Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping — Visa karta

På Fastighetsbyrån i Jönköping arbetar vi på ett ärligt, engagerat sätt och sätter alltid våra kunders behov i fokus!

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Jönköping? Efter 50 år här i trakten har vi lärt oss en del om både bostadsmarknaden och människorna här, så låt oss hjälpa dig inför din bostadsaffär.

Vill du sälja ordnar vi med värdering, styling och visning, marknadsföring av ditt objekt till potentiella köpare och allt runt omkring. Letar du efter något nytt har vi koll på de objekt som är till salu, och vilka som är påväg ut på marknaden. Samarbetet vi har med banken gör att även ekonomisk rådgivning finns nära och enkelt till hands.

Vi hoppas att du ska känna förtroende för oss och ställa dina frågor om bostad och boende i Jönköping till oss. Välkommen!

Läs vad 837 kunder tycker om Fastighetsbyrån Jönköping

• 2019-10-15

Mikael M skrev om Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Försäljning av bostadsrätt. Johan Sethberg levde upp till alla förväntningar. Mycket proffsigt jobbat från start till mål. Läs mer
  • 2019-10-12

Lars M skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han gjorde sitt bästa. Sålde en sommar stuga på en enskild ö som man måste ro över med båt. Alltid lika till mötesgående.
    Nöjd med affären . Läs mer
    2019-10-14 Tomas Jr svarar Lars M
    Tack för det fina omdömet Lars,

Vi lyckades tillslut ro affären i land. //Tomas Jr
  • 2019-10-12

LINA W skrev om Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fantastiskt ödmjuk, engagerad och trevlig mäklare som sätter säljare samt köpare i första hand i alla lägen.
    Man kände sig trygg rakt igenom med allt och detta skapade en oerhört glädjande tid för oss som äntligen fick vårt hus vi längtat efter !
    Överlägset bästa bemötande någonsin från en mäklare Läs mer
    2019-10-13 Said A svarar LINA W
    Hej Lina,
    Tack så mycket för det fina omdömet. Det glädjer mig att ni känner så, och det var ett nöje att få hjälpa toppenmänniskor som er med att hitta ert drömhem. Jag önskar er all lycka i ert nya, underbara hus!

Hälsningar, Said

Lars G skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har sålt vår villa i HUSKVARNA. Tomas har haft stort tålamod med många visningar då det tog lite tid innan försäljningen kunde slutföras.
    Tomas är alltid vänlig och tillmötesgående. Ibland kunde vi uppleva honom lite försiktig. Med lite mer erfarenhet kommer han bli en utmärkt mäklare. Läs mer
    2019-10-14 Tomas Jr svarar Lars G
    Tack Lasse för omdömet. Kul att vi lyckades hitta passande köpare även att det tog lång tid. // Tomas Jr

Isabell N skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi sålde ett båthus. Jenny hjälpte verkligen till och tog reda på fakta som behövdes och höll även en otroligt jobbig stuggranne samt ordförende i bårhusföreningen kort. Den hjälpen är jag otroligt tacksam över. Hon har varit till otrolig hjälp och lyssnade in vad vi ville ha ut av en försäljning och vad vi hade för dröm om ny ägare. Både det och ägare fick vi... Läs mer

Roba B skrev om Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag har sålt en fastighet och köpt en annan fastighet. Det var välplanerat och ordning och reda. Mäklaren levde upp till mina förväntning utan några problem.
    Jag blev välbemött. Läs mer
    2019-10-11 Johan S svarar Roba B
    Hej Roba.
    Tack för en trevlig affär tillsammans med er och tack för ett fint omdöme.
    Lycka till nu i det nya fina huset.

Annelie R skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders hjälpte oss sälja vår villa & fick skrivuppdrag gällande köpet av vår nya bostad. Anders är en mycket kompetent, trovärdig, lugn, saklig, tydlig, realistisk & trevlig kille. Passar utmärkt till sitt yrke, rekommenderar varmt Anders till ALLA som ska sälja/köpa bostad. Läs mer
    2019-10-11 Anders L svarar Annelie R
    Hej Annelie. Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er till ert nya drömboende!! Hoppas ni kommer att trivas fantastiskt bra i ert nya hem med stall och allt. Kommer gärna ut och tittar när ni kommit iordning. Hälsa resten av familjen och trevlig helg!

Gunni H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hon har sålt vårt hus. Gjorde det snabbt och bra. Vi är nöjda. Tack Jenny! Läs mer
    2019-10-11 Jenny Eriksson svarar Gunni H
    Tack Gunni.
    Hoppas ni ska trivas i ert nya boende.
    /Jenny

Thomas A skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Positivt bemötande och en professionell som gett mig en försäljning på villkor och till ett bra utfall Läs mer
    2019-10-10 Jenny Eriksson svarar Thomas A
    Tack Thomas.
    Superkul att du är nöjd.
    Lycka till med din ditt nästa boende.

FREDDY S skrev om Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevligt bemötande, engagerad och målinriktad Läs mer
    2019-10-10 Said A svarar FREDDY S
    Tack så mycket!
    Det var ett nöje att få hjälpa till med er försäljning och jag önskar er stort lycka till med ert nya hem.
    Hälsningar
    Said

Fadi B skrev om Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tydlig , noggrann och engagerad. Får mig som kund att känna ett förtroende att han kommer göra allt han kan för att gynna mig på ett ärligt sätt. Läs mer
    2019-10-11 Johan S svarar Fadi B
    Hej

Tack Fadi för fina ord och roligt att ni är nöjda med affären. Lycka till nu i det nya huset, kommer gärna förbi på en kopp kaffe någon gång, nyfiken på hur ni fått det.

• 2019-10-07

Gunvor A skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Sålt sommarhus och vi har blivit väldigt bra bemötta, återkoppling hela tiden och noggrann i sitt utövande Läs mer
  • 2019-09-30

Johan A skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi sålde en bostadsrätt via Pernilla. Hon gjorde ett bra jobb (vi fick lgh såld) men vi upplevde henne som stressad, kortfattad och inte riktigt hade koll på läget alla gånger. Hon upplevdes inte som den lugna mäklaren som tar sig tid och i lugn o ro pratar med säljarna utan mer en som "kör sitt race och fort ska det gå" och sen blev det inte rätt alla gånger. Tveksamt om vi kommer anlita henne fler gånger tyvärr. Läs mer
  • 2019-09-30

Kerstin N skrev om Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi sålde vårt hus med Anders Lagerqvist som mäklare. Han var mycket kunnig och professionell i sitt arbete. Han var även mycket lyhörd för våra behov och önskemål. En toppenmäklare helt enkelt. Läs mer
    2019-09-30 Anders L svarar Kerstin N
    Tur att jag träffade på toppenkunder också i denna affär:) Det är ett fantastiskt hus ni har som varit jätteroligt att hjälpa er med. Ha en trevlig kväll så hörs vi framöver. Anders
  • Anna Katarina B

2019-09-14

Anna Katarina B skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Catharina har sålt en villa i Jönköping åt mig. Hon skötte allting superproffsigt och var till stor hjälp i och med att jag bor på annan ort. Väldigt tydlig och allt gick väldigt enkelt! Jag kan verkligen rekommendera henne 👍🏼 Läs mer
    2019-09-15 Catharina P svarar Anna Katarina B
    Tusen tack Anna för så fint omdöme. Det gör mig verkligen glad att du är nöjd med min insats.
    Ett rent nöje att få hjälpa dig att hitta härliga köpare till ditt underbara hus/hem.
    Tack för det förtroendet.
    Må så gott!

Tine S skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag har haft Catharina vid försäljning av både hus och lägenhet! Hon är en stjärna som mäklare, bara släppa allt i hennes händer. Rekommenderar henne i alla lägen! Läs mer
    2019-09-17 Catharina P svarar Tine S
    Vilket fint omdöme från dig Tine...
    tusen tusen tack...

Härligt att fått ha möjligheten att hjälpa dig...ett rent nöje från min sida...så smakfulla, stilrena hem som jag har fått förtroendet att förmedla...
    en sann glädje...
    Lycka till med det nya boendet!
    Må så gott!

Anita Margareta L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    vi har sålt en fastighet och är helt nöjda med Jenny. Läs mer
    2019-09-16 Jenny Eriksson svarar Anita Margareta L
    Tack Anita för fint omdöme och förtroendet att förmedla ert fantastiska hus.

Bengt Erik Roland L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    - Sålt fastighet
    - Bra
    - Snabbt genomförande, vilket också blev bra Läs mer
    2019-09-16 Jenny Eriksson svarar Bengt Erik Roland L
    Tack Bengt för fint omdöme och förtroendet att förmedla ert fantastiska hus.
  • 2019-09-11

Mats Å skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra kommunikation och ett proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-09-06

Alexander R skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas är en människa med ett lugn som många saknar, vilket är sjukt positivt! Vi är jätte nöjda med vårat hus och vet vilken mäklare vi ska ta kontakt med hädanefter ifall det blir aktuellt. 10/10 getingar 👌🏼 Läs mer
    2019-10-10 Tomas Jr svarar Alexander R
    Hej Alexander,

Tack för det fina omdömet. Hoppas ni kommer trivas i huset. Som kunder har ni varit väldigt smidiga och lätta att jobb med. Högsta betyg till er.

// Tomas Jr
  • Rickard S

2019-08-31

Rickard S skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket oklarheter , allt berodde ej på mäklaren men blev dåligt uppstyrt ! Läs mer
  • 2019-08-30

Satu Elisabet A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är en effektiv och empatisk mäklare, som ser människan bakom både säljaren och köparen. Läs mer
  • 2019-08-29

Jan K skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra bemötande och professionellt handlagd försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-08-20

Emelie B skrev om Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har köpt ett kedjehus och är inget annat än nöjda med Johan Sethberg. Han är trevlig, duktig och hjälpsam, vi fick tydlig information och allt gick smidigt till. Läs mer
    2019-09-06 Johan S svarar Emelie B
    Hej Emelie
    Tack för ditt fina svar, alltid lika roligt med nöjda kunder.
    Lycka till nu i ert fina hus, kommer att bli superbra.
  • 2019-08-20

Simon D skrev om Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vårt villaköp gick smidigt och vi kände oss trygga hela vägen. Johan var hjälpsam och alltid lätt att nå. Utmärkt mäklare! Läs mer
    2019-09-06 Johan S svarar Simon D
    Hej Simon
    Tack för ditt fina omdöme, lycka till nu i ert fina hus.

• 2019-08-19

Thomas H skrev om Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi köpte ett sommarhus av Johan och fick ett mycket bra och professionellt bemötande. Vi kände oss bekväma genom hela prcessen och kunde löpande bolla frågor som kom upp. När affären gjordes upp så kändes allt mycket tryggt. Läs mer
    2019-09-06 Johan S svarar Thomas H
    Hej Thomas
    Tack för ditt svar och fina ord.
    Lycka till i ert fantastiskt fina hus, kör jag förbi och ni är på plats så tar jag gärna en kopp kaffe och njuter av fina omgivningar.

• 2019-08-16

Ishak Aziz I skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag köpte och hon var bra och kunnigt om henne jobb. Läs mer
    2019-08-16 Jenny Eriksson svarar Ishak Aziz I
    Tack! Hoppas ni kommer trivas i lägenheten.
  • Mirjami A

2019-08-08

Mirjami A skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har sålt vår villa. Tomas har genomgående varit oerhört professionell och kunnig, sympatisk och varm, flexibel och lätt att kontakta och ha att göra med, samt har även visat prov på stor människokännedom och ödmjukhet. Den här vänliga jätten har överraskat oss med sitt otroliga mognad både vad gäller det professionella kunnandet men även i det mänskliga mötet mellan individer.

Vi kommer definitivt att anlita Tomas igen när det blir dags att köpa nästa bostad, och under tiden önskar vi honom ett stort lycka till med allt - och ett stort tack för allt! Läs mer
    2019-08-08 Tomas Jr svarar Mirjami A
    Tack Mirjami för er fina Reco!

Vill såklart och tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
    Skönt att jag kunde hjälpa er på ett bra sätt under alla omständigheter.

Vi ses vid tillträdet

// Tomas Jr
  • 2019-08-07

Johan H skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har sålt vårt hus som vi bott o levt i under 14 år och lagt mycket tid o pengar på. Catharina har skött hela försäljningen på ett utmärkt sätt och återkopplar till oss på ett väldigt bra sätt. Hon har även agerat snabbt och proffsigt till de som visat intresse för att köpa vårt hus. Alla bokningar med stylist, fotograf och besiktningsman har fungerat perfekt. Hon är trevlig sitt bemötande och vi blev nöjda med hur mycket vi fick betalt för huset, även om det inte hade skadat med ett ännu högre belopp förstås. Sammantaget är vi väldigt nöjda med hur allt har skötts av Catharina och rekommenderar gärna henne till andra. Johan Läs mer
    2019-08-28 Catharina P svarar Johan H
    Hej Johan!
    Tusen tack för så fint omdöme...det gläder mig såklart att Ni är nöjda. Jag får passa på att tacka för förtroendet, nöjet är helt på min sida för att jag fått möjlighet att umgås med Er och sälja Ert superfina hus när nu familjen ger sig ut på nya äventyr. All lycka önskar jag Er med Ert nya projekt!
  • 2019-08-06

Linda H skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Sålt en villa samt köpt en tomt.
    Bra bemötande, proffsigt, effektivt.
    Jag hoppades bli uppdaterad under hela processen, få känslan att jag sålde etthundra med stöd av mäklaren, att jag hade kontroll över processen. Förväntade mig att hon skulle lyssna in våra behov och eventuella köpares. Alla mina förväntningar infriades. Jag är mkt nöjd! Läs mer
    2019-08-28 Catharina P svarar Linda H
    Hej Linda!
    Tusen tack för så fina kommentarer...det gläder mig såklart att Ni är nöjda. Jag får passa på att tacka för förtroendet, nöjet är helt på min sida för att jag fått möjlighet att umgås med Er och sälja Ert superfina hus när nu familjen ger sig ut på nya äventyr. All lycka önskar jag Er med Ert nya projekt!
  • 2019-08-05

Daniel E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jenny kändes serös och jag upplevde att hon var villig att hjälpa till med alla de saker jag var osäker på. Läs mer
    2019-08-05 Jenny Eriksson svarar Daniel E
    Tack Daniel.
    Hoppas du kommer trivas i nya lägenheten :)
  • 2019-08-05

Johanna K skrev om Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Har nyss sålt ett fritidshus och fick Johan rekommenderad. Han är mån om att affären blir en bra upplevelse för både säljare och köpare. Hans erfarenhet och lyhördhet gjorde processen jättesmidig för mig som säljare. Uppskattar särskilt att han lätt går att nå när frågor dyker upp och att han återkopplar på ett bra sätt. Kan absolut rekommendera honom till andra!./Johanna Läs mer
    2019-08-19 Johan S svarar Johanna K
    Hej Johanna

Tack för ditt svar och stort tack för fina ord och det förtroendet jag fick att sälja ditt fina hus.
  • Aniola Jola B

2019-07-23

Aniola Jola B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vilken mäklare Jenny Eriksson är! Ett sånt driv - så fantastisk grym mäklare!!!
    Rekommenderar henne varmt!
    Fastighetsbyrån i Jönköping kan skratta sig lycklig som har Jenny som medarbetare!!
    Vi är så enormt tacksamma och nöjda med Jenny som sålde vårt hus!! Läs mer
    2019-07-23 Jenny Eriksson svarar Aniola Jola B
    Tack Aniola för fina ord. Har vart superkul att jobba med er 😊
    All lycka i ert nya boende.
  • 2019-07-21

Sofia K skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi köpte en bostadsrått Bemötande av mäklare var bra !Men vi saknar bud listan som vi blev lovade plus visningspapper.

Ett bra köp! Läs mer
  • 2019-07-10

Torgil L skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Pernilla Lans hjälpte mig att köpa lägenhet i Huskvarna. Allting sköttes väldigt professionellt och hon hade en bra kommunikation mellan mig, säljaren, och banken. Hon var väldigt hjälpsam när jag hade frågor. Jag är mycket nöjd med den service jag fått. Läs mer
    Pernilla L gillar detta
  • 2019-07-09

Mattias W skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Köpte en lägenhet. Bra bemötande Läs mer
  • 2019-07-08

Ellen Charlotta J skrev om Johan Sethberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Köpte ett kedjehus där Johan var mäklare. Han höll en proffsig visning och höll även en bra budgivning senare.
    Johan var lätt att få tag på och väldigt mån om att vi som köpare skulle känna oss bra med köpet och svarade på alla våra frågor snabbt. Läs mer
    2019-09-06 Johan S svarar Ellen Charlotta J
    Hej
    Tack för ett fint omdöme, alltid lika roligt att kunna hjälpa till.
    Lycka till i ert fina hus, hör av er om det är något ni undrar över.

• 2019-07-06

Jan S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Engagerad, kunnig, trevlig.
    Upptäcker och förmedlar tankar och ideer. Läs mer
    2019-07-06 Jenny Eriksson svarar Jan S
    Tack för fint omdöme.
    Jättekul att ni är nöjda😊
  • 2019-07-04

Ulli Helena S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har sålt våran villa i Jönköping med hjälp av Jenny. Det har varit en härlig upplevelse från början till slut. Vi var inte ens säkra på att anlita Fastighetsbyrån för försäljningen utan kontaktade dem för en värdering av bostaden. Men efter mötet med Jenny var vi överens, hon skulle få sköta affären!
    Jennys professionella, men samtidigt personliga, utstrålning gör att hela processen är en positiv upplevelse. Hon är en mäklare som man känner att både vi som säljare och kund kan lita på och känna sig bekväm med. Vi har tidigare stött på mäklare som varit för "på" och inte haft full koll på allt som rör fastigheten, utan utlovat mer än vad som är möjligt och försökt stressa fram ett avslut! Jenny är en mycket positiv kontrast till detta och har sett till att kolla upp eventuella oklarheter. Med andra ord en trygg affär med ett avslappnat men seriöst bemötande! Läs mer
    2019-07-04 Jenny Eriksson svarar Ulli Helena S
    Tack för värmande ord. Har vart fantastiskt kul att jobba med er 😊
    Lycka till på er fortsatta resa.
  • 2019-07-03

Anders H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ett trevligt och förtroendeingivande intryck av mäklaren.

Han levde upp till förväntningarna.

Totalt sett en bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-06-30

Jonatan J skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Sålde med hjälp av Pernilla. Vi hade höga förväntningar som Pernilla motsvarade mycket bra. Rak, tydlig och effektiv i sin kommunikation och sitt arbete, vilket verkligen uppskattades. Smidigt från första träff till avtal med köpare. Stor fördel var Fastighetsbyråns samarbete med inredningskonsult, som bistod med hjälp vid styling. Läs mer
  • 2019-06-27

Christian Ingmar S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Sålt vår egen bostad. Jenny är alert och återkommer med svar omgående, vilket uppskattas! Läs mer
  • 2019-06-26

Johanna P skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Superbra mäklare .Ärlig o hängiven Läs mer
  • 2019-06-26

Melanie Jane Caroline S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jenny var precis vad vi behövde -en energisk, positiv, kunnig, trygg och humoristisk fastighetsmäklare.
    Den hjälp med homestylingen och med fotograferingen - allt flöt på snabbt och effektivt.
    Vi visste inte hur det skulle gå att sälja vårt hus, som är rätt så stort, men Jenny försäkrade oss att det skulle gå bra. Och det gjorde det verkligen - annonsen gick ut på hemnet på måndagen och dagen efter var det klart!! Vi fick ett bra erbjudande och tackade ja.
    Det har varit en spännande resa hittills. Flytten och att hitta ett nytt hus som passar oss är våra kommande projekt.

Tack Jenny!
    We love you! ;) Läs mer
    2019-06-26 Jenny Eriksson svarar Melanie Jane Caroline S
    Tack Melanie
    Det gick verkligen undan 😊 tack för förtroendet och all lycka på er fortsatta resa.
    Kramar Jenny
  • 2019-06-24

Monica S skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Sålt bostadsrätt/radhus är väldigt nöjd med hur det skötts av Pernilla trevligt bemötande o återkoppling hela tiden. Läs mer
  • 2019-06-19

Fanny L skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Amanda hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon får absolut toppbetyg! Läs mer
  • 2019-06-19

Johan Magnus F skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra bemötande och hjälpsam. Tog sig tid och hjälpte oss med alla frågor vi hade kring vår husförsäljning. Läs mer
    2019-07-01 Tomas Jr svarar Johan Magnus F
    Hej Johan,

Tack för det finna omdömet. Hoppas ni kommer trivas med Vätterutsikten.
  • 2019-06-18

Annelie B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Köpt ett fritidshus av Jenny. Hon har varit uppträtt föredömligt och snabbt kommit tillbaka vid frågor. Bedömer att hon tagit tillvara både säljare och köpares intressen på ett mycket seriöst sätt. Som person mycket positiv, rak och tydlig. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-06-19 Jenny Eriksson svarar Annelie B
    Tack Annelie för värmande ord :)

Hoppas ni får en härlig sommar i stugan.
  • 2019-06-17

Yanira M skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Tycker det var bra fick bra bemötande osv Läs mer
  • Ann-Charlotte B

2019-06-15

Ann-Charlotte B skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har sålt vår villa med Anders hjälp. Han värderade vårt hus och sålde det inom två veckor. Han har varit kunnig, lugn och informativ. När vi sökt honom har vi snabbt fått kontakt eller han har ringt tillbaka när han blivit ledig. Vi känner stort förtroende för honom. Han har gett oss trygghet i denna stora förändring i vårt liv. Läs mer

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping