Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Jönköping

Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping — Visa karta

På Fastighetsbyrån i Jönköping arbetar vi på ett ärligt, engagerat sätt och sätter alltid våra kunders behov i fokus!

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Jönköping? Efter 50 år här i trakten har vi lärt oss en del om både bostadsmarknaden och människorna här, så låt oss hjälpa dig inför din bostadsaffär.

Vill du sälja ordnar vi med värdering, styling och visning, marknadsföring av ditt objekt till potentiella köpare och allt runt omkring. Letar du efter något nytt har vi koll på de objekt som är till salu, och vilka som är påväg ut på marknaden. Samarbetet vi har med banken gör att även ekonomisk rådgivning finns nära och enkelt till hands.

Vi hoppas att du ska känna förtroende för oss och ställa dina frågor om bostad och boende i Jönköping till oss. Välkommen!

Läs vad 608 kunder tycker om Fastighetsbyrån Jönköping

• anonym a
    anonym a skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Uppträdde med en väldig överlägsen och ointresserad attityd. Ej påläst kring mänger av punkter kring fastigheten i frågan. Gav verkligen inget bra intryck. Flera på visningen påpekade detta efteråt.
    2017-11-10 Amelie S svarar anonym a
    Hej ANONYM,

Tack för din ”feedback”. Jag ser till att alltid vara väldigt påläst och har rutiner både inför, och efter visning vilket mina tidigare rekommendationer visar. Vet inte vem du är, eller vilken visning du syftar på då jag alltid följer upp min insatser hos säljare och potentiella köpare som varit på visning. Men du är naturligtvis välkommen att kontakta mig och berätta mer, då jag alltid strävar efter att bli bättre. Ödmjuka hälsningar / Amelie Sjöbring
  • Eva Maria W
    Eva Maria W skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag kände mig viktig som kund och kunde lätt få kontakt med min mäklare när jag hade frågor som oroade mig.
    2017-10-27 Representant för Fastighetsbyrån svarar Eva Maria W
    Tack Eva Maria för din rekommendation och varmt välkommen tillbaka till oss. Tveka inte att höra av dig om vi kan hjälpa dig med framtida bostadsaffärer. Vi finns här!
  • Pauline R
    Pauline R skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevligt bemötande och proffesionell.
    Samt lyhörd.
    2017-10-26 Rrezarta V svarar Pauline R
    Hej Pauline,

Tack för din rekommendation och för förtroendet. Hoppas ni trivs i ert nya boende.

• Leo V
    Leo V skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Snabb affär. Inget krångel. Proffsigt bemötande.
  • Gustaf A
    Gustaf A skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Mäklaren var påläst, driven och duktig. Affären gick smidigt att genomföra trots lite dålig timeing på marknaden (två till exakt likadana lägenheter i samma förening kom ut samma dag som min lägenhet blev offentlig).
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig, informativ och väldigt professionell
  • Christina E
    Christina E skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig och engagerad, men borde på ett tidigare stadium i vår säljprocess ha uppmanat oss att göra en radonmätning. Då hade vi kunnat åtgärda detta före visningarna. På grund av detta fick vi inte det pris som vi först erbjöds.
  • Martin E
    Martin E skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket noggrann & ansträngde sig verkligen för att hitta köpare till vår lägenhet.
    2017-10-09 Rrezarta V svarar Martin E
    Hej Martin,

Tack för din rekommendation och ert förtroende.

• Peter O
    Peter O skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hon gav ett väldigt bra intryck väldigt engagerad och mycket driven. Hon har ett väldigt bra bemötande och jag kan verkligen rekommendera Amelie som mäklare.
  • Julia L
    Julia L skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han var väldigt trevlig och hjälpsam. Precis som en mäklare ska vara.
  • Therese H
    Therese H skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi fick ett mycket positivt och proffessionelt bemötande
  • Eva-Britt S
    Eva-Britt S skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Carola gjorde ett så fint och förtroende intryck så jag ringde återbud till den andra mäklaren som jag avtalat tid med 2 timmar senare. jag är supernöjd med med hennes hantering av husförsljningen.
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Catharina Pölder en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Catharina var speciell för oss i samband med försäljningen av vårat hus. Eftersom Catharina för många år sedan var delaktig i processen då vi byggde huset var det nu väldigt naturligt att ha henne som mäklare. Engagerad och drivande. Positiv och medryckande. Första gången man säljer ett hus är det väldigt skönt att kunna lita på en erfaren ärlig mäklare, det är Catharina.
  • Viktor T
    Viktor T skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas var helt suverän och allt gick kanon, även om det blev lite strul på slutet så löste han det. 5/5
    2017-10-06 Tomas Jr svarar Viktor T
    Tack Viktor, Hoppas allt går bra med renoveringen och att du kommer trivas. Ska bli intressant att se hur det blir./ Tomas
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Proffsig, erfaren och positiv. Har absolut levererat efter förväntan!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Förtroendeingivande.engagerad.noggrann.trivsam.
    Representativ.Lyhörd.
    2017-10-06 Rrezarta V svarar Lennart F
    Hej Lennart,

Tack för dessas fina ord. Tack för förtroendet och det smidiga samarbetet med er.

• Erika K
    Erika K skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Alert och trevlig tjej kom på besök, härligt med snabba ryck och lagom med "snack" och sedan gå vidare till saken.

Härligt bemötande och förstående för vår utgångspunkt.
    2017-10-06 Rrezarta V svarar Erika K
    Hej Erika,

Tack för din rekommendation och förtroendet. Hoppas ni trivs i ert nya boende.

• Agneta H
    Agneta H skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Pernilla fick ta över mitt ärende av en annan mäklare som under mycket konstiga omständigheter slutade på byrån. Hon gjorde ett jättebra job. Jag har hela tiden befunnit mig utomlands och hon har mailat och hållit mig informerad om allt vad som hänt. Hon har oxå hållit bra kontakt med den personen som haft fullmakt att genomföra försäljningen.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Efter goda rekommendationer valde vi Fastighetsbyrån och Amelie som mäklare för vår lägenhet. Kunde inte ha varit mer nöjd, fantastisk hjälp från start till mål. 5 stjärnor utan tvekan!
  • Roger S
    Roger S skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket proffsig hantering av vår lägenhetsförsäljning. Hon höll oss uppdaterade under hela processen och informerade hela tiden vad som hände. Har enbart positiv uppfattning om Rrezartas sätt att bemöta oss och hur hon genomförde hela försäljningen. En toppentjej.
    2017-10-06 Rrezarta V svarar Roger S
    Hej Roger,

Ett stort tack för din rekommendation! Med er som kunder har det varit en fröjd att få samarbeta med. Lycka till i framtiden!

• Bekir M
    Bekir M skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hon är en kunnig mäklare som vet vad hon gör, vet hur hon ska bemöta kunder på bästa sätt med sin bestämdhet. Är supernöjd!
    2017-10-06 Rrezarta V svarar Bekir M
    Hej Bekir,

Tack för fina ord! Har varit väldigt trevligt och smidigt att samarbeta med dig.

• Josefine F
    Josefine F skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Pernilla är bästa mäklaren!! Hon lyssnar till ens behov, ger mycket information och finns under hela tiden! Man kunde alltid få tag på henne när de behövdes och jag va jätte nöjd med hennes hjälp när jag sålde min lägenhet
  • Anders R
    Anders R skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag fick ett bra bemötande han informerade mig hela tiden vad som hände han skötte jobbet bra
    2017-10-06 Tomas Jr svarar Anders R
    Tack för det fina omdömet. Önskar dig en trevlig helg / Tomas
  • Nils L
    Nils L skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jättenöjd! Bra prissättning lätt att kommunicera med rak å tydlig så man förstår.
  • Tobias I
    Tobias I skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hej tycker att allt fungerade bra både första bemötande av fastigheten fram tills att allt blev klart med överlämnandet så är mycket nöjd
    2017-10-05 Tomas Jr svarar Tobias I
    Hej Tobias och tack för det finna omdömet. Hoppas allt går bra med renoveringen. Ska bli intressant att få se det färdiga resultatet./Tomas Jr
  • Gunilla C
    Gunilla C skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Nöjda med hennes ersättare när Pernilla gick på semester.
  • Suzan S
    Suzan S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bi bemötandes på ett bra sätt och han jobbade utmärkt
  • Sotiris E
    Sotiris E skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    jätte bra ..trevlig och snäll
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt trevlig och korrekt. Kände mig uppmärksammad som säljare hela affären. Tack!
  • Karin K
    Karin K skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har haft en god kontakt under budgivningen. När det kommer till köpet har det varit många turer med banken. Banken säger att det är mäklaren som ska sköta de uppgifter som vi nu själva fick ringa om. Detta var mindre bra!!!
    2017-10-06 Julia K svarar Karin K
    Tack för din feedback Karin, jag tar till mig av din kritik. Hör av er om det är något jag kan hjälpa till med nu. Jag hoppas att ni trivs med ert nya hus.

Julia
  • Hedvig H
    Hedvig H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel var trevligt och väldigt engagerad. Jag fick all hjälp och information som jag behövde.
  • Mats J
    Mats J skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Korrekt trevlig samarbetsvillig
  • Yenny K
    Yenny K skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Första intrycket är lite stelt men ett Gott bemötande.
  • Tevfik A
    Tevfik A skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Hon är en trevlig mäklare sakligt och tydligt
    2017-10-06 Rrezarta V svarar Tevfik A
    Hej Tevfik,

Tack för dina vänliga ord och rekommendation.

• Lena K
    Lena K skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig, vi blev vänligt bemötta, professionell, effektiv i sitt arbete, tillmötesgående när vi hade frågor, god kontakt även kvällstid!!!
  • Ingvor L
    Ingvor L skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Julia Karlsson var trevlig och verkade kunnig. Hon sålde min sommarstuga på arrendemark. Jag hade betalat arrende fr.o.m. maj-2017 till april 2018 6500kr . Stugan såldes i slutet på juli. Julia gjorde upp med köparen att han skulle betala halva arrendeavgiften och det skulle han ha gått med på men några pengar har jag inte fått. Jag känner mig lurad och det bör Fastighetsbyrån veta.
  • Per M
    Per M skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Det var positivt både bemötande och efter förväntningar
  • Anders S
    Anders S skrev om Amelie Sjöbring en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt bra bemötande. Kunnig och bra magkänsla, kände oss trygga med Amelie som mäklare. Korta svarstider på frågor, via sms och mejl.
  • Renate J
    Renate J skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas Jr Kulig är en mycket kunnig mäklare charmig dessutom. Hittade rätt köpare till vårt objekt omgående.
    Tack för oss.
    Renate Grigull Jaenson
    2017-10-05 Tomas Jr svarar Renate J
    Så kul att ni är nöjda! Har varit ett sant nöje att hjälpa er med er försäljning. Är det något så är det bara att höra av sig till mig./Tomas Jr
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Positiv pigg och glad. proffsig
    2017-10-06 Julia K svarar Jörgen S
    Tack för dina ord Jörgen, är glad att jag kunde hjälpa er på ett bra sätt.

Ha det så bra!

Julia
  • Margareta G
    Margareta G skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Gav bra intryck från första stund. Vi kom för tidigt men det var inga problem hon tog hand om oss direkt. Hon har varit otroligt tillmötesgående och hjälp till med diverse saker och svarat på alla frågor. Jag upplevde en mycket proffesionell mäklare som ville att både vi som köpare och säljaren skulle vara nöjda och skulle utan tvekan rekommendera henne till andra.
    2017-10-06 Rrezarta V svarar Margareta G
    Hej Margareta,

Tack för dina fina ord och rekommendation. Hoppas ni trivs i det nya boendet och ni är alltid välkomna till att höra av er om det är något.

• Anette N
    Anette N skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ett mycket trevlig bemötande och man kände att man var välkommen.
  • Tor H
    Tor H skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Engagerad, fokuserad och kunnig samtidigt som han hade tid att berätta några anekdoter om Jönköping för oss noviser på området. Vår affär gick väldigt smidigt och snabbt, mindre än en vecka från visning, vilket passade oss bra då vi hade långt att åka och svårt att passa in med arbete för all tre blivande delägare.
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Carola Ivarson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra. Trevlig och kunnig.
  • Emma J
    Emma J skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Anders levde upp till alla våra förväntningar och hjälpte oss på ett både professionellt och snabbt sätt med alla våra frågor och funderingar. Fem av fem!
  • Jan W
    Jan W skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Man kan inte Höja ett pris som säljaren godkänt som hon lyckades mitt i mitt fall skitdåligt. Följde även det som stod i avtalet till punkt och pricka och blev då hotad om att begå avtalsbrott men man kan väl inte vänta sej bättre av sådana småflickor.
    2017-10-06 Rrezarta V svarar Jan W
    Hej Jan,

Det gör mig väldigt ledsen att läsa det du skriver. Jag gjorde mitt allra bästa för att tillmötesgå dina önskemål och är glad att allt löste sig till slut.

Lycka till i framtiden och jag hoppas du trivs i ditt nya boende.

Hälsningar,
    Rrezarta Veliqi
  • Britt E
    Britt E skrev om Tomas Jr Kulig en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Tomas har vi upplevt som trygg och lugn i sin arbetsuppgift och aldrig har vi känt att han varit stressad. Vi har fått ett korrekt bemötande och resultatet av försäljningen är vi också nöjda med.
    2017-10-05 Tomas Jr svarar Britt E
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med affären. Återkom gärna om det är något mer ni behöver hjälp med. /Tomas Jr
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fick ett mycket gott intryck av Pernilla. Trevlig och förtroendeingivande.
  • Karin I
    Karin I skrev om Rrezarta Veliqi en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ett mycket professionellt bemötande. I sitt uppdrag som mäklare förmedlade hon bostaden på ett brilliant sätt. Jag anser att hon är mycket kompetent i sin yrkesroll och jag skulle med glädje anlita henne igen.
    2017-10-06 Rrezarta V svarar Karin I
    Hej Karin,

Tack för dina vänliga ord. Du har varit en underbar köpare och lätt att samarbeta med. Hoppas du trivs i ditt nya boende och du är alltid välkommen till att höra av dig.

• Britt-marie H
    Britt-marie H skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Ett mycket gott bemötande. Gav mig klara och tydliga, ärliga besked.

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping