Fastighetsbyrån Jönköping

Fastighetsbyrån Jönköping

• BadgeElevenYears
2 081

På Fastighetsbyrån i Jönköping arbetar vi på ett ärligt, engagerat sätt och sätter alltid våra kunders behov i fokus! Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Jönköping? Efter 50 år här i trakten har vi lärt oss en del om både bostadsmarknaden och människorna här, så låt oss hjälpa dig inför din bostadsaffär. Vill...

2081 omdömen om Fastighetsbyrån Jönköping

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2081 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Petra L
Köpte sitt hus med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Super duktig. Trevlig och gör ett kanon jobb

Chanette A
Ekhagen

Said är en skicklig och erfaren, trevlig mäklare. Han ger järnet från dag 1. I husaffären kan man känna sig trygg att han verkligen gör allt för att både köpare och säljare ska bli nöjda.

Martin S
Köpte sitt hus med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Väldigt duktig på sitt jobb! Vi vart väldigt nöjda. Bra bemötande, är tillgänglig & professionell.

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack för omdömet! Nu blickar vi framåt tillträdet!

Lena F
Sålde sitt hus med hjälp av Josephine Stern en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Professionell men lite avvaktande

Roz A
Skrev om Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Väldigt duktig och hjälpsam. Kunnig inom sitt jobb.

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack! Det uppskattar mycket:)

Anette J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Dalvik

Nathalie har uppträtt både proffesionellt och engagerat i hela processen och gjort en bra insats.

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack för förtroendet! Nu blickar vi framåt tillträdet:)

Thomas K
Ulvstorp

Mycket bra utfört arbete och supertrevligt bemötande.

Daniel T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Torpa

Trevlig, smidig och flexibel. Alltid ett gott bemötande. Anordnade en privat visning på kort tid vid förfrågan.

Andreas K

Lena V
Ulvstorp

Framåt o driven tjej, lyhörd till att möta både säljare o köpares vilja att få till en bra affärslösning Positiv o hjälpsam , tillmötesgående

Pethra S
Köpte sitt hus med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Huskvarna Söder

Jag har alltid höga förväntningar när man ska göra affärer med miljonbelopp, min förväntningar motsvarade inte upplevelsen. Inga fysiska prospekt på visning även om man efterfrågar Tog tid att få svar, sen ska jag påpeka att det var både skolavslutning och midsommar, förstår att det kan försvårar, men vi behövde inte mer än ett mejl där man förklarar att det är just detta som försvårar kommunikationen. Däremot var han tydlig vid kontraktsskrivning, det uppskattades!

Ronny T
Sålde sitt hus med hjälp av Christian Hansen en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Huskvarna Öxnehaga

Trevlig, kunnig och engagerad.

Emma T
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Lekeryd

Bra mäklare , lättsam och trevlig. Hjälpsam och engagerad , hör både säljare och köpare.

Alexander T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Gräshagen

En mycket lättsam och trevlig mäklare på alla sätt, man känner verkligen att han jobbar för båda sidorna

Khalil A
Sålde sitt hus med hjälp av Nathalie Saliba en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Norrahammar

Nathalie saliba hon är verkligen bra säljare ,and mycket snäll

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack för förtroendet! Nu blickar vi framåt tillträdet :)

Roger P
Taberg

Ty ner allt funkade bra ,bra kunskap om huset vi tittade på ,kommer att anlita henne igen /Roger

Svar från Nathalie Saliba

Tusen tack Roger! Absolut, vad kul:)

Martin N
Hovslätt

Mycket professionell och hängiven mäklare. Var tillgänglig och guidade oss under hela sälj-processen. Vi är även nöjda med resultatet. Tack för väl utfört arbete Said!

Mikael C
Skrev om Fastighetsbyrån Jönköping

Said Ajkunic, en oseriös mäklare som inte drar sig för att fabricera sanningen för att forcera fram ett avslut. Till oss sålde han en lägenhet och intygade att garage ingick i köpet, vilket var en helt avgörande faktor för oss att köpa lägenheten. Tre veckor efter påskrivet avtal meddelar Said per mejl att garagefrågan blivit ”känslig” och ingår därmed ej. Avråder starkt från att ha med Said att göra, om ni måste, se till att ha allt skriftligt i kontraktet.

Jesika S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Ekhagen

Vi vill varmt rekommendera Said Ajkunic som mäklare. Han har precis sålt vår lägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda med hela processen och resultatet. Från första mötet visade Said ett stort engagemang och en djup förståelse för marknaden och våra önskemål och vi kan inte nog betona hur smidigt och stressfritt Said gjorde denna försäljningsupplevelse för oss. Om ni letar efter en mäklare som är professionell, kompetent och genuint bryr sig om sina klienter, är Said det självklara valet.

Caroline S
Jönköping Öster

Trevligt bemötande och kunnig mäklare.

Maik S
Jönköping Öster

Dream teamet Said och Marius utförde en förmedlingsuppdraget galant! Rekommenderas starkt från vårt håll👍

Danielle G
Ekhagen

Jag och min sambo kom i kontakt med Said i och med vårt första bostadsköp och är så tacksamma för hur bra det hela blev! Som gröngölingar på bostadsmarknaden hade vi många frågetecken och oro relaterat till köpprocessen. Said såg både våra och säljarens behov i den här affären och vi upplever att han verkligen hade allas bästa intresse i åtanke, vilket tyvärr inte går att förvänta sig från alla mäklare där ute. Från oss får Said toppbetyg, extremt trevlig, kunnig och professionell kille med hjärtat på rätt plats. Rekomenderar honom starkt! :)

Maria F
Sålde sitt hus med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Det gick enkelt och snabbt att sälja huset. Trevlig mäklare. Mvh Maria Fridell

Åsa S
Köpte sitt hus med hjälp av Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Ekhagen

Trevlig och väldigt serviceminded mäklare som jag rekommenderar varmt!

Linda K
Taberg

Trevlig och tillmötesgående kontakt, tydlig och trovärdig presentation av fastigheten. Mäklaren var öppen i vad han visste och inte visste om fastigheten vilket jag uppskattade.

Svar från Anders Lagerquist

Tack för ditt omdöme! Jag är glad att höra att du hade en positiv upplevelse med min tjänst. Det är viktigt för mig att vara tydlig och ärlig i all kommunikation samt att ge en trovärdig presentation av fastigheten. Om du har några ytterligare frågor eller behöver mer hjälp, tveka inte att kontakta mig. Tack igen för ditt förtroende och ha en bra dag!

Julia H
Tokarps Koloniområde

Väldigt snabb, proffsig, löste allt.

Svar från Eveline Ahx

Tusen tack Julia för ditt fina omdöme. Det värmer!! Önskar dig allt gott. // Eveline

Eva K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Vättersnäs

Toppen! Lätt och trevlig att prata med. Erfaren och kunnig. Ringde snabbt tillbaka om hon för stunden var upptagen. Kände mig trygg att ha henne som min mäklare vid försäljningen av mitt hus och köp av lägenhet. Med vänlig hälsning, Eva Claesson

Anders E
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Lagerquist en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Hovslätt

Bemötandet var mycket bra, Anders lyssnade in våra synpunkter men gav samtidigt goda råd som hjälpte oss att fatta beslut. Vi valde Fastighetsbyrån för att vi tidigare hade upplevt Anders väldigt kompetent och erfaren. Detta tyckte vi att han verkligen levde upp till, och vi kände oss trygga hela vägen och litade på hans omdöme. Vi är mycket nöjda med mäklarens arbete under processen. Han var duktig på att känna av dem som var spekulanter, och hjälpte oss steg för steg.

Svar från Anders Lagerquist

Tack så mycket för ert fina omdöme! Det gläder mig att ni upplevde bemötandet som mycket bra och att ni kände er trygga under hela processen. Det är viktigt för mig att lyssna på mina kunders synpunkter och samtidigt erbjuda goda råd som underlättar beslutsfattandet. Jag är också glad att min kompetens och erfarenhet bidrog till er trygghet och nöjdhet. Det har varit ett nöje att hjälpa er steg för steg och att känna av spekulanternas behov. Tack för ert förtroende och om ni behöver vidare hjälp i framtiden är ni alltid välkomna att kontakta mig!

Mats R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Gräshagen

Pernilla var kunnig och erfaren och jag blev bra bemött. Hon var väldigt fokuserad på att jag skulle sänka priset även om hon uttalade att jag låg lågt i prisintervallet. Det var tydligt att hon fått i uppdrag av Fastighetsbyrån att få mig att sänka så mycket som möjligt för att börja tjäna pengar åt firman.

Tomas D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Eveline Ahx en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Torpa

Eveline gjorde ett mycket bra intryck hela vägen. Varken för ”pushig” eller för tam. Hon hade ett trevligt bemötande. Var tydlig med informationen och balanserade mellan säljare och köpare på ett proffsigt sätt.

Svar från Eveline Ahx

Tusen tack Tomas för ditt fina omdöme. Så uppskattat! Önskar dig en fin sommar. Mvh Eveline

Katali J
Vättersnäs

Lyhörd, hjälpsam och proffsig när vi sålde vår bostad.

Hans D
Skrev om Marius Tunaru en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Kunnig, engagerad, proffsig och smidig att få kontakt med! Hjälpte oss att hitta en köpare som ville ha en snabb affär

Adam J
Barnarp

Said är kunnig och lugn, man blir väl bemött med respekt, och man känner trygghet genom processen.

Carmine C
Torpa

Said är en noggrann agent och har hjälpt oss genom hela försäljningsprocessen. En mycket glad och professionell person.

Camilla V
Landsjön

Allt har varit toppenbra. Trevligt och kunnigt bemötande. Snabb service.

Svar från Eveline Ahx

Tusen tack Camilla för ditt fina omdöme. Det betyder mycket. Önskar dig allt gott och att du kommer att trivas bra! //Eveline

Jonathan T
Gräshagen

Said var vänlig, tillmötesgående men bibehöll också väldigt god balans mellan sin lättsamhet och professionalism i sitt bemötande. En mycket trevlig person att ha att göra med!

Peter L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

Vi blev mycket bra bemötta när vi anlitade Jenny som mäklare, hon höll oss uppdaterad om visningar av lägenheten och antal besökande på hemsidan. Vi är mycket nöjda med att ha haft Jenny som mäklare av försäljningen av lägenheten på Slakthusgatan 9.

Emil A
Köpte sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Tokarp

Väldigt trevlig och smidig att ha kontakt med. Gör sitt bästa för att alla ska bli nöja!

Stefan J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Jönköping

En glad skit. Trevlig, kunnig, sålde oss en lgh det gillar jag

Tony A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Gräshagen

Väldigt professionell och kunnig.

Svar från Daniel Gesher

Tack för det fina betyget och förtroendet, Tony. Och lycka till nu med ditt nya boendet. Mvh Daniel Gesher

Erik J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Gräshagen

Daniel lyssnar. Bemötandet var ödmjukt och trevligt. Precis som jag hade förväntat mig. Toppen!

Svar från Daniel Gesher

Erik, stort grattis till din nya bostad. Den verkar verkligen passa dig perfekt, särskilt med den stora balkongen som du verkar ha gillat extra mycket. Mvh Daniel

Gullan Solveig K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Hovslätt

Rebecka har bemött mig mycket bra och hjälpt mig på alla sätt att få min lägenhet såld . Det är jag tacksam för ;hon är alltid lugn och positiv och lätt att prata med.

Svar från Rebecka Emanuelsson

Stort tack Gullan för ditt fina omdöme. Tack även för förtroendet att först få sälja ditt hus men även din lägenhet. Hoppas allt känns bra nu så hörs vi av inför tillträdet. Vänligen, Rebecka

Wendy N
Köpte sitt hus med hjälp av Said Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Tokarp

Said har varit så trevlig och hjälpsam från början till start. Det märks att han gör allt för att båda parter, säljare och köpare, ska bli nöjda. För oss hände allting rätt fort, men samtidigt kändes det tryggt då Said var med oss hela tiden och tog hand om allting lugnt och sansat samtidigt som det gick undan!

Karin R
Tokarp

Said har från första mötet till avslutad försäljning arbetat hårt för att få min bostad såld. Han har stor kunskap, vilket gjorde att jag som kund, vågade lyssna till honom och följa hans råd under försäljningens gång. Jag kan varmt rekommendera Said.

Gudrun B
Barnarp

Eveline är en kunnig, trevlig och smidig person som hanterar både säljare och köpare på ett professionellt men också välkomnande och bra sätt. Man känner sig trygg i processen och i affären som man ju inte gör så ofta i livet. Hon är tillgänglig och trygg i sin roll och med ett smittande positiv inställning. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Eveline Ahx

Tusen tack för ditt fina omdöme Gudrun. Det betyder mycket. Vi ses på tillträdet! Ta hand om er och ha det så gott så länge. //Eveline

Måns L
Barnarp

Professionell, flexibel och lättillgänglig. Har ett lättsamt sätt som tilltalar både säljare och köpare.

Svar från Eveline Ahx

Tusen tack Måns för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme. Det betyder mycket. Ta hand om er så länge så ses vi på tillträdet!

Timmy J
Barnarp

Tog sig tid för våra funderingar och frågor på visningen. Höll oss uppdaterade genom processen och gav ett samlat och professionellt intryck. Bra tips för både oss som köpa men även till säljaren. Rekommenderas!

Benny N
Brandstorp

Utifrån en ganska speciell säljsituation med kronofogde involverad med uppdrag till mäklaren Anders att sälja ett ganska udda objekt och vi själva befunnit oss i Spanien hela tiden fram budgivningens slutförande. Anders mäklare har bemött oss på ett seriöst och välvilligt sätt, kanske lite oanträffbar ibland. Anders har utifrån en digital visning förmedlat fortsatt information under processens gång som vi har uppskattat och som i slutänden gjorde att vi vågade buda högst.

Svar från Anders Lagerquist

Tack för dessa ord. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus när ni gjort färdigt allt ni vill. Ha en bra dag!

Lina H
Sålde sitt hus med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bunn

Rebecka är en person som tar hänsyn till våra behov som säljare. Hon har ett bra bemötande och det känns väldigt bra i kommunikationen!

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack snälla för dom fina orden! Tack igen för ert förtroende :) Vänligen, Rebecka

Ann-Kristin S
Köpte sitt hus med hjälp av Rebecka Emanuelsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
Bunn

Fick mycket bra bemötande som levde upp till våra förväntningar .

Svar från Rebecka Emanuelsson

Tack för att du tog dig tiden och skriva ett så fint omdöme Anki, det värmer! Hoppas nu ni kommer trivas super i Bunn och i ert nya hus. Vänligen, Rebecka