Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Jönköping

Fastighetsbyrån Jönköping

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping — Visa karta

På Fastighetsbyrån i Jönköping arbetar vi på ett ärligt, engagerat sätt och sätter alltid våra kunders behov i fokus!

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Jönköping? Efter 50 år här i trakten har vi lärt oss en del om både bostadsmarknaden och människorna här, så låt oss hjälpa dig inför din bostadsaffär.

Vill du sälja ordnar vi med värdering, styling och visning, marknadsföring av ditt objekt till potentiella köpare och allt runt omkring. Letar du efter något nytt har vi koll på de objekt som är till salu, och vilka som är påväg ut på marknaden. Samarbetet vi har med banken gör att även ekonomisk rådgivning finns nära och enkelt till hands.

Vi hoppas att du ska känna förtroende för oss och ställa dina frågor om bostad och boende i Jönköping till oss. Välkommen!

Läs vad 528 kunder tycker om Fastighetsbyrån Jönköping

• Hawar
    Hawar skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Exceptionellt nöjd över insatserna.
  • Emmy A
    Emmy A skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är verkligen nöjda, och vi har redan rekommenderat Nathan till andra. Vi upplevde honom positiv, trevlig och full av energi. Vi var nog aningen oroliga för hur det skulle gå att sälja. Men det märktes att han kunde sin sak, och det kändes som att han verkligen jobbade för att vi skulle känna oss nöjda. Behövdes inte ens en visning👍
    2017-02-23 Nathan E svarar Emmy A
    Stort tack för er fina recension🌸. Ni kan alltid vända er till mig om ni behöver hjälp med något.
    Med vänlig hälsning, Nathan
  • Greta P
    Greta P skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bästa i stan grymt bra service alltid nöjda säljare o köpare
    2017-02-09 Nathan E svarar Greta P
    Om jag fick betygsätta dig Greta så skulle du få en stark Tia av mig🌸.
    Tack för de vänliga orden:)
    Varma hälsningar / Nathan
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Väldigt nöjd, mycket bra säljare, ger ett förtroende ingivande intryck. Känner av balans, bra människokännare och är väldigt kunnig inom sin marknad.
    2017-02-09 Christian Ö svarar Kristina B
    Hej,
    Stort tack för din fina beskrivning. Det ger mig himla mycket att veta att ni som är i kontakt med mig blir nöjda. Är det något du funderar på framåt så är du välkommen tillbaka. / Christian
  • Christian S
    Christian S skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Det är inte bara Nathans förmåga till att leverera i försäljningen av bostaden som gör honom till en bra mäklare. Han inger även en känsla av tillit och förtroende som ger mig som säljare ett lugn inför försäljningen. Vill ni ha goda resultat på er bostad så kan jag starkt rekommendera denna mäklare.

Tack Nathan, även denna gång.
    2017-01-14 Nathan E svarar Christian S
    Christian, stort tack för dina fina ord och din recension, uppskattar det.🥂

Ni har också som kunder gett mig goda förutsättningar att lyckas med er bostad och har också känt att ni haft förtroende för mig vilket underlättat.
    Njut av er nya, riktigt snygga lägenhet och hör av er om ni behöver hjälp med något, jag finns här.!😀

Med vänlig hälsning, Nathan
  • Anita H
    Anita H skrev om Magdalena Stoor en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fantastiskt bemötande och väldigt god hjälp. Finns inget mer att önska
    2017-02-03 Magdalena P svarar Anita H
    Tack för de fina orden Anita :). Varma hälsning Magdalena Stoor
  • Luis D
    Luis D skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Malin var jättebra att ha att göra med.
    2017-02-06 Malin B svarar Luis D
    Hej Luis!
    Tusen tack för det fina omdömmet :) Hoppas ni trivs i huset!!
  • Maria K
    Maria K skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han är mycket trevlig, har hög social kompetens, är tillmötesgående samtidigt som han kan vara envis.
    2017-01-11 Nathan E svarar Maria K
    Stort Tack Maria för ditt ärliga och fina omdöme. Känner igen mig i de adjektiv du nämner 😄.

Varma hälsningar 🌸
    Nathan
  • Ghassan S
    Ghassan S skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    hon är trevlig
  • Linus P
    Linus P skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag har varit jättenöjd med Malin. Hon har haft svar på alla mina frågor och varit till god hjälp. Hon har bemött mig på ett bra och trevligt sätt.
    Malin är en person som man får förtroende för.
    2017-01-11 Malin B svarar Linus P
    Hej Linus! Tusen tack för dem jätte fina orden! Hoppas det går bra med renoveringen :) Hör av er när ni börjar bli klara så kommer jag gärna ut och tar en titt. Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar Malin
  • Christina M
    Christina M skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Inte så bra.
    1. Han svarade "jag förstår" och "absolut" men jag fick uppfattningen att han inte lyssnade.
    2. Han fick två säljuppdrag men tog bara i det ena. Trots påstötning skedde ingen annonsering av det andra objektet.
    3. Vi trodde han kunde marknaden, men han föreslog ett utgångspris som låg för högt, och säkert bidrog till att försäljningen drog ut på tiden och slutpriset blev 75% av utgångspriset.
    4. Han krävde att vi skulle fylla på olja för uppvärmning trots att den inte var slut, och redan ett par dagar efter att vi låtit fylla olja minsta mängd (12 900 kr) hade han en köpare och kontrakt skrevs.
    5. Värst av allt: Han uppträdde inte som neutral mäklare! Han övertygade mig om att låta köparen tillträda efter bara 1 mån för att man skulle hinna gräva runt huset före vintern. Och skulle jag få använda entre och vindsvåning ytterligare 1 mån för att tömma det stora föräldrarhemmet från 1958, ensam. Dock försvårades mitt jobb avsevärt av att jag inte kunde bära ut saker då det blev en djup vallgrav runt huset, för att man påbörjade rivning i "min" del av huset med oreda och mycket smuts och damm på mina saker och det som skulle säljas, samt att avloppet inte fungerade så att jag inte kunde tvätta av saker eller gå på toa. Jag meddelade mäklare Anders som inte gjorde någonting alls åt saken och den svåra situation som det blev för mig.
    Försäljningen har varit en påfrestning mycket pga mäklare Anders.
  • Per A
    Per A skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Träffade Nathan i samband med köp av en bostadsrätt. Det har varit en postiv kontakt där Nathan har skött alla delar av processen på ett informativt och trevlig sätt.
    2017-01-09 Nathan E svarar Per A
    Tackar och bugar för ditt omdöme.
    Jag finns kvar här vid minsta fråga och behöver du hjälp med något så tveka inte då att höra av dig.
    Lycka till i din nya fina lägenhet😃
    Varma hälsningar
    Nathan
  • Per-ivar B
    Per-ivar B skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi har fått mkt bra och proffsigt bemötande av vår mäklare när han sålde vår lägenhet...
    Vi kan rekommendera honom både till säljare och köpare framöver...
    Detta omdöme skickas på nytt p g a att omdömet på cirklarna blev fel när min fru skickade via sin telefon. Det var otydligt att tolka bollarnas betydelse
    M v h Per-Ivar Bertilsson
    2017-01-10 Christian Ö svarar Per-ivar B
    Hej på er, stort tack att ni tog er tid att skriva en ny rekommendation. Det uppskattas. Tack också för era fina ord, de värmer i vinterkylan. Ni är alltid välkomna tillbaka.

• Björn E
    Björn E skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag tycker att bemötandet jag fick var bra och som mäklare gör han sitt jobb bra.
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Påläst och har yrkesvana.
    Trevlig samt ger förslag på olika möjligheter och lösningar vid åtgärder.
    Vi hade ca 5 olika mäklare hos oss och vi kände att Daniel och Carola var de bästa valet!
  • Peter Y
    Peter Y skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kändes erfaren och duktig men koll på marknaden. Trevlig och ett nöje att sälja med.
    2017-01-09 Pernilla L svarar Peter Y
    Tack för det Peter! Bra att du är nöjd.
  • Robin S
    Robin S skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Fick fantastisk support, och hade under hela processen en stabil kontakt med Christian som var tydlig och konsekvent.
    2017-01-09 Christian Ö svarar Robin S
    Hej Robin,
    Stort tack för dina trevliga ord. Har varit ett nöje från min sida genom hela affären. Lycka till i huset och är det något ni funderar på finns jag här för er.

• Matilda A
    Matilda A skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra och trevlig mäklare. Dock någon liten miss med lägenhetens skick som ej sades under visningen men det kan ju va säljarens fel. 👍
    2017-01-09 Christian Ö svarar Matilda A
    Hej Matilda, kul att du gillade mig och mitt sätt att jobba på. Tråkigt att höra att du fått problem med lägenheten. Jag ringer dig så får vi om vi kan lösa det. Du vet att du alltid kan ringa om det är något.

• Tomas S
    Tomas S skrev om Julia Karlsson en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra upplägg och allt har gått smidigt.
    Mycket belåten med allt.
    2017-01-13 Julia K svarar Tomas S
    Tack Tomas, skönt att allt har gått i lås smidigt för er! Nu får ni njuta i ert nya hus.

/Julia
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket engagerad. Väldigt seriös och lätt att ha att göra med. Uppträdde proffesionellt och med ett trevlig bemötande
  • Janne J
    Janne J skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket duktig, konkret, behaglig, ärlig och genuin mäklare. Kunde väl fortsätta lite till men vill inte överdriva:)
    Jag är väldigt nöjd med hela försäljningsprocessen och rekommenderar honom till mina vänner.
    Fortsatt Lycka till.
    2017-01-06 Nathan E svarar Janne J
    Mycket trevlig läsning🏵
    Stort tack:)
    /Nathan
  • John F
    John F skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är mycket nöjda med Christian, positivt bemötande, var anpassningsbar. Kan varmt rekommenderas/John Farrow
    2017-01-09 Christian Ö svarar John F
    Hej John!
    Stort tack för er fina rekommendation. Jag blev uppriktigt glad att ni till slut fick lägenheten. Har ni några funderingar framöver så vet ni var jag finns.

Ha det så gott!

• Ove P
    Ove P skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig, kunnig och påläst. En sak till. Jag heter inte Ove utan något annat.
    2017-01-09 Malin B svarar Ove P
    Hej "Ove"! Roligt att höra att ni är nöjda, slå bara en signal om det är något jag kan hjälpa er med! Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar Malin
  • Karin N
    Karin N skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han var bra kunnig troendeingivande kan revkomendera honom mvh karim
    2017-01-09 Christian Ö svarar Karin N
    Hej Karim, tack! Känns bra att du efter affären känner att du kan rekommendera mig vidare, det är vad jag stävar efter i varje affär. Hoppas också du trivs bra i lägenheten och i Jönköping.

• Angelica L
    Angelica L skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Supernöjd från början till slut!
    2017-01-09 Christian Ö svarar Angelica L
    Tjena Angelica,
    Gött att höra! Du ska veta att nöjet har varit på min sida genom hela affären och dina ord gör mig glad!
    Stort tack för att jag fick hjälpa dig. :)

• Viktoria H
    Viktoria H skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är mycket nöjda med vårt köp och den kontakt vi fick med mäklare och säljare i samband med detta.
  • Asmir A
    Asmir A skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    55555555555555555555555555555555555555555((55((((((
  • Kurt E
    Kurt E skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Gott bemötande.
    Vad gällde information från Riksbyggen om den köpta lägenheten stämde det inte alls.
    2017-01-06 Nathan E svarar Kurt E
    Hej Kurt, tack för din återkoppling och för omdömet.
    Ledsen för att det blev förvirring kring lägenhetsnumret och att det skapade lite oro, men tur att det löste sig sig snabbt sen.
    Ha de fint.
  • Emelie Å
    Emelie Å skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Sambo har haft kontakt med honom och fick inget trevligt bemötande vid första kontakten.
    Har ej köpt någon bostad av nathan.
    !Vill ej bli uppringd!
  • Marco S
    Marco S skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vi är nöjda med bemötandet och det var en smidig affär. Mäklaren hade både säljaren och köparen med i tankarna.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Daniel är proffsig och lösningsorienterad. Tack för en toppen affär!!!!!
  • Ingbritt D
    Ingbritt D skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bra service och lyhörd mäklare. Kan verkligen rekommendera fastighetsbyrån
    2017-01-06 Nathan E svarar Ingbritt D
    Vad glad jag blir att ni är nöjda med mig och byrån. Ni kan alltid höra av er till mig om ni undra något.
    Ha en härlig fortsättning.

Varma hälsningar

våra behov.
    Vi tackar!
    Sven o Gunnel Gottfridsson
    2017-01-06 Malin B svarar Sven G
    Tusen tack Sven och Gunnel för de fina orden! Hoppas ni har haft en riktigt bra jul i det nya huset! Hör av er om det är något jag kan hjälpa till med. Med vänliga hälsningar Malin
  • Sven G
    Sven o Gunnel Gottfridsson
    2017-01-06 Malin B svarar Sven G
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Allt fungerade utmärkt såväl före som efter försäljningen
    2017-01-06 Malin B svarar Åsa O
    Tusen tack för det fina omdömet, det värmer verkligen! Hoppas ni har haft en bra jul och ett gott nytt år! :) Med vänliga hälsningar Malin
  • Christian L
    Christian L skrev om Magdalena Stoor en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Vårat första husköp som Magdalena guidade oss igenom på mycket bra sätt.
    2017-01-13 Magdalena P svarar Christian L
    Det var roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas att ni trivs i huset. Varma hälsningar Magdalena Stoor
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Pernilla Lans en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig och angelägen att alla parter blir nöjda.
    2017-01-09 Pernilla L svarar Gustaf H
    Hej Gustav! Tack för de orden och kul att ni är nöjda med affären.
  • Thor S
    Thor S skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag upplever Daniel som en person som är påläst, och vet
    vad han pratar om.
    Dessutom så är han lyhörd på vad hans kund/klient har att säga.
    Jag själv är som person ganska envis och kan nog upplevas som
    envis har jag bestämt mig för något så gör jag allt för att det ska bli så som jag vill.
    Det samtal som jag hadde med Daniel om hur försäljningen skulle gå till
    så fungerade han som ett bollplank för mig.

Det var inte så att vi var överens men det var ett samtal som fördes
    med respekt för motpartens åsikt samt kunskap.

Daniel ingav ett
  • Per O
    Per O skrev om Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevlig, artig och gjorde det jag förväntade mig.
  • Ing-marie M
    Ing-marie M skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Trevligt bemötande. Kunnig inom branschen. Svår att nå på telefon.

Kan ej ge betyg då inte instruktion finns!
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Han är driven säljare och vet hur man bäst lägger upp en försäljning.
    2017-01-05 Nathan E svarar Marianne N
    Tack Marianne för de goda vitsorden.
    Hoppas att du trivs bra i ditt nya:)
    Jag är här ifall du behöver hjälp med något.
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Anders Ryvallius en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Mycket bra, trevlig och lugn och noggrann.
  • Mariana R
    Mariana R skrev om Daniel Gesher en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Jag och min man är mycket nöjda med mäklare Daniel vår samarbete tydlighet kommit med nya förslag hjälpsamhet handlat med respekt och varit det bästa för att skapa en bra relation baserad på tillit och respekt
  • Emmie S
    Emmie S skrev om Catharina Rustan en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Långdragen budgivning där mäklaren blandade ihop budgivarna.
    2017-01-19 Catharina R svarar Emmie S
    Hej Emmie, det kan nog upplevas så ibland så som spekulant att budgivningen drar ut på tiden. Men det är viktigt att samtliga besökare från visningarna blir kontaktade och det kan ibland ta lite tid. Här hade vi också väldigt många besökare på de tre visningarna.
    Hoppas att ni trivs och mår bra i er fantastiskt vackra sekelskiftsvilla.
    Lycka till!
    Hälsning
    Catharina
  • Jan E
    Jan E skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Öppen och trevlig person ärlig som också verkar vara påläst
    2017-01-09 Christian Ö svarar Jan E
    Hej Jan,
    Tack för din fina rekommendation. Jag är bara glad att jag kunde hjälpa till och att ni blev nöjda och glada.
    Funderar ni på något såhär i efterhand så återkom gärna till mig.

• Carina W
    Carina W skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Proffessionellt, intresserat, aktivt och tryggt bemötande. Engagerad i försäljningen och i alla kontakter oss emellan. Jag valde Christian till min försäljning då han tidigare sålt en bostad till mig och jag uppskattade hur bra allt fungerade den gången. Jag är mycket nöjd!
    2017-01-09 Christian Ö svarar Carina W
    Tack Carina, vad härligt att slå upp datorn och läsa dina ord, stort tack! Jag strävar alltid efter att ni ska känna er trygga, glada och nöjda.
    Du vet ju var jag finns så är de något du funderar över så slå mig en signal! :)

Ta hand om dig,

• Charlie I
    Charlie I skrev om Christian Österberg en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Duktig mäklare som har charm och glimten i ögat. Hans starka självförtroende avspeglar hans långa erfarenhet av bemöta sälja samt köpare.
    Kan starkt rekommendera honom .
    2017-01-09 Christian Ö svarar Charlie I
    Charlie my man! Stort stort tack! Hoppas verkligen ni trivs i er nya lya. jag är så tacksam att ni lät mig hjälpa er genom er affär.

Ta hand om dig/er.

• Erica S
    Erica S skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    En mäklare som lovar mycket och uppfyller precis allt och lite till.
    Vi är supernöjda!
    2017-01-04 Nathan E svarar Erica S
    Glad jag blir över er fina recension:)
    Ha en underbar fortsättning och jag finns här till deklarationen.
  • Armin Klingst�l O
    Armin Klingst�l O skrev om Nathan Efram en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Bästa mäklaren i Jönköping. Utan tvekan.
    2017-01-04 Nathan E svarar Armin Klingst�l O
    Tack så mycket:)🌸
    Ni är kunder som Alltid kan vända er till mig Om ni behöver nåt.
    God fortsättning.
  • Christina J
    Christina J skrev om Magdalena Stoor en del av Fastighetsbyrån Jönköping
    Kunnig och påläst. Vi fick väl inte ut riktigt de pengar vi trodde vi skulle få. Och vad huset var värt.
    2017-01-13 Magdalena P svarar Christina J
    Tack för att jag fick förtroendet för att hjälpa er med försäljningen. Varma hälsningar Magdalena Stoor.

Hoppets Torg 4, 553 21 Jönköping