kanske hade dåliga dagar... Läs mer
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ärlig, duktig och inte en mäklare som trots lång erfarenhet inte sitter på höga hästar.
    Lätt att prata med.
    Kändes som hon månade både om säljare o köpare. Läs mer
    2018-01-23 Catharina P svarar Elisabet N
    Tusen, tusen tack för fint omdöme. Värmer gott!
    Jätte trevligt att få lära känna er!
    Lycka till med nya boendet!
    Må väl!
  • Martin S
    Martin S skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket kunnig och professionell.
    Kan verkligen rekommendera Amelie! Läs mer
  • Ida W
    Ida W skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig, Bra och tydlig. Påläst Läs mer
    2018-02-02 Julia K svarar Ida W
    Tack Ida för din rekommendation.

Hoppas att ni trivs i ert nya boende och ni är alltid välkomna att kontakta mig om ni behöver hjälp med något i framtiden.

• Andreas J
    Andreas J skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hon noga med att få med alla detaljer om lägenheten i annonsen, var påläst och hade bra erfarenhet om hur vi skulle lägga upp försäljningen. Läs mer
  • Eva Maria W
    Eva Maria W skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En mäklare jag kände att jag kunde lita på. Höll kontakt hela tiden under processen. Lätt att samarbeta med. Lyhörd för vad jag kände när det blev stiltje i hela affären. Gav bra råd. Fanns där för mig hela tiden. Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Pernilla var tillmötesgående och hjälpsam även efter att affären var klar. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket kunnig och erfaren, och väldigt mån om att få till en så snabb och bra affär som möjligt, för alla inblandade.
    Trevlig, kompetent och har verkligen full koll på marknaden! Har haft Pernilla som mäklare vid tre affärer, och jag är mycket nöjd!
    Kan verkligen rekommendera henne till alla som ska göra bostadsaffärer. Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kompetent, trevlig, kunnig!
    Hade bra svar på alla frågor och full koll! Läs mer
    2018-02-02 Julia K svarar Johan B
    Tack så mycket Johan för dina fina ord

Hoppas att ni stormtrivs i ert nya boende.

Ni är alltid välkomna om ni behöver hjälp med något i framtiden!

• Ulla S
    Ulla S skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket gott bemötande och en bra genomförd försäljning. Läs mer
  • Sarah J
    Sarah J skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Dåligt bemötande av köpare när processen inte gick mäklarens väg, glömde låsa lägenheten efter visning, svårt att resonera med mäklaren innan och efter affären för att komma överens om ett bra köp både för säljaren och köparen. Läs mer
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra, lugn o stabil, saklig. Läs mer
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping