Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Jönköping
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Jönköping
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Jönköping

Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Jönköping och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 527 kunder tycker om Fastighetsbyrån Jönköping

• Johan  S
    Johan S skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    När vi valde Nathan så kände vi direkt att han skulle fixa det.
    Helt fantastiskt Slutresultat.
    Starka rekommendationer!
    2016-11-29 Nathan E svarar Johan S
    Tack för den fina recensionen😊🏁
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en otroligt duktig och professionell fastighetsmäklare på alla sätt och vis och ger direkt ett intryck av att man är i trygga händer. Tillsammans med Daniel skapar man realistiska mål och förväntningar men på något sätt lyckas han överträffa dem. Fantastisk service som bara Fastighetsbyrån i Jönköping kan erbjuda och som gör att man utan att blinka kommer att vända sig till Daniel igen för framtida uppdrag.

Tack Daniel!

/Alex
    2016-11-21 Daniel G svarar Alexander M
    Stort tack Alexander! Har varit väldigt trevligt och smidigt att samarbeta med dig. Mitt mål var att du skulle vara nöjd med hela processen både som köpare och säljare. Hoppas att du kan hålla dig till tåls inför flytten till din nya och fina lägenhet. Ha det så fint fram till dess och tveka inte att höra av dig vid minsta fråga eller fundering. Tack för förtroendet och rekommendationen! :)
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd med mäklare Daniel Geshner! Han sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris som gjorde mig glad!
    Åsa Enskär
    2016-11-10 Daniel G svarar Åsa E
    Hej Åsa : ) tack för omdömet och de fina orden! Det var både trevligt och spännande att få arbeta med dig. Hoppas du stormtrivs i din nya bostad i Göteborg. Är du i stan så kom jätte gärna in på kaffet som jag gärna bjuder på : ) Hälsningar Daniel Gesher
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fantastiskt bra. Professionell, bra bemötande. Rekommenderas starkt.
    2016-11-04 Andreas S svarar Patrik H
    Tack Patrik
    Glad att höra att ni är nöjda. Alltid välkomna!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vad ska man säga? Den enda mäklaren man behöver. Det var andra gången jag anlitade Andreas, och han överträffade alla förväntningar ännu en gång.

Oerhört stort kontaktnät som han använder på ett mycket bra och personligt sätt. Oerhört påläst, ger verkligen allt för både säljare och köpare.

Utöver det en helschysst kille rakt igenom. Anlita Andreas helt enkelt!
    2016-11-02 Andreas S svarar Fredrik B
    Men vilken recension🌸🌸🌸

TACK för både dom fina orden och att jag fick hjälpa dig igen!

Du vet var jag finns, alltid välkommen🙏🏽
  • Annika W
    Annika W skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt tillmötesgående och lyhörd för våra önskemål! Trevligt bemötande och lätt att få kontakt med via telefon eller sms. Inger förtroende till kunden.
    2016-11-01 Julia K svarar Annika W
    Vad glad jag blir att ni känner så! Jag tackar återigen för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning så får ni lycka till med era nya boenden!

• Tony A
    Tony A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Toppen! Löser allt! Svarar på alla frågor! Snabb och bra! 10/10
    2016-11-10 Daniel G svarar Tony A
    Hej Tony, Tack för rekommendationen och toppbetyget, det värmer. Hoppas att ni stormtrivs i lägenheten, den är toppenfin. Hälsa Kitty så gott. Hälsningar Daniel Gesher
  • Louise E
    Louise E skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är glada att vi valde Fastighetsbyrån och Nathan till att sälja vår lägenhet. Vi kommer snart tillbaka och då blir det Nathan som får sälja igen.
    Vi är väldigt nöjda!

Hej,

Skönt att höra:)

Nathan
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket nöjd med Andreas som mäklare. Kände ett stort förtroende redan från start och detta intryck växte under försäljningen. Andreas var alltid lätt att få tag på och kommunicerade tydligt läget under såväl budgivning som slutförande av affären.
    2016-10-29 Andreas S svarar Alexander S
    Tack Alexander
    Varit väldigt kul att fått jobba med dig

Hoppas du fått något stimulerande jobb. Lycka till i framtiden🌸
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd med bemötandet jag fick. Andreas känns genuint intresserad vilket gör att man kan känna sig trygg vid en bostadsaffär han sköter. Sammanfattningsvis är jag helt och hållet nöjd med Andreas arbete.
    2016-10-29 Andreas S svarar Jesper F
    Tack Jeppe :)

Hoppas ni hittar ert nästa drömboende

Vill ni ha råd om bostäder som ni ev är intresserade av, så är det bara att ringa🌸
  • Vivan O
    Vivan O skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tyckte att Pernilla var lätt att samarbeta med. Hon gav många bra tips vad man skulle tänka på vid en försäljning. Det var lätt att ringa henne om man undrade över något. Kemin stämde oss emellan. Allt hände ganska snabbt ,för när budgivningen var klar så skrev vi och avslutade affären. Hon arbetade proffsigt.
    Fotografen Robert gjorde också ett fantastiskt jobb, likaså staylisten.
    Alla upplevdetill min förväntan Hälsningar Vivan Olsson
  • Lena L
    Lena L skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Har bara gott att säga-gav ett bra intryck, erfaren och trevlig!
  • Alexander U
    Alexander U skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt dedikerad mäklare som gjorde sitt jobb utmärkt.
    2016-10-30 Nathan E svarar Alexander U
    Tack Alexander för dina vänliga ord.
    Hörs:)
    /Nathan
  • Elin H
    Elin H skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han var väldigt trevlig och ville det bäst för mig som kund.
    2016-10-28 Andreas S svarar Elin H
    Tack Elin!

Hoppas du trivs med skolan och i din nya lägenhet!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Magdalena Stoor en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker Magdalena är toppen !! Hjälpsam, proffsig och empatisk 😃
    2016-11-01 Magdalena P svarar Johanna H
    Tack för de fina orden Johanna :). Med vänlig hälsning Magdalena Stoor
  • Jan L
    Jan L skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fantastiskt bemötande med stort engagemang och kontinuerlig och löpande uppföljning.
    Väldigt nöjd med bemötandet av mäklaren!
    2016-10-31 Rrezarta V svarar Jan L
    Hej Jan,

Tusen tack för dessa varma ord!
    Önskar er all lycka framöver och ni kan alltid höra av er till mig om ni undrar över något.

Väl mött,
    Rrezarta Veliqi
    Fastighetsbyrån
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Smidig och bra affär.Kommer säkerligen anlita samma byrå och mäklare om något år.
    2016-10-28 Nathan E svarar Andreas B
    Tack Andreas för ditt fina omdöme.
    Du är såklart välkommen att höra av dig, finns här då!

Med vänlig hälsning, Nathan
  • Anders L
    Anders L skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Andreas Stoor utförde sitt uppdarg som mäklare på ett oklanderligt sätt. Allt fungerade enligt förväntningarna och på utsatt tid.
    2016-10-28 Andreas S svarar Anders L
    Tack Anders!
    Hoppas ni trivs i Filmstaden!
  • Sara S
    Sara S skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders är en mycket hängiven och engagerad mäklare. Han lyssnar på oss som kunder och gör allt han kan för att tillmötesgå alla våra förfrågningar.
    När det gäller mötet emellan säljare och köpare är han mycket professionell och sakkunnig.
    2016-10-28 Anders L svarar Sara S
    Jättekul att ni är nöjda:) Väldigt trevlig att hjälpa er i er bostadsaffär. Trevlig helg så ses vi säkert framöver!
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra. Väl genomfört arbete. Kom ngt. Sent inför första visningen men det gick ju bra ändå.
    2016-11-04 Mattias N svarar Pernilla E
    Hej!

Tack så mycket för ert omdöme! Det var jättetrevligt att hjälpa er med försäljningen.
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hem och glöm inte bort att jag gärna hjälper er med deklarationen nästa år.

Har ni några funderingar så är det bara att ringa, alltid välkomna!

Ha det så bra!

Mvh Mattias Nilsson Fastighetsbyrån
  • Annette R
    Annette R skrev om Catharina Rustan en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Duktig och personlig! Snabb affär!
    2016-10-31 Catharina R svarar Annette R
    Hej och tusen tack för trevligt omdöme. Det värmer gott när det är snålblåst och regnar spik utanför fönstret här i stan....
    Må så gott och känn er alltid välkomna åter!
  • Linda E
    Linda E skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Håller en uppdaterad på allt.
    Lyssnar och tar till sig allt man säger.
    Följer upp bra efter köp/sälj.
    2016-10-27 Andreas S svarar Linda E
    Tack Linda 😊

Glad att fått hjälpa er!

Är det något hör bara av er, alltid välkomna!

Vänligen Andreas Stoor
  • Karin L
    Karin L skrev om Catharina Rustan en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ingen arning. Har aldrig träffat henne. Men Julia, hennes kollega var duktig.
    2016-10-31 Catharina R svarar Karin L
    Ler...har inte träffat dig heller Karin...men härligt att höra att Ni har varit nöjda med min kollega Julia! Hon är ett superproffs!
    Hoppas att ni kommer att trivas med ert nya boende!
    Lycka till!
  • David A
    David A skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Christian tog sitt uppdrag på stort allvar och gjorde ett gott arbete, och tack vare honom fick vi ett mycket bra utfall.
    Tack Med vänlig hälsning, David
    2016-11-10 Christian Ö svarar David A
    Hej David,
    Stort tack för era fina ord. Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Rakt igenom. 👍
  • Pierre O
    Pierre O skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders gav ett proffisionellt bemötande till oss som köpare, han var mån om att köparen fick en seriös och bra investering.
    Anders återkopplade alltid vid frågor och lovade aldrig något utan att kontrollera med säljaren först. Kan varmt rekommenderas...
    2016-10-28 Anders L svarar Pierre O
    Tack för härliga ord att starta helgen med:) Hoppas ni trivs och får en fantastisk tid i ert nya boende!!
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevligt bemötande, återkom fort när vi sökte honom i olika frågor.
    2016-11-10 Christian Ö svarar Kristina T
    Tack för ert omdöme och hoppas. I trivs i er nya lägenhet. Hittar jag något med utsikt så återkommer jag till er 😊.

Ha det gott i värmen.
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevligt bemötande, återkom och höll oss uppdaterade.
    Var kunnig, och behjälplig
    2016-10-28 Pernilla L svarar Kristina T
    Tack för det! Kul att ni är nöjda. Ha en härlig höst.
  • Ole D
    Ole D skrev om Mattias Nilsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    jeg tycker myckrt bra om Mattias
    2016-11-04 Mattias N svarar Ole D
    Hej Ole!

Tack så mycket för de fina orden, det värmer gott här i vinterkylan.
    Ni är alltid välkomna att ringa om ni har några frågor!

Ta hand om er och hälsa till Gitte från mig!

Mvh Mattias Nilsson Fastighetsbyrån
  • Pierre O
    Pierre O skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi hade tre olika mäklare som fick presentera hur de arbetar, Andreas är den som gav bäst intryck av att vilja ge oss säljare den bästa affären. Han gav även en tydlig beskrivning hur han arbetar, tydlig information under hela processen. Samt han hörde av sig ca 2 månader efter vi sålt lägenheten för att kolla så att allt var okej. Det är kundservice hela vägen...
    2016-10-27 Andreas S svarar Pierre O
    Stort tack för både förtroendet och den fina recensionen!

🙏🏽

Är det något så är ni alltid välkomna!

Vänligen Andreas Stoor
  • Malin T
    Malin T skrev om Magdalena Stoor en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag är mycket nöjd med köpet av vårt hus
    2016-11-01 Magdalena P svarar Malin T
    Vad roligt att ni är nöjda Malin. Ni är välkomna att höra av er när ni renoverat klart huset och behöver en ny värdering. Med vänlig hälsning Magdalena Stoor
  • Anton P
    Anton P skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Gick smidigt o snabbt vilket jag tyckte var skönt.!
    2016-11-10 Christian Ö svarar Anton P
    Tjena Anton,
    Snabbt gick det, och bra!
    Var en rolig affär att jobba med. Kul att du är nöjd.

Hör av dig om det är något du funderar på!

/ christian
  • John A
    John A skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Nöjda med bemötande och tillgänglighet.
    2016-10-28 Malin B svarar John A
    Hej John! Tusen tack för dina fina ord, jätte kul att få till sig! Hoppas ni trivs bra i huset och att flytten gick bra. Hör av er om det skulle vara något som jag kan hjälpa till med! Med vänliga hälsningar Malin
  • Soheilla E
    Soheilla E skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra kommunikation hjälpsam trevlig allt flöt på bra
  • Anita H
    Anita H skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag har bara bra erfarenheter av fastighetsbyrån. Både vid försäljning o köp. Det har varit ett professionellt bemötande o hantering vilket gjorde att man kände sig trygg.
    2016-10-28 Julia K svarar Anita H
    Tack Anita, att ni är nöjda både med er försäljning och köp som vi på Fastighetsbyrån har haft förmån att hjälpa er med. Hoppas ni trivs i ert nya hem!

Vänlien,
  • Birte C
    Birte C skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tycker hon var jättebra, enkel och duktig. Kände att hon verkligen ville hjälpa mig att få ut så mycket som möjligt för min lägenhet. Kontaktar henne gärna igen om det blir aktuellt.
    2016-10-28 Pernilla L svarar Birte C
    Tack Birte! Det var ett nöje att få hjälpa dig med din försäljning. Hoppas att du har det gott o att du njuter av ditt "nya" liv.
  • Dariusz S
    Dariusz S skrev om Catharina Rustan en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra bemötande och flexibilitet. Mycket hjälp med det administrativa.
    Mycket nöjd !
    2016-10-31 Catharina R svarar Dariusz S
    Hej!
    Tusen tack för mycket trevligt omdöme.
    Känn er alltid välkomna tillbaka till oss!
  • Alexander R
    Alexander R skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En väldigt bra Mäklare som håller vad han lovar. Trevligt bemötande och en personlig service.
    Svarar alltid när man ringer , och sprider ett starkt förtroende.
    Christian rekommenderas starkt.
    2016-11-10 Christian Ö svarar Alexander R
    Vilket omdöme 😀, stort tack!
    Jag blir väldigt glad av dina ord.
    Tack!

Med vänlig hälsning,
    Christian Österberg
  • Stig J
    Stig J skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders Ryvallius en bra mäklare
  • Sören E
    Sören E skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra bemötande med en saklig och tydlig genomgång om hur försäljningen av mitt hus går till. Sedan hölls det kontinuerlig kontakt under hela försäljningsprocessen.
  • Tarja K
    Tarja K skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig och kunnig mäklare. Hjälpsam.
  • Tomas B
    Tomas B skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Proffsigt och bra jobb. Trevlig.
    2016-10-28 Pernilla L svarar Tomas B
    Tack! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hem.
  • Per B
    Per B skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra bemötande och kunnig. Återkommer alltid när man sökt henne.
  • Lars-erik M
    Lars-erik M skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Julia var mycket proffsig i sitt bemötande och kunnande. Vi fick bra hjälp i allt som rörde övertagandet av den nya bostaden
    2016-10-26 Julia K svarar Lars-erik M
    Tack så mycket för de fina orden! Hoppas att ni trivs i ert nya fantastiska hus.
  • Erik E
    Erik E skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Pigg, hungrig, snabb, trevlig, flexibel. Den bästa jag träffat och jag lovar det är många!
    2016-10-26 Rrezarta V svarar Erik E
    Hej Erik,

Tack för din rekommendation! Det värmer. Hoppas du trivs i ditt nya boende och ett stort lycka till framöver.

Allt gott,
    Rrezarta Veliqi
    Fastighetsbyrån
  • Johan N
    Johan N skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Andreas gav ett förtroendeingivande intryck från början till slut och höll även en bra dialog under hela affären.
    Mycket nöjd!
    2016-10-28 Andreas S svarar Johan N
    Tack Johan för förtroendet! Glad att höra att du varit nöjd!
  • Martin J
    Martin J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bemötandet var mycket bra, trevlig, kompetent, ambitiös och påläst.
    2016-11-10 Daniel G svarar Martin J
    Hej Martin, tack för rekommendationen och fina ord. Med god service och engagemang blir det bra avslut och nöjda parter, det är det viktigaste för oss i Fastighetsbyrån. Välkomna att återkomma om ni behöver hjälp med något annat Vänlig hälsning Daniel Gesher
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Andreas Stoor (fd.Franzén) en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    ett bra bemötande.mycket information om objektet. återkom efter köpet va klart om det fanns några problem.
    2016-10-26 Andreas S svarar Fredrik F
    Tack Fredrik :)

Hoppas Ni trivs på Kålgården.

Är det något - alltid välkomna!
  • Lars-erik S
    Lars-erik S skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ett mycket bra bemötande. Fick ett seriöst intryck av Christian Österberg.
    2016-10-26 Christian Ö svarar Lars-erik S
    Hej,
    Tack för att jag fick möjlighet att hjälpa er genom förmedlingen och tack för det fina omdömet.

Med vänlig hälsning,
    Christian Österberg
  • Sophia L
    Sophia L skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Intresserad av mig som kund lyssnade och var
    tillgänglig. Alltid trevlig och tillmötesgående.
    2016-10-26 Malin B svarar Sophia L
    Hej Sophia! Tusen tack för det fina omdömmet :) Hoppas allt är bra med er och att renoveringarna går bra! Med vänliga hälsningar Malin

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping